www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 19:51:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401664 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8364 Dátum: 2010 Január 31, 12:35:08 »

hát ezaz   üresben nem lehet befúvókázni sem -10ben Roll Eyes
ez így van
a fúvóka méretek elvileg jók de nem tudom, hogy a hideg vagy mi szivat, így hát kicsit altatom a dolgot

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8363 Dátum: 2010 Január 31, 12:29:25 »

Üdv mindenkinek!
Tagnap mentem egy kört, terhelés nélkül már szépen reagál a gázadásra, de terhelésen még mindig durrog, kb 2000-2500-ös fordulatig, még kell a gyújtást is finomítani, 3000 felett néha a kipuffba dolgozik.
hát ezaz   üresben nem lehet befúvókázni sem -10ben Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8362 Dátum: 2010 Január 31, 11:16:52 »

Üdv mindenkinek!
Tagnap mentem egy kört, terhelés nélkül már szépen reagál a gázadásra, de terhelésen még mindig durrog, kb 2000-2500-ös fordulatig, még kell a gyújtást is finomítani, 3000 felett néha a kipuffba dolgozik.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8361 Dátum: 2010 Január 31, 10:48:07 »


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #8360 Dátum: 2010 Január 30, 12:51:22 »

egyébként lebuktál volna ha maresz vagy mert                   punpa  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #8359 Dátum: 2010 Január 30, 12:50:32 »

Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

felsírtam a röhögéstől  Grin Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8358 Dátum: 2010 Január 30, 12:30:56 »

Akkor legközelebb így írd Buginak  Wink

aarviiztueroe tuekoerfuuroogeep


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8357 Dátum: 2010 Január 30, 11:41:55 »

Akkor legközelebb így írd Buginak  Wink

aarviiztueroe tuekoerfuuroogeep

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8356 Dátum: 2010 Január 30, 10:15:07 »

Maresz te vagy ?  Grin
Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8355 Dátum: 2010 Január 30, 09:56:10 »

Maresz te vagy ?  Grin


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #8354 Dátum: 2010 Január 30, 06:53:02 »

valojaban nem weberrel esz, hanem 40es szimpla solexekkel, egy valodi kadron kittel.
W100as tengely lesz benne. Nyomatekos, kb 65 70 lovas motor lesz. 

Az ontottvas pumpa illesztese kisebb, mint az alue, igy meleg olajnal kisebb a resvesztesege, jobb a nyomasa.

Sokan eszkusnek ra, nekem nincs tapasztalatom vele. De a Stone motorja nagyon fasza lesz, ma mar tizstogattam, rendezgettem a cuccokat...
Maresz te vagy ?  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #8353 Dátum: 2010 Január 29, 21:26:47 »

Végig ezen gondolkodtam. A gyújtásnál egyszerre 2 henger gyújt. 2 turbina lesz amin átmegy egy hosszabb tengely. Dupla ékszíjhajtással pörgetve.
nem lehet a gyujtást is eltolni egy kicsit(8- ütem?,2 gyujtáselosztóval?)meg gondolom a főtengelyen is kell fordítani, de csúcs egyenletes lenne a motor járása.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8352 Dátum: 2010 Január 29, 21:16:50 »

Végig ezen gondolkodtam. A gyújtásnál egyszerre 2 henger gyújt. 2 turbina lesz amin átmegy egy hosszabb tengely. Dupla ékszíjhajtással pörgetve.
a válasz
repülő
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #8351 Dátum: 2010 Január 29, 21:06:11 »

<beszúrt kép törölve>
Végig ezen gondolkodtam. A gyújtásnál egyszerre 2 henger gyújt. 2 turbina lesz amin átmegy egy hosszabb tengely. Dupla ékszíjhajtással pörgetve.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8350 Dátum: 2010 Január 29, 20:57:48 »

na ez itt a kérdés.


repülő
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #8349 Dátum: 2010 Január 29, 20:56:09 »

<beszúrt kép törölve>
NO ez már valami!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8348 Dátum: 2010 Január 29, 20:42:08 »

na ez itt a kérdés.


De hova fér ez be??? Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #8347 Dátum: 2010 Január 29, 20:40:03 »

<beszúrt kép törölve>

Hirtelen nem ugrott be, mi ezen az érdekes, de aztán számoltam...
De hova fér ez be??? Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8346 Dátum: 2010 Január 29, 20:25:38 »


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8345 Dátum: 2010 Január 29, 20:02:01 »

meg w 110 nem?

mint sid motorja

valojaban nem weberrel esz, hanem 40es szimpla solexekkel, egy valodi kadron kittel.
W100as tengely lesz benne. Nyomatekos, kb 65 70 lovas motor lesz. 

Az ontottvas pumpa illesztese kisebb, mint az alue, igy meleg olajnal kisebb a resvesztesege, jobb a nyomasa.

