www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 20:46:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404551 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9284 Dátum: 2010 április 27, 22:51:29 »



Mindenki olyanra csinálja az autóját, amilyenre akarja.  Nekem a kitámasztott motortérfedél nem fér bele a dologba, más megoldást akartam keresni.

Méréseket nem végeztem a hűtéssel kapcsolatban, nem tudom megmondani, hogy az egyik vagy másik mennyire hatékony. A kitámasztott fedél azt gondolom, hogy több levegőt enged be, de nekem akkor sem kell.

Azt hiszem világos voltam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #9283 Dátum: 2010 április 27, 22:48:09 »

Mert ronda.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9282 Dátum: 2010 április 27, 22:36:37 »

Akkor már miért nem felső motorház kiemelőt szerelsz fel?? szvsz azzal jobban szellőzik..

Mert ronda.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9281 Dátum: 2010 április 27, 22:32:03 »


... Ha forró lesz a rendszám, akkor tuti.  Wink
csak le ne folyjon róla a matrinya Evil
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #9280 Dátum: 2010 április 27, 22:31:18 »


Miért, gondolod, hogy az a 2 cm-es rés körben nem engedi ki a meleg levegőt?

Menet közben biztos vagyok benne, hogy így könnyebben átszellőzik a motortér. Ha forró lesz a rendszám, akkor tuti.  Wink
Akkor már miért nem felső motorház kiemelőt szerelsz fel?? szvsz azzal jobban szellőzik..
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9279 Dátum: 2010 április 27, 22:24:29 »

Kérdés, hogy mennyi a sugárzó hő, és mennyit szállít a turbinád. Ha sokat, akkor ott is csak szív.

Menet közben biztos vagyok benne, hogy így könnyebben átszellőzik a motortér. Ha forró lesz a rendszám, akkor tuti.  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9278 Dátum: 2010 április 27, 22:21:33 »

Ennek a hasznosságát mérésekkel is igazold majd!  Evil
Persze úgy, hogy fent van a rendszámtábla.


Miért, gondolod, hogy az a 2 cm-es rés körben nem engedi ki a meleg levegőt?

Menet közben biztos vagyok benne, hogy így könnyebben átszellőzik a motortér. Ha forró lesz a rendszám, akkor tuti.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9277 Dátum: 2010 április 27, 22:00:29 »

http://oettingertsv.blogspot.com/

Megcsináltam a motortér szellőzést.
Ennek a hasznosságát mérésekkel is igazold majd!  Evil
Persze úgy, hogy fent van a rendszámtábla.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #9276 Dátum: 2010 április 27, 21:58:08 »

eladó 94 hengerdugó szett,
az mekkora köbcentit eredményez ha gyári a főtengely? 1914?
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 27, 22:16:17 írta Typ117 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9275 Dátum: 2010 április 27, 20:26:46 »

http://oettingertsv.blogspot.com/

Megcsináltam a motortér szellőzést.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9274 Dátum: 2010 április 27, 20:09:41 »

tudom,de én szeretem a taranyokat Wink
írhatnál is a stuntcar-ról egy posztot nekem  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9273 Dátum: 2010 április 27, 20:08:09 »

Typ4 akkor is teherautó motor Grin Evil
tudom,de én szeretem a taranyokat Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9272 Dátum: 2010 április 27, 20:03:24 »

Ezen jót kacagtam  Grin

majd meglátja és megérti  Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #9271 Dátum: 2010 április 27, 20:02:48 »

a zölcségbe Typ4 illik
A 65-be meg Typ1
és ez igy helyes Wink
Typ4 akkor is teherautó motor Grin Evil
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9270 Dátum: 2010 április 27, 20:01:12 »

végülis ott a nagy typ1 is  Wink
de nem elég nagy  Undecided
de ami késik....... Evil Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9269 Dátum: 2010 április 27, 20:00:57 »

Ezen jót kacagtam  Grin

Shaun is kérdezte a Lacikától,hogy OFF-Roadozik, azért van typ4es motorja? Grin Grin Grin

