www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:47:23
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
310
311
312
313
314
[
315
]
316
317
318
319
320
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406631 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9724 Dátum:
2010 Június 19, 10:19:28 »
1. 2. fokozatban picit meghuzatva, 3. 4.-ben finoman haladva:
http://www.youtube.com/watch?v=RyX1ixfHYsg&feature=channel
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9723 Dátum:
2010 Június 18, 22:02:33 »
Hihetetlen hogy a videókból milyen jól látszik a különbség.
forgós vs. alulnyomatékos
http://www.youtube.com/watch?v=QomXXM_azxc
http://www.youtube.com/watch?v=IOA9ZXNfoBw&feature=channel
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Június 18, 22:05:32 írta tazoli
»
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9722 Dátum:
2010 Június 18, 22:01:53 »
Idézetet írta: somci - 2010 Június 17, 23:38:35
Fasza! Élmény autózni vele gondolom
Ma ültem benne. Tetszik! A nyugodt erő. Nagyon szépen húz alulról. Ilyet szerettem volna én is, de az 1.6 sajnos nem elég ehhez. Ja és a futóműve is nagyon jó lett szerintem, szépen ül a kanyarban.
1963 VW1200 DeLuxe
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9721 Dátum:
2010 Június 17, 23:38:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:13:29
http://www.youtube.com/watch?v=QomXXM_azxc
Fasza! Élmény autózni vele gondolom
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9720 Dátum:
2010 Június 17, 23:29:17 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Június 17, 23:13:02
Nem sokat számít, az emelkedőt se veszi észre...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9719 Dátum:
2010 Június 17, 23:13:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 23:05:42
Gondoltam rá!
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9718 Dátum:
2010 Június 17, 23:05:42 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 17, 23:00:07
a homlokára szíjazta mint egy fejlámpát
Gondoltam rá!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9717 Dátum:
2010 Június 17, 23:00:07 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 17, 22:57:02
Ne hantázz! Köztudott, hogy a férfiak egyszerre csak egy dologra képesek figyelni! Először azt hittem a száddal tartod a gépet, de aztán nyomtál valami ratyi szöveget, hogy gyorsítás 50-ről 100-ra
a homlokára szíjazta mint egy fejlámpát
benzingőzös jócakát mindenkinek
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9716 Dátum:
2010 Június 17, 22:59:24 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 17, 22:57:02
Ne hantázz! Köztudott, hogy a férfiak egyszerre csak egy dologra képesek figyelni! Először azt hittem a száddal tartod a gépet, de aztán nyomtál valami ratyi szöveget, hogy gyorsítás 50-ről 100-ra
Inkább imádkozz, hogy ne találjam meg azt az 1000 fordulatot, ami 5000 és 6000 között van!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9715 Dátum:
2010 Június 17, 22:57:02 »
Ne hantázz! Köztudott, hogy a férfiak egyszerre csak egy dologra képesek figyelni! Először azt hittem a száddal tartod a gépet, de aztán nyomtál valami ratyi szöveget, hogy gyorsítás 50-ről 100-ra
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 22:32:25
Canon Powershot A590 fényképező és simán egy kézzel fogtam. Váltásnál meg elengedtem a kormányt, nekem van futómű alatta, nem 19 centit keskenyített 115-ös gumival...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9714 Dátum:
2010 Június 17, 22:50:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 22:45:07
Mittudomén. Kellene?
ha felesleges lesz, lehet,
mexikoi sport dobom volt de nem tetszett a hangja, most gyári van fent de ezzel meg nem úgy megy
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9713 Dátum:
2010 Június 17, 22:45:07 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 17, 22:39:39
és mi lesz a sorsa a levetett kipuffnak?
Mittudomén. Kellene?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9712 Dátum:
2010 Június 17, 22:44:13 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 17, 21:59:24
Ezeket hogy a f@szba csináltad? Hogy fogtad a kamerát??? Én egy videót nyomtam, de annyira hangos a motor, hogy a kamera lenémított?! Csak kattogás hallatszik, mintha szétdőlt volna a vezérlés...
Egyébként mocsok hangos... Ma beleszaladtam a 100. megtett mérföldbe (mert eddig rosszul mondtam, nem 50km-t mentem vele, hiszen mérföld-órám van) és az 50 km-es úton bedugult a fülem!!
Egyébként még nincs bizodalmam ebben a mociban... 130-as tempónál egyszer csak csörgést hallottam.. Mondom mi történt? Félre álltam, kerestem a hibát, de semmi... Elindultam, megint... Aztán rájöttem, hogy az ülés alatt van 2 villáskulcs, azok zörögnek....
http://www.youtube.com/watch?v=IOA9ZXNfoBw&feature=channel
Ma nyomtam 130 km-t. Olajfolyás gyakorlatilag megszűnt (meghúztam a csavart
és kezd bejáratódni. Adtam neki előgyújtást, 10 fok, jobb lett alul, de felül ugyanúgy nem forog.
