www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 18:32:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 385 386 387 388 389 [390] 391 392 393 394 395 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3389432 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6724 Dátum: 2009 Augusztus 28, 13:33:52 »

művészi rajz következik.
nekem pont itt van, a nyilak a benzin útját jelzik.
ki a tankból -> be az pierburgbe -> le a lyukon
ja meg előtte van még egy szűrő is
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6723 Dátum: 2009 Augusztus 28, 13:11:34 »

Mindjárt belekötnek a "ly"-be.Leon,fotód nincs?
hát sajna nincs, de elmogyorózom:
megemeled a tankot, és a bal szélén alul van a búvárcső vagy minek a kivezetése
na az a sarka végülis úgy néz ki, mintha be lenne horpasztva, és a horpasz alá pont befér szűrőstől.
Vagy ha nem akarsz ezzel molyolni, akkor ahhoz  a lemezhez, ami a tank alatt van, (de a horpasznál),
alulról felcsavarozod. Úgyis ott megy lefelé gyárilag a benzincső. Csak ez nyíltabb, bár sok baja nem lehet, még ha koszolódik is.
Akkor is a legjobb hely a tank alatt van közvetlenül.
Biztonsági szempontból nem tudom mennyire jó, de ha jól összerakja az ember, akkor nem kell aggódni. 
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #6722 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:33:09 »

Fritz azt hitte már a Golfon dolgoznak, azért lett az eleje és a belseje olyan, de Hans még a régi bogárban gondolkodott...sajnos az egy emelet ami elválasztotta őket ezt eredményezte.  Szép lett....  Evil Evil Evil
Cserében jó.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6721 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:29:13 »

Amiből hosszú tapasztalati folyamat és kisérletezés után a német mérnökök megalkoták a törzsfelylödés csucsát képviselő modellt a 1303ast. Wink

Fritz azt hitte már a Golfon dolgoznak, azért lett az eleje és a belseje olyan, de Hans még a régi bogárban gondolkodott...sajnos az egy emelet ami elválasztotta őket ezt eredményezte.  Szép lett....  Evil Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #6720 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:26:16 »


Bocsánat és IGAZI bogárra gondoltam.  Evil
Amiből hosszú tapasztalati folyamat és kisérletezés után a német mérnökök megalkoták a törzsfejlödés csucsát képviselő modellt a 1303ast. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 28, 12:32:24 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6719 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:25:22 »

Tank alatt nem fér el. Szvsz pótkerék alatt esetleg.
Dehogynem!!
Nekem is ott van!, és még egy szűrőt is kapott elé (a karbiknál meg mögé)!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6718 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:20:57 »

Ezért mertem tanácsot osztogatni. Roll Eyes Grin


Bocsánat és IGAZI bogárra gondoltam.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6717 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:16:04 »

Biztos tudjátok, hogy a tömítéskészletben elméletileg van egy alumínium lap, a dinamó/generátor talpa alá, de van két hasonló tömítés is, alá, meg fölé.

Nos, eredetileg úgy tervezték a dolgot, hogy a fém lap alá és fölé nem kell tömítés, hanem az az alu lap tömít és a blokk külseje mindig hidegebb az olajgőznél, így a jó hővezető alu lapon lehűl egy kicsit az olaj, kicsapódik és visszahull a karterbe. Szóval az az alu lap valamiféle olajleválasztó szerepet is be tud tölteni, ha közvetlenül érintkezik a blokk-kal, nincs ott szigetelő (papír) tömítés.


Én úgy tudom, azért sincs, mivel ott testel.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #6716 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:08:22 »

az nem is autó
Mondja egy VALAMI tulaja és készitöje. Shocked Shocked Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6715 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:05:09 »

Milyen autóról beszélünk?  Wink 03?
az nem is autó

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #6714 Dátum: 2009 Augusztus 28, 12:01:21 »

Milyen autóról beszélünk?  Wink 03?
Ezért mertem tanácsot osztogatni. Roll Eyes Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6713 Dátum: 2009 Augusztus 28, 11:58:41 »

Milyen autóról beszélünk?  Wink 03?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6712 Dátum: 2009 Augusztus 28, 11:57:29 »

Tank alatt nem fér el. Szvsz pótkerék alatt esetleg.
a pótkerék alatt nekem aszfalt van

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6711 Dátum: 2009 Augusztus 28, 11:56:38 »

Tank alatt nem fér el. Szvsz pótkerék alatt esetleg.
Az jobb lenne,mert védett hely.Csak cikázni a sok szar üzemanyag csővel...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6710 Dátum: 2009 Augusztus 28, 11:53:17 »

Tank alatt nem fér el. Szvsz pótkerék alatt esetleg.

Szerintem elfér, a tűzfalon, vagy a pótkerékzseb külsején.

A tűzfalon kicsit hangos, ott mindenképpen gumi szigetelőbakkal kell feltenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6709 Dátum: 2009 Augusztus 28, 11:51:34 »

Biztos tudjátok, hogy a tömítéskészletben elméletileg van egy alumínium lap, a dinamó/generátor talpa alá, de van két hasonló tömítés is, alá, meg fölé.

