www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 11:17:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29348009 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #134587 Dátum: 2015 Szeptember 25, 16:21:31 »

...és mi van a tengeri ,óceáni konténerszállító és egyéb más hajókkal?  ,azoknak milyen az értéke?
szerintem összességében jobban szennyeznek mint a gk,-k. Nem vagy de Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #134586 Dátum: 2015 Szeptember 25, 14:49:00 »

Akkor az enyém volt szar.Ez ha látott egy puklit melegedett.Pécs környékén meg van pukli.


Meglehet... Nekem semmi gondom nem volt vele ilyen téren...
Jól járt vele, aki végül megvette... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #134585 Dátum: 2015 Szeptember 25, 10:37:20 »

Az ex-apóséktól megörökölt sem forralta, anno... És gond nélkül megjártuk vele Svédországot, 7,1-7,2 fogyasztással, púpozott csomagtartóval...
Akkor az enyém volt szar.Ez ha látott egy puklit melegedett.Pécs környékén meg van pukli.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #134584 Dátum: 2015 Szeptember 25, 10:20:47 »

Forralta is vizet.  Wink

Az ex-apóséktól megörökölt sem forralta, anno... És gond nélkül megjártuk vele Svédországot, 7,1-7,2 fogyasztással, púpozott csomagtartóval...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #134583 Dátum: 2015 Szeptember 25, 09:16:42 »

...és a végén kiderül ,hogy a Trabant a legtisztább  Grin Grin Grin
A kétüteműek nagy hátránya volt a  viszonylag magas fajlagos fogyasztás és az olaj égetéséből keletkező korom, a tökéletlen égés miatti nagy HC (el nem égett szénhidrogén) érték.
De egyébként én is azt gondolom, hogy nagyon szuperek ezek a fajlagos értékek, de ha valójában megnézzük, akkor a hülyének is világos, hogy igen, fajlagosan megfelelő egy 3 literes V6 kibocsátása, de egy 600-as Trabant bizonyos szempontok szerint sokkal kevésbé szennyez.
A kérdés mindig a fókusz, hogy mi a fontos, és szerintem itt a tévút, ezért is ment el a világ a nyomott méretű turbós benzinesek felé például, hiába zabál a valóságban és eszik meg egy turbót százezrenként. Míg mondjuk egy normálisan megtervezett szívómotor (lásd Mazda) sokkal vezethetőbb, és ugyanúgy teljesít. A SUV-ok kibocsátásáról nem beszélve. Amikor megeszik mondjuk 10 liter benzint ugyanott, ahol egy normál autó 7-et, akkor ennyivel többet szennyez - mindegy, hogy az kibocsátott CO, vagy a végciklusban kikerülő katalizátor.

Ráadásul az egész személyközlekedési regulázás elveszi a fókuszt a volumenében valóban szennyező transzport- és légiközlekedéstől, illetve a - mondjuk CO kibocsátás szempontból 60-70% -ot kitevő -  egyéb, javarészt ipari kibocsátással való foglalkozástól. Plusz fűtés. Mit gondoltok, mitől van szmogveszély novemberben Salgótarjánban? Mert a népek annyit mennek az autóval, hiszen tele vannak lével? Vagy mert még a petpalackot is elfűtik? És mi erre a hatósági (ál)válasz? Személyközlekedési korlátozás...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #134582 Dátum: 2015 Szeptember 25, 09:14:29 »

Forralta is vizet.  Wink
Soha.

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #134581 Dátum: 2015 Szeptember 25, 08:47:04 »

Valahol olvastam, hogy egy autó teljes életciklusa alatt nem termel annyi környezetszennyezést, mint az előállítása...  Miért is nem jó a bogár? Smiley
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #134580 Dátum: 2015 Szeptember 25, 08:22:41 »

Amúgy a Wareszom valóban tiszta volt. Nem füstölt, beérte kevéssel is, ment... A 1/70-es keverék csodája.
Forralta is vizet.  Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #134579 Dátum: 2015 Szeptember 25, 08:18:16 »

...és a végén kiderül ,hogy a Trabant a legtisztább  Grin Grin Grin
Amúgy a Wareszom valóban tiszta volt. Nem füstölt, beérte kevéssel is, ment... A 1/70-es keverék csodája.

