www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 22:45:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 292 293 294 295 296 [297] 298 299 300 301 302 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404888 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10444 Dátum: 2010 Augusztus 09, 09:19:55 »

Ja, és köszi Lacikának az éjféli gyors segítséget (egy anya beszorult a turbina kerékhez és szörnyű zajt csinált, azt kellett kibányászni éjjel az akarattyai körforgalomnál...)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10443 Dátum: 2010 Augusztus 09, 08:53:03 »

Tegnap éjjel hazahoztam a Szekyől a vasat.
Beállítottuk a karbikat, gyújtást, megkapta a ventilátoros olajhűtőt.(keskenyítést,tengelycsonkot,Fuchsokat)
Hát elég jól lépet az M7esen, lehet ma csinálok videót, gps szerinti 120-130nál még olyat húz, hogy a 10 centivel keskenyített autót nem mertem végignyomni, megnézni mit bír...Nem durrog,nem szuszog, csak húz Evil
Be kéne majd méretnem kiváncsiságból, de félek, hogy annyira le van ültetve, hogy esélytelen... Undecided

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #10442 Dátum: 2010 Augusztus 09, 08:48:40 »

ezeke a szarokat 


Shocked     
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10441 Dátum: 2010 Augusztus 09, 08:42:38 »

Ilyen szinten sajnos már nem lehet olcsón megszerezni a cuccokat. Egy ilyen főtengely megvásárlása csak a beugró a buliba. Utána míg megveszed a körítést hozzá + gépmunka olyan 1 millió Ft körül jársz és lesz mondjuk 120-130 lovad. Ha még izmozni akar az ember, akkor 160-170 lóhoz már kell a 1,5-2 millió...
(Mert azért a 400 Euro körüli kínai főtengelyekkel amik zárványosak mint a p*csa, nem lehet nagyot villantani)


jahhh, ez sajnos tény...de hát ha egyszer szeretjük (hála istennek a párom is....sőt inkább ő) ezeke a szarokat  Grin

a pézt meg el kell verni valamire  Tongue Cry
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10440 Dátum: 2010 Augusztus 09, 08:40:53 »

Ne bánd, azt mondják ezek nem annyira jók, mint pl. Scat Volkstroker, állítólag ezek kínaiak és nem egyenletes a minőségük.
Mit gondolsz ő miért vizsgáltatta meg repedésre?  Wink

köszi a tippet....289 EUR lett a vége Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10439 Dátum: 2010 Augusztus 08, 22:19:10 »

Kicsit vad ez a karakterisztika, de azért nem rossz! Lapos a teljesítménygörbe, sokáig 70 ló környékén van.

Jobbat menne, mint a kistengelyes 1.6-osom...  Undecided Undecided de városban és benzinkútnál rosszabb.  Wink
100 al megyek akkor 8-9  ha tartosan 120-130 akkor 11-12

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10438 Dátum: 2010 Augusztus 08, 22:14:48 »

<beszúrt kép törölve>

Kicsit vad ez a karakterisztika, de azért nem rossz! Lapos a teljesítménygörbe, sokáig 70 ló környékén van.

Jobbat menne, mint a kistengelyes 1.6-osom...  Undecided Undecided de városban és benzinkútnál rosszabb.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10437 Dátum: 2010 Augusztus 08, 22:10:22 »

Hengerfej... Meg nekem is... Meg Stuntnak is...

jaja kis szelep....

de most válságvan



majd 1x 1776 om Roll Eyes Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10436 Dátum: 2010 Augusztus 08, 22:08:54 »

Hengerfej... Meg nekem is... Meg Stuntnak is...

h elforogjon 6200ig
meg egy kis karbi javitással  lenne 80 ló
 Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10435 Dátum: 2010 Augusztus 08, 22:08:14 »

Scanneld be a mérési jegyzőjkönyvedet vagy kérd meg a csajodat, hogy fotózza le, úgy érzem jobban bánik a géppel mint mi.  Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10434 Dátum: 2010 Augusztus 08, 22:07:57 »



 Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10433 Dátum: 2010 Augusztus 08, 22:06:55 »

