www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:14:30
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
318
319
320
321
322
[
323
]
324
325
326
327
328
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404716 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9404 Dátum:
2010 Május 14, 22:38:23 »
Idézetet írta: tati - 2010 Május 14, 15:27:34
illetve a fialtató
A motor is készül hozzá.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9403 Dátum:
2010 Május 14, 18:04:50 »
Szeky verseny motorja a műtőasztalon, hogy végre megmutathassa a Volks&Roll-on, hogy mit is tud valójában... erre most van a legnagyobb esély
Képek:
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50673339?o=0#2
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9402 Dátum:
2010 Május 14, 15:58:34 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Május 14, 15:30:53
Lefolyócső, UV-álló?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9401 Dátum:
2010 Május 14, 15:30:53 »
Idézetet írta: tati - 2010 Május 14, 15:18:23
Stunt! elkészült a tengerimalacod itatója !
Lefolyócső, UV-álló?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9400 Dátum:
2010 Május 14, 15:27:34 »
Idézetet írta: tati - 2010 Május 14, 15:18:23
Stunt! elkészült a tengerimalacod itatója !
illetve a fialtató
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9399 Dátum:
2010 Május 14, 15:18:23 »
Stunt! elkészült a tengerimalacod itatója !
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9398 Dátum:
2010 Május 12, 16:57:05 »
hmmm... de jó is volna ott a sóstóban meglövetni a gépet!
"Szeretném ha feltudnám nyomni 200 fölé. Csak egyszer... ha egyszer 200 fölött volt, boldogan gurulok vissza..." by Burt Munro
(persze ő mph-ban értette
)
http://www.youtube.com/watch?v=8UapqYmJpw4
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9397 Dátum:
2010 Május 12, 12:22:08 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 Május 12, 11:55:26
pöcc röff ??
mentetek is mar vele az udvarban ??
kb-jövö penteken en is fellepek arrafele
még csak szivatni se kellett pöcc röff
gene berg tudja a dolgát
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9396 Dátum:
2010 Május 12, 11:55:26 »
Idézetet írta: LesL!E084 - 2010 Május 12, 09:15:34
pöcc röff ??
mentetek is mar vele az udvarban ??
kb-jövö penteken en is fellepek arrafele
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9395 Dátum:
2010 Május 12, 09:57:34 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Május 12, 00:20:44
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9394 Dátum:
2010 Május 12, 09:15:34 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 11, 19:08:50
Berreg a motorom és nem lehetek ott..majd csak szombaton...
használni meg majd 1-1,5 hónap múlva
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9393 Dátum:
2010 Május 12, 00:20:44 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9392 Dátum:
2010 Május 11, 19:24:02 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 Május 11, 19:21:45
uhh ez sz.pás.sajnálom.
jah,köszi, valahogy azért túlélem.. meg ugye reménykedem azért, hogy mégsem fog 1 hónapot tartani a származás lekérdezés Oregonból...Floridából vagy Californiából elhiszem, hogy kb 1 hónap,onnan sokan hoznak autót a világ minden részére, de remélem Oregonból hamarabb megvan...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9391 Dátum:
2010 Május 11, 19:21:45 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 11, 19:20:53
de,csak sokan mondták, hogy 1 -max2 nap alatt megvan minden...
lehet meg is van pl az eu-s autónál, csak nem az usa-ból valónál...
uhh ez sz.pás.sajnálom.
új számom van:20 592 5434
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9390 Dátum:
2010 Május 11, 19:20:53 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 Május 11, 19:16:58
uhh
(ezt nem lehetett volna előbb indítani,most aktuális a dolog?
)
de,csak sokan mondták, hogy 1 -max2 nap alatt megvan minden...
lehet meg is van pl az eu-s autónál, csak nem az usa-ból valónál...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9389 Dátum:
2010 Május 11, 19:16:58 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 11, 19:14:40
annyi idő lesz a papírozás...
uhh
(ezt nem lehetett volna előbb indítani,most aktuális a dolog?
