www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 18:32:35
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
385
386
387
388
389
[
390
]
391
392
393
394
395
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3389432 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6724 Dátum:
2009 Augusztus 28, 13:33:52 »
művészi rajz következik.
nekem pont itt van, a nyilak a benzin útját jelzik.
ki a tankból -> be az pierburgbe -> le a lyukon
ja meg előtte van még egy szűrő is
[a csatolmányt egy admin törölte]
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6723 Dátum:
2009 Augusztus 28, 13:11:34 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Augusztus 28, 12:30:00
Mindjárt belekötnek a "ly"-be.Leon,fotód nincs?
hát sajna nincs, de elmogyorózom:
megemeled a tankot, és a bal szélén alul van a búvárcső vagy minek a kivezetése
na az a sarka végülis úgy néz ki, mintha be lenne horpasztva, és a horpasz alá pont befér szűrőstől.
Vagy ha nem akarsz ezzel molyolni, akkor ahhoz a lemezhez, ami a tank alatt van, (de a horpasznál),
alulról felcsavarozod. Úgyis ott megy lefelé gyárilag a benzincső. Csak ez nyíltabb, bár sok baja nem lehet, még ha koszolódik is.
Akkor is a legjobb hely a tank alatt van közvetlenül.
Biztonsági szempontból nem tudom mennyire jó, de ha jól összerakja az ember, akkor nem kell aggódni.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6722 Dátum:
2009 Augusztus 28, 12:33:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 28, 12:29:13
Fritz azt hitte már a Golfon dolgoznak, azért lett az eleje és a belseje olyan, de Hans még a régi bogárban gondolkodott...sajnos az egy emelet ami elválasztotta őket ezt eredményezte. Szép lett....
Cserében jó.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6721 Dátum:
2009 Augusztus 28, 12:29:13 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Augusztus 28, 12:26:16
Amiből hosszú tapasztalati folyamat és kisérletezés után a német mérnökök megalkoták a törzsfelylödés csucsát képviselő modellt a 1303ast.
Fritz azt hitte már a Golfon dolgoznak, azért lett az eleje és a belseje olyan, de Hans még a régi bogárban gondolkodott...sajnos az egy emelet ami elválasztotta őket ezt eredményezte. Szép lett....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6720 Dátum:
2009 Augusztus 28, 12:26:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 28, 12:20:57
Bocsánat és IGAZI bogárra gondoltam.
Amiből hosszú tapasztalati folyamat és kisérletezés után a német mérnökök megalkoták a törzsfejlödés csucsát képviselő modellt a 1303ast.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 28, 12:32:24 írta Mr.Horsepower
»
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6719 Dátum:
2009 Augusztus 28, 12:25:22 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Augusztus 28, 11:47:32
Tank alatt nem fér el. Szvsz pótkerék alatt esetleg.
Dehogynem!!
Nekem is ott van!, és még egy szűrőt is kapott elé (a karbiknál meg mögé)!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6718 Dátum:
2009 Augusztus 28, 12:20:57 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Augusztus 28, 12:01:21
Ezért mertem tanácsot osztogatni.
Bocsánat és IGAZI bogárra gondoltam.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6717 Dátum:
2009 Augusztus 28, 12:16:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 28, 11:51:34
Biztos tudjátok, hogy a tömítéskészletben elméletileg van egy alumínium lap, a dinamó/generátor talpa alá, de van két hasonló tömítés is, alá, meg fölé.
Nos, eredetileg úgy tervezték a dolgot, hogy a fém lap alá és fölé nem kell tömítés, hanem az az alu lap tömít és a blokk külseje mindig hidegebb az olajgőznél, így a jó hővezető alu lapon lehűl egy kicsit az olaj, kicsapódik és visszahull a karterbe. Szóval az az alu lap valamiféle olajleválasztó szerepet is be tud tölteni, ha közvetlenül érintkezik a blokk-kal, nincs ott szigetelő (papír) tömítés.
Én úgy tudom, azért sincs, mivel ott testel.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6716 Dátum:
2009 Augusztus 28, 12:08:22 »
Idézetet írta: tati - 2009 Augusztus 28, 12:05:09
az nem is autó
Mondja egy VALAMI tulaja és készitöje.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6715 Dátum:
2009 Augusztus 28, 12:05:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 28, 11:58:41
Milyen autóról beszélünk?