Holnap még majd fogyasztást mérek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9711 Dátum:
2010 Június 17, 22:39:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 22:35:02
Ismerem ezt a srácot, Bitburgban is ott volt.
86-ost kemény befaragni még Chevy csapággyal is.
De Te úgyis megoldod
egyenlőre még nem töröm a fejem blokk bontáson, míg ilyen jól megy a gép nem piszka,
de aztán... vagy ha már nagyon lealáztok 1/4 mérföldön
akkor elkezdhetünk továbbgondolkozni
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9710 Dátum:
2010 Június 17, 22:39:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 22:38:37
Azt hiszem ezen érződik leginkább, hogy milyen nyomatékos.
Nagyon jó vele menni városban is.
A kipufogó nagyon fogja, azt hiszem. Egy python majd megtáltosítja.
és mi lesz a sorsa a levetett kipuffnak?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9709 Dátum:
2010 Június 17, 22:38:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:09:59
http://www.youtube.com/watch?v=4Ny6W9vy05k
Azt hiszem ezen érződik leginkább, hogy milyen nyomatékos.
Nagyon jó vele menni városban is.
A kipufogó nagyon fogja, azt hiszem. Egy python majd megtáltosítja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9708 Dátum:
2010 Június 17, 22:35:02 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 17, 22:30:37
ni
http://cgi.ebay.de/86mm-Kurbelwelle-VW-Kafer-Co-Typ1-NEU-/130398859402?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1e5c60b08a
Ismerem ezt a srácot, Bitburgban is ott volt.
86-ost kemény befaragni még Chevy csapággyal is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9707 Dátum:
2010 Június 17, 22:32:25 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 17, 21:59:24
Ezeket hogy a f@szba csináltad? Hogy fogtad a kamerát??? Én egy videót nyomtam, de annyira hangos a motor, hogy a kamera lenémított?! Csak kattogás hallatszik, mintha szétdőlt volna a vezérlés...
Egyébként mocsok hangos... Ma beleszaladtam a 100. megtett mérföldbe (mert eddig rosszul mondtam, nem 50km-t mentem vele, hiszen mérföld-órám van) és az 50 km-es úton bedugult a fülem!!
Egyébként még nincs bizodalmam ebben a mociban... 130-as tempónál egyszer csak csörgést hallottam.. Mondom mi történt? Félre álltam, kerestem a hibát, de semmi... Elindultam, megint... Aztán rájöttem, hogy az ülés alatt van 2 villáskulcs, azok zörögnek....
http://www.youtube.com/watch?v=IOA9ZXNfoBw&feature=channel
Canon Powershot A590 fényképező és simán egy kézzel fogtam. Váltásnál meg elengedtem a kormányt, nekem van futómű alatta, nem 19 centit keskenyített 115-ös gumival...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9706 Dátum:
2010 Június 17, 22:30:37 »
ni
http://cgi.ebay.de/86mm-Kurbelwelle-VW-Kafer-Co-Typ1-NEU-/130398859402?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1e5c60b08a
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9705 Dátum:
2010 Június 17, 22:29:37 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 17, 22:20:26
Ja, beteg, csak találj hozzá blokkot amiben átfordul... Szerintem a gyáriban csak úgy, ha felhegeszted... Egyébként 70-80ezer Ft körül alakult a vége...
az elég jó, tényleg
de az nekem már űrtechnika lenne
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9704 Dátum:
2010 Június 17, 22:23:28 »
Itt van:
http://cgi.ebay.de/vw-kafer-Kurbelwelle-DPR-90-mm-Tuning-Typ-1-/220615842706?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item335dba9b92
Csak a hajtórúd csapok alapméretesek.
Idézetet írta: callook - 2010 Június 17, 22:20:26
Ja, beteg, csak találj hozzá blokkot amiben átfordul... Szerintem a gyáriban csak úgy, ha felhegeszted... Egyébként 70-80ezer Ft körül alakult a vége...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9703 Dátum:
2010 Június 17, 22:20:26 »
Ja, beteg, csak találj hozzá blokkot amiben átfordul... Szerintem a gyáriban csak úgy, ha felhegeszted... Egyébként 70-80ezer Ft körül alakult a vége...
