www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 10:44:08
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
371
372
373
374
375
[
376
]
377
378
379
380
381
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3397632 alkalommal)
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7284 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:32:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 27, 15:17:43
Nem tudok elszakadni a gondolattól, hogy akármelyikünk autója ugyanilyen lehetett volna, de belül egy olyan typ1-es motor, ami tud 12 elejét. Akkorát nézett volna ez a sok kársztájlingos majom, hogy elgurult volna a szemük a betonon.
Ugyanígy, csendben odagurultunk volna a rajtlámpához, majd egy kétkerekezés után nyomunk egy 12.3-at, csak 5 tizeddel jobbat, mint az Imprezák... És amióta ott voltunk Bitburgban, tudom, hogy ez mennyire nem lehetetlen, sőt!
Fogadjunk, ott ugráltak volna körülöttünk, mint a hontalanok a tűz körül!
volt ilyen mar itthon,egy piros karmann ghia kabrio szemelyeben..regen a vipert is megverte(persze akkor meg a viper nem 9es idoket ment,hanem 12eseket)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7283 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:31:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 27, 15:26:27
Egyébként nem a Subaru a tüske a szememben, hanem azok a csákók, akik nem tudják mi a bakelit lemez, nem használtak kompakt kazettát és NEM TUDJÁK KI GENE BERG!!
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7282 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:26:27 »
Idézetet írta: leslie084 - 2009 Szeptember 27, 15:20:09
látom ég benned a vágy egy kis subarualázásra!
talán a télen motort épitesz????
Egyébként nem a Subaru a tüske a szememben, hanem azok a csákók, akik nem tudják mi a bakelit lemez, nem használtak kompakt kazettát és NEM TUDJÁK KI GENE BERG!!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7281 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:24:28 »
Idézetet írta: leslie084 - 2009 Szeptember 27, 15:20:09
látom ég benned a vágy egy kis subarualázásra!
talán a télen motort épitesz????
Elkezdem, de jövőre nem lesz kész. Fél munkát nem akarok csinálni, a következő motorom ütős lesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7280 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:20:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 27, 15:17:43
Nem tudok elszakadni a gondolattól, hogy akármelyikünk autója ugyanilyen lehetett volna, de belül egy olyan typ1-es motor, ami tud 12 elejét. Akkorát nézett volna ez a sok kársztájlingos majom, hogy elgurult volna a szemük a betonon.
Ugyanígy, csendben odagurultunk volna a rajtlámpához, majd egy kétkerekezés után nyomunk egy 12.3-at, csak 5 tizeddel jobbat, mint az Imprezák... És amióta ott voltunk Bitburgban, tudom, hogy ez mennyire nem lehetetlen, sőt!
Fogadjunk, ott ugráltak volna körülöttünk, mint a hontalanok a tűz körül!
látom ég benned a vágy egy kis subarualázásra!
talán a télen motort épitesz????
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7279 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:17:43 »
Nem tudok elszakadni a gondolattól, hogy akármelyikünk autója ugyanilyen lehetett volna, de belül egy olyan typ1-es motor, ami tud 12 elejét. Akkorát nézett volna ez a sok kársztájlingos majom, hogy elgurult volna a szemük a betonon.
Ugyanígy, csendben odagurultunk volna a rajtlámpához, majd egy kétkerekezés után nyomunk egy 12.3-at, csak 5 tizeddel jobbat, mint az Imprezák... És amióta ott voltunk Bitburgban, tudom, hogy ez mennyire nem lehetetlen, sőt!
Fogadjunk, ott ugráltak volna körülöttünk, mint a hontalanok a tűz körül!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7278 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:14:43 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 27, 15:03:41
Stunttal tegnap
<beszúrt kép törölve>
nagyonszépek!!
narisarit ismerem, de tegnap megvizsgáltam stunt gépét és egyszerűen isteni! nagyonjó kis kocsi!
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7277 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:12:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 27, 15:08:33
majdnem kétkerekezik a 03-as!!
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7276 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:11:12 »
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7275 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:09:37 »
Lacika
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7274 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:08:33 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 27, 15:05:30
Leonnal..