03?
az nem is autó
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6714 Dátum:
2009 Augusztus 28, 12:01:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 28, 11:58:41
Milyen autóról beszélünk?
03?
Ezért mertem tanácsot osztogatni.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6713 Dátum:
2009 Augusztus 28, 11:58:41 »
Milyen autóról beszélünk?
03?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6712 Dátum:
2009 Augusztus 28, 11:57:29 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Augusztus 28, 11:47:32
Tank alatt nem fér el. Szvsz pótkerék alatt esetleg.
a pótkerék alatt nekem aszfalt van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6711 Dátum:
2009 Augusztus 28, 11:56:38 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Augusztus 28, 11:47:32
Tank alatt nem fér el. Szvsz pótkerék alatt esetleg.
Az jobb lenne,mert védett hely.Csak cikázni a sok szar üzemanyag csővel...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6710 Dátum:
2009 Augusztus 28, 11:53:17 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Augusztus 28, 11:47:32
Tank alatt nem fér el. Szvsz pótkerék alatt esetleg.
Szerintem elfér, a tűzfalon, vagy a pótkerékzseb külsején.
A tűzfalon kicsit hangos, ott mindenképpen gumi szigetelőbakkal kell feltenni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6709 Dátum:
2009 Augusztus 28, 11:51:34 »
Biztos tudjátok, hogy a tömítéskészletben elméletileg van egy alumínium lap, a dinamó/generátor talpa alá, de van két hasonló tömítés is, alá, meg fölé.
Nos, eredetileg úgy tervezték a dolgot, hogy a fém lap alá és fölé nem kell tömítés, hanem az az alu lap tömít és a blokk külseje mindig hidegebb az olajgőznél, így a jó hővezető alu lapon lehűl egy kicsit az olaj, kicsapódik és visszahull a karterbe. Szóval az az alu lap valamiféle olajleválasztó szerepet is be tud tölteni, ha közvetlenül érintkezik a blokk-kal, nincs ott szigetelő (papír) tömítés.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6708 Dátum:
2009 Augusztus 28, 11:47:32 »
Tank alatt nem fér el. Szvsz pótkerék alatt esetleg.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6707 Dátum:
2009 Augusztus 28, 11:43:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 28, 11:41:35
A pierburg elektromos nem fér ott el...és a meleg valóban nem jó neki. Fedd le, ás az AC-t tedd a tank alá. Szerintem.
Köszönöm.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6706 Dátum:
2009 Augusztus 28, 11:41:35 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Augusztus 28, 11:27:15
Szerinted a mechanikus ac helyét ha lefedem,akkor a fedélre felszerelhetek egy elektromos ac-t?Így nem kéne nagyobb átalakítás,ha nem válik be,akkor visszacuccolnám a régit.Hetente használom,és mire a webereket feltölti és indul,az hosszú idő.Féltem az aksit és az önindítót.Az új ac-t meg a melegtől.
Köszi.
A pierburg elektromos nem fér ott el...és a meleg valóban nem jó neki. Fedd le, ás az AC-t tedd a tank alá. Szerintem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6705 Dátum:
2009 Augusztus 28, 11:27:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 28, 11:18:40
Írtam már korábban, hogy az új Kolbenschmidt hengerek hónolása nagyon durva.
Szerinted a mechanikus ac helyét ha lefedem,akkor a fedélre felszerelhetek egy elektromos ac-t?Így nem kéne nagyobb átalakítás,ha nem válik be,akkor visszacuccolnám a régit.Hetente használom,és mire a webereket feltölti és indul,az hosszú idő.Féltem az aksit és az önindítót.Az új ac-t meg a melegtől.
Köszi.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6704 Dátum:
2009 Augusztus 28, 11:18:40 »
Írtam már korábban, hogy az új Kolbenschmidt hengerek hónolása nagyon durva. A gépműhely azt javasolta, hogy olajos vízüvegpapírral álljak neki és simítsam le, mert szerintük "ócska volt a hónolókés".
Egy picit megfinisheltem, de nem éreztem ezt túl profinak, úgyhogy hagytam, beszereltem.
