www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Május 13, 20:28:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921131 Hozzaszólás 218 Témában írta 1612 Felhasználó
Legújabb tag: tusam02
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 2240
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 20996097 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13990


30-347-1939

« Hozzászólás #89309 Dátum: 2020 December 12, 20:42:38 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
6000 ft
12 V? Ha igen, akkor lehet érdekelne

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13416


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #89308 Dátum: 2020 December 12, 20:26:28 »



6000 ft

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13416


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #89307 Dátum: 2020 December 12, 20:19:41 »


10000 ft

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13416


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #89306 Dátum: 2020 December 12, 20:15:08 »

1,2es szivócsővet keresek
 cikkszám 113 129 701 D



15000 ft

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13416


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #89305 Dátum: 2020 December 03, 19:07:34 »



komplett árukapcsolásos cuccok!  Cool
nagyolajhűtős turbinaház+12V generátor turbinával+12V gyújtótrafó
holnaptól, black friday 40000 ft  Wink Cheesy Grin

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8605


« Hozzászólás #89304 Dátum: 2020 November 30, 21:28:03 »

ha átállok elektromosra, eladó lesz a motorom  Evil
Valószínűleg a Varázsló is ezért vált meg a tartalék egyhatosától!  Grin
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #89303 Dátum: 2020 November 30, 20:11:44 »

van 1db  1200es szívócsövem,holnap megnézem, a cikkszámát

kőszi
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13416


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #89302 Dátum: 2020 November 30, 20:07:42 »

1,2es szivócsővet keresek
 cikkszám 113 129 701 D
van 1db  1200es szívócsövem,holnap megnézem, a cikkszámát

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #89301 Dátum: 2020 November 30, 19:39:43 »

1,2es szivócsővet keresek
 cikkszám 113 129 701 D
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #89300 Dátum: 2020 November 30, 16:28:14 »

Maximum ha vadabb vagy és gyakran kínzod, akkor nem bír ki 300-400ezret mint egy gyári új motor, hanem megérik egy revízióra 100-200ezer után, de valljuk be, hobbiautóként mikor éri el azt a futásteljesítményt?

16 év alatt ment a bogárba kb 6ezer. Nálam sokáig bírná  Grin Grin Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27132


« Hozzászólás #89299 Dátum: 2020 November 25, 11:30:56 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14966

« Hozzászólás #89298 Dátum: 2020 November 25, 10:27:52 »

Tudtam hogy valaki elkezdi felhajtani az arakat...kiszallok, ennyit nekem nem er Grin
Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #89297 Dátum: 2020 November 25, 09:00:47 »

oda adom az összes 18650-es cellámat. :-D

Tudtam hogy valaki elkezdi felhajtani az arakat...kiszallok, ennyit nekem nem er Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #89296 Dátum: 2020 November 25, 08:15:27 »

Tökéletes tuning alapok. A fiatal 1,2 D blokkok pont ugyanolyan tulajdonságokkal bírnak mint az 1,6 blokkok. Viszont van egy nagy előnyük: egy könnyű bogár karosszériában futottak és csak 34 lóerő terhelte őket évtizedeken keresztül. Ergo jellemzően jobb állapotban vannak mint a jó tuning alapnak hitt 1,6 "busz motorok", amik egyeznek ezekkel a nagy olajfuratos 1,2 motorokkal, viszont már eleve alulméretezettek voltak a busz nehéz testéhez. Ehhez az alulméretezettséghez jött még a busz motoroknál a gyakori túlterhelés (platós, dobozos buszok megpakolva, lakóbuszok egy kiránduláskor teli pakolva, stb.). Ráadásul sok busz került a 80-as években az olcsó munkásbusz kategóriába, amiket nem a rendszeres karbantartás jellemzett. Mostanra eljutottunk oda, hogy a T2 buszokból kikerülő blokkok túlnyomó része konkrétan meg van vetemedve. Nem elég nekik a vonalba fúrás, síkolni is kell a blokkfeleket.
Egy nagy olajfuratos 1,2 blokk tökéletes tuning alap. Meg se kottyan neki, hogy egy könnyű kasztniban fut a legnagyobb gyári henger-dugóhoz (1.6) képest 200 köbcentivel nagyobb hüvelyekkel. Egy lelkiismeretesen megépített (tisztán összerakott, grammolt, kiegyensúlyozott) tuning motor sokkal jobb körülmények között üzemel mint egy elhanyagolt, olajsaras, rossz előgyújtással futó gyári. Ráadásul normális felhasználás mellett (városban autózás, autópályán haladás, kirándulsá, stb.) a tuning motor sem terheli jobban a blokkot mintha ugyanazt a közlekedést egy széria motorral produkálod. Azt a néhány kövérgázt, egy-egy gyorsulást meg kibírja... Maximum ha vadabb vagy és gyakran kínzod, akkor nem bír ki 300-400ezret mint egy gyári új motor, hanem megérik egy revízióra 100-200ezer után, de valljuk be, hobbiautóként mikor éri el azt a futásteljesítményt?

