www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 22:45:47
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
292
293
294
295
296
[
297
]
298
299
300
301
302
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404888 alkalommal)
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10444 Dátum:
2010 Augusztus 09, 09:19:55 »
Ja, és köszi Lacikának az éjféli gyors segítséget (egy anya beszorult a turbina kerékhez és szörnyű zajt csinált, azt kellett kibányászni éjjel az akarattyai körforgalomnál...)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10443 Dátum:
2010 Augusztus 09, 08:53:03 »
Tegnap éjjel hazahoztam a Szekyől a vasat.
Beállítottuk a karbikat, gyújtást, megkapta a ventilátoros olajhűtőt.(keskenyítést,tengelycsonkot,Fuchsokat)
Hát elég jól lépet az M7esen, lehet ma csinálok videót, gps szerinti 120-130nál még olyat húz, hogy a 10 centivel keskenyített autót nem mertem végignyomni, megnézni mit bír...Nem durrog,nem szuszog, csak húz
Be kéne majd méretnem kiváncsiságból, de félek, hogy annyira le van ültetve, hogy esélytelen...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10442 Dátum:
2010 Augusztus 09, 08:48:40 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 09, 08:42:38
ezeke a szarokat
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10441 Dátum:
2010 Augusztus 09, 08:42:38 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 08, 21:36:22
Ilyen szinten sajnos már nem lehet olcsón megszerezni a cuccokat. Egy ilyen főtengely megvásárlása csak a beugró a buliba. Utána míg megveszed a körítést hozzá + gépmunka olyan 1 millió Ft körül jársz és lesz mondjuk 120-130 lovad. Ha még izmozni akar az ember, akkor 160-170 lóhoz már kell a 1,5-2 millió...
(Mert azért a 400 Euro körüli kínai főtengelyekkel amik zárványosak mint a p*csa, nem lehet nagyot villantani)
jahhh, ez sajnos tény...de hát ha egyszer szeretjük (hála istennek a párom is....sőt inkább ő) ezeke a szarokat
a pézt meg el kell verni valamire
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10440 Dátum:
2010 Augusztus 09, 08:40:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 08, 21:34:15
Ne bánd, azt mondják ezek nem annyira jók, mint pl. Scat Volkstroker, állítólag ezek kínaiak és nem egyenletes a minőségük.
Mit gondolsz ő miért vizsgáltatta meg repedésre?
köszi a tippet....289 EUR lett a vége
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10439 Dátum:
2010 Augusztus 08, 22:19:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 08, 22:14:48
Kicsit vad ez a karakterisztika, de azért nem rossz! Lapos a teljesítménygörbe, sokáig 70 ló környékén van.
Jobbat menne, mint a kistengelyes 1.6-osom...
de városban és benzinkútnál rosszabb.
100 al megyek akkor 8-9 ha tartosan 120-130 akkor 11-12
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10438 Dátum:
2010 Augusztus 08, 22:14:48 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 08, 22:08:14
<beszúrt kép törölve>
Kicsit vad ez a karakterisztika, de azért nem rossz! Lapos a teljesítménygörbe, sokáig 70 ló környékén van.
Jobbat menne, mint a kistengelyes 1.6-osom...
de városban és benzinkútnál rosszabb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10437 Dátum:
2010 Augusztus 08, 22:10:22 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 08, 22:08:54
Hengerfej... Meg nekem is... Meg Stuntnak is...
jaja kis szelep....
de most válságvan
majd 1x 1776 om
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10436 Dátum:
2010 Augusztus 08, 22:08:54 »
Hengerfej... Meg nekem is... Meg Stuntnak is...
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 08, 22:03:31
h elforogjon 6200ig
meg egy kis karbi javitással lenne 80 ló
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10435 Dátum:
2010 Augusztus 08, 22:08:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 08, 22:05:59
Scanneld be a mérési jegyzőjkönyvedet vagy kérd meg a csajodat, hogy fotózza le, úgy érzem jobban bánik a géppel mint mi.