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #134578 Dátum: 2015 Szeptember 25, 08:16:20 »

...és a végén kiderül ,hogy a Trabant a legtisztább  Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #134577 Dátum: 2015 Szeptember 25, 08:15:12 »

Szerintem lesz még mit olvasni a következő hetekben.
Volt egy minden iparági szakértő által ismerten szar követelményrendszer. (Kíváncsi volnék a határértékek pontos mértékének megállapítását alátámasztó indoklásra, gyanítom, meglehetősen viszonylagos (pl. x db autó által y m3 levegőbe kerülő anyag a városi csúcs zónákban z% -kal emeli a határértéket, vagy valami hasonló).
A VW meg volt olyan tökös csúnya módon megoldotta, hogy a mért kibocsátási érték ennek megfeleljen, plusz még használható, normális fogyasztású autói legyenek. Csak éppen nem úgy, mint a benzineseknél, ahol valószínűleg az elavult előírást játszva megoldották programból (papásan vezetve oké, utcán meg megy), hanem vélhetően eléggé nyilvánvaló módon bináris üzemállapotokkal. Elbaszták. Inkább arra leszek kíváncsi, hogy mi lesz a vége? Megbasszák-e a GM -et meg a Fordot is? Mit csináltak a japcsik?
Gondolom most ezerrel megy a méricskélés mindenhol...

(Egy csepp könnyet nem fogok ejteni a koszos, büdös dízelért amúgy...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #134576 Dátum: 2015 Szeptember 25, 08:01:42 »

Várható ha a VW csal akkor más is csak jól titkolja.
Mostanra kiderült, hogy a ©koda (2009 -2013 között gyártott gépei között is vannak manipuláltak ha jól tudom)
És a Seat-nál is Wink
És a BMW, a Citroen, a Mazda....

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #134575 Dátum: 2015 Szeptember 25, 07:24:54 »

Várható ha a VW csal akkor más is csak jól titkolja.
Mostanra kiderült, hogy a ©koda (2009 -2013 között gyártott gépei között is vannak manipuláltak ha jól tudom)
És a Seat-nál is Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #134574 Dátum: 2015 Szeptember 25, 07:15:46 »


Tehát butaság ott leragadni, hogy elolvadnak majd tőlük az utcában a villanyvezetékek.  Grin
Lesz fűtés az uccán Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #134573 Dátum: 2015 Szeptember 25, 06:25:12 »

1996 óta van folyamatosan diesel autóm..
mindig elhordtam szervizbe, sosem hajtottam krumpliolajjal..
láttam jónéhány benzinest ami jóval nagyobb füstöt eregetett...
hazudtak, benézték.. ennyi..
hányan hazudnak?
folytassuk a gyógyszergyártókkal?
az élelmiszeriparral?

Amúgy is egyes tipusokról van szó, érdekes módon találtak olyan Golf dízelt is, amelyik röhögve alulteljesít akármilyen normát. Csak nem erre figyel a nagyérdemű.

Bácsi Győző
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #134572 Dátum: 2015 Szeptember 25, 01:20:01 »

Van sokkal jobb.  Grin Grin Grin
Kis fejlesztés és borul az energiapiac. Sokan dolgoznak rajta, nézd csak meg a NETet.  Grin Grin Grin
https://www.youtube.com/watch?v=lfQ3e1is4F4


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #134571 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:59:26 »

Kérdés, hogy ezek az események, hogyan fogják befolyásolni az üzemanyagárakat hosszútávon?
Mire lesz kereslet? benzinre? gázra?
gázt most 186Ft-ért veszek, 5éve nem volt ennyi, sőt még akkor is drágább volt..
1303LS
« Hozzászólás #134570 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:47:31 »


