www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:41:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27956117 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135381 Dátum: 2016 Február 17, 19:02:44 »

Mint autó is szép és érdekes,meg a gyári kéder témához is kapcsolódik.

Ma jött fel a bugnetre ez a gyönyörű kincs,gyári fényezésű,megkímélt 1303L,tulajdonosa nyolcvan feletti öregúr,össz-vissz 80.000 km-t futott.
Az autót megpróbálták ellopni,ami nem sikerült nekik,mert van/volt a kocsiban egy áramtalanító főkapcsoló,amivel a tolvajok nem számoltak.A főkapcsoló egyébként csak azért került beépítésre,mert a kevés használat miatt,az a kocka alakú időmérő óra,állandóan leszívta az akkumulátort.A tolvajok rövidre akarták zárni,ezért szátbaszták a gyújtáskapcsolóját.A betört ajtóüveget már kicserélték,viszont a már meglévő gyújtáskapcsolót még cserélni kell.

Én úgy szoktam az ilyen eladó autók képeit vizsgálni,hogy elsőre mindig a kédereket nézem.Ha már fekete,akkor az aktuális fényezéskor,javításkor,megbontáskor,már általában cserélődni szoktak,és ezért feketék.Ha még a piros kéder figyel ott az autón,akkor azért nagy vonalakban hihető,gyanítható,hogy még gyártáskori a fényezés.És ezen az autón is még ott figyelnek a gyári piros kéderei.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?214348
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 17, 19:08:47 írta Narancs »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135380 Dátum: 2016 Február 17, 18:53:08 »

1. Képről nem vagyok benne biztos, hogy meg lehet állapítani, hogy van-e az autónak OT vizsgája. A mi kabriónknak is van OT vizsgája, viszont nem kértük ki rá a rendszámot. A mai napon sima rendszámmal használjuk.

2. Erre az autóra azt írták, hogy itthon az egyik legeredetibb autó és ez adja a szépségét. Nem azt írták, hogy teljesen eredeti és tökéletes állapotú. Az OT vizsgán elvileg minden egységet 2 szempontból pontoznak: eredetiség, illetve állapot. Ezen szabályok szerint hiába lakatolatlan az autó, hiába gyári fényezésű, hiába vannak az eredeti huzatok az üléseken, elvileg csak az eredetiségre kaphatnának a részegységek maximális pontot, az állapotra nem. Mert bármennyire is vigyáztak erre az autóra 56 éven át, azért az alkatrészek, a fényezés, állapota nem hibátlan. Tehát az OT vizsgán hivatalosan sem csak az eredetiség számít, hanem az állapot is. Ezért nem biztos, hogy az az autó nem eredeti amelyiken nincs OT rendszám.

3. Az is lehet, hogy valakinek OT-képes az autója de egyszerűen nem akarja levizsgáztatni.

4. Sajnos OT itthon nem sokat jelent. Láttunk már pár OT rendszámos autót ami gyalázatos állapotban van, ugyanakkor tudunk olyan autóról ami nagyon rendben volt, de nem engedték át mert rozsdás volt a leömlője. Csak az én közvetlen környezetemben 3 olyan OT rendszámos autó van amelyik Sopronban nem ment át a vizsgán és Veszprémben úgy átmentek, hogy semmihez sem nyúltak hozzá. Sajnos itthon az OT vizsga nem az eredetiség, de még csak nem is az igényes kivitelezés mércéje. (Persze a legtöbb OT-s autó azért gyönyörű).

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 17, 18:54:58 írta callook »

pecek
« Hozzászólás #135379 Dátum: 2016 Február 17, 17:06:58 »

Innen indultál. Majd most már kb. lehülyéztél mindenkit.
Nézd, látszik számtalan válaszodból (pl. szmb), hogy komoly gyakorlati tapasztalatod van. Ha megfigyeled, nem is nagyon mondott ellened ott senki. Lehet, hogy nem véletlen viszont, hogy itt, most ebben a témában mindenki szembe megy az autópályán, mit gondolsz?
Legyen béke, szerintem.

