www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:45:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 515 516 517 518 519 [520] 521 522 523 524 525 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6203366 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #16651 Dátum: 2009 Május 21, 15:40:24 »

2G

Nálam Reinzben :

hengerfej töm : 2900,-
szelepszárszim készlet : 1200,-
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16650 Dátum: 2009 Május 21, 15:19:19 »

Szeretem a bogarat, de bevallom naponta odavissza, nem az igaz. Főleg forgalomban előzni, meg hasonló. Hiába új a kormánymű, meg minden, azért 100-nál gépészkedni kell, hogy ne mászkáljon, mivel sokszor van oldalszél menet közben. A Golf meg csak megy.

Persze, ezer ilyen dolog van, már nem 1970 van, minden megváltozott, 50e Ft-ért veszek egy olyan számítógépet ami akkor egymillió dollárnál is többet ért és csak a NASA-nak volt...
Én nem vitatkozom, aki akar menjen bogárral vagy typ3-mal naponta, én sajnos csak ünnepnapokon tudok....de legalább akkor jobban örülök neki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16649 Dátum: 2009 Május 21, 15:13:26 »


Te sem vagy igazi bogaras.  Wink

Szeretem a bogarat, de bevallom naponta odavissza, nem az igaz. Főleg forgalomban előzni, meg hasonló. Hiába új a kormánymű, meg minden, azért 100-nál gépészkedni kell, hogy ne mászkáljon, mivel sokszor van oldalszél menet közben. A Golf meg csak megy.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16648 Dátum: 2009 Május 21, 15:08:01 »

75 km-t megyek naponta. És erre kényelmesebb a Golf.


Te sem vagy igazi bogaras.  Wink

Egyébként nem csak erre, hanem mindenre kényelmesebb a Golf, ahogy az én napi autóm is mindenre kényelmesebb.
Csak azért, mert valahol a múltkor volt vita, hogy valaki nem ülne vizes autóba, mert a levegős is mindenhova elvisz (Elvis él???  Grin), stb. stb.

A múltkor felkeltem 3 órakor (hajnalban) Gyömrő-> Fürstlich Drehna Németország, ott megnéztem egy 10 órakor kezdődő Motocross versenyt, 18-kor visszaindultam és éjfélkor ismét otthon voltam. Ezt csak egy 911-es levegőssel lehet megcsinálni, de abban is hülyét kapsz, estére pont szétesik a fejed.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16647 Dátum: 2009 Május 21, 15:01:44 »


Munkadíjjal együtt.

Annyit áldozok rá, mert egyébként nagyon jó kis autó, szeretem nagyon. mivel Szigetváron dolgozom, ezért 75 km-t megyek naponta. És erre kényelmesebb a Golf.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16646 Dátum: 2009 Május 21, 15:00:01 »

Elméletileg 40e Ft-ból meglenne a hengerfejtömités+szelepszárszimering?


Munkadíjjal együtt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16645 Dátum: 2009 Május 21, 14:46:27 »

Mivan ???? Max 10e, de akkor gyári minőség ! (Reinz) Mondjál motorkódot !

2G
Süni
« Hozzászólás #16644 Dátum: 2009 Május 21, 14:41:00 »

Elméletileg 40e Ft-ból meglenne a hengerfejtömités+szelepszárszimering?
Mivan ???? Max 10e, de akkor gyári minőség ! (Reinz) Mondjál motorkódot !
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16643 Dátum: 2009 Május 21, 14:39:42 »

Elméletileg 40e Ft-ból meglenne a hengerfejtömités+szelepszárszimering?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16642 Dátum: 2009 Május 21, 14:39:02 »


Ez egy kényes kérdés, meg lehet oldani, de én azt mondom, hogy nem lehet cserélni.  Amikor szétakasztod a szeleprugót, akkor kell "ügyeskedni"....

A szimmeringek darabja olyan 800-1000 Ft.

Én azt mondom, hogy le kell venni a fejet, rakni alá egy új tömítést és akkor képet kapunk a hengerfal és gyűrűk állapotáról is.

