www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 05:29:27
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
381
382
383
384
385
[
386
]
387
388
389
390
391
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3391689 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6884 Dátum:
2009 Szeptember 09, 15:25:36 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Szeptember 09, 15:18:15
ember, vegyél egy szemüveget, ez rohadtul nem LM!! BBS versenykerék és olyan 1300 USD körültől már lehet is kapni darabját
mégjobb
milla a szett
Tényleg ilyen van a RaceTaxi-n is
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6883 Dátum:
2009 Szeptember 09, 15:18:15 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 09, 13:49:12
BBS LM
http://www.wheelenhancement.com/index.php?t=WheelDetail&id=78
ember, vegyél egy szemüveget, ez rohadtul nem LM!! BBS versenykerék és olyan 1300 USD körültől már lehet is kapni darabját
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 09, 15:19:58 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6882 Dátum:
2009 Szeptember 09, 13:59:37 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 09, 13:52:46
meglestem, használtan olyan 700 e ft körül mozog a szett
akkor azt nézd meg mennyibe került a teljes projekt.... /pirossal aláhúztam/
[a csatolmányt egy admin törölte]
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6881 Dátum:
2009 Szeptember 09, 13:52:46 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 09, 13:49:12
BBS LM
http://www.wheelenhancement.com/index.php?t=WheelDetail&id=78
meglestem, használtan olyan 700 e ft körül mozog a szett
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6880 Dátum:
2009 Szeptember 09, 13:49:12 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 09, 13:36:39
Ez milyen BBS? (típus)
BBS LM
http://www.wheelenhancement.com/index.php?t=WheelDetail&id=78
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6879 Dátum:
2009 Szeptember 09, 13:36:39 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 09, 10:44:21
ÜBER
-ez az autó..
bár én a carrera-911 tükreit meg lapos kilincseit eltudnám képzelni rajra
Ez milyen BBS? (tipus)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6878 Dátum:
2009 Szeptember 09, 13:36:02 »
Az összes duplakarbi szívócsőnek 48-as a felső torokátmérője?
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6877 Dátum:
2009 Szeptember 09, 10:44:21 »
ÜBER
-ez az autó..
bár én a carrera-911 tükreit meg lapos kilincseit eltudnám képzelni rajra
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 09, 10:57:29 írta vwoodoo
»
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6876 Dátum:
2009 Szeptember 09, 10:34:17 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Szeptember 09, 08:40:25
Nehéz lenne ettől több Porsche elemet betenni egy GS autóba
nehéz lenne ennél több bogár elemet átrakni egy porschéra
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6875 Dátum:
2009 Szeptember 09, 08:40:25 »
Nehéz lenne ettől több Porsche elemet betenni egy GS autóba
Idézetet írta: SiD - 2009 Szeptember 08, 22:48:16
Na, erről tényleg őszintén el lehet mondani, hogy ez a "ritka szélesebbik fajta".
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6874 Dátum:
2009 Szeptember 08, 23:17:02 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 Szeptember 04, 15:10:36
Rezi várához?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6873 Dátum:
2009 Szeptember 08, 22:48:16 »
Na, erről tényleg őszintén el lehet mondani, hogy ez a "ritka szélesebbik fajta".
Idézetet írta: Sompi - 2009 Szeptember 08, 20:15:35
http://www.bugster.at/_produktion/default.html
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
1963 VW1200 DeLuxe
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6872 Dátum:
2009 Szeptember 08, 22:16:16 »
Idézetet írta: Sompi - 2009 Szeptember 08, 20:15:35
http://www.bugster.at/_produktion/default.html
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ez hihetetlen munka.
Érdekes azonban a képek hátterében megnézni az autókat. Van ott minden, 911 RS, 356 stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6871 Dátum:
2009 Szeptember 08, 20:15:35 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Szeptember 08, 12:14:41
Erről van valahol több kép ?
http://www.bugster.at/_produktion/default.html
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 08, 20:19:06 írta Sompi
»
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6870 Dátum:
2009 Szeptember 08, 19:50:44 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 08, 19:05:34
<beszúrt kép törölve>
és???
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6869 Dátum:
2009 Szeptember 08, 19:05:34 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Szeptember 08, 11:52:18
nem a második épült a Porsche Boxter alapjaira?
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6868 Dátum:
2009 Szeptember 08, 18:31:05 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Szeptember 08, 12:14:41
Erről van valahol több kép ?
lefotóztam a linket, majd ha megtalálom beírom
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6867 Dátum:
2009 Szeptember 08, 18:29:53 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 08, 11:41:19
Ennek a 2 boginak milyen motorja volt
1.8 turbo és 3.6 szívó (272PS, ja és ESP, ABS meg ilyenek vannak benne
)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6866 Dátum:
2009 Szeptember 08, 17:12:12 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Szeptember 08, 15:26:18
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6865 Dátum:
2009 Szeptember 08, 15:45:26 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 08, 15:44:36
na ilyet sem láttam még de nem irigylem akinek ilyen van
Az egyik legmegbízhatóbb Ford motor. Mondom, 91-es 92-es gépekben még nem kellett cserélni a trafót.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6864 Dátum:
2009 Szeptember 08, 15:44:36 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Szeptember 08, 15:26:18
na ilyet sem láttam még de nem irigylem akinek ilyen van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6863 Dátum:
2009 Szeptember 08, 15:26:18 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 08, 15:20:21
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 08, 15:34:41 írta Süni
»
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6862 Dátum:
2009 Szeptember 08, 15:20:21 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Szeptember 08, 09:56:16
Érdekes. 15 éves RS2000 Escortokon hibátlanul üzemel a gyári. A Rönyóknál sorozathiba, de ott is csak a Sagem gyártmányú.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6861 Dátum:
2009 Szeptember 08, 12:14:41 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Szeptember 08, 12:04:16
nem csek fék Porsche hanem az egész alváz, futomű, fék, műszerfal stb.