Ha valaki úgy gondolja ,hogy lehülyéztem attól elnézést kérek nem volt szándékos.
1303LS
« Hozzászólás #135378 Dátum: 2016 Február 17, 17:00:14 »

...és ezért eladó épp az autó. Smiley Olyat szeretne megtartani amit használni is tud. Smiley
Már én is gondolkodtam rajta, hogy lecserélném a typ3-at. Csak nem tudom mire.  Roll Eyes
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #135377 Dátum: 2016 Február 17, 16:58:15 »

Pont ezért nem felelne meg a csodás magyar OT -n, mert rozsda van a kipufogón. És ez sajnos komoly...
igen többek között ezért nem ment el OT-re. Smiley


De kár, hogy nem ilyen vagyok, mennyi benzinpénzt spórolnék!  Wink

...és ezért eladó épp az autó. Smiley Olyat szeretne megtartani amit használni is tud. Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135376 Dátum: 2016 Február 17, 16:56:32 »

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája ,és a lökháritó tartók általában feketék voltak,és a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink

Komolyan ilyen baromságokon rugóztok, :46

És olyan kéder volt amilyet rendeltek.
Innen indultál. Majd most már kb. lehülyéztél mindenkit.
Nézd, látszik számtalan válaszodból (pl. szmb), hogy komoly gyakorlati tapasztalatod van. Ha megfigyeled, nem is nagyon mondott ellened ott senki. Lehet, hogy nem véletlen viszont, hogy itt, most ebben a témában mindenki szembe megy az autópályán, mit gondolsz?
Legyen béke, szerintem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #135375 Dátum: 2016 Február 17, 16:56:12 »

Nem kéne kiforgatni a szavakat.

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája ,és a lökháritó tartók általában feketék voltak,és a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink

....


mit forgattam ki? Te irtad pár kép alapján hogy parasztvakítás, én meg ítam, hogy nem az, mert ismerem az autót.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #135374 Dátum: 2016 Február 17, 16:51:10 »

Nem kéne kiforgatni a szavakat.
te forgatod ki
pecek
« Hozzászólás #135373 Dátum: 2016 Február 17, 16:46:34 »

...aham ez meggyőző. ha nincs OT rendszám akkor nem eredeti...   Jezusom ...

vonla már rajta tennivaló, és nem múlt el nyomtalanul az a pár évtized e felett az autó felett sem, de szemtelenül eredeti.

Nem kéne kiforgatni a szavakat.
pecek
« Hozzászólás #135372 Dátum: 2016 Február 17, 16:44:53 »

Volt OT -s autóm is. Hm?

(Egyébként az OT vizsga ui. nem műszaki vizsga.)

Nem mondod . Huh
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135371 Dátum: 2016 Február 17, 16:41:05 »

Azt hiszem azét mert a gazdája évtizedeken át, csak ünnepnapokon vette ki a garázsból, és a légyszartól is óvta élete végéig, amikor Ervin barátommal elhoztuk Adonyból. Azóta is garázsban él természetesen. Szerintem garázson kívül az utóbbi 20 évben kb 4-5 estét töltött az agárdi találkozón, és ahogy az öreget ismertem, előtte sem sokkal többet. Lássuk be ezek messze nem átlagos körülmények.


De kár, hogy nem ilyen vagyok, mennyi benzinpénzt spórolnék!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #135370 Dátum: 2016 Február 17, 16:36:12 »

És mi van avval az OT-s bogárral aminek a belseje a város-utcás matchboxoknak való gyerekkárpittal volt behúzva?
Vak volt a minősítő bizottság.  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135369 Dátum: 2016 Február 17, 16:15:31 »

...aham ez meggyőző. ha nincs OT rendszám akkor nem eredeti...   Jezusom ...

vonla már rajta tennivaló, és nem múlt el nyomtalanul az a pár évtized e felett az autó felett sem, de szemtelenül eredeti.
Pont ezért nem felelne meg a csodás magyar OT -n, mert rozsda van a kipufogón. És ez sajnos komoly...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135368 Dátum: 2016 Február 17, 16:13:14 »

Az OT vizsga nem olyan mint egy sima műszaki vizsga ,ha valami nem jó akkor jattolok.És nem mindennap van és nem mindenhol,  jó lenne ha utána néznél miből áll egy OT-s vizsga ,mielőtt okosságokat írsz.
Volt OT -s autóm is. Hm?

(Egyébként az OT vizsga ui. nem műszaki vizsga.)

VW Beetle - the original since 1938
RNIE
« Hozzászólás #135367 Dátum: 2016 Február 17, 16:12:22 »

És mi van avval az OT-s bogárral aminek a belseje a város-utcás matchboxoknak való gyerekkárpittal volt behúzva?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #135366 Dátum: 2016 Február 17, 16:10:40 »

