www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 20:31:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3154 3155 3156 3157 3158 [3159] 3160 3161 3162 3163 3164 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30673956 alkalommal)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #15519 Dátum: 2006 Október 27, 08:19:07 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

Nekem, echte német 74-es sparkäfer.

 Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15518 Dátum: 2006 Október 27, 07:38:45 »

ja, szépen megy, viszont 13 felett eszik, igaz, napi 12km melóba és 12 vissza, ennek fele araszolás. de országúton is 10 körül van. ez baszottul sok

az ezerféle más dologtól lehet, de leginkább a:
gyújtás, karbi, falsot szív
trióból valamelyik



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #15517 Dátum: 2006 Október 27, 07:10:52 »

Ma kaptam MBK-s csekket a tagdij befizetésére.
Mi a hátam az a pártolo tag?
Mert oda lettem sorolva,holott eddig hosszu évek ota fizettem a rendes tagdijat.
Tud valaki,valamit? Huh

Valami tévedés lehet...
Pártoló lehet, akinek nincs Bogara, például, de közénk szeretne tartozni...
Én rendeset kaptam, 10 ezres összeggel...
Szerintem szólj nekik!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15516 Dátum: 2006 Október 27, 06:12:17 »

stunt csaknem nga bogarát veted meg????téli kocsizni Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15515 Dátum: 2006 Október 26, 23:39:32 »

mehikóóóóóó :-))
Öcsémé német Sparkäfer, azon sincs rács a csomifedélen, nincs fekete doboz, nincs díszléc a csomitartón, nincs légszabályzó tekerentyű a műszerfalon, nincs oldalkárpit, csak a tetőlemezen van kárpit.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15514 Dátum: 2006 Október 26, 23:12:16 »

az enyémben német blokk van

jahhh télleg
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15513 Dátum: 2006 Október 26, 23:06:20 »

te blackp,
miért basztatod azt a motort?
olyan szépen kussban megy 110-et, mint az álom.
szükségtelen szétbombázni.
ja, szépen megy, viszont 13 felett eszik, igaz, napi 12km melóba és 12 vissza, ennek fele araszolás. de országúton is 10 körül van. ez baszottul sok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15512 Dátum: 2006 Október 26, 23:05:24 »

mehikóóóóóó :-))
mifasz? ott van légbelépő, meg minden. az az uccsó szériás német, ami a Stuntnak van


hmmmm. nacsakmerthogy mintha az nem ugyanaz az 1,2-es blokk lenne, hanem valami "lebutított" 1,6-os
az enyémben német blokk van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15511 Dátum: 2006 Október 26, 23:04:08 »

nem nagy rá a 32-es karbi? nekem 30-3 volt rajta.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15510 Dátum: 2006 Október 26, 22:57:59 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!
akkor tavasszal viszlek egy kört az enyémmel ,hogy ezt az élményt is átéld.... Grin

az enyém 75-ös és pont ilyen amit leirtál
DE LUX verzió,két tükör,
füthetőhátsó ablak,
fekete müsz.fal boritás,
3 lábas ülés(majdnem góf),
ja és 1200-es D-s moci,azthiszem 32-s karbival.

és német vas.
üdvw

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15509 Dátum: 2006 Október 26, 22:52:53 »

az én emlékeimben sokkal nyomatékosabb a D-s 1200-es, érzésre olyasmi, mint egy AB-s. pl. kettesben sokkal könnyebb elindulni vele, mint a régi 1200-essel, de ez lehet sok mindentől....

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15508 Dátum: 2006 Október 26, 22:45:28 »

hmmmm. nacsakmerthogy mintha az nem ugyanaz az 1,2-es blokk lenne, hanem valami "lebutított" 1,6-os

Igen, mert az olajfuratok, olajszívó stb. már nagyok, de a löket kicsi, kompreszió kicsi és 34 lóerő. A blokk az tényleg szinte teljesen az 1.6-os AS öntvényű blokkja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15507 Dátum: 2006 Október 26, 22:43:40 »


Mindegyik 1.2-es csak 34 lóerő.

hmmmm. nacsakmerthogy mintha az nem ugyanaz az 1,2-es blokk lenne, hanem valami "lebutított" 1,6-os
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15506 Dátum: 2006 Október 26, 22:42:43 »

mehikóóóóóó :-))
az én mexikóimon pl. volt rács

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15505 Dátum: 2006 Október 26, 22:42:23 »

a mehikói 1,2-es is csak 34 lóerő???