Erről van valahol több kép ?
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6860 Dátum:
2009 Szeptember 08, 12:13:28 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Szeptember 08, 12:04:16
nem csek fék Porsche hanem az egész alváz, futomű, fék, műszerfal stb.
Und 6 gang.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6859 Dátum:
2009 Szeptember 08, 12:04:16 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 08, 11:55:43
nem voltam ott.. kikérdeztem volna az biztos, ráadásul porke tárcsafékek elől-hátul nyálcsorg.smile
nem csek fék Porsche hanem az egész alváz, futomű, fék, műszerfal stb.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6858 Dátum:
2009 Szeptember 08, 11:55:43 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Szeptember 08, 11:52:18
nem a második épült a Porsche Boxter alapjaira?
nem voltam ott.. kikérdeztem volna az biztos, ráadásul porke tárcsafékek elől-hátul nyálcsorg.smile
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6857 Dátum:
2009 Szeptember 08, 11:55:00 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Szeptember 08, 11:52:18
nem a második épült a Porsche Boxter alapjaira?
de
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6856 Dátum:
2009 Szeptember 08, 11:52:18 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 08, 11:41:19
Ennek a 2 boginak milyen motorja volt
<beszúrt kép törölve>
vmi(vw) H2O?
<beszúrt kép törölve>
nem a második épült a Porsche Boxter alapjaira?
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6855 Dátum:
2009 Szeptember 08, 11:44:59 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 08, 11:41:19
Ennek a 2 boginak milyen motorja volt
<beszúrt kép törölve>
vmi(vw) H2O?
<beszúrt kép törölve>
Az első aszem 1.8 20v, a második meg sztem vizes boxer.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6854 Dátum:
2009 Szeptember 08, 11:41:19 »
Ennek a 2 boginak milyen motorja volt
vmi(vw) H2O?
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6853 Dátum:
2009 Szeptember 08, 10:36:14 »
Idézetet írta: abes - 2009 Szeptember 08, 09:24:41
Asszem csinálok egyet.
Elotte azer' kerj felszallasi engedelyt! ;-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6852 Dátum:
2009 Szeptember 08, 09:56:16 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 07, 22:06:45
nem itt 2hengerre jut 1trafó a hegerenkénti -nél már nincs forgórész a gyújtásban sőt ott már többnyire a gyertyapipára építik a trafót ezt hívják direktignition nak vagy minek és az el is romlik sűrűn és jó drága
Érdekes. 15 éves RS2000 Escortokon hibátlanul üzemel a gyári. A Rönyóknál sorozathiba, de ott is csak a Sagem gyártmányú.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6851 Dátum:
2009 Szeptember 08, 09:41:05 »
Idézetet írta: abes - 2009 Szeptember 08, 09:24:41
Asszem csinálok egyet.
engem is érdekel, kíváncsi vagyok az eredményre
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6850 Dátum:
2009 Szeptember 08, 09:24:41 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Szeptember 07, 22:11:13
Errol jut eszembe!
Plazmagyujtassal van itt vkinek tapasztalata ?
(egy magyar leiras:
http://www.szuts.com/plasmabooster/
)
Asszem csinálok egyet.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6849 Dátum:
2009 Szeptember 08, 07:56:20 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Szeptember 07, 22:26:44
Azér' mondom, mert csodálkoztam, minek akkor az elosztó, és nem csak triggerkerék az ékszíjtárcsán. Így viszont a 2-2 gyertya mindig egyszerre gyújt, nem ? Vagyis az egyik fölöslegesen.
igen
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6848 Dátum:
2009 Szeptember 08, 00:13:04 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Szeptember 07, 22:11:13
Errol jut eszembe!
Plazmagyujtassal van itt vkinek tapasztalata ?
(egy magyar leiras:
http://www.szuts.com/plasmabooster/
)
ohhh
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6847 Dátum:
2009 Szeptember 07, 22:34:12 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Szeptember 07, 22:11:13
Errol jut eszembe!
Plazmagyujtassal van itt vkinek tapasztalata ?
(egy magyar leiras:
http://www.szuts.com/plasmabooster/
)
elolvad a dugattyú báz
bogárnál amúgyis jó sok hely van a gyertyák körül.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6846 Dátum:
2009 Szeptember 07, 22:26:44 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 07, 22:06:45
nem itt 2hengerre jut 1trafó a hegerenkénti -nél már nincs forgórész a gyújtásban sőt ott már többnyire a gyertyapipára építik a trafót ezt hívják direktignition nak vagy minek és az el is romlik sűrűn és jó drága
Azér' mondom, mert csodálkoztam, minek akkor az elosztó, és nem csak triggerkerék az ékszíjtárcsán. Így viszont a 2-2 gyertya mindig egyszerre gyújt, nem ? Vagyis az egyik fölöslegesen.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6845 Dátum:
2009 Szeptember 07, 22:11:13 »
Errol jut eszembe!
Plazmagyujtassal van itt vkinek tapasztalata ?
(egy magyar leiras:
http://www.szuts.com/plasmabooster/
)
Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak:
1
...
381
382
383
384
385
[
386
]
387
388
389
390
391
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...