www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 14:12:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30640403 alkalommal)
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #135399 Dátum: 2016 Február 18, 20:43:24 »

nincs rendszám csak alvázszámot kaptam..
az autó nincs jelenleg forgalomban..

nekem csak a regisztrált kilométerfutás érdekes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135398 Dátum: 2016 Február 18, 19:55:03 »

köszönöm  alinket de nincs ögyfélkapum
valaki meg tudná nézni?
XMCLNDG4A4F022523
Mitsubishi
el se olvastad az oldalt.
végig én se, csak ami a legnagyobb betűkkel volt:

1. ha megadod a RENDSZÁMOT, akkor megkapod ezeket az adatokat:
Forgalmi rendszám
Gépjármű gyártmány megnevezése
Gépjármű típusa
Jármű elsődleges színe, színkódja
Forgalomban van-e
A nyilvántartásunkban szereplő kilométeróra állás(ok) és a rögzítés időpontja
Körözés ténye*
(*A gépjármű körözésének tényére vonatkozó adat szolgáltatása a hazai körözési adatok alapján, a jogszabályoknak megfelelő tartalommal történik.)

2. Ha az alábbi adatok közül is megadsz valamit, akkor megmondják hogy az úgy van nyilvántartva vagy sem:
Forgalmi engedély szám
A jármű gyártási éve
Első nyilvántartásba vétel időpontja
Első magyarországi nyilvántartásba vétel időpontja
Műszaki érvényességi idő
Saját tömeg
Együttes tömeg
Szállítható személyek száma
Hengerűrtartalom
Hajtóanyag
Teljesítmény
Ülések száma vezetővel
Állóhelyek száma (ha van)
Forgalmazási korlátozás ténye


vagyis alvázszám egyáltalán nem kell, nincs mivel összehasonlítani, vagy nincs hová beírni..
egyébként nekem sincs regisztrációm
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135397 Dátum: 2016 Február 18, 19:07:45 »

természetesen téritem :-)






nekem sincs ügyfélkapu regisztrációm... :-(

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #135396 Dátum: 2016 Február 18, 19:02:27 »

természetesen téritem :-)





Egyébként azt hiszem 625 Ft.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135395 Dátum: 2016 Február 18, 19:00:43 »

köszönöm  alinket de nincs ögyfélkapum
valaki meg tudná nézni?
XMCLNDG4A4F022523
Mitsubishi

Egyébként azt hiszem 625 Ft.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #135394 Dátum: 2016 Február 18, 18:49:39 »

köszönöm  alinket de nincs ögyfélkapum
valaki meg tudná nézni?
XMCLNDG4A4F022523
Mitsubishi
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135393 Dátum: 2016 Február 18, 18:47:08 »

Ami fehér pl. nekem van, az tiszta fehér. Szóval ez is attól függ. (Már utángyártott, a gyárit sajna kidobtam...)
A bogarakon lévő,gyári Volkswagen kéderek,mind kétszínűek voltak.Alapban fekete kéderek,és a látható rész,pedig színnel bevonva.

A mai utángyártott kéderek,nagyrésze egyszínű.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135392 Dátum: 2016 Február 18, 18:46:31 »

hol lehet alvázszám után utánanézni a tényleges kilométernek?

http://kekkh.gov.hu/gepjarmuadat-lekerdezo/
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #135391 Dátum: 2016 Február 18, 18:34:36 »

hol lehet alvázszám után utánanézni a tényleges kilométernek?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135390 Dátum: 2016 Február 18, 09:21:57 »

Ami fehér pl. nekem van, az tiszta fehér. Szóval ez is attól függ. (Már utángyártott, a gyárit sajna kidobtam...)
Igen, fehérben van kétféle utángyártott is.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135389 Dátum: 2016 Február 18, 09:16:45 »