Véleményem szerint ez pont nem jó a buszba, mert 3500-nál van a maximális nyomatéka. Az is lehet (görbét nem láttam, de a tengely miatt necces, hiába van 9.5-ös komp viszony), hogy 2000-nél gyenge mint a fing és egyszer beültök hatan a buszba és le kell égesd a kuplungot minden közlekedési lámpánál.
rakrá 2 retro játák karbit és jobb lesz Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10432 Dátum: 2010 Augusztus 08, 22:05:59 »

h elforogjon 6200ig
meg egy kis karbi javitással  lenne 80 ló
 Grin

Scanneld be a mérési jegyzőjkönyvedet vagy kérd meg a csajodat, hogy fotózza le, úgy érzem jobban bánik a géppel mint mi.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10431 Dátum: 2010 Augusztus 08, 22:03:31 »

Megtaláltam a typ3-asom 1.6-os motorjának a a Havassy motorsportnál történt teljesítmény mérését.
A motorban 276 fokos tengely van, 30-as venturis 40 DCNF karbik valamint gyári hengerfej, minimálisat megtúrva, most is az van rajta. 72 lóerő már van 4500-as fordulaton és végig 70 felett van 4100-tól 5200-ig!
A nyomaték meg 123 Nm 2300-as fordulaton, aztán van egy csúnya beszakadás (karburálási zűr, nagyon bedúsult) de aztán 4000-nél is van megint 120 Nm.

És az autó jól fogyasztott és szépen ment, látható, hogy nagyon széles fordulatszám tartományban használható és erős.
Ha ez a motor egy könnyű bogárban lenne, nem a 960 kg-os typ3-asban és rövid váltóval lenne, nagyon jót menne.


Ezen adatok ismeretében, Maresz, minek az autódba a W120-as 298-as tengely?  Evil  Grin
h elforogjon 6200ig
meg egy kis karbi javitással  lenne 80 ló
 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10430 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:56:47 »

azt hittem sikerül jóárasítani egy cb performance főtengelyt 82-es lökettel.....hát eddig nem jön össze...1 órával a lejárat elött 231 EUR  Embarrassed Embarrassed

http://cgi.ebay.de/kurbelwelle-vw-kafer-Typ1-CB-Performance-82-mm-Langhub-/190426085375?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2c564777ff
ű

12 perc 267 EURO

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10429 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:52:57 »

Ha valakit érdekel, kimérték a gyári 1.3-1.6-os vezérműtengely adatait (a VW nem adta meg szinte sehol) és a következőket kapták:
Advertized duration: 250 fok
@0.050  214 fok
emelés kipufogó: 0.314" szívó 0.334" kipufogó.

Tehát 250 fokos.
 Wink

a 914-es porsche tengely meg 270 fokos "állítólag'", ezek fényében hihető

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10428 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:47:29 »

Ha valakit érdekel, kimérték a gyári 1.3-1.6-os vezérműtengely adatait (a VW nem adta meg szinte sehol) és a következőket kapták:
Advertized duration: 250 fok
@0.050  214 fok
emelés kipufogó: 0.314" szívó 0.334" kipufogó.

Tehát 250 fokos.
 Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #10427 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:47:10 »

Véleményem szerint ez pont nem jó a buszba, mert 3500-nál van a maximális nyomatéka. Az is lehet (görbét nem láttam, de a tengely miatt necces, hiába van 9.5-ös komp viszony), hogy 2000-nél gyenge mint a fing és egyszer beültök hatan a buszba és le kell égesd a kuplungot minden közlekedési lámpánál.
Igen, pont beszéltük öcsémmel, hogy lehet nem lenne jó, mert alul valószínű gyenge. Cheesy
De ráérünk még ezen gondolkodni, még nem nyertünk a lottón Grin
Majd egyszer egy hosszúlöketű Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10426 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:43:34 »

Egy ilyen motorral azthiszem kiegyeznék a buszban.
Kérdés, mennyire tartós.