Mindegyik 1.2-es csak 34 lóerő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15504 Dátum: 2006 Október 26, 22:41:55 »

mehikóóóóóó :-))


Ez 1975-ös német!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15503 Dátum: 2006 Október 26, 22:40:48 »

nemtudom mennyivel változtatna a költségeken és érdemes lenne e. bár a 48 ló a 34-hez képest nem hangzik rosszul, de a 34es karbival gondolom nem 6 literrel pöcögne, mint az 1.2 28assal

a mehikói 1,2-es is csak 34 lóerő???
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15502 Dátum: 2006 Október 26, 22:40:26 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

mehikóóóóóó :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15501 Dátum: 2006 Október 26, 22:38:52 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15500 Dátum: 2006 Október 26, 22:37:16 »

áh, nekem városi motor kell mindenképp, a verseny nem az én asztalom. ismét arra jutottam, hogy simán 1.2 felújítás trükközés nélkül

te blackp,
miért basztatod azt a motort?
olyan szépen kussban megy 110-et, mint az álom.
szükségtelen szétbombázni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15499 Dátum: 2006 Október 26, 22:36:11 »

áh, nekem városi motor kell mindenképp, a verseny nem az én asztalom. ismét arra jutottam, hogy simán 1.2 felújítás trükközés nélkül


Ott szokott ez elbukni, ha kopott a henger. Az 1.2-es nagyon jó motor, de a hengere dupla annyi, mint az 1.6-os...

Úgy értem dupla annyiba kerül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15498 Dátum: 2006 Október 26, 22:33:59 »

nemtudom mennyivel változtatna a költségeken és érdemes lenne e. bár a 48 ló a 34-hez képest nem hangzik rosszul, de a 34es karbival gondolom nem 6 literrel pöcögne, mint az 1.2 28assal


Ezek a motorok ki vannak találva. A D-s, az F-es az AB-s, mind. Ha hozzányúlsz, biztos, hogy többet fog enni.

Az a forgósabb 1.4 körüli 85x64-es motor inkább 10 lenne, mint 8, szerintem átlagfogyiban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15497 Dátum: 2006 Október 26, 22:33:11 »

A gyári karbik arra jók, hgy nem tud elszállni a fogyasztás, jól indul és városban barátságos.

A weberek esznek, városban ugrándoznak, bedúsulnak, hidegindítás nem kóser, de csak azokkal lehet teljesítményt csinálni.
áh, nekem városi motor kell mindenképp, a verseny nem az én asztalom. ismét arra jutottam, hogy simán 1.2 felújítás trükközés nélkül

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15496 Dátum: 2006 Október 26, 22:31:52 »

A gyári karbik arra jók, hgy nem tud elszállni a fogyasztás, jól indul és városban barátságos.

A weberek esznek, városban ugrándoznak, bedúsulnak, hidegindítás nem kóser, de csak azokkal lehet teljesítményt csinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15495 Dátum: 2006 Október 26, 22:31:10 »


Gyári karbival egyik sem tudna semmit, csak kicsit nyomatékosabb lenne. Lóerőre szerintem a 34 PICT-vel a növelt kompressziójú 1.6-os blokkom 55-58 körül lenne, azzal haladna a kisbogár.

Az 1.4-es verzió 8.0 körüli kompresszióviszonnyal szerintem 48-50 ló lenne, de az érdekessége a rövid löket miatti más karakter lenne. Jobban forogna. Talán.

Valaki már csinált ilyen motort, talán a Kereszthidiék?
nemtudom mennyivel változtatna a költségeken és érdemes lenne e. bár a 48 ló a 34-hez képest nem hangzik rosszul, de a 34es karbival gondolom nem 6 literrel pöcögne, mint az 1.2 28assal

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15494 Dátum: 2006 Október 26, 22:29:19 »


ez az 1.4 mit tudna?


