www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 17:48:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Hol voltál / hova látogatsz el idén?
2021.08.05-08. Nemzetközi Bogártalálkozó - Gyomaendrőd - 7 (46.7%)
2021.12.31. Néputós Szilveszter - 8 (53.3%)
Összes szavazó: 12

Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 ... 1102
Nyomtatás
Szerző Téma: Találkozók, események  (Megtekintve 7657566 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42535 Dátum: 2018 Március 22, 20:28:31 »

És még maradna is. Cheesy

Annó ez is egy Bogárhátús rendezvénynek indult csak akkor még Dugó csatának hívták. :-D
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42534 Dátum: 2018 Március 22, 16:57:08 »

pusmogas Kezfogas Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42533 Dátum: 2018 Március 22, 14:52:25 »

Valószínűleg idén csodálhatják meg utoljára a Bogarat, főleg 10.000-ért.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 421


« Hozzászólás #42532 Dátum: 2018 Március 22, 14:23:05 »

Elvből vagyok másik biztosítónál.
Tavaly még a Zsolti tagságijával indultunk. :-D


...az elvek olyanok mint a fing. Tartja az ember amíg tudja.... Smiley
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42531 Dátum: 2018 Március 22, 13:55:45 »

ennyi erővel a biztosításod is itt lehetne,
olcsóbb az éves tagdíj mint ide a beugró. úgyis jössz minden évben  Tongue
Elvből vagyok másik biztosítónál.
Tavaly még a Zsolti tagságijával indultunk. :-D
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42530 Dátum: 2018 Március 22, 11:35:21 »

Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2956


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #42529 Dátum: 2018 Március 22, 11:03:30 »

 Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #42528 Dátum: 2018 Március 22, 08:03:38 »

Valószínűleg idén csodálhatják meg utoljára a Bogarat, főleg 10.000-ért.
Jövőre már Passattal megyünk, úgy is youngtimer lesz.
ennyi erővel a biztosításod is itt lehetne,
olcsóbb az éves tagdíj mint ide a beugró. úgyis jössz minden évben  Tongue
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42527 Dátum: 2018 Március 22, 07:56:59 »

rally kocsira illik a felirat  Cheesy
Valószínűleg idén csodálhatják meg utoljára a Bogarat, főleg 10.000-ért.
Jövőre már Passattal megyünk, úgy is youngtimer lesz.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #42526 Dátum: 2018 Március 22, 07:36:44 »


rally kocsira illik a felirat  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42525 Dátum: 2018 Március 22, 06:52:38 »


Shocked Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #42524 Dátum: 2018 Március 22, 06:46:47 »

Szombaton Rally.
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #42523 Dátum: 2018 Március 22, 04:55:52 »

Mi is ott leszünk, bár inkább egy kényelmes kocsizásra készülünk. Ha nyomjuk, 30-nál előrébb nem végezhetünk. :-)

Helyes Smiley
Mi is jövünk Protival
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #42522 Dátum: 2018 Március 21, 21:41:04 »

PéZsével nyomulunk 😉
Helyes Smiley
Mi is jövünk Protival
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #42521 Dátum: 2018 Március 21, 17:14:20 »

Szombaton Rally.
<beszúrt kép törölve>
PéZsével nyomulunk 😉

30/903-63-65

'57 1200 kisablakos
'71 1300
'73 T2b késszzz!!
'73 T2b duplatoló- projekt
W201 2.6 automatik
W124 2.5 td
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42520 Dátum: 2018 Március 21, 15:15:44 »

Szombaton Rally.
1303LS
« Hozzászólás #42519 Dátum: 2018 Március 17, 09:49:41 »

Utólagos xenon? Imádom! amikor folyik ki tőle a szemem. :-P
Rendőr is szereti....
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42518 Dátum: 2018 Március 17, 08:43:56 »

Utólagos xenon? Imádom! amikor folyik ki tőle a szemem. :-P
Gyárilag ilyen a gép.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42517 Dátum: 2018 Március 17, 08:04:03 »

Túl érzékeny a szemed! Hajtsd le a tükröt és előre figyeljél! Grin
Utólagos xenon? Imádom! amikor folyik ki tőle a szemem. :-P
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42516 Dátum: 2018 Március 17, 07:46:47 »

