www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 22:38:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30623188 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #136039 Dátum: 2016 Július 13, 11:03:03 »

Igen, sajnos ez is nehéz dolog. Illetve sajnos az is tévútra tudja vinni az embereket ha csak az egyik oldal mondja el mit tapasztalt.

Pl. ott van a nemrégiben elég húzós áron hirdetett 64-es 1303. Az autót azóta ismerem, hogy jó 20 éve behozták kintről Magyarországra. Akkoriban elvitték egy valamilyen lakatoshoz, aki kifoltozta, aztán egy valamilyen fényező meg lefújta. Ezután, hosszú éveken át az autó szerkezeti karbantartását, műszaki vizsgáztatását mi végeztük. Amikor a tulajdonos 350ezerért eladta az autót, elmondta, hogy sok éve volt rajta egy életmentő lakatolás, a karbantartását meg mi (ismert bogarasok) végeztük végig. Most már úgy hirdetik több millióért, de változatlan állapotban, hogy szakműhelyben felújítva... Gondold el, ha azt az autót megveszi valaki úgy, hogy ezt a Schlosserék újították fel, majd pár hónap múlva észleli, hogy nem túl minőségi a lakatolás, akkor nem csodálkoznék, ha elkeseredettségében elkezdené hirdetni, hogy mennyire gányolunk... Miközben csak olajcserére, fékjavításra, beállításokra járt hozzánk az autó...

De rendszeresen járok úgy, hogy megkeresnek egy bogár motorral ami már a végét járja. Elmondom mibe kerülne egy generál ami után kapna egy garantáltan 0 kilométeres többszázezret bíró motort. Ezután jön a kérés: Csak a legszükségesebbeket csináljam meg, hogy ne rángasson a motor és ne csöpögjön a szelepfedél alól az olaj. Csinálok egy szervizt a motoron, beállítok mindent, kicserélek 1-2 tömítést, gyertyát, benzincsövet. Persze ezt a generál tized, huszad részéért. Utána meg hallom, hogy másoknak megy a szöveg, hogy a motort a Schlosser újította fel... Még kellemetlenebb, ha eladja az autót, szintén úgy, hogy a Schlosser újította fel...

Hozzám is kerül gyakran 1-1 bogár aminél felháborodva mondja a tulaj, hogy ez meg az a neves szerelő, lakatos csinálta meg és még sem az igazi. De ez alapján nem mondhatok egyértelmű véleményt a szerelőről, mert nem tudhatom, hogy mit kért a tulaj? Motorgenerált vagy karburátor cserét? Vagy azt mondta-e a szerelőnek, hogy csinálj egy teljes körű hengerfej felújítást a legjobb alkatrészekkel, vagy azt, hogy tessék, szereztem okosba 2 bontott fejet ami tuti jó, tedd fel ezt?! Stb... stb...

Szóval bonyolult a téma  Wink


Ez tiszta sor, Zoli! De nem csak erről van szó...
Például az én esetemben is arról volt szó, hogy a nagy lakatolást-felújítást most nem tudom megfinanszírozni, ezért egy "életmentő-élethosszabbító" műtétre volt szükségem. (Persze vannak okostojások, akiknek ez böki a szemét, de jelen esetben magas ívben lexarom!  Wink )
Az meg, hogy valaki az eladandó kocsijába, annak előéletébe mit hazudik bele, az ettől teljesen független. Szvsz...  Tongue
Én például, amikor eladtam az első Bogaram, egy A/4-es lapra felírtam a vevőmnek, hogy a nálam eltöltött időben, nagyjából időpont és futott km helyesen, mikor, mi lett cserélve a kocsin, és mi az, amiről tudok, hogy a közeljövőben meg kell csinálni rajta... Szerinted ezt ki teszi meg manapság????

Anno, mikor Bogarat kerestem én is hívtam egy veszprémi hirdetőt. Elmondott minden szépet, s jót a kocsiról (természetesen ahogy szokás: nem azért, mert az én autóm, stb....), aztán amikor mondtam, hogy a hétvégén elugranék megnézni, azt mondta szeretettel vár... Aztán ráékérdeztem, nem gond-e, ha viszek magammal, egy nálam jobban hozzáértőt... Azt mondta, nem gond... Majd rákérdezett, ki lenne az, ha nem titok... Mondtam, hogy a Csillag Gabi... Erre az volt a válasz, hogy nem eladó a kocsi...
Nos, azt hiszem, ezzel mindent elmondtam...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #136038 Dátum: 2016 Július 13, 10:19:04 »

Igen, sajnos ez is nehéz dolog. Illetve sajnos az is tévútra tudja vinni az embereket ha csak az egyik oldal mondja el mit tapasztalt.