Gyári karbival egyik sem tudna semmit, csak kicsit nyomatékosabb lenne. Lóerőre szerintem a 34 PICT-vel a növelt kompressziójú 1.6-os blokkom 55-58 körül lenne, azzal haladna a kisbogár.

Az 1.4-es verzió 8.0 körüli kompresszióviszonnyal szerintem 48-50 ló lenne, de az érdekessége a rövid löket miatti más karakter lenne. Jobban forogna. Talán.

Valaki már csinált ilyen motort, talán a Kereszthidiék?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15493 Dátum: 2006 Október 26, 22:25:07 »

A mexikói ülés azt hiszem szivacsos, nem? Ez még rugós.

Az 1.2-es motort nem újítom fel, biztos nem választom szét a blokkot. Három variáció van:
- olajfolyásokat megszüntetem, rendbeteszem és így visszarakom
- kiveszem és a typ3-as 1.6-os blokkját kapja meg 34 pict-vel (abba úgyis majd készül az 1915-ös)
- a 64 mm lüketű motorra ráillesztek 85-ös (1.6-os) hengereket így egy rövid löketű 1400-as motorom lesz.

Nagy tuningot nem akarok, itt biztos, hogy gyári karbi lesz. DE egy 1.6-os nem lenne rossz...
hát az enyémben rugó meg valami szalma féleség van.

ez az 1.4 mit tudna?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15492 Dátum: 2006 Október 26, 22:22:26 »

ha belekezdesz egy 1.2 felújításba, informálj mindenről, tudni szeretném mi vár rám Smiley mexikói ülésről nem tudok nyilatkozni, nekem csak a saját van. én is ültem abban a gépben, de nemtudom milyen ülés volt benne. lehet, hogy akkor már a németek is azt tettek bele? végülis az egész autó olyan, mint a mexikóiak

A mexikói ülés azt hiszem szivacsos, nem? Ez még rugós.

Az 1.2-es motort nem újítom fel, biztos nem választom szét a blokkot. Három variáció van:
- olajfolyásokat megszüntetem, rendbeteszem és így visszarakom
- kiveszem és a typ3-as 1.6-os blokkját kapja meg 34 pict-vel (abba úgyis majd készül az 1915-ös)
- a 64 mm lüketű motorra ráillesztek 85-ös (1.6-os) hengereket így egy rövid löketű 1400-as motorom lesz.

Nagy tuningot nem akarok, itt biztos, hogy gyári karbi lesz. DE egy 1.6-os nem lenne rossz...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15491 Dátum: 2006 Október 26, 22:15:36 »

Miért, nem tudsz utántölteni?  Evil

Mindegy nem akarok belebonyolódni, van amúgy is mit tennem, folyik az olajhűtő alól az olaj, meg a hengertalpak alól is, szerintem ez a motor hamarosan kiugrik...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15490 Dátum: 2006 Október 26, 22:15:24 »


Gondolom jó mexikói ülés nem sok van. Golf ülést könnyebb lenne találni.


Mindegy nem akarok belebonyolódni, van amúgy is mit tennem, folyik az olajhűtő alól az olaj, meg a hengertalpak alól is, szerintem ez a motor hamarosan kiugrik...
ha belekezdesz egy 1.2 felújításba, informálj mindenről, tudni szeretném mi vár rám Smiley mexikói ülésről nem tudok nyilatkozni, nekem csak a saját van. én is ültem abban a gépben, de nemtudom milyen ülés volt benne. lehet, hogy akkor már a németek is azt tettek bele? végülis az egész autó olyan, mint a mexikóiak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15489 Dátum: 2006 Október 26, 22:13:03 »

ja, tudom, de egy mexikói ülést belepattintva gány nélkül ugyanaz az eredmény és ekkor a kérdést át kell fogalmazni úgy, hogy kinek van két eladó mexikói ülése?