Azt hiszem azét mert a gazdája évtizedeken át, csak ünnepnapokon vette ki a garázsból, és a légyszartól is óvta élete végéig, amikor Ervin barátommal elhoztuk Adonyból. Azóta is garázsban él természetesen. Szerintem garázson kívül az utóbbi 20 évben kb 4-5 estét töltött az agárdi találkozón, és ahogy az öreget ismertem, előtte sem sokkal többet. Lássuk be ezek messze nem átlagos körülmények.
Agárdon voltam először bogárral (Qzmáét vezetve Cheesy) bogártalálkozón kb 10 éve, Ervin kocsija akkor is ott volt, azóta is nagyon tetszik. lehet hogy ezért kedvenceim a kisablakosok, főleg faltdach-al Smiley
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #135365 Dátum: 2016 Február 17, 16:07:22 »

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája ,és a lökháritó tartók általában feketék voltak,és a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink

Komolyan ilyen baromságokon rugóztok, :46

És olyan kéder volt amilyet rendeltek.
...aham ez meggyőző. ha nincs OT rendszám akkor nem eredeti...   Jezusom ...

vonla már rajta tennivaló, és nem múlt el nyomtalanul az a pár évtized e felett az autó felett sem, de szemtelenül eredeti.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 17, 16:10:57 írta Sompi »
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #135364 Dátum: 2016 Február 17, 16:03:44 »

Itt van pl Magyarország legeredetibb,leggyáribb kisablakos bogara,a GLD-341.

És még az eredeti,beryllgrün kédereit hordozza magán,az 1960-as évjáratú autó.
Akkor annak az 56 év alatt,miért nem repedtek,mentek tönkre a kéderei?
Általában csak kifakulni,sárgulni,vagy színüket veszteni szokták.

Azt hiszem azét mert a gazdája évtizedeken át, csak ünnepnapokon vette ki a garázsból, és a légyszartól is óvta élete végéig, amikor Ervin barátommal elhoztuk Adonyból. Azóta is garázsban él természetesen. Szerintem garázson kívül az utóbbi 20 évben kb 4-5 estét töltött az agárdi találkozón, és ahogy az öreget ismertem, előtte sem sokkal többet. Lássuk be ezek messze nem átlagos körülmények.
pecek
« Hozzászólás #135363 Dátum: 2016 Február 17, 15:19:35 »

Na persze... hehehe... maga a felirat is védi a futóművet, ugye. Smiley
Na, meg a tényleg OT, az azt jelenti, hogy fénylik, mint S. töke, de műszakilag lehet egy halom trágya is...

Az OT vizsga nem olyan mint egy sima műszaki vizsga ,ha valami nem jó akkor jattolok.És nem mindennap van és nem mindenhol,  jó lenne ha utána néznél miből áll egy OT-s vizsga ,mielőtt okosságokat írsz.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #135362 Dátum: 2016 Február 17, 15:11:10 »

Na persze... hehehe... maga a felirat is védi a futóművet, ugye. Smiley
Na, meg a tényleg OT, az azt jelenti, hogy fénylik, mint S. töke, de műszakilag lehet egy halom trágya is...

Nem gondolom, hogy egy gyárias autót, amit garázsban tartanak, figyelve vezetnek, nincs nagyfelnisítve vagy porig ültetve, megviselne évi 2-3e km, mégha a magyar utakról is beszélünk.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135361 Dátum: 2016 Február 17, 14:52:03 »

Pénzben. De macera miatt az 5 (FIVA esetén 10év) nyugodtság megérheti. Mondjuk egy tényleg OT-s kocsinak nem lehet gond megugrani a műszakit, ez inkább a mi tákolt sz@rjainkra jellemző
Na persze... hehehe... maga a felirat is védi a futóművet, ugye. Smiley
Na, meg a tényleg OT, az azt jelenti, hogy fénylik, mint S. töke, de műszakilag lehet egy halom trágya is...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #135360 Dátum: 2016 Február 17, 14:44:38 »

Úgy tudom, az OT vizsga díja kb. annyi, mint két műszaki vizsgáé, tehát ez sem előny.

Pénzben. De macera miatt az 5 (FIVA esetén 10év) nyugodtság megérheti. Mondjuk egy tényleg OT-s kocsinak nem lehet gond megugrani a műszakit, ez inkább a mi tákolt sz@rjainkra jellemző

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
pecek
« Hozzászólás #135359 Dátum: 2016 Február 17, 14:18:38 »

Az OT vizsgának csupán egyetlen értelme van, hogy ha valaki balesetet szenved a full eredeti, vagy fullra restaurált öreg autójával, akkor a biztosító elméletileg nem az öreg autó avultatott értékeivel állapítja meg a kártérítés öszegét.
Így igaz a biztosító kifizeti a kárt avulás nélkül ha számlával tudod igazolni,a felújítást.
pecek
« Hozzászólás #135358 Dátum: 2016 Február 17, 14:12:42 »

Hol?