Typ3 esetén az egész kéder anyagában színes, míg bogarak esetén fekete, és gyakorlatilag csak a látható részen van egy színes bevonat. Utángyártott kéderek bogarak esetében is teljesmértékben színesek, bár van 1-2 (pl.: a fehér), ami olyan, mint az eredeti volt, vagyis fekete és fehér bevonat a látható részen.
Ami fehér pl. nekem van, az tiszta fehér. Szóval ez is attól függ. (Már utángyártott, a gyárit sajna kidobtam...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135388 Dátum: 2016 Február 17, 22:07:32 »

Fogalmam sincs. Két biztos különbség van a 2 kédercsomag között:

1. Az egyik az olyan színhez való amit 1967-ig gyártottak, a másik szín meg talán 71-től jelent meg. Szóval előfordulhat, hogy változtattak a gyártási technológián valamikor?!

2. Az egyik typ3-hoz való aminél a kasztnin kívül lévő rész D-profilú, illetve ami nem egy tipikus méteranyag, hanem hosszában is formázott (minden iránytörés ki van alakítva. Ezzel szemben a másiknál kör-profilú a kasztnin kívüli rész és gyakorlatilag sima szálanyag amit méretre vágnak és belevágják a csavarhelyeket. Szóval lehet, hogy a gyártástechnológia miatt van a különbség.

Harmadik lehetőség lehetne, hogy valamelyik utángyártott, de sajnos egyiket sem lehet utángyártottban kapni,illetve mindkét csomagban van gyári címke.


Miért van az, hogy az egyik szín esetében a belső rész fekete, míg a másik fullra egy szín?


Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135387 Dátum: 2016 Február 17, 22:05:04 »

Miért van az, hogy az egyik szín esetében a belső rész fekete, míg a másik fullra egy szín?


Typ3 esetén az egész kéder anyagában színes, míg bogarak esetén fekete, és gyakorlatilag csak a látható részen van egy színes bevonat. Utángyártott kéderek bogarak esetében is teljesmértékben színesek, bár van 1-2 (pl.: a fehér), ami olyan, mint az eredeti volt, vagyis fekete és fehér bevonat a látható részen.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #135386 Dátum: 2016 Február 17, 21:23:34 »

A kéder sztorihoz még annyit [nyissz]

Miért van az, hogy az egyik szín esetében a belső rész fekete, míg a másik fullra egy szín?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 17, 22:07:56 írta Protheus »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135385 Dátum: 2016 Február 17, 20:00:22 »

Az autót megpróbálták ellopni,ami nem sikerült nekik,mert van/volt a kocsiban egy áramtalanító főkapcsoló,amivel a tolvajok nem számoltak.A főkapcsoló egyébként csak azért került beépítésre,mert a kevés használat miatt,az a kocka alakú időmérő óra,állandóan leszívta az akkumulátort.A tolvajok rövidre akarták zárni,ezért szátbaszták a gyújtáskapcsolóját.

Köszi! Még egy előnye az áramtalanító kapcsnak Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135384 Dátum: 2016 Február 17, 19:59:44 »