Idézetet írta: gas - 2010 Június 17, 22:15:49
azzal az 87-es dugókkal is 2140-es motor lenne
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9702 Dátum:
2010 Június 17, 22:15:49 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 17, 22:14:17
90-es löketű
azzal az 87-es dugókkal is 2140-es motor lenne
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9701 Dátum:
2010 Június 17, 22:14:17 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 17, 22:11:48
Nehéz ügy a WBX főtengely.
Ebayen néha van elviselhető áron, illetve bugneten...
De múlt héten kelt el olcsón egy alapméretes 90-es löketű DPR főtengely ebay-en...
90-es löketű
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9700 Dátum:
2010 Június 17, 22:11:48 »
Nehéz ügy a WBX főtengely.
Ebayen néha van elviselhető áron, illetve bugneten...
De múlt héten kelt el olcsón egy alapméretes 90-es löketű DPR főtengely ebay-en...
Idézetet írta: gas - 2010 Június 17, 22:07:18
én is csak agyalok, bontódik egy t3 egy ismerősnél,
és kíváncsiskodom, hogy mik a lehetőségek
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9699 Dátum:
2010 Június 17, 22:07:18 »
Idézetet írta: tati - 2010 Június 17, 21:55:41
szokott itt 50% leárazás lenni?
én is csak agyalok, bontódik egy t3 egy ismerősnél,
és kíváncsiskodom, hogy mik a lehetőségek
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9698 Dátum:
2010 Június 17, 22:03:11 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 17, 21:59:24
Ezeket hogy a f@szba csináltad? Hogy fogtad a kamerát??? Én egy videót nyomtam, de annyira hangos a motor, hogy a kamera lenémított?! Csak kattogás hallatszik, mintha szétdőlt volna a vezérlés...
Egyébként mocsok hangos... Ma beleszaladtam a 100. megtett mérföldbe (mert eddig rosszul mondtam, nem 50km-t mentem vele, hiszen mérföld-órám van) és az 50 km-es úton bedugult a fülem!!
Egyébként még nincs bizodalmam ebben a mociban... 130-as tempónál egyszer csak csörgést hallottam.. Mondom mi történt? Félre álltam, kerestem a hibát, de semmi... Elindultam, megint... Aztán rájöttem, hogy az ülés alatt van 2 villáskulcs, azok zörögnek....
http://www.youtube.com/watch?v=IOA9ZXNfoBw&feature=channel
oxi boxer
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9697 Dátum:
2010 Június 17, 21:59:24 »
Ezeket hogy a f@szba csináltad? Hogy fogtad a kamerát??? Én egy videót nyomtam, de annyira hangos a motor, hogy a kamera lenémított?! Csak kattogás hallatszik, mintha szétdőlt volna a vezérlés...
Egyébként mocsok hangos... Ma beleszaladtam a 100. megtett mérföldbe (mert eddig rosszul mondtam, nem 50km-t mentem vele, hiszen mérföld-órám van) és az 50 km-es úton bedugult a fülem!!
Egyébként még nincs bizodalmam ebben a mociban... 130-as tempónál egyszer csak csörgést hallottam.. Mondom mi történt? Félre álltam, kerestem a hibát, de semmi... Elindultam, megint... Aztán rájöttem, hogy az ülés alatt van 2 villáskulcs, azok zörögnek....
http://www.youtube.com/watch?v=IOA9ZXNfoBw&feature=channel
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:13:29
http://www.youtube.com/watch?v=QomXXM_azxc
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9696 Dátum:
2010 Június 17, 21:55:41 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 17, 21:52:00
http://www.ahnendorp.com/VW-Wasserboxer-Motorteile-und-Bearbeitungen/Motorgehaeuse--Kurbelwellen--Pleuelstangen-59/Kurbelwelle-VW-Wasserboxer-Motor-2-1-im-Austausch.html
szokott itt 50% leárazás lenni?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9695 Dátum:
2010 Június 17, 21:54:21 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 17, 21:47:08
Picit kell a blokkon faragni, hogy elforduljon. Vezérműtengelyen nem. Hajtórúdból széria typ1-essel összemegy, a WBX-nél nagyobb a dugattyúcsap. A legnagyobb módosítás amít csinálni kell, hogy a lendkerék felöli csapágyhelyet fel kell marni, mert az WBX-nél nagyobb.