Nos, eredetileg úgy tervezték a dolgot, hogy a fém lap alá és fölé nem kell tömítés, hanem az az alu lap tömít és a blokk külseje mindig hidegebb az olajgőznél, így a jó hővezető alu lapon lehűl egy kicsit az olaj, kicsapódik és visszahull a karterbe. Szóval az az alu lap valamiféle olajleválasztó szerepet is be tud tölteni, ha közvetlenül érintkezik a blokk-kal, nincs ott szigetelő (papír) tömítés.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #6708 Dátum: 2009 Augusztus 28, 11:47:32 »

Tank alatt nem fér el. Szvsz pótkerék alatt esetleg.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6707 Dátum: 2009 Augusztus 28, 11:43:16 »

A pierburg elektromos nem fér ott el...és a meleg valóban nem jó neki. Fedd le, ás az AC-t tedd a tank alá. Szerintem.
Köszönöm.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6706 Dátum: 2009 Augusztus 28, 11:41:35 »

Szerinted a mechanikus ac helyét ha lefedem,akkor a fedélre felszerelhetek egy elektromos ac-t?Így nem kéne nagyobb átalakítás,ha nem válik be,akkor visszacuccolnám a régit.Hetente használom,és mire a webereket feltölti és indul,az hosszú idő.Féltem az aksit és az önindítót.Az új ac-t meg a melegtől.

                      Köszi.
A pierburg elektromos nem fér ott el...és a meleg valóban nem jó neki. Fedd le, ás az AC-t tedd a tank alá. Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6705 Dátum: 2009 Augusztus 28, 11:27:15 »

Írtam már korábban, hogy az új Kolbenschmidt hengerek hónolása nagyon durva. 
Szerinted a mechanikus ac helyét ha lefedem,akkor a fedélre felszerelhetek egy elektromos ac-t?Így nem kéne nagyobb átalakítás,ha nem válik be,akkor visszacuccolnám a régit.Hetente használom,és mire a webereket feltölti és indul,az hosszú idő.Féltem az aksit és az önindítót.Az új ac-t meg a melegtől.

                      Köszi.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6704 Dátum: 2009 Augusztus 28, 11:18:40 »

Írtam már korábban, hogy az új Kolbenschmidt hengerek hónolása nagyon durva. A gépműhely azt javasolta, hogy olajos vízüvegpapírral álljak neki és simítsam le, mert szerintük "ócska volt a hónolókés".
Egy picit megfinisheltem, de nem éreztem ezt túl profinak, úgyhogy hagytam, beszereltem.
Én általában kínosan ügyelek arra, hogy a gépmunka után minden tiszta legyen, 2 féktisztítót is belefújok a blokkba, 6-8 bar-ral nyomatom át az olajjáratokat, stb. Ennek ellenére MINIG van az első olajcserekor fémszemét a leresztő fedél belsejében.Egyébként úgy csinálom az olajcserét, hogy az első olaj a legolcsóbb tesco-s gagyi, azzal beindítom és kb. 3 percig járatom. Ha nem mágneses olajleeresztő van a fedélben, akkor teszek a fedélre belülre egy konyhaajtó mágnest, hogy a vasakat összeszedje. 3 perc után leengedem és berakok egy olyan (szintén gagyi) olajat, amivel már megyek kb. 20 km-t és leeresztem. Még ekkor is a mágnes iszonyatos sündisznót gyűjt össze, de ez már finom, szinte por, nem "darabok". Aztán kapja meg a normál olajat, amivel indulhat a járatás...és 500-800 km után leeresztem, azzal nekem vége a járatásnak, én amúgy sem vagyon (nagyon) nehéztalpú...de 3000 km-ig még nem gyilkolom.

A mágnest jó ötletnek tartom (Gene Berg javaslata), mert valóban iszonyatos dzsuvát szed össze...és az olajkör olyan okos kialakítású, hogy a leeresztőfedélre valóban odaül az összes kis vacak.

A durva hónolás miatt a mágnesen 3000 km-ig mindig van sok "vaskrém", egyre finomabb, aztán semmi.

Most engedtem le az olajat a 82e km-t futott D-s blokkomból, amikor megvettem kapott friss olajat, mentem vele 3000 km-t, most pedig ugyanolyan szép tiszta a fedél, semmi dzsuva nincs rajta, a mágnes sem szedett össze semmit. Az új olaj szépen "kitisztította" a blokkot, jól befeketedett.

A typ3 motorjának felújítása óta ment 6000 km-t, azon mágneses leersztőcsavar van, azon most már semmi nem szokott lenni, de 3000 km körül még volt rajta egy kicsi.

Nagyjából az új, kicsit durvábban hónolt hengereknek kell 5000 km hogy tökéletesen bekopjanak, addig jön le róluk a fémszemét, nyilván jobban melegednek és a kartergáz is magasabb...