Túl érzékeny a szemed! Hajtsd le a tükröt és előre figyeljél! Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42515 Dátum: 2018 Március 17, 07:41:52 »

Kedvwes Lajos barátunk pedig késztetést érzett arra ,hogy a Xenonos mergájával beáljon mögém(helycserére meg nem igazán volt lehetőség ,mivel több volt a kanyar mint az egyenes ,így nem is szóltam neki. Persze ő mit sem sejtett az egészből.) ,miközben én vezettem a sort. Egy "élmény" volt
Túl érzékeny a szemed! Hajtsd le a tükröt és előre figyeljél! Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #42514 Dátum: 2018 Március 16, 18:42:03 »

.... Egy "élmény" volt Egerig a kacskaringós ,kopott felfestésű úton így sötétben ,esőben vezetni!
....
Egyszer motorral mentem Egerbe. Nyitott sisak+napszemüveg. Sokáig voltam, rámsötétedett. Amikor kiértem a városból, akkor döbbentem rá, hogy ez így érdekes lesz. De a szemüveget sem mertem levenni, mert így is percenként volt egy becsapódás. (Az erdős részen sűrű a légiforgalom.)
Amúgy tegnap utánam is jött valaki Bükkmogyorósdtól sárga ködlámpával.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42513 Dátum: 2018 Március 16, 17:55:47 »

Kicsit bővebben:

.............., hogy még világosban minél messzebb jussunk. Ekkor már az eső is folyamatosan csepergett.
(folyt)És miután elköszöntünk tőletek Bélapáton ,folytatva utunkat szép lassan ránk is esteledett. Kedvwes Lajos barátunk pedig késztetést érzett arra ,hogy a Xenonos mergájával beáljon mögém(helycserére meg nem igazán volt lehetőség ,mivel több volt a kanyar mint az egyenes ,így nem is szóltam neki. Persze ő mit sem sejtett az egészből.) ,miközben én vezettem a sort. Egy "élmény" volt Egerig a kacskaringós ,kopott felfestésű úton így sötétben ,esőben vezetni! (Még jó ,hogy működött az ablaktörlő Cheesy ) Arról már nem is beszélve ,hogy úton rohangáló rókával ,szembejövő idiótákkal ,sőőőt útszélén tekerő kerékpárossal mindezt megnehezítve. Most már röhögök az egészen Grin Persze tegnap még ríttam is majd kifolyt a szemem   Egertől már jó volt vezetni hazáig! Az út jó volt  ,Lajosék pedig más irányba folytatták útjukat hazáig Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #42512 Dátum: 2018 Március 16, 16:38:07 »

