www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:59:32
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
299
300
301
302
303
[
304
]
305
306
307
308
309
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406667 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10164 Dátum:
2010 Július 26, 11:42:45 »
Idézetet írta: somci - 2010 Július 26, 11:39:05
Fasza, a fogyasztás is szuper, megy is, mint állat. Kell ennél több?
Lassú végsebességre és 150 után szarul is gyorsul.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
_NagyG
Hozzászólások: 1980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10163 Dátum:
2010 Július 26, 11:42:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 26, 11:03:48
Hazafelé, immáron egyedül, Soproniaktól leválva.
http://www.youtube.com/watch?v=nHUeuNrH65I
Nagyon jó videjók.
G.
https://www.facebook.com/milleniumflakon
alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10162 Dátum:
2010 Július 26, 11:39:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 26, 11:03:48
Hazafelé, immáron egyedül, Soproniaktól leválva.
http://www.youtube.com/watch?v=nHUeuNrH65I
Fasza, a fogyasztás is szuper, megy is, mint állat. Kell ennél több?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10161 Dátum:
2010 Július 26, 11:03:48 »
Hazafelé, immáron egyedül, Soproniaktól leválva.
http://www.youtube.com/watch?v=nHUeuNrH65I
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10160 Dátum:
2010 Július 26, 11:01:57 »
http://www.youtube.com/watch?v=DFYzqukuotE
Egy kis nyomulás a német pályán.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10159 Dátum:
2010 Július 26, 10:45:57 »
Egyébként az oxyboxer és az oettinger is nagyon jól szerepelt, az oxy érezhetően jobban megy, jobban gyorsul, autópályán amikor elnyomtuk 170-ig akkor tisztán látszott. Van video, majd felteszem a youtube-ra.
Viszont az Oettinger olyan szenzációsan fogyasztott, hogy magam sem hittem el, folyamatos GPS 100-as tempónál 7-7.2 liter, belekalkulálva a műszer 10%-os sietését is. 130-nál meg 8.5-9 liter között.
SAjnos az oxyboxer fogyasztéását nem tudjuk, mert Zoli minden parkolóban tankolt, de nem sokkal van 15 liter felett.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10158 Dátum:
2010 Július 26, 10:08:26 »
Ez volt a kedvencem Spa-ban.
Tökéletes sleeper. Spar kasztni, nagyon szépen megcsinálva, gyönyörű Pedrinikkel. Kerekek pontosan egy vonalban a sárvédő peremmel, ültetett tengelycsonk, koni gátlók.
Az első híd elé van hozva egy alu olajhűtő, legalább 60 cm széles, motorja nem tudom mekkora, de IDF-ek vannak rajta és nagyon szép. Belsejében spar kormány, egy fordszámmérő a műszerfal alá szerelve, semmi csicsa, semmi trükk, nagyon szép autó. Az alja is nagyon szép, a motortere is.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10157 Dátum:
2010 Július 19, 08:58:45 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 19, 06:23:52
Mexx motorja
<beszúrt kép törölve>
ez csak azért bogár mert 4 henger boxer
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10156 Dátum:
2010 Július 19, 06:23:52 »
Mexx motorja
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10155 Dátum:
2010 Július 18, 23:11:52 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2010 Július 18, 12:39:26
Youtube-on az egyik kommentben írja is, hogy befecskendezős.
Nekem is nagy kedvencem ez az autó.
Nekem nem tetszik, én egy ilyen jó motort biztos nem egy barndoorba tennék.
Mondjuk egy pritsche-ben még rosszabb lenne...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10154 Dátum:
2010 Július 18, 19:37:44 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Július 18, 19:33:22
ez a foto malnitz-ban készült igaz?
Kals am Grossglocker
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10153 Dátum:
2010 Július 18, 19:33:22 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Július 18, 19:29:31
Lacika már egy másikba szerelmes
<beszúrt kép törölve>
ez a foto malnitz-ban készült igaz?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10152 Dátum:
2010 Július 18, 19:29:31 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 16, 12:03:00
Lacika ebbe szerelmes mióta láttuk az EBI-n...
Lacika már egy másikba szerelmes
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10151 Dátum:
2010 Július 18, 19:27:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 15, 23:19:31
Itt a második rész!
http://www.youtube.com/watch?v=4yMekwWfpdU
Nagyon jó kis motor lesz. Szép hangja van és szép is.
láttam tegnap egy szép motort én is, igaz ez egy teherautóban volt egy olyan 10.000.-€ értékűben
töbek kérésére javítom : " kb 50.000.-€-t ér egy ilyen autó ! "
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Július 18, 19:41:25 írta BigBug
»
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10150 Dátum:
2010 Július 18, 19:24:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 15, 22:45:04
GPS 162 km/h
mennyire proli,hogy nincs még egy olajnyomásmérő a hangszóró helyén
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10149 Dátum:
2010 Július 18, 12:39:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 17, 23:02:47
Ezt az autót akkor találták egy pajtában, amikor a typ3-asomat vettem, a motorja meg volt ragadva, de gyári fényezésű és nem volt soha törve vagy lakatolva.