Ha tisztább üzemanyagot keresünk akkor LPG vagy CNG.
Van sokkal jobb.  Grin Grin Grin
Kis fejlesztés és borul az energiapiac. Sokan dolgoznak rajta, nézd csak meg a NETet.  Grin Grin Grin
https://www.youtube.com/watch?v=lfQ3e1is4F4
1303LS
« Hozzászólás #134569 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:44:51 »


...Dízelnél koromszemcsék....
...Benzines nem büdös még mérgező....
.
Meghatározott határértékekről és meghatározott típusú mérésről beszélünk.
Az adott helyzetben senkit nem érdekelnek más paraméterek.
Tény, hogy a benzines 2015-ösök röhögve tudnak bármit, míg a dieselek vagy éppenhogycsak, vagy csalva.
Ha el fognak mozdulni egyszerűen nem lesz piaca a dieselnek, mert jobb lesz a benzines.
1303LS
« Hozzászólás #134568 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:39:52 »

A villany meg egy külön fejezetet érdemelne (csöbörbő-vödörbe esete).
A villanynál 2 járható utat látok. Az egyik a tiszta villany a kisfelhasználóknak akik otthon töltenek akár napelemmel hosszú ideig kevés áramot, mert keveset használják.
Aztán a másik a hibrid olyan módon, ohgy a beépített belsőégésű motor termeli az áramot a hajtás pedig tisztán villany. Ez azért jó, mert a motort csak egyetlen fordulatra/terhelésre kell tervezni/beállítani amivel drasztikusan lehet az ősszkibocsátását csökkenteni. És így csak az ég alja a határ.
Tehát butaság ott leragadni, hogy elolvadnak majd tőlük az utcában a villanyvezetékek.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #134567 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:24:59 »

Beszélgetünk egy olyan fórumon erről ahol az emberek a Euro-0-as bogarat istenítik. holafejfogósszmájli

Euro-4-től (dízelnél Euro-2) nem ér semmit a környezetvédelmi határértékek. Magasabb besorolásúak több üzemanyag elégetésével érik el a jobb értékeket. Nonszensz.

Dízelnél csak kisebbek lettek a koromszemcsék, NOX szűrhető lenne, de a koromcsapda miatt nem lehet rendesen.
Benzines: vegyük már észre, attól, hogy nem büdös még mérgező. Sőt okosok azt mondják picit jobban mint a dízel.

Ha tisztább üzemanyagot keresünk akkor LPG vagy CNG.

De még jobbat mondok: jobb ha nem égetünk semmit. A villany meg egy külön fejezetet érdemelne (csöbörbő-vödörbe esete).
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #134566 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:13:44 »

meg azzal... bármelyikkel...


tegnap láttam az uj Mercedes GLE modellt..  na az is emberiség elleni bűntett
aki ezeket  a felfujt sportkocsi jellegű tankokat kitalálta, most vetném az oroszlánok elé
X6 is ilyen fos. Teljesen igazad van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #134565 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:10:54 »

Meg a tehenek.Mer metánt finganak.
Tényleg, bmeg! Disznót kell tartani, az dúsított uránt fingik.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #134564 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:09:44 »

meg azzal... bármelyikkel...


tegnap láttam az uj Mercedes GLE modellt..  na az is emberiség elleni bűntett
aki ezeket  a felfujt sportkocsi jellegű tankokat kitalálta, most vetném az oroszlánok elé
RNIE
« Hozzászólás #134563 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:08:43 »

Meg a tehenek.Mer metánt finganak.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #134562 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:05:19 »

1996 óta van folyamatosan diesel autóm..
mindig elhordtam szervizbe, sosem hajtottam krumpliolajjal..
láttam jónéhány benzinest ami jóval nagyobb füstöt eregetett...
hazudtak, benézték.. ennyi..
hányan hazudnak?
folytassuk a gyógyszergyártókkal?
az élelmiszeriparral?
a kormánnyal?
Bocs, ez nagyon idekívánkozott, nem hagyhattam ki. Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #134561 Dátum: 2015 Szeptember 24, 21:00:51 »

ennél hány környezetszennyezőbb dolog van amiért nem sir senki?

ha ezzel nem ártanak valakinek, a bilit sem borították volna ki..

