www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:19:59
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
339
340
341
342
343
[
344
]
345
346
347
348
349
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3402224 alkalommal)
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8564 Dátum:
2010 Február 23, 19:48:53 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 23, 19:17:40
a kis zseni
jóvanna , kötekedni akartam de bebuktam
www.talizmansport.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8563 Dátum:
2010 Február 23, 19:19:42 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Február 23, 17:07:25
mi állítja az előgyújtást? röpsúly, vákuum, vagy elektronika (megfelelő rész aláhúzandó) (szvsz)
ugye ha vákumdob nincs akkor az nem , és mivel nem habratyoltam igc és egyéb zödségekről így már könnyű kiszűrni a lényeget
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8562 Dátum:
2010 Február 23, 19:17:40 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Február 23, 17:42:29
először nekem is ez villant át az agyamon , utánna rájöttem hogy az elosztótengely 2 részböl áll
a kis zseni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8561 Dátum:
2010 Február 23, 17:42:29 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Február 23, 17:18:48
Itt meg az a kérdés, hogy ha az alaplap fixálva van, akkor mit is csinál a röpsúly?
először nekem is ez villant át az agyamon , utánna rájöttem hogy az elosztótengely 2 részböl áll
www.talizmansport.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8560 Dátum:
2010 Február 23, 17:24:08 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Február 23, 17:21:48
Mi is az alap probléma? Gátas?
Nem.(vagyis gátas is,de az nem komoly)
repedések vannak a durván megturkált torokban
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8559 Dátum:
2010 Február 23, 17:21:48 »
Mi is az alap probléma? Gátas?
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 23, 17:20:10
úgy tűnik lesz megoldás a Berg hengerfejemre is
Shaun megállapította,hogy ez valóban Berg hengerfej (sokan megkérdőjelezték), ő 1986-ban Clyde Berggel dolgozott, és segít a javításán.(Itthon már több helyről elzavartak vele...)
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8558 Dátum:
2010 Február 23, 17:20:10 »
úgy tűnik lesz megoldás a Berg hengerfejemre is
Shaun megállapította,hogy ez valóban Berg hengerfej (sokan megkérdőjelezték), ő 1986-ban Clyde Berggel dolgozott, és segít a javításán.(Itthon már több helyről elzavartak vele...)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8557 Dátum:
2010 Február 23, 17:18:48 »
Itt meg az a kérdés, hogy ha az alaplap fixálva van, akkor mit is csinál a röpsúly?
Idézetet írta: tati - 2010 Február 23, 16:03:47
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8556 Dátum:
2010 Február 23, 17:07:25 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 23, 16:03:47
mi állítja az előgyújtást? röpsúly, vákuum, vagy elektronika (megfelelő rész aláhúzandó) (szvsz)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8555 Dátum:
2010 Február 23, 16:03:47 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Február 23, 15:38:29
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8554 Dátum:
2010 Február 23, 15:38:29 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 23, 15:04:38
a röpsúlyok
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8553 Dátum:
2010 Február 23, 15:04:38 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Február 23, 14:54:49
Igen , erre gondoltam
a röpsúlyok
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8552 Dátum:
2010 Február 23, 14:54:49 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Február 23, 14:50:38
Gondolom az volt a kérdés, hogy mi vezérli az előgyújtást, ha az alaplap le van rögzítve.
Igen , erre gondoltam
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8551 Dátum:
2010 Február 23, 14:50:38 »
Gondolom az volt a kérdés, hogy mi vezérli az előgyújtást, ha az alaplap le van rögzítve.
Idézetet írta: tati - 2010 Február 23, 12:55:43
(mit értünk vezérlő egységen ? mert ugye mindent az elosztó vezérel ) de a jelerősítő elektronika fekete kis baszás nem tudom miből való (nyilván valami fócvágenaudi) az opelekben is ilyen van csak más a lábak kiosztása De miért kérded ?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8550 Dátum:
2010 Február 23, 12:55:43 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Február 23, 12:00:55
Milyen tipusból raktad bele a gyújtás vezérlőegységét?
(mit értünk vezérlő egységen ? mert ugye mindent az elosztó vezérel ) de a jelerősítő elektronika fekete kis baszás nem tudom miből való (nyilván valami fócvágenaudi) az opelekben is ilyen van csak más a lábak kiosztása De miért kérded ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8549 Dátum:
2010 Február 23, 12:00:55 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 22, 22:20:36
az! elektronyos de a vákumdob le van szedve és az alaplap lefixálva
Milyen tipusból raktad bele a gyújtás vezérlőegységét?
www.talizmansport.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8548 Dátum:
2010 Február 23, 11:27:57 »
Régebben vettem valakitöl itt a forumon erősített szeleprugókat.