Én általában kínosan ügyelek arra, hogy a gépmunka után minden tiszta legyen, 2 féktisztítót is belefújok a blokkba, 6-8 bar-ral nyomatom át az olajjáratokat, stb. Ennek ellenére MINIG van az első olajcserekor fémszemét a leresztő fedél belsejében.Egyébként úgy csinálom az olajcserét, hogy az első olaj a legolcsóbb tesco-s gagyi, azzal beindítom és kb. 3 percig járatom. Ha nem mágneses olajleeresztő van a fedélben, akkor teszek a fedélre belülre egy konyhaajtó mágnest, hogy a vasakat összeszedje. 3 perc után leengedem és berakok egy olyan (szintén gagyi) olajat, amivel már megyek kb. 20 km-t és leeresztem. Még ekkor is a mágnes iszonyatos sündisznót gyűjt össze, de ez már finom, szinte por, nem "darabok". Aztán kapja meg a normál olajat, amivel indulhat a járatás...és 500-800 km után leeresztem, azzal nekem vége a járatásnak, én amúgy sem vagyon (nagyon) nehéztalpú...de 3000 km-ig még nem gyilkolom.
A mágnest jó ötletnek tartom (Gene Berg javaslata), mert valóban iszonyatos dzsuvát szed össze...és az olajkör olyan okos kialakítású, hogy a leeresztőfedélre valóban odaül az összes kis vacak.
A durva hónolás miatt a mágnesen 3000 km-ig mindig van sok "vaskrém", egyre finomabb, aztán semmi.
Most engedtem le az olajat a 82e km-t futott D-s blokkomból, amikor megvettem kapott friss olajat, mentem vele 3000 km-t, most pedig ugyanolyan szép tiszta a fedél, semmi dzsuva nincs rajta, a mágnes sem szedett össze semmit. Az új olaj szépen "kitisztította" a blokkot, jól befeketedett.
A typ3 motorjának felújítása óta ment 6000 km-t, azon mágneses leersztőcsavar van, azon most már semmi nem szokott lenni, de 3000 km körül még volt rajta egy kicsi.
Nagyjából az új, kicsit durvábban hónolt hengereknek kell 5000 km hogy tökéletesen bekopjanak, addig jön le róluk a fémszemét, nyilván jobban melegednek és a kartergáz is magasabb...
Mivel én keveset megyek mostanában az autókkal és olajból sem túl drágát használok 2-3e km-enként cserélem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6703 Dátum:
2009 Augusztus 28, 00:57:02 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Augusztus 27, 22:05:08
kb.mennyiért vesztegetnek 2db-ot??
/nagyobb menet után én is tapasztaltam nehezebb indítást-most már tudom az okát
/
fogalmam sincs, fel kell hívni a webereseket.
GNX-967
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6702 Dátum:
2009 Augusztus 27, 22:05:08 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Augusztus 27, 21:59:36
Ez nélkül is jól működik (hőgáttal bizonyára jobb), viszont nyáron a meleg benzintől nagyon lecsökken az alapjárat, illetve leállított meleg motornál felforr a benzin és a benzingőz kinyomja a gyorsítónál lévő benzint, ezért nehezen indul. Nekem nincs benn sajnos, VW1966-nak van már. Ha nagyon ráérek Martonvásáról hozatok és nekem is lesz.
kb.mennyiért vesztegetnek 2db-ot??
/nagyobb menet után én is tapasztaltam nehezebb indítást-most már tudom az okát
/
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6701 Dátum:
2009 Augusztus 27, 21:59:36 »
Ez nélkül is jól működik (hőgáttal bizonyára jobb), viszont nyáron a meleg benzintől nagyon lecsökken az alapjárat, illetve leállított meleg motornál felforr a benzin és a benzingőz kinyomja a gyorsítónál lévő benzint, ezért nehezen indul. Nekem nincs benn sajnos, VW1966-nak van már. Ha nagyon ráérek Martonvásáról hozatok és nekem is lesz.
GNX-967
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6700 Dátum:
2009 Augusztus 27, 08:56:26 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 27, 08:53:38
A rövid aluminiumöntvény szívócsonk miatt érdemes használni. Persze van olyan akinek enélkül is jól megy a motorja. Nem drága alkatrész, érdemes beépíteni. De ha jó enélkül is, akkor csak ezért nem szedném szét.
majd a másik motorhoz még jó lesz
...
