www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 16:19:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 375 376 377 378 379 [380] 381 382 383 384 385 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3395979 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #7124 Dátum: 2009 Szeptember 15, 19:21:06 »

7000juro kb.
huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7123 Dátum: 2009 Szeptember 15, 19:20:03 »

7000juro kb.
azannya

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #7122 Dátum: 2009 Szeptember 15, 19:18:43 »

mennyi lehet egy ilyen motor ?
7000juro kb.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7121 Dátum: 2009 Szeptember 15, 19:17:47 »

Ez a motor a Tafel kínálatában az abszolút utcai motor. Befecskendezéses és katalizátoros, központi légszűrős, szóval nem versenyre csinálták.


Infók:

Motor:
Blokk: typ1 AS
Főtengely: széria átdolgozva. 69mm
Hajtókarok: széria, grammolva
Henger-dugó: 90,5 Mahle
Hengerfej: 36/32, átdolgozott csatornák
Himba: széria
Vezérműtengely: 282
Befecskendező: VGS, átdolgozva
Kipufogó: Tafel-katalizátor
Olajpumpa: széria
Lendkerék: könnyített
Kuplung: LUK

Autó amiben van:
Váltó: AO
Kasztni: VW 1200 1985
Felnik: 7*17, 9*19
Gumik: 215/45, 245/45

Teszteredmények:
74 kw/100LE 5020
144 Nm 4400
0-60km/h: 3,8s
0-80km/h: 6,2s
0-100km/h: 9,8s
0-120km/h: 14,2s
0-140km/h: 23,1s
60-80km/h 3. fokozatban: 3,7s
60-100km/h 3. fokozatban: 7,3s
60-120km/h 3. fokozatban: 12,2s
60-80km/h 4. fokozatban: 5,8s
60-100km/h 4. fokozatban: 13,4s
60-120km/h 4. fokozatban: 23,1s
400m: 16,9s
Autó tömege a teszteken: 878kg

De mondom ez a nagyon kultúrált utcai motor a Tafelnél nagyon szép, karakterisztikával. Az Udo Becker féle izmosabb 1776 az már 128LE @6360 fordulaton és 15,9 az ideje negyedmérföldön AH-s váltóval és 829 kg tömeggel (viszont 3000 alatt halott, pl. 1800 fordulaton 10LE-t ad le, míg a Tafel motorja ott tud 30LE-t.

mennyi lehet egy ilyen motor ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7120 Dátum: 2009 Szeptember 15, 19:15:55 »

Ez a motor a Tafel kínálatában az abszolút utcai motor. Befecskendezéses és katalizátoros, központi légszűrős, szóval nem versenyre csinálták.


Infók:

Motor:
Blokk: typ1 AS
Főtengely: széria átdolgozva. 69mm
Hajtókarok: széria, grammolva
Henger-dugó: 90,5 Mahle
Hengerfej: 36/32, átdolgozott csatornák
Himba: széria
Vezérműtengely: 282
Befecskendező: VGS, átdolgozva
Kipufogó: Tafel-katalizátor
Olajpumpa: széria
Lendkerék: könnyített
Kuplung: LUK

Autó amiben van:
Váltó: AO
Kasztni: VW 1200 1985
Felnik: 7*17, 9*19
Gumik: 215/45, 245/45

Teszteredmények:
74 kw/100LE 5020
144 Nm 4400
0-60km/h: 3,8s
0-80km/h: 6,2s
0-100km/h: 9,8s
0-120km/h: 14,2s
0-140km/h: 23,1s
60-80km/h 3. fokozatban: 3,7s
60-100km/h 3. fokozatban: 7,3s
60-120km/h 3. fokozatban: 12,2s
60-80km/h 4. fokozatban: 5,8s
60-100km/h 4. fokozatban: 13,4s
60-120km/h 4. fokozatban: 23,1s
400m: 16,9s
Autó tömege a teszteken: 878kg

De mondom ez a nagyon kultúrált utcai motor a Tafelnél nagyon szép, karakterisztikával. Az Udo Becker féle izmosabb 1776 az már 128LE @6360 fordulaton és 15,9 az ideje negyedmérföldön AH-s váltóval és 829 kg tömeggel (viszont 3000 alatt halott, pl. 1800 fordulaton 10LE-t ad le, míg a Tafel motorja ott tud 30LE-t.

errol nincs tobb infod?esetleg video?idoeredmenyek...

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7119 Dátum: 2009 Szeptember 15, 18:19:56 »

A Te 1915-ösödön is jók a szelepméretek!