kösz
"Hajtórúdból széria typ1-essel összemegy" pont ezt olvastam most valami régebbi elmentett levelezgetésben
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9694 Dátum:
2010 Június 17, 21:53:08 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 17, 21:51:23
értem,köszi
közben olyan infót találtam hogy a typ1es hajtó rúd jó lehet a wbx tengelyre
de nagyobb lökethez már azt is cserélni kellene gondolom
csak ha forgatni akarod
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9693 Dátum:
2010 Június 17, 21:52:00 »
Idézetet írta: tati - 2010 Június 17, 21:51:14
bank számlát! szólj ha találtál főtengelyt, mert nekem nem sikerült
http://www.ahnendorp.com/VW-Wasserboxer-Motorteile-und-Bearbeitungen/Motorgehaeuse--Kurbelwellen--Pleuelstangen-59/Kurbelwelle-VW-Wasserboxer-Motor-2-1-im-Austausch.html
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9692 Dátum:
2010 Június 17, 21:51:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 17, 21:42:22
már a wbx nél is reszelni kell+utolsó csapágyat mokolni kell mert wbx nél más......,lendkerékkel is baj van mert wbx soks tiftes és nem találsz 215öst csak 228ats ott váltófaragás +automta indimotorral induk csak hirten ennyi:)
értem,köszi
közben olyan infót találtam hogy a typ1es hajtó rúd jó lehet a wbx tengelyre
de nagyobb lökethez már azt is cserélni kellene gondolom
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9691 Dátum:
2010 Június 17, 21:51:14 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 17, 21:18:22
lenne pár szakmai kérdésem
ha wbx vagy más növelt löketű főtengelyt szeretnék a typ1-es blokkomba szerelni, mit kell még cserélni,
bank számlát! szólj ha találtál főtengelyt, mert nekem nem sikerült
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9690 Dátum:
2010 Június 17, 21:47:08 »
Picit kell a blokkon faragni, hogy elforduljon. Vezérműtengelyen nem. Hajtórúdból széria typ1-essel összemegy, a WBX-nél nagyobb a dugattyúcsap. A legnagyobb módosítás amít csinálni kell, hogy a lendkerék felöli csapágyhelyet fel kell marni, mert az WBX-nél nagyobb.
Idézetet írta: gas - 2010 Június 17, 21:18:22
lenne pár szakmai kérdésem
ha wbx vagy más növelt löketű főtengelyt szeretnék a typ1-es blokkomba szerelni, mit kell még cserélni, hogy be szerelhető legyen
pl.: a wbx 76.5-ös löketű úgy tudom ez még elfér a blokkban és a vezérműtengelytől is, nem kell alakítani mint Stuntnak a 82-es löketnél még a blokkot is "reszelni" kellett
hajtórúdat kell-e cserélni ill. a henger dugó garn. gondolom nem lehet a gyári a csapszeg elhelyezése miatt
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9689 Dátum:
2010 Június 17, 21:42:22 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 17, 21:18:22
lenne pár szakmai kérdésem
ha wbx vagy más növelt löketű főtengelyt szeretnék a typ1-es blokkomba szerelni, mit kell még cserélni, hogy be szerelhető legyen
pl.: a wbx 76.5-ös löketű úgy tudom ez még elfér a blokkban és a vezérműtengelytől is, nem kell alakítani mint Stuntnak a 82-es löketnél még a blokkot is "reszelni" kellett
hajtórúdat kell-e cserélni ill. a henger dugó garn. gondolom nem lehet a gyári a csapszeg elhelyezése miatt
már a wbx nél is reszelni kell+utolsó csapágyat mokolni kell mert wbx nél más......,lendkerékkel is baj van mert wbx soks tiftes és nem találsz 215öst csak 228ats ott váltófaragás +automta indimotorral induk csak hirten ennyi:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9688 Dátum:
2010 Június 17, 21:27:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:09:59
http://www.youtube.com/watch?v=4Ny6W9vy05k
jó-jó csak hát a müszerfal alól látszik hogy kilóg a fúrógép tokmányába a km.spirál
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9687 Dátum:
2010 Június 17, 21:18:22 »
lenne pár szakmai kérdésem
ha wbx vagy más növelt löketű főtengelyt szeretnék a typ1-es blokkomba szerelni, mit kell még cserélni, hogy be szerelhető legyen
pl.: a wbx 76.5-ös löketű úgy tudom ez még elfér a blokkban és a vezérműtengelytől is, nem kell alakítani mint Stuntnak a 82-es löketnél még a blokkot is "reszelni" kellett
hajtórúdat kell-e cserélni ill. a henger dugó garn. gondolom nem lehet a gyári a csapszeg elhelyezése miatt
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9686 Dátum:
2010 Június 17, 21:10:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:07:33
http://www.youtube.com/watch?v=CFEhy9y4eLY
ez naaagyon jó
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9685 Dátum:
2010 Június 17, 21:09:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 17, 20:13:29
http://www.youtube.com/watch?v=QomXXM_azxc
pöpec
mit akarsz, megy ez mint a disznó
Oldalak:
1
...
310
311
312
313
314
[
315
]
316
317
318
319
320
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...