Szerintem egy motort lehet tuningolni valamilyen szintig. De csak egy bizonyosig. 1,2-ből szerintem felesleges 1835. Előbb utóbb nem fogja bírni a terhelést. Nem erre tervezték. Aztán persze ne nekem legyen igazam. Persze mondom úgy, hogy nem építettem még motort, mert az összerakás az nem az. Elég sok kérdést vet fel a dolog. Csak 1 ami érdekelne, az az olajfurat pl. Elég neki?   

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14966

« Hozzászólás #89295 Dátum: 2020 November 24, 19:55:11 »

adok egy akksit cserébe Grin
oda adom az összes 18650-es cellámat. :-D
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #89294 Dátum: 2020 November 24, 11:48:46 »

ha átállok elektromosra, eladó lesz a motorom  Evil

adok egy akksit cserébe Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27132


« Hozzászólás #89293 Dátum: 2020 November 23, 19:46:39 »

Milyen motor volt es mennyiert kinalta ?
Ha ujra meggondolja magat es latjatok a hirdetest, szoljatok! Cheesy
ha átállok elektromosra, eladó lesz a motorom  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14966

« Hozzászólás #89292 Dátum: 2020 November 23, 17:41:15 »

Milyen motor volt es mennyiert kinalta ?
Ha ujra meggondolja magat es latjatok a hirdetest, szoljatok! Cheesy
"Felújítás után 2000km-t futott motor eladó.
Megmunkált blokk, erősített tőcsavarokkal
Új csapágyak
Új, megmunkált hengerfejek 35,5/ 32mm-es szelepekkel
Új 92x69 henger-dugó szett AA Pistons
Új vezérműtengely Engle W100
Új olajpumpa
12V-os generátor
Solex 34 PICT3 karburátor

Erős, nyomatékos, jelenleg még beépítve.

Kipróbálható!"
750e
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #89291 Dátum: 2020 November 23, 17:23:31 »

Meggondolta magát,levette,megtartotta.Nem adta el.
Milyen motor volt es mennyiert kinalta ?
Ha ujra meggondolja magat es latjatok a hirdetest, szoljatok! Cheesy


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #89290 Dátum: 2020 November 22, 18:38:58 »

Pl a D1-es,1.2-es blokk,az egyik legjobb tuningalap Béla.Az már nagy olajfuratos.Az 1776-1915 ccm-es motoroknak,simán megteszi Béla.Még a nagyobbaknak is.Gondolom itt most csak az öntvényházról beszélünk.
A komoly Alu-HD blokk,csak 1-2 db van idehaza,és mégis mennyi tuningmotor van itthon,megmunkált,gyári,széria öntvényházból Béla?

Az igen,nem gondoltam,hogy ekkora tartalék van a blokkban.De gondolom valahogy meg kell erősíteni az öntvényházat,ugye?Ezek a blokkok már dupla olajfuratosak,akarom mondani két kis olajnyomás csökkentő dugattyú van bennük.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #89289 Dátum: 2020 November 22, 18:34:32 »

Szerintem egy motort lehet tuningolni valamilyen szintig. De csak egy bizonyosig. 1,2-ből szerintem felesleges 1835. Előbb utóbb nem fogja bírni a terhelést. Nem erre tervezték. Aztán persze ne nekem legyen igazam. Persze mondom úgy, hogy nem építettem még motort, mert az összerakás az nem az. Elég sok kérdést vet fel a dolog. Csak 1 ami érdekelne, az az olajfurat pl. Elég neki?   
Angol fórumokon olvastam,hogy az 1835 ös henger fala nagyon vékony,könnyen deformálódnak,stb..Elvileg az olajfuratbővítésre már videók is vannak,valamint nagy olajszivattyúk,szűrővel felszerelve.Jelenleg az 1385 hengerszett a legkönyebben járható út,de ha hozzá kell nyúlni a főtengelyhez,csapágyakhoz,akkor lehet érdemes nagyot álmodni.Főleg,ha csak pár ezer km megy valaki egy évben,és találsz egy jó gépműhelyt.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13990


30-347-1939

« Hozzászólás #89288 Dátum: 2020 November 22, 13:32:31 »

Pl a D1-es,1.2-es blokk,az egyik legjobb tuningalap Béla.Az már nagy olajfuratos.Az 1776-1915 ccm-es motoroknak,simán megteszi Béla.Még a nagyobbaknak is.Gondolom itt most csak az öntvényházról beszélünk.
A komoly Alu-HD blokk,csak 1-2 db van idehaza,és mégis mennyi tuningmotor van itthon,megmunkált,gyári,széria öntvényházból Béla?

Köszi! Jó pap is holtig tanul. Smiley

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #89287 Dátum: 2020 November 22, 09:40:46 »

Ha lenne hozzávaló autóm....

En is igy vettem meg, aztan nem lett hozza autom

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #89286 Dátum: 2020 November 22, 07:18:29 »

Van egy csini Personal Collaudo fakormanyom elado, ha erdekel valakit. 38cm nagyon szep allapotban. Ritkabb es olcsobb mint a Nardik. 80e
Ha lenne hozzávaló autóm....