Ilyen vacak ez?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16641 Dátum: 2009 Május 21, 14:38:06 »

Azt lehet fentlévő hengerfejnél is cserélni?
És mennyi lehet nagyjából? Most olvasgattam, azt irták, hogy a hidrotőkéseknél 180.000 km környékén szelepszárszimeringcsere általános, 90%-ban attól füstöl. Menni megy mint eddig, 160-at simán visz, nem fogyaszt sokat, jól gyorsul.


Ez egy kényes kérdés, meg lehet oldani, de én azt mondom, hogy nem lehet cserélni.  Amikor szétakasztod a szeleprugót, akkor kell "ügyeskedni"....

A szimmeringek darabja olyan 800-1000 Ft.

Én azt mondom, hogy le kell venni a fejet, rakni alá egy új tömítést és akkor képet kapunk a hengerfal és gyűrűk állapotáról is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16640 Dátum: 2009 Május 21, 14:21:46 »

Nem hinném, hogy gyűrűkopás, annnak ellenére, hogy nagyon úgy tűnik. Én inkább szelepszár szimmeringre tippelnék, mert az megkeményedik, a gyűrű viszont 180-nál nem kopik meg nagyon. Tapasztalat.

Azt lehet fentlévő hengerfejnél is cserélni?
És mennyi lehet nagyjából? Most olvasgattam, azt irták, hogy a hidrotőkéseknél 180.000 km környékén szelepszárszimeringcsere általános, 90%-ban attól füstöl. Menni megy mint eddig, 160-at simán visz, nem fogyaszt sokat, jól gyorsul.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 21, 14:32:13 írta NGA »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16639 Dátum: 2009 Május 21, 14:01:29 »

Na akkor vagy szelepszár szimering, vagy gyűrűkopás, vagy hengerfejtömités :-)

Lehet kéne hozni kintről egy olyat, aminek jó a motorja, de szar a kasznija. Nem tud valaki?



Nem hinném, hogy gyűrűkopás, annnak ellenére, hogy nagyon úgy tűnik. Én inkább szelepszár szimmeringre tippelnék, mert az megkeményedik, a gyűrű viszont 180-nál nem kopik meg nagyon. Tapasztalat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16638 Dátum: 2009 Május 21, 13:16:33 »

Na akkor vagy szelepszár szimering, vagy gyűrűkopás, vagy hengerfejtömités :-)

Lehet kéne hozni kintről egy olyat, aminek jó a motorja, de szar a kasznija. Nem tud valaki?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16637 Dátum: 2009 Május 21, 09:40:26 »

de ahengerfejhez ennyiért nem nyultak max elmosták!

igen.
csak le kellett róla kapirgálni az előző tömítést, utána mehetett vissza.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16636 Dátum: 2009 Május 21, 09:10:53 »

felmerült itt a hengerfejtömítés kérdése.
ez nekem került 15E alkatrész + 15E munkadíjba

az is lehet, hogy sok benyát kap alapjáraton és ezt büfögi ki induláskor.
érdemes lenne egy HC szintet nézni a kipuffogógázban.
de ahengerfejhez ennyiért nem nyultak max elmosták!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #16635 Dátum: 2009 Május 21, 09:03:19 »

és veszel is? ................................ mármint a golfot  Evil
mert az van eladó Wink
családfő munkanélkülilett így még eszembe sem juthat utóvásárlás...
nameg csurgatom a pénzt a bogárba..



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16634 Dátum: 2009 Május 21, 09:02:07 »

vwortex fórumon tettszett meg. Smiley
<beszúrt kép törölve>

Veszel egy úthengert golfIII kasztnival? Shocked Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16633 Dátum: 2009 Május 21, 08:51:21 »

vwortex fórumon tettszett meg. Smiley
<beszúrt kép törölve>

és veszel is? ................................ mármint a golfot  Evil
mert az van eladó Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16632 Dátum: 2009 Május 21, 08:12:02 »

Melegen, ha 2-3 percig állok a lámpánál,és alapjáraton jár a motor, akkor a hirtelen gázra füstöl a motor, olyan kis füstfelhő lesz mögöttem. Gondolom olaj. Ezen segit a gyűrűzés, vagy van valami megoldás? 1,3-as motor, G2, 180e km.

