www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 00:49:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27954639 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135341 Dátum: 2016 Február 16, 22:31:36 »

Sőt,rajta még az eredeti gyári,olivaszínű Faltdachponyva,és a gyári olíva fellépőkéderek is rajta vannak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 16, 22:34:17 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135340 Dátum: 2016 Február 16, 22:29:57 »

Itt van pl Magyarország legeredetibb,leggyáribb kisablakos bogara,a GLD-341.

És még az eredeti,beryllgrün kédereit hordozza magán,az 1960-as évjáratú autó.
Akkor annak az 56 év alatt,miért nem repedtek,mentek tönkre a kéderei?
Általában csak kifakulni,sárgulni,vagy színüket veszteni szokták.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135339 Dátum: 2016 Február 16, 22:24:27 »

Jóval kevesebb színes kéder volt, mint ahány színkód. És a 80-as évek második felében a Mozaik utcában már csak feketét lehetett rendelni. Ami a felújítást illeti, ha egy bogár 15-20 évet csillaggarázsban állt, napon, hóban, akkor a kéderek megmerevedtek, repedeztek, néha el is törtek. Ezért a cseréjük néha hamarabb szükséges volt, mint az autó felújítása, tehát ez nem feltétlenül a gyári állapotot kizáró tényező.
Amíg színes kéderekkel szerelték az autókat,addig minden színkódhoz volt kéder.Másképpen nem is egyezett volna az autó színével.Ez hülyeség.

Én nagyon erdetiségmániás vagyok,talán legjobban Perecz Péter (Minx) barátom tudja.Minden nap a mobilen és az autoscouton lévő,eredeti,gyári patinás bogarakat nézegettük,elemezgettük,ismertük az összeset.
Ami autó valóban keveset használt,valamiért félrerakták,megbecsülték,és megkímélték,az mind színes kéderes volt.És fényezéssel egyszínű.
Olyannal nem is nagyon találkoztam még,hogy tök szűz,érintetlen volt,gyári fény,de a sárvédőket külön leszrelték,kédercsere végett.

Viszont ha már fekete kéderek voltak,és már a sárvédőt megbontották,akkor ott már volt valami kis javítás,fényezés,elemcsere vagy ilyesmi.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #135338 Dátum: 2016 Február 16, 22:11:34 »

Hülyeség itt vitatkoznotok,ez tök tény,hogy a 1957 utántól,1975-ig,a kéder ugyan olyan színkódú volt,mint az autó fényezésének!

És ezt minden érintetlen autó,még magán is hordozza!

Ha árulnak egy bogarat,főleg ha eredetiként hírdetik,akkor én mindig ezt nézem elsőnek.Ha még színes a kédere,akkor nagy vonalakban még egy felújítatlan,gyári fényezésű,vagy nagyrészben gyári fényezésű autóról van szó.
Ha már fekete a kédere,akkor csak parsztvakítás,hogy eredeti,meg gyári fényezésű az autó,akkor már felújított vagy újrafényezett autót hírdetnek,árulnak.
Jóval kevesebb színes kéder volt, mint ahány színkód. És a 80-as évek második felében a Mozaik utcában már csak feketét lehetett rendelni. Ami a felújítást illeti, ha egy bogár 15-20 évet csillaggarázsban állt, napon, hóban, akkor a kéderek megmerevedtek, repedeztek, néha el is törtek. Ezért a cseréjük néha hamarabb szükséges volt, mint az autó felújítása, tehát ez nem feltétlenül a gyári állapotot kizáró tényező.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135337 Dátum: 2016 Február 16, 21:23:47 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135336 Dátum: 2016 Február 16, 21:22:57 »

Afterek.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 16, 21:25:07 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135335 Dátum: 2016 Február 16, 21:19:50 »

Golfblau.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135334 Dátum: 2016 Február 16, 21:15:30 »

Nézzétek,a gyári beryllgrüneken,milyen szép kéderek vannak,még több mint hatvan év után is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135333 Dátum: 2016 Február 16, 21:07:27 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135332 Dátum: 2016 Február 16, 21:06:26 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135331 Dátum: 2016 Február 16, 21:05:09 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135330 Dátum: 2016 Február 16, 21:04:04 »

Rakok be,szép gyári bogár képeket.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135329 Dátum: 2016 Február 16, 21:01:41 »

Hülyeség itt vitatkoznotok,ez tök tény,hogy a 1957 utántól,1975-ig,a kéder ugyan olyan színkódú volt,mint az autó fényezésének!

És ezt minden érintetlen autó,még magán is hordozza!