VW szervíz .

De régen úgy hívták AFIT IV. autójavító vállalat 6-os számú üzemegység ,Mozaik utca1-3 Volkswagen szervíz.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135357 Dátum: 2016 Február 17, 13:53:37 »

Meg az 5 éves műszaki, meg el bírom képzelni, hogy ha lesz majd dugódíj stb. akkor lehet ez ad felmentést. Ha lenne alkalmas autóm, megcsináltatnám.
Úgy tudom, az OT vizsga díja kb. annyi, mint két műszaki vizsgáé, tehát ez sem előny.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #135356 Dátum: 2016 Február 17, 13:35:43 »

Az OT vizsgának csupán egyetlen értelme van, hogy ha valaki balesetet szenved a full eredeti, vagy fullra restaurált öreg autójával, akkor a biztosító elméletileg nem az öreg autó avultatott értékeivel állapítja meg a kártérítés öszegét.

Így van. Ennyi.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135355 Dátum: 2016 Február 17, 12:38:15 »

,én meg ott melóztam.

Hol?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #135354 Dátum: 2016 Február 17, 12:29:22 »

Az OT vizsgának csupán egyetlen értelme van, hogy ha valaki balesetet szenved a full eredeti, vagy fullra restaurált öreg autójával, akkor a biztosító elméletileg nem az öreg autó avultatott értékeivel állapítja meg a kártérítés öszegét.

Meg az 5 éves műszaki, meg el bírom képzelni, hogy ha lesz majd dugódíj stb. akkor lehet ez ad felmentést. Ha lenne alkalmas autóm, megcsináltatnám.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135353 Dátum: 2016 Február 17, 12:26:05 »

OT vizsgát az csináltat, aki akar. És az OT nívója meg annyira a béka segge alatt van, hogy csak az elszántak ragaszkodnak hozzá, és egyre többen tudják, hogy sok értelme nincsen.
Az OT vizsgának csupán egyetlen értelme van, hogy ha valaki balesetet szenved a full eredeti, vagy fullra restaurált öreg autójával, akkor a biztosító elméletileg nem az öreg autó avultatott értékeivel állapítja meg a kártérítés öszegét.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135352 Dátum: 2016 Február 17, 12:23:01 »

a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink
A '70-es évek végétől hogyan volt lehetséges kédert választani, amikor a bogár gyártását 1978-ban befejezték Németországban?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
pecek
« Hozzászólás #135351 Dátum: 2016 Február 17, 11:42:26 »

OT vizsgát az csináltat, aki akar. És az OT nívója meg annyira a béka segge alatt van, hogy csak az elszántak ragaszkodnak hozzá, és egyre többen tudják, hogy sok értelme nincsen.

70-es évek végétől rendelni???? Mivel csak fekete volt akkor már, így nem lehetett rendelni, azzal jött...

Elég nagy baj lett volna, ha olyan kédert tesznek fel, amilyet akar a kedves vevő, mert akkor a zöld autón lett volna piros, a kéken narancs, a fehéren citromsárga, mert annyira sok ízlésficamos ember van. De ez hála istennek nem így volt...

Nagyon tévedsz mert a vevő választhatott fekete vagy a kocsi színével megegyező színű legyen.A szines kédereket drágább volt gyártani mivel anyagában vonlt szinezve és nem fényezve.Azért álltak át a feketére.

Az meg hogy mi volt akkoriban meg mit lehetett rendelni te csak olvastál róla ,én meg ott melóztam.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135350 Dátum: 2016 Február 17, 10:47:30 »

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája ,és a lökháritó tartók általában feketék voltak,és a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink

Komolyan ilyen baromságokon rugóztok, :46

És olyan kéder volt amilyet rendeltek.

OT vizsgát az csináltat, aki akar. És az OT nívója meg annyira a béka segge alatt van, hogy csak az elszántak ragaszkodnak hozzá, és egyre többen tudják, hogy sok értelme nincsen.

70-es évek végétől rendelni???? Mivel csak fekete volt akkor már, így nem lehetett rendelni, azzal jött...

Elég nagy baj lett volna, ha olyan kédert tesznek fel, amilyet akar a kedves vevő, mert akkor a zöld autón lett volna piros, a kéken narancs, a fehéren citromsárga, mert annyira sok ízlésficamos ember van. De ez hála istennek nem így volt...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135349 Dátum: 2016 Február 17, 10:43:26 »

Én láttam a thesamba-n olyan táblázatot, hogy milyen autóhoz milyen kéder és fellépőgumi volt. Nem mindegyik egyezett az autó színével. Majd megkeresem, ha nem hajnal 2 lesz...