A kéder sztorihoz még annyit, hogy nekünk az 1302-es bogarunk újonnan került a családba 1972-ben. Azon is gyárilag narancssárga kéderek voltak. Ezt az autót gyakorlatilag a tág értelemben vett családban mindenki összetörte már (aput kivéve). Az egyik javításkor aztán kapott új kédereket az autó, de akkor már csak feketét lehetett beszerezni. Apu évekig rakosgatta a gyári kédereket, aztán valamikor a 90-es évek második felében, amikor még picit sem néztünk veterános szemmel a bogarazásra, akkor apu kidobta a gyári kédereket. Időközben aztán a narancs bogarat letámasztottuk, de közben mindent összegyűjtöttünk a teljes felújításához. Az eredetivel teljesen megegyező kédereket nem sikerült találni, viszont egy árnyalattal épp csak sötétebb, más színkódhoz való NOS garnitúrát hála Narancsnak sikerült. Ez lesz az autón.
A másik autónk, a typ3 1985-ben, 16 évesen került hozzánk nagyon romos állapotban, viszont azon is még a gyári Royal red kéderek voltak. Akkoriban apunak egy vasa sem volt, akkor építkeztünk és baráti segítséggel, szinte anyagi ráfordítás nélkül rakta rendbe az autót napi használatra. Akkor a gyári kinézet nem volt szempont, lefújták az autót valami szemre hasonló bordóra, a sárvédők meg (ez elég gány lesz...) kéderek nélkül, pasztával lettek felrakva. Ennek az autónak is tervezzük a teljes felújítását, amihez tulajdonképpen nem kell mást csinálni, csak szétszedni, lepucolni róla a gagyi fényezést, majd fényezés után mindent visszarakni. A tömítések cseréjét persze itt sem ússzuk meg. Közben elkezdtük ehhez is kutatni a kédereket, de typ3-hoz nehezebb, mert egyrészt más a kéder profilja mint bogárnál, másrészt mind a 4 sárvédőhöz másféle kéder való, sőt más a hátsó kéder a lépcsős hátúnál mint a csapott hátú és kombi kivitelnél, ráadásul még a hosszú és rövid orrúnak sem azonosak a kéderei. A mai napig 3 sárvédőhöz sikerült begyűjteni a kédereket, a 2 hátsóhoz, illetve a bal elsőhöz. Kettőt a Sambáról vettem, egyet meg a Bug In-en. A két hátsó egyben 60 Euro volt 5-10 éve, az egy első 50 Euro volt tavaly... és kérdés, hogy sikerül-e valaha összeszedni a hiányzót. Ja és sajnos ez sem pont ugyanaz a szín mint az autó, mert ezek a kéderek Ruby red színhez tartoznak, de itt is nagyon kicsi az eltérés árnyalatban.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #135383 Dátum: 2016 Február 17, 19:05:18 »

Ja, kifelejtettem az OT másik előnyét, nevezetesen azt, hogy műszaki vizsgán az OT-s autó nincs kitéve a zölkártyavizsgálat ürügyén végzett nyélgázas motorbőgetésnek...
Ez pont meghatja a bogármotort.  Grin
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135382 Dátum: 2016 Február 17, 19:03:55 »

Pénzben. De macera miatt az 5 (FIVA esetén 10év) nyugodtság megérheti. Mondjuk egy tényleg OT-s kocsinak nem lehet gond megugrani a műszakit, ez inkább a mi tákolt sz@rjainkra jellemző
Ja, kifelejtettem az OT másik előnyét, nevezetesen azt, hogy műszaki vizsgán az OT-s autó nincs kitéve a zölkártyavizsgálat ürügyén végzett nyélgázas motorbőgetésnek...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135381 Dátum: 2016 Február 17, 19:02:44 »

Mint autó is szép és érdekes,meg a gyári kéder témához is kapcsolódik.

Ma jött fel a bugnetre ez a gyönyörű kincs,gyári fényezésű,megkímélt 1303L,tulajdonosa nyolcvan feletti öregúr,össz-vissz 80.000 km-t futott.
Az autót megpróbálták ellopni,ami nem sikerült nekik,mert van/volt a kocsiban egy áramtalanító főkapcsoló,amivel a tolvajok nem számoltak.A főkapcsoló egyébként csak azért került beépítésre,mert a kevés használat miatt,az a kocka alakú időmérő óra,állandóan leszívta az akkumulátort.A tolvajok rövidre akarták zárni,ezért szátbaszták a gyújtáskapcsolóját.A betört ajtóüveget már kicserélték,viszont a már meglévő gyújtáskapcsolót még cserélni kell.

