www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:47:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 [315] 316 317 318 319 320 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3406631 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9724 Dátum: 2010 Június 19, 10:19:28 »

1. 2. fokozatban picit meghuzatva, 3. 4.-ben finoman haladva:

http://www.youtube.com/watch?v=RyX1ixfHYsg&feature=channel

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #9723 Dátum: 2010 Június 18, 22:02:33 »

Hihetetlen hogy a videókból milyen jól látszik a különbség.

forgós vs. alulnyomatékos

http://www.youtube.com/watch?v=QomXXM_azxc
http://www.youtube.com/watch?v=IOA9ZXNfoBw&feature=channel
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 18, 22:05:32 írta tazoli »
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9722 Dátum: 2010 Június 18, 22:01:53 »

Fasza! Élmény autózni vele gondolom Grin
Ma ültem benne. Tetszik! A nyugodt erő. Nagyon szépen húz alulról. Ilyet szerettem volna én is, de az 1.6 sajnos nem elég ehhez. Ja és a futóműve is nagyon jó lett szerintem, szépen ül a kanyarban.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9721 Dátum: 2010 Június 17, 23:38:35 »

Fasza! Élmény autózni vele gondolom Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9720 Dátum: 2010 Június 17, 23:29:17 »


Nem sokat számít, az emelkedőt se veszi észre...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9719 Dátum: 2010 Június 17, 23:13:02 »


Gondoltam rá!  Wink


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9718 Dátum: 2010 Június 17, 23:05:42 »

a homlokára szíjazta mint egy fejlámpát Smiley




Gondoltam rá!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9717 Dátum: 2010 Június 17, 23:00:07 »

Ne hantázz! Köztudott, hogy a férfiak egyszerre csak egy dologra képesek figyelni! Először azt hittem a száddal tartod a gépet, de aztán nyomtál valami ratyi szöveget, hogy gyorsítás 50-ről 100-ra  Tongue

a homlokára szíjazta mint egy fejlámpát Smiley


benzingőzös jócakát mindenkinek

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9716 Dátum: 2010 Június 17, 22:59:24 »

Ne hantázz! Köztudott, hogy a férfiak egyszerre csak egy dologra képesek figyelni! Először azt hittem a száddal tartod a gépet, de aztán nyomtál valami ratyi szöveget, hogy gyorsítás 50-ről 100-ra  Tongue



Inkább imádkozz, hogy ne találjam meg azt az 1000 fordulatot, ami 5000 és 6000 között van!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9715 Dátum: 2010 Június 17, 22:57:02 »

Ne hantázz! Köztudott, hogy a férfiak egyszerre csak egy dologra képesek figyelni! Először azt hittem a száddal tartod a gépet, de aztán nyomtál valami ratyi szöveget, hogy gyorsítás 50-ről 100-ra  Tongue


Canon Powershot A590 fényképező és simán egy kézzel fogtam. Váltásnál meg elengedtem a kormányt, nekem van futómű alatta, nem 19 centit keskenyített 115-ös gumival... Evil

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9714 Dátum: 2010 Június 17, 22:50:05 »


Mittudomén. Kellene?
ha felesleges lesz, lehet,
 mexikoi sport dobom volt de nem tetszett a hangja, most gyári van fent de ezzel meg nem úgy megy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9713 Dátum: 2010 Június 17, 22:45:07 »

és mi lesz a sorsa a levetett kipuffnak?



Mittudomén. Kellene?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9712 Dátum: 2010 Június 17, 22:44:13 »

Ezeket hogy a f@szba csináltad? Hogy fogtad a kamerát??? Én egy videót nyomtam, de annyira hangos a motor, hogy a kamera lenémított?! Csak kattogás hallatszik, mintha szétdőlt volna a vezérlés...
Egyébként mocsok hangos... Ma beleszaladtam a 100. megtett mérföldbe (mert eddig rosszul mondtam, nem 50km-t mentem vele, hiszen mérföld-órám van) és az 50 km-es úton bedugult a fülem!!
Egyébként még nincs bizodalmam ebben a mociban... 130-as tempónál egyszer csak csörgést hallottam.. Mondom mi történt? Félre álltam, kerestem a hibát, de semmi... Elindultam, megint... Aztán rájöttem, hogy az ülés alatt van 2 villáskulcs, azok zörögnek....
http://www.youtube.com/watch?v=IOA9ZXNfoBw&feature=channel


Ma nyomtam 130 km-t. Olajfolyás gyakorlatilag megszűnt (meghúztam a csavart  Wink és kezd bejáratódni. Adtam neki előgyújtást, 10 fok, jobb lett alul, de felül ugyanúgy nem forog.

