www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 17:12:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30643875 alkalommal)
pecek
« Hozzászólás #135359 Dátum: 2016 Február 17, 14:18:38 »

Az OT vizsgának csupán egyetlen értelme van, hogy ha valaki balesetet szenved a full eredeti, vagy fullra restaurált öreg autójával, akkor a biztosító elméletileg nem az öreg autó avultatott értékeivel állapítja meg a kártérítés öszegét.
Így igaz a biztosító kifizeti a kárt avulás nélkül ha számlával tudod igazolni,a felújítást.
pecek
« Hozzászólás #135358 Dátum: 2016 Február 17, 14:12:42 »

Hol?

VW szervíz .

De régen úgy hívták AFIT IV. autójavító vállalat 6-os számú üzemegység ,Mozaik utca1-3 Volkswagen szervíz.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135357 Dátum: 2016 Február 17, 13:53:37 »

Meg az 5 éves műszaki, meg el bírom képzelni, hogy ha lesz majd dugódíj stb. akkor lehet ez ad felmentést. Ha lenne alkalmas autóm, megcsináltatnám.
Úgy tudom, az OT vizsga díja kb. annyi, mint két műszaki vizsgáé, tehát ez sem előny.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #135356 Dátum: 2016 Február 17, 13:35:43 »

Az OT vizsgának csupán egyetlen értelme van, hogy ha valaki balesetet szenved a full eredeti, vagy fullra restaurált öreg autójával, akkor a biztosító elméletileg nem az öreg autó avultatott értékeivel állapítja meg a kártérítés öszegét.

Így van. Ennyi.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135355 Dátum: 2016 Február 17, 12:38:15 »

,én meg ott melóztam.

Hol?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #135354 Dátum: 2016 Február 17, 12:29:22 »

Az OT vizsgának csupán egyetlen értelme van, hogy ha valaki balesetet szenved a full eredeti, vagy fullra restaurált öreg autójával, akkor a biztosító elméletileg nem az öreg autó avultatott értékeivel állapítja meg a kártérítés öszegét.

Meg az 5 éves műszaki, meg el bírom képzelni, hogy ha lesz majd dugódíj stb. akkor lehet ez ad felmentést. Ha lenne alkalmas autóm, megcsináltatnám.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135353 Dátum: 2016 Február 17, 12:26:05 »

OT vizsgát az csináltat, aki akar. És az OT nívója meg annyira a béka segge alatt van, hogy csak az elszántak ragaszkodnak hozzá, és egyre többen tudják, hogy sok értelme nincsen.
Az OT vizsgának csupán egyetlen értelme van, hogy ha valaki balesetet szenved a full eredeti, vagy fullra restaurált öreg autójával, akkor a biztosító elméletileg nem az öreg autó avultatott értékeivel állapítja meg a kártérítés öszegét.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135352 Dátum: 2016 Február 17, 12:23:01 »

a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink
A '70-es évek végétől hogyan volt lehetséges kédert választani, amikor a bogár gyártását 1978-ban befejezték Németországban?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
pecek
« Hozzászólás #135351 Dátum: 2016 Február 17, 11:42:26 »

OT vizsgát az csináltat, aki akar. És az OT nívója meg annyira a béka segge alatt van, hogy csak az elszántak ragaszkodnak hozzá, és egyre többen tudják, hogy sok értelme nincsen.

70-es évek végétől rendelni???? Mivel csak fekete volt akkor már, így nem lehetett rendelni, azzal jött...

Elég nagy baj lett volna, ha olyan kédert tesznek fel, amilyet akar a kedves vevő, mert akkor a zöld autón lett volna piros, a kéken narancs, a fehéren citromsárga, mert annyira sok ízlésficamos ember van. De ez hála istennek nem így volt...

Nagyon tévedsz mert a vevő választhatott fekete vagy a kocsi színével megegyező színű legyen.A szines kédereket drágább volt gyártani mivel anyagában vonlt szinezve és nem fényezve.Azért álltak át a feketére.

Az meg hogy mi volt akkoriban meg mit lehetett rendelni te csak olvastál róla ,én meg ott melóztam.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135350 Dátum: 2016 Február 17, 10:47:30 »

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája ,és a lökháritó tartók általában feketék voltak,és a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink

Komolyan ilyen baromságokon rugóztok, :46

És olyan kéder volt amilyet rendeltek.

OT vizsgát az csináltat, aki akar. És az OT nívója meg annyira a béka segge alatt van, hogy csak az elszántak ragaszkodnak hozzá, és egyre többen tudják, hogy sok értelme nincsen.

70-es évek végétől rendelni???? Mivel csak fekete volt akkor már, így nem lehetett rendelni, azzal jött...