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9268 Dátum: 2010 április 27, 19:59:38 »

azt ne mondd, hogy visszaraknád a typ1-et  Roll Eyes
a zölcségbe Typ4 illik
A 65-be meg Typ1
és ez igy helyes Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9267 Dátum: 2010 április 27, 19:59:16 »

hát ha lenne esze..
Shaun is kérdezte a Lacikától,hogy OFF-Roadozik, azért van typ4es motorja? Grin Grin Grin
végülis ott a nagy typ1 is  Wink
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9266 Dátum: 2010 április 27, 19:16:50 »

azt ne mondd, hogy visszaraknád a typ1-et  Roll Eyes

hát ha lenne esze..
Shaun is kérdezte a Lacikától,hogy OFF-Roadozik, azért van typ4es motorja? Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9265 Dátum: 2010 április 27, 19:14:20 »

jó téma  Wink
Egy nagy baj van akinek vannak ilyenek az se tudja eldönteni éppen melyik a kedvenc  Grin

azt ne mondd, hogy visszaraknád a typ1-et  Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9264 Dátum: 2010 április 27, 10:02:32 »

Látom megint megy a typ4 kontra typ1 vita... Ideje felnőni! oxyboxer! Az egy picit typ1 egy picit typ4  Tongue
jó téma  Wink
Egy nagy baj van akinek vannak ilyenek az se tudja eldönteni éppen melyik a kedvenc  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9263 Dátum: 2010 április 26, 22:07:03 »

Stunt! Neked milyen méretű gumik feszülnek a Pedriniken?


175/65 és 195/65  15

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9262 Dátum: 2010 április 26, 21:24:44 »

Stunt! Neked milyen méretű gumik feszülnek a Pedriniken?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9261 Dátum: 2010 április 26, 21:03:36 »

http://oettingertsv.blogspot.com/


Dolgoztam egy kicsit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #9260 Dátum: 2010 április 23, 23:21:49 »

Egyesíti a typ1 és a typ4 összes hátrányát. Nem olcsó, de legalább nincs vele tapasztalat.
Nem erős, de legalább nem bírja sokáig.
 
 Evil Evil
 
Grin


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9259 Dátum: 2010 április 23, 21:17:20 »

Látom megint megy a typ4 kontra typ1 vita... Ideje felnőni! oxyboxer! Az egy picit typ1 egy picit typ4  Tongue

Egyesíti a typ1 és a typ4 összes hátrányát. Nem olcsó, de legalább nincs vele tapasztalat.
Nem erős, de legalább nem bírja sokáig.
 
 Evil Evil
 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9258 Dátum: 2010 április 23, 19:47:28 »

Látom megint megy a typ4 kontra typ1 vita... Ideje felnőni! oxyboxer! Az egy picit typ1 egy picit typ4  Tongue

ez mán bátorság Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #9257 Dátum: 2010 április 23, 19:08:05 »

A typ-4 szopásról tudok mesélni. Jelenleg úgy állok, hogy hűtés nélkül gyorsulásra csak, majd jövőre egy új blokkba berakva Typ1 hűtéssel a typ4.
japánt vagy németet?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9256 Dátum: 2010 április 23, 19:04:08 »

Látom megint megy a typ4 kontra typ1 vita... Ideje felnőni! oxyboxer! Az egy picit typ1 egy picit typ4  Tongue

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #9255 Dátum: 2010 április 22, 23:22:19 »

Az a helyzet hogy nyugaton már kultúrája van a typ4-nek, nálunk gyerekcipőben jár vagy még abban sem. A tanulópénzt meg nem igen tudjuk megfizetni a havi jó esetben 100ezer ft-os fizetésünkből. Itt is érezhető az a jó 15 éves lemaradás, amit vélek felfedezni WOB 90es évek első felében készült képeiről amit egy egy külföldi találkán fotózott. Náluk már akkor szinte átlagnak mondható volt a csili-vili kiegészítők, dupla karbik esetenként porsche hűtés, felnik stb... Nálunk meg még trabi lámpákat kellett beszerkeszteni, mert vagy nem tudtuk megfizetni vagy nem is lehetett kapni.
És nálunk az utóbbi években ért el a dolog addig, hogy néhányan elkezdtünk a motorokkal, dupla karbikkal játszani, futóművel, fékkel "szórakozni", felniket felpakolni....
De mindegyikünknek ez a lehetőség sem adatik meg, mert ha ért hozzá vagy segítenek neki akkor megvalósítja az évek alatt összegyűjtögetett motyókból. Vagy beéri a gyári megoldásokkal hisz az ehhez értő szakembereket szintén kevesen tudják megfizetni hobby szinten.


