www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 11:11:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 368 369 370 371 372 [373] 374 375 376 377 378 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3397668 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7404 Dátum: 2009 Október 06, 23:42:54 »

Ma ez jött postán:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #7403 Dátum: 2009 Október 06, 21:20:35 »

Ezek a weberek amúgy is alapjáraton sokat kapnak és ha leveszed úgy, hogy hidegen ne járjon, csak ha megmelegedett, akkor pedig durrogni fog.

.........
Az a jó! Evil
(Főleg hajnal 4-kor)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7402 Dátum: 2009 Október 06, 14:29:52 »

Ezek a weberek amúgy is alapjáraton sokat kapnak és ha leveszed úgy, hogy hidegen ne járjon, csak ha megmelegedett, akkor pedig durrogni fog.

Nekem az a tapasztalatom, hogy beindulás után ha 3-5 mp-ig még esetleg kell neki egy kis gáz akkor jó, utána simán elmegy gáz nélkül is.

Ne felejtsük el, hogy azért 10-15 fok nem mínusz 3...télen majd kell egy kis gázpumpa, hogy menjen.

Én nem nyúlnék hozzá.
akkor még nem dobom el a weber szivatóját Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 06, 21:23:20 írta tati »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7401 Dátum: 2009 Október 06, 13:45:02 »

Sokat kap.

Ezek a weberek amúgy is alapjáraton sokat kapnak és ha leveszed úgy, hogy hidegen ne járjon, csak ha megmelegedett, akkor pedig durrogni fog.

Nekem az a tapasztalatom, hogy beindulás után ha 3-5 mp-ig még esetleg kell neki egy kis gáz akkor jó, utána simán elmegy gáz nélkül is.

Ne felejtsük el, hogy azért 10-15 fok nem mínusz 3...télen majd kell egy kis gázpumpa, hogy menjen.

Én nem nyúlnék hozzá.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7400 Dátum: 2009 Október 06, 11:05:42 »

sztem is, de akkor ugyaezen beállításon melegen be kéne zabálnia vagy qrva magas alapjáratnak kéne lenni .
Senkinek nincs webereken fent a gyári szivató? mert ez ugye ráadásul túramotor nem drag motor  Roll Eyes Grin
Hidegen-melegen jó az alapjárat, és nem magas.
Szívatót én is leszedtem róla, tök felesleges, na meg nem is fért volna el a nagykutyaháztól.
De amúgy sem kell, hideg motornál is egyből van alapjárat.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7399 Dátum: 2009 Október 06, 09:53:49 »

Sokat kap.
sztem is, de akkor ugyaezen beállításon melegen be kéne zabálnia vagy qrva magas alapjáratnak kéne lenni .
Senkinek nincs webereken fent a gyári szivató? mert ez ugye ráadásul túramotor nem drag motor  Roll Eyes Grin

Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #7398 Dátum: 2009 Október 06, 08:58:51 »




"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
1303LS
« Hozzászólás #7397 Dátum: 2009 Október 05, 21:33:47 »

hideg motornál is van egyből alapjárat, 
Sokat kap.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7396 Dátum: 2009 Október 05, 21:21:10 »

Hááát mondhatni tiszta unalom van meg persze bóódogság  Grin nem tudok mit írni, nem történik semmi,
mert a motor megy szépen, hibátlanul, feleslegesen nem gyilkolászom, ezzel járok mindenhova.
Annyi van, hogy megfigyelésem szerint 115 felett tartósan megeszi a 12 licit,
de 90-100 (gps) között autózva 10 alatt tartható a fogyasztás, de ezek nem pontos fogyasztási adatok,
főleg hogy nem műxik a km órám, így nem tom pontosan mennyi km-t megyek le vele, csak nagyjából.
Érződik, hogy a mélykarter miatt lassabban melegszik be, de az is, hogy nem melegszik túl, még ha meghajtom se.
Múltkor hajnal 4-kor jöttünk hazafelé és a hideg motort beindítva olyan szuper alapjárata volt, hogy csak na!
Amúgy is jó az alapjárata, és hideg motornál is van egyből alapjárat, de akkor hajnalban meg se rezdült a motor,
beültem és nem is lehetett érezni, hogy jár a motor, annyira szépen ketyerészett!
Otthon gyorsan meg is néztem, 10 fokos és 67%-os páratartalmú volt a levegő. Másra nemigen tudom fogni.
Na ennyi, csak már írni akartam valamit  Smiley
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7395 Dátum: 2009 Október 05, 16:30:10 »



Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7394 Dátum: 2009 Október 05, 09:09:26 »

A kommentekben benne van.
"It's a 2.4 litre Type 4 eninge, with dual 48 IDF Weber's " Wink

186 LE ha jól emlékszem

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #7393 Dátum: 2009 Október 05, 08:55:24 »

http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0&feature=related
egy ilyen mókához milyen motor kell??
Erős.  Cool
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #7392 Dátum: 2009 Október 05, 08:23:22 »

Nem tudom... Nem is biztos, hogy jó...
Tudod, a hosszú haj meg a hülye zene...


 

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7391 Dátum: 2009 Október 04, 18:16:13 »

Nem tudom... Nem is biztos, hogy jó...
Tudod, a hosszú haj meg a hülye zene...

Ez a kutyaház miért is jó?  Huh



Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7390 Dátum: 2009 Október 04, 14:30:00 »

http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0&feature=related
egy ilyen mókához milyen motor kell??
tegnap sikerült valami hasonlót csinálnom körforgalomból kifelé véletlenül Cheesy 1.6@virsli gumik
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #7389 Dátum: 2009 Október 04, 13:35:18 »

http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0&feature=related
egy ilyen mókához milyen motor kell??
A kommentekben benne van.
"It's a 2.4 litre Type 4 eninge, with dual 48 IDF Weber's " Wink
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #7388 Dátum: 2009 Október 04, 13:08:53 »

http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0&feature=related
egy ilyen mókához milyen motor kell??

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7387 Dátum: 2009 Október 04, 07:38:06 »

Ez a kutyaház miért is jó?  Huh



[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7386 Dátum: 2009 Október 02, 22:24:25 »

Ma szétbontottuk a Stunttal a rövidlöketű 1,5-ösnek szánt 1,2-es AS41-es nagy olajfuratos blokkot.
Még sosem volt megbontva, minden gyári (és meglepően jó állapotú) volt benne. Alig mérhető kopás a blokkban és a főtengelyen, repedés sem a blokkban, sem a hengerfejeken (szimplaszívós) nem volt.
Keresnék 1,3-1,6-os hajtókarokat, illetve duplaszívós hengerfejes blokkról a két középső felső hengerfejcsavart (Maresz, nem eladó a megpunnyadt motorodról? :-))
További részleteket nem nagyon tudok, esetleg majd a Mester... :-)
hajtókar van!csavar is van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #7385 Dátum: 2009 Október 02, 21:12:00 »

Ezmiez, Toyota MR2?
Az.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7384 Dátum: 2009 Október 02, 20:26:11 »

miben lesz?


Ovál?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7383 Dátum: 2009 Október 02, 20:22:52 »

Azt gondolom, hogy ezek az utolsó 1.2-es motorok, a nagy olajfuratos blokkal hihetetlen strapabíróak. Eleve a kisebb löket és fordulat miatt a dugattyú középsebessége jóval kisebb, az olajozása meg teljesen túl van méretezve, hiszen ezek a méretek az 1.6-os blokknak is megfelelőek voltak. Ezen a blokkon is látszott, hogy a csapágyak szinte újszerűek voltak, a vezérműtengely is nagyon szép volt, a szeleptőkék sapkáján lehetett látni (és kicsit azért a veztengely bütykein), hogy a motor már ment vagy 200e km-t, de a nagyobb terhelésre méretezett olajrendszer a csapágyakat nagyon jó formában tartotta.
A hengerek, a dugattyúk szoknyája is szép volt, pedig nem hiszem, hogy valaha is cserélbe lettek volna, mert a hengerfejbe nem volt becsiszolva, gyári vékony hornyolás (apró bordák) látszottak a zárófelületnél, továbbá a dugattyúk Kolbenschmidt-ek ugyan, de csak kis KS jel van bennük és nagy VW felöntés, tehát gyári alkatrész, nem hiszem, hogy cserélték. A hengernek szinte nincs válla, a hónolás nyomai még a két holtpontnál is tisztán látszanak, lefújás a dugattyúszoknyán szinte nem látható.