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10434 Dátum:
2010 Augusztus 08, 22:07:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 08, 21:38:36
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10433 Dátum:
2010 Augusztus 08, 22:06:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 08, 21:43:34
Véleményem szerint ez pont nem jó a buszba, mert 3500-nál van a maximális nyomatéka. Az is lehet (görbét nem láttam, de a tengely miatt necces, hiába van 9.5-ös komp viszony), hogy 2000-nél gyenge mint a fing és egyszer beültök hatan a buszba és le kell égesd a kuplungot minden közlekedési lámpánál.
rakrá 2 retro játák karbit és jobb lesz
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10432 Dátum:
2010 Augusztus 08, 22:05:59 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 08, 22:03:31
h elforogjon 6200ig
meg egy kis karbi javitással lenne 80 ló
Scanneld be a mérési jegyzőjkönyvedet vagy kérd meg a csajodat, hogy fotózza le, úgy érzem jobban bánik a géppel mint mi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10431 Dátum:
2010 Augusztus 08, 22:03:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 08, 18:15:10
Megtaláltam a typ3-asom 1.6-os motorjának a a Havassy motorsportnál történt teljesítmény mérését.
A motorban 276 fokos tengely van, 30-as venturis 40 DCNF karbik valamint gyári hengerfej, minimálisat megtúrva, most is az van rajta. 72 lóerő már van 4500-as fordulaton és végig 70 felett van 4100-tól 5200-ig!
A nyomaték meg 123 Nm 2300-as fordulaton, aztán van egy csúnya beszakadás (karburálási zűr, nagyon bedúsult) de aztán 4000-nél is van megint 120 Nm.
És az autó jól fogyasztott és szépen ment, látható, hogy nagyon széles fordulatszám tartományban használható és erős.
Ha ez a motor egy könnyű bogárban lenne, nem a 960 kg-os typ3-asban és rövid váltóval lenne, nagyon jót menne.
Ezen adatok ismeretében, Maresz, minek az autódba a W120-as 298-as tengely?
h elforogjon 6200ig
meg egy kis karbi javitással lenne 80 ló
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10430 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:56:47 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 08, 20:58:16
azt hittem sikerül jóárasítani egy cb performance főtengelyt 82-es lökettel.....hát eddig nem jön össze...1 órával a lejárat elött 231 EUR
http://cgi.ebay.de/kurbelwelle-vw-kafer-Typ1-CB-Performance-82-mm-Langhub-/190426085375?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2c564777ff
ű
12 perc 267 EURO
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10429 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:52:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 08, 21:47:29
Ha valakit érdekel, kimérték a gyári 1.3-1.6-os vezérműtengely adatait (a VW nem adta meg szinte sehol) és a következőket kapták:
Advertized duration: 250 fok
@0.050 214 fok
emelés kipufogó: 0.314" szívó 0.334" kipufogó.
Tehát 250 fokos.
a 914-es porsche tengely meg 270 fokos "állítólag'", ezek fényében hihető
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10428 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:47:29 »
Ha valakit érdekel, kimérték a gyári 1.3-1.6-os vezérműtengely adatait (a VW nem adta meg szinte sehol) és a következőket kapták:
Advertized duration: 250 fok
@0.050 214 fok
emelés kipufogó: 0.314" szívó 0.334" kipufogó.
Tehát 250 fokos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10427 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:47:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 08, 21:43:34
Véleményem szerint ez pont nem jó a buszba, mert 3500-nál van a maximális nyomatéka. Az is lehet (görbét nem láttam, de a tengely miatt necces, hiába van 9.5-ös komp viszony), hogy 2000-nél gyenge mint a fing és egyszer beültök hatan a buszba és le kell égesd a kuplungot minden közlekedési lámpánál.
Igen, pont beszéltük öcsémmel, hogy lehet nem lenne jó, mert alul valószínű gyenge.
De ráérünk még ezen gondolkodni, még nem nyertünk a lottón
Majd egyszer egy hosszúlöketű
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10426 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:43:34 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2010 Augusztus 08, 21:39:36
Egy ilyen motorral azthiszem kiegyeznék a buszban.
Kérdés, mennyire tartós.
Véleményem szerint ez pont nem jó a buszba, mert 3500-nál van a maximális nyomatéka. Az is lehet (görbét nem láttam, de a tengely miatt necces, hiába van 9.5-ös komp viszony), hogy 2000-nél gyenge mint a fing és egyszer beültök hatan a buszba és le kell égesd a kuplungot minden közlekedési lámpánál.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10425 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:39:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 08, 21:37:11
A Web 110-es az azt hiszem 310 fokos, csak összehasonlításképpen az én tengelyen 0.050" szelephézagnál 234 Fokos egészen pontosan. Ez meg 256, az nagy különbség.
Egy ilyen motorral azthiszem kiegyeznék a buszban.