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #134560 Dátum: 2015 Szeptember 24, 20:59:09 »

 A csalásról van szó nem?

1303LS
« Hozzászólás #134559 Dátum: 2015 Szeptember 24, 20:58:34 »

NEM a most kijövö kocsikról beszélünk.. vagy?



De. Új benzines nem füstöl.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #134558 Dátum: 2015 Szeptember 24, 20:57:54 »

NEM a most kijövö kocsikról beszélünk.. vagy?



Azért vettél dieselt mert jobban fogyasztott és hasonlóan ment mint a benzines társaik.
Ez már nem lesz, mert a felhúzott olajkályhák csak csalással tudják adni az elvárt dolgokat. Ha ugyanannyit eszik egy benzines és jobban megy, te melyiket fogod venni?
Az, hogy láttál már füstölő szarrákopott benzinest nem jelent semmit. Boltból kijövő új kocsikról beszélünk.
Ha meg már itt tartunk a csipptuningos füstokádó marhákat is büntetném, mint a szél. Mondjuk mobil autóbezúzó kocsikkal az út szélén.
1303LS
« Hozzászólás #134557 Dátum: 2015 Szeptember 24, 20:56:10 »

1996 óta van folyamatosan diesel autóm..
mindig elhordtam szervizbe, sosem hajtottam krumpliolajjal..
láttam jónéhány benzinest ami jóval nagyobb füstöt eregetett...
hazudtak, benézték.. ennyi..
hányan hazudnak?
folytassuk a gyógyszergyártókkal?
az élelmiszeriparral?

Azért vettél dieselt mert jobban fogyasztott és hasonlóan ment mint a benzines társaik.
Ez már nem lesz, mert a felhúzott olajkályhák csak csalással tudják adni az elvárt dolgokat. Ha ugyanannyit eszik egy benzines és jobban megy, te melyiket fogod venni?
Az, hogy láttál már füstölő szarrákopott benzinest nem jelent semmit. Boltból kijövő új kocsikról beszélünk.
Ha meg már itt tartunk a csipptuningos füstokádó marhákat is büntetném, mint a szél. Mondjuk mobil autóbezúzó kocsikkal az út szélén.
RNIE
« Hozzászólás #134556 Dátum: 2015 Szeptember 24, 20:50:39 »

nehogymár bedőljenek az autógyártók.. a  fél világ ebből él..
Végül is igazad lehet,nem volt rá még példa,meg a Kínaiak sem vásároltak fel csődközeli vállalatokat.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #134555 Dátum: 2015 Szeptember 24, 20:50:09 »

1996 óta van folyamatosan diesel autóm..
mindig elhordtam szervizbe, sosem hajtottam krumpliolajjal..
láttam jónéhány benzinest ami jóval nagyobb füstöt eregetett...
hazudtak, benézték.. ennyi..
hányan hazudnak?
folytassuk a gyógyszergyártókkal?
az élelmiszeriparral?

Mert jogszerűen gyakorlatilag nem lehetne ilyen kocsikat gyártani. Egy jó fsi vagy hasonló közvetlen befecskendezős benzinmotor reggelire eszi a határértékeket.
Ha lesznek újra gyenge dieselek (mert csak így tud megfelelni) és bika benzinesek, ugyanabban a kategóriában, akkor kevesen fogják a traktorokat venni.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #134554 Dátum: 2015 Szeptember 24, 20:47:49 »

nehogymár bedőljenek az autógyártók.. a  fél világ ebből él..
Kicsit komplexebb a dolog,minthogy veszel-e új Lupót.Tőzsde,befektetések,stb
1303LS
« Hozzászólás #134553 Dátum: 2015 Szeptember 24, 20:46:32 »

ettől miért lenne bárminek vége?
mutass egy vevőt akit érdekelt valaha  a károsanyag kibocsátás
eddig sem nézte meg, ezután sem fogja..
ez most körbefut minden autógyártón fogadkozik mindenki aztán fél év múlva elfelejti mindenki..