Tényleg nincs Grin Grin Grin ;
Sikeresen hazaértünk nemrégiben laza 350km megtétele után (Eger-Bánréve-Betlér-Dedinky-Aggtelek-irány haza útvonalon Grin) Cheesy Remélem a többiek is! Sajnos nem mindenkinek úgy indult a nap ahogy elképzelte de a végére jóra fordult!!
Kicsit bővebben:
8 előtt érkeztem az indulási helyre, hogy még tudjak tankolni is. Ez kb. 10 perc várakozás után sikerült is. Mind a 4 megfelelő oldalon levő töltőfejnél épp állt egy autó, de sofőr sehol. Az egyik még kicsit kávézgatott, a másik szerencsejátékozott, a harmadik meg mikor kijött, nekiállt a csomagtartóban kotorászni....
Szerencsére most időben érkezett mindenki, (már aki odaért), így 8:40-kor sor kerülhetett a 8 órai indulásra.
Ózdon mindössze fél órát kellett várni az egyik útitársunkra, míg végül méltóztatott megérkezni. Ekkor kiszámoltuk, hogy elég intenzív tempót kell menni, hogy elérjük Betléren a 11 órás tárlatvezetést. Talán sikerült is volna, de Bánrévén pont kifogtunk egy kb. 80 vagonos tehervonatot, amint szép lassan becsordogált az állomásra.
Így tehát volt 50 percünk a kastélyparkban sétálni a 12 órás turnusig. Odabent kb. másfél óra fagyoskodás (na jó, azért voltak bent szép dolgok is, de leginkább arra összpontosítottam, nehogy hipotermiába essek). Utána indultunk volna tovább, de az egyik útitársunknak még akadt egy kis nézelődnivalója a parkban.
Dobsina után volt egy kisebb emelkedő, végig hármas-padlógáz, meg intenzív kormánytekergetés. Utána egy kis ereszkedés a Dedinky (Imrikfalva) tóhoz a latyakos úton. A település most eléggé kihalt volt. Csak hó és jég mindenütt.
Visszaúton, hogy ne tartsuk fel a forgalmat az Etelka nevű őskohó (ipari műemlék) után nem sokkal letértünk a 67-es útról, és azzal majdnem párhuzamosan haladtunk Pelsőcig. Ezen az úton Stitnik (Csetnek) városában elhaladtunk Madarász Viktor festőművész szép állapotban megmaradt klasszicista stílusú szülőháza mellett, valamint ugyanebben a városban nem csodáltuk meg a templomban a felvidék legrégebbi orgonáját, miután nem tekintettük meg a vízivár maradványait. A szemfülesebbek azért a visszapillantó tükörben láthatták a templom falán a kívül levő freskót. De legalább egy gólyát láttunk. Aggteleken még egy utolsó pihenő, aztán iszkiri hazafelé, hogy még világosban minél messzebb jussunk. Ekkor már az eső is folyamatosan csepergett.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Március 16, 16:40:09 írta szódásbácsi »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42511 Dátum: 2018 Március 16, 08:09:22 »

Ilyen is készült. Ugyan elaludtam, de azért indítottam egy trackert.  Cheesy
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42510 Dátum: 2018 Március 16, 07:43:27 »

[nyissz]
Végig vidám hangulatban, néha sírva röhögve szereltünk.
Benzintől büdösen, de egy jó élménnyel gazdagabban tértünk haza.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Március 17, 02:19:27 írta Protheus »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42509 Dátum: 2018 Március 16, 06:15:00 »

.......Végig vidám hangulatban, néha sírva röhögve szereltünk.
Benzintől büdösen, de egy jó élménnyel gazdagabban tértünk haza.
Ugye ,hogy érdemes velünk tartani?! Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #42508 Dátum: 2018 Március 16, 05:10:11 »

Hú, de jó lett volna ott lenni... mondjuk egy kellemes 15 fokban.
Arra nem gondoltatok, hogy az utas hazáig morzézik, és így lehet szaggatott tápotok? :-)

Jelentem elindultunk és hazaértünk.

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #42507 Dátum: 2018 Március 15, 21:52:55 »

ez igen   
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42506 Dátum: 2018 Március 15, 21:16:21 »

Zsozsy fórumtárs már egy ideje zsizseg itt nekem, hogy március 15-én szeretne menni kirándulni.
Jelentem elindultunk és hazaértünk.

