www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:04:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404690 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10564 Dátum: 2010 Augusztus 29, 20:06:06 »

Mexx motorja elkészült Evil Evil Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10563 Dátum: 2010 Augusztus 29, 20:04:25 »


Ha tovább tudott a szerelés után menni, akkor nem lehetett komoly baj. Legalábbis remélem.
Átérzem a dolgot, mert utolsó 2 hosszabb autókázásom nekem is szerelős volt. De hazajöttünk.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10562 Dátum: 2010 Augusztus 29, 19:35:25 »

A harmadik képen mintha beakadt volna Xoyox.....    Evil

Már nekem kínos, hogy akárhova megyünk Callookkal, a vége mindig szerelés. Egyszerűen röhögnek az emberek, hogy az autója állandóan lerobban. Kínos az utcán szerelgetni, ugyan xoyox próbálta kabáttal takarni, de kínos, nagyon kínos.
Úton, városban, benzinkúton, állandóan....
 Grin Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #10561 Dátum: 2010 Augusztus 28, 22:46:40 »

Már nekem kínos, hogy akárhova megyünk Callookkal, a vége mindig szerelés. Egyszerűen röhögnek az emberek, hogy az autója állandóan lerobban. Kínos az utcán szerelgetni, ugyan xoyox próbálta kabáttal takarni, de kínos, nagyon kínos.
Úton, városban, benzinkúton, állandóan....
 Grin Wink
Ha tovább tudott a szerelés után menni, akkor nem lehetett komoly baj. Legalábbis remélem.
Átérzem a dolgot, mert utolsó 2 hosszabb autókázásom nekem is szerelős volt. De hazajöttünk.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10560 Dátum: 2010 Augusztus 28, 22:36:07 »

Már nekem kínos, hogy akárhova megyünk Callookkal, a vége mindig szerelés. Egyszerűen röhögnek az emberek, hogy az autója állandóan lerobban. Kínos az utcán szerelgetni, ugyan xoyox próbálta kabáttal takarni, de kínos, nagyon kínos.
Úton, városban, benzinkúton, állandóan....
 Grin Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #10559 Dátum: 2010 Augusztus 27, 23:43:03 »

A T2-es busznak a blokkja 21 v. 41-es???
Az én blokkom T2-ből való AS21. A motorkódja AD volt.


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10558 Dátum: 2010 Augusztus 27, 12:13:36 »

az hogy as 21 vagy 41 különbségbe mit jelent? Öntvény minőség? Én enyémen eddig csak as-t találtam vagy ott a szám is csak bamba voltam? Cheesy

Van szám is az AS mögött.

A blokk öntvénye magnézium és az ötvözők alumínium 2 vagy 4 %, valamint 1% szilícium. Az AS21-es rugalmasabb, repedésre kevésbé hajlamos, az AS41-es viszont keményebb, jobban reped, viszont nehezebben verődik be a csapágy a bblokk csapágy fészekbe.

AS21-est csak 1974 környékén gyártottak, főleg AS motorszám elejű busz motorban volt ilyen, ezek 8-as hengerfej csavarosak (vékonypálcás). AS41-es 1970/8-tól az AB-s motorokkal kezdődött és a mai (alkatrészként vásárolható) mexikói vagy brazil blokkok is AS41-esek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #10557 Dátum: 2010 Augusztus 27, 10:02:14 »

A T2-es busznak a blokkja 21 v. 41-es???
évjárattól függ inkább, meg a motorszámból lehet talán tudni
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #10556 Dátum: 2010 Augusztus 27, 09:53:12 »

A T2-es busznak a blokkja 21 v. 41-es???
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10555 Dátum: 2010 Augusztus 27, 09:37:30 »

a menetiránynak megfelelő jobb oldalon keresd a hengerek és az 1cm olajsár alatt  Grin
azért offban mert lehet,hogy balgaság
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10554 Dátum: 2010 Augusztus 27, 09:15:03 »

az hogy as 21 vagy 41 különbségbe mit jelent? Öntvény minőség? Én enyémen eddig csak as-t találtam vagy ott a szám is csak bamba voltam? Cheesy
a menetiránynak megfelelő jobb oldalon keresd a hengerek és az 1cm olajsár alatt  Grin
azért offban mert lehet,hogy balgaság

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #10553 Dátum: 2010 Augusztus 27, 08:56:32 »

ha as 21 v 41 blokkod van igen

az hogy as 21 vagy 41 különbségbe mit jelent? Öntvény minőség? Én enyémen eddig csak as-t találtam vagy ott a szám is csak bamba voltam? Cheesy