Az AS41-es blokkba a csapágyak kb. 0.2 mm-t vannak beverődve, az szinte semmi, a blokk alapméretes, soha nem volt széthúzva, a gyári tömítő volt a felületen. A gyári főcsavarokon (blokk összefogó M12-es) a tömítő gumikarikák még puhák voltak!! Nekem némely újabb blokknál azok már eltörnek, mint a szénkarika.

Príma kis moci lesz belőle!
miben lesz?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7382 Dátum: 2009 Október 02, 20:05:44 »

Ma szétbontottuk a Stunttal a rövidlöketű 1,5-ösnek szánt 1,2-es AS41-es nagy olajfuratos blokkot.
Még sosem volt megbontva, minden gyári (és meglepően jó állapotú) volt benne. Alig mérhető kopás a blokkban és a főtengelyen, repedés sem a blokkban, sem a hengerfejeken (szimplaszívós) nem volt.
Keresnék 1,3-1,6-os hajtókarokat, illetve duplaszívós hengerfejes blokkról a két középső felső hengerfejcsavart (Maresz, nem eladó a megpunnyadt motorodról? :-))
További részleteket nem nagyon tudok, esetleg majd a Mester... :-)

Azt gondolom, hogy ezek az utolsó 1.2-es motorok, a nagy olajfuratos blokkal hihetetlen strapabíróak. Eleve a kisebb löket és fordulat miatt a dugattyú középsebessége jóval kisebb, az olajozása meg teljesen túl van méretezve, hiszen ezek a méretek az 1.6-os blokknak is megfelelőek voltak. Ezen a blokkon is látszott, hogy a csapágyak szinte újszerűek voltak, a vezérműtengely is nagyon szép volt, a szeleptőkék sapkáján lehetett látni (és kicsit azért a veztengely bütykein), hogy a motor már ment vagy 200e km-t, de a nagyobb terhelésre méretezett olajrendszer a csapágyakat nagyon jó formában tartotta.
A hengerek, a dugattyúk szoknyája is szép volt, pedig nem hiszem, hogy valaha is cserélbe lettek volna, mert a hengerfejbe nem volt becsiszolva, gyári vékony hornyolás (apró bordák) látszottak a zárófelületnél, továbbá a dugattyúk Kolbenschmidt-ek ugyan, de csak kis KS jel van bennük és nagy VW felöntés, tehát gyári alkatrész, nem hiszem, hogy cserélték. A hengernek szinte nincs válla, a hónolás nyomai még a két holtpontnál is tisztán látszanak, lefújás a dugattyúszoknyán szinte nem látható.

Az AS41-es blokkba a csapágyak kb. 0.2 mm-t vannak beverődve, az szinte semmi, a blokk alapméretes, soha nem volt széthúzva, a gyári tömítő volt a felületen. A gyári főcsavarokon (blokk összefogó M12-es) a tömítő gumikarikák még puhák voltak!! Nekem némely újabb blokknál azok már eltörnek, mint a szénkarika.

Príma kis moci lesz belőle!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7381 Dátum: 2009 Október 02, 20:02:09 »

Ma szétbontottuk a Stunttal a rövidlöketű 1,5-ösnek szánt 1,2-es AS41-es nagy olajfuratos blokkot.
Még sosem volt megbontva, minden gyári (és meglepően jó állapotú) volt benne. Alig mérhető kopás a blokkban és a főtengelyen, repedés sem a blokkban, sem a hengerfejeken (szimplaszívós) nem volt.
Keresnék 1,3-1,6-os hajtókarokat, illetve duplaszívós hengerfejes blokkról a két középső felső hengerfejcsavart (Maresz, nem eladó a megpunnyadt motorodról? :-))
További részleteket nem nagyon tudok, esetleg majd a Mester... :-)
ez melyik motor? ami az új bogiban van/volt?
van hajtókarom, nem tudom mennyiért szokott menni, de reális áron megkaphatod
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7380 Dátum: 2009 Október 02, 19:27:59 »

