www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 05:29:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3391689 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6884 Dátum: 2009 Szeptember 09, 15:25:36 »

ember, vegyél egy szemüveget, ez rohadtul nem LM!! BBS versenykerék és olyan 1300 USD körültől már lehet is kapni darabját
mégjobb  Grin milla a szett
Tényleg ilyen van a RaceTaxi-n is  Smiley
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6883 Dátum: 2009 Szeptember 09, 15:18:15 »


ember, vegyél egy szemüveget, ez rohadtul nem LM!! BBS versenykerék és olyan 1300 USD körültől már lehet is kapni darabját
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 09, 15:19:58 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6882 Dátum: 2009 Szeptember 09, 13:59:37 »

meglestem, használtan olyan 700 e ft körül mozog a szett  Grin
akkor azt nézd meg mennyibe került a teljes projekt.... /pirossal aláhúztam/

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6881 Dátum: 2009 Szeptember 09, 13:52:46 »

meglestem, használtan olyan 700 e ft körül mozog a szett  Grin
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6880 Dátum: 2009 Szeptember 09, 13:49:12 »

Ez milyen BBS? (típus)
BBS LM
http://www.wheelenhancement.com/index.php?t=WheelDetail&id=78

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6879 Dátum: 2009 Szeptember 09, 13:36:39 »

ÜBER  -ez az autó..

bár én a carrera-911 tükreit meg lapos kilincseit eltudnám képzelni rajra  Wink
Ez milyen BBS? (tipus)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6878 Dátum: 2009 Szeptember 09, 13:36:02 »

Az összes duplakarbi szívócsőnek 48-as a felső torokátmérője?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6877 Dátum: 2009 Szeptember 09, 10:44:21 »

ÜBER  -ez az autó..

bár én a carrera-911 tükreit meg lapos kilincseit eltudnám képzelni rajra  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 09, 10:57:29 írta vwoodoo »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6876 Dátum: 2009 Szeptember 09, 10:34:17 »

Nehéz lenne ettől több Porsche elemet betenni egy GS autóba Smiley


  nehéz lenne ennél több bogár elemet átrakni egy porschéra


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6875 Dátum: 2009 Szeptember 09, 08:40:25 »

Nehéz lenne ettől több Porsche elemet betenni egy GS autóba Smiley

Na, erről tényleg őszintén el lehet mondani, hogy ez a "ritka szélesebbik fajta".  Grin
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6874 Dátum: 2009 Szeptember 08, 23:17:02 »

Rezi várához?

 Evil

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6873 Dátum: 2009 Szeptember 08, 22:48:16 »

Na, erről tényleg őszintén el lehet mondani, hogy ez a "ritka szélesebbik fajta".  Grin
http://www.bugster.at/_produktion/default.html

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6872 Dátum: 2009 Szeptember 08, 22:16:16 »

http://www.bugster.at/_produktion/default.html

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Ez hihetetlen munka.

Érdekes azonban a képek hátterében megnézni az autókat. Van ott minden, 911 RS, 356 stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #6871 Dátum: 2009 Szeptember 08, 20:15:35 »

Erről van valahol több kép ?

http://www.bugster.at/_produktion/default.html





« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 08, 20:19:06 írta Sompi »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6870 Dátum: 2009 Szeptember 08, 19:50:44 »

<beszúrt kép törölve>

és???
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6869 Dátum: 2009 Szeptember 08, 19:05:34 »

nem a második épült a Porsche Boxter alapjaira?



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6868 Dátum: 2009 Szeptember 08, 18:31:05 »

Erről van valahol több kép ?

lefotóztam a linket, majd ha megtalálom beírom

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6867 Dátum: 2009 Szeptember 08, 18:29:53 »

Ennek a 2 boginak milyen motorja volt Huh



1.8 turbo és 3.6 szívó (272PS, ja és ESP, ABS meg ilyenek vannak benne  Cool)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6866 Dátum: 2009 Szeptember 08, 17:12:12 »


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6865 Dátum: 2009 Szeptember 08, 15:45:26 »

na ilyet sem láttam még de nem irigylem akinek ilyen van Roll Eyes Roll Eyes
Az egyik legmegbízhatóbb Ford motor. Mondom, 91-es 92-es gépekben még nem kellett cserélni a trafót.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6864 Dátum: 2009 Szeptember 08, 15:44:36 »

na ilyet sem láttam még de nem irigylem akinek ilyen van Roll Eyes Roll Eyes

Süni
« Hozzászólás #6863 Dátum: 2009 Szeptember 08, 15:26:18 »


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 08, 15:34:41 írta Süni »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6862 Dátum: 2009 Szeptember 08, 15:20:21 »

Érdekes. 15 éves RS2000 Escortokon hibátlanul üzemel a gyári. A Rönyóknál sorozathiba, de ott is csak a Sagem gyártmányú.

