www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:04:09
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
289
290
291
292
293
[
294
]
295
296
297
298
299
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404690 alkalommal)
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10564 Dátum:
2010 Augusztus 29, 20:06:06 »
Mexx motorja elkészült
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10563 Dátum:
2010 Augusztus 29, 20:04:25 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 Augusztus 28, 22:46:40
Ha tovább tudott a szerelés után menni, akkor nem lehetett komoly baj. Legalábbis remélem.
Átérzem a dolgot, mert utolsó 2 hosszabb autókázásom nekem is szerelős volt. De hazajöttünk.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10562 Dátum:
2010 Augusztus 29, 19:35:25 »
A harmadik képen mintha beakadt volna Xoyox.....
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 28, 22:36:07
Már nekem kínos, hogy akárhova megyünk Callookkal, a vége mindig szerelés. Egyszerűen röhögnek az emberek, hogy az autója állandóan lerobban. Kínos az utcán szerelgetni, ugyan xoyox próbálta kabáttal takarni, de kínos, nagyon kínos.
Úton, városban, benzinkúton, állandóan....
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10561 Dátum:
2010 Augusztus 28, 22:46:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 28, 22:36:07
Már nekem kínos, hogy akárhova megyünk Callookkal, a vége mindig szerelés. Egyszerűen röhögnek az emberek, hogy az autója állandóan lerobban. Kínos az utcán szerelgetni, ugyan xoyox próbálta kabáttal takarni, de kínos, nagyon kínos.
Úton, városban, benzinkúton, állandóan....
Ha tovább tudott a szerelés után menni, akkor nem lehetett komoly baj. Legalábbis remélem.
Átérzem a dolgot, mert utolsó 2 hosszabb autókázásom nekem is szerelős volt. De hazajöttünk.
http://sparkafer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10560 Dátum:
2010 Augusztus 28, 22:36:07 »
Már nekem kínos, hogy akárhova megyünk Callookkal, a vége mindig szerelés. Egyszerűen röhögnek az emberek, hogy az autója állandóan lerobban. Kínos az utcán szerelgetni, ugyan xoyox próbálta kabáttal takarni, de kínos, nagyon kínos.
Úton, városban, benzinkúton, állandóan....
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10559 Dátum:
2010 Augusztus 27, 23:43:03 »
Idézetet írta: csanad - 2010 Augusztus 27, 09:53:12
A T2-es busznak a blokkja 21 v. 41-es???
Az én blokkom T2-ből való AS21. A motorkódja AD volt.
GNX-967
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10558 Dátum:
2010 Augusztus 27, 12:13:36 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Augusztus 27, 08:56:32
az hogy as 21 vagy 41 különbségbe mit jelent? Öntvény minőség? Én enyémen eddig csak as-t találtam vagy ott a szám is csak bamba voltam?
Van szám is az AS mögött.
A blokk öntvénye magnézium és az ötvözők alumínium 2 vagy 4 %, valamint 1% szilícium. Az AS21-es rugalmasabb, repedésre kevésbé hajlamos, az AS41-es viszont keményebb, jobban reped, viszont nehezebben verődik be a csapágy a bblokk csapágy fészekbe.
AS21-est csak 1974 környékén gyártottak, főleg AS motorszám elejű busz motorban volt ilyen, ezek 8-as hengerfej csavarosak (vékonypálcás). AS41-es 1970/8-tól az AB-s motorokkal kezdődött és a mai (alkatrészként vásárolható) mexikói vagy brazil blokkok is AS41-esek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10557 Dátum:
2010 Augusztus 27, 10:02:14 »
Idézetet írta: csanad - 2010 Augusztus 27, 09:53:12
A T2-es busznak a blokkja 21 v. 41-es???
évjárattól függ inkább, meg a motorszámból lehet talán tudni
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10556 Dátum:
2010 Augusztus 27, 09:53:12 »
A T2-es busznak a blokkja 21 v. 41-es???
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10555 Dátum:
2010 Augusztus 27, 09:37:30 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Augusztus 27, 09:15:03
a menetiránynak megfelelő jobb oldalon keresd a hengerek és az 1cm olajsár alatt
azért offban mert lehet,hogy balgaság
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10554 Dátum:
2010 Augusztus 27, 09:15:03 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Augusztus 27, 08:56:32
az hogy as 21 vagy 41 különbségbe mit jelent? Öntvény minőség? Én enyémen eddig csak as-t találtam vagy ott a szám is csak bamba voltam?
a menetiránynak megfelelő jobb oldalon keresd a hengerek és az 1cm olajsár alatt
azért offban mert lehet,hogy balgaság
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10553 Dátum:
2010 Augusztus 27, 08:56:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 27, 08:01:30
ha as 21 v 41 blokkod van igen
az hogy as 21 vagy 41 különbségbe mit jelent? Öntvény minőség? Én enyémen eddig csak as-t találtam vagy ott a szám is csak bamba voltam?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10552 Dátum:
2010 Augusztus 27, 08:01:30 »
Idézetet írta: csanad - 2010 Augusztus 27, 00:58:37
Sziasztok! Szeretnék csinálni egy 1776ccm-es motort. Arra gondoltam, hogy a löket maradna az 1,6-os motoré (69mm) És a furatot emelném csak 85,5mm-ről 90,5mm-re. Ezt a motort megfejelném két 40-es IDF karbival, sport vezérműtengelyel, 35,5x40,0-es szelepekkel.
