www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 16:23:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 376 377 378 379 380 [381] 382 383 384 385 386 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3395983 alkalommal)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #7084 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:55:47 »

ez érdekel engem is!!
Ugye, hogy nem csak a kisgömböc érdekes..... Wink Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7083 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:55:19 »

Na ezt verte meg ma leon. ketszer Grin Grin Grin
Sőt, utána még a csaja is lepippantott 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7082 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:54:36 »

éspedig ha ez így van akkor te ezt így ide beírod ?
naná hogy nem
még azt sem vállalná fel senki ,hogy odbasztam egy subarunak , igaz hogy egy 1,6 lófasz volt de mégiscsak subaru meg modern gép stb
nade a story nem erről szól

figyu azt gondolom ha valaki  ekkorákat kamuzik akkor vagy védje meg magát vagy vigye el a balhét

lehetett volna sokféle képen de úgy volt ahogy odaírta
ne mosogassuk már a szarosgatyát de tényleg  

Én nem szoktam emberkedni az utakon, mert nincs se futóművem, se fékem. Néha jó nyomni neki, de utcán nem versenyzem az öreg vasakkal.
Pedig a 66-osom relatíve jól megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #7081 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:54:01 »

Régebben felmerült, hogy a külső hűtő előre vezetéséhez milyen keresztmetszetű csöveket szokás használni, és hogy kell e hozzá extra teljesítményű olajpumpa, hogy rendesen megforduljon az a rendszerben...
Erről tapasztalat nálatok?
ez érdekel engem is!!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7080 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:53:11 »




AWD, turbo, 265 LE 350 Nm





Na ezt verte meg ma leon. ketszer Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7079 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:52:01 »

tudom a mundér becsülete de nemá
akarod,hogy kipróbáljuk ?
vicc
éspedig ha ez így van akkor te ezt így ide beírod ?
naná hogy nem
még azt sem vállalná fel senki ,hogy odbasztam egy subarunak , igaz hogy egy 1,6 lófasz volt de mégiscsak subaru meg modern gép stb
nade a story nem erről szól

figyu azt gondolom ha valaki  ekkorákat kamuzik akkor vagy védje meg magát vagy vigye el a balhét

lehetett volna sokféle képen de úgy volt ahogy odaírta
ne mosogassuk már a szarosgatyát de tényleg  

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7078 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:51:24 »



Azért nem téma, mert az a seggéből rántja ki ezeket a gépeket.

AWD, turbo, 265 LE 350 Nm

Miről beszélünk??????


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7077 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:49:31 »

Szerinted egy 1.6-os Impreza-t nem ver oda akár százig akár negyedmérföldön? Simán odaver, de semmi esélye semelyik mai turbóssal.


Szerintem még én is odaverem a 66-ossal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #7076 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:49:18 »

(de a WRX sem téma...  Wink )
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7075 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:49:03 »

tudom a mundér becsülete de nemá
akarod,hogy kipróbáljuk ?
vicc

Szerinted egy 1.6-os Impreza-t nem ver oda akár százig akár negyedmérföldön? Simán odaver, de semmi esélye semelyik mai turbóssal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7074 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:46:00 »


Szerintem egy 1.6-os Imprezának könnyedén odabasz.

Az elég lagymatag, sokat elvesz a hajtáslánc vesztesége.  Libero meg Justy, stb. meg nem téma. (de a WRX sem téma...  Wink )
tudom a mundér becsülete de nemá
akarod,hogy kipróbáljuk ?
vicc

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #7073 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:45:04 »

ja nem egy zsemléért járo gép Grin
de mostanában lápon is jártam vele pl. most hétvégén Roll Eyes
olajcsövek csak még nem fogattam fel rendessen
Régebben felmerült, hogy a külső hűtő előre vezetéséhez milyen keresztmetszetű csöveket szokás használni, és hogy kell e hozzá extra teljesítményű olajpumpa, hogy rendesen megforduljon az a rendszerben...
Erről tapasztalat nálatok?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 14, 22:47:07 írta brez »

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7072 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:44:57 »

mert huje vagyok azért , de ez legyen az én gondom
a szégyened az pedig a tiéd  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7071 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:44:19 »

a történet a kétszer legyorsultam egy subarut történetből indult
a diesel az csak könnyítés volt , mert hátha
ehhez képest dumcsizzuk tovább a storyt

szval leon bogara vs subaru
te mit gondolsz

könnyítés !
legyen bármilyen subaru

mit gondolsz ?

alázz !


Szerintem egy 1.6-os Imprezának könnyedén odabasz.