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9254 Dátum: 2010 április 22, 20:55:35 »

Előre mondom, hogy nem kötözködni akarok, ismerjük a "szakmai" ismereteinket (nekem nincs is Cheesy), de

Typ1-nél az 1.7-2.0L már tuning kategória, typ4-nél ezek széria méretek.

Egy GB kódú 2.0L motort 1000 euro alatt meg lehet venni. Az gyárilag 120LE 40-es karbikkal, alapnak vagy használni tökéletes. Ez az egyik út, itt német mérnökbácsik által tervezett konstrukcióról beszélünk. A másik, az építés. Ha maradunk 2.0L körnéykén, akkor szvsz felveheti a versenyt a typ1-gyel, mert alkatrészekben nincs ordító különbség. Főtengely, hajtókarok ~180LE-ig elég a gyári, esetenként még a dugó is. Hengerfej, kipuff nem drágább, mint a typ1. A maradék elenyésző.


A  GB kóddal igazad van, az biztos egy stabil, megbízható motor.  És nem is gyenge.

Az alkatrész árakban azonban szerintem elég erős a különbség, ha széri dolgokról beszélünk. Ha tuning és minőségi, akkor minden drága.

Én nem leszólom a typ4-es motort, elismerem, de én nem szeretem, ami abból is adódik, hogy nem ismerem olyan jól, mint a typ1-et. És a typ1-es számomra olyan, mintha ki lenne találva, a typ4-es meg mintha tovább lenne gondolva...és ezt érzem rajta. Úgy, hogy a typ1-es motorokhoz a váltó és azzal összehasonlítva egy tovább gondolt busz váltó. Jó szar szerelni meg minden olyan bonyolult, nem átgondolt, hanem kényszer szülte.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9253 Dátum: 2010 április 22, 14:21:58 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9252 Dátum: 2010 április 22, 14:10:18 »

Előre mondom, hogy nem kötözködni akarok, ismerjük a "szakmai" ismereteinket (nekem nincs is Cheesy), de

Typ1-nél az 1.7-2.0L már tuning kategória, typ4-nél ezek széria méretek.
hülyeség vitázni.


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9251 Dátum: 2010 április 22, 13:58:34 »

De az a typ4 műszaki színvonalában alulmarad az én typ1-esemmel szemben, és talán annyi írható az előnyére, hogy ha ökör módjára rúgja valaki akkor később lesz blokk repedése és a főcsapágyak is talán tovább bírják.

A hátrányát pedig oldalakon keresztül lehetne sorolni, amelyek javarésze abból ered, hogy az a motor nem belevaló, nem megfelelő a gyári hűtés és fabrikálni kell mindent rá. Innen meg ez nem csak plusz költség, hanem felvet pár kérdést is, pl. a porsche-stílusú utángyártott turbinaház van-e olyan hatékony, mint a typ1-es gyári turbinaháza?  Mert az mindenki tudja, hogy a Porsche gyári turbinaháza ezzel köszönő viszonyban sincs.

Előre mondom, hogy nem kötözködni akarok, ismerjük a "szakmai" ismereteinket (nekem nincs is Cheesy), de

Typ1-nél az 1.7-2.0L már tuning kategória, typ4-nél ezek széria méretek.

Egy GB kódú 2.0L motort 1000 euro alatt meg lehet venni. Az gyárilag 120LE 40-es karbikkal, alapnak vagy használni tökéletes. Ez az egyik út, itt német mérnökbácsik által tervezett konstrukcióról beszélünk. A másik, az építés. Ha maradunk 2.0L körnéykén, akkor szvsz felveheti a versenyt a typ1-gyel, mert alkatrészekben nincs ordító különbség. Főtengely, hajtókarok ~180LE-ig elég a gyári, esetenként még a dugó is. Hengerfej, kipuff nem drágább, mint a typ1. A maradék elenyésző.