Holnap még majd fogyasztást mérek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9711 Dátum: 2010 Június 17, 22:39:42 »

Ismerem ezt a srácot, Bitburgban is ott volt.

86-ost kemény befaragni még Chevy csapággyal is.
De Te úgyis megoldod  Wink egyenlőre még nem töröm a fejem blokk bontáson, míg ilyen jól megy a gép nem piszka,
de aztán... vagy ha már nagyon lealáztok 1/4 mérföldön  Roll Eyes akkor elkezdhetünk továbbgondolkozni  Wink
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9710 Dátum: 2010 Június 17, 22:39:39 »

Azt hiszem ezen érződik leginkább, hogy milyen nyomatékos.
Nagyon jó vele menni városban is.

A kipufogó nagyon fogja, azt hiszem. Egy python majd megtáltosítja.  Wink
és mi lesz a sorsa a levetett kipuffnak?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9709 Dátum: 2010 Június 17, 22:38:37 »


Azt hiszem ezen érződik leginkább, hogy milyen nyomatékos.
Nagyon jó vele menni városban is.

A kipufogó nagyon fogja, azt hiszem. Egy python majd megtáltosítja.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9708 Dátum: 2010 Június 17, 22:35:02 »


Ismerem ezt a srácot, Bitburgban is ott volt.

86-ost kemény befaragni még Chevy csapággyal is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9707 Dátum: 2010 Június 17, 22:32:25 »

Ezeket hogy a f@szba csináltad? Hogy fogtad a kamerát??? Én egy videót nyomtam, de annyira hangos a motor, hogy a kamera lenémított?! Csak kattogás hallatszik, mintha szétdőlt volna a vezérlés...
Egyébként mocsok hangos... Ma beleszaladtam a 100. megtett mérföldbe (mert eddig rosszul mondtam, nem 50km-t mentem vele, hiszen mérföld-órám van) és az 50 km-es úton bedugult a fülem!!
Egyébként még nincs bizodalmam ebben a mociban... 130-as tempónál egyszer csak csörgést hallottam.. Mondom mi történt? Félre álltam, kerestem a hibát, de semmi... Elindultam, megint... Aztán rájöttem, hogy az ülés alatt van 2 villáskulcs, azok zörögnek....
http://www.youtube.com/watch?v=IOA9ZXNfoBw&feature=channel



Canon Powershot A590 fényképező és simán egy kézzel fogtam. Váltásnál meg elengedtem a kormányt, nekem van futómű alatta, nem 19 centit keskenyített 115-ös gumival... Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9706 Dátum: 2010 Június 17, 22:30:37 »

ni
http://cgi.ebay.de/86mm-Kurbelwelle-VW-Kafer-Co-Typ1-NEU-/130398859402?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1e5c60b08a
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9705 Dátum: 2010 Június 17, 22:29:37 »

Ja, beteg, csak találj hozzá blokkot amiben átfordul... Szerintem a gyáriban csak úgy, ha felhegeszted... Egyébként 70-80ezer Ft körül alakult a vége...


az elég jó, tényleg

de az nekem már űrtechnika lenne

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9704 Dátum: 2010 Június 17, 22:23:28 »

Itt van:

http://cgi.ebay.de/vw-kafer-Kurbelwelle-DPR-90-mm-Tuning-Typ-1-/220615842706?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item335dba9b92

Csak a hajtórúd csapok alapméretesek.

Ja, beteg, csak találj hozzá blokkot amiben átfordul... Szerintem a gyáriban csak úgy, ha felhegeszted... Egyébként 70-80ezer Ft körül alakult a vége...