<beszúrt kép törölve>
majdnem kétkerekezik a 03-as!!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7273 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:05:30 »
Leonnal..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7272 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:04:57 »
valtotores
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7271 Dátum:
2009 Szeptember 27, 15:03:41 »
Stunttal tegnap
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7270 Dátum:
2009 Szeptember 27, 13:52:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Szeptember 27, 13:24:18
azon filozok h mexikoibol csinálok egyhosszú váltós tura kocsit........ 67esböl meg ilyen játszos kocsizos kocsit!
sztem jó 5let
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7269 Dátum:
2009 Szeptember 27, 13:24:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Szeptember 27, 13:20:59
hát maradok 1,6 nál az biztos kiváncsi vagyok már mit lehet belöle kifaragni........még
meg ha törtnék bármi hasonló mint most h lesesik besikvalami van mihez nyulnom a polcrol másik hengerdugó ,hengerfej,stb.......
azon filozok h mexikoibol csinálok egyhosszú váltós tura kocsit........ 67esböl meg ilyen játszos kocsizos kocsit!
jövöre kapp normális(nem bogár) elsö féket is
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7268 Dátum:
2009 Szeptember 27, 13:20:59 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 27, 13:17:21
aha,hat az 1,6 tuning kat akkor kiberelve szamodra tovabbra is
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7267 Dátum:
2009 Szeptember 27, 13:17:21 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Szeptember 27, 13:12:40
most nézem ha kell bontani (esküszüm örülnék neki)
akkor fk 10 310fok
vagy w130 308fok
hagynám 1,6nak gyári szeleppel jobban megmunkálva a hengerfejet
aha,hat az 1,6 tuning kat akkor kiberelve szamodra tovabbra is
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7266 Dátum:
2009 Szeptember 27, 13:12:40 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 27, 13:09:31
beteg vagy
most nézem ha kell bontani (esküszüm örülnék neki)
akkor fk 10 310fok
vagy w130 308fok
hagynám 1,6nak gyári szeleppel jobban megmunkálva a hengerfejet
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7265 Dátum:
2009 Szeptember 27, 13:09:31 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Szeptember 27, 13:08:49
ha nincs mázlim akkor kap 303fokos tengelyt meglássuk mit tud azzal
meg egy komplett gépmunkát!
beteg vagy
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7264 Dátum:
2009 Szeptember 27, 13:08:49 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 27, 09:21:49
ugy latszik ez egy ilyen nap volt
ha meguszom h dugó olvadt meg leszakadt a teteje,gyürü tört, stb és nem kell blokkot szézhuzni akkor mázlim van! mert ugy áált meg hogy elfüstölt nem kis olajat..........most holt ponton akad........
ha nincs mázlim akkor kap 303fokos tengelyt meglássuk mit tud azzal
meg egy komplett gépmunkát!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7263 Dátum:
2009 Szeptember 27, 13:08:00 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Szeptember 27, 12:59:23
ha nincs túlhúzva a turbó és a dugók/csapágyazás is olyanok hogy bírják akkor elég tartós hiszen nem extrém fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményt, nyomatékot.
Látom nem csak az enyém rántja be motorféknél az olajat.
a blokkról ennyit ír: Your basic budget rebuild 1600 single-stock crank, rods, 4 dowel stock weight flywheel, stock cam and lifters, aluminum pushrods, rebuilt stock heads with single hi-rev springs (MUST HAVE!), 1.25 rockers, swivel feet adjusters and bolt-together rocker shafts (for peace of mind).
egy majdnem gyári 1.6
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7262 Dátum:
2009 Szeptember 27, 12:59:23 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 Szeptember 27, 12:45:30
egy ilyen motor vajon meddig marad egyben?
ha nincs túlhúzva a turbó és a dugók/csapágyazás is olyanok hogy bírják akkor elég tartós hiszen nem extrém fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményt, nyomatékot.
Látom nem csak az enyém rántja be motorféknél az olajat.
GNX-967
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7261 Dátum:
2009 Szeptember 27, 12:45:30 »
egy ilyen motor vajon meddig marad egyben?
1.6 szimplaszivós turbo
140.9HP
5237RPM
158TQ
4555 RPM
13.2
109.44MPH on the rollers
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=271444&highlight=1600++turbo
video:
http://i456.photobucket.com/player.swf?file=http://vid456.photobucket.com/albums/qq286/MOTurboManx/Smoke.flv
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 27, 12:51:00 írta DLL-962
»
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7260 Dátum:
2009 Szeptember 27, 09:21:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Szeptember 27, 01:51:25
na ma megkapta 67es motorja az utolsó kenetet 4 órás gyilkoslás uton meghalt
-vagy leesett lendkerék ami lehet(fura kuplung fura zajok)EZ legvalószinübb..........
