www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 15:15:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Hol voltál / hova látogatsz el idén?
2021.08.05-08. Nemzetközi Bogártalálkozó - Gyomaendrőd - 7 (46.7%)
2021.12.31. Néputós Szilveszter - 8 (53.3%)
Összes szavazó: 12

Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 ... 1102
Nyomtatás
Szerző Téma: Találkozók, események  (Megtekintve 7657304 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #42895 Dátum: 2019 Június 01, 08:44:51 »

még fb nélkül is nézhető, bár elég kicsiben.

klassz lett ez a fényezésetek Cheesy


tudja valaki milyen autó volt ez a fekete kb 40es évekbelinek kinéző 4 ajtós?

Nem nevezhető fényezésnek, egy modell adta az ötletet

Moszkvics 400, és ha jól emlékszem kb végig mentek

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42894 Dátum: 2019 Június 01, 07:22:03 »

tudja valaki milyen autó volt ez a fekete kb 40es évekbelinek kinéző 4 ajtós?
A listában Moskvics 400-at írtak.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
RNIE
« Hozzászólás #42893 Dátum: 2019 Május 31, 17:57:05 »


tudja valaki milyen autó volt ez a fekete kb 40es évekbelinek kinéző 4 ajtós?

Tatinson Mobster
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #42892 Dátum: 2019 Május 31, 13:33:37 »

Köszönjük, itt van egy kis összefoglaló, akinek van fb
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2414262272019649&id=100003076981441&sfnsn=mo
még fb nélkül is nézhető, bár elég kicsiben.

klassz lett ez a fényezésetek Cheesy


tudja valaki milyen autó volt ez a fekete kb 40es évekbelinek kinéző 4 ajtós?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #42891 Dátum: 2019 Május 31, 13:18:29 »

Köszönjük, itt van egy kis összefoglaló, akinek van fb
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2414262272019649&id=100003076981441&sfnsn=mo

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2000


Ex-Mex...

« Hozzászólás #42890 Dátum: 2019 Május 29, 19:42:49 »

Ezt most találtam:
http://hmfest.hu/reszletes-programok
A II. világháború utáni német autógyártás népszerű remekei:
   " Bogaras Bagázs" VW találkozó

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #42889 Dátum: 2019 Május 22, 20:28:07 »

Üdv mindenkinek!
Hétvégén meg volt a 24h-s verseny, 18.-án 14h rajt 19.-én 14h leintették.
Kicsit rázósan indult, a start elött 20 perccel még nem volt rajta az olaj pumpa fedél, mert a próba körön elment az olaj nyomás, az első időkben kb 18 h-ig, többet szereltünk mint tavaly összesen, 2 x húztak le a pályáról, 2 defekt, 3x szakadt el a gázbovden, elektromos kontakt hibák, ki nyomta az olajpumpa csavarját és folyt az olaj, aztán a gyertyát lőtte ki a 2-es henger.... ez után motor csere, egy gyári 1.2 került be, ezzel már kb végig mentünk 1-2 gyertyakábel leesés, kontakt hiba, 1x elhagytuk a légszűrőt, a következő már fel is lett drótozva, ha le esik legalább ne vesszen el.
Megkaptuk az eredményeket
91 indulóból 38. helyezést értük el a megtett körök alapján.
532 kört sikerült teljesítenünk.
Pro klasse  pontozásos kategóriában pedig  91 autóból a nagyszerű 6 .helyezést értük el.
Ahoz képest , hogy milyen rosszul indult a versenyünk nekünk ez egy nem várt eredmény.
A verseny eredményeit itt nézhetitek meg:

https://www.24hracing.at/ergebnisse/



Gratulálok... ez nem semmi teljesítmény volt!!  Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #42888 Dátum: 2019 Május 22, 18:35:55 »

Üdv mindenkinek!
Hétvégén meg volt a 24h-s verseny, 18.-án 14h rajt 19.-én 14h leintették.
Kicsit rázósan indult, a start elött 20 perccel még nem volt rajta az olaj pumpa fedél, mert a próba körön elment az olaj nyomás, az első időkben kb 18 h-ig, többet szereltünk mint tavaly összesen, 2 x húztak le a pályáról, 2 defekt, 3x szakadt el a gázbovden, elektromos kontakt hibák, ki nyomta az olajpumpa csavarját és folyt az olaj, aztán a gyertyát lőtte ki a 2-es henger.... ez után motor csere, egy gyári 1.2 került be, ezzel már kb végig mentünk 1-2 gyertyakábel leesés, kontakt hiba, 1x elhagytuk a légszűrőt, a következő már fel is lett drótozva, ha le esik legalább ne vesszen el.
Megkaptuk az eredményeket
91 indulóból 38. helyezést értük el a megtett körök alapján.
532 kört sikerült teljesítenünk.
Pro klasse  pontozásos kategóriában pedig  91 autóból a nagyszerű 6 .helyezést értük el.
Ahoz képest , hogy milyen rosszul indult a versenyünk nekünk ez egy nem várt eredmény.
A verseny eredményeit itt nézhetitek meg:

https://www.24hracing.at/ergebnisse/



Gratulálok!