Mert jogszerűen gyakorlatilag nem lehetne ilyen kocsikat gyártani. Egy jó fsi vagy hasonló közvetlen befecskendezős benzinmotor reggelire eszi a határértékeket.
Ha lesznek újra gyenge dieselek (mert csak így tud megfelelni) és bika benzinesek, ugyanabban a kategóriában, akkor kevesen fogják a traktorokat venni.
RNIE
« Hozzászólás #134552 Dátum: 2015 Szeptember 24, 20:45:35 »

ettől miért lenne bárminek vége?
mutass egy vevőt akit érdekelt valaha  a károsanyag kibocsátás
eddig sem nézte meg, ezután sem fogja..
ez most körbefut minden autógyártón fogadkozik mindenki aztán fél év múlva elfelejti mindenki..



Kicsit komplexebb a dolog,minthogy veszel-e új Lupót.Tőzsde,befektetések,stb
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #134551 Dátum: 2015 Szeptember 24, 20:43:22 »

ettől miért lenne bárminek vége?
mutass egy vevőt akit érdekelt valaha  a károsanyag kibocsátás
eddig sem nézte meg, ezután sem fogja..
ez most körbefut minden autógyártón fogadkozik mindenki aztán fél év múlva elfelejti mindenki..



Meg a Fordnak, meg a BMWnek, meg a...
Egyszerűen a dieselnek van vége. Senki nem gondolhatta komolyan, hogy 100+LE-ket ki lehet venni 1,5-ös kattogós motorokból úgy, hogy ne okádjon mocskot hátul.
AdBlue neki és szívhatjuk azt.
Benzines motorok játszva hozzák az új normákat.
Végül jobb is, pusztulat egy bármilyen büdös diesel után menni a forgalomban motorral. 
1303LS
« Hozzászólás #134550 Dátum: 2015 Szeptember 24, 19:53:47 »

Akinek nyomaték kell, vegyen villanyt. Smiley

Lánchídrádión volt ma egy műsor a 2020-25-re várható dolgokról. Érdekes.  Shocked Akár 30%-os piaci részesedés harmad méretű súlyú akkumulátorok, drasztikusan fejlődő motorok. Nem si érdemes belegondolni, hogy a századfordulós technikát ha a rokefellerék nem nyomják el hol tarthatna most az autózás. Érdemes kicsit ránézni a XIX. század végi villanykocsikra. Sokkal előrébb jártak, mint a belsőégésűek, csak megtorpant a fejlesztésük.  Undecided
1303LS
« Hozzászólás #134549 Dátum: 2015 Szeptember 24, 19:49:48 »

Legalább 10 éve nem mondok mást: a dízel a teherautóba meg a traktorba való. Ilyenkor meg jönnek a nyomaték dumával. 20 éve tudják, hogy a dízel motorok sokkal környezetrombolóbbak, mint a benzinesek.
Akinek nyomaték kell, vegyen boxert. :-)

Mégha csak a környezetet rombolnák. A szűrés javításával meg már csak olyan pici részecskék jönnek ki belőlük hátul (ebből ugye meg relatív több) amit már az emberi légzőrendszer szűrőmechanizmusa nem tud kiszűrni. Akadálytalanul megy a mocsok a vérembe.  
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #134548 Dátum: 2015 Szeptember 24, 19:48:47 »

Akinek nyomaték kell, vegyen villanyt. Smiley

Akinek nyomaték kell, vegyen boxert. :-)
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.