Ha árulnak egy bogarat,főleg ha eredetiként hírdetik,akkor én mindig ezt nézem elsőnek.Ha még színes a kédere,akkor nagy vonalakban még egy felújítatlan,gyári fényezésű,vagy nagyrészben gyári fényezésű autóról van szó.
Ha már fekete a kédere,akkor csak parsztvakítás,hogy eredeti,meg gyári fényezésű az autó,akkor már felújított vagy újrafényezett autót hírdetnek,árulnak.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #135328 Dátum: 2016 Február 16, 20:20:26 »

Igen,Dávid jól mondja,a korai bogarak,perecek,oválok,még fekete kéderesek voltak.Utána,1957-től,a kisablakos korszaktól,egészen olyan 1974-75-ig,végig 100%-ban az autó gyári színkódjával azonos kéderek voltak.És utána pedig újra jöttek a fekete kéderek.


a prospektusokat találomra nézve a 69es kabrión is fekete kéderek vannak a vajszínű kocsin.. sőt mintha a másik is fekete lenne.. vagy az csak az árnyék?

http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/literature69fullline.php
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135327 Dátum: 2016 Február 16, 19:51:24 »

A 60-as kéder színe megfelelő vagy sem? Mert ha igaz ,hogy 57-től a fényezéssel azonos volt a kéder akkor....................
szerinted a 60-ason lévő kéder olyan színű, mint az autó fényezésének színe? mert szerintem egyértelműen fekete, és azért fekete, mert felújított az autó, vagyis a gyári kéder már cserélve lett feketére, mert ez a szín pont olyan, amiből nem kapni utángyártottban színeset, sőt NOS-ban sem túl gyakran kerül elő.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 16, 19:52:58 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135326 Dátum: 2016 Február 16, 19:37:35 »

Ez a 69-es és a 66-os gyári fényezésű, így adott, hogy a kéder is színes. Igaz a 66-oson egy kicsit meg van sárgulva, de ez gyakran előfordul. A 60-as bogár felújított, beryl green színű, de már volt fényezve (nem mellékesen az ország egyik legigényesebb autója).
A 60-as kéder színe megfelelő vagy sem? Mert ha igaz ,hogy 57-től a fényezéssel azonos volt a kéder akkor....................

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135325 Dátum: 2016 Február 16, 19:27:04 »

1969
Ez a 69-es és a 66-os gyári fényezésű, így adott, hogy a kéder is színes. Igaz a 66-oson egy kicsit meg van sárgulva, de ez gyakran előfordul. A 60-as bogár felújított, beryl green színű, de már volt fényezve (nem mellékesen az ország egyik legigényesebb autója).

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135324 Dátum: 2016 Február 16, 19:03:37 »

1969

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135323 Dátum: 2016 Február 16, 19:02:21 »

1966

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135322 Dátum: 2016 Február 16, 19:00:58 »

nézegessünk kédereket Wink
1960 (akkor ennek a színe nem megfelelő?)

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135321 Dátum: 2016 Február 16, 17:47:18 »

Igen,Dávid jól mondja,a korai bogarak,perecek,oválok,még fekete kéderesek voltak.Utána,1957-től,a kisablakos korszaktól,egészen olyan 1974-75-ig,végig 100%-ban az autó gyári színkódjával azonos kéderek voltak.És utána pedig újra jöttek a fekete kéderek.

Tehát ilyen 1957-74 között végig színes kéderek voltak,és az összes gyári színkódban léteztek.Utána lehet googlezni,eredeti,érintetlen gyári bogarak hírdetéseit böngészni,ami szép érintetlen bogár,annak mind az autó színével azonos kéderei vannak.És épp az bizonyítja,hogy az autót már szétszedték,átfényezték,vagy felújították,ha már fekete kéderei vannak,mert ekkor azok általában már cserélődnek.

Nekem a Narancsomon,egészen a 2006-os felújításáig,az eredeti gyári,narancsszínű kéderei voltak (tehát még 1973-ban is az volt).Már rossz állapotúak,de emlékbe eltettem őket.A múltkor volt itt a Hudák Misi,látta is,még mutattam is őket neki.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #135320 Dátum: 2016 Február 16, 16:30:52 »

na, működik. pl:
'73:

'75:

bár úgy tűnik a kabrióknál hamarabb átálltak a fekete kéderre, már '69ben is feketének tűnik a tojásfehér kabrión
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135319 Dátum: 2016 Február 16, 13:24:30 »

kössz.
tehát a legtöbb itt is jelenlévő kocsin mind színes volt gyárilag. ha tehetném én is olyat tennék fel, nem feketét

igen, színes volt, ráadásul sok esetben még a fellépőgumi is színes volt, igaz ez a 60-as években volt nagyon jellemző, később már kevésbé...szerintem előbb-utóbb utángyártottban is egyre több színt fognak csinálni.