Van még egy dolog, amit sokan nem néznekaz árakkal kapcsolatban. Typ4-hez szart nem nagyon árulnak, minden portéka valamelyik nagy "guru" terméke. Typ1-nél be lehet nyalni, a minőségnek ott is ára van.

A hűtésben teljesen igazad van, azt minden esetben meg kell oldani. Erre létezik 4-5 alternatíva, ami a kafer-cuptól kezdve sok versenyen és helyzetben bizonyított. Ezek megítéléséhez bőven kiskutya vagyok, de el tudom képzelni, hogy létezik jó, világszerte játszanak vele pár éve.. A faragás relatív, számomra megnyugtatóbb a blokk külsején küzdeni pl. a lefogató pántokkal, mint a belsejét baszkurálni nagyobb főtengelyhez vagy dugókhoz. Megintcsak kivitelezés kérdése, nyilván mindkettőt meg lehet hibátlanul oldani.

Nem azt mondom, hogy jobb vagy rosszabb, csak van egy másik út is, ami itthon teljes homály. A sokat látottak szerint egy hasonlóan erős typ1 és typ4 tök más érzés vezetni, úgyhogy hívhatjuk ízlésnek is, amiről eleve hülyeség vitázni.

 
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 22, 14:03:17 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9250 Dátum: 2010 április 22, 13:07:49 »

Köszönöm. Ennyiből typ4-ben is lehet gondolkodni.

De az a typ4 műszaki színvonalában alulmarad az én typ1-esemmel szemben, és talán annyi írható az előnyére, hogy ha ökör módjára rúgja valaki akkor később lesz blokk repedése és a főcsapágyak is talán tovább bírják.

A hátrányát pedig oldalakon keresztül lehetne sorolni, amelyek javarésze abból ered, hogy az a motor nem belevaló, nem megfelelő a gyári hűtés és fabrikálni kell mindent rá. Innen meg ez nem csak plusz költség, hanem felvet pár kérdést is, pl. a porsche-stílusú utángyártott turbinaház van-e olyan hatékony, mint a typ1-es gyári turbinaháza?  Mert az mindenki tudja, hogy a Porsche gyári turbinaháza ezzel köszönő viszonyban sincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9249 Dátum: 2010 április 22, 12:56:48 »

Ha nem egy nagyon rövid életű, 7500-at forgó 1776-osból akarod kihozni a 150 lóerőt (ami szintén nem olcsó, mert pl. a hengerfejek kurva drágák lesznek hozzá), akkor lökethosszot kell növelned. A lökethossz növeléshez a főtengely nagyon drága (nem kínai, elrepedősről beszélek), valamint tisztességes hajtórudak kellenek, hogy egyrészt erős legyen, másrészt pedig elférjen a blokkba körbeforduláskor.
A főtengely alaphangon 400 Euro és a hajtórudak, amit már érdemes megvenni, az 300 Euro. Kell normális lendkerék (8 stiftes) és új kuplung is, erősített szerkezettel.
+ a sok apróság.  
Millió alatt nem áll meg egy ilyen motor. Az én Oettinger replikám sem lesz millió alatt, már tisztán látszik. Mondjuk pár alkatrésszel túlzásba estem (pl. hajtórúd), de legalább a hobbiját csinálja az ember tisztességesen.

Köszönöm. Ennyiből typ4-ben is lehet gondolkodni.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9248 Dátum: 2010 április 22, 12:55:40 »