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42887 Dátum: 2019 Május 22, 13:21:03 »

ahány csavarhoz nyúltunk hozzá, annyi szakad meg.
Igen, emlékszem rá.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #42886 Dátum: 2019 Május 22, 12:30:47 »

Követtem az eseményeket. Lehet jobban jöttetek volna ki, ha végig az 1,2-vel nyomjátok. Sokat buktatok a szereléssel.
Az első ötlet az volt, hogy egy gyári 1.6-ra átszetelés lesz, max nagyobb központi karbival, esetleg külső olaj hűtő , de szembe jött, ez a w120 tengelyes blokk..

Nagy reményeket fűztünk hozzá, de már az össze szerelés sem ment simán, az olajnyomással, már az elején volt gond, illetve
 asszem szar az a blokk, ahány csavarhoz nyúltunk hozzá, annyi szakad meg.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42885 Dátum: 2019 Május 22, 08:30:33 »

Köszönöm
Már sok autó volt a pályán, eleinte nagyon ügyesen kellett menni, hogy a kocsi is meg maradjon,  és haladjunk is, (össze is tört az eleje,) igazából ezért volt elég az 1.2, a végén több autó annyira le amortizálódott, hogy kiszállt, akkor jobb lett volna ha gyorsabbak vagyunk,..... 5-10 másodperccel jobb köridők......
A végén mikor a trélerre raktuk kicsit ferdén állt, vagy a futómű kapott, vagy valami görbült még nem lett, feltárva
Követtem az eseményeket. Lehet jobban jöttetek volna ki, ha végig az 1,2-vel nyomjátok. Sokat buktatok a szereléssel.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #42884 Dátum: 2019 Május 22, 06:53:33 »

Üdv mindenkinek!
Hétvégén meg volt a 24h-s verseny, 18.-án 14h rajt 19.-én 14h leintették.
/


Gratula!!
Szép munka! Cool

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42883 Dátum: 2019 Május 22, 05:47:20 »

Üdv mindenkinek!
Hétvégén meg volt a 24h-s verseny, 18.-án 14h rajt 19.-én 14h leintették.
Kicsit rázósan indult, a start elött 20 perccel még nem volt rajta az olaj pumpa fedél, mert a próba körön elment az olaj nyomás, az első időkben kb 18 h-ig, többet szereltünk mint tavaly összesen, 2 x húztak le a pályáról, 2 defekt, 3x szakadt el a gázbovden, elektromos kontakt hibák, ki nyomta az olajpumpa csavarját és folyt az olaj, aztán a gyertyát lőtte ki a 2-es henger.... ez után motor csere, egy gyári 1.2 került be, ezzel már kb végig mentünk 1-2 gyertyakábel leesés, kontakt hiba, 1x elhagytuk a légszűrőt, a következő már fel is lett drótozva, ha le esik legalább ne vesszen el.
Megkaptuk az eredményeket
91 indulóból 38. helyezést értük el a megtett körök alapján.
532 kört sikerült teljesítenünk.
Pro klasse  pontozásos kategóriában pedig  91 autóból a nagyszerű 6 .helyezést értük el.
Ahoz képest , hogy milyen rosszul indult a versenyünk nekünk ez egy nem várt eredmény.
A verseny eredményeit itt nézhetitek meg:

https://www.24hracing.at/ergebnisse/


Szép volt fiúk!  Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #42882 Dátum: 2019 Május 22, 00:20:33 »

Köszönjük mindenkinek
Gratula, jo hogy ereztek kesztetest oregbiteni a bogarhatas hirnevet 😎

https://totalcar.hu/belsoseg/2019/05/19/fogni_kell_a_valtot_menet_kozben_mert_kidobja_sebessegbol/

12:30-tol?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #42881 Dátum: 2019 Május 21, 21:15:44 »

Köszönjük mindenkinek

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #42880 Dátum: 2019 Május 21, 21:14:53 »

Gratula!  Grin Grin
Nagyon jó eredmény!
Nem semmi, hogy a megbízható 1.2 a király Cheesy tényleg nem a sebesség számít, hanem hogy ne kelljen sokat szerelni.
Ezek szerint jól sikerült az alváz megerősítés, az bírta a strapát?
Köszönöm
Már sok autó volt a pályán, eleinte nagyon ügyesen kellett menni, hogy a kocsi is meg maradjon,  és haladjunk is, (össze is tört az eleje,) igazából ezért volt elég az 1.2, a végén több autó annyira le amortizálódott, hogy kiszállt, akkor jobb lett volna ha gyorsabbak vagyunk,..... 5-10 másodperccel jobb köridők......
A végén mikor a trélerre raktuk kicsit ferdén állt, vagy a futómű kapott, vagy valami görbült még nem lett, feltárva