)
új számom van:20 592 5434
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9388 Dátum:
2010 Május 11, 19:14:40 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 Május 11, 19:11:25
miért?
annyi idő lesz a papírozás...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9387 Dátum:
2010 Május 11, 19:11:25 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 11, 19:08:50
használni meg majd 1-1,5 hónap múlva
miért?
új számom van:20 592 5434
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9386 Dátum:
2010 Május 11, 19:08:50 »
Berreg a motorom és nem lehetek ott..majd csak szombaton...
használni meg majd 1-1,5 hónap múlva
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9385 Dátum:
2010 Május 11, 15:10:15 »
A kocka motor azt jelenti, hogy közel azonos a furat és a löket. A 90.5 és a 69 ettől messze van...
Ez a kocka motor amolyan ökölszabály, hogy ha ehhez tartunk, az az ideális. (Persze ez csak nagy általánosságban igaz, hiszen nem hiába gyártanak rövid és hosszú löketű motorokat is.) Nem mindegy, hogy mi a cél...
Bogárnál eleve a gyári 1,6 is már eltér az ideálistól a 86/69 aránnyal és ha a furatot növeljük, akkor egyre távolodunk ettől. Ez persze nem azt jelenti, hogy egy 1776 motor gyengébb lesz egy 1,6-nál, de ha nem a henger-dugo-t cserélnénk le 90,5-re az 1,6 motoron, hanem a főtengelyt 78-ra, akkor az így kapott 1791-es motor (ami csak 15 ccm-rel nagyobb az 1776-nál) okozhat meglepetéseket a rövidlöketű társához képest...
Idézetet írta: somci - 2010 Május 11, 13:37:43
Valamit olvastam itt a "kocka" motorokról, tehát majdnem azonos furat-löket. Ezek miért is jók? Nyomatékosak, bírják a strapát? Ilyen a sokat emlegetett 1776 is, vagy az egy másik variációból szokott kijönni? 69-es dugó, 90,5-ös furat?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9384 Dátum:
2010 Május 11, 13:37:43 »
Valamit olvastam itt a "kocka" motorokról, tehát majdnem azonos furat-löket. Ezek miért is jók? Nyomatékosak, bírják a strapát? Ilyen a sokat emlegetett 1776 is, vagy az egy másik variációból szokott kijönni? 69-es dugó, 90,5-ös furat?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9383 Dátum:
2010 Május 11, 09:25:05 »
Idézetet írta: somci - 2010 Május 11, 00:08:24
http://www.flat4.de/motor1t1.htm#Bohrung1
Hátha segít, van egy rakat táblázat, és nem árt, ha tudsz németül!
ez jó!
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9382 Dátum:
2010 Május 11, 00:08:24 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Május 10, 06:39:03
Amikor ilyen 1.9-es meg hasoló motrot építenek milyen blokkra pakolják őket fel?
http://www.flat4.de/motor1t1.htm#Bohrung1
Hátha segít, van egy rakat táblázat, és nem árt, ha tudsz németül!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9381 Dátum:
2010 Május 10, 09:10:17 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Május 10, 06:39:03
Amikor ilyen 1.9-es meg hasoló motrot építenek milyen blokkra pakolják őket fel?
typ1
www.tatinson.hu
www.kck.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9380 Dátum:
2010 Május 10, 06:39:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Május 09, 23:24:10
1679-es a legnagyobb, azt hiszem.
Ez 88 mm-es henger papírvékony fallal, nem ajánlom.
Amikor ilyen 1.9-es meg hasoló motrot építenek milyen blokkra pakolják őket fel?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9379 Dátum:
2010 Május 10, 00:00:34 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Május 09, 23:41:45
Tegnap este tettem be.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9378 Dátum:
2010 Május 09, 23:48:10 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 Május 09, 23:44:57
ez a 3-4% különbség mire jó?