felmerült itt a hengerfejtömítés kérdése.
ez nekem került 15E alkatrész + 15E munkadíjba

az is lehet, hogy sok benyát kap alapjáraton és ezt büfögi ki induláskor.
érdemes lenne egy HC szintet nézni a kipuffogógázban.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #16631 Dátum: 2009 Május 21, 00:59:59 »

vwortex fórumon tettszett meg. Smiley



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #16630 Dátum: 2009 Május 20, 23:25:02 »

http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=1159
Worthersee, rengeteg hasra csapott vizes
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16629 Dátum: 2009 Május 20, 23:12:02 »

Melegen, ha 2-3 percig állok a lámpánál,és alapjáraton jár a motor, akkor a hirtelen gázra füstöl a motor, olyan kis füstfelhő lesz mögöttem. Gondolom olaj. Ezen segit a gyűrűzés, vagy van valami megoldás? 1,3-as motor, G2, 180e km.
Gyűrűkopás. Nagyobb terhelésnél a lötyögő dugattyúgyűrű szivattyúzza a forgattyúsházból az olajat.
Valahogy így tanították nekem Győrben jó 20 éve.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #16628 Dátum: 2009 Május 20, 22:25:55 »

Mostanában 90% országút.

Mobil 15W40 van benne.

Benzinfogyasztás 5,5-6,5 liter között országúton.
tömitések elöregednek sajnos,
de az olaj nagy részét szerintem szelepszár szimeringnél füstöli el

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16627 Dátum: 2009 Május 20, 22:09:40 »

1.3. Nincs görgője, a vízpumpa feszít. Mondjuk egy szelepfedél töm se ártana. Filléres dolgok.
a filleres dolgokbol te is tudod hogy szep hosszu bevasarlo listat lehet osszehozni Grin
mikkor kezdodik a "akkor rakjuk rendbe mar a gyujtasat is gyertyak+fedel+rotor+kabelek".

Mikkor az enyem dugo tortott volt ilyen aprosagokvol azert sikkerult osszehozni egy 100e forintos vasarlast Evil
(ja 550km-ert ment ugy hogy az egyik dugonak levolt szakadva a szoknyaja Grin)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
« Hozzászólás #16626 Dátum: 2009 Május 20, 22:04:56 »

hengerfejtomites+vizpumpa+vez.sij+gorgok+olaj+olajszuro
ez a minimum hamar ugyis szetvan szedve
1.3. Nincs görgője, a vízpumpa feszít. Mondjuk egy szelepfedél töm se ártana. Filléres dolgok.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16625 Dátum: 2009 Május 20, 22:02:57 »

hengerfej tömítes csere mennyibe ferülne első körben?
ha szerintem meg akarod tartani hosszu tavon a golfot, akkor tedd rendbe
ezek a modern adalekok tuzet oltanak es jok ideig oraig, de az alap problemat nem szuntetik meg
hengerfejtomites+vizpumpa+vez.sij+gorgok+olaj+olajszuro
ez a minimum hamar ugyis szetvan szedve

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #16624 Dátum: 2009 Május 20, 22:02:40 »

persze a kornyezet tudatos gondolkodas nem bun.
en is egyet ertek vele
(kis fogyasztasu autoval jarok, nem megyek felesleges km-eket, nem huzatom uveghangig)
de en ugy gondolom hogy azert tulzasokba sem kell esni.

g r e e n   e a r t h
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #16623 Dátum: 2009 Május 20, 21:59:41 »

Valamennyire fogy. És a hengerfej alol bal elöl,ahol a generátor is van, szivárog az olaj.

hengerfej tömítes csere mennyibe ferülne első körben?
ha szerintem meg akarod tartani hosszu tavon a golfot, akkor tedd rendbe
ezek a modern adalekok tuzet oltanak es jok ideig oraig, de az alap problemat nem szuntetik meg
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16622 Dátum: 2009 Május 20, 21:59:17 »