Az lenne a kérdésem, hogy ezt a gyári blokk, főtengely, halytókarok megbírnák-e?
Válaszotokat előre is köszönöm
ha as 21 v 41 blokkod van igen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10551 Dátum:
2010 Augusztus 27, 05:12:51 »
Szerintem igen.
Idézetet írta: csanad - 2010 Augusztus 27, 00:58:37
Az lenne a kérdésem, hogy ezt a gyári blokk, főtengely, halytókarok megbírnák-e?
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10550 Dátum:
2010 Augusztus 27, 00:58:37 »
Sziasztok! Szeretnék csinálni egy 1776ccm-es motort. Arra gondoltam, hogy a löket maradna az 1,6-os motoré (69mm) És a furatot emelném csak 85,5mm-ről 90,5mm-re. Ezt a motort megfejelném két 40-es IDF karbival, sport vezérműtengelyel, 35,5x40,0-es szelepekkel.
Az lenne a kérdésem, hogy ezt a gyári blokk, főtengely, halytókarok megbírnák-e?
Válaszotokat előre is köszönöm
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10549 Dátum:
2010 Augusztus 24, 12:35:22 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 24, 12:06:53
Múlt hétvége
Norvégia
CSP Ghia
1/4 mile
8.85s
250 km/h
http://www.youtube.com/watch?v=lyRu-gKr9tY&feature=player_embedded
Szállásom és repjegyem is le volt foglalva
Fasza hosszúhétvége lehetett volna...
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10548 Dátum:
2010 Augusztus 24, 12:06:53 »
Múlt hétvége
Norvégia
CSP Ghia
1/4 mile
8.85s
250 km/h
http://www.youtube.com/watch?v=lyRu-gKr9tY&feature=player_embedded
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 24, 12:19:16 írta Aircult
»
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10547 Dátum:
2010 Augusztus 24, 11:04:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 23, 21:59:03
Putoline vagy TwinAir légszűrő olajat. Motors boltokban kapható, főleg motokrossz motoros üzletben.
Pl. Kisújszálláson a 4-es mellett, Győri Attila üzlete (nem a sarki).
Okké
Köszi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10546 Dátum:
2010 Augusztus 23, 21:59:03 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Augusztus 22, 00:21:35
És mit ajánlanál az olajozásához?
Putoline vagy TwinAir légszűrő olajat. Motors boltokban kapható, főleg motokrossz motoros üzletben.
Pl. Kisújszálláson a 4-es mellett, Győri Attila üzlete (nem a sarki).
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10545 Dátum:
2010 Augusztus 23, 21:56:55 »
Idézetet írta: reitim - 2010 Augusztus 22, 10:13:10
Martonvásári emberkék csinálták!
Akkor láttam, volt a kezemben. Szép munka!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10544 Dátum:
2010 Augusztus 22, 10:13:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 21, 16:11:21
Hol csinálták?
Martonvásári emberkék csinálták!
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 22, 10:15:14 írta reitim
»
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10543 Dátum:
2010 Augusztus 22, 00:21:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 21, 16:08:34
KTM üzeletekben keress Motorex légszűrőmosót. Az jó. Törökbálinton 100% hogy van.
Az kiadós, ellentétben a spray kiszereléssel, ami drága és csak egyszer tudod használni.
A folyadékot edényben hagyhatod és sokszor jó.
És mit ajánlanál az olajozásához?
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10542 Dátum:
2010 Augusztus 21, 22:14:16 »
Egy széria 1.6-os motorra szeretnék feltenni egy progresszív 32/36-os DGEV karbit. Szerintetek működne ezzel a fúvókázással normálisan? Jelenleg ez van benne.
Féklevegő fúvóka:
1-es torok 165-ös
2-es torok 180-as
Főfúvóka:
1-es torok : 109-es
2-es torok: 140-es
Gyorsító:
50-es
Üresjárati:
1-es torok: 60-as
2-es torok: 50-es
Csodákoztam, hogy 109-es főfúvóka van az 1-es torokban. Eddig azt hittem, hogy 135-össel szereték ezeket a karbikat.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10541 Dátum:
2010 Augusztus 21, 21:35:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 21, 16:08:34
KTM üzeletekben keress Motorex légszűrőmosót. Az jó. Törökbálinton 100% hogy van.
Az kiadós, ellentétben a spray kiszereléssel, ami drága és csak egyszer tudod használni.
A folyadékot edényben hagyhatod és sokszor jó.
