www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 16:19:16
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
375
376
377
378
379
[
380
]
381
382
383
384
385
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3395979 alkalommal)
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7124 Dátum:
2009 Szeptember 15, 19:21:06 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Szeptember 15, 19:18:43
7000juro kb.
huh
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7123 Dátum:
2009 Szeptember 15, 19:20:03 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Szeptember 15, 19:18:43
7000juro kb.
azannya
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7122 Dátum:
2009 Szeptember 15, 19:18:43 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Szeptember 15, 19:17:47
mennyi lehet egy ilyen motor ?
7000juro kb.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7121 Dátum:
2009 Szeptember 15, 19:17:47 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 15, 19:15:55
Ez a motor a Tafel kínálatában az abszolút utcai motor. Befecskendezéses és katalizátoros, központi légszűrős, szóval nem versenyre csinálták.
Infók:
Motor:
Blokk: typ1 AS
Főtengely: széria átdolgozva. 69mm
Hajtókarok: széria, grammolva
Henger-dugó: 90,5 Mahle
Hengerfej: 36/32, átdolgozott csatornák
Himba: széria
Vezérműtengely: 282
Befecskendező: VGS, átdolgozva
Kipufogó: Tafel-katalizátor
Olajpumpa: széria
Lendkerék: könnyített
Kuplung: LUK
Autó amiben van:
Váltó: AO
Kasztni: VW 1200 1985
Felnik: 7*17, 9*19
Gumik: 215/45, 245/45
Teszteredmények:
74 kw/100LE
5020
144 Nm
4400
0-60km/h: 3,8s
0-80km/h: 6,2s
0-100km/h: 9,8s
0-120km/h: 14,2s
0-140km/h: 23,1s
60-80km/h 3. fokozatban: 3,7s
60-100km/h 3. fokozatban: 7,3s
60-120km/h 3. fokozatban: 12,2s
60-80km/h 4. fokozatban: 5,8s
60-100km/h 4. fokozatban: 13,4s
60-120km/h 4. fokozatban: 23,1s
400m: 16,9s
Autó tömege a teszteken: 878kg
De mondom ez a nagyon kultúrált utcai motor a Tafelnél nagyon szép, karakterisztikával. Az Udo Becker féle izmosabb 1776 az már 128LE @6360 fordulaton és 15,9 az ideje negyedmérföldön AH-s váltóval és 829 kg tömeggel (viszont 3000 alatt halott, pl. 1800 fordulaton 10LE-t ad le, míg a Tafel motorja ott tud 30LE-t.
mennyi lehet egy ilyen motor ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7120 Dátum:
2009 Szeptember 15, 19:15:55 »
Ez a motor a Tafel kínálatában az abszolút utcai motor. Befecskendezéses és katalizátoros, központi légszűrős, szóval nem versenyre csinálták.
Infók:
Motor:
Blokk: typ1 AS
Főtengely: széria átdolgozva. 69mm
Hajtókarok: széria, grammolva
Henger-dugó: 90,5 Mahle
Hengerfej: 36/32, átdolgozott csatornák
Himba: széria
Vezérműtengely: 282
Befecskendező: VGS, átdolgozva
Kipufogó: Tafel-katalizátor
Olajpumpa: széria
Lendkerék: könnyített
Kuplung: LUK
Autó amiben van:
Váltó: AO
Kasztni: VW 1200 1985
Felnik: 7*17, 9*19
Gumik: 215/45, 245/45
Teszteredmények:
74 kw/100LE
5020
144 Nm
4400
0-60km/h: 3,8s
0-80km/h: 6,2s
0-100km/h: 9,8s
0-120km/h: 14,2s
0-140km/h: 23,1s
60-80km/h 3. fokozatban: 3,7s
60-100km/h 3. fokozatban: 7,3s
60-120km/h 3. fokozatban: 12,2s
60-80km/h 4. fokozatban: 5,8s
60-100km/h 4. fokozatban: 13,4s
60-120km/h 4. fokozatban: 23,1s
400m: 16,9s
Autó tömege a teszteken: 878kg
De mondom ez a nagyon kultúrált utcai motor a Tafelnél nagyon szép, karakterisztikával. Az Udo Becker féle izmosabb 1776 az már 128LE @6360 fordulaton és 15,9 az ideje negyedmérföldön AH-s váltóval és 829 kg tömeggel (viszont 3000 alatt halott, pl. 1800 fordulaton 10LE-t ad le, míg a Tafel motorja ott tud 30LE-t.