Én úgy szoktam az ilyen eladó autók képeit vizsgálni,hogy elsőre mindig a kédereket nézem.Ha már fekete,akkor az aktuális fényezéskor,javításkor,megbontáskor,már általában cserélődni szoktak,és ezért feketék.Ha még a piros kéder figyel ott az autón,akkor azért nagy vonalakban hihető,gyanítható,hogy még gyártáskori a fényezés.És ezen az autón is még ott figyelnek a gyári piros kéderei.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?214348
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 17, 19:08:47 írta Narancs »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135380 Dátum: 2016 Február 17, 18:53:08 »

1. Képről nem vagyok benne biztos, hogy meg lehet állapítani, hogy van-e az autónak OT vizsgája. A mi kabriónknak is van OT vizsgája, viszont nem kértük ki rá a rendszámot. A mai napon sima rendszámmal használjuk.

2. Erre az autóra azt írták, hogy itthon az egyik legeredetibb autó és ez adja a szépségét. Nem azt írták, hogy teljesen eredeti és tökéletes állapotú. Az OT vizsgán elvileg minden egységet 2 szempontból pontoznak: eredetiség, illetve állapot. Ezen szabályok szerint hiába lakatolatlan az autó, hiába gyári fényezésű, hiába vannak az eredeti huzatok az üléseken, elvileg csak az eredetiségre kaphatnának a részegységek maximális pontot, az állapotra nem. Mert bármennyire is vigyáztak erre az autóra 56 éven át, azért az alkatrészek, a fényezés, állapota nem hibátlan. Tehát az OT vizsgán hivatalosan sem csak az eredetiség számít, hanem az állapot is. Ezért nem biztos, hogy az az autó nem eredeti amelyiken nincs OT rendszám.

3. Az is lehet, hogy valakinek OT-képes az autója de egyszerűen nem akarja levizsgáztatni.

4. Sajnos OT itthon nem sokat jelent. Láttunk már pár OT rendszámos autót ami gyalázatos állapotban van, ugyanakkor tudunk olyan autóról ami nagyon rendben volt, de nem engedték át mert rozsdás volt a leömlője. Csak az én közvetlen környezetemben 3 olyan OT rendszámos autó van amelyik Sopronban nem ment át a vizsgán és Veszprémben úgy átmentek, hogy semmihez sem nyúltak hozzá. Sajnos itthon az OT vizsga nem az eredetiség, de még csak nem is az igényes kivitelezés mércéje. (Persze a legtöbb OT-s autó azért gyönyörű).

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 17, 18:54:58 írta callook »

pecek
« Hozzászólás #135379 Dátum: 2016 Február 17, 17:06:58 »

Innen indultál. Majd most már kb. lehülyéztél mindenkit.
Nézd, látszik számtalan válaszodból (pl. szmb), hogy komoly gyakorlati tapasztalatod van. Ha megfigyeled, nem is nagyon mondott ellened ott senki. Lehet, hogy nem véletlen viszont, hogy itt, most ebben a témában mindenki szembe megy az autópályán, mit gondolsz?
Legyen béke, szerintem.

Ha valaki úgy gondolja ,hogy lehülyéztem attól elnézést kérek nem volt szándékos.
1303LS
« Hozzászólás #135378 Dátum: 2016 Február 17, 17:00:14 »

...és ezért eladó épp az autó. Smiley Olyat szeretne megtartani amit használni is tud. Smiley
Már én is gondolkodtam rajta, hogy lecserélném a typ3-at. Csak nem tudom mire.  Roll Eyes
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #135377 Dátum: 2016 Február 17, 16:58:15 »

Pont ezért nem felelne meg a csodás magyar OT -n, mert rozsda van a kipufogón. És ez sajnos komoly...
igen többek között ezért nem ment el OT-re. Smiley


De kár, hogy nem ilyen vagyok, mennyi benzinpénzt spórolnék!  Wink

...és ezért eladó épp az autó. Smiley Olyat szeretne megtartani amit használni is tud. Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135376 Dátum: 2016 Február 17, 16:56:32 »

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája ,és a lökháritó tartók általában feketék voltak,és a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink

Komolyan ilyen baromságokon rugóztok, :46

És olyan kéder volt amilyet rendeltek.
Innen indultál. Majd most már kb. lehülyéztél mindenkit.
Nézd, látszik számtalan válaszodból (pl. szmb), hogy komoly gyakorlati tapasztalatod van. Ha megfigyeled, nem is nagyon mondott ellened ott senki. Lehet, hogy nem véletlen viszont, hogy itt, most ebben a témában mindenki szembe megy az autópályán, mit gondolsz?
Legyen béke, szerintem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #135375 Dátum: 2016 Február 17, 16:56:12 »

Nem kéne kiforgatni a szavakat.