Köszi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10540 Dátum:
2010 Augusztus 21, 16:11:21 »
Idézetet írta: reitim - 2010 Augusztus 21, 11:45:29
Készen vannak az Új hengerfejeim! gondoltam megmutatom nektek!
Valahogy Így néz ki 40-s szívó és 34-s kipufogó szeleppel és égéstér módosítással!
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
url=http://kepfeltoltes.hu/view/100821/20100820_003__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]<beszúrt kép törölve>[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Hol csinálták?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10539 Dátum:
2010 Augusztus 21, 16:08:34 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2010 Augusztus 21, 14:49:10
Szerintetek ez is jó?
http://www.olaj24.hu/T/castrol-foam-air-filter-oil-legszuro-tisztito-spray-04l/599
Csak tisztító folyadék kellene.
KTM üzeletekben keress Motorex légszűrőmosót. Az jó. Törökbálinton 100% hogy van.
Az kiadós, ellentétben a spray kiszereléssel, ami drága és csak egyszer tudod használni.
A folyadékot edényben hagyhatod és sokszor jó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10538 Dátum:
2010 Augusztus 21, 14:49:10 »
Szerintetek ez is jó?
http://www.olaj24.hu/T/castrol-foam-air-filter-oil-legszuro-tisztito-spray-04l/599
Csak tisztító folyadék kellene.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 21, 14:50:48 írta Robpanzer
»
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10537 Dátum:
2010 Augusztus 21, 11:45:29 »
Készen vannak az Új hengerfejeim! gondoltam megmutatom nektek!
Valahogy Így néz ki 40-s szívó és 34-s kipufogó szeleppel és égéstér módosítással!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
url=http://kepfeltoltes.hu/view/100821/20100820_003__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10536 Dátum:
2010 Augusztus 21, 08:38:25 »
Meg kell venni hozzá a tisztítófolyadékot. Ne benzinezz!
Idézetet írta: Robpanzer - 2010 Augusztus 21, 01:14:02
Sziasztok!
A direkszűrő betéteket ki lehet tisztítani benzinnel, vagy mindenképpen speciális tisztítófolyadék kell hozzá?
Köszi a segítséget.
ÜdVW
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10535 Dátum:
2010 Augusztus 21, 06:26:56 »
Idézetet írta: tati - 2010 Augusztus 20, 17:09:11
Stuntban egy író veszett el
http://belsoseg.blog.hu/2010/08/18/a_nagy_fordulat_avagy_az_oettinger_koncepcio_a_kukaban_vegzi
Nna, Ez az idevágó cikk, nagyon jó!
Bácsi Győző
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10534 Dátum:
2010 Augusztus 21, 06:26:39 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2010 Augusztus 21, 01:14:02
Sziasztok!
A direkszűrő betéteket ki lehet tisztítani benzinnel, vagy mindenképpen speciális tisztítófolyadék kell hozzá?
Köszi a segítséget.
ÜdVW
Nem ajánlanám. A benne levő szennyeződést nem biztos, hogy oldja a benzin, a szűrő egyes részeit pedig nem biztos, hogy nem.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10533 Dátum:
2010 Augusztus 21, 01:20:15 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2010 Augusztus 21, 01:14:02
Sziasztok!
A direkszűrő betéteket ki lehet tisztítani benzinnel, vagy mindenképpen speciális tisztítófolyadék kell hozzá?
Köszi a segítséget.
ÜdVW
bocsánat, pontosan miről is van szó ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10532 Dátum:
2010 Augusztus 21, 01:14:02 »
Sziasztok!
A direktszűrő betéteket ki lehet tisztítani benzinnel, vagy mindenképpen speciális tisztítófolyadék kell hozzá?
Köszi a segítséget.
ÜdVW
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 21, 14:45:30 írta Robpanzer
»
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10531 Dátum:
2010 Augusztus 20, 17:09:11 »
Stuntban egy író veszett el
http://belsoseg.blog.hu/2010/08/18/a_nagy_fordulat_avagy_az_oettinger_koncepcio_a_kukaban_vegzi
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10530 Dátum:
2010 Augusztus 17, 22:42:39 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Augusztus 17, 22:09:10
Szíp becsületes magyar neve van
zengőgumi
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10529 Dátum:
2010 Augusztus 17, 22:29:11 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Augusztus 17, 22:09:10
Szíp becsületes magyar neve van
http://hapsi96.blogspot.hu/
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10528 Dátum:
2010 Augusztus 17, 22:23:44 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Augusztus 17, 22:15:53
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10527 Dátum:
2010 Augusztus 17, 10:19:28 »
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10526 Dátum:
2010 Augusztus 16, 19:42:12 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Augusztus 16, 15:46:06
www.talizmansport.hu
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10525 Dátum:
2010 Augusztus 16, 15:46:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 16, 11:24:37
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 16, 15:48:06 írta tazoli
»
Oldalak:
1
...
289
290
291
292
293
[
294
]
295
296
297
298
299
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...