És ha egyszer akarsz bele egy 300-as tengelyt (296-ost) ahhoz is jó lesz!
Nem lenne szívem megbontani a blokkot még most, esetleg majd ha ténylegesen második, hobbi kocsi lesz.

Ma megint nagyot lépett a vas  Grin magas fordulaton eszméletlen hangja van... zenét már nem is szoktam hallgatni benne, csak a motor (kipuff) hangját  Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7118 Dátum: 2009 Szeptember 15, 18:12:05 »

nincs egyik sem elszállva a szelepméretekkel

A Te 1915-ösödön is jók a szelepméretek!

És ha egyszer akarsz bele egy 300-as tengelyt (296-ost) ahhoz is jó lesz!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7117 Dátum: 2009 Szeptember 15, 18:11:06 »

Jó ez a hengerfej, de ezzel már lehet, hogy egy nagyobb tengely tudna jobban "összedolgozni". Én vagy egy picit visszafogottabb hengerfejet tennék, vagy egy nagyobb tengelyt... De ez csak az én véleményem, lehet, hogy hülyeség... A cucc jó, lazán ér ennyit!


Igazság van ebben.

A hengerfej szelepmérete a fordulatszámtól függ (és persze a lökettérfogattól), a fordulatszám pedig sok dolgon kívül (karbi, venturi, levegőszűrő kipufogó) leginkább a vezérműtengely vezérlési idejeitől.

A szelep megválasztása a tengelyhez még ma a gyors számítógépek korában sem igen megy paraméteres modelezéssel, hanem csak valós tesztekkel fékpadon. Néha a gyártó visszalép szelepméretben (pl. KTM 450 SX-F krosszmotor 2007->2008 40*
> 38 kipufogószelep), mert azzal jobb karakterisztikát tudnak elérni, a szelepösszenyitásnál kell egy kis fojtás, kisebb szelepméret.

A szelep mérete tipikusan nem a nagyobb mindig jobb elven megy, ahogy a tengely megválasztása sem.

Ráadásul az egész motor töltéscseréje egy olyan komplex rendszer, ahol az alkatrészeket egymáshoz kell mértezni, mert pl. mindet agyonüt egy rossz karburátor vagy egy rossz kipufogó...és egy alkatrész módosításával nem érsz el nagy eredményt, hacsak nem a szűk keresztmetszetet sikerült megtalálnod.

Egyébként nézzétek meg 1971-ben az AB-s 1.3 bogarak és a T kódú 1.6-os typ3 szelepmérete 35/32 volt, az 1978-as 1.6-os buszmotornak meg csak 33/31, nyilván nem véletlenül.

Ehhez az eliminátor fejhez kell 6500-as fordulat egy 1776-ostól, ahhoz meg kell egy nyitott kipufogó, 34-es venturi és 314-es tengely. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #7116 Dátum: 2009 Szeptember 15, 16:12:28 »

ved meg netököj  Grin
majd jolesz valamire
csinálunk más nem 1915-öt
van cuccunk Roll Eyes
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7115 Dátum: 2009 Szeptember 15, 15:56:55 »

hat van sok info ott,de pont az nincs,amire en kerdeztem.koszi Grin
ved meg netököj  Grin
majd jolesz valamire
csinálunk más nem 1915-öt
van cuccunk Roll Eyes

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7114 Dátum: 2009 Szeptember 15, 13:34:25 »


Udo Becker: 1776 ccm / 296 fok /39-33 szelepek
Beetle Factory: 1776 ccm / 324 fok /36-32 szelepek
Tafel: 1776 ccm /282 fok / 36-32 szelepek
R.M.B.: 1791 ccm /309 fok / 36-32 szelepek
Tafel: 2007 ccm/ 310 fok / 36-32 szelepek
Weiser: 2086 ccm / 324 fok / 39-35 szelepek
Udo Becker: 2110 ccm / 324 fok / 42-37 szelepek
GWD: 2306 ccm / ? fok / 40-35 szelepek


nincs egyik sem elszállva a szelepméretekkel
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7113 Dátum: 2009 Szeptember 15, 12:51:49 »

és a járatokkal történt valami, vagy egyéb okosság?

kivannak véve a bütykök amik vezetök mellet vannak meg kicsit kivan nagyobbitva polirozva!de nem az a brutál kategoria

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7112 Dátum: 2009 Szeptember 15, 12:32:46 »

http://tafel-tuning.de/de/index.html catalog->motor találsz róla 'more' infó Wink

hat van sok info ott,de pont az nincs,amire en kerdeztem.koszi Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7111 Dátum: 2009 Szeptember 15, 12:14:07 »