Elég nagy baj lett volna, ha olyan kédert tesznek fel, amilyet akar a kedves vevő, mert akkor a zöld autón lett volna piros, a kéken narancs, a fehéren citromsárga, mert annyira sok ízlésficamos ember van. De ez hála istennek nem így volt...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135349 Dátum: 2016 Február 17, 10:43:26 »

Én láttam a thesamba-n olyan táblázatot, hogy milyen autóhoz milyen kéder és fellépőgumi volt. Nem mindegyik egyezett az autó színével. Majd megkeresem, ha nem hajnal 2 lesz...

A fellépő színe nem mindig egyezett meg a fényezéssel és a kéderrel. Pl.:

L41 Black – Black – Black
L282 Lotus White – Savanna Beige
L456 Ruby Red – Black
L518 Java Green – Black
L620 Savanna Beige – Savanna Beige
L633 VW Blue – Black
L639 Zenith Blue – Zenith Blue
L19K Yukon Yellow – Black
L54 Poppy Red – Black

De tényleg teljesen fölösleges ezen tovább rugóznunk, mert sokan a tényeknek sem hisznek.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135348 Dátum: 2016 Február 17, 10:13:25 »

Keresek valakit aki vállal honlap készítést.
Semmi extra, egy 4-5 menüpontos honlap, egy fotósnak.
Tárhely és domain név már van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135347 Dátum: 2016 Február 17, 09:17:58 »

1

2

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135346 Dátum: 2016 Február 17, 06:20:40 »

Én láttam a thesamba-n olyan táblázatot, hogy milyen autóhoz milyen kéder és fellépőgumi volt. Nem mindegyik egyezett az autó színével. Majd megkeresem, ha nem hajnal 2 lesz...
A Wolfsburgwesten is van ilyen táblázat,bár ott kédereket nem részletez,fellépőgumikat igen.
A fellépő gumi a kisablakosok idején voltak színesek,de azok nem voltak az autó színévek azonosak.
A kéederek igen.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135345 Dátum: 2016 Február 17, 02:39:01 »

Amíg színes kéderekkel szerelték az autókat,addig minden színkódhoz volt kéder.Másképpen nem is egyezett volna az autó színével.Ez hülyeség.


Én láttam a thesamba-n olyan táblázatot, hogy milyen autóhoz milyen kéder és fellépőgumi volt. Nem mindegyik egyezett az autó színével. Majd megkeresem, ha nem hajnal 2 lesz...

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135344 Dátum: 2016 Február 16, 23:12:41 »

Amíg színes kéderekkel szerelték az autókat,addig minden színkódhoz volt kéder.Másképpen nem is egyezett volna az autó színével.Ez hülyeség.

Én nagyon erdetiségmániás vagyok,talán legjobban Perecz Péter (Minx) barátom tudja.Minden nap a mobilen és az autoscouton lévő,eredeti,gyári patinás bogarakat nézegettük,elemezgettük,ismertük az összeset.
Ami autó valóban keveset használt,valamiért félrerakták,megbecsülték,és megkímélték,az mind színes kéderes volt.És fényezéssel egyszínű.
Olyannal nem is nagyon találkoztam még,hogy tök szűz,érintetlen volt,gyári fény,de a sárvédőket külön leszrelték,kédercsere végett.

Viszont ha már fekete kéderek voltak,és már a sárvédőt megbontották,akkor ott már volt valami kis javítás,fényezés,elemcsere vagy ilyesmi.
Megerősíteni tudom, amit Narancs írt. Éveken át közösen túrtuk a magyar és külföldi bogaras honlapokat eredeti bogarak után kutatva, egy csomó képet mentettünk le és közösen agyaltunk, ábrándoztunk szűz eredeti bogarakról. És minden egyes eredeti állapotban megőrzött bogárnak a fényezésével egyező színű volt a sárvédőkédere. Az olyan világos színű eredeti bogaraknál, amelyek már kissé használtabbak, patinásabbak voltak, a kédereket rendszerint kiszívta  a nap és besárgultak ugyan, de akkor sem törtek, repedtek. Nekem majdnem az összes bogaram eredeti volt, közülük a legpatinásabb a '70-es évjáratú Diamatblau bogaram volt, aminek ilyen eredeti és besárgult kéderei voltak,de mégsem törtek, repedtek.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
pecek
« Hozzászólás #135343 Dátum: 2016 Február 16, 23:04:24 »

Sőt,rajta még az eredeti gyári,olivaszínű Faltdachponyva,és a gyári olíva fellépőkéderek is rajta vannak.