Pl. ott van a nemrégiben elég húzós áron hirdetett 64-es 1303. Az autót azóta ismerem, hogy jó 20 éve behozták kintről Magyarországra. Akkoriban elvitték egy valamilyen lakatoshoz, aki kifoltozta, aztán egy valamilyen fényező meg lefújta. Ezután, hosszú éveken át az autó szerkezeti karbantartását, műszaki vizsgáztatását mi végeztük. Amikor a tulajdonos 350ezerért eladta az autót, elmondta, hogy sok éve volt rajta egy életmentő lakatolás, a karbantartását meg mi (ismert bogarasok) végeztük végig. Most már úgy hirdetik több millióért, de változatlan állapotban, hogy szakműhelyben felújítva... Gondold el, ha azt az autót megveszi valaki úgy, hogy ezt a Schlosserék újították fel, majd pár hónap múlva észleli, hogy nem túl minőségi a lakatolás, akkor nem csodálkoznék, ha elkeseredettségében elkezdené hirdetni, hogy mennyire gányolunk... Miközben csak olajcserére, fékjavításra, beállításokra járt hozzánk az autó...

De rendszeresen járok úgy, hogy megkeresnek egy bogár motorral ami már a végét járja. Elmondom mibe kerülne egy generál ami után kapna egy garantáltan 0 kilométeres többszázezret bíró motort. Ezután jön a kérés: Csak a legszükségesebbeket csináljam meg, hogy ne rángasson a motor és ne csöpögjön a szelepfedél alól az olaj. Csinálok egy szervizt a motoron, beállítok mindent, kicserélek 1-2 tömítést, gyertyát, benzincsövet. Persze ezt a generál tized, huszad részéért. Utána meg hallom, hogy másoknak megy a szöveg, hogy a motort a Schlosser újította fel... Még kellemetlenebb, ha eladja az autót, szintén úgy, hogy a Schlosser újította fel...

Hozzám is kerül gyakran 1-1 bogár aminél felháborodva mondja a tulaj, hogy ez meg az a neves szerelő, lakatos csinálta meg és még sem az igazi. De ez alapján nem mondhatok egyértelmű véleményt a szerelőről, mert nem tudhatom, hogy mit kért a tulaj? Motorgenerált vagy karburátor cserét? Vagy azt mondta-e a szerelőnek, hogy csinálj egy teljes körű hengerfej felújítást a legjobb alkatrészekkel, vagy azt, hogy tessék, szereztem okosba 2 bontott fejet ami tuti jó, tedd fel ezt?! Stb... stb...

Szóval bonyolult a téma  Wink

Pontosan ezért érthető meg az a hozzáállás, hogy azt mondja a lakatos/szerelő, hogy vagy megcsinálom rendesen ennyiért, vagy vidd máshová gányolni.
Persze erre meg jön a lent látható "leakarhúzni" "ezenakarmeggazdagodni" felháborodás.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136037 Dátum: 2016 Július 13, 09:55:02 »

Igen, sajnos ez is nehéz dolog. Illetve sajnos az is tévútra tudja vinni az embereket ha csak az egyik oldal mondja el mit tapasztalt.

Pl. ott van a nemrégiben elég húzós áron hirdetett 64-es 1303. Az autót azóta ismerem, hogy jó 20 éve behozták kintről Magyarországra. Akkoriban elvitték egy valamilyen lakatoshoz, aki kifoltozta, aztán egy valamilyen fényező meg lefújta. Ezután, hosszú éveken át az autó szerkezeti karbantartását, műszaki vizsgáztatását mi végeztük. Amikor a tulajdonos 350ezerért eladta az autót, elmondta, hogy sok éve volt rajta egy életmentő lakatolás, a karbantartását meg mi (ismert bogarasok) végeztük végig. Most már úgy hirdetik több millióért, de változatlan állapotban, hogy szakműhelyben felújítva... Gondold el, ha azt az autót megveszi valaki úgy, hogy ezt a Schlosserék újították fel, majd pár hónap múlva észleli, hogy nem túl minőségi a lakatolás, akkor nem csodálkoznék, ha elkeseredettségében elkezdené hirdetni, hogy mennyire gányolunk... Miközben csak olajcserére, fékjavításra, beállításokra járt hozzánk az autó...