Tafel: 1776 ccm /282 fok / 36-32 szelepek




errol nincs tobb infod?esetleg video?idoeredmenyek...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7110 Dátum: 2009 Szeptember 15, 11:43:22 »

Véleményem szerint, a nagyobb hengerűrtartalom és a magasabb fordulatszám kíván nagyobb szelepeket és nyitottabb járatokat, tehát ha beteszel egy motorba egy háromszázakárhány fokos tengelyt, ami fordulaton dolgozik, akkor oda már kell HF is ami fordulaton ki tudja szolgálni a motort. Az én esetemben azt hozzá kell tenni, hogy egy olyan SE hengerfejet találtam, aminek a járatai is alaposan át voltak dolgozva. Tehát a félelmem az volt, hogy van egy motorom, amihez úgy választottam meg az összetevőket, hogy ne csak felül éljen, akkor ezt egy ilyen hengerfejjel, ami pörgős motorhoz való agyonvágom... Véleményem szerint, ha besokalsz a fejjel, akkor alul gyengébb lesz a motorod, de szerintem extrém esetben még felül is...
Tavaly javítottunk egy 356-os Porsche-t, aminek hengerfej problémája volt. A tulaj erre megrendelte rá a hiper-super tuningfejet + egy agyon könnyített lendkereket. Minden más maradt széria. Nem lett egy jó motor...
Itt egy lista, hogy a különböző motorépítő cégek mekkora szelepekkel dolgoznak az adott ccm és vezérműtengely függvényében (mind typ1 motor):
Udo Becker: 1776 ccm / 296 fok /39-33 szelepek
Beetle Factory: 1776 ccm / 324 fok /36-32 szelepek
Tafel: 1776 ccm /282 fok / 36-32 szelepek
R.M.B.: 1791 ccm /309 fok / 36-32 szelepek
Tafel: 2007 ccm/ 310 fok / 36-32 szelepek
Weiser: 2086 ccm / 324 fok / 39-35 szelepek
Udo Becker: 2110 ccm / 324 fok / 42-37 szelepek
GWD: 2306 ccm / ? fok / 40-35 szelepek


ez egyebkent mit jelent?Nem fog ugy menni?Nem fog mukodni?
Tehat mi a tunete annak,ha egy nagyobb hfejet rakunk az optimalisnal egy motorra..

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7109 Dátum: 2009 Szeptember 15, 09:27:36 »

"nagy" lesz nekem és ezzel az egy összetevővel agyon vágom az egész projectet


ez egyebkent mit jelent?Nem fog ugy menni?Nem fog mukodni?
Tehat mi a tunete annak,ha egy nagyobb hfejet rakunk az optimalisnal egy motorra..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7108 Dátum: 2009 Szeptember 15, 09:22:14 »

Igen, látom. Én arra gondoltam, hogy a Street eliminator fej, az eleve elég komoly cucc. Én amikor szedtem össze az alkatrészeket az új motoromhoz (ami ki tudja mikor áll össze  Wink ), akkor találtam SE hengerfejet 300 Euroért tőlem 50 km-re, de mivel nem egy nagyon pörgős motorom lesz és a hengerűrtartalom sem vészesen nagy, ezért picit tartottam tőle, hogy "nagy" lesz nekem és ezzel az egy összetevővel agyon vágom az egész projectet (A project kifejezést csak Stunt kedvéért használtam  Wink )... Végül 600 Euroért vettem meg a sokkal gyengébb 044 fejet 40/36 szelepekkel és utaztam értük 200 km-t (El lehet képzelni, hogy milyen nehezen álltam meg a SE hengerfejek megvételét). Én ezt a hengerfejet egy nagyobb, forgósabb motorhoz tudnám elképzelni. De félre ne érts, lehet, hogy nem nekem van igazam és a hozzászólásomat segítő szándékkal írtam meg, nem pedig a mostanában egyre inkább jellemző csesztető szándékkal... Remélhetőleg többen is hozzászólnak a témához (remélhetőleg más szemszögből is) és akkor a több hozzászólásból ki tudod szűrni a hasznos infókat... Mégegyszer mondom ez csak az én elképzelésem és valamelyest tapasztalatom. Én meg csak egy villamosmérnök vagyok, szóval lehet, hogy hülyeségeket írtam...  Smiley


koszi az infot,ilyen tanacsokat szerettem volna,vartam Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7107 Dátum: 2009 Szeptember 15, 09:20:41 »

