www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 11:11:07
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
368
369
370
371
372
[
373
]
374
375
376
377
378
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3397668 alkalommal)
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7404 Dátum:
2009 Október 06, 23:42:54 »
Ma ez jött postán:
[a csatolmányt egy admin törölte]
GNX-967
szódásbácsi
Hozzászólások: 1284
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7403 Dátum:
2009 Október 06, 21:20:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Október 06, 13:45:02
Ezek a weberek amúgy is alapjáraton sokat kapnak és ha leveszed úgy, hogy hidegen ne járjon, csak ha megmelegedett, akkor pedig
durrogni fog
.
.........
Az a jó!
(Főleg hajnal 4-kor)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7402 Dátum:
2009 Október 06, 14:29:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Október 06, 13:45:02
Ezek a weberek amúgy is alapjáraton sokat kapnak és ha leveszed úgy, hogy hidegen ne járjon, csak ha megmelegedett, akkor pedig durrogni fog.
Nekem az a tapasztalatom, hogy beindulás után ha 3-5 mp-ig még esetleg kell neki egy kis gáz akkor jó, utána simán elmegy gáz nélkül is.
Ne felejtsük el, hogy azért 10-15 fok nem mínusz 3...télen majd kell egy kis gázpumpa, hogy menjen.
Én nem nyúlnék hozzá.
akkor még nem dobom el a weber szivatóját
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Október 06, 21:23:20 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7401 Dátum:
2009 Október 06, 13:45:02 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 Október 05, 21:33:47
Sokat kap.
Ezek a weberek amúgy is alapjáraton sokat kapnak és ha leveszed úgy, hogy hidegen ne járjon, csak ha megmelegedett, akkor pedig durrogni fog.
Nekem az a tapasztalatom, hogy beindulás után ha 3-5 mp-ig még esetleg kell neki egy kis gáz akkor jó, utána simán elmegy gáz nélkül is.
Ne felejtsük el, hogy azért 10-15 fok nem mínusz 3...télen majd kell egy kis gázpumpa, hogy menjen.
Én nem nyúlnék hozzá.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7400 Dátum:
2009 Október 06, 11:05:42 »
Idézetet írta: tati - 2009 Október 06, 09:53:49
sztem is, de akkor ugyaezen beállításon melegen be kéne zabálnia vagy qrva magas alapjáratnak kéne lenni .
Senkinek nincs webereken fent a gyári szivató? mert ez ugye ráadásul túramotor nem drag motor
Hidegen-melegen jó az alapjárat, és nem magas.
Szívatót én is leszedtem róla, tök felesleges, na meg nem is fért volna el a nagykutyaháztól.
De amúgy sem kell, hideg motornál is egyből van alapjárat.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7399 Dátum:
2009 Október 06, 09:53:49 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 Október 05, 21:33:47
Sokat kap.
sztem is, de akkor ugyaezen beállításon melegen be kéne zabálnia vagy qrva magas alapjáratnak kéne lenni .
Senkinek nincs webereken fent a gyári szivató? mert ez ugye ráadásul túramotor nem drag motor
www.tatinson.hu
www.kck.hu
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7398 Dátum:
2009 Október 06, 08:58:51 »
Idézetet írta: callook - 2009 Október 05, 16:30:10
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7397 Dátum:
2009 Október 05, 21:33:47 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Október 05, 21:21:10
hideg motornál is van egyből alapjárat,
Sokat kap.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7396 Dátum:
2009 Október 05, 21:21:10 »
Hááát mondhatni tiszta unalom van meg persze bóódogság
nem tudok mit írni, nem történik semmi,
mert a motor megy szépen, hibátlanul, feleslegesen nem gyilkolászom, ezzel járok mindenhova.
Annyi van, hogy megfigyelésem szerint 115 felett tartósan megeszi a 12 licit,
de 90-100 (gps) között autózva 10 alatt tartható a fogyasztás, de ezek nem pontos fogyasztási adatok,
főleg hogy nem műxik a km órám, így nem tom pontosan mennyi km-t megyek le vele, csak nagyjából.
Érződik, hogy a mélykarter miatt lassabban melegszik be, de az is, hogy nem melegszik túl, még ha meghajtom se.
Múltkor hajnal 4-kor jöttünk hazafelé és a hideg motort beindítva olyan szuper alapjárata volt, hogy csak na!
Amúgy is jó az alapjárata, és hideg motornál is van egyből alapjárat, de akkor hajnalban meg se rezdült a motor,
beültem és nem is lehetett érezni, hogy jár a motor, annyira szépen ketyerészett!
Otthon gyorsan meg is néztem, 10 fokos és 67%-os páratartalmú volt a levegő. Másra nemigen tudom fogni.