Gondolom jó mexikói ülés nem sok van. Golf ülést könnyebb lenne találni.


Mindegy nem akarok belebonyolódni, van amúgy is mit tennem, folyik az olajhűtő alól az olaj, meg a hengertalpak alól is, szerintem ez a motor hamarosan kiugrik...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15488 Dátum: 2006 Október 26, 22:10:41 »

ugyanaz, csak keskenyebb a lábacskája.
tehát a góf ülés nem megy be 1:1-ben a bogárba.
ez volt a kérdés lényege.


Ja, ez volt a lényege, faragni nem akarok, kicsit helyrerázom akkor az eredeti üléseket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15487 Dátum: 2006 Október 26, 22:09:12 »

ugyanaz, csak keskenyebb a lábacskája.
tehát a góf ülés nem megy be 1:1-ben a bogárba.
ez volt a kérdés lényege.
ja, tudom, de egy mexikói ülést belepattintva gány nélkül ugyanaz az eredmény és ekkor a kérdést át kell fogalmazni úgy, hogy kinek van két eladó mexikói ülése?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #15486 Dátum: 2006 Október 26, 22:08:40 »

Vasárnap a főfaluba menet éjjel láttuk a Heavy Tools T2-es reklámbuszát, tréleren vitték a városba. Nagyon zsír!!

Nekem megakarta venni  avasamat az a Hevy túúlszos arc..aztán hozott magával valami kiemelkedően nagy szakembert aki lakatosnak mondta magát és lebeszélte róla azaz leakarta alkudni 150re a 79es T2b-t amin 90%osan minden eredeti megvan és igaz h kikéne lakatolna 100%osra h lehessen rá kenni a festéket ami az én autószerelői ismerettségem által (magbízható korrekt) 150ezerben lenne.
de azért nelegyen már valaki ekkora szarrágó egy motorikusan dicsért elég jó állapotú t2-re.150ezer Pfff....

weeeehhheee....látná az a forma h mi van mártonpapánál és h az a vén fasz milyen árakat kér el a ROZSDA halmaiért...na azok aztán nincsenek karbantartva...szerencsétlenek évtizedek óta nem voltam még a közelükben sem egy téli fűtött garázsnak...ámen Undecided


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15485 Dátum: 2006 Október 26, 22:07:56 »

de a mexikói ülés ugyanaz, mint a golf, csak bogárba való

ugyanaz, csak keskenyebb a lábacskája.
tehát a góf ülés nem megy be 1:1-ben a bogárba.
ez volt a kérdés lényege.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15484 Dátum: 2006 Október 26, 22:04:09 »

nem.
a gófnak szélesebb a hátsó lába (szélesebben terpeszt)
legalábbis, amit én próbáltam.
de a mexikói ülés ugyanaz, mint a golf, csak bogárba való

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15483 Dátum: 2006 Október 26, 21:48:41 »

Ezeknek a 3 lábas Bogár üléseknek a helyére a Golf I ülések bemennek?

nem.
a gófnak szélesebb a hátsó lába (szélesebben terpeszt)
legalábbis, amit én próbáltam.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #15482 Dátum: 2006 Október 26, 20:46:40 »

Ma kaptam MBK-s csekket a tagdij befizetésére.
Mi a hátam az a pártolo tag?
Mert oda lettem sorolva,holott eddig hosszu évek ota fizettem a rendes tagdijat.
Tud valaki,valamit? Huh

Tóth Zoltán
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15481 Dátum: 2006 Október 26, 20:46:32 »

Vasárnap a főfaluba menet éjjel láttuk a Heavy Tools T2-es reklámbuszát, tréleren vitték a városba. Nagyon zsír!! 
átalában ugy utazik!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsipi
Hozzászólások: 149


« Hozzászólás #15480 Dátum: 2006 Október 26, 20:42:15 »

Vasárnap a főfaluba menet éjjel láttuk a Heavy Tools T2-es reklámbuszát, tréleren vitték a városba. Nagyon zsír!! 
Oldalak: 1 ... 3154 3155 3156 3157 3158 [3159] 3160 3161 3162 3163 3164 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.