Igen, látom. Én arra gondoltam, hogy a Street eliminator fej, az eleve elég komoly cucc. Én amikor szedtem össze az alkatrészeket az új motoromhoz (ami ki tudja mikor áll össze  Wink ), akkor találtam SE hengerfejet 300 Euroért tőlem 50 km-re, de mivel nem egy nagyon pörgős motorom lesz és a hengerűrtartalom sem vészesen nagy, ezért picit tartottam tőle, hogy "nagy" lesz nekem és ezzel az egy összetevővel agyon vágom az egész projectet (A project kifejezést csak Stunt kedvéért használtam  Wink )... Végül 600 Euroért vettem meg a sokkal gyengébb 044 fejet 40/36 szelepekkel és utaztam értük 200 km-t (El lehet képzelni, hogy milyen nehezen álltam meg a SE hengerfejek megvételét). Én ezt a hengerfejet egy nagyobb, forgósabb motorhoz tudnám elképzelni. De félre ne érts, lehet, hogy nem nekem van igazam és a hozzászólásomat segítő szándékkal írtam meg, nem pedig a mostanában egyre inkább jellemző csesztető szándékkal... Remélhetőleg többen is hozzászólnak a témához (remélhetőleg más szemszögből is) és akkor a több hozzászólásból ki tudod szűrni a hasznos infókat... Mégegyszer mondom ez csak az én elképzelésem és valamelyest tapasztalatom. Én meg csak egy villamosmérnök vagyok, szóval lehet, hogy hülyeségeket írtam...  Smiley

visszafogottabbat?Azt irja non ported,ami ugye annyi tesz,hogy nincs a szivosor turkalva... Roll Eyes

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7106 Dátum: 2009 Szeptember 15, 08:58:15 »

szerintem a maresz hf-re gondolt  Roll Eyes
na csak ennyi

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7105 Dátum: 2009 Szeptember 15, 08:41:18 »

37/35
és a járatokkal történt valami, vagy egyéb okosság?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7104 Dátum: 2009 Szeptember 15, 08:30:58 »


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7103 Dátum: 2009 Szeptember 15, 07:58:35 »

Jó ez a hengerfej, de ezzel már lehet, hogy egy nagyobb tengely tudna jobban "összedolgozni". Én vagy egy picit visszafogottabb hengerfejet tennék, vagy egy nagyobb tengelyt... De ez csak az én véleményem, lehet, hogy hülyeség... A cucc jó, lazán ér ennyit!

visszafogottabbat?Azt irja non ported,ami ugye annyi tesz,hogy nincs a szivosor turkalva... Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7102 Dátum: 2009 Szeptember 15, 06:44:49 »

Jó ez a hengerfej, de ezzel már lehet, hogy egy nagyobb tengely tudna jobban "összedolgozni". Én vagy egy picit visszafogottabb hengerfejet tennék, vagy egy nagyobb tengelyt... De ez csak az én véleményem, lehet, hogy hülyeség... A cucc jó, lazán ér ennyit!

Hengerfejrol velemeny?
szerintem:
-Street Eliminator: nem szar
-90,5 pont jo nekem az 1776ra
-42/37 szelepek,a 42 DCNF-hez pont idealis

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=833763

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7101 Dátum: 2009 Szeptember 14, 23:15:22 »

Benn a cégnél rendszeresen javítunk Subarukat Impreza Gt-ket, Forestereket ill Evo Mitsukat. Nem akarom leírni senki kocsiját de elinduláskor a 4 kerék az 4 kerék, utánna csak hátrány de a gyengébb autókat nyomatékból alulról is veri. A 2000es régi (kocka) legacy EJ 20as turbó nélküli az mondjuk verhető szerintem mert 4000, 4500 nál kezd élni és addig elég lomha jószág. Viszont a főnököm 2000es Gt-jében egy japán belpiacos EJ20 biturbó dübörög csak a kormánymű miatt nem fért be a második turbó. Az a motor tud valamit kenterbe vert, eddig minden még a 5.7es corvettet is. A 2.5ös WRX-ek meg elég elbaszott konstrukciók.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 14, 23:33:24 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7100 Dátum: 2009 Szeptember 14, 23:11:26 »

képek?
csak,hogy  Cry

meg nincsenek,csak olvastam,hogy voltak es jol mentek...ha talalok,szolok...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7099 Dátum: 2009 Szeptember 14, 23:09:47 »

42/37 szelepek
azzal már szuszoghatna rendesen  Smiley
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7098 Dátum: 2009 Szeptember 14, 23:09:00 »