-vagy eltört fötengely:D
-vagy leszakadt adugó teteje valamelyik
-vagy vezérmü kerék esett le!
jövöre ugyis izmozni akartam! ez motort idén minden kilométerét padló gázzal futotta !
ugy latszik ez egy ilyen nap volt
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7259 Dátum:
2009 Szeptember 27, 01:51:25 »
na ma megkapta 67es motorja az utolsó kenetet 4 órás gyilkoslás uton meghalt
-vagy leesett lendkerék ami lehet(fura kuplung fura zajok)EZ legvalószinübb..........
-vagy eltört fötengely:D
-vagy leszakadt adugó teteje valamelyik
-vagy vezérmü kerék esett le!
jövöre ugyis izmozni akartam! ez motort idén minden kilométerét padló gázzal futotta !
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7258 Dátum:
2009 Szeptember 26, 23:47:22 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Szeptember 26, 20:30:19
Te mihez akasztottad be....és milyen rugót tegyek?
nekem eleinte volt rugó benn, de aztán kivettem, könnyebb lett a gázom. Mondjuk nekem csapágyazott a fordítóm. Én a rugót a jobb oldali karbi gázkarának faudy fejéhez akasztottam, meg az előmelegítő-kipufogó csatlakozásnál a motorburkolat egyik csavarjának helyéhez.
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 26, 23:50:44 írta Süsü
»
GNX-967
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7257 Dátum:
2009 Szeptember 26, 22:41:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 26, 22:31:47
Én pont ellenkezőleg gondolom, a DDD-n is lábon jöttek sokan, akik 12 körüli időt mentek. Oké, nyilván a kuplungjuk vagy az állandó gyorsulást vagy a várost nem bírja (vagy inkább a várost a sofőr nem bírja), de nincs éles határ.
Persze, ha állandóan tolod neki és 11 s. a cél negyedmérföldön, akkor már nehéz kompromisszumot kötni. De egy 14-es autó nagyon tud menni.
Igen erről beszéltünk is ma.
De nekem még mindig nagy problémát jelent, hogy mi azért csak a "balkánon" vagyunk. Nincs kivilágított autópályahálózatunk, jó minőségű útjaink, egyebek. De lehet, hogy csak én vagyok erre ennyire kényes....
Persze azt a célom nem adtam fel, hogy egy jól autózható túrabogaram legyen majd idővel....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7256 Dátum:
2009 Szeptember 26, 22:31:47 »
Idézetet írta: brez - 2009 Szeptember 26, 22:26:28
Ez az ami miatt - bár vonzanak a drag gépek - úgy érzem nem lesz ilyen autóm, hogy éles határ van utcai és versenyautók között.
Én pont ellenkezőleg gondolom, a DDD-n is lábon jöttek sokan, akik 12 körüli időt mentek. Oké, nyilván a kuplungjuk vagy az állandó gyorsulást vagy a várost nem bírja (vagy inkább a várost a sofőr nem bírja), de nincs éles határ.
Persze, ha állandóan tolod neki és 11 s. a cél negyedmérföldön, akkor már nehéz kompromisszumot kötni. De egy 14-es autó nagyon tud menni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7255 Dátum:
2009 Szeptember 26, 22:26:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 26, 22:16:59
A váltókat különböző módokon rögzítik, kitámasztókkal, hegesztett erősítésekkel, a difit erősített zárófedelekkel szerelik, a kuplungot meg szintereset használnak, fix tárcsán van 4 oolyan rátét, mint a mkp-ok szinter fékbetéte. Városban rémálom, de negyedmérföld startnál jól kétkerekezik....
Bakokat meg fixeket használnak. Pl. műanyagot vagy alumíniumot.
Ez az ami miatt - bár vonzanak a drag gépek - úgy érzem nem lesz ilyen autóm, hogy éles határ van utcai és versenyautók között.
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7254 Dátum:
2009 Szeptember 26, 22:16:59 »
Idézetet írta: brez - 2009 Szeptember 26, 22:11:15
Most nézegettem videókat drag gépekről és a következő kérdések merültek fel bennem:
Mit csinálnak a váltókkal, hogy birják az ilyen terhelést?
Hogyan rögzítik megfelelően az alvázhoz, gondolok itt a bakokra - ilyen problémája ha jól emlékszem Lacinak is volt?
És milyen kuplungokat használnak?