A hajnal egy szép elalvással indult. A tervezett 4 helyett sikerült 4:50-kor elindulnom.
Szerencsére előző nap sikerült mindent bepakolni a bogárba.
Szerszámokat és az alkatrészeket is. 6-kor már Vácon voltam Attila barátomnál.
Száraz napos időben igen jó tempót diktálva tartottunk a 3-as úton Eger felé.
7:54-kor Kápolna előtt talán 2 km-rel az erő elfogyott. Kigurultunk és egy szántóföld bekötésnél leparkoltunk. Gyors pillantás a motortérben, minden a helyén volt csak nem indult. Zsozsyékkal gyors eszmecsere, menjenek ne várjanak ránk lesz valahogy.
Komplett gyújtás ellenőrzése után arra a következtetésre jutottunk, hogy a benzinnel lehet a probléma pontosabban annak a hiányával.
Torokba fújt féktisztítóval elindult az autó. Az után gyártott nem szerelhető AC pumpa nem működött. (2015-ben lett cserélve és kb. 10e km-t bírt.)
Eszembe jutott, hogy az állófűtésnek elektromos AC pumpája van. 1 óra szereléssel áthelyeztük, tesztelésnél derült ki szaggatott jelre van szüksége a működéshez.
A feladat adott volt a nálunk lévő cuccokból ejtőtartályt kell készíteni.
Rövid tanakodás után arra jutottunk, hogy a Lada ablakmosó tartályból, elvágott benzinszűrő csövéből elkészülhet a mű.
10:50 körül már ketyegett és teszteltük.
https://youtu.be/UlCtnYMELO4
Ekkor egy fekete 1-es Jetta állt meg és sofőrje érdeklődött, hogy tud-e segíteni.
Elmondtuk, hogy az AC pumpa bedöglött és kreáltunk egy ejtőtartály ezzel a megoldással haza vergődünk. Alkotásunkat megszemlélte és elismerően nyilatkozott, majd kényelmesen a csomagtartóhoz sétált és egy alacsony nyomású AC pumpával tért vissza. Nem új, de működik mondat kíséretében a kezünkbe nyomta.
A legnagyobb csodálkozások közepette kérdeztem mivel tartozunk, de az ugyan semmivel választ kaptam.
Még kaptunk tőle 1 méter 8-as benzincsövet, hogy be tudjuk kötni.
40 perc alatt beépítettük és bekötöttük.
Szerszámokat el pakoltuk, picit járattuk helyben az autót. Szivárgást, hibát nem találtunk így haza indultunk.
https://youtu.be/2ouUKCOx5ac
A javítás annyira jól sikerült, hogy tettünk egy kisebb kitérőt Kékestetőre ahol 5 cm friss hó esett a 40 perces pihenőnk alatt.
Majd innen a kacskaringósabb úton Vác felé vettük az irányt.
Este 6-ra itthon is voltam.
Mentünk 335 km-t, elfogyasztottunk 3/4 tank benzint.

Végig vidám hangulatban, néha sírva röhögve szereltünk.
Benzintől büdösen, de egy jó élménnyel gazdagabban tértünk haza.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Március 15, 21:34:49 írta abes »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42505 Dátum: 2018 Március 15, 20:29:45 »

Áhhh már nincs hó.
Tényleg nincs Grin Grin Grin ;
Sikeresen hazaértünk nemrégiben laza 350km megtétele után (Eger-Bánréve-Betlér-Dedinky-Aggtelek-irány haza útvonalon Grin) Cheesy Remélem a többiek is! Sajnos nem mindenkinek úgy indult a nap ahogy elképzelte de a végére jóra fordult!!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42504 Dátum: 2018 Március 14, 08:11:21 »


Szervusztok!
Természetesen az én Jettás cimborám az utolsó pillanatban visszamondta a részvételt...
Ettől függetlenül mi megyünk a gyerekkel, ha esik, ha fúj...
Ez a beszéd!!  Közben eldőlt ,hogy a kérdéses bogár is jön Cheesy.    9ótó

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42503 Dátum: 2018 Március 14, 06:43:02 »


Szervusztok!
Természetesen az én Jettás cimborám az utolsó pillanatban visszamondta a részvételt...
Ettől függetlenül mi megyünk a gyerekkel, ha esik, ha fúj...
Állófűtést majd nézd meg...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42502 Dátum: 2018 Március 14, 06:42:36 »

Nagyon helyes!
A végén még sokan leszünk.  Grin
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42501 Dátum: 2018 Március 14, 06:32:11 »

Ettől függetlenül mi megyünk a gyerekkel, ha esik, ha fúj...
Nagyon helyes!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #42500 Dátum: 2018 Március 14, 06:23:08 »

Alakul ez szépen. Smiley


Szervusztok!
Természetesen az én Jettás cimborám az utolsó pillanatban visszamondta a részvételt...
Ettől függetlenül mi megyünk a gyerekkel, ha esik, ha fúj...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42499 Dátum: 2018 Március 13, 08:06:55 »

Királyság! + még egy T3 és talán egy 1303 is Cheesy
Alakul ez szépen. Smiley

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42498 Dátum: 2018 Március 13, 06:50:22 »

7 ótó
Királyság! + még egy T3 és talán egy 1303 is Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42497 Dátum: 2018 Március 13, 06:36:32 »


7 ótó

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42496 Dátum: 2018 Március 12, 20:40:11 »

Remélem itt is Cheesy Grin
Grin
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 ... 1102
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.