www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 22:53:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3198 3199 3200 3201 3202 [3203] 3204 3205 3206 3207 3208 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30599211 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13758 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:42:16 »

ez jól néz ki  Cool

paraktikus is, ha az alsó 20 centi elrohad ,akkor nem kell az egészet újrafújni  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #13757 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:35:36 »

Barna krém, és lehet bele szermányolni a barna belsőt!! Így lenne a legkirályabb!!
Ajtókárpit, ülés, bútor barna.
A műszerfal fekete, azt nem is tudom, nem is nagyon akarom cserélni.
A barna kérm összeállítás nekem is tetszik, de kibaszott nagy meló. De egyre inkább abba az irányba húzok én is. Ha úgyis szét lesz dobva. Csak a belseje zavar most, hoy kint kék bent sárga.
KIZS:
Most fekete lökös van rajta,de már a Hortobágyon benne volt a króm is. Újat találtam egy párat.
18/db.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13756 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:35:05 »

nekem is!

Nekem az első meg az ucsó tecc.

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #13755 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:31:49 »

Idézet
Én is, a múltkor, ismerős protekciójával kaptam, Öcsisajt lefújására, akrillal, 150 forintos ajánlatot....

Én tegnap kérdeztem meg a festék árát. Du Pont márkából 2 komponensű, egyszerű fekete 1500-1700/ deci. Ehhez jön még a higító. Ez alá kell még gitt, szórógitt, alapozó. Gittből sem árt a 2 komponensű. Ha fémlemezre lesz fújva, akkor még mehet az egész alá egy korróziógátló alapozó is. De ez nem létszükséglet, csak a gyári javításhoz használják, vagy a nagyon profi festéshez. A munkadíj általában az anyagköltséggel azonos. Kasznis és festő munkánál is. Így nem nehéz belefutni a 150 ezres indulóösszegbe.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #13754 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:31:08 »

Barna krém, és lehet bele szermányolni a barna belsőt!! Így lenne a legkirályabb!!
plusz dupla arany csíkozás a barna-krém határán!

Asszem így korhű is lenne...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #13753 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:29:37 »

Mint gondolom páran tudjátok a tulajdonunkba került egy T3 Westfalia.
Milyen legyen?

ez tetszik


Barna krém, és lehet bele szermányolni a barna belsőt!! Így lenne a legkirályabb!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13752 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:28:29 »

Nekem az első meg az ucsó tecc.

Mint gondolom páran tudjátok a tulajdonunkba került egy T3 Westfalia. 1980-as évjárat, klasszikus Typ4 motorral. A problémám az, hogy belül a gyári sárga színben pompázik, kivül viszont okosan metálkékre lett festve. Most szeretném szétszedni, egy-két apróságot lejavítani és visszafújni az abban az időben készült Transporterek gyári szinére. Egyszerű lenne sárgára fújni, mert a belsejéhez nem kell nyúlni. Viszont nagyon szépek voltak a barna színek is amiket akkoriban fújtak. És akkor még nem említettem a két tónusú fényezést, ami alul barna, felül elefántcsont színű. Szóval itt  a kérdés, hogy érdemes-e variálni, vagy hagyjam sárgán és kész?! Fuchs-ok lesznek rajt egy Multivan rugt kap ami 4 cm-rel rövidebb a gyárinál, króm lökösök elől és hátul  valamint szürke első irányjelzőt és hátul amerikai szélességjelzője van.
Milyen legyen?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
ez tetszik

« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 29, 08:31:29 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #13751 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:28:28 »

A kettes gyári sárga az alján egy kis csoki szinnel, meg némi csili-vili-vel?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #13750 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:27:53 »

A legfölső és a legalsó jól néz ki. Nem emlékszem, neked is króm lökösöd van?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #13749 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:24:48 »

Mint gondolom páran tudjátok a tulajdonunkba került egy T3 Westfalia. 1980-as évjárat, klasszikus Typ4 motorral. A problémám az, hogy belül a gyári sárga színben pompázik, kivül viszont okosan metálkékre lett festve. Most szeretném szétszedni, egy-két apróságot lejavítani és visszafújni az abban az időben készült Transporterek gyári szinére. Egyszerű lenne sárgára fújni, mert a belsejéhez nem kell nyúlni. Viszont nagyon szépek voltak a barna színek is amiket akkoriban fújtak. És akkor még nem említettem a két tónusú fényezést, ami alul barna, felül elefántcsont színű. Szóval itt  a kérdés, hogy érdemes-e variálni, vagy hagyjam sárgán és kész?! Fuchs-ok lesznek rajt egy Multivan rugt kap ami 4 cm-rel rövidebb a gyárinál, króm lökösök elől és hátul  valamint szürke első irányjelzőt és hátul amerikai szélességjelzője van.
Milyen legyen?


Ez a gyári sárga, esetleg ez a beige színnel fent?




ez tetszik
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #13748 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:20:52 »

Nulláról nem nagyon festenek semmit 150-200 alatt. Én a múltkor rákérdeztem, hogy mennyiért fújnák telibe a buszt és bizony 120 körül jönne ki és ekkor én viszem a festéket. Pedig az égvilágon semmi trükk nincs benne. És ebben az árban csak minimális gittelgetés van.