De rendszeresen járok úgy, hogy megkeresnek egy bogár motorral ami már a végét járja. Elmondom mibe kerülne egy generál ami után kapna egy garantáltan 0 kilométeres többszázezret bíró motort. Ezután jön a kérés: Csak a legszükségesebbeket csináljam meg, hogy ne rángasson a motor és ne csöpögjön a szelepfedél alól az olaj. Csinálok egy szervizt a motoron, beállítok mindent, kicserélek 1-2 tömítést, gyertyát, benzincsövet. Persze ezt a generál tized, huszad részéért. Utána meg hallom, hogy másoknak megy a szöveg, hogy a motort a Schlosser újította fel... Még kellemetlenebb, ha eladja az autót, szintén úgy, hogy a Schlosser újította fel...

Hozzám is kerül gyakran 1-1 bogár aminél felháborodva mondja a tulaj, hogy ez meg az a neves szerelő, lakatos csinálta meg és még sem az igazi. De ez alapján nem mondhatok egyértelmű véleményt a szerelőről, mert nem tudhatom, hogy mit kért a tulaj? Motorgenerált vagy karburátor cserét? Vagy azt mondta-e a szerelőnek, hogy csinálj egy teljes körű hengerfej felújítást a legjobb alkatrészekkel, vagy azt, hogy tessék, szereztem okosba 2 bontott fejet ami tuti jó, tedd fel ezt?! Stb... stb...

Szóval bonyolult a téma  Wink

De az is hozzátartozik, hogy hallottam már hajmeresztő történeteket, nevesnek mondott-tartott Bogár szerelőkről, lakatosokról is... És azt is tudom, hogy az ebben ténykedők is picit úgy vannak, mint az orvosok: ha kell "összezárnak" és nem áztatják egymást...  Wink

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #136036 Dátum: 2016 Július 12, 20:35:03 »

Sajnos lakatolást nem lehet ilyen egyszerűen ár és kategória (foltozás,restaurálás) alapján összehasonlítani. Foltozni is lehet gyönyörűen, minden romlott részt maradéktalanul kipucolva, de a "restaurálást" is el lehet igénytelenkedni.

Lakatolásnál a referencia, a munka nyomonkövetése, esetleg az idő mondja meg, hogy mi mennyit ér.


Ez így van, Zoli, de ezért kérdeztem, hogy mi az igényszint....
Nálam volt némi referencia is, szerencsére...

De az is hozzátartozik, hogy hallottam már hajmeresztő történeteket, nevesnek mondott-tartott Bogár szerelőkről, lakatosokról is... És azt is tudom, hogy az ebben ténykedők is picit úgy vannak, mint az orvosok: ha kell "összezárnak" és nem áztatják egymást...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #136035 Dátum: 2016 Július 12, 20:29:47 »

1 hét alatt mit lehet csinálni ? foltozni meg mekkelni .

Tudod, lassú munkához idő kell!  Tongue
És majdnem ugyanezt, kettőszázezerért, 2-3 hónapig???  Jezusom ...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #136034 Dátum: 2016 Július 12, 19:12:30 »

1 hét alatt mit lehet csinálni ? foltozni meg mekkelni .
Vagyis eljutni odáig, hogy a nagy javításig lehessen gurulni.

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #136033 Dátum: 2016 Július 08, 07:54:41 »

Sajnos lakatolást nem lehet ilyen egyszerűen ár és kategória (foltozás,restaurálás) alapján összehasonlítani. Foltozni is lehet gyönyörűen, minden romlott részt maradéktalanul kipucolva, de a "restaurálást" is el lehet igénytelenkedni.

Lakatolásnál a referencia, a munka nyomonkövetése, esetleg az idő mondja meg, hogy mi mennyit ér.

Nem tudom, mekkora munkára lenne szükség, és mennyire szempont a restaurálás jellegű munka, vagy elegendő a használható állapot???
Én is kaptam elsőre egy foltozásra 200 ezres munkadíj + anyagköltség ajánlatot és 2-3 hónapos határidőt, aztán a töredékért elkészült,kb 1 hét alatt...

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #136032 Dátum: 2016 Július 08, 06:08:20 »

hétvégi érdekesség:
http://www.vezess.hu/hirek/2016/07/07/szazeves-autok-versenye/
<beszúrt kép törölve>
"Az érdeklődők Miskolctapolcán a nagy parkolóban 11.30-tól és Gyöngyösön a Fő téren 15.30-tól találkozhatnak a mezőnnyel. ...