nem emlékszem ki volt az, irj ha magadra ismersz
köszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8547 Dátum:
2010 Február 22, 22:50:17 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 22, 18:07:49
gyári Mahle csomagolás+még egy doboz kivülről.A gyári csomagolásban a 4 db van egybecsomagolva
havernak pont ugyanígy volt csomagolva és neki is letört egy hengerről pár borda
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8546 Dátum:
2010 Február 22, 22:20:36 »
Idézetet írta: gas - 2010 Február 22, 22:17:17
jól látom, hogy sima vákumos a gyújtás
az! elektronyos de a vákumdob le van szedve és az alaplap lefixálva
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8545 Dátum:
2010 Február 22, 22:18:54 »
Idézetet írta: gas - 2010 Február 22, 22:11:59
meg próbálom ezt a kombót
most 28-as venturi 200 f50 145 de nem meggyőző
80-90km/h fölé nem mentem de harmadikban huzatgattam és nem fogyott el az üzemanyag.
alul meg olyan qrva jó lett , sose gondoltam volna hogy gyári 1.6 ilyen erős lesz dupla weberrel
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8544 Dátum:
2010 Február 22, 22:17:17 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 22, 22:06:02
jól látom, hogy sima vákumos a gyújtás
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8543 Dátum:
2010 Február 22, 22:11:59 »
Idézetet írta: tati - 2010 Február 22, 22:06:02
ma bekerült a 28as venturi f57 be a 180-125 kombó, olyat megy a karmann vele alulró hogy beszarás ! össze vissza kapcsolgattam mert sosem tudtam hanyadikban van (egy buzeráns empi drag áttételű váltókar van bent ránézésre nem lehet megmondani hányadikban van de most érzésre sem tudtam)
Köszönet Stuntnak És Callooknak hogy megmonták a tutit!
Ha kipróbálja a gazdája szerintem össze szarja magát örömében ! 1óra különbséggel próbáltam a 32 -28 as verziót nem lehet összehasonlítani ,végre használható !
meg próbálom ezt a kombót
most 28-as venturi 200 f50 145 de nem meggyőző
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8542 Dátum:
2010 Február 22, 22:06:02 »
Idézetet írta: gas - 2010 Február 22, 21:37:50
más keverőcsőhöz más a fúvókázás is?
vagy nem is igazán alkalmas a bogárhoz pl. F57, F50, F16-os keverő cső?
ma bekerült a 28as venturi f57 be a 180-125 kombó, olyat megy a karmann vele alulró hogy beszarás ! össze vissza kapcsolgattam mert sosem tudtam hanyadikban van (egy buzeráns empi drag áttételű váltókar van bent ránézésre nem lehet megmondani hányadikban van de most érzésre sem tudtam)
Köszönet Stuntnak És Callooknak hogy megmonták a tutit!
Ha kipróbálja a gazdája szerintem össze szarja magát örömében ! 1óra különbséggel próbáltam a 32 -28 as verziót nem lehet összehasonlítani ,végre használható !
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8541 Dátum:
2010 Február 22, 21:37:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Február 16, 20:43:37
125 fő, 180 levegő és 50 alapjárati F11 keverőcső, ez lenne kb. a jó a 28-as venturihoz.
Hegyalja autónál jó eséllyel kapsz, meg még ezer helyen. IDF-hez minden van.
más keverőcsőhöz más a fúvókázás is?
vagy nem is igazán alkalmas a bogárhoz pl. F57, F50, F16-os keverő cső?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8540 Dátum:
2010 Február 22, 19:45:15 »
Idézetet írta: Vagabond - 2010 Február 22, 18:44:03
Tervezünk és készitünk csomagolást a 2grammos mikrocsiptöl kezdve a 37 tonnás turbinalapátig,szinte mindenre.
Adoboz,amit leirtál és Calook kolléga is kiegészitett jó.
Csak annyi megjegyzés?
-ha ezt a gyári dobozt felviszed a Himalája tetejére,és onnan lerugdosod Nyéklábházáig,akkor sem szabad sérülnie a benne lévö cuccnak.
Lehet hogy nem segitettem,de hogy nem a csomagolás hibája miatt sérült a cucc,az 1000%.
Sztem a vámvizsgálatnál tört le, mikor kiszedték a dobozból. Lehet leverték az asztalról vagy valami.
Abban a dobozban szinte meg sem tud moccanni a cucc, és jó vastag a fala, ráadásul itt a felső lamellák törtek... befelé nem is tud mozdulni a fedele a tetején. de ez már mind1 :S sajnálom
a vámnál nem lehet reklamálni?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8539 Dátum:
2010 Február 22, 18:58:53 »
Idézetet írta: Vagabond - 2010 Február 22, 18:44:03
Tervezünk és készitünk csomagolást a 2grammos mikrocsiptöl kezdve a 37 tonnás turbinalapátig,szinte mindenre.
Adoboz,amit leirtál és Calook kolléga is kiegészitett jó.
Csak annyi megjegyzés?
-ha ezt a gyári dobozt felviszed a Himalája tetejére,és onnan lerugdosod Nyéklábházáig,akkor sem szabad sérülnie a benne lévö cuccnak.