Kérdés, mennyire tartós.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10424 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:38:36 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 08, 21:36:22
Ilyen szinten sajnos már nem lehet olcsón megszerezni a cuccokat. Egy ilyen főtengely megvásárlása csak a beugró a buliba. Utána míg megveszed a körítést hozzá + gépmunka olyan 1 millió Ft körül jársz és lesz mondjuk 120-130 lovad. Ha még izmozni akar az ember, akkor 160-170 lóhoz már kell a 1,5-2 millió...
(Mert azért a 400 Euro körüli kínai főtengelyekkel amik zárványosak mint a p*csa, nem lehet nagyot villantani)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10423 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:37:11 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2010 Augusztus 08, 21:34:36
1.6
http://www.youtube.com/user/tmbryhn#p/u/1/1C2hSoqmOoM
98 horsepower
6000 rpm.
130 Nm
3500 rpm.
Specs:
- Stock VW case, alignbored
- Stock VW ballanced crank and rods
- Stock VW pulley and stock weight flywheel
- Stock VW dual port heads, slightly ported
- "Home-made" "three-angle" valve job
- Dual 36 Dell'Orto DRLA carbs, 30mm vents
- 9,5:1 CR
- Web 110 cam: 256 degreedes
0,05' lift.
- Merged header with stinger
A Web 110-es az azt hiszem 310 fokos, csak összehasonlításképpen az én tengelyen 0.050" szelephézagnál 234 Fokos egészen pontosan. Ez meg 256, az nagy különbség.
Szerkesztve: nem, csak 289 fokos.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 08, 21:41:48 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10422 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:36:22 »
Ilyen szinten sajnos már nem lehet olcsón megszerezni a cuccokat. Egy ilyen főtengely megvásárlása csak a beugró a buliba. Utána míg megveszed a körítést hozzá + gépmunka olyan 1 millió Ft körül jársz és lesz mondjuk 120-130 lovad. Ha még izmozni akar az ember, akkor 160-170 lóhoz már kell a 1,5-2 millió...
(Mert azért a 400 Euro körüli kínai főtengelyekkel amik zárványosak mint a p*csa, nem lehet nagyot villantani)
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 08, 20:58:16
azt hittem sikerül jóárasítani egy cb performance főtengelyt 82-es lökettel.....hát eddig nem jön össze...1 órával a lejárat elött 231 EUR
http://cgi.ebay.de/kurbelwelle-vw-kafer-Typ1-CB-Performance-82-mm-Langhub-/190426085375?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2c564777ff
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10421 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:34:36 »
1.6
http://www.youtube.com/user/tmbryhn#p/u/1/1C2hSoqmOoM
98 horsepower
6000 rpm.
130 Nm
3500 rpm.
Specs:
- Stock VW case, alignbored
- Stock VW ballanced crank and rods
- Stock VW pulley and stock weight flywheel
- Stock VW dual port heads, slightly ported
- "Home-made" "three-angle" valve job
- Dual 36 Dell'Orto DRLA carbs, 30mm vents
- 9,5:1 CR
- Web 110 cam: 256 degreedes
0,05' lift.
- Merged header with stinger
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10420 Dátum:
2010 Augusztus 08, 21:34:15 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Augusztus 08, 20:58:16
azt hittem sikerül jóárasítani egy cb performance főtengelyt 82-es lökettel.....hát eddig nem jön össze...1 órával a lejárat elött 231 EUR
http://cgi.ebay.de/kurbelwelle-vw-kafer-Typ1-CB-Performance-82-mm-Langhub-/190426085375?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2c564777ff
Ne bánd, azt mondják ezek nem annyira jók, mint pl. Scat Volkstroker, állítólag ezek kínaiak és nem egyenletes a minőségük.
Mit gondolsz ő miért vizsgáltatta meg repedésre?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10419 Dátum:
2010 Augusztus 08, 20:58:16 »
azt hittem sikerül jóárasítani egy cb performance főtengelyt 82-es lökettel.....hát eddig nem jön össze...1 órával a lejárat elött 231 EUR
http://cgi.ebay.de/kurbelwelle-vw-kafer-Typ1-CB-Performance-82-mm-Langhub-/190426085375?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2c564777ff
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10418 Dátum:
2010 Augusztus 08, 18:15:10 »
Megtaláltam a typ3-asom 1.6-os motorjának a a Havassy motorsportnál történt teljesítmény mérését.