Az oldtimer versenyzők Budapestre 17 óra 40 perctől érkeznek a Felvonulási téren kialakított zárt parkolóba. Egy egésznapos pihenő után hétfőn, július 11-én indulnak tovább.."
pl:
<beszúrt kép törölve>
Gyöngyös helyett inkább Markazra jönnének Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #136031 Dátum: 2016 Július 07, 21:47:32 »

Nem tudom, mekkora munkára lenne szükség, és mennyire szempont a restaurálás jellegű munka, vagy elegendő a használható állapot???
Én is kaptam elsőre egy foltozásra 200 ezres munkadíj + anyagköltség ajánlatot és 2-3 hónapos határidőt, aztán a töredékért elkészült,kb 1 hét alatt...

1 hét alatt mit lehet csinálni ? foltozni meg mekkelni .
« Utoljára szerkesztve: 2016 Július 07, 22:29:09 írta pecek »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #136030 Dátum: 2016 Július 07, 21:40:39 »

hétvégi érdekesség:
http://www.vezess.hu/hirek/2016/07/07/szazeves-autok-versenye/

"Az érdeklődők Miskolctapolcán a nagy parkolóban 11.30-tól és Gyöngyösön a Fő téren 15.30-tól találkozhatnak a mezőnnyel. ...

Az oldtimer versenyzők Budapestre 17 óra 40 perctől érkeznek a Felvonulási téren kialakított zárt parkolóba. Egy egésznapos pihenő után hétfőn, július 11-én indulnak tovább.."
pl:
pecek
« Hozzászólás #136029 Dátum: 2016 Július 07, 21:16:40 »

Hogy egy lakatos mire mennyit mond, az meglehetősen szubjektív. A borzalmasan magas ár és a két év munka egy restaurálás szintjét sugallja.
a két év az baromság,a normális javitás és a restaurálás között nincs sok külömnbség ,vagy megvan csinálva vagy nincs, a többi parasztvakitás egy teljes nagyjavitás max 4 hónap. WinkÉS MOST IRHATNAK AZ OKOSOK:
« Utoljára szerkesztve: 2016 Július 07, 22:30:16 írta pecek »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #136028 Dátum: 2016 Július 07, 18:28:12 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Vettem egy bogarat, és kicsit elkeseredtem ma, volt nála egy lakatos és azon felül, hogy borzalmasan nagy árat mondott, még egy jó 2 évet is a javításra, nem tudtok valakit aki jó áron és belátható időn belül varázsol valami csodát?
Hogy egy lakatos mire mennyit mond, az meglehetősen szubjektív. A borzalmasan magas ár és a két év munka egy restaurálás szintjét sugallja.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #136027 Dátum: 2016 Július 06, 19:36:22 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Vettem egy bogarat, és kicsit elkeseredtem ma, volt nála egy lakatos és azon felül, hogy borzalmasan nagy árat mondott, még egy jó 2 évet is a javításra, nem tudtok valakit aki jó áron és belátható időn belül varázsol valami csodát?

Nem tudom, mekkora munkára lenne szükség, és mennyire szempont a restaurálás jellegű munka, vagy elegendő a használható állapot???
Én is kaptam elsőre egy foltozásra 200 ezres munkadíj + anyagköltség ajánlatot és 2-3 hónapos határidőt, aztán a töredékért elkészült,kb 1 hét alatt...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #136026 Dátum: 2016 Július 06, 18:55:19 »

http://www.auto-service.de/werkstatt/oldtimer/82886-vw-kaefer-zweiten-weltkrieg-verkauft-unfassbare-295000-dollar.html

http://www.holygrailgarage.com/1943_KdF_Type_60_Beetle_.html

vannak drága bogarak is :-)

« Utoljára szerkesztve: 2016 Július 06, 18:59:18 írta mikrobi »
Nem elérhető bobuabb
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #136025 Dátum: 2016 Július 06, 17:37:05 »

A gyorsan nem fontos!  Cheesy
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #136024 Dátum: 2016 Július 06, 17:34:22 »

aki jó áron és belátható időn belül varázsol valami csodát?
Igaz az osi irokez mondas: "Olcson, gyorsan, jol. Ebbol barmelyik kettot valaszthatod..."