Sokan eszkusnek ra, nekem nincs tapasztalatom vele. De a Stone motorja nagyon fasza lesz, ma mar tizstogattam, rendezgettem a cuccokat...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8344 Dátum: 2010 Január 29, 09:57:28 »

Igen. :-)
Amúgy sima 1,6 lesz 2 weber-rel.

meg w 110 nem?

mint sid motorja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8343 Dátum: 2010 Január 29, 05:59:28 »

Igen. :-)
Amúgy sima 1,6 lesz 2 weber-rel.

ovált megvadítod 30 lóról 36-ra?  Wink
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8342 Dátum: 2010 Január 28, 21:54:58 »

Elmentek a Mesterhez az anyagok az új mocihoz.
Az öntöttvas olajpumpát találta izgalmasnak, majd talán elmeséli, miért. .-)
ovált megvadítod 30 lóról 36-ra?  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8341 Dátum: 2010 Január 28, 21:53:12 »

Elmentek a Mesterhez az anyagok az új mocihoz.
Az öntöttvas olajpumpát találta izgalmasnak, majd talán elmeséli, miért. .-)
mi lesz?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8340 Dátum: 2010 Január 28, 21:47:51 »

Elmentek a Mesterhez az anyagok az új mocihoz.
Az öntöttvas olajpumpát találta izgalmasnak, majd talán elmeséli, miért. .-)


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8339 Dátum: 2010 Január 28, 21:22:22 »

Elmentek a Mesterhez az anyagok az új mocihoz.
Az öntöttvas olajpumpát találta izgalmasnak, majd talán elmeséli, miért. .-)
remélem nem az enyémet Roll Eyes

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8338 Dátum: 2010 Január 28, 20:42:29 »

Elmentek a Mesterhez az anyagok az új mocihoz.
Az öntöttvas olajpumpát találta izgalmasnak, majd talán elmeséli, miért. .-)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8337 Dátum: 2010 Január 28, 08:10:29 »


Barangolva a TheSamba-n több ember is kimérte, mert 0 hézagos fokolást (advertised duration) nem ad a VW sehol, .050" szelephézagnál olyan 238 fok, ami nagyjából olyan 265-275 fokos tengelynek felel meg.

A kavarodás azért van, mert a WBX tengely nem szimmetrikus, tehát a szívóoldal és a kipufogóoldal más fokolású.

Összeségében megállapíthatjuk, hogy a 2.1-es tengelye nagyjából a W100-asnak fele meg, azzal tudott 112 lóerőt és nagy nyomatékot.
azért a 112 paciban közrejátszik a 10.5 sűritési viszony meg a 40/34-es szelepek is 
 http://perlindgren.tripod.com/wbx.html
  meg itt is vannak infok  http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpecific/T3/info/enginedata/engine.htm
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 28, 08:32:07 írta ESZ-764 »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #8336 Dátum: 2010 Január 27, 20:56:48 »

a hátfalon kivül én nem vágtam semit Wink
Mennyi erre a vagyonadó? Roll Eyes Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8335 Dátum: 2010 Január 27, 20:07:10 »

nekem most ez került a motoromba, 2.1-es tengely, össze hasonlítva a motorból ki vett AR-es tengellyel a kipuffot egyformán vezérli de a szívókat tovább tartja nyitva, és már nem emlékszem de 1 vagy 1.2 mm-el mállyebbre nyit

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8334 Dátum: 2010 Január 27, 20:02:25 »

a Szekynél néztünk egy vw katalógust abban a w100-as tengely alatt van, de azt mondta van olyan katalógus ahol a w100 és a w110 közé írják, pontos értékeket nem tudok


Barangolva a TheSamba-n több ember is kimérte, mert 0 hézagos fokolást (advertised duration) nem ad a VW sehol, .050" szelephézagnál olyan 238 fok, ami nagyjából olyan 265-275 fokos tengelynek felel meg.

A kavarodás azért van, mert a WBX tengely nem szimmetrikus, tehát a szívóoldal és a kipufogóoldal más fokolású.

Összeségében megállapíthatjuk, hogy a 2.1-es tengelye nagyjából a W100-asnak fele meg, azzal tudott 112 lóerőt és nagy nyomatékot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8333 Dátum: 2010 Január 27, 19:54:58 »

Tudja valaki, hogy a széria 2.1 es WBX-ben milyen tengely van? Hány fokos?
a Szekynél néztünk egy vw katalógust abban a w100-as tengely alatt van, de azt mondta van olyan katalógus ahol a w100 és a w110 közé írják, pontos értékeket nem tudok

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8332 Dátum: 2010 Január 27, 17:40:32 »

Akkor valaki mas vagott rajta ?  Wink
ja én nemszeretem az ilyen veszélyes dolgokat Grin
komolyra folditva a szot ez egy téfhit,holy a Typ4-hez szét kell vágni a kasznit
sokszor a Typ1 jobban szopatja az embert a helyhiány miatt Undecided


http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8331 Dátum: 2010 Január 27, 16:24:25 »


Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8330 Dátum: 2010 Január 27, 14:57:57 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #8329 Dátum: 2010 Január 27, 14:55:58 »

a hátfalon kivül én nem vágtam semit Wink
Akkor valaki mas vagott rajta ?  Wink


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8328 Dátum: 2010 Január 27, 14:42:03 »

a hátfalon kivül én nem vágtam semit Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8327 Dátum: 2010 Január 27, 14:41:27 »


Tudja valaki, hogy a széria 2.1 es WBX-ben milyen tengely van? Hány fokos?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8326 Dátum: 2010 Január 27, 14:37:08 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8325 Dátum: 2010 Január 27, 14:30:07 »

köszi! ez akkor azt jelenti  ha nincs szerencséd és ez egy széria közeli gyújtás vákum nélkül ,mert a brazil gépsor épp olyan röpsúlyt meg 2rugót rakott bele, akkor az alapelőgyújtása lesz vagy 12-15fok és nem bírja az önindító betekerni .( köszönöm én inkább maradok a "hend méd" gyújtásaimnál Grin )
Oldalak: 1 ... 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.