Mivel én keveset megyek mostanában az autókkal és olajból sem túl drágát használok 2-3e km-enként cserélem. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6703 Dátum: 2009 Augusztus 28, 00:57:02 »

kb.mennyiért vesztegetnek 2db-ot??
/nagyobb menet után én is tapasztaltam nehezebb indítást-most már tudom az okát Wink/
fogalmam sincs, fel kell hívni a webereseket.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6702 Dátum: 2009 Augusztus 27, 22:05:08 »

Ez nélkül is jól működik (hőgáttal bizonyára jobb), viszont nyáron a meleg benzintől nagyon lecsökken az alapjárat, illetve leállított meleg motornál felforr a benzin és a benzingőz kinyomja a gyorsítónál lévő benzint, ezért nehezen indul. Nekem nincs benn sajnos, VW1966-nak van már. Ha nagyon ráérek Martonvásáról hozatok és nekem is lesz.
kb.mennyiért vesztegetnek 2db-ot??
/nagyobb menet után én is tapasztaltam nehezebb indítást-most már tudom az okát Wink/
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6701 Dátum: 2009 Augusztus 27, 21:59:36 »

Ez nélkül is jól működik (hőgáttal bizonyára jobb), viszont nyáron a meleg benzintől nagyon lecsökken az alapjárat, illetve leállított meleg motornál felforr a benzin és a benzingőz kinyomja a gyorsítónál lévő benzint, ezért nehezen indul. Nekem nincs benn sajnos, VW1966-nak van már. Ha nagyon ráérek Martonvásáról hozatok és nekem is lesz.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6700 Dátum: 2009 Augusztus 27, 08:56:26 »

A rövid aluminiumöntvény szívócsonk miatt érdemes használni. Persze van olyan akinek enélkül is jól megy a motorja. Nem drága alkatrész, érdemes beépíteni. De ha jó enélkül is, akkor csak ezért nem szedném szét.

majd a másik motorhoz még jó lesz Evil...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6699 Dátum: 2009 Augusztus 27, 08:53:38 »

A rövid aluminiumöntvény szívócsonk miatt érdemes használni. Persze van olyan akinek enélkül is jól megy a motorja. Nem drága alkatrész, érdemes beépíteni. De ha jó enélkül is, akkor csak ezért nem szedném szét.

Értem(van otthon belőle 2db)... akkor hasznos dolognak tűnik.. eddig nem hallottam róla h olyan sokan(vw1966, meg Leon szne..) használnák?!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6698 Dátum: 2009 Augusztus 27, 08:37:58 »

Nem melegszik annyira a karburátor. Ennek hiányában képes annyira felmelegedni, hogy felforr benne a benzin és akkor hörög meg röfög a motor.
Értem(van otthon belőle 2db)... akkor hasznos dolognak tűnik.. eddig nem hallottam róla h olyan sokan(vw1966, meg Leon szne..) használnák?!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6697 Dátum: 2009 Augusztus 27, 07:44:38 »

Nem melegszik annyira a karburátor. Ennek hiányában képes annyira felmelegedni, hogy felforr benne a benzin és akkor hörög meg röfög a motor.
Mire jó ez a hőgát 'bizbasz'..?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6696 Dátum: 2009 Augusztus 27, 07:40:44 »

Ez az?

Mire jó ez a hőgát 'bizbasz'..?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6695 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:41:08 »

és hangos Smiley
nab*sszameg, már elnézést.
nem lehet alakítani rajta, hogy ne álljon lefelé?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6694 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:36:13 »

Hogy nevezik angolul vagy németül a karbi alá való bakelit hőgátat? nem találom

Ez az?


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6693 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:34:14 »

igen és lefele ál
és hangos Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6692 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:31:45 »

Jézus, milyen hosszú ez a kipufogócső. Nagyon hülyén néz ki élőben?  Undecided
igen és lefele ál

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6691 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:29:40 »

Jézus, milyen hosszú ez a kipufogócső. Nagyon hülyén néz ki élőben?  Undecided

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6690 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:22:15 »

Hogy nevezik angolul vagy németül a karbi alá való bakelit hőgátat? nem találom
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6689 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:19:06 »

vidi

http://videa.hu/videok/jarmuvek/sid-weber-KHzWSJE6ops4d5Vc

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6688 Dátum: 2009 Augusztus 26, 17:16:23 »

Még káoszvan de jár! Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6687 Dátum: 2009 Augusztus 25, 15:54:13 »

Az olajpumpától jobbra, az olajtartály széléhez építette be Stunt:
<beszúrt kép törölve>

GerGelu is ezt mondta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6686 Dátum: 2009 Augusztus 25, 13:07:10 »

Kaptam egy VDO olajhőfok mérőt....képeket keresek jeladót ki hogy teszi be! Ja keresek neki társat VDO olajnyomás mérőt!
Az olajpumpától jobbra, az olajtartály széléhez építette be Stunt:
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #6685 Dátum: 2009 Augusztus 24, 21:56:45 »

Kaptam egy VDO olajhőfok mérőt....képeket keresek jeladót ki hogy teszi be! Ja keresek neki társat VDO olajnyomás mérőt!

Kepem most nincs, de en oda furtam be, ahol a typ3-asoknak van az olajbetolto csonk csatlakozasa a blokkhoz (nivopalca alatti fuggoleges sik, hatranezo feluletbe).

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 385 386 387 388 389 [390] 391 392 393 394 395 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.