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #89285 Dátum: 2020 November 22, 00:29:27 »

Van egy csini Personal Collaudo fakormanyom elado, ha erdekel valakit. 38cm nagyon szep allapotban. Ritkabb es olcsobb mint a Nardik. 80e
« Utoljára szerkesztve: 2020 November 22, 00:31:11 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8922


« Hozzászólás #89284 Dátum: 2020 November 21, 22:39:55 »

Eladták.

Meggondolta magát,levette,megtartotta.Nem adta el.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8922


« Hozzászólás #89283 Dátum: 2020 November 21, 22:33:30 »

Szerintem egy motort lehet tuningolni valamilyen szintig. De csak egy bizonyosig. 1,2-ből szerintem felesleges 1835. Előbb utóbb nem fogja bírni a terhelést. Nem erre tervezték. Aztán persze ne nekem legyen igazam. Persze mondom úgy, hogy nem építettem még motort, mert az összerakás az nem az. Elég sok kérdést vet fel a dolog. Csak 1 ami érdekelne, az az olajfurat pl. Elég neki?   
Pl a D1-es,1.2-es blokk,az egyik legjobb tuningalap Béla.Az már nagy olajfuratos.Az 1776-1915 ccm-es motoroknak,simán megteszi Béla.Még a nagyobbaknak is.Gondolom itt most csak az öntvényházról beszélünk.
A komoly Alu-HD blokk,csak 1-2 db van idehaza,és mégis mennyi tuningmotor van itthon,megmunkált,gyári,széria öntvényházból Béla?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13990


30-347-1939

« Hozzászólás #89282 Dátum: 2020 November 21, 21:30:45 »

Valóban jó áron van,de én nem is gondoltam,hogy egy D -s motorból ezt ki lehet hozni.Ezek szerint egy kis gépmunkával be lehet tenni a 69mm lökethosszú főtengelyt.
Gondolkozom rajta.
Szerintem egy motort lehet tuningolni valamilyen szintig. De csak egy bizonyosig. 1,2-ből szerintem felesleges 1835. Előbb utóbb nem fogja bírni a terhelést. Nem erre tervezték. Aztán persze ne nekem legyen igazam. Persze mondom úgy, hogy nem építettem még motort, mert az összerakás az nem az. Elég sok kérdést vet fel a dolog. Csak 1 ami érdekelne, az az olajfurat pl. Elég neki?   

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17317


« Hozzászólás #89281 Dátum: 2020 November 20, 16:47:52 »

Eladták.

Mar ti sem latjatok a hirdetest, vagy nalam van a gebasz ?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #89280 Dátum: 2020 November 20, 16:13:05 »

Mar ti sem latjatok a hirdetest, vagy nalam van a gebasz ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17317


« Hozzászólás #89279 Dátum: 2020 November 17, 12:52:46 »

Simán.

Valóban jó áron van,de én nem is gondoltam,hogy egy D -s motorból ezt ki lehet hozni.Ezek szerint egy kis gépmunkával be lehet tenni a 69mm lökethosszú főtengelyt.
Gondolkozom rajta.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #89278 Dátum: 2020 November 17, 12:18:12 »

Én is néztem...
Valóban jó áron van,de én nem is gondoltam,hogy egy D -s motorból ezt ki lehet hozni.Ezek szerint egy kis gépmunkával be lehet tenni a 69mm lökethosszú főtengelyt.
Gondolkozom rajta.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14966

« Hozzászólás #89277 Dátum: 2020 November 17, 07:48:23 »

Én is néztem...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17317


« Hozzászólás #89276 Dátum: 2020 November 17, 06:24:02 »

Ez egy elég jó ajánlat:
https://auto.jofogas.hu/baranya/VW_Bogar_Typ1_felujitott_motor_1835_elado_112505436.htm
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13416


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #89275 Dátum: 2020 Október 28, 20:05:23 »

selyem fekete ,színterezett motor burkolatok:


szimpla szívós  :20000 ft/pár



alsó lemezek :10000 ft/pár


dupla szívós : 20000 ft/pár

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #89274 Dátum: 2020 Október 17, 20:31:25 »

Szerintem van valamim, de nagyon régi fajta.
Köszi Béla, de már vettem.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13990


30-347-1939

« Hozzászólás #89273 Dátum: 2020 Október 17, 13:20:45 »

Fetreng valakinél a közelben egy hátsó agyra való koronás anya? 1 dbkellene.
Szerintem van valamim, de nagyon régi fajta.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #89272 Dátum: 2020 Október 13, 19:17:02 »

Szerintem van, de annyira messze vagy, hogy jobban megéri elmenni a misihez. :-)

Igen, azért írtam, hogy a közelben. Amúgy te vagy messze...  Wink


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17317


« Hozzászólás #89271 Dátum: 2020 Október 13, 18:43:02 »

Szerintem van, de annyira messze vagy, hogy jobban megéri elmenni a misihez. :-)

Fetreng valakinél a közelben egy hátsó agyra való koronás anya? 1 dbkellene.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #89270 Dátum: 2020 Október 13, 17:31:11 »

Fetreng valakinél a közelben egy hátsó agyra való koronás anya? 1 dbkellene.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 2240
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.225 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.