Na ennyi, csak már írni akartam valamit
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7395 Dátum:
2009 Október 05, 16:30:10 »
Idézetet írta: petoki - 2009 Október 05, 08:23:22
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7394 Dátum:
2009 Október 05, 09:09:26 »
Idézetet írta: péter - 2009 Október 04, 13:35:18
A kommentekben benne van.
"It's a 2.4 litre Type 4 eninge, with dual 48 IDF Weber's "
186 LE ha jól emlékszem
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7393 Dátum:
2009 Október 05, 08:55:24 »
Idézetet írta: vwakos - 2009 Október 04, 13:08:53
http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0&feature=related
egy ilyen mókához milyen motor kell??
Erős.
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7392 Dátum:
2009 Október 05, 08:23:22 »
Idézetet írta: callook - 2009 Október 04, 18:16:13
Nem tudom... Nem is biztos, hogy jó...
Tudod,
a hosszú haj meg a hülye zene...
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7391 Dátum:
2009 Október 04, 18:16:13 »
Nem tudom... Nem is biztos, hogy jó...
Tudod, a hosszú haj meg a hülye zene...
Idézetet írta: Balage - 2009 Október 04, 07:38:06
Ez a kutyaház miért is jó?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7390 Dátum:
2009 Október 04, 14:30:00 »
Idézetet írta: vwakos - 2009 Október 04, 13:08:53
http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0&feature=related
egy ilyen mókához milyen motor kell??
tegnap sikerült valami hasonlót csinálnom körforgalomból kifelé véletlenül
1.6@virsli gumik
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7389 Dátum:
2009 Október 04, 13:35:18 »
Idézetet írta: vwakos - 2009 Október 04, 13:08:53
http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0&feature=related
egy ilyen mókához milyen motor kell??
A kommentekben benne van.
"It's a 2.4 litre Type 4 eninge, with dual 48 IDF Weber's "
vwakos
Hozzászólások: 1704
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7388 Dátum:
2009 Október 04, 13:08:53 »
http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0&feature=related
egy ilyen mókához milyen motor kell??
jeans bug 1200 1974 airrider
www.kep.tar.hu/vwakos
http://71garage.blogspot.com
https://picasaweb.google.com/balassaakos
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7387 Dátum:
2009 Október 04, 07:38:06 »
Ez a kutyaház miért is jó?
[a csatolmányt egy admin törölte]
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7386 Dátum:
2009 Október 02, 22:24:25 »
Idézetet írta: stonemen - 2009 Október 02, 19:27:59
Ma szétbontottuk a Stunttal a rövidlöketű 1,5-ösnek szánt 1,2-es AS41-es nagy olajfuratos blokkot.
Még sosem volt megbontva, minden gyári (és meglepően jó állapotú) volt benne. Alig mérhető kopás a blokkban és a főtengelyen, repedés sem a blokkban, sem a hengerfejeken (szimplaszívós) nem volt.
Keresnék 1,3-1,6-os hajtókarokat, illetve duplaszívós hengerfejes blokkról a két középső felső hengerfejcsavart (Maresz, nem eladó a megpunnyadt motorodról? :-))
További részleteket nem nagyon tudok, esetleg majd a Mester... :-)
hajtókar van!csavar is van
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7385 Dátum:
2009 Október 02, 21:12:00 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Október 02, 17:10:18
Ezmiez, Toyota MR2?
Az.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7384 Dátum:
2009 Október 02, 20:26:11 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Október 02, 20:22:52
miben lesz?
Ovál?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7383 Dátum:
2009 Október 02, 20:22:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Október 02, 20:05:44
Azt gondolom, hogy ezek az utolsó 1.2-es motorok, a nagy olajfuratos blokkal hihetetlen strapabíróak. Eleve a kisebb löket és fordulat miatt a dugattyú középsebessége jóval kisebb, az olajozása meg teljesen túl van méretezve, hiszen ezek a méretek az 1.6-os blokknak is megfelelőek voltak. Ezen a blokkon is látszott, hogy a csapágyak szinte újszerűek voltak, a vezérműtengely is nagyon szép volt, a szeleptőkék sapkáján lehetett látni (és kicsit azért a veztengely bütykein), hogy a motor már ment vagy 200e km-t, de a nagyobb terhelésre méretezett olajrendszer a csapágyakat nagyon jó formában tartotta.
A hengerek, a dugattyúk szoknyája is szép volt, pedig nem hiszem, hogy valaha is cserélbe lettek volna, mert a hengerfejbe nem volt becsiszolva, gyári vékony hornyolás (apró bordák) látszottak a zárófelületnél, továbbá a dugattyúk Kolbenschmidt-ek ugyan, de csak kis KS jel van bennük és nagy VW felöntés, tehát gyári alkatrész, nem hiszem, hogy cserélték. A hengernek szinte nincs válla, a hónolás nyomai még a két holtpontnál is tisztán látszanak, lefújás a dugattyúszoknyán szinte nem látható.