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42879 Dátum: 2019 Május 21, 19:36:19 »

Üdv mindenkinek!
Hétvégén meg volt a 24h-s verseny..............
Óriási gratula nektek! IS meg az 1.2-nek IS!!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2956


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #42878 Dátum: 2019 Május 21, 15:37:03 »

Üdv mindenkinek!
Hétvégén meg volt a 24h-s verseny, 18.-án 14h rajt 19.-én 14h leintették.
Kicsit rázósan indult, a start elött 20 perccel még nem volt rajta az olaj pumpa fedél, mert a próba körön elment az olaj nyomás, az első időkben kb 18 h-ig, többet szereltünk mint tavaly összesen, 2 x húztak le a pályáról, 2 defekt, 3x szakadt el a gázbovden, elektromos kontakt hibák, ki nyomta az olajpumpa csavarját és folyt az olaj, aztán a gyertyát lőtte ki a 2-es henger.... ez után motor csere, egy gyári 1.2 került be, ezzel már kb végig mentünk 1-2 gyertyakábel leesés, kontakt hiba, 1x elhagytuk a légszűrőt, a következő már fel is lett drótozva, ha le esik legalább ne vesszen el.
Megkaptuk az eredményeket
91 indulóból 38. helyezést értük el a megtett körök alapján.
532 kört sikerült teljesítenünk.
Pro klasse  pontozásos kategóriában pedig  91 autóból a nagyszerű 6 .helyezést értük el.
Ahoz képest , hogy milyen rosszul indult a versenyünk nekünk ez egy nem várt eredmény.
A verseny eredményeit itt nézhetitek meg:

https://www.24hracing.at/ergebnisse/




"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #42877 Dátum: 2019 Május 21, 13:21:14 »

Üdv mindenkinek!
Hétvégén meg volt a 24h-s verseny, 18.-án 14h rajt 19.-én 14h leintették.

Gratula!  Grin Grin
Nagyon jó eredmény!
Nem semmi, hogy a megbízható 1.2 a király Cheesy tényleg nem a sebesség számít, hanem hogy ne kelljen sokat szerelni.
Ezek szerint jól sikerült az alváz megerősítés, az bírta a strapát?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #42876 Dátum: 2019 Május 21, 13:07:58 »


Ahoz képest , hogy milyen rosszul indult a versenyünk nekünk ez egy nem várt eredmény.


ezigen gratula!
ha ezek a tudások rajt előtt is meglettek volna, tuti a dobogó....
na majd jövőre☺
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #42875 Dátum: 2019 Május 21, 12:31:52 »

Üdv mindenkinek!
Hétvégén meg volt a 24h-s verseny, 18.-án 14h rajt 19.-én 14h leintették.
Kicsit rázósan indult, a start elött 20 perccel még nem volt rajta az olaj pumpa fedél, mert a próba körön elment az olaj nyomás, az első időkben kb 18 h-ig, többet szereltünk mint tavaly összesen, 2 x húztak le a pályáról, 2 defekt, 3x szakadt el a gázbovden, elektromos kontakt hibák, ki nyomta az olajpumpa csavarját és folyt az olaj, aztán a gyertyát lőtte ki a 2-es henger.... ez után motor csere, egy gyári 1.2 került be, ezzel már kb végig mentünk 1-2 gyertyakábel leesés, kontakt hiba, 1x elhagytuk a légszűrőt, a következő már fel is lett drótozva, ha le esik legalább ne vesszen el.
Megkaptuk az eredményeket
91 indulóból 38. helyezést értük el a megtett körök alapján.
532 kört sikerült teljesítenünk.
Pro klasse  pontozásos kategóriában pedig  91 autóból a nagyszerű 6 .helyezést értük el.
Ahoz képest , hogy milyen rosszul indult a versenyünk nekünk ez egy nem várt eredmény.
A verseny eredményeit itt nézhetitek meg:

https://www.24hracing.at/ergebnisse/


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42874 Dátum: 2019 Május 20, 07:08:42 »

Bug In-en és a Bug Show-n meglepődtem, hogy mennyi ilyen régi Barndoor busz volt, ráadásul a túlnyomó részük gyári dukkós és lábon jöttek különböző országokból.

Ezen a képen pl. kettő ilyen busz is van, amivel Angolok lábon jöttek, napi szinten járnak velük (egyikben szívó, a másikban turbós tuning motor).

ilyen korai szamba buszt még nem is láttam.. perecmüszeres.....