Az elég lagymatag, sokat elvesz a hajtáslánc vesztesége.  Libero meg Justy, stb. meg nem téma. (de a WRX sem téma...  Wink )

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7070 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:44:00 »


ja és jótanács is van  !
figyelj arra mit írsz ,nehogy te is nevetségessé tedd magad !
emlékeztető : subarut legyorsultam 2x !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7069 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:43:26 »


Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7068 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:42:00 »


a történet a kétszer legyorsultam egy subarut történetből indult
a diesel az csak könnyítés volt , mert hátha
ehhez képest dumcsizzuk tovább a storyt

szval leon bogara vs subaru
te mit gondolsz

könnyítés !
legyen bármilyen subaru

mit gondolsz ?

alázz !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7067 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:41:13 »

Szeky már kiprobálta Grin
kéz láb melegitő Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7066 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:38:26 »

fütés Grin
Szeky már kiprobálta Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7065 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:36:30 »

Jártam én gyorsulásra tudom milyen mikor közönség felhördül amikor kispók letolja a hondát.
De már a te autódat sem igazán soronám a napi használatos kategóriába....

Neked mi az a két fémhálós cső az anyósfelőli padlón?
ja nem egy zsemléért járo gép Grin
de mostanában lápon is jártam vele pl. most hétvégén Roll Eyes
olajcsövek csak még nem fogattam fel rendessen

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #7064 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:34:46 »

olavsd el a saját hsz-ed és megérted

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7063 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:32:59 »

Jártam én gyorsulásra tudom milyen mikor közönség felhördül amikor kispók letolja a hondát.
De már a te autódat sem igazán soronám a napi használatos kategóriába....

Neked mi az a két fémhálós cső az anyósfelőli padlón?
fütés Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #7062 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:31:34 »

ha láttad volna a közönséget
mikor gyöztem a honda ellem
mindent értenél
Jártam én gyorsulásra tudom milyen mikor közönség felhördül amikor kispók letolja a hondát.
De már a te autódat sem igazán soronám a napi használatos kategóriába....

Neked mi az a két fémhálós cső az anyósfelőli padlón?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7061 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:30:42 »

Grin mit ertettel férre?

Hogy most ki nem egy kategória, vagy kinek nincs esélye? A dízelnek? Vagy Leonnak? A tuningnak? Vagy a szériának? Én sem értem....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7060 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:28:58 »

Grin mit ertettel férre?
olavsd el a saját hsz-ed és megérted

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #7059 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:22:21 »

bocsánat de ez eléggé kétértelmű volt

 Grin mit ertettel férre?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7058 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:20:55 »


Egyszerűen nem hiszem el, hogy nem tudtok leszakadni erről a témáról...
Miért akartok egy 30x éves autót egy mai techikához hasonlítani... ez számomra kicsit hülye dolog!

ha láttad volna a közönséget
mikor gyöztem a honda ellem
mindent értenél

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #7057 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:16:34 »


Egyszerűen nem hiszem el, hogy nem tudtok leszakadni erről a témáról...
Miért akartok egy 30x éves autót egy mai techikához hasonlítani... ez számomra kicsit hülye dolog!

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7056 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:14:39 »

402m!!
szerettel várunk mindenkit Smiley
nem a piroslámpánál Wink

jaja Smiley
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7055 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:13:44 »

hallod még ott álltam vagy 5 percet a ház előtt, mire megjöttek  Grin
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7054 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:10:58 »

402m!!
szerettel várunk mindenkit Smiley
nem a piroslámpánál Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7053 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:07:13 »

én ültem 170 loerős dízelben... meg a Leonéban is aminap... hát nagyon nem egy kategoria, mondjuk két piros között itt debrecenben semmi esélye egy "átlag" autonak.
üdv gegob
bocsánat de ez eléggé kétértelmű volt

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #7052 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:07:02 »

én ültem 170 loerős dízelben... meg a Leonéban is aminap... hát nagyon nem egy kategoria, mondjuk két piros között itt debrecenben semmi esélye egy "átlag" autonak.
üdv gegob
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7051 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:06:40 »

és az 1915-ben?

40/35

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #7050 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:05:56 »

Egy dizel 2ezres lehet olyan 150LE körül SZVSZ hogy turbós-é vagy sem azt nem tudom.  Wink
Gyorsulásnál vegyük csak a tömeg/LE párost, na ott kb ez lehet egál a Leonéval. A többi már csak erősebb.  Cheesy

én ültem 170 loerős dízelben... meg a Leonéban is aminap... hát nagyon nem egy kategoria, mondjuk két piros között itt debrecenben semmi esélye egy "átlag" autonak.
üdv gegob
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #7049 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:05:40 »


Hanyas szelepek ezek? 37/35 vagy 40/37
és az 1915-ben?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7048 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:05:03 »


Hanyas szelepek ezek? 37/35 vagy 40/37
37/35

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7047 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:03:01 »

kép isvan Grin


Hanyas szelepek ezek? 37/35 vagy 40/37

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7046 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:01:46 »

de valami nagy tengelyest Grin Grin Grin Evil Evil Evil

Muszáj lesz, hogy forogjon....különben úgy járok, mint callook ellen TBányán a szimplaszívós, gyári tengelyessel...  Cry Cry Cry Cry

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #7045 Dátum: 2009 Szeptember 14, 22:01:32 »

Ide nagyon becsapott a langyihullám.....
 Undecided
http://www.youtube.com/watch?v=EDQFhE_i3Rw
Oldalak: 1 ... 376 377 378 379 380 [381] 382 383 384 385 386 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.