Kellett volna menni Fertoszentmiklosra,megint voltak osztrak bogarak... Roll Eyes
képek?
csak,hogy  Cry

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7097 Dátum: 2009 Szeptember 14, 23:07:46 »

Hengerfejrol velemeny?
szerintem:
-Street Eliminator: nem szar
-90,5 pont jo nekem az 1776ra
-42/37 szelepek,a 42 DCNF-hez pont idealis

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=833763
ez sokat dobna a motorodon

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7096 Dátum: 2009 Szeptember 14, 23:06:27 »

Ezek az europai 2000 ccm-es 2000-es évjáratú WRX STi-nek az adatai, főtengelyen mérve.

Ilyen autóval mentem vagy 20e Km-t.

Ezek 13.8-14.5 körül tudnak negyedmérföldön.
naaa nagyon csitul a  téma  Grin
egy fehér kársztájlingos wrx volt
és max 100-150 m volt két lámpa között a másodiknál,
az elsőt meg nem vette komolyan.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7095 Dátum: 2009 Szeptember 14, 23:06:07 »

az jo
nem is gondoltam,hogy ilyen közel vagyok hozzá Smiley

Kellett volna menni Fertoszentmiklosra,megint voltak osztrak bogarak... Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7094 Dátum: 2009 Szeptember 14, 23:05:20 »

Hengerfejrol velemeny?
szerintem:
-Street Eliminator: nem szar
-90,5 pont jo nekem az 1776ra
-42/37 szelepek,a 42 DCNF-hez pont idealis

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=833763

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7093 Dátum: 2009 Szeptember 14, 23:04:23 »

Ezek az europai 2000 ccm-es 2000-es évjáratú WRX STi-nek az adatai, főtengelyen mérve.

Ilyen autóval mentem vagy 20e Km-t.

Ezek 13.8-14.5 körül tudnak negyedmérföldön.
az jo
nem is gondoltam,hogy ilyen közel vagyok hozzá Smiley

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7092 Dátum: 2009 Szeptember 14, 23:02:04 »

neked typ4 gyári olajpumpád van?
nem
valami nagyobb,de azt még kint tették bele
valahol felvan irva,de igy fejböl nem megy Roll Eyes

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7091 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:59:56 »

keréken?
csak kiváncsi vagyok Wink

Ezek az europai 2000 ccm-es 2000-es évjáratú WRX STi-nek az adatai, főtengelyen mérve.

Ilyen autóval mentem vagy 20e Km-t.

Ezek 13.8-14.5 körül tudnak negyedmérföldön.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #7090 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:57:51 »

nálam van termosztát igy tökéletes
a csö talán 14mm
max90-100között van,de min80!!
typ-4 gyári vagy egy 30-as simán jo
a kisebdekröl Mareszt kérdezd
Ö az 1.6 speciális Grin
neked typ4 gyári olajpumpád van?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7089 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:57:40 »


Azért nem téma, mert az a seggéből rántja ki ezeket a gépeket.

AWD, turbo, 265 LE 350 Nm

Miről beszélünk??????


keréken?
csak kiváncsi vagyok Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7088 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:56:56 »

ez érdekel engem is!!


30-as pumpa kell, és egy termosztát, hogy csak akkor nyomja előre, amikor már meleg és relatíve híg az olaj. Különben nagyon sok a vesztesége.
Félcollos csöveket használnak az amerikaiak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #7087 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:56:48 »


Azért nem téma, mert az a seggéből rántja ki ezeket a gépeket.

AWD, turbo, 265 LE 350 Nm

Miről beszélünk??????


tisztában vagyok vele, ezért is raktam offba, gondoltam hátha valaki erre is ráugrik, de rád pont nem számítottam  Grin
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7086 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:56:14 »

Sőt, utána még a csaja is lepippantott 

A csaja? A Jozsi? Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7085 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:55:57 »

Régebben felmerült, hogy a külső hűtő előre vezetéséhez milyen keresztmetszetű csöveket szokás használni, és hogy kell e hozzá extra teljesítményű olajpumpa, hogy rendesen megforduljon az a rendszerben...
Erről tapasztalat nálatok?
nálam van termosztát igy tökéletes
a csö talán 14mm
max90-100között van,de min80!!
typ-4 gyári vagy egy 30-as simán jo
a kisebdekröl Mareszt kérdezd
Ö az 1.6 speciális Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Oldalak: 1 ... 375 376 377 378 379 [380] 381 382 383 384 385 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.