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42873 Dátum: 2019 Május 20, 06:13:01 »

érdekesmód nagyon sok bogár kabrio volt, legalább 20..
néhány 1302,, de leginkább 1303...
 
67 előtti bogarak csak pár darab

de hát nem is bogár találkozó volt Grin
Shocked Shocked Shocked Itt aztán lehet nyálat csorgatni!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #42872 Dátum: 2019 Május 19, 18:34:26 »

érdekesmód nagyon sok bogár kabrio volt, legalább 20..
néhány 1302,, de leginkább 1303...
 
67 előtti bogarak csak pár darab

de hát nem is bogár találkozó volt Grin
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #42871 Dátum: 2019 Május 19, 18:32:35 »

ilyen korai szamba buszt még nem is láttam.. perecmüszeres.....
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #42870 Dátum: 2019 Május 19, 18:31:21 »

ez
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #42869 Dátum: 2019 Május 19, 18:30:54 »

nameg
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #42868 Dátum: 2019 Május 19, 18:30:26 »

és
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #42867 Dátum: 2019 Május 19, 18:29:55 »

aztán
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #42866 Dátum: 2019 Május 19, 18:29:16 »

Ma meglátogattuk Tullnban az Oldtimer vásárt
szenzációs... egész napos program...
aki megteheti, jövöre látogassa meg..
néhány kép   ami ránk vonatkozik...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42865 Dátum: 2019 Május 16, 05:14:32 »

Jól zenél a gyerek, pedig balkezes Smiley

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #42864 Dátum: 2019 Május 15, 20:29:49 »

Jól zenél a gyerek, pedig balkezes Smiley

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42863 Dátum: 2019 Május 14, 13:10:51 »

Cheesy Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42862 Dátum: 2019 Május 14, 07:09:22 »

Valahogy minket sem. Helyette végig koncerteztük meg a hétvwégét Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #42861 Dátum: 2019 Május 13, 20:36:40 »

a szokásos déli, rajzásos csoportkép 2019:

<beszúrt kép törölve>
Grin
Jah nem.  Cry
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #42860 Dátum: 2019 Május 13, 18:32:04 »

:-))))

a szokásos déli, rajzásos csoportkép 2019:

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #42859 Dátum: 2019 Május 13, 18:24:56 »

a szokásos déli, rajzásos csoportkép 2019:

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #42858 Dátum: 2019 Május 13, 15:56:17 »

Nagyon jó egy napos találkozó, de ez pont az ahova jobb off autóval menni, illetve akkor igazán hasznos ha épp készül az autód. Egyszerűen annyi autó van, hogy a nap feléig tart a beléptetés lépésben, aztán a nap második felében ugyanolyan lépésben hagyják el az autók a találkozó helyszínét. Én nagyon élveztem úgy, hogy a külső parkolóházban letettük az off autót és átsétáltunk egész nap nézelődni. Az alkatrészkínálat pedig pazar és nem csak az új, hanem a használt alkatrészekből is.

Én ezt a találkozót mindenkinek úgy ajánlom ahogy anno mi voltunk: négyen off autóval, szállás foglalással.

Ilyen a Volksworld Show is, az is nagyon jópofa rendezvény amiből bőven elég 1 nap és teljesen jó repülővel, Londoni szállással abszolválva.

A nagy Belga találkozókat (Bug Show, Bug In) viszont én bogárral ajánlom teljes hétvégére.

Remélem megélem.  Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42857 Dátum: 2019 Május 13, 14:38:25 »

Nagyon jó egy napos találkozó, de ez pont az ahova jobb off autóval menni, illetve akkor igazán hasznos ha épp készül az autód. Egyszerűen annyi autó van, hogy a nap feléig tart a beléptetés lépésben, aztán a nap második felében ugyanolyan lépésben hagyják el az autók a találkozó helyszínét. Én nagyon élveztem úgy, hogy a külső parkolóházban letettük az off autót és átsétáltunk egész nap nézelődni. Az alkatrészkínálat pedig pazar és nem csak az új, hanem a használt alkatrészekből is.

Én ezt a találkozót mindenkinek úgy ajánlom ahogy anno mi voltunk: négyen off autóval, szállás foglalással.

Ilyen a Volksworld Show is, az is nagyon jópofa rendezvény amiből bőven elég 1 nap és teljesen jó repülővel, Londoni szállással abszolválva.

A nagy Belga találkozókat (Bug Show, Bug In) viszont én bogárral ajánlom teljes hétvégére.

ShockedEgyszer megnézném/átélném élőben. Cheesy

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #42856 Dátum: 2019 Május 13, 12:30:23 »

Rajzás nem hozott lázba...
Helyette..............
Valahogy minket sem. Helyette végig koncerteztük meg a hétvwégét Cheesy Egyébként szép helyen voltatok ,picit irigyellek is Wink Gratula!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 ... 1102
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.