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9703 Dátum: 2010 Június 17, 22:20:26 »

Ja, beteg, csak találj hozzá blokkot amiben átfordul... Szerintem a gyáriban csak úgy, ha felhegeszted... Egyébként 70-80ezer Ft körül alakult a vége...


azzal az 87-es dugókkal is 2140-es motor lenne Shocked

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9702 Dátum: 2010 Június 17, 22:15:49 »

90-es löketű Shocked Shocked
azzal az 87-es dugókkal is 2140-es motor lenne Shocked

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9701 Dátum: 2010 Június 17, 22:14:17 »

Nehéz ügy a WBX főtengely.
Ebayen néha van elviselhető áron, illetve bugneten...
De múlt héten kelt el olcsón egy alapméretes 90-es löketű DPR főtengely ebay-en...  Shocked
90-es löketű Shocked Shocked

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9700 Dátum: 2010 Június 17, 22:11:48 »

Nehéz ügy a WBX főtengely.
Ebayen néha van elviselhető áron, illetve bugneten...
De múlt héten kelt el olcsón egy alapméretes 90-es löketű DPR főtengely ebay-en...  Shocked
én is csak agyalok, bontódik egy t3 egy ismerősnél,
és kíváncsiskodom, hogy mik a lehetőségek

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9699 Dátum: 2010 Június 17, 22:07:18 »

szokott itt 50% leárazás lenni? Undecided
én is csak agyalok, bontódik egy t3 egy ismerősnél,
és kíváncsiskodom, hogy mik a lehetőségek

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9698 Dátum: 2010 Június 17, 22:03:11 »

Ezeket hogy a f@szba csináltad? Hogy fogtad a kamerát??? Én egy videót nyomtam, de annyira hangos a motor, hogy a kamera lenémított?! Csak kattogás hallatszik, mintha szétdőlt volna a vezérlés...
Egyébként mocsok hangos... Ma beleszaladtam a 100. megtett mérföldbe (mert eddig rosszul mondtam, nem 50km-t mentem vele, hiszen mérföld-órám van) és az 50 km-es úton bedugult a fülem!!
Egyébként még nincs bizodalmam ebben a mociban... 130-as tempónál egyszer csak csörgést hallottam.. Mondom mi történt? Félre álltam, kerestem a hibát, de semmi... Elindultam, megint... Aztán rájöttem, hogy az ülés alatt van 2 villáskulcs, azok zörögnek....
http://www.youtube.com/watch?v=IOA9ZXNfoBw&feature=channel

oxi boxer Shocked Shocked Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9697 Dátum: 2010 Június 17, 21:59:24 »

Ezeket hogy a f@szba csináltad? Hogy fogtad a kamerát??? Én egy videót nyomtam, de annyira hangos a motor, hogy a kamera lenémított?! Csak kattogás hallatszik, mintha szétdőlt volna a vezérlés...
Egyébként mocsok hangos... Ma beleszaladtam a 100. megtett mérföldbe (mert eddig rosszul mondtam, nem 50km-t mentem vele, hiszen mérföld-órám van) és az 50 km-es úton bedugult a fülem!!
Egyébként még nincs bizodalmam ebben a mociban... 130-as tempónál egyszer csak csörgést hallottam.. Mondom mi történt? Félre álltam, kerestem a hibát, de semmi... Elindultam, megint... Aztán rájöttem, hogy az ülés alatt van 2 villáskulcs, azok zörögnek....
http://www.youtube.com/watch?v=IOA9ZXNfoBw&feature=channel


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9696 Dátum: 2010 Június 17, 21:55:41 »

szokott itt 50% leárazás lenni? Undecided

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9695 Dátum: 2010 Június 17, 21:54:21 »

Picit kell a blokkon faragni, hogy elforduljon. Vezérműtengelyen nem. Hajtórúdból széria typ1-essel összemegy, a WBX-nél nagyobb a dugattyúcsap. A legnagyobb módosítás amít csinálni kell, hogy a lendkerék felöli csapágyhelyet fel kell marni, mert az WBX-nél nagyobb.

kösz
"Hajtórúdból széria typ1-essel összemegy" pont ezt olvastam most valami régebbi elmentett levelezgetésben Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9694 Dátum: 2010 Június 17, 21:53:08 »