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #135318 Dátum: 2016 Február 16, 13:18:55 »

pontos dátumot hónapra nem tudok most mondani, de az első kisablakos bogaraknál kezdték el a színes kérdert használni és a mexikói bogarak megjelenéséig tartott.
kössz.
tehát a legtöbb itt is jelenlévő kocsin mind színes volt gyárilag. ha tehetném én is olyat tennék fel, nem feketét
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135317 Dátum: 2016 Február 16, 13:00:44 »

67 előtt én úgy tudom minden kocsinak fényezéssel megegyező színű volt a kédere. sőt szerintem utána is egy darabig.. nem tudok linkelni korabeli prospektust, valami történt a thesamba.com-mal, nálam nem működik

pontos dátumot hónapra nem tudok most mondani, de az első kisablakos bogaraknál kezdték el a színes kérdert használni és a mexikói bogarak megjelenéséig tartott.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #135316 Dátum: 2016 Február 16, 10:03:29 »



így igaz ,alapszinekbe volt szines kéder  /fehér,piros,kék stb/általában feketét használtak de hogy fényezzék olyat nem láttam.
67 előtt én úgy tudom minden kocsinak fényezéssel megegyező színű volt a kédere. sőt szerintem utána is egy darabig.. nem tudok linkelni korabeli prospektust, valami történt a thesamba.com-mal, nálam nem működik
pecek
« Hozzászólás #135315 Dátum: 2016 Február 16, 09:13:44 »

Lám, lám, az osztrák márkaszervízben már közel 50 éve is csináltak fércmunkát. maradjunk abban, hogy ez egy marhaság.


így igaz ,alapszinekbe volt szines kéder  /fehér,piros,kék stb/általában feketét használtak de hogy fényezzék olyat nem láttam.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #135314 Dátum: 2016 Február 15, 21:38:37 »

Osztrák autószerelő ismerős,aki 1967-ben kezdett mint Automechaniker tanuló,Eisenstadtban a VW Kamper márkakereskedésben és szakszervízben,pedig ekkor még csak ugye kizárólag a Käfer&Co autók léteztek,és ő mindig azt mondta nekem,hogy ők a kédereket,mindig az autóval együtt fényezték,mindig mondta,hogy a "Keder immer mitlackiert".És ez nem odahaza vagy fuschban volt,hanem cégnél,Volkswagen márkakereskedésben.
Mikor én többször említettem neki,hogy a beryllgrün bogaramhoz keresek,szintén beryllgrün színű kéderekeket,vagy legalább színben közelállót,ő mindig ezt magyarázta,hogy fényezzem le,ők is mindig ezt csinálták.
Lám, lám, az osztrák márkaszervízben már közel 50 éve is csináltak fércmunkát. maradjunk abban, hogy ez egy marhaság.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135313 Dátum: 2016 Február 15, 21:13:23 »

Mert lehet hogy igényes lesz de az alapanyag amiből készül nem birja az UV-t.
Van már UV és vízálló bőr és műbőr alapanyag is. A motorülések se hamar mennek tönkre, kivéve ha nem oda való alapanyagot használtak.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135312 Dátum: 2016 Február 15, 20:58:23 »

Osztrák autószerelő ismerős,aki 1967-ben kezdett mint Automechaniker tanuló,Eisenstadtban a VW Kamper márkakereskedésben és szakszervízben,pedig ekkor még csak ugye kizárólag a Käfer&Co autók léteztek,és ő mindig azt mondta nekem,hogy ők a kédereket,mindig az autóval együtt fényezték,mindig mondta,hogy a "Keder immer mitlackiert".És ez nem odahaza vagy fuschban volt,hanem cégnél,Volkswagen márkakereskedésben.
Mikor én többször említettem neki,hogy a beryllgrün bogaramhoz keresek,szintén beryllgrün színű kéderekeket,vagy legalább színben közelállót,ő mindig ezt magyarázta,hogy fényezzem le,ők is mindig ezt csinálták.

és hogy csiszolták ki a kéder mentén? nem pergett le ott az új festék?

ez eléggé elképzelhetetlen nekem

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135311 Dátum: 2016 Február 15, 20:28:56 »

Mert lehet hogy igényes lesz de az alapanyag amiből készül nem birja az UV-t.
Húsz évet kibírt,napi használatban,a Józsi írta,aki saját tapasztalatból beszélt.
Hobbijárműnél akkor meddig bírná szerinted?
Lehet,hogy túlélne minket is.