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 15, 12:14:07
errol nincs tobb infod?esetleg video?idoeredmenyek...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7119 Dátum:
2009 Szeptember 15, 18:19:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 15, 18:12:05
A Te 1915-ösödön is jók a szelepméretek!
És ha egyszer akarsz bele egy 300-as tengelyt (296-ost) ahhoz is jó lesz!
Nem lenne szívem megbontani a blokkot még most, esetleg majd ha ténylegesen második, hobbi kocsi lesz.
Ma megint nagyot lépett a vas
magas fordulaton eszméletlen hangja van... zenét már nem is szoktam hallgatni benne, csak a motor (kipuff) hangját
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7118 Dátum:
2009 Szeptember 15, 18:12:05 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 15, 13:34:25
nincs egyik sem elszállva a szelepméretekkel
A Te 1915-ösödön is jók a szelepméretek!
És ha egyszer akarsz bele egy 300-as tengelyt (296-ost) ahhoz is jó lesz!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7117 Dátum:
2009 Szeptember 15, 18:11:06 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 15, 06:44:49
Jó ez a hengerfej, de ezzel már lehet, hogy egy nagyobb tengely tudna jobban "összedolgozni". Én vagy egy picit visszafogottabb hengerfejet tennék, vagy egy nagyobb tengelyt... De ez csak az én véleményem, lehet, hogy hülyeség... A cucc jó, lazán ér ennyit!
Igazság van ebben.
A hengerfej szelepmérete a fordulatszámtól függ (és persze a lökettérfogattól), a fordulatszám pedig sok dolgon kívül (karbi, venturi, levegőszűrő kipufogó) leginkább a vezérműtengely vezérlési idejeitől.
A szelep megválasztása a tengelyhez még ma a gyors számítógépek korában sem igen megy paraméteres modelezéssel, hanem csak valós tesztekkel fékpadon. Néha a gyártó visszalép szelepméretben (pl. KTM 450 SX-F krosszmotor 2007->2008 40*
> 38 kipufogószelep), mert azzal jobb karakterisztikát tudnak elérni, a szelepösszenyitásnál kell egy kis fojtás, kisebb szelepméret.
A szelep mérete tipikusan nem a nagyobb mindig jobb elven megy, ahogy a tengely megválasztása sem.
Ráadásul az egész motor töltéscseréje egy olyan komplex rendszer, ahol az alkatrészeket egymáshoz kell mértezni, mert pl. mindet agyonüt egy rossz karburátor vagy egy rossz kipufogó...és egy alkatrész módosításával nem érsz el nagy eredményt, hacsak nem a szűk keresztmetszetet sikerült megtalálnod.
Egyébként nézzétek meg 1971-ben az AB-s 1.3 bogarak és a T kódú 1.6-os typ3 szelepmérete 35/32 volt, az 1978-as 1.6-os buszmotornak meg csak 33/31, nyilván nem véletlenül.