Én is, a múltkor, ismerős protekciójával kaptam, Öcsisajt lefújására, akrillal, 150 forintos ajánlatot.... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #13747 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:19:26 »

...De a javítás után SZVSZ 60-80 körül lepermetelik az autóját, nem hiszem, hogy két kilóba kerülne...

Nulláról nem nagyon festenek semmit 150-200 alatt. Én a múltkor rákérdeztem, hogy mennyiért fújnák telibe a buszt és bizony 120 körül jönne ki és ekkor én viszem a festéket. Pedig az égvilágon semmi trükk nincs benne. És ebben az árban csak minimális gittelgetés van.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #13746 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:05:06 »

Még nem jelentkezett. Megértem, én isz szipózok az oválommal.... De a javítás után SZVSZ 60-80 körül lepermetelik az autóját, nem hiszem, hogy két kilóba kerülne. Célegyenesben van vele, és műszakilag rendben, minden csili-vili meg van hozzá. És mégiscsak egy faltdach ovál. Roll Eyes

És mire jutott kedves Efraim kolléga?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #13745 Dátum: 2006 Szeptember 29, 06:59:05 »

Nem csináltam róla képeket. Ahhoz túl nagy volt a sokk.

És mire jutott kedves Efraim kolléga?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #13744 Dátum: 2006 Szeptember 29, 06:39:05 »

Jawreggeltsztónbácsi!
Mi ez a koránkelés???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13743 Dátum: 2006 Szeptember 29, 05:56:40 »

Nem csináltam róla képeket. Ahhoz túl nagy volt a sokk.

magánban megnézném képen hogy hogy áll ha lehet, csak tanulás kép
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13742 Dátum: 2006 Szeptember 28, 21:02:17 »

Ha szétbontom, csak pár százast bukok, azt meg nevezzük tanulópénznek. Megvárom, mit mond a szepi, mennyiből lehet megcsinálni. Most küldte át a listát (amit együtt írtunk), nem 1-2 munkaóra lakatosmunka van rajta, utána megint lehet vinni fújni kéccázé. :-(


magánban megnézném képen hogy hogy áll ha lehet, csak tanulás kép
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13741 Dátum: 2006 Szeptember 28, 20:19:05 »

Tibinek lenne gondos gazdája.

pölö én??? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13740 Dátum: 2006 Szeptember 28, 19:57:47 »

Tibinek lenne gondos gazdája.

bocs, akkor félreértettem.
úgy tűnt, mintha mindent tolnál a levesbe, kivéve öreglányt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13739 Dátum: 2006 Szeptember 28, 19:43:59 »

Azt nem kukázni...
A DUCi jó gép volt, valóban kár volt megválni tőle. Ha az ember tudja, hogy elbotlik, a lába elé néz. A mai eszemmel már abba toltam volna ezt a lét.

bocs, akkor félreértettem.
úgy tűnt, mintha mindent tolnál a levesbe, kivéve öreglányt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #13738 Dátum: 2006 Szeptember 28, 19:36:37 »

vagy ki kell lakatoltatni nem összerakni és eladni egy németnek az ebay-en

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #13737 Dátum: 2006 Szeptember 28, 19:35:01 »

Az a baj az ovállal, hogy ugyan bele lehet lapátolni még 1 misit, hogy utána érjen 3 kilót (a piacon), de csak ha igazán szép lesz.
Vagy ha olyan veszi meg, aki értékeli és gyűjti az ilyeneket és még pénze is van (ilyen pedig nincs az országban szerintem), akkor nem egy misit kell rákölteni, hanem kettőt, mert az illető röntgennel fog átnézetni minden varratot, hogy eredeti-e.

Szal, ezen csak erkölcsileg lehet nyerni, de úgy se sokat.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13736 Dátum: 2006 Szeptember 28, 19:26:15 »

Azt nem kukázni...
A DUCi jó gép volt, valóban kár volt megválni tőle. Ha az ember tudja, hogy elbotlik, a lába elé néz. A mai eszemmel már abba toltam volna ezt a lét.

az a gond, hogy stone a typ3-at is kukázni akarja.
hisztis buzi.

stone,
az ovál tényleg bukó, told el a picsába, amig további lóvékat nem lapátolsz rá, a többit megtarthatod.
visszagondolva ott basztad el, hogy otthagytad DUCikát....
"ein käfer, kein problem...", ahogy mondják a művelt angolok (ezt most találtam ki egyébként :-))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13735 Dátum: 2006 Szeptember 28, 19:23:57 »

Minden bizonnyal szar elbukni egy autót is és párszázast is. De inkább add el a vasat, vagy így vagy úgy. Meghagyod az öreglányt a családos időre, a Typ 3 pedig sportolni egyedül gurulni ideális. Ezek után nem fogod annyira jól érezni magadat benne mint előtte és mindig rossz lesz a szád íze ha beleülsz vagy rá gondolsz.
Ne nézz több sakálcar-t!
Szar

az a gond, hogy stone a typ3-at is kukázni akarja.
hisztis buzi.