20 éven át jó. Kipróbáltam onnan tudom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135310 Dátum: 2016 Február 15, 20:25:06 »

Osztrák autószerelő ismerős,aki 1967-ben kezdett mint Automechaniker tanuló,Eisenstadtban a VW Kamper márkakereskedésben és szakszervízben,pedig ekkor még csak ugye kizárólag a Käfer&Co autók léteztek,és ő mindig azt mondta nekem,hogy ők a kédereket,mindig az autóval együtt fényezték,mindig mondta,hogy a "Keder immer mitlackiert".És ez nem odahaza vagy fuschban volt,hanem cégnél,Volkswagen márkakereskedésben.
Mikor én többször említettem neki,hogy a beryllgrün bogaramhoz keresek,szintén beryllgrün színű kéderekeket,vagy legalább színben közelállót,ő mindig ezt magyarázta,hogy fényezzem le,ők is mindig ezt csinálták.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #135309 Dátum: 2016 Február 15, 19:51:08 »

Ha egy olyan autóról lenne szó, ami annyira ritka és egyedi, hogy gyakorlatilag nem kapni új alaktrészt, és még bontottat is alig, és az ember kénytelen otthon házilag megoldani/legyártani ezt-azt, vagy netán nagyon hasonló, de más autó alkatrészét felhasználni, az elfogadható. De egy bogárnál? Egy sárvédőkédert, ami kapható? Minek? Ha nincs színes, akkor nincs, a fekete bőven jó. Ezeket festegetni nem lehet, külföldi fórumokat végignyálaztam és sehol sem tudnak olyan festési megoldást, ami ki is néz valahogy és fél év múlva is elfogadhatóan néz ki, s nem potyog le róla. Tök fölösleges ezzel foglalkozni, mert nem lesz úgysem olyan az eredmény.

Anno, mikor Öcsisajtom felújítottam, akkor ajánlotta fel a kárpitos, hogy varr nekem bőrből sárvédőkédert olyat, amilyet csak szeretnék...
Azt mondta, jobb lenne, mint amit vettem, műanyagot...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135308 Dátum: 2016 Február 15, 19:14:29 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135307 Dátum: 2016 Február 15, 19:10:56 »

Dávid egy csomó más dolognál is van díszkéder,a bogár sárvédőjén kívül,pl a bútorgyártásban.
Kárpitosoknál,bútorkárpitosoknál,teljesen alap,vagy elfogadott dolog,hogy kédert csinálnak.Fognak vagy egy huzalt,vagy egy zsinórt,spárgát,madzagot,és szép kédert varrnak belőle.
Lehet simán szép sárvédőkédert varrni házilag,nem kel hozzá nagy varrászati,szabászati,vagy kárpitozási tudás.
És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.

Ha egy olyan autóról lenne szó, ami annyira ritka és egyedi, hogy gyakorlatilag nem kapni új alaktrészt, és még bontottat is alig, és az ember kénytelen otthon házilag megoldani/legyártani ezt-azt, vagy netán nagyon hasonló, de más autó alkatrészét felhasználni, az elfogadható. De egy bogárnál? Egy sárvédőkédert, ami kapható? Minek? Ha nincs színes, akkor nincs, a fekete bőven jó. Ezeket festegetni nem lehet, külföldi fórumokat végignyálaztam és sehol sem tudnak olyan festési megoldást, ami ki is néz valahogy és fél év múlva is elfogadhatóan néz ki, s nem potyog le róla. Tök fölösleges ezzel foglalkozni, mert nem lesz úgysem olyan az eredmény.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135306 Dátum: 2016 Február 15, 19:10:44 »

A kínai ,taiwani bírja az UV-t? Gondolom......

Tóth Zoltán
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135305 Dátum: 2016 Február 15, 19:07:59 »

Mert lehet hogy igényes lesz de az alapanyag amiből készül nem birja az UV-t.
A kínai ,taiwani bírja az UV-t? Gondolom......

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #135304 Dátum: 2016 Február 15, 18:57:07 »

És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.
+1
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #135303 Dátum: 2016 Február 15, 18:47:00 »

Dávid egy csomó más dolognál is van díszkéder,a bogár sárvédőjén kívül,pl a bútorgyártásban.
Kárpitosoknál,bútorkárpitosoknál,teljesen alap,vagy elfogadott dolog,hogy kédert csinálnak.Fognak vagy egy huzalt,vagy egy zsinórt,spárgát,madzagot,és szép kédert varrnak belőle.
Lehet simán szép sárvédőkédert varrni házilag,nem kel hozzá nagy varrászati,szabászati,vagy kárpitozási tudás.
És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.
Mert lehet hogy igényes lesz de az alapanyag amiből készül nem birja az UV-t.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135302 Dátum: 2016 Február 15, 18:34:18 »

1:Nem szeretném eladni a bogit 2millióért sem 3millióért sem 4millióért sem 5millióért Wink
2: Csipkebokor vessző Grin
3:A műbőrbe varrt zsinórral is ugyan olyan jól élvezzük a bogizást Cheesy Mert mi használjuk és élvezzük Wink
Tegnap ahogy kisütött a nap egy édes kis helyre repített a bogink Wink Cheesy

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.