Az AS41-es blokkba a csapágyak kb. 0.2 mm-t vannak beverődve, az szinte semmi, a blokk alapméretes, soha nem volt széthúzva, a gyári tömítő volt a felületen. A gyári főcsavarokon (blokk összefogó M12-es) a tömítő gumikarikák még puhák voltak!! Nekem némely újabb blokknál azok már eltörnek, mint a szénkarika.
Príma kis moci lesz belőle!
miben lesz?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7382 Dátum:
2009 Október 02, 20:05:44 »
Idézetet írta: stonemen - 2009 Október 02, 19:27:59
Ma szétbontottuk a Stunttal a rövidlöketű 1,5-ösnek szánt 1,2-es AS41-es nagy olajfuratos blokkot.
Még sosem volt megbontva, minden gyári (és meglepően jó állapotú) volt benne. Alig mérhető kopás a blokkban és a főtengelyen, repedés sem a blokkban, sem a hengerfejeken (szimplaszívós) nem volt.
Keresnék 1,3-1,6-os hajtókarokat, illetve duplaszívós hengerfejes blokkról a két középső felső hengerfejcsavart (Maresz, nem eladó a megpunnyadt motorodról? :-))
További részleteket nem nagyon tudok, esetleg majd a Mester... :-)
Azt gondolom, hogy ezek az utolsó 1.2-es motorok, a nagy olajfuratos blokkal hihetetlen strapabíróak. Eleve a kisebb löket és fordulat miatt a dugattyú középsebessége jóval kisebb, az olajozása meg teljesen túl van méretezve, hiszen ezek a méretek az 1.6-os blokknak is megfelelőek voltak. Ezen a blokkon is látszott, hogy a csapágyak szinte újszerűek voltak, a vezérműtengely is nagyon szép volt, a szeleptőkék sapkáján lehetett látni (és kicsit azért a veztengely bütykein), hogy a motor már ment vagy 200e km-t, de a nagyobb terhelésre méretezett olajrendszer a csapágyakat nagyon jó formában tartotta.
A hengerek, a dugattyúk szoknyája is szép volt, pedig nem hiszem, hogy valaha is cserélbe lettek volna, mert a hengerfejbe nem volt becsiszolva, gyári vékony hornyolás (apró bordák) látszottak a zárófelületnél, továbbá a dugattyúk Kolbenschmidt-ek ugyan, de csak kis KS jel van bennük és nagy VW felöntés, tehát gyári alkatrész, nem hiszem, hogy cserélték. A hengernek szinte nincs válla, a hónolás nyomai még a két holtpontnál is tisztán látszanak, lefújás a dugattyúszoknyán szinte nem látható.
Az AS41-es blokkba a csapágyak kb. 0.2 mm-t vannak beverődve, az szinte semmi, a blokk alapméretes, soha nem volt széthúzva, a gyári tömítő volt a felületen. A gyári főcsavarokon (blokk összefogó M12-es) a tömítő gumikarikák még puhák voltak!! Nekem némely újabb blokknál azok már eltörnek, mint a szénkarika.
Príma kis moci lesz belőle!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7381 Dátum:
2009 Október 02, 20:02:09 »
Idézetet írta: stonemen - 2009 Október 02, 19:27:59
Ma szétbontottuk a Stunttal a rövidlöketű 1,5-ösnek szánt 1,2-es AS41-es nagy olajfuratos blokkot.
Még sosem volt megbontva, minden gyári (és meglepően jó állapotú) volt benne. Alig mérhető kopás a blokkban és a főtengelyen, repedés sem a blokkban, sem a hengerfejeken (szimplaszívós) nem volt.
Keresnék 1,3-1,6-os hajtókarokat, illetve duplaszívós hengerfejes blokkról a két középső felső hengerfejcsavart (Maresz, nem eladó a megpunnyadt motorodról? :-))
További részleteket nem nagyon tudok, esetleg majd a Mester... :-)
ez melyik motor? ami az új bogiban van/volt?
van hajtókarom, nem tudom mennyiért szokott menni, de reális áron megkaphatod
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7380 Dátum:
2009 Október 02, 19:27:59 »
Ma szétbontottuk a Stunttal a rövidlöketű 1,5-ösnek szánt 1,2-es AS41-es nagy olajfuratos blokkot.
Még sosem volt megbontva, minden gyári (és meglepően jó állapotú) volt benne. Alig mérhető kopás a blokkban és a főtengelyen, repedés sem a blokkban, sem a hengerfejeken (szimplaszívós) nem volt.