nembeszósz Evil és főleg azért, mert igazad van. Közel 3 évig gyűjtögettem a cuccot, de volt olyan, amin súlyos lóvékat tudtam spórolni és idő közben volt ideje kiforrni, hogy mit is akarok pontosan. Ment volna ez gyorsabban is egy kimerülni nem tudó bankszámlával..ami a typ1-re ugyanúgy állt volna, úgyhogy nem is a vadászat hossza zavart igazán, hanem hogy bő 1 éve zacskóban volt/van minden, és még mindig nincs összerakva. Apró pici szopókák, ami nem pénz, hanem szaktudás és gondolkodás kérdése..
nekem jó a typ4 motor, egyszer legyen jól összerakva, nem vettem durva hajtókarokat, sem főtengelyt, ezek gyáriak, nem vettem még 300 vagy afeletti tengelyt sem (294 vagy 296), elég a hengerfejek megmunkálása (szívó- és kipufogó szelep és a hozzátartozó csatornák megnagyobbítása), és elég a 44-es két dupla weber, hosszú váltóm van "traktor" kerékkel (205/70R15) autópályán tartósan tudjon (GPS szerint) 130 km/h-t, és lehet életem végéig nem megy bele 100 000 miles (~160 000 km)

ja meg egy-két gyorsulás beleférjen a városban az okoskodóknak Evil Evil Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #9247 Dátum: 2010 április 22, 12:33:31 »

nembeszósz Evil és főleg azért, mert igazad van. Közel 3 évig gyűjtögettem a cuccot, de volt olyan, amin súlyos lóvékat tudtam spórolni, meg idő közben volt ideje kiforrni, hogy mit is akarok pontosan. Amúgy menne ez gyorsabban is egy kimerülni nem tudó bankszámlával..ami a typ1-re ugyanúgy állt volna, úgyhogy nem is a gyűjtögetés hossza zavart igazán, hanem, hogy 1 éve zacskóban volt minden, és még mindig nincs összerakva. Apró pici szopókák, ami nem pénz, hanem szaktudás és gondolkodás kérdése..
hát ezaz. ezt pont arra írtam, hogy biztos sokmindent össze lehet okosan vadászni kis szerencsével, csak kérdés mennyit kell rá várni Smiley
én is kivártam az autómat, hogy olcsón tudjak bogit venni, de ehhez ahogy írod szerencse és türelem is kell
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9246 Dátum: 2010 április 22, 12:33:07 »

Amúgy szerintetek mennyi egy valóban 150LE-s typ1 összerakása? Mert a Leon-kategóriás motor részleteit ismerjük, az szerintem teljesítmény/ár arányban a legjobb, de ugye ~110 LE. Azért a +40 LE-ért már kell küzdeni rendesen, de jó, hogy ezt pont Neked mondom Cheesy



Ha nem egy nagyon rövid életű, 7500-at forgó 1776-osból akarod kihozni a 150 lóerőt (ami szintén nem olcsó, mert pl. a hengerfejek kurva drágák lesznek hozzá), akkor lökethosszot kell növelned. A lökethossz növeléshez a főtengely nagyon drága (nem kínai, elrepedősről beszélek), valamint tisztességes hajtórudak kellenek, hogy egyrészt erős legyen, másrészt pedig elférjen a blokkba körbeforduláskor.
A főtengely alaphangon 400 Euro és a hajtórudak, amit már érdemes megvenni, az 300 Euro. Kell normális lendkerék (8 stiftes) és új kuplung is, erősített szerkezettel.
+ a sok apróság.  
Millió alatt nem áll meg egy ilyen motor. Az én Oettinger replikám sem lesz millió alatt, már tisztán látszik. Mondjuk pár alkatrésszel túlzásba estem (pl. hajtórúd), de legalább a hobbiját csinálja az ember tisztességesen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9245 Dátum: 2010 április 22, 12:30:01 »

de hány év alatt?  Evil

nembeszósz Evil és főleg azért, mert igazad van. Közel 3 évig gyűjtögettem a cuccot, de volt olyan, amin súlyos lóvékat tudtam spórolni és idő közben volt ideje kiforrni, hogy mit is akarok pontosan. Ment volna ez gyorsabban is egy kimerülni nem tudó bankszámlával..ami a typ1-re ugyanúgy állt volna, úgyhogy nem is a vadászat hossza zavart igazán, hanem hogy bő 1 éve zacskóban volt/van minden, és még mindig nincs összerakva. Apró pici szopókák, ami nem pénz, hanem szaktudás és gondolkodás kérdése..
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 22, 12:33:02 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.