Süni
« Hozzászólás #6861 Dátum: 2009 Szeptember 08, 12:14:41 »

nem csek fék Porsche hanem az egész alváz, futomű, fék, műszerfal stb.
Erről van valahol több kép ?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #6860 Dátum: 2009 Szeptember 08, 12:13:28 »

nem csek fék Porsche hanem az egész alváz, futomű, fék, műszerfal stb.
Und 6 gang.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6859 Dátum: 2009 Szeptember 08, 12:04:16 »

nem voltam ott.. kikérdeztem volna az biztos, ráadásul porke tárcsafékek elől-hátul nyálcsorg.smile
nem csek fék Porsche hanem az egész alváz, futomű, fék, műszerfal stb.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6858 Dátum: 2009 Szeptember 08, 11:55:43 »

nem a második épült a Porsche Boxter alapjaira?
nem voltam ott.. kikérdeztem volna az biztos, ráadásul porke tárcsafékek elől-hátul nyálcsorg.smile
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6857 Dátum: 2009 Szeptember 08, 11:55:00 »

nem a második épült a Porsche Boxter alapjaira?

de

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6856 Dátum: 2009 Szeptember 08, 11:52:18 »

Ennek a 2 boginak milyen motorja volt Huh
<beszúrt kép törölve>
vmi(vw) H2O?
<beszúrt kép törölve>

nem a második épült a Porsche Boxter alapjaira?
Süni
« Hozzászólás #6855 Dátum: 2009 Szeptember 08, 11:44:59 »

Ennek a 2 boginak milyen motorja volt Huh
<beszúrt kép törölve>
vmi(vw) H2O?
<beszúrt kép törölve>

Az első aszem 1.8 20v, a második meg sztem vizes boxer.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6854 Dátum: 2009 Szeptember 08, 11:41:19 »

Ennek a 2 boginak milyen motorja volt Huh

vmi(vw) H2O?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #6853 Dátum: 2009 Szeptember 08, 10:36:14 »

Asszem csinálok egyet.
Elotte azer' kerj felszallasi engedelyt! ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Süni
« Hozzászólás #6852 Dátum: 2009 Szeptember 08, 09:56:16 »

nem itt 2hengerre jut 1trafó  a hegerenkénti -nél már nincs forgórész a gyújtásban sőt ott már többnyire a gyertyapipára építik a trafót ezt hívják direktignition nak vagy minek és az el is romlik sűrűn és jó drága
Érdekes. 15 éves RS2000 Escortokon hibátlanul üzemel a gyári. A Rönyóknál sorozathiba, de ott is csak a Sagem gyártmányú.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6851 Dátum: 2009 Szeptember 08, 09:41:05 »

Asszem csinálok egyet.
engem is érdekel, kíváncsi vagyok az eredményre
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #6850 Dátum: 2009 Szeptember 08, 09:24:41 »

Errol jut eszembe!
Plazmagyujtassal van itt vkinek tapasztalata ?
(egy magyar leiras: http://www.szuts.com/plasmabooster/ )

Asszem csinálok egyet.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6849 Dátum: 2009 Szeptember 08, 07:56:20 »

Azér' mondom, mert csodálkoztam, minek akkor az elosztó, és nem csak triggerkerék az ékszíjtárcsán. Így viszont a 2-2 gyertya mindig egyszerre gyújt, nem ? Vagyis az egyik fölöslegesen.
igen

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6848 Dátum: 2009 Szeptember 08, 00:13:04 »

Errol jut eszembe!
Plazmagyujtassal van itt vkinek tapasztalata ?
(egy magyar leiras: http://www.szuts.com/plasmabooster/ )
ohhh  Shocked
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6847 Dátum: 2009 Szeptember 07, 22:34:12 »

Errol jut eszembe!
Plazmagyujtassal van itt vkinek tapasztalata ?
(egy magyar leiras: http://www.szuts.com/plasmabooster/ )

elolvad a dugattyú báz  Grin  bogárnál amúgyis jó sok hely van a gyertyák körül.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6846 Dátum: 2009 Szeptember 07, 22:26:44 »

nem itt 2hengerre jut 1trafó  a hegerenkénti -nél már nincs forgórész a gyújtásban sőt ott már többnyire a gyertyapipára építik a trafót ezt hívják direktignition nak vagy minek és az el is romlik sűrűn és jó drága

Azér' mondom, mert csodálkoztam, minek akkor az elosztó, és nem csak triggerkerék az ékszíjtárcsán. Így viszont a 2-2 gyertya mindig egyszerre gyújt, nem ? Vagyis az egyik fölöslegesen.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #6845 Dátum: 2009 Szeptember 07, 22:11:13 »

Errol jut eszembe!
Plazmagyujtassal van itt vkinek tapasztalata ?
(egy magyar leiras: http://www.szuts.com/plasmabooster/ )


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.