Építették bele ezt a motor, ez azt hiszem befesckendezős lett a végén, mintha Bitburgban az lett volna rajta, mert 4 trafós MSD.
Előszeö majdnem 911-es motor került bele, már megvolt a motor is. Sokat e-maileztem a sráccal, sok alkatrész van tőle, ami most Leon motorjában van.
Youtube-on az egyik kommentben írja is, hogy befecskendezős.
Nekem is nagy kedvencem ez az autó.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10148 Dátum:
2010 Július 17, 23:02:47 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2010 Július 17, 21:24:48
A motorja:
http://www.youtube.com/watch?v=4Njx9BVJS7U&feature=related
http://www.youtube.com/user/wheelerdealerGT#p/u/6/Hew0XpRUYN8
Ezt az autót akkor találták egy pajtában, amikor a typ3-asomat vettem, a motorja meg volt ragadva, de gyári fényezésű és nem volt soha törve vagy lakatolva.
Építették bele ezt a motor, ez azt hiszem befesckendezős lett a végén, mintha Bitburgban az lett volna rajta, mert 4 trafós MSD.
Előszeö majdnem 911-es motor került bele, már megvolt a motor is. Sokat e-maileztem a sráccal, sok alkatrész van tőle, ami most Leon motorjában van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10147 Dátum:
2010 Július 17, 21:24:48 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 16, 11:50:11
Köszi a videokat, majd este megnézem (benti gépről nem lehet)
Találtam egy aranyos buszt, 1953 Barndoor
<beszúrt kép törölve>
Motor: 2840 ccm Typ4, 50mm IDA, duplagyújtás MSD = 253 LE és 330 NM 6500rpm-nél
negyed mérföld 12,65 átlápő 165,5 km/h
A motorja:
http://www.youtube.com/watch?v=4Njx9BVJS7U&feature=related
http://www.youtube.com/user/wheelerdealerGT#p/u/6/Hew0XpRUYN8
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10146 Dátum:
2010 Július 17, 20:02:22 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 16, 11:50:11
Köszi a videokat, majd este megnézem (benti gépről nem lehet)
Találtam egy aranyos buszt, 1953 Barndoor
<beszúrt kép törölve>
Motor: 2840 ccm Typ4, 50mm IDA, duplagyújtás MSD = 253 LE és 330 NM 6500rpm-nél
negyed mérföld 12,65 átlápő 165,5 km/h
Ez nem németeké?
www.wheelerdealer.de
vagy .com
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10145 Dátum:
2010 Július 16, 12:03:00 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 16, 11:50:11
Köszi a videokat, majd este megnézem (benti gépről nem lehet)
Találtam egy aranyos buszt, 1953 Barndoor
<beszúrt kép törölve>
Motor: 2840 ccm Typ4, 50mm IDA, duplagyújtás MSD = 253 LE és 330 NM 6500rpm-nél
negyed mérföld 12,65 átlápő 165,5 km/h
Lacika ebbe szerelmes mióta láttuk az EBI-n...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10144 Dátum:
2010 Július 16, 11:50:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 15, 23:19:31
Itt a második rész!
http://www.youtube.com/watch?v=4yMekwWfpdU
Nagyon jó kis motor lesz. Szép hangja van és szép is.
Köszi a videokat, majd este megnézem (benti gépről nem lehet)
Találtam egy aranyos buszt, 1953 Barndoor
Motor: 2840 ccm Typ4, 50mm IDA, duplagyújtás MSD = 253 LE és 330 NM 6500rpm-nél
negyed mérföld 12,65 átlápő 165,5 km/h
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10143 Dátum:
2010 Július 16, 07:59:12 »
Sziasztok
CSillag féle rudazatom van az a bizonyos középen forditos csapágyazot cuc
olyan kérésem lenne ha valakinek van esetleg typ1 motorrol képe van ,és be is tenné ide azt nagyon megköszönném
szeretném látni pontossan hol futnaka rudak és hova kel illeszteni
köszönöm
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10142 Dátum:
2010 Július 15, 23:19:31 »
Idézetet írta: petoki - 2010 Július 15, 23:02:51
jo lett gratula!
Itt a második rész!
http://www.youtube.com/watch?v=4yMekwWfpdU
Nagyon jó kis motor lesz. Szép hangja van és szép is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10141 Dátum:
2010 Július 15, 23:02:51 »
jo lett gratula!
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 15, 22:57:02
http://www.youtube.com/watch?v=MUorpR8_upc
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10140 Dátum:
2010 Július 15, 22:57:02 »
http://www.youtube.com/watch?v=MUorpR8_upc
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10139 Dátum:
2010 Július 15, 22:45:04 »
GPS 162 km/h
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10138 Dátum:
2010 Július 15, 12:13:10 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 Július 15, 10:22:36
OK de akkor miert nem kaptam meg ??
hát ezt nem tölem kell kérdezni
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10137 Dátum:
2010 Július 15, 10:22:36 »
Idézetet írta: LesL!E084 - 2010 Július 15, 09:19:54
neked szedtük le
OK de akkor miert nem kaptam meg ??