értem,köszi
közben olyan infót találtam hogy a typ1es hajtó rúd jó lehet a wbx tengelyre
 de nagyobb lökethez már azt is cserélni kellene gondolom
csak ha forgatni akarod  Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9693 Dátum: 2010 Június 17, 21:52:00 »

bank számlát! szólj ha találtál főtengelyt, mert nekem nem sikerült Sad
http://www.ahnendorp.com/VW-Wasserboxer-Motorteile-und-Bearbeitungen/Motorgehaeuse--Kurbelwellen--Pleuelstangen-59/Kurbelwelle-VW-Wasserboxer-Motor-2-1-im-Austausch.html
 Cool

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9692 Dátum: 2010 Június 17, 21:51:23 »

már a wbx nél is reszelni kell+utolsó csapágyat mokolni kell mert wbx nél más......,lendkerékkel is baj van mert wbx soks tiftes és nem találsz 215öst csak 228ats ott váltófaragás +automta indimotorral induk csak hirten ennyi:)
értem,köszi
közben olyan infót találtam hogy a typ1es hajtó rúd jó lehet a wbx tengelyre
 de nagyobb lökethez már azt is cserélni kellene gondolom

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9691 Dátum: 2010 Június 17, 21:51:14 »

lenne pár szakmai kérdésem
ha wbx vagy más növelt löketű főtengelyt szeretnék a typ1-es blokkomba szerelni, mit kell még cserélni,

bank számlát! szólj ha találtál főtengelyt, mert nekem nem sikerült Sad

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9690 Dátum: 2010 Június 17, 21:47:08 »

Picit kell a blokkon faragni, hogy elforduljon. Vezérműtengelyen nem. Hajtórúdból széria typ1-essel összemegy, a WBX-nél nagyobb a dugattyúcsap. A legnagyobb módosítás amít csinálni kell, hogy a lendkerék felöli csapágyhelyet fel kell marni, mert az WBX-nél nagyobb.

lenne pár szakmai kérdésem
ha wbx vagy más növelt löketű főtengelyt szeretnék a typ1-es blokkomba szerelni, mit kell még cserélni, hogy be szerelhető legyen
pl.: a wbx 76.5-ös löketű úgy tudom ez még elfér a blokkban és a vezérműtengelytől is, nem kell alakítani mint Stuntnak a 82-es löketnél még a blokkot is "reszelni" kellett
hajtórúdat kell-e cserélni ill. a henger dugó garn. gondolom nem lehet a gyári a csapszeg elhelyezése miatt

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9689 Dátum: 2010 Június 17, 21:42:22 »

lenne pár szakmai kérdésem
ha wbx vagy más növelt löketű főtengelyt szeretnék a typ1-es blokkomba szerelni, mit kell még cserélni, hogy be szerelhető legyen
pl.: a wbx 76.5-ös löketű úgy tudom ez még elfér a blokkban és a vezérműtengelytől is, nem kell alakítani mint Stuntnak a 82-es löketnél még a blokkot is "reszelni" kellett
hajtórúdat kell-e cserélni ill. a henger dugó garn. gondolom nem lehet a gyári a csapszeg elhelyezése miatt
már a wbx nél is reszelni kell+utolsó csapágyat mokolni kell mert wbx nél más......,lendkerékkel is baj van mert wbx soks tiftes és nem találsz 215öst csak 228ats ott váltófaragás +automta indimotorral induk csak hirten ennyi:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9688 Dátum: 2010 Június 17, 21:27:29 »

jó-jó csak hát a müszerfal alól látszik hogy kilóg a fúrógép tokmányába a km.spirál Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9687 Dátum: 2010 Június 17, 21:18:22 »

lenne pár szakmai kérdésem
ha wbx vagy más növelt löketű főtengelyt szeretnék a typ1-es blokkomba szerelni, mit kell még cserélni, hogy be szerelhető legyen
pl.: a wbx 76.5-ös löketű úgy tudom ez még elfér a blokkban és a vezérműtengelytől is, nem kell alakítani mint Stuntnak a 82-es löketnél még a blokkot is "reszelni" kellett
hajtórúdat kell-e cserélni ill. a henger dugó garn. gondolom nem lehet a gyári a csapszeg elhelyezése miatt

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9686 Dátum: 2010 Június 17, 21:10:16 »

ez naaagyon jó Wink Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9685 Dátum: 2010 Június 17, 21:09:48 »

pöpec  Grin
mit akarsz, megy ez mint a disznó  Wink
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 [315] 316 317 318 319 320 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.