Ehhez az eliminátor fejhez kell 6500-as fordulat egy 1776-ostól, ahhoz meg kell egy nyitott kipufogó, 34-es venturi és 314-es tengely.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7116 Dátum:
2009 Szeptember 15, 16:12:28 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Szeptember 15, 15:56:55
ved meg netököj
majd jolesz valamire
csinálunk más nem 1915-öt
van cuccunk
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7115 Dátum:
2009 Szeptember 15, 15:56:55 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 15, 12:32:46
hat van sok info ott,de pont az nincs,amire en kerdeztem.koszi
ved meg netököj
majd jolesz valamire
csinálunk más nem 1915-öt
van cuccunk
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7114 Dátum:
2009 Szeptember 15, 13:34:25 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 15, 11:43:22
Udo Becker: 1776 ccm / 296 fok /39-33 szelepek
Beetle Factory: 1776 ccm / 324 fok /36-32 szelepek
Tafel: 1776 ccm /282 fok / 36-32 szelepek
R.M.B.: 1791 ccm /309 fok / 36-32 szelepek
Tafel: 2007 ccm/ 310 fok / 36-32 szelepek
Weiser: 2086 ccm / 324 fok / 39-35 szelepek
Udo Becker: 2110 ccm / 324 fok / 42-37 szelepek
GWD: 2306 ccm / ? fok / 40-35 szelepek
nincs egyik sem elszállva a szelepméretekkel
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7113 Dátum:
2009 Szeptember 15, 12:51:49 »
Idézetet írta: gas - 2009 Szeptember 15, 08:41:18
és a járatokkal történt valami, vagy egyéb okosság?
kivannak véve a bütykök amik vezetök mellet vannak meg kicsit kivan nagyobbitva polirozva!de nem az a brutál kategoria
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7112 Dátum:
2009 Szeptember 15, 12:32:46 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 15, 12:30:18
http://tafel-tuning.de/de/index.html
catalog->motor találsz róla 'more' infó
hat van sok info ott,de pont az nincs,amire en kerdeztem.koszi
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7111 Dátum:
2009 Szeptember 15, 12:14:07 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 15, 11:43:22
Tafel: 1776 ccm /282 fok / 36-32 szelepek
errol nincs tobb infod?esetleg video?idoeredmenyek...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7110 Dátum:
2009 Szeptember 15, 11:43:22 »
Véleményem szerint, a nagyobb hengerűrtartalom és a magasabb fordulatszám kíván nagyobb szelepeket és nyitottabb járatokat, tehát ha beteszel egy motorba egy háromszázakárhány fokos tengelyt, ami fordulaton dolgozik, akkor oda már kell HF is ami fordulaton ki tudja szolgálni a motort. Az én esetemben azt hozzá kell tenni, hogy egy olyan SE hengerfejet találtam, aminek a járatai is alaposan át voltak dolgozva. Tehát a félelmem az volt, hogy van egy motorom, amihez úgy választottam meg az összetevőket, hogy ne csak felül éljen, akkor ezt egy ilyen hengerfejjel, ami pörgős motorhoz való agyonvágom... Véleményem szerint, ha besokalsz a fejjel, akkor alul gyengébb lesz a motorod, de szerintem extrém esetben még felül is...
Tavaly javítottunk egy 356-os Porsche-t, aminek hengerfej problémája volt. A tulaj erre megrendelte rá a hiper-super tuningfejet + egy agyon könnyített lendkereket. Minden más maradt széria. Nem lett egy jó motor...
Itt egy lista, hogy a különböző motorépítő cégek mekkora szelepekkel dolgoznak az adott ccm és vezérműtengely függvényében (mind typ1 motor):
Udo Becker: 1776 ccm / 296 fok /39-33 szelepek
Beetle Factory: 1776 ccm / 324 fok /36-32 szelepek
Tafel: 1776 ccm /282 fok / 36-32 szelepek
R.M.B.: 1791 ccm /309 fok / 36-32 szelepek
Tafel: 2007 ccm/ 310 fok / 36-32 szelepek
Weiser: 2086 ccm / 324 fok / 39-35 szelepek
Udo Becker: 2110 ccm / 324 fok / 42-37 szelepek
GWD: 2306 ccm / ? fok / 40-35 szelepek
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 15, 09:27:36
ez egyebkent mit jelent?Nem fog ugy menni?Nem fog mukodni?
Tehat mi a tunete annak,ha egy nagyobb hfejet rakunk az optimalisnal egy motorra..