stone,
az ovál tényleg bukó, told el a picsába, amig további lóvékat nem lapátolsz rá, a többit megtarthatod.
visszagondolva ott basztad el, hogy otthagytad DUCikát....
"ein käfer, kein problem...", ahogy mondják a művelt angolok (ezt most találtam ki egyébként :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #13734 Dátum: 2006 Szeptember 28, 19:12:37 »

Ha szétbontom, csak pár százast bukok, azt meg nevezzük tanulópénznek. Megvárom, mit mond a szepi, mennyiből lehet megcsinálni. Most küldte át a listát (amit együtt írtunk), nem 1-2 munkaóra lakatosmunka van rajta, utána megint lehet vinni fújni kéccázé. :-(


Minden bizonnyal szar elbukni egy autót is és párszázast is. De inkább add el a vasat, vagy így vagy úgy. Meghagyod az öreglányt a családos időre, a Typ 3 pedig sportolni egyedül gurulni ideális. Ezek után nem fogod annyira jól érezni magadat benne mint előtte és mindig rossz lesz a szád íze ha beleülsz vagy rá gondolsz.
Ne nézz több sakálcar-t!
Szar
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #13733 Dátum: 2006 Szeptember 28, 18:53:34 »

LÁTTÁTO???500-AN LETTÜNK!!

ja, figyeltük, csak érthető okokból ritkán jártál errefelé mostanában :-))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13732 Dátum: 2006 Szeptember 28, 18:11:44 »

:-PPP
LÁTTÁTO???500-AN LETTÜNK!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13731 Dátum: 2006 Szeptember 28, 18:10:20 »

:-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13730 Dátum: 2006 Szeptember 28, 18:05:55 »

szerintem meg sok hüje vesz buszt :-PP

kamionsofőrök...pihhh

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #13729 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:56:37 »

szerintem meg sok hüje vesz buszt :-PP

kamionsofőrök...pihhh
    

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #13728 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:45:04 »

Már nincs hol csengetni.
...
na látod ez gáz.  Undecided
ezek szerint fényezés előtt nem lett minden felpróbálva?
basszus, legalább a fényezés előtt kiderült volna  Sad
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 28, 17:51:48 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Holló
« Hozzászólás #13727 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:40:03 »

ehez a stunt biztos hozzá fog szólni
"nem elromlot, csak megsértődöt dudu" Grin
Holló
« Hozzászólás #13726 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:39:03 »

csak az irigység beszél belőled.
billy bá után nincs autó...
nem cserélném el piróra billt
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13725 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:38:08 »

na mennyé ki és kalapáld a nagyonfasza bogaradat.
hátha lesz belőle egy 206- >:Dos

csak az irigység beszél belőled.
billy bá után nincs autó...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #13724 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:37:15 »

szerintem meg sok hüje vesz buszt :-PP

kamionsofőrök...pihhh
na mennyé ki és kalapáld a nagyonfasza bogaradat.
hátha lesz belőle egy 206- >:Dos
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13723 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:34:22 »

Arra célzol, hogy kevés hülye vesz buszt?  Evil
Ne aggódjatok, mindig akad madár!   Grin Grin Grin

szerintem meg sok hüje vesz buszt :-PP

kamionsofőrök...pihhh



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13722 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:19:06 »

Ha szétbontom, csak pár százast bukok, azt meg nevezzük tanulópénznek. Megvárom, mit mond a szepi, mennyiből lehet megcsinálni. Most küldte át a listát (amit együtt írtunk), nem 1-2 munkaóra lakatosmunka van rajta, utána megint lehet vinni fújni kéccázé. :-(

HA most kilépsz az oválprojektből ,akkor nagyon nagyot buksz... de ha végigcsinálod, akkor talán jobban jársz nem ?

fasza kis bogi lehetett volna...
 Cry
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13721 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:16:59 »

Részben igen.
Amúgy nagy gond nincs vele, inkább sok kicsi, persze azon kívül, hogy a farka 3cm-rel jobbra van csúszva a középvonaltól, emiatt nem lehet betenni a motort.

Gondolom. Ez még az Indian-nal készült?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13720 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:14:13 »



HA most kilépsz az oválprojektből ,akkor nagyon nagyot buksz... de ha végigcsinálod, akkor talán jobban jársz nem ?

fasza kis bogi lehetett volna...
 Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13719 Dátum: 2006 Szeptember 28, 17:07:35 »

A Typ3-nak van gazdája, az Ovált meg elbontom. Várok a szepitől holnapra egy teljes körű árajánlatot, a többit meglátjuk.
Nem azzal van a bajom, hogy annyiba kerül a játék, amennyibe, sokkal inkább azzal, hogy mások faszsága miatt lapátoltam ki az ablakon sokszázezer forintot. Képzelheted, milyen érzés volt, mikor a vadonatúj, gyönyörű fényezésen jelöltük be a helyeket, hogy hol kell belőle kivágni, átszabni, ráhegeszteni, stb. Nem kívánom senkinek.


Gondolom. Ez még az Indian-nal készült?
Oldalak: 1 ... 3198 3199 3200 3201 3202 [3203] 3204 3205 3206 3207 3208 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.