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10136 Dátum:
2010 Július 15, 09:19:54 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 Július 15, 08:50:57
na hallo
ti szedtetek le a Lavinarol ???
5 juro darabja !
neked szedtük le
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10135 Dátum:
2010 Július 15, 08:53:46 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Július 14, 14:51:06
bajtarsiassag, ( föleg militärie vonalon )
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10134 Dátum:
2010 Július 15, 08:50:57 »
Idézetet írta: LesL!E084 - 2010 Július 14, 15:08:00
ez nagyonjó cuucc lavinarol mi szedtük le és kib@szottjól fogta az olajcsövet
na hallo
ti szedtetek le a Lavinarol ???
5 juro darabja !
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10133 Dátum:
2010 Július 15, 07:51:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 14, 22:50:25
Volt hozzá egy távvezérlő, amivel valahogy lehetett szabályozni a max fordulatszámot vagy valami ilyesmi. A műhely, ahol ezt használtam már nem volt meg, vagy egyáltalán nem volt ez meg. Ezt a részét soha nem használtam.
Még mindig itt hallom a fülemben a szivattyú berregését és emlékszem a kis csőben a szíváserősség jelző kis "úszó" mozgására. Az jelzi, ha tömődik a szűrő..
Akkor ez tömött,mert középen ugrál a piros bogyó.Még nem pucoltam meg,csak kipróbáltuk egy hajdani zöldkártya berendezéssel összehasonlítva hogy működik-e.Köszi.
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10132 Dátum:
2010 Július 14, 23:40:13 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 Július 14, 22:45:38
A mienken is méregethetsz
Az enyémen is!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10131 Dátum:
2010 Július 14, 22:50:25 »
Idézetet írta: Funk - 2010 Július 14, 16:59:28
Kaptam hozzá 100 szűrőbetétet,meg egy csomó apróságot.A két fordulatszám tekerencs mire való?Dísz?
Volt hozzá egy távvezérlő, amivel valahogy lehetett szabályozni a max fordulatszámot vagy valami ilyesmi. A műhely, ahol ezt használtam már nem volt meg, vagy egyáltalán nem volt ez meg. Ezt a részét soha nem használtam.
Még mindig itt hallom a fülemben a szivattyú berregését és emlékszem a kis csőben a szíváserősség jelző kis "úszó" mozgására. Az jelzi, ha tömődik a szűrő..
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10130 Dátum:
2010 Július 14, 22:45:38 »
Idézetet írta: Funk - 2010 Július 14, 16:59:28
Kaptam hozzá 100 szűrőbetétet,meg egy csomó apróságot.A két fordulatszám tekerencs mire való?Dísz?
A mienken is méregethetsz
http://sparkafer.blogspot.hu/
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10129 Dátum:
2010 Július 14, 16:59:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 14, 16:24:29
Sokat dolgoztam ilyennel. Ennek még tiszta a tányérszűrője is...
Sajnos kicsit lassú, de azért használható. Ma már vannak sokkal jobbak is. Ennek az a baja, hogy tekersz egyet a CO csavaron és 15-20 mp múlva mozdul meg a mutató.
Kaptam hozzá 100 szűrőbetétet,meg egy csomó apróságot.A két fordulatszám tekerencs mire való?Dísz?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Július 14, 18:57:09 írta Funk
»
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10128 Dátum:
2010 Július 14, 16:41:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 14, 16:30:18
Ich bin Surda, kamerad von Bob!
Hú mekkora zavar...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10127 Dátum:
2010 Július 14, 16:30:18 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Július 14, 16:28:36
Tényleg. Rémlik valami az NDK-s filmekből
Ich bin Surda, kamerad von Bob!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10126 Dátum:
2010 Július 14, 16:28:36 »
Tényleg. Rémlik valami az NDK-s filmekből
Idézetet írta: BigBug - 2010 Július 14, 15:30:09
asszem kamerad=bajtárs
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10125 Dátum:
2010 Július 14, 16:24:29 »
Idézetet írta: Funk - 2010 Július 14, 16:16:42
Köszönom!Szert tettem egy ilyenre és egy Elkon S320-as diagnosztikai böröndre hangolható stroboszkóppal.Hétvégén lehet hogy nézelödök kicsit velük a garázsban.
Sokat dolgoztam ilyennel. Ennek még tiszta a tányérszűrője is...
Sajnos kicsit lassú, de azért használható. Ma már vannak sokkal jobbak is. Ennek az a baja, hogy tekersz egyet a CO csavaron és 15-20 mp múlva mozdul meg a mutató.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
299
300
301
302
303
[
304
]
305
306
307
308
309
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...