Valamennyire fogy. És a hengerfej alol bal elöl,ahol a generátor is van, szivárog az olaj.
hengerfej tomites akkor.
az meg nem huzos.
de ha meggyuruzitek meg szarabb lesz hidd el Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16621 Dátum: 2009 Május 20, 21:57:48 »

nem errol van szo! tudom draga a motorfelujitas  Roll Eyes
persze lehet egetni az olajat az sem gond, sott az osszes hasznalt gumit is fel lehet gyujtani es elfustolni valamelyik nagyvaros kozepen  Roll Eyes
szerintem a kornyezettudatos gondolkodas nem bun, sott...

persze a kornyezet tudatos gondolkodas nem bun.
en is egyet ertek vele
(kis fogyasztasu autoval jarok, nem megyek felesleges km-eket, nem huzatom uveghangig)
de en ugy gondolom hogy azert tulzasokba sem kell esni.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16620 Dátum: 2009 Május 20, 21:54:38 »

20w50 bele
es szet ne szedjetek
annyit nezz meg benne hogy a viz nem e fogy

Valamennyire fogy. És a hengerfej alol bal elöl,ahol a generátor is van, szivárog az olaj.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16619 Dátum: 2009 Május 20, 21:53:38 »

Mostanában 90% országút.

Mobil 15W40 van benne.

Benzinfogyasztás 5,5-6,5 liter között országúton.
20w50 bele
es szet ne szedjetek
annyit nezz meg benne hogy a viz nem e fogy

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #16618 Dátum: 2009 Május 20, 21:52:16 »

igen?
a bandit megeszik is megeszik minimum 1litert 1000kmerenkent, siman.
és? indul, megy mint a barom csak neha kell bele egy kis olaj.
inkabb mint hogy 200ezer+munkadijert megcsinaltassam.

nem errol van szo! tudom draga a motorfelujitas  Roll Eyes
persze lehet egetni az olajat az sem gond, sott az osszes hasznalt gumit is fel lehet gyujtani es elfustolni valamelyik nagyvaros kozepen  Roll Eyes
szerintem a kornyezettudatos gondolkodas nem bun, sott...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16617 Dátum: 2009 Május 20, 21:50:47 »

milyen olaj van benne. nekem a off is megevet 1liert 1000kmerenkent a valvoline maxlife 10w40bol.
es valtotam mobil 10w40re es abbol vagy 3-4decit.
meg az se mindegy hol hasznalod! varosba tartos alacsony fordulaton kis tavokon sokkal tobb olajat eszik

Mostanában 90% országút.

Mobil 15W40 van benne.

Benzinfogyasztás 5,5-6,5 liter között országúton.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16616 Dátum: 2009 Május 20, 21:47:21 »

Szerintem 1000 km-enként megeszik 1 liter olajat.
milyen olaj van benne. nekem a off is megevet 1liert 1000kmerenkent a valvoline maxlife 10w40bol.
es valtotam mobil 10w40re es abbol vagy 3-4decit.
meg az se mindegy hol hasznalod! varosba tartos alacsony fordulaton kis tavokon sokkal tobb olajat eszik

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16615 Dátum: 2009 Május 20, 21:44:58 »

kékesszürke
Olaj egy kis vízzel keverve.

Lehet hogy csak hengerfej pakolás kell neki.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16614 Dátum: 2009 Május 20, 21:44:54 »

ez nem kornyezettudatos  Roll Eyes
igen?
a bandit megeszik is megeszik minimum 1litert 1000kmerenkent, siman.
és? indul, megy mint a barom csak neha kell bele egy kis olaj.
inkabb mint hogy 200ezer+munkadijert megcsinaltassam.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16613 Dátum: 2009 Május 20, 21:43:12 »

Kék, fehér, fekete?

kékesszürke
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16612 Dátum: 2009 Május 20, 21:42:30 »

minek koltenel min100ezret gyuruzesre es sallangokra? 100ert rengeteg olajat kapni a boltban.
majd ha1000km\1l ert eszik akkor esetleg elehet gondolkodni.

Szerintem 1000 km-enként megeszik 1 liter olajat.
Oldalak: 1 ... 515 516 517 518 519 [520] 521 522 523 524 525 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.389 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.