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7109 Dátum:
2009 Szeptember 15, 09:27:36 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 15, 09:20:41
"nagy" lesz nekem és ezzel az egy összetevővel agyon vágom az egész projectet
ez egyebkent mit jelent?Nem fog ugy menni?Nem fog mukodni?
Tehat mi a tunete annak,ha egy nagyobb hfejet rakunk az optimalisnal egy motorra..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7108 Dátum:
2009 Szeptember 15, 09:22:14 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 15, 09:20:41
Igen, látom. Én arra gondoltam, hogy a Street eliminator fej, az eleve elég komoly cucc. Én amikor szedtem össze az alkatrészeket az új motoromhoz (ami ki tudja mikor áll össze
), akkor találtam SE hengerfejet 300 Euroért tőlem 50 km-re, de mivel nem egy nagyon pörgős motorom lesz és a hengerűrtartalom sem vészesen nagy, ezért picit tartottam tőle, hogy "nagy" lesz nekem és ezzel az egy összetevővel agyon vágom az egész projectet (A project kifejezést csak Stunt kedvéért használtam
)... Végül 600 Euroért vettem meg a sokkal gyengébb 044 fejet 40/36 szelepekkel és utaztam értük 200 km-t (El lehet képzelni, hogy milyen nehezen álltam meg a SE hengerfejek megvételét). Én ezt a hengerfejet egy nagyobb, forgósabb motorhoz tudnám elképzelni. De félre ne érts, lehet, hogy nem nekem van igazam és a hozzászólásomat segítő szándékkal írtam meg, nem pedig a mostanában egyre inkább jellemző csesztető szándékkal... Remélhetőleg többen is hozzászólnak a témához (remélhetőleg más szemszögből is) és akkor a több hozzászólásból ki tudod szűrni a hasznos infókat... Mégegyszer mondom ez csak az én elképzelésem és valamelyest tapasztalatom. Én meg csak egy villamosmérnök vagyok, szóval lehet, hogy hülyeségeket írtam...
koszi az infot,ilyen tanacsokat szerettem volna,vartam
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7107 Dátum:
2009 Szeptember 15, 09:20:41 »
Igen, látom. Én arra gondoltam, hogy a Street eliminator fej, az eleve elég komoly cucc. Én amikor szedtem össze az alkatrészeket az új motoromhoz (ami ki tudja mikor áll össze
), akkor találtam SE hengerfejet 300 Euroért tőlem 50 km-re, de mivel nem egy nagyon pörgős motorom lesz és a hengerűrtartalom sem vészesen nagy, ezért picit tartottam tőle, hogy "nagy" lesz nekem és ezzel az egy összetevővel agyon vágom az egész projectet (A project kifejezést csak Stunt kedvéért használtam
)... Végül 600 Euroért vettem meg a sokkal gyengébb 044 fejet 40/36 szelepekkel és utaztam értük 200 km-t (El lehet képzelni, hogy milyen nehezen álltam meg a SE hengerfejek megvételét). Én ezt a hengerfejet egy nagyobb, forgósabb motorhoz tudnám elképzelni. De félre ne érts, lehet, hogy nem nekem van igazam és a hozzászólásomat segítő szándékkal írtam meg, nem pedig a mostanában egyre inkább jellemző csesztető szándékkal... Remélhetőleg többen is hozzászólnak a témához (remélhetőleg más szemszögből is) és akkor a több hozzászólásból ki tudod szűrni a hasznos infókat... Mégegyszer mondom ez csak az én elképzelésem és valamelyest tapasztalatom. Én meg csak egy villamosmérnök vagyok, szóval lehet, hogy hülyeségeket írtam...