A fellépő színe nem mindig egyezett meg a fényezéssel és a kéderrel. Pl.:

L41 Black – Black – Black
L282 Lotus White – Savanna Beige
L456 Ruby Red – Black
L518 Java Green – Black
L620 Savanna Beige – Savanna Beige
L633 VW Blue – Black
L639 Zenith Blue – Zenith Blue
L19K Yukon Yellow – Black
L54 Poppy Red – Black

De tényleg teljesen fölösleges ezen tovább rugóznunk, mert sokan a tényeknek sem hisznek.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135348 Dátum: 2016 Február 17, 10:13:25 »

Keresek valakit aki vállal honlap készítést.
Semmi extra, egy 4-5 menüpontos honlap, egy fotósnak.
Tárhely és domain név már van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135347 Dátum: 2016 Február 17, 09:17:58 »

1

2

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135346 Dátum: 2016 Február 17, 06:20:40 »

Én láttam a thesamba-n olyan táblázatot, hogy milyen autóhoz milyen kéder és fellépőgumi volt. Nem mindegyik egyezett az autó színével. Majd megkeresem, ha nem hajnal 2 lesz...
A Wolfsburgwesten is van ilyen táblázat,bár ott kédereket nem részletez,fellépőgumikat igen.
A fellépő gumi a kisablakosok idején voltak színesek,de azok nem voltak az autó színévek azonosak.
A kéederek igen.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135345 Dátum: 2016 Február 17, 02:39:01 »

Amíg színes kéderekkel szerelték az autókat,addig minden színkódhoz volt kéder.Másképpen nem is egyezett volna az autó színével.Ez hülyeség.


Én láttam a thesamba-n olyan táblázatot, hogy milyen autóhoz milyen kéder és fellépőgumi volt. Nem mindegyik egyezett az autó színével. Majd megkeresem, ha nem hajnal 2 lesz...

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135344 Dátum: 2016 Február 16, 23:12:41 »

Amíg színes kéderekkel szerelték az autókat,addig minden színkódhoz volt kéder.Másképpen nem is egyezett volna az autó színével.Ez hülyeség.

Én nagyon erdetiségmániás vagyok,talán legjobban Perecz Péter (Minx) barátom tudja.Minden nap a mobilen és az autoscouton lévő,eredeti,gyári patinás bogarakat nézegettük,elemezgettük,ismertük az összeset.
Ami autó valóban keveset használt,valamiért félrerakták,megbecsülték,és megkímélték,az mind színes kéderes volt.És fényezéssel egyszínű.
Olyannal nem is nagyon találkoztam még,hogy tök szűz,érintetlen volt,gyári fény,de a sárvédőket külön leszrelték,kédercsere végett.

Viszont ha már fekete kéderek voltak,és már a sárvédőt megbontották,akkor ott már volt valami kis javítás,fényezés,elemcsere vagy ilyesmi.
Megerősíteni tudom, amit Narancs írt. Éveken át közösen túrtuk a magyar és külföldi bogaras honlapokat eredeti bogarak után kutatva, egy csomó képet mentettünk le és közösen agyaltunk, ábrándoztunk szűz eredeti bogarakról. És minden egyes eredeti állapotban megőrzött bogárnak a fényezésével egyező színű volt a sárvédőkédere. Az olyan világos színű eredeti bogaraknál, amelyek már kissé használtabbak, patinásabbak voltak, a kédereket rendszerint kiszívta  a nap és besárgultak ugyan, de akkor sem törtek, repedtek. Nekem majdnem az összes bogaram eredeti volt, közülük a legpatinásabb a '70-es évjáratú Diamatblau bogaram volt, aminek ilyen eredeti és besárgult kéderei voltak,de mégsem törtek, repedtek.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
pecek
« Hozzászólás #135343 Dátum: 2016 Február 16, 23:04:24 »

Sőt,rajta még az eredeti gyári,olivaszínű Faltdachponyva,és a gyári olíva fellépőkéderek is rajta vannak.

azért mert valami paraszt vakitás van,ha eredeti akkor miért nincs OT vizsgája ,és a lökháritó tartók általában feketék voltak,és a 70-es évek végétől lehetett fekete kédert rendelni Wink

Komolyan ilyen baromságokon rugóztok, :46

És olyan kéder volt amilyet rendeltek.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 16, 23:06:14 írta pecek »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135342 Dátum: 2016 Február 16, 22:34:36 »

Sőt,rajta még az eredeti gyári,olivaszínű Faltdachponyva,és a gyári olíva fellépőkéderek is rajta vannak.
Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.2 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.