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bobuabb
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #136023 Dátum: 2016 Július 06, 17:27:58 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Vettem egy bogarat, és kicsit elkeseredtem ma, volt nála egy lakatos és azon felül, hogy borzalmasan nagy árat mondott, még egy jó 2 évet is a javításra, nem tudtok valakit aki jó áron és belátható időn belül varázsol valami csodát?
RNIE
« Hozzászólás #136022 Dátum: 2016 Július 05, 17:41:16 »

Ha esetleg valaki Tescoban találna DC plüss Joker figurát,kettőre lenne szükségem.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #136021 Dátum: 2016 Július 04, 14:58:57 »


Kereskedés árulta sokáig, szóval ezért meseszerű a szöveg. Nem szabad túl sok mindent elhinni belőle.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
« Hozzászólás #136020 Dátum: 2016 Július 04, 13:56:09 »

Gondolom a vészfék szárazon volt mérve. Ott a tükör-radiál lenne a legjobb...
Vizes gyantán. De a profil vízelvezetése ebben a sebességtartományban nem számít.
Egyébként a két hasonlóan jó értéket egy golf és egy asztra produkálta. Kisebb tömeg, NO ABS.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #136019 Dátum: 2016 Július 04, 13:32:25 »

A4B5 szedán
Gondolom a vészfék szárazon volt mérve. Ott a tükör-radiál lenne a legjobb...

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #136018 Dátum: 2016 Július 04, 12:40:19 »

Nem vagyok képben Viliből, a tiéd milyen autó?

A4B5 szedán
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #136017 Dátum: 2016 Július 04, 10:30:25 »

Nem vagyok képben Viliből, a tiéd milyen KOCSI?

Evil

Baba! Evil
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #136016 Dátum: 2016 Július 04, 10:06:34 »

Tegnap voltam veztech.tréningen.
Nagyon jó volt, de egy tapasztalást kiemelnék.
Van ugyebár a "vészfékezéses" gyakorlat. Nagyon egyszerű, Xsebességgel Yméter alatt áll meg az autó. Főnök már a tanteremben hangsúlyozta, hogy ha ő azt mondja, hogy nagy a fékút nem jelenti azt, hogy egyből irány a gumis és bevásárlás, csak annyit, hogy a többihez képest (párszáz/ezer kocsin túl van) mit tud az egység, tessék esőben kicsit óvatosabb lenni.
Volt még egy pont ugyanolyan kocsi, mint az enyém, még a színe is.
Én már úgy gondoltam, hogy az 5 éves, annyira nem csúcsmodell Firestone Tz300 4mm környéki gumim lassan cserés lesz.
Hát a meglepetés az, hogy ez a két kocsi tudta magasan a legrövidebb fékutat, pár éves focus, 1-2 éves kia, mindkettő újabb mélyebb pofilú gumival bőven többet csúszott. Még ami jó volt az egy golf ABS nélkül szintén jó gumikkal (igaz ez pár100kg-al könnyebb). Csúszós fócus verdestein, a szintén tök jó A4 Hankook Optimo gumival. Volt még egy G asztra ABS nélkül az kb közepesen teljesített, meg volt egy új szuzukis hölgy, de ő nem tudott mért eredményeket ebben a számban sem.  Cheesy
Én arra gondoltam, hogy a futómű maga, esetleg még az ABS finomsága az ami sokat számít, illetve a jelen példa szerint többet mint a gumi márkája.
Nem vagyok képben Viliből, a tiéd milyen autó?

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #136015 Dátum: 2016 Július 03, 09:55:01 »

Tegnap voltam veztech.tréningen.
Nagyon jó volt, de egy tapasztalást kiemelnék.
Van ugyebár a "vészfékezéses" gyakorlat. Nagyon egyszerű, Xsebességgel Yméter alatt áll meg az autó. Főnök már a tanteremben hangsúlyozta, hogy ha ő azt mondja, hogy nagy a fékút nem jelenti azt, hogy egyből irány a gumis és bevásárlás, csak annyit, hogy a többihez képest (párszáz/ezer kocsin túl van) mit tud az egység, tessék esőben kicsit óvatosabb lenni.
Volt még egy pont ugyanolyan kocsi, mint az enyém, még a színe is.
Én már úgy gondoltam, hogy az 5 éves, annyira nem csúcsmodell Firestone Tz300 4mm környéki gumim lassan cserés lesz.
Hát a meglepetés az, hogy ez a két kocsi tudta magasan a legrövidebb fékutat, pár éves focus, 1-2 éves kia, mindkettő újabb mélyebb pofilú gumival bőven többet csúszott. Még ami jó volt az egy golf ABS nélkül szintén jó gumikkal (igaz ez pár100kg-al könnyebb). Csúszós fócus verdestein, a szintén tök jó A4 Hankook Optimo gumival. Volt még egy G asztra ABS nélkül az kb közepesen teljesített, meg volt egy új szuzukis hölgy, de ő nem tudott mért eredményeket ebben a számban sem.  Cheesy
Én arra gondoltam, hogy a futómű maga, esetleg még az ABS finomsága az ami sokat számít, illetve a jelen példa szerint többet mint a gumi márkája.