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 15, 07:58:35
visszafogottabbat?Azt irja non ported,ami ugye annyi tesz,hogy nincs a szivosor turkalva...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7106 Dátum:
2009 Szeptember 15, 08:58:15 »
szerintem a maresz hf-re gondolt
Idézetet írta: Bill - 2009 Szeptember 15, 08:55:48
na csak ennyi
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7105 Dátum:
2009 Szeptember 15, 08:41:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Szeptember 14, 22:05:03
37/35
és a járatokkal történt valami, vagy egyéb okosság?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7104 Dátum:
2009 Szeptember 15, 08:30:58 »
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7103 Dátum:
2009 Szeptember 15, 07:58:35 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 15, 06:44:49
Jó ez a hengerfej, de ezzel már lehet, hogy egy nagyobb tengely tudna jobban "összedolgozni". Én vagy egy picit visszafogottabb hengerfejet tennék, vagy egy nagyobb tengelyt... De ez csak az én véleményem, lehet, hogy hülyeség... A cucc jó, lazán ér ennyit!
visszafogottabbat?Azt irja non ported,ami ugye annyi tesz,hogy nincs a szivosor turkalva...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7102 Dátum:
2009 Szeptember 15, 06:44:49 »
Jó ez a hengerfej, de ezzel már lehet, hogy egy nagyobb tengely tudna jobban "összedolgozni". Én vagy egy picit visszafogottabb hengerfejet tennék, vagy egy nagyobb tengelyt... De ez csak az én véleményem, lehet, hogy hülyeség... A cucc jó, lazán ér ennyit!
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 14, 23:05:20
Hengerfejrol velemeny?
szerintem:
-Street Eliminator: nem szar
-90,5 pont jo nekem az 1776ra
-42/37 szelepek,a 42 DCNF-hez pont idealis
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=833763
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7101 Dátum:
2009 Szeptember 14, 23:15:22 »
Benn a cégnél rendszeresen javítunk Subarukat Impreza Gt-ket, Forestereket ill Evo Mitsukat. Nem akarom leírni senki kocsiját de elinduláskor a 4 kerék az 4 kerék, utánna csak hátrány de a gyengébb autókat nyomatékból alulról is veri. A 2000es régi (kocka) legacy EJ 20as turbó nélküli az mondjuk verhető szerintem mert 4000, 4500 nál kezd élni és addig elég lomha jószág. Viszont a főnököm 2000es Gt-jében egy japán belpiacos EJ20 biturbó dübörög csak a kormánymű miatt nem fért be a második turbó. Az a motor tud valamit kenterbe vert, eddig minden még a 5.7es corvettet is. A 2.5ös WRX-ek meg elég elbaszott konstrukciók.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 14, 23:33:24 írta Süsü
»
GNX-967
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7100 Dátum:
2009 Szeptember 14, 23:11:26 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Szeptember 14, 23:09:00
képek?
csak,hogy
meg nincsenek,csak olvastam,hogy voltak es jol mentek...ha talalok,szolok...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7099 Dátum:
2009 Szeptember 14, 23:09:47 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 14, 23:05:20
42/37 szelepek
azzal már szuszoghatna rendesen
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7098 Dátum:
2009 Szeptember 14, 23:09:00 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 14, 23:06:07
Kellett volna menni Fertoszentmiklosra,megint voltak osztrak bogarak...
képek?
csak,hogy
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7097 Dátum:
2009 Szeptember 14, 23:07:46 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 14, 23:05:20
Hengerfejrol velemeny?
szerintem:
-Street Eliminator: nem szar
-90,5 pont jo nekem az 1776ra
-42/37 szelepek,a 42 DCNF-hez pont idealis
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=833763
ez sokat dobna a motorodon
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7096 Dátum:
2009 Szeptember 14, 23:06:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 14, 22:59:56
Ezek az europai 2000 ccm-es 2000-es évjáratú WRX STi-nek az adatai, főtengelyen mérve.
Ilyen autóval mentem vagy 20e Km-t.