A motorban 276 fokos tengely van, 30-as venturis 40 DCNF karbik valamint gyári hengerfej, minimálisat megtúrva, most is az van rajta. 72 lóerő már van 4500-as fordulaton és végig 70 felett van 4100-tól 5200-ig!
A nyomaték meg 123 Nm 2300-as fordulaton, aztán van egy csúnya beszakadás (karburálási zűr, nagyon bedúsult) de aztán 4000-nél is van megint 120 Nm.
És az autó jól fogyasztott és szépen ment, látható, hogy nagyon széles fordulatszám tartományban használható és erős.
Ha ez a motor egy könnyű bogárban lenne, nem a 960 kg-os typ3-asban és rövid váltóval lenne, nagyon jót menne.
Ezen adatok ismeretében, Maresz, minek az autódba a W120-as 298-as tengely?
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10417 Dátum:
2010 Augusztus 07, 17:35:22 »
Idézetet írta: Istennyila - 2010 Augusztus 07, 15:15:11
ez 8-al kezdődik
http://www.youtube.com/watch?v=IqGHRXFxmd8&feature=related
Én ezeket nem szeretem, nekem a vérbeli callook gépek jönnek be.
Pl:
http://www.youtube.com/watch?v=agpwc8KU3ro&feature=related
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10416 Dátum:
2010 Augusztus 07, 15:15:11 »
ez 8-al kezdődik
http://www.youtube.com/watch?v=IqGHRXFxmd8&feature=related
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10415 Dátum:
2010 Augusztus 07, 13:04:41 »
http://www.youtube.com/watch?v=5G_TLCJoRkk&feature=related
erő legyen a többi nem számít
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10414 Dátum:
2010 Augusztus 07, 09:33:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 06, 17:27:21
Nem akarom a Kacsáriékat védeni, de ez most mit jelent?
Nem tudom. Tudod, hogy nem értek hozzá, csak leírtam, hátha valaki kihámoz belőle valamit. (Elírtam, nem 48, hanem 38-as karbi, és Capri 2.3 V6-ra ment.)
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10413 Dátum:
2010 Augusztus 07, 04:19:49 »
9.03
http://www.youtube.com/watch?v=qNXPI9VviBk&feature=related
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10412 Dátum:
2010 Augusztus 07, 04:17:32 »
9.6
http://www.youtube.com/watch?v=CJ_upA5xLdM&feature=player_embedded#
!
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10411 Dátum:
2010 Augusztus 06, 22:27:56 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 06, 22:14:22
az az 5-ik..ezszintén a fehér typ4 turbo bogár..miután ment egy 11 közelit bittburgban, sietett haza
szerintem ez pont azon a szakaszon van
amugy szerintem tankolni siet
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10410 Dátum:
2010 Augusztus 06, 22:24:12 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 06, 21:58:47
http://www.youtube.com/watch?v=6jTdDENIXwY&feature=related
nagyon tetszik
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10409 Dátum:
2010 Augusztus 06, 22:14:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 06, 22:03:58
Amikor szúrja a negyediket (ötödiket?) akkor a blow-off szelep milyet prüszköl.
az az 5-ik..ezszintén a fehér typ4 turbo bogár..miután ment egy 11 közelit bittburgban, sietett haza
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10408 Dátum:
2010 Augusztus 06, 22:03:58 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 06, 21:58:47
http://www.youtube.com/watch?v=6jTdDENIXwY&feature=related
Amikor szúrja a negyediket (ötödiket?) akkor a blow-off szelep milyet prüszköl.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10407 Dátum:
2010 Augusztus 06, 21:58:47 »
http://www.youtube.com/watch?v=6jTdDENIXwY&feature=related
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10406 Dátum:
2010 Augusztus 06, 21:31:24 »
Idézetet írta: Patrone - 2010 Augusztus 06, 20:36:08
Az mit számít ebben az esetben?
hát mondjuk én arra gondolok hogy, mesélte a Kacsári hogy olyan kocsikat odavisznek hogy motorgenerál kéne rájuk nem új karbi, de azért állítsa be
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10405 Dátum:
2010 Augusztus 06, 20:36:08 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Augusztus 06, 19:31:45
mondjuk azt sem tudtuk meg hogy milyen motorra került az új karbi....
Az mit számít ebben az esetben?
Oldalak:
1
...
292
293
294
295
296
[
297
]
298
299
300
301
302
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...