Véleményem szerint ez pont nem jó a buszba, mert 3500-nál van a maximális nyomatéka. Az is lehet (görbét nem láttam, de a tengely miatt necces, hiába van 9.5-ös komp viszony), hogy 2000-nél gyenge mint a fing és egyszer beültök hatan a buszba és le kell égesd a kuplungot minden közlekedési lámpánál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #10425 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:39:36 »

A Web 110-es az azt hiszem 310 fokos, csak összehasonlításképpen az én tengelyen 0.050" szelephézagnál 234 Fokos egészen pontosan. Ez meg 256, az nagy különbség.
Egy ilyen motorral azthiszem kiegyeznék a buszban.
Kérdés, mennyire tartós.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10424 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:38:36 »

Ilyen szinten sajnos már nem lehet olcsón megszerezni a cuccokat. Egy ilyen főtengely megvásárlása csak a beugró a buliba. Utána míg megveszed a körítést hozzá + gépmunka olyan 1 millió Ft körül jársz és lesz mondjuk 120-130 lovad. Ha még izmozni akar az ember, akkor 160-170 lóhoz már kell a 1,5-2 millió...
(Mert azért a 400 Euro körüli kínai főtengelyekkel amik zárványosak mint a p*csa, nem lehet nagyot villantani)



 Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10423 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:37:11 »

1.6 Shocked
http://www.youtube.com/user/tmbryhn#p/u/1/1C2hSoqmOoM


98 horsepower 6000 rpm.
130 Nm 3500 rpm.

Specs:
- Stock VW case, alignbored
- Stock VW ballanced crank and rods
- Stock VW pulley and stock weight flywheel
- Stock VW dual port heads, slightly ported
- "Home-made" "three-angle" valve job
- Dual 36 Dell'Orto DRLA carbs, 30mm vents
- 9,5:1 CR
- Web 110 cam: 256 degreedes 0,05' lift.
- Merged header with stinger


A Web 110-es az azt hiszem 310 fokos, csak összehasonlításképpen az én tengelyen 0.050" szelephézagnál 234 Fokos egészen pontosan. Ez meg 256, az nagy különbség.


Szerkesztve: nem, csak 289 fokos.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 08, 21:41:48 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10422 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:36:22 »

Ilyen szinten sajnos már nem lehet olcsón megszerezni a cuccokat. Egy ilyen főtengely megvásárlása csak a beugró a buliba. Utána míg megveszed a körítést hozzá + gépmunka olyan 1 millió Ft körül jársz és lesz mondjuk 120-130 lovad. Ha még izmozni akar az ember, akkor 160-170 lóhoz már kell a 1,5-2 millió...
(Mert azért a 400 Euro körüli kínai főtengelyekkel amik zárványosak mint a p*csa, nem lehet nagyot villantani)

azt hittem sikerül jóárasítani egy cb performance főtengelyt 82-es lökettel.....hát eddig nem jön össze...1 órával a lejárat elött 231 EUR  Embarrassed Embarrassed

http://cgi.ebay.de/kurbelwelle-vw-kafer-Typ1-CB-Performance-82-mm-Langhub-/190426085375?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2c564777ff

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #10421 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:34:36 »

1.6 Shocked
http://www.youtube.com/user/tmbryhn#p/u/1/1C2hSoqmOoM


98 horsepower 6000 rpm.
130 Nm 3500 rpm.

Specs:
- Stock VW case, alignbored
- Stock VW ballanced crank and rods
- Stock VW pulley and stock weight flywheel
- Stock VW dual port heads, slightly ported
- "Home-made" "three-angle" valve job
- Dual 36 Dell'Orto DRLA carbs, 30mm vents
- 9,5:1 CR
- Web 110 cam: 256 degreedes 0,05' lift.
- Merged header with stinger
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10420 Dátum: 2010 Augusztus 08, 21:34:15 »

azt hittem sikerül jóárasítani egy cb performance főtengelyt 82-es lökettel.....hát eddig nem jön össze...1 órával a lejárat elött 231 EUR  Embarrassed Embarrassed

http://cgi.ebay.de/kurbelwelle-vw-kafer-Typ1-CB-Performance-82-mm-Langhub-/190426085375?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2c564777ff

Ne bánd, azt mondják ezek nem annyira jók, mint pl. Scat Volkstroker, állítólag ezek kínaiak és nem egyenletes a minőségük.
Mit gondolsz ő miért vizsgáltatta meg repedésre?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10419 Dátum: 2010 Augusztus 08, 20:58:16 »

azt hittem sikerül jóárasítani egy cb performance főtengelyt 82-es lökettel.....hát eddig nem jön össze...1 órával a lejárat elött 231 EUR  Embarrassed Embarrassed

http://cgi.ebay.de/kurbelwelle-vw-kafer-Typ1-CB-Performance-82-mm-Langhub-/190426085375?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2c564777ff
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10418 Dátum: 2010 Augusztus 08, 18:15:10 »