Ezek 13.8-14.5 körül tudnak negyedmérföldön.
naaa nagyon csitul a téma
egy fehér kársztájlingos wrx volt
és max 100-150 m volt két lámpa között a másodiknál,
az elsőt meg nem vette komolyan.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7095 Dátum:
2009 Szeptember 14, 23:06:07 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Szeptember 14, 23:04:23
az jo
nem is gondoltam,hogy ilyen közel vagyok hozzá
Kellett volna menni Fertoszentmiklosra,megint voltak osztrak bogarak...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7094 Dátum:
2009 Szeptember 14, 23:05:20 »
Hengerfejrol velemeny?
szerintem:
-Street Eliminator: nem szar
-90,5 pont jo nekem az 1776ra
-42/37 szelepek,a 42 DCNF-hez pont idealis
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=833763
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7093 Dátum:
2009 Szeptember 14, 23:04:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 14, 22:59:56
Ezek az europai 2000 ccm-es 2000-es évjáratú WRX STi-nek az adatai, főtengelyen mérve.
Ilyen autóval mentem vagy 20e Km-t.
Ezek 13.8-14.5 körül tudnak negyedmérföldön.
az jo
nem is gondoltam,hogy ilyen közel vagyok hozzá
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7092 Dátum:
2009 Szeptember 14, 23:02:04 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Szeptember 14, 22:57:51
neked typ4 gyári olajpumpád van?
nem
valami nagyobb,de azt még kint tették bele
valahol felvan irva,de igy fejböl nem megy
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7091 Dátum:
2009 Szeptember 14, 22:59:56 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Szeptember 14, 22:57:40
keréken?
csak kiváncsi vagyok
Ezek az europai 2000 ccm-es 2000-es évjáratú WRX STi-nek az adatai, főtengelyen mérve.
Ilyen autóval mentem vagy 20e Km-t.
Ezek 13.8-14.5 körül tudnak negyedmérföldön.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7090 Dátum:
2009 Szeptember 14, 22:57:51 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Szeptember 14, 22:55:57
nálam van termosztát igy tökéletes
a csö talán 14mm
max90-100között van,de min80!!
typ-4 gyári vagy egy 30-as simán jo
a kisebdekröl Mareszt kérdezd
Ö az 1.6 speciális
neked typ4 gyári olajpumpád van?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7089 Dátum:
2009 Szeptember 14, 22:57:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 14, 22:51:24
Azért nem téma, mert az a seggéből rántja ki ezeket a gépeket.
AWD, turbo, 265 LE 350 Nm
Miről beszélünk??????
keréken?
csak kiváncsi vagyok
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7088 Dátum:
2009 Szeptember 14, 22:56:56 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Szeptember 14, 22:54:01
ez érdekel engem is!!
30-as pumpa kell, és egy termosztát, hogy csak akkor nyomja előre, amikor már meleg és relatíve híg az olaj. Különben nagyon sok a vesztesége.
Félcollos csöveket használnak az amerikaiak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7087 Dátum:
2009 Szeptember 14, 22:56:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 14, 22:51:24
Azért nem téma, mert az a seggéből rántja ki ezeket a gépeket.
AWD, turbo, 265 LE 350 Nm
Miről beszélünk??????
tisztában vagyok vele, ezért is raktam offba, gondoltam hátha valaki erre is ráugrik, de rád pont nem számítottam
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7086 Dátum:
2009 Szeptember 14, 22:56:14 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 14, 22:55:19
Sőt, utána még a csaja is lepippantott
A csaja? A Jozsi?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7085 Dátum:
2009 Szeptember 14, 22:55:57 »
Idézetet írta: brez - 2009 Szeptember 14, 22:45:04
Régebben felmerült, hogy a külső hűtő előre vezetéséhez milyen keresztmetszetű csöveket szokás használni, és hogy kell e hozzá extra teljesítményű olajpumpa, hogy rendesen megforduljon az a rendszerben...
Erről tapasztalat nálatok?
nálam van termosztát igy tökéletes
a csö talán 14mm
max90-100között van,de min80!!
typ-4 gyári vagy egy 30-as simán jo
a kisebdekröl Mareszt kérdezd
Ö az 1.6 speciális
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Oldalak:
1
...
375
376
377
378
379
[
380
]
381
382
383
384
385
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...