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája ,és a lökháritó tartók általában feketék voltak,és a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink

....


mit forgattam ki? Te irtad pár kép alapján hogy parasztvakítás, én meg ítam, hogy nem az, mert ismerem az autót.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135374 Dátum: 2016 Február 17, 16:51:10 »

Nem kéne kiforgatni a szavakat.
te forgatod ki
pecek
« Hozzászólás #135373 Dátum: 2016 Február 17, 16:46:34 »

...aham ez meggyőző. ha nincs OT rendszám akkor nem eredeti...   Jezusom ...

vonla már rajta tennivaló, és nem múlt el nyomtalanul az a pár évtized e felett az autó felett sem, de szemtelenül eredeti.

Nem kéne kiforgatni a szavakat.
pecek
« Hozzászólás #135372 Dátum: 2016 Február 17, 16:44:53 »

Volt OT -s autóm is. Hm?

(Egyébként az OT vizsga ui. nem műszaki vizsga.)

Nem mondod . Huh
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135371 Dátum: 2016 Február 17, 16:41:05 »

Azt hiszem azét mert a gazdája évtizedeken át, csak ünnepnapokon vette ki a garázsból, és a légyszartól is óvta élete végéig, amikor Ervin barátommal elhoztuk Adonyból. Azóta is garázsban él természetesen. Szerintem garázson kívül az utóbbi 20 évben kb 4-5 estét töltött az agárdi találkozón, és ahogy az öreget ismertem, előtte sem sokkal többet. Lássuk be ezek messze nem átlagos körülmények.


De kár, hogy nem ilyen vagyok, mennyi benzinpénzt spórolnék!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #135370 Dátum: 2016 Február 17, 16:36:12 »

És mi van avval az OT-s bogárral aminek a belseje a város-utcás matchboxoknak való gyerekkárpittal volt behúzva?
Vak volt a minősítő bizottság.  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135369 Dátum: 2016 Február 17, 16:15:31 »

...aham ez meggyőző. ha nincs OT rendszám akkor nem eredeti...   Jezusom ...

vonla már rajta tennivaló, és nem múlt el nyomtalanul az a pár évtized e felett az autó felett sem, de szemtelenül eredeti.
Pont ezért nem felelne meg a csodás magyar OT -n, mert rozsda van a kipufogón. És ez sajnos komoly...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135368 Dátum: 2016 Február 17, 16:13:14 »

Az OT vizsga nem olyan mint egy sima műszaki vizsga ,ha valami nem jó akkor jattolok.És nem mindennap van és nem mindenhol,  jó lenne ha utána néznél miből áll egy OT-s vizsga ,mielőtt okosságokat írsz.
Volt OT -s autóm is. Hm?

(Egyébként az OT vizsga ui. nem műszaki vizsga.)

VW Beetle - the original since 1938
RNIE
« Hozzászólás #135367 Dátum: 2016 Február 17, 16:12:22 »

És mi van avval az OT-s bogárral aminek a belseje a város-utcás matchboxoknak való gyerekkárpittal volt behúzva?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135366 Dátum: 2016 Február 17, 16:10:40 »