A váltókat különböző módokon rögzítik, kitámasztókkal, hegesztett erősítésekkel, a difit erősített zárófedelekkel szerelik, a kuplungot meg szintereset használnak, fix tárcsán van 4 oolyan rátét, mint a mkp-ok szinter fékbetéte. Városban rémálom, de negyedmérföld startnál jól kétkerekezik....
Bakokat meg fixeket használnak. Pl. műanyagot vagy alumíniumot.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7253 Dátum:
2009 Szeptember 26, 22:11:15 »
Most nézegettem videókat drag gépekről és a következő kérdések merültek fel bennem:
Mit csinálnak a váltókkal, hogy birják az ilyen terhelést?
Hogyan rögzítik megfelelően az alvázhoz, gondolok itt a bakokra - ilyen problémája ha jól emlékszem Lacinak is volt?
És milyen kuplungokat használnak?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7252 Dátum:
2009 Szeptember 26, 21:54:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 26, 21:50:25
Én megmondom a frankót: szinte biztos voltam benne, hogy nem jön el.
Viszont így már van időnk, és a negyedmérföld nem hazudik!
Elgondolkodtató, hogy az Autobahn Scrapers-es csákók milyen jó motorokat tudnak építeni.... 1776-tal tudnak 15-öket menni, sőt alatta is.
A quartermile-on kell a jó hengerfej és a nagy tengely, utcára nem biztos, hogy jó. Én itt látom a titkot.
Leon is tudna komolyabbat egy W130-as tengellyel és 34-es venturikkal....és egy kicsit jobban megtúrt 044-essel.
Akkor elszaladna 6500 fölé...és 160-180 ló környékére.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7251 Dátum:
2009 Szeptember 26, 21:52:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 26, 21:50:25
1776-tal tudnak 15-öket menni, sőt alatta is.
na majd en 2011ben
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7250 Dátum:
2009 Szeptember 26, 21:51:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 26, 21:47:57
Köszönjük!
Csak valami motor kellene bele....
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7249 Dátum:
2009 Szeptember 26, 21:50:25 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 26, 21:40:36
jaja,igy tovabb,kellemesen csalodtam en is a Leonban,kepes volt ennyit utazni 2 menetert,jol versenyzett(nagyon jo reakcioidok) stb...Grat
Én megmondom a frankót: szinte biztos voltam benne, hogy nem jön el.
Viszont így már van időnk, és a negyedmérföld nem hazudik!
Elgondolkodtató, hogy az Autobahn Scrapers-es csákók milyen jó motorokat tudnak építeni.... 1776-tal tudnak 15-öket menni, sőt alatta is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7248 Dátum:
2009 Szeptember 26, 21:48:59 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 26, 20:47:55
Szasztok!
Itt vannak az időim
Többit a találkozós topicba írtam.
első futam:
- reakció idő: 0,209 sec
- 1/8 mérföld 10,49 sec és 102 km/h
- 1/4 mérföld 16,63 sec és 128 km/h
második futam:
- reakció idő: 0,410 sec
- 1/8 mérföld: 10.34 sec és 103 km/h
- 1/4 mérföld: 16,42 sec és 128km/h
Szép teljesítmény!
Ha kicsit szerényebb az a Hondás előadás a múltkor, akkor máshogy jött volna le többeknek is a dolog....
De ha nem így lett volna, akkor az nem Leonos lett volna!
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7247 Dátum:
2009 Szeptember 26, 21:47:57 »
Idézetet írta: Sompi topic=192.msg471195#msg471195 date=1253994017
egyet értek!!
Nekem is nagyon tetszik a mester ótója.
Köszönjük!
Csak valami motor kellene bele....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7246 Dátum:
2009 Szeptember 26, 21:40:36 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Szeptember 26, 21:39:19
igy elsö nekifutásra jo kis eredmények
ez már tény
nem piroslámpás gyorsulás
itt is gratula neked igy tovább
jaja,igy tovabb,kellemesen csalodtam en is a Leonban,kepes volt ennyit utazni 2 menetert,jol versenyzett(nagyon jo reakcioidok) stb...Grat
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7245 Dátum:
2009 Szeptember 26, 21:40:17 »
Idézetet írta: TBK001 - 2009 Szeptember 26, 20:44:02
Nem tudnám megmagyarázni, miért, de ahogy megnéztem nálunk is, meg a PB-nál is.. összképben nagyon egyben van, és valahogy harmonikus...
egyet értek!!
Nekem is nagyon tetszik a mester ótója.
Oldalak:
1
...
371
372
373
374
375
[
376
]
377
378
379
380
381
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...