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10552 Dátum: 2010 Augusztus 27, 08:01:30 »

Sziasztok! Szeretnék csinálni egy 1776ccm-es motort. Arra gondoltam, hogy a löket maradna az 1,6-os motoré (69mm) És a furatot emelném csak 85,5mm-ről 90,5mm-re. Ezt a motort megfejelném két 40-es IDF karbival, sport vezérműtengelyel, 35,5x40,0-es szelepekkel. Az lenne a kérdésem, hogy ezt a gyári blokk, főtengely, halytókarok megbírnák-e? Undecided Válaszotokat előre is köszönöm  Grin
ha as 21 v 41 blokkod van igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10551 Dátum: 2010 Augusztus 27, 05:12:51 »

Szerintem igen.

Az lenne a kérdésem, hogy ezt a gyári blokk, főtengely, halytókarok megbírnák-e? Undecided
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #10550 Dátum: 2010 Augusztus 27, 00:58:37 »

Sziasztok! Szeretnék csinálni egy 1776ccm-es motort. Arra gondoltam, hogy a löket maradna az 1,6-os motoré (69mm) És a furatot emelném csak 85,5mm-ről 90,5mm-re. Ezt a motort megfejelném két 40-es IDF karbival, sport vezérműtengelyel, 35,5x40,0-es szelepekkel. Az lenne a kérdésem, hogy ezt a gyári blokk, főtengely, halytókarok megbírnák-e? Undecided Válaszotokat előre is köszönöm  Grin
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #10549 Dátum: 2010 Augusztus 24, 12:35:22 »

Múlt hétvége
Norvégia
CSP Ghia
1/4 mile
8.85s
250 km/h

http://www.youtube.com/watch?v=lyRu-gKr9tY&feature=player_embedded

Szállásom és repjegyem is le volt foglalva
Fasza hosszúhétvége lehetett volna...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10548 Dátum: 2010 Augusztus 24, 12:06:53 »

Múlt hétvége
Norvégia
CSP Ghia
1/4 mile
8.85s
250 km/h

http://www.youtube.com/watch?v=lyRu-gKr9tY&feature=player_embedded
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 24, 12:19:16 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10547 Dátum: 2010 Augusztus 24, 11:04:48 »

Putoline vagy TwinAir légszűrő olajat. Motors boltokban kapható, főleg motokrossz motoros üzletben.
Pl. Kisújszálláson a 4-es mellett, Győri Attila üzlete (nem a sarki).
Okké  Wink Köszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10546 Dátum: 2010 Augusztus 23, 21:59:03 »

És mit ajánlanál az olajozásához?
Putoline vagy TwinAir légszűrő olajat. Motors boltokban kapható, főleg motokrossz motoros üzletben.
Pl. Kisújszálláson a 4-es mellett, Győri Attila üzlete (nem a sarki).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10545 Dátum: 2010 Augusztus 23, 21:56:55 »

Martonvásári emberkék csinálták!


Akkor láttam, volt a kezemben. Szép munka!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #10544 Dátum: 2010 Augusztus 22, 10:13:10 »


Hol csinálták?
Martonvásári emberkék csinálták!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 22, 10:15:14 írta reitim »
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10543 Dátum: 2010 Augusztus 22, 00:21:35 »

KTM üzeletekben keress Motorex légszűrőmosót. Az jó. Törökbálinton 100% hogy van.
Az kiadós, ellentétben a spray kiszereléssel, ami drága és csak egyszer tudod használni.
A folyadékot edényben hagyhatod és sokszor jó.
És mit ajánlanál az olajozásához?
Robpanzer
« Hozzászólás #10542 Dátum: 2010 Augusztus 21, 22:14:16 »

Egy széria 1.6-os motorra szeretnék feltenni egy progresszív 32/36-os DGEV karbit. Szerintetek működne ezzel a fúvókázással normálisan? Jelenleg ez van benne.

Féklevegő fúvóka:
1-es torok 165-ös
2-es torok 180-as

Főfúvóka:
1-es torok : 109-es
2-es torok: 140-es

Gyorsító:
50-es

Üresjárati:
1-es torok: 60-as
2-es torok: 50-es

Csodákoztam, hogy 109-es főfúvóka van az 1-es torokban. Eddig azt hittem, hogy 135-össel szereték ezeket a karbikat.
Robpanzer
« Hozzászólás #10541 Dátum: 2010 Augusztus 21, 21:35:55 »

KTM üzeletekben keress Motorex légszűrőmosót. Az jó. Törökbálinton 100% hogy van.
Az kiadós, ellentétben a spray kiszereléssel, ami drága és csak egyszer tudod használni.
A folyadékot edényben hagyhatod és sokszor jó.

Köszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10540 Dátum: 2010 Augusztus 21, 16:11:21 »

Készen vannak az Új hengerfejeim! gondoltam megmutatom nektek!
Valahogy Így néz ki 40-s szívó és 34-s kipufogó szeleppel és égéstér módosítással!
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
url=http://kepfeltoltes.hu/view/100821/20100820_003__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]<beszúrt kép törölve>[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Hol csinálták?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10539 Dátum: 2010 Augusztus 21, 16:08:34 »

Szerintetek ez is jó?
http://www.olaj24.hu/T/castrol-foam-air-filter-oil-legszuro-tisztito-spray-04l/599
Csak tisztító folyadék kellene.

KTM üzeletekben keress Motorex légszűrőmosót. Az jó. Törökbálinton 100% hogy van.
Az kiadós, ellentétben a spray kiszereléssel, ami drága és csak egyszer tudod használni.
A folyadékot edényben hagyhatod és sokszor jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #10538 Dátum: 2010 Augusztus 21, 14:49:10 »

Szerintetek ez is jó?
http://www.olaj24.hu/T/castrol-foam-air-filter-oil-legszuro-tisztito-spray-04l/599
Csak tisztító folyadék kellene.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 21, 14:50:48 írta Robpanzer »
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #10537 Dátum: 2010 Augusztus 21, 11:45:29 »

Készen vannak az Új hengerfejeim! gondoltam megmutatom nektek!
Valahogy Így néz ki 40-s szívó és 34-s kipufogó szeleppel és égéstér módosítással!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
url=http://kepfeltoltes.hu/view/100821/20100820_003__www.kepfeltoltes.hu_.jpg][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10536 Dátum: 2010 Augusztus 21, 08:38:25 »

Meg kell venni hozzá a tisztítófolyadékot. Ne benzinezz!

Sziasztok!
A direkszűrő betéteket ki lehet tisztítani benzinnel, vagy mindenképpen speciális tisztítófolyadék kell hozzá?
Köszi a segítséget.
ÜdVW

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #10535 Dátum: 2010 Augusztus 21, 06:26:56 »

Nna, Ez az idevágó cikk, nagyon jó!

Bácsi Győző
Süni
« Hozzászólás #10534 Dátum: 2010 Augusztus 21, 06:26:39 »

Sziasztok!
A direkszűrő betéteket ki lehet tisztítani benzinnel, vagy mindenképpen speciális tisztítófolyadék kell hozzá?
Köszi a segítséget.
ÜdVW
Nem ajánlanám. A benne levő szennyeződést nem biztos, hogy oldja a benzin, a szűrő egyes részeit pedig nem biztos, hogy nem.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10533 Dátum: 2010 Augusztus 21, 01:20:15 »

Sziasztok!
A direkszűrő betéteket ki lehet tisztítani benzinnel, vagy mindenképpen speciális tisztítófolyadék kell hozzá?
Köszi a segítséget.
ÜdVW
bocsánat, pontosan miről is van szó ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Robpanzer
« Hozzászólás #10532 Dátum: 2010 Augusztus 21, 01:14:02 »

Sziasztok!
A direktszűrő betéteket ki lehet tisztítani benzinnel, vagy mindenképpen speciális tisztítófolyadék kell hozzá?
Köszi a segítséget.
ÜdVW
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 21, 14:45:30 írta Robpanzer »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10531 Dátum: 2010 Augusztus 20, 17:09:11 »

Stuntban egy író veszett el Roll Eyes http://belsoseg.blog.hu/2010/08/18/a_nagy_fordulat_avagy_az_oettinger_koncepcio_a_kukaban_vegzi

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #10530 Dátum: 2010 Augusztus 17, 22:42:39 »

Szíp becsületes magyar neve van Grin
Grin Grin Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #10529 Dátum: 2010 Augusztus 17, 22:29:11 »

Szíp becsületes magyar neve van Grin

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #10528 Dátum: 2010 Augusztus 17, 22:23:44 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #10527 Dátum: 2010 Augusztus 17, 10:19:28 »

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #10526 Dátum: 2010 Augusztus 16, 19:42:12 »


Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #10525 Dátum: 2010 Augusztus 16, 15:46:06 »


« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 16, 15:48:06 írta tazoli »
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.