Azt hiszem azét mert a gazdája évtizedeken át, csak ünnepnapokon vette ki a garázsból, és a légyszartól is óvta élete végéig, amikor Ervin barátommal elhoztuk Adonyból. Azóta is garázsban él természetesen. Szerintem garázson kívül az utóbbi 20 évben kb 4-5 estét töltött az agárdi találkozón, és ahogy az öreget ismertem, előtte sem sokkal többet. Lássuk be ezek messze nem átlagos körülmények.
Agárdon voltam először bogárral (Qzmáét vezetve Cheesy) bogártalálkozón kb 10 éve, Ervin kocsija akkor is ott volt, azóta is nagyon tetszik. lehet hogy ezért kedvenceim a kisablakosok, főleg faltdach-al Smiley
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #135365 Dátum: 2016 Február 17, 16:07:22 »

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája ,és a lökháritó tartók általában feketék voltak,és a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink

Komolyan ilyen baromságokon rugóztok, :46

És olyan kéder volt amilyet rendeltek.
...aham ez meggyőző. ha nincs OT rendszám akkor nem eredeti...   Jezusom ...

vonla már rajta tennivaló, és nem múlt el nyomtalanul az a pár évtized e felett az autó felett sem, de szemtelenül eredeti.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 17, 16:10:57 írta Sompi »
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #135364 Dátum: 2016 Február 17, 16:03:44 »

Itt van pl Magyarország legeredetibb,leggyáribb kisablakos bogara,a GLD-341.

És még az eredeti,beryllgrün kédereit hordozza magán,az 1960-as évjáratú autó.
Akkor annak az 56 év alatt,miért nem repedtek,mentek tönkre a kéderei?
Általában csak kifakulni,sárgulni,vagy színüket veszteni szokták.

Azt hiszem azét mert a gazdája évtizedeken át, csak ünnepnapokon vette ki a garázsból, és a légyszartól is óvta élete végéig, amikor Ervin barátommal elhoztuk Adonyból. Azóta is garázsban él természetesen. Szerintem garázson kívül az utóbbi 20 évben kb 4-5 estét töltött az agárdi találkozón, és ahogy az öreget ismertem, előtte sem sokkal többet. Lássuk be ezek messze nem átlagos körülmények.
pecek
« Hozzászólás #135363 Dátum: 2016 Február 17, 15:19:35 »

Na persze... hehehe... maga a felirat is védi a futóművet, ugye. Smiley
Na, meg a tényleg OT, az azt jelenti, hogy fénylik, mint S. töke, de műszakilag lehet egy halom trágya is...

Az OT vizsga nem olyan mint egy sima műszaki vizsga ,ha valami nem jó akkor jattolok.És nem mindennap van és nem mindenhol,  jó lenne ha utána néznél miből áll egy OT-s vizsga ,mielőtt okosságokat írsz.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #135362 Dátum: 2016 Február 17, 15:11:10 »

Na persze... hehehe... maga a felirat is védi a futóművet, ugye. Smiley
Na, meg a tényleg OT, az azt jelenti, hogy fénylik, mint S. töke, de műszakilag lehet egy halom trágya is...

Nem gondolom, hogy egy gyárias autót, amit garázsban tartanak, figyelve vezetnek, nincs nagyfelnisítve vagy porig ültetve, megviselne évi 2-3e km, mégha a magyar utakról is beszélünk.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135361 Dátum: 2016 Február 17, 14:52:03 »

Pénzben. De macera miatt az 5 (FIVA esetén 10év) nyugodtság megérheti. Mondjuk egy tényleg OT-s kocsinak nem lehet gond megugrani a műszakit, ez inkább a mi tákolt sz@rjainkra jellemző
Na persze... hehehe... maga a felirat is védi a futóművet, ugye. Smiley
Na, meg a tényleg OT, az azt jelenti, hogy fénylik, mint S. töke, de műszakilag lehet egy halom trágya is...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #135360 Dátum: 2016 Február 17, 14:44:38 »

Úgy tudom, az OT vizsga díja kb. annyi, mint két műszaki vizsgáé, tehát ez sem előny.

Pénzben. De macera miatt az 5 (FIVA esetén 10év) nyugodtság megérheti. Mondjuk egy tényleg OT-s kocsinak nem lehet gond megugrani a műszakit, ez inkább a mi tákolt sz@rjainkra jellemző

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.