Ma szétbontottuk a Stunttal a rövidlöketű 1,5-ösnek szánt 1,2-es AS41-es nagy olajfuratos blokkot.
Még sosem volt megbontva, minden gyári (és meglepően jó állapotú) volt benne. Alig mérhető kopás a blokkban és a főtengelyen, repedés sem a blokkban, sem a hengerfejeken (szimplaszívós) nem volt.
Keresnék 1,3-1,6-os hajtókarokat, illetve duplaszívós hengerfejes blokkról a két középső felső hengerfejcsavart (Maresz, nem eladó a megpunnyadt motorodról? :-))
További részleteket nem nagyon tudok, esetleg majd a Mester... :-)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7379 Dátum: 2009 Október 02, 17:10:18 »

bár ezt a szojjatok idébe kellett volna tennem de tunying
Ezmiez, Toyota MR2?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7378 Dátum: 2009 Október 02, 15:59:02 »

bár ezt a szojjatok idébe kellett volna tennem de tunying

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #7377 Dátum: 2009 Október 01, 18:17:30 »

valaki tud mondani nekem typ4-hez lehúzási nyomatékokat?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7376 Dátum: 2009 Október 01, 17:36:41 »

valaki tud mondani nekem typ4-hez lehúzási nyomatékokat?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7375 Dátum: 2009 Október 01, 15:59:54 »

2110 ccm-hez nem elég HD-t cserélni, hanem főtengelyt is kell 82 mm löketűre (furat 90,5 mm). Hengerfej szerintem maradhatott a 36/32 szelepes gyári, mert itt a karbi úgyis elég nagy korlát...

Ennél a motornál "semmi mást nem jelent a tuning csak", hogy nagyobb HD került fel??? Vagy van okosság hengerfejnél is....

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #7374 Dátum: 2009 Október 01, 15:12:52 »

A wheelerdealer is ott volt Bitburgban. Anno vettem tőle sok dolgot az 1915-ösömhöz, sokat leveleztünk.


Ez a projekt nagyon érdekes, én is gondoltam ilyenre, de a typ3-asomba, a két gyári pdsit-vel.
Ha ehhez teszel egy nagyon hosszú (épített) váltót, akkor kapsz egy olyan túraautót, amivel 3000-es fordulaton kényelmesen mész 130-at...és a negyedik használható városban is.

Élmény lehet ezzel az autóvel menni, nyomatékos, mint egy dízel.
Ennél a motornál "semmi mást nem jelent a tuning csak", hogy nagyobb HD került fel??? Vagy van okosság hengerfejnél is....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7373 Dátum: 2009 Szeptember 30, 10:37:27 »

itthon 46 kerékkel szerelve csavarral
akkor az mégse 28eft Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7372 Dátum: 2009 Szeptember 30, 10:24:19 »

köszi
itthon 46 kerékkel szerelve csavarral

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7371 Dátum: 2009 Szeptember 30, 09:40:13 »

40-100 juró ebayen, ha nem ragaszkodsz az újhoz (100 az már új ár)
köszi

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7370 Dátum: 2009 Szeptember 30, 09:37:21 »

Mibe kerül egy w110 engle tengely?

40-100 juró ebayen, ha nem ragaszkodsz az újhoz (100 az már új ár)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7369 Dátum: 2009 Szeptember 30, 09:31:28 »

Mibe kerül egy w110 engle tengely?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #7368 Dátum: 2009 Szeptember 30, 09:22:19 »

Ez a projekt nagyon érdekes, én is gondoltam ilyenre, de a typ3-asomba, a két gyári pdsit-vel.
Ha ehhez teszel egy nagyon hosszú (épített) váltót, akkor kapsz egy olyan túraautót, amivel 3000-es fordulaton kényelmesen mész 130-at...és a negyedik használható városban is.

Élmény lehet ezzel az autóvel menni, nyomatékos, mint egy dízel.
Részleteket a motorról lehet tudni?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #7367 Dátum: 2009 Szeptember 29, 22:29:25 »

Okosok, a "side-gapping" mit jelent a gyújtógyertyánál ? Nem az elektródával szembe, hanem mellé hajlítja a testet ?

Frissítés:

OK, gugli a barátom ( meg "ez itt a kib@szott internet, ne legyél béna "):

http://performanceunlimited.com/documents/plugsidegapping.html
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 29, 22:56:30 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7366 Dátum: 2009 Szeptember 29, 22:24:41 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem!
A gyári nagyszelepes 1600as hengerfejet nagy macera átalakítani hogy 40?es szelepek férjenek bele?


Nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #7365 Dátum: 2009 Szeptember 29, 22:04:41 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem!
A gyári nagyszelepes 1600as hengerfejet nagy macera átalakítani hogy 40?es szelepek férjenek bele?
Oldalak: 1 ... 368 369 370 371 372 [373] 374 375 376 377 378 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.