Lehet hogy nem segitettem,de hogy nem a csomagolás hibája miatt sérült a cucc,az 1000%.
értem.sajnos a lényegen nem változtat
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8538 Dátum:
2010 Február 22, 18:44:03 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 22, 18:07:49
gyári Mahle csomagolás+még egy doboz kivülről.A gyári csomagolásban a 4 db van egybecsomagolva
Tervezünk és készitünk csomagolást a 2grammos mikrocsiptöl kezdve a 37 tonnás turbinalapátig,szinte mindenre.
Adoboz,amit leirtál és Calook kolléga is kiegészitett jó.
Csak annyi megjegyzés?
-ha ezt a gyári dobozt felviszed a Himalája tetejére,és onnan lerugdosod Nyéklábházáig,akkor sem szabad sérülnie a benne lévö cuccnak.
Lehet hogy nem segitettem,de hogy nem a csomagolás hibája miatt sérült a cucc,az 1000%.
Tóth Zoltán
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8537 Dátum:
2010 Február 22, 18:08:26 »
Idézetet írta: Vagabond - 2010 Február 22, 17:42:10
Csomagolás technikus a szakmám.(ez nem vicc)
A dobozban egyesével voltak csomagolva,vagy beqrták a 4 db-ot egybe?
Nem mindegy!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8536 Dátum:
2010 Február 22, 18:07:49 »
Idézetet írta: Vagabond - 2010 Február 22, 17:42:10
Csomagolás technikus a szakmám.(ez nem vicc)
A dobozban egyesével voltak csomagolva,vagy beqrták a 4 db-ot egybe?
Nem mindegy!
gyári Mahle csomagolás+még egy doboz kivülről.A gyári csomagolásban a 4 db van egybecsomagolva
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8535 Dátum:
2010 Február 22, 17:42:10 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 21, 20:59:10
Még rajta voltak a bordák,csak le voltak törve.Amikor kivettem őket,akkor maradtak a kezemben.
Csomagolás technikus a szakmám.(ez nem vicc)
A dobozban egyesével voltak csomagolva,vagy beqrták a 4 db-ot egybe?
Nem mindegy!
Tóth Zoltán
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8534 Dátum:
2010 Február 21, 22:56:43 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Február 21, 21:22:56
nem mindegy,hogy neked vagy a neked küldött csomagokból
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8533 Dátum:
2010 Február 21, 21:44:04 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 21, 21:13:21
USPS+Magyar Posta
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8532 Dátum:
2010 Február 21, 21:22:56 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Február 21, 21:19:39
Nekem gyerekkoromban a rágógumit, meg a jobb játékokat lopták ki az amerikai csomagokból
nem mindegy,hogy neked vagy a neked küldött csomagokból
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8531 Dátum:
2010 Február 21, 21:19:39 »
Nekem gyerekkoromban a rágógumit, meg a jobb játékokat lopták ki az amerikai csomagokból
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 21, 21:13:21
USPS+Magyar Posta
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8530 Dátum:
2010 Február 21, 21:13:21 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Február 21, 21:12:48
Aztaq*. Jó erős kezed van.
Posta, vagy DHL?
USPS+Magyar Posta
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8529 Dátum:
2010 Február 21, 21:12:48 »
Aztaq*. Jó erős kezed van.
Posta, vagy DHL?
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 21, 20:59:10
Még rajta voltak a bordák,csak le voltak törve.Amikor kivettem őket,akkor maradtak a kezemben.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8528 Dátum:
2010 Február 21, 21:05:55 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 21, 20:59:10
Még rajta voltak a bordák,csak le voltak törve.Amikor kivettem őket,akkor maradtak a kezemben.
Én is jártam már így.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8527 Dátum:
2010 Február 21, 20:59:10 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Február 21, 20:22:15
A darabjai benne voltak a dobozban?
Még rajta voltak a bordák,csak le voltak törve.Amikor kivettem őket,akkor maradtak a kezemben.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8526 Dátum:
2010 Február 21, 20:22:15 »
A darabjai benne voltak a dobozban?
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 21, 17:16:18
Jó kérdés.Becsomagolva rendesen be voltak,talán a vámvizsgálaton baszhatták szét?? Vagy qrva magasról ejtették le...
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8525 Dátum:
2010 Február 21, 18:53:33 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Február 21, 17:16:18
Jó kérdés.Becsomagolva rendesen be voltak,talán a vámvizsgálaton baszhatták szét?? Vagy qrva magasról ejtették le...
Köszi,reméltem,hogy te is ezt mondod rá!
Nem tudom hogy törhet el így. Én is rendeltem Amerikából, de rendesen be volt csomagolva. Csak az látszott rajta hogy a vámosok kipakolták és leellenőrizték.
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Oldalak:
1
...
339
340
341
342
343
[
344
]
345
346
347
348
349
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...