Megtaláltam a typ3-asom 1.6-os motorjának a a Havassy motorsportnál történt teljesítmény mérését.
A motorban 276 fokos tengely van, 30-as venturis 40 DCNF karbik valamint gyári hengerfej, minimálisat megtúrva, most is az van rajta. 72 lóerő már van 4500-as fordulaton és végig 70 felett van 4100-tól 5200-ig!
A nyomaték meg 123 Nm 2300-as fordulaton, aztán van egy csúnya beszakadás (karburálási zűr, nagyon bedúsult) de aztán 4000-nél is van megint 120 Nm.

És az autó jól fogyasztott és szépen ment, látható, hogy nagyon széles fordulatszám tartományban használható és erős.
Ha ez a motor egy könnyű bogárban lenne, nem a 960 kg-os typ3-asban és rövid váltóval lenne, nagyon jót menne.


Ezen adatok ismeretében, Maresz, minek az autódba a W120-as 298-as tengely?  Evil  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #10417 Dátum: 2010 Augusztus 07, 17:35:22 »

Én ezeket nem szeretem, nekem a vérbeli callook gépek jönnek be.
Pl: http://www.youtube.com/watch?v=agpwc8KU3ro&feature=related
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #10416 Dátum: 2010 Augusztus 07, 15:15:11 »

ez 8-al kezdődik  Wink

http://www.youtube.com/watch?v=IqGHRXFxmd8&feature=related

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10415 Dátum: 2010 Augusztus 07, 13:04:41 »

http://www.youtube.com/watch?v=5G_TLCJoRkk&feature=related

erő legyen a többi nem számít Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #10414 Dátum: 2010 Augusztus 07, 09:33:32 »


Nem akarom a Kacsáriékat védeni, de ez most mit jelent?

Nem tudom. Tudod, hogy nem értek hozzá, csak leírtam, hátha valaki kihámoz belőle valamit. (Elírtam, nem 48, hanem 38-as karbi, és Capri 2.3 V6-ra ment.)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10413 Dátum: 2010 Augusztus 07, 04:19:49 »

9.03

http://www.youtube.com/watch?v=qNXPI9VviBk&feature=related

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10412 Dátum: 2010 Augusztus 07, 04:17:32 »

9.6  Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=CJ_upA5xLdM&feature=player_embedded#!

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #10411 Dátum: 2010 Augusztus 06, 22:27:56 »

az az 5-ik..ezszintén a fehér typ4 turbo bogár..miután ment egy 11 közelit bittburgban, sietett haza Grin
szerintem ez pont azon a szakaszon van Roll Eyes
amugy szerintem tankolni siet Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #10410 Dátum: 2010 Augusztus 06, 22:24:12 »


nagyon tetszik Shocked Shocked
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10409 Dátum: 2010 Augusztus 06, 22:14:22 »


Amikor szúrja a negyediket (ötödiket?) akkor a blow-off szelep milyet prüszköl.

az az 5-ik..ezszintén a fehér typ4 turbo bogár..miután ment egy 11 közelit bittburgban, sietett haza Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10408 Dátum: 2010 Augusztus 06, 22:03:58 »



Amikor szúrja a negyediket (ötödiket?) akkor a blow-off szelep milyet prüszköl.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10407 Dátum: 2010 Augusztus 06, 21:58:47 »

http://www.youtube.com/watch?v=6jTdDENIXwY&feature=related

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10406 Dátum: 2010 Augusztus 06, 21:31:24 »

Az mit számít ebben az esetben? Huh
hát mondjuk én arra gondolok hogy,  mesélte a Kacsári hogy olyan kocsikat odavisznek hogy motorgenerál kéne rájuk nem új karbi, de azért állítsa be
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #10405 Dátum: 2010 Augusztus 06, 20:36:08 »

mondjuk azt sem tudtuk meg hogy milyen motorra került az új karbi....
Az mit számít ebben az esetben? Huh
Oldalak: 1 ... 292 293 294 295 296 [297] 298 299 300 301 302 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.191 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.