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája ,és a lökháritó tartók általában feketék voltak,és a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink

Komolyan ilyen baromságokon rugóztok, :46

És olyan kéder volt amilyet rendeltek.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 16, 23:06:14 írta pecek »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135342 Dátum: 2016 Február 16, 22:34:36 »

Sőt,rajta még az eredeti gyári,olivaszínű Faltdachponyva,és a gyári olíva fellépőkéderek is rajta vannak.
Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135341 Dátum: 2016 Február 16, 22:31:36 »

Sőt,rajta még az eredeti gyári,olivaszínű Faltdachponyva,és a gyári olíva fellépőkéderek is rajta vannak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 16, 22:34:17 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135340 Dátum: 2016 Február 16, 22:29:57 »

Itt van pl Magyarország legeredetibb,leggyáribb kisablakos bogara,a GLD-341.

És még az eredeti,beryllgrün kédereit hordozza magán,az 1960-as évjáratú autó.
Akkor annak az 56 év alatt,miért nem repedtek,mentek tönkre a kéderei?
Általában csak kifakulni,sárgulni,vagy színüket veszteni szokták.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135339 Dátum: 2016 Február 16, 22:24:27 »

Jóval kevesebb színes kéder volt, mint ahány színkód. És a 80-as évek második felében a Mozaik utcában már csak feketét lehetett rendelni. Ami a felújítást illeti, ha egy bogár 15-20 évet csillaggarázsban állt, napon, hóban, akkor a kéderek megmerevedtek, repedeztek, néha el is törtek. Ezért a cseréjük néha hamarabb szükséges volt, mint az autó felújítása, tehát ez nem feltétlenül a gyári állapotot kizáró tényező.
Amíg színes kéderekkel szerelték az autókat,addig minden színkódhoz volt kéder.Másképpen nem is egyezett volna az autó színével.Ez hülyeség.

Én nagyon erdetiségmániás vagyok,talán legjobban Perecz Péter (Minx) barátom tudja.Minden nap a mobilen és az autoscouton lévő,eredeti,gyári patinás bogarakat nézegettük,elemezgettük,ismertük az összeset.
Ami autó valóban keveset használt,valamiért félrerakták,megbecsülték,és megkímélték,az mind színes kéderes volt.És fényezéssel egyszínű.
Olyannal nem is nagyon találkoztam még,hogy tök szűz,érintetlen volt,gyári fény,de a sárvédőket külön leszrelték,kédercsere végett.

Viszont ha már fekete kéderek voltak,és már a sárvédőt megbontották,akkor ott már volt valami kis javítás,fényezés,elemcsere vagy ilyesmi.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #135338 Dátum: 2016 Február 16, 22:11:34 »

Hülyeség itt vitatkoznotok,ez tök tény,hogy a 1957 utántól,1975-ig,a kéder ugyan olyan színkódú volt,mint az autó fényezésének!

És ezt minden érintetlen autó,még magán is hordozza!

Ha árulnak egy bogarat,főleg ha eredetiként hírdetik,akkor én mindig ezt nézem elsőnek.Ha még színes a kédere,akkor nagy vonalakban még egy felújítatlan,gyári fényezésű,vagy nagyrészben gyári fényezésű autóról van szó.
Ha már fekete a kédere,akkor csak parsztvakítás,hogy eredeti,meg gyári fényezésű az autó,akkor már felújított vagy újrafényezett autót hírdetnek,árulnak.
Jóval kevesebb színes kéder volt, mint ahány színkód. És a 80-as évek második felében a Mozaik utcában már csak feketét lehetett rendelni. Ami a felújítást illeti, ha egy bogár 15-20 évet csillaggarázsban állt, napon, hóban, akkor a kéderek megmerevedtek, repedeztek, néha el is törtek. Ezért a cseréjük néha hamarabb szükséges volt, mint az autó felújítása, tehát ez nem feltétlenül a gyári állapotot kizáró tényező.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135337 Dátum: 2016 Február 16, 21:23:47 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135336 Dátum: 2016 Február 16, 21:22:57 »

Afterek.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 16, 21:25:07 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135335 Dátum: 2016 Február 16, 21:19:50 »

Golfblau.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135334 Dátum: 2016 Február 16, 21:15:30 »

Nézzétek,a gyári beryllgrüneken,milyen szép kéderek vannak,még több mint hatvan év után is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135333 Dátum: 2016 Február 16, 21:07:27 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135332 Dátum: 2016 Február 16, 21:06:26 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135331 Dátum: 2016 Február 16, 21:05:09 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135330 Dátum: 2016 Február 16, 21:04:04 »

Rakok be,szép gyári bogár képeket.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135329 Dátum: 2016 Február 16, 21:01:41 »

Hülyeség itt vitatkoznotok,ez tök tény,hogy a 1957 utántól,1975-ig,a kéder ugyan olyan színkódú volt,mint az autó fényezésének!