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #136014 Dátum: 2016 Július 02, 17:05:53 »

http://www.origo.hu/kultura/quart/20160702-az-iron-maiden-megmutatta-hol-lakik-az-atyauristen-es-az-ordog.html

jóóóó buli volt...
 de jobb lett volna több régi szám
1984ben, és 1986ban is ott voltam, azóta nem láttam őket


találtam egy érdekes listát, mikor kik jártak itt....
http://rockmuzeum.fpn.hu/dvszm.htm
Tényleg nagyon jó volt, én is több régebbit szerettem volna.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #136013 Dátum: 2016 Július 02, 12:37:11 »

http://www.origo.hu/kultura/quart/20160702-az-iron-maiden-megmutatta-hol-lakik-az-atyauristen-es-az-ordog.html

jóóóó buli volt...
 de jobb lett volna több régi szám
1984ben, és 1986ban is ott voltam, azóta nem láttam őket


találtam egy érdekes listát, mikor kik jártak itt....
http://rockmuzeum.fpn.hu/dvszm.htm

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #136012 Dátum: 2016 Július 02, 12:34:10 »

http://www.origo.hu/auto/20160701-karpittal-fizetett-az-allam-a-doktor-ur-bogaraert-vw-1300-teszt.html
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #136011 Dátum: 2016 Június 28, 21:11:02 »

<beszúrt kép törölve>

Így van, nyugodjék békében!! Emléke a szívünkben és a filmjeiben tovább él.... Undecided  Cry

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #136010 Dátum: 2016 Június 28, 19:07:53 »

<beszúrt kép törölve>

http://kep.index.hu/1/0/1213/12130/121307/12130723_abd7bf802ecb51325cdd4c2d950ad30d_wm.jpg
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #136009 Dátum: 2016 Június 28, 07:14:53 »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #136008 Dátum: 2016 Június 27, 16:19:35 »

Szerintem van az a pénz,amiért legyártják.
Valszeg igen. De ha túl sok akkor megoldom én! Csak egyszerűen nem kívánok kínlódni vele. Meg szívesebben bízom olyanra aki mindennap ilyeneket készít!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #136007 Dátum: 2016 Június 27, 16:13:02 »

erre kíváncsi leszek, majd írd meg a fejleményeket
OK!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #136006 Dátum: 2016 Június 27, 15:36:53 »

erre kíváncsi leszek, majd írd meg a fejleményeket
Szerintem van az a pénz,amiért legyártják.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #136005 Dátum: 2016 Június 27, 15:33:05 »

Írtam nekik ,meglátjuk. Köszi!
erre kíváncsi leszek, majd írd meg a fejleményeket
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #136004 Dátum: 2016 Június 27, 14:56:12 »

Írtam nekik ,meglátjuk. Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #136003 Dátum: 2016 Június 27, 14:26:12 »

Ugy tudom,hogy a mai rendszámok gyártója(valami tábla kft.)vállal retro és utángyártott rendszámokat is.
http://www.plaket.hu/?old=1&alo=1

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #136002 Dátum: 2016 Június 27, 14:06:45 »

,sajnos ettől féltem én is. Úgy látom lehet ezt is magamnak kell legyártani. Mán ha az időm engedi. Azért ha tudtok vmit írjatok ,jöhet priv.-ben is. Köszönöm!
Ugy tudom,hogy a mai rendszámok gyártója(valami tábla kft.)vállal retro és utángyártott rendszámokat is.

Tóth Zoltán
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #136001 Dátum: 2016 Június 27, 14:04:31 »

A karakterek domborítását nem hiszem, hogy bárki meg tudná rendesen csinálni.

,sajnos ettől féltem én is. Úgy látom lehet ezt is magamnak kell legyártani. Mán ha az időm engedi. Azért ha tudtok vmit írjatok ,jöhet priv.-ben is. Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #136000 Dátum: 2016 Június 27, 13:10:10 »

A karakterek domborítását nem hiszem, hogy bárki meg tudná rendesen csinálni.

Ismer valaki oly szakit aki régi típusú rendszámtáblát (59-es sorozatú) le tudna gyártani?
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.