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6699 Dátum:
2009 Augusztus 27, 08:53:38 »
A rövid aluminiumöntvény szívócsonk miatt érdemes használni. Persze van olyan akinek enélkül is jól megy a motorja. Nem drága alkatrész, érdemes beépíteni. De ha jó enélkül is, akkor csak ezért nem szedném szét.
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Augusztus 27, 08:37:58
Értem(van otthon belőle 2db)... akkor hasznos dolognak tűnik.. eddig nem hallottam róla h olyan sokan(vw1966, meg Leon szne..) használnák?!
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6698 Dátum:
2009 Augusztus 27, 08:37:58 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 27, 07:44:38
Nem melegszik annyira a karburátor. Ennek hiányában képes annyira felmelegedni, hogy felforr benne a benzin és akkor hörög meg röfög a motor.
Értem(van otthon belőle 2db)... akkor hasznos dolognak tűnik.. eddig nem hallottam róla h olyan sokan(vw1966, meg Leon szne..) használnák?!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6697 Dátum:
2009 Augusztus 27, 07:44:38 »
Nem melegszik annyira a karburátor. Ennek hiányában képes annyira felmelegedni, hogy felforr benne a benzin és akkor hörög meg röfög a motor.
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Augusztus 27, 07:40:44
Mire jó ez a hőgát 'bizbasz'..?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6696 Dátum:
2009 Augusztus 27, 07:40:44 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 26, 17:36:13
Ez az?
Mire jó ez a hőgát 'bizbasz'..?
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6695 Dátum:
2009 Augusztus 26, 17:41:08 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 26, 17:34:14
és hangos
nab*sszameg, már elnézést.
nem lehet alakítani rajta, hogy ne álljon lefelé?
1963 VW1200 DeLuxe
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6694 Dátum:
2009 Augusztus 26, 17:36:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 26, 17:22:15
Hogy nevezik angolul vagy németül a karbi alá való bakelit hőgátat? nem találom
Ez az?
[a csatolmányt egy admin törölte]
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6693 Dátum:
2009 Augusztus 26, 17:34:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 26, 17:31:45
igen és lefele ál
és hangos
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6692 Dátum:
2009 Augusztus 26, 17:31:45 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 26, 17:29:40
Jézus, milyen hosszú ez a kipufogócső. Nagyon hülyén néz ki élőben?
igen és lefele ál
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6691 Dátum:
2009 Augusztus 26, 17:29:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 26, 17:19:06
vidi
http://videa.hu/videok/jarmuvek/sid-weber-KHzWSJE6ops4d5Vc
Jézus, milyen hosszú ez a kipufogócső. Nagyon hülyén néz ki élőben?
1963 VW1200 DeLuxe
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6690 Dátum:
2009 Augusztus 26, 17:22:15 »
Hogy nevezik angolul vagy németül a karbi alá való bakelit hőgátat? nem találom
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6689 Dátum:
2009 Augusztus 26, 17:19:06 »
vidi
http://videa.hu/videok/jarmuvek/sid-weber-KHzWSJE6ops4d5Vc
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6688 Dátum:
2009 Augusztus 26, 17:16:23 »
Még káoszvan de jár!
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6687 Dátum:
2009 Augusztus 25, 15:54:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 25, 13:07:10
Az olajpumpától jobbra, az olajtartály széléhez építette be Stunt:
<beszúrt kép törölve>
GerGelu is ezt mondta.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6686 Dátum:
2009 Augusztus 25, 13:07:10 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Augusztus 24, 21:51:08
Kaptam egy VDO olajhőfok mérőt....képeket keresek jeladót ki hogy teszi be! Ja keresek neki társat VDO olajnyomás mérőt!
Az olajpumpától jobbra, az olajtartály széléhez építette be Stunt:
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6685 Dátum:
2009 Augusztus 24, 21:56:45 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Augusztus 24, 21:51:08
Kaptam egy VDO olajhőfok mérőt....képeket keresek jeladót ki hogy teszi be! Ja keresek neki társat VDO olajnyomás mérőt!
Kepem most nincs, de en oda furtam be, ahol a typ3-asoknak van az olajbetolto csonk csatlakozasa a blokkhoz (nivopalca alatti fuggoleges sik, hatranezo feluletbe).
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak:
1
...
385
386
387
388
389
[
390
]
391
392
393
394
395
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...