És ezt minden érintetlen autó,még magán is hordozza!

Ha árulnak egy bogarat,főleg ha eredetiként hírdetik,akkor én mindig ezt nézem elsőnek.Ha még színes a kédere,akkor nagy vonalakban még egy felújítatlan,gyári fényezésű,vagy nagyrészben gyári fényezésű autóról van szó.
Ha már fekete a kédere,akkor csak parsztvakítás,hogy eredeti,meg gyári fényezésű az autó,akkor már felújított vagy újrafényezett autót hírdetnek,árulnak.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135328 Dátum: 2016 Február 16, 20:20:26 »

Igen,Dávid jól mondja,a korai bogarak,perecek,oválok,még fekete kéderesek voltak.Utána,1957-től,a kisablakos korszaktól,egészen olyan 1974-75-ig,végig 100%-ban az autó gyári színkódjával azonos kéderek voltak.És utána pedig újra jöttek a fekete kéderek.


a prospektusokat találomra nézve a 69es kabrión is fekete kéderek vannak a vajszínű kocsin.. sőt mintha a másik is fekete lenne.. vagy az csak az árnyék?

http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/literature69fullline.php
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135327 Dátum: 2016 Február 16, 19:51:24 »

A 60-as kéder színe megfelelő vagy sem? Mert ha igaz ,hogy 57-től a fényezéssel azonos volt a kéder akkor....................
szerinted a 60-ason lévő kéder olyan színű, mint az autó fényezésének színe? mert szerintem egyértelműen fekete, és azért fekete, mert felújított az autó, vagyis a gyári kéder már cserélve lett feketére, mert ez a szín pont olyan, amiből nem kapni utángyártottban színeset, sőt NOS-ban sem túl gyakran kerül elő.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 16, 19:52:58 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135326 Dátum: 2016 Február 16, 19:37:35 »

Ez a 69-es és a 66-os gyári fényezésű, így adott, hogy a kéder is színes. Igaz a 66-oson egy kicsit meg van sárgulva, de ez gyakran előfordul. A 60-as bogár felújított, beryl green színű, de már volt fényezve (nem mellékesen az ország egyik legigényesebb autója).
A 60-as kéder színe megfelelő vagy sem? Mert ha igaz ,hogy 57-től a fényezéssel azonos volt a kéder akkor....................

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135325 Dátum: 2016 Február 16, 19:27:04 »

1969
Ez a 69-es és a 66-os gyári fényezésű, így adott, hogy a kéder is színes. Igaz a 66-oson egy kicsit meg van sárgulva, de ez gyakran előfordul. A 60-as bogár felújított, beryl green színű, de már volt fényezve (nem mellékesen az ország egyik legigényesebb autója).

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135324 Dátum: 2016 Február 16, 19:03:37 »

1969

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135323 Dátum: 2016 Február 16, 19:02:21 »

1966

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135322 Dátum: 2016 Február 16, 19:00:58 »

nézegessünk kédereket Wink
1960 (akkor ennek a színe nem megfelelő?)

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135321 Dátum: 2016 Február 16, 17:47:18 »

Igen,Dávid jól mondja,a korai bogarak,perecek,oválok,még fekete kéderesek voltak.Utána,1957-től,a kisablakos korszaktól,egészen olyan 1974-75-ig,végig 100%-ban az autó gyári színkódjával azonos kéderek voltak.És utána pedig újra jöttek a fekete kéderek.

Tehát ilyen 1957-74 között végig színes kéderek voltak,és az összes gyári színkódban léteztek.Utána lehet googlezni,eredeti,érintetlen gyári bogarak hírdetéseit böngészni,ami szép érintetlen bogár,annak mind az autó színével azonos kéderei vannak.És épp az bizonyítja,hogy az autót már szétszedték,átfényezték,vagy felújították,ha már fekete kéderei vannak,mert ekkor azok általában már cserélődnek.

Nekem a Narancsomon,egészen a 2006-os felújításáig,az eredeti gyári,narancsszínű kéderei voltak (tehát még 1973-ban is az volt).Már rossz állapotúak,de emlékbe eltettem őket.A múltkor volt itt a Hudák Misi,látta is,még mutattam is őket neki.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135320 Dátum: 2016 Február 16, 16:30:52 »

na, működik. pl:
'73:

'75:

bár úgy tűnik a kabrióknál hamarabb átálltak a fekete kéderre, már '69ben is feketének tűnik a tojásfehér kabrión
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.