Hogy ne olvadjon le a henger az autópályán
Amúgy akkor már 1776, ma belegondolva én is ilyenben gondolkodnék a széria 1584 es helyett, főleg, hogy anno abból is a drágábbik, Kolbensmidt HD garnitúrát vettem.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Május 09, 23:51:02 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9377 Dátum:
2010 Május 09, 23:44:57 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Május 09, 23:41:14
1641 a legnagyobb, amit ajánlani szoktak.
ez a 3-4% különbség mire jó?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9376 Dátum:
2010 Május 09, 23:41:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Május 09, 23:31:24
Írtam a blogomba, akit érdekel.
Holnap megyek a hengerfejekért és rakom összefelé....
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9375 Dátum:
2010 Május 09, 23:41:14 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Május 09, 22:20:13
type1 -es blokkra mekkora hengerszetett lehet felrakni a blokk megmunkálása nélkül? (van nagyon sok homályos dolog a blokk átalakítása terén ezért kérdezek, remélem nem gond
)
1641 a legnagyobb, amit ajánlani szoktak.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9374 Dátum:
2010 Május 09, 23:31:24 »
Írtam a blogomba, akit érdekel.
Holnap megyek a hengerfejekért és rakom összefelé....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9373 Dátum:
2010 Május 09, 23:24:10 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Május 09, 22:20:13
type1 -es blokkra mekkora hengerszetett lehet felrakni a blokk megmunkálása nélkül? (van nagyon sok homályos dolog a blokk átalakítása terén ezért kérdezek, remélem nem gond
)
1679-es a legnagyobb, azt hiszem.
Ez 88 mm-es henger papírvékony fallal, nem ajánlom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9372 Dátum:
2010 Május 09, 22:20:13 »
type1 -es blokkra mekkora hengerszetett lehet felrakni a blokk megmunkálása nélkül? (van nagyon sok homályos dolog a blokk átalakítása terén ezért kérdezek, remélem nem gond
)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9371 Dátum:
2010 Május 09, 20:15:46 »
Volks & Roll topikban válaszoltam
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 08, 20:25:31
majd invitald Lachazara ha tenyleg ott lesz:)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9370 Dátum:
2010 Május 09, 09:15:26 »
Idézetet írta: callook - 2010 Május 09, 08:58:32
Ok.
http://sparkafer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9369 Dátum:
2010 Május 09, 08:58:32 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 Május 09, 08:48:21
Zoli!
Egy hp710c nyomit tudok adni, csak patront kell bele szerezned.Tökéletesen működik. Csak már senkinek nem kell.Reménykedem, hogy neked igen, mert nincs szívem kidobni.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9368 Dátum:
2010 Május 09, 08:48:21 »
Idézetet írta: callook - 2010 Május 09, 08:39:37
OK!
Na, ilyenkor lenne jó egy nyomtató itthon... Pár példányban kinyomtathattam volna a plakáátot A4-ben... 4 osztrák bogár is rendszeresen jön és bemennek 14 alá negyedmérföldön... De majd szólok nekik, aztán leírom cetlire honlap címét.
Zoli!
Egy hp710c nyomit tudok adni, csak patront kell bele szerezned.Tökéletesen működik. Csak már senkinek nem kell.Reménykedem, hogy neked igen, mert nincs szívem kidobni.
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Május 09, 08:53:02 írta sparkafer
»
http://sparkafer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9367 Dátum:
2010 Május 09, 08:39:37 »
OK!
Na, ilyenkor lenne jó egy nyomtató itthon... Pár példányban kinyomtathattam volna a plakáátot A4-ben... 4 osztrák bogár is rendszeresen jön és bemennek 14 alá negyedmérföldön... De majd szólok nekik, aztán leírom cetlire honlap címét.
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 08, 20:25:31
majd invitald Lachazara ha tenyleg ott lesz:)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9366 Dátum:
2010 Május 08, 20:25:31 »
Idézetet írta: callook - 2010 Május 08, 12:39:45
Én megyek.
majd invitald Lachazara ha tenyleg ott lesz:)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9365 Dátum:
2010 Május 08, 19:05:00 »
Ma a váltóm faragásával odáig jutottam, hogy sikerült lángra lobbannom:
http://callook.freeblog.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
318
319
320
321
322
[
323
]
324
325
326
327
328
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...