Keresnék 1,3-1,6-os hajtókarokat, illetve duplaszívós hengerfejes blokkról a két középső felső hengerfejcsavart (Maresz, nem eladó a megpunnyadt motorodról? :-))
További részleteket nem nagyon tudok, esetleg majd a Mester... :-)
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7379 Dátum:
2009 Október 02, 17:10:18 »
Idézetet írta: tati - 2009 Október 02, 15:59:02
bár ezt a szojjatok idébe kellett volna tennem de tunying
Ezmiez, Toyota MR2?
1963 VW1200 DeLuxe
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7378 Dátum:
2009 Október 02, 15:59:02 »
bár ezt a szojjatok idébe kellett volna tennem de tunying
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7377 Dátum:
2009 Október 01, 18:17:30 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Október 01, 17:36:41
valaki tud mondani nekem typ4-hez lehúzási nyomatékokat?
http://hapsi96.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7376 Dátum:
2009 Október 01, 17:36:41 »
valaki tud mondani nekem typ4-hez lehúzási nyomatékokat?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7375 Dátum:
2009 Október 01, 15:59:54 »
2110 ccm-hez nem elég HD-t cserélni, hanem főtengelyt is kell 82 mm löketűre (furat 90,5 mm). Hengerfej szerintem maradhatott a 36/32 szelepes gyári, mert itt a karbi úgyis elég nagy korlát...
Idézetet írta: brez - 2009 Október 01, 15:12:52
Ennél a motornál "semmi mást nem jelent a tuning csak", hogy nagyobb HD került fel??? Vagy van okosság hengerfejnél is....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7374 Dátum:
2009 Október 01, 15:12:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 29, 21:42:12
A wheelerdealer is ott volt Bitburgban. Anno vettem tőle sok dolgot az 1915-ösömhöz, sokat leveleztünk.
Ez a projekt nagyon érdekes, én is gondoltam ilyenre, de a typ3-asomba, a két gyári pdsit-vel.
Ha ehhez teszel egy nagyon hosszú (épített) váltót, akkor kapsz egy olyan túraautót, amivel 3000-es fordulaton kényelmesen mész 130-at...és a negyedik használható városban is.
Élmény lehet ezzel az autóvel menni, nyomatékos, mint egy dízel.
Ennél a motornál "semmi mást nem jelent a tuning csak", hogy nagyobb HD került fel??? Vagy van okosság hengerfejnél is....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7373 Dátum:
2009 Szeptember 30, 10:37:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Szeptember 30, 10:24:19
itthon 46 kerékkel szerelve csavarral
akkor az mégse 28eft
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7372 Dátum:
2009 Szeptember 30, 10:24:19 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 30, 09:40:13
köszi
itthon 46 kerékkel szerelve csavarral
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7371 Dátum:
2009 Szeptember 30, 09:40:13 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Szeptember 30, 09:37:21
40-100 juró ebayen, ha nem ragaszkodsz az újhoz (100 az már új ár)
köszi
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7370 Dátum:
2009 Szeptember 30, 09:37:21 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 30, 09:31:28
Mibe kerül egy w110 engle tengely?
40-100 juró ebayen, ha nem ragaszkodsz az újhoz (100 az már új ár)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7369 Dátum:
2009 Szeptember 30, 09:31:28 »
Mibe kerül egy w110 engle tengely?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7368 Dátum:
2009 Szeptember 30, 09:22:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 29, 21:42:12
Ez a projekt nagyon érdekes, én is gondoltam ilyenre, de a typ3-asomba, a két gyári pdsit-vel.
Ha ehhez teszel egy nagyon hosszú (épített) váltót, akkor kapsz egy olyan túraautót, amivel 3000-es fordulaton kényelmesen mész 130-at...és a negyedik használható városban is.
Élmény lehet ezzel az autóvel menni, nyomatékos, mint egy dízel.
Részleteket a motorról lehet tudni?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7367 Dátum:
2009 Szeptember 29, 22:29:25 »
Okosok, a "side-gapping" mit jelent a gyújtógyertyánál ? Nem az elektródával szembe, hanem mellé hajlítja a testet ?
Frissítés:
OK, gugli a barátom ( meg "ez itt a kib@szott internet, ne legyél béna "):
http://performanceunlimited.com/documents/plugsidegapping.html
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 29, 22:56:30 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7366 Dátum:
2009 Szeptember 29, 22:24:41 »
Idézetet írta: reitim - 2009 Szeptember 29, 22:04:41
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem!
A gyári nagyszelepes 1600as hengerfejet nagy macera átalakítani hogy 40?es szelepek férjenek bele?
Nem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7365 Dátum:
2009 Szeptember 29, 22:04:41 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem!
A gyári nagyszelepes 1600as hengerfejet nagy macera átalakítani hogy 40?es szelepek férjenek bele?
Oldalak:
1
...
368
369
370
371
372
[
373
]
374
375
376
377
378
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...