www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:57:10
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
463
464
465
466
467
[
468
]
469
470
471
472
473
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3370763 alkalommal)
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3604 Dátum:
2009 Január 08, 21:32:26 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 08, 21:26:44
Úgy gondolom, hogy 4.-ben talán a könnyebb súly és a kisebb folytás miatt többet tud majd pörögni. És az a kis váltókülönbség is ha hozzájárul, összeadódhat egy kis plusz. Az a pár km/h már nem látszik túl soknak, de valószínűleg nem tudja átlépni. Azért jó kacérkodni a gondolattal.
Figy ÉRDI EMELKEDŐN FORGALOMMAL SZEMBEN
vagy TULOLDALON
az ÉRDI LEJTŐN LEFELE HÁTSZÉLLEL MEGLEHET AKÁR A 210.es sebességrekord is
Guiness Rord in Hungary
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3603 Dátum:
2009 Január 08, 21:30:05 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 08, 21:26:44
Úgy gondolom, hogy 4.-ben talán a könnyebb súly és a kisebb folytás miatt többet tud majd pörögni. És az a kis váltókülönbség is ha hozzájárul, összeadódhat egy kis plusz. Az a pár km/h már nem látszik túl soknak, de valószínűleg nem tudja átlépni. Azért jó kacérkodni a gondolattal.
Kár lenne ezt a motort azért széthajtani szerintem. Nagyon profin meg van (lesz) csinálva ahogy látom.
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3602 Dátum:
2009 Január 08, 21:29:57 »
Meg egy Mig fékernyő.Most selejtezik őket.
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Január 08, 21:25:33
Ekkora sebességnél nem kéne vmilyen szervorásgítés is?
VW 1200.1963.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3601 Dátum:
2009 Január 08, 21:28:21 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Január 08, 21:25:12
akkor nincs mese, magasabb oldalú hátsó kerék lell
persze amivel szabad (németországban
) ennyivel száguldozni
ja igen azt nem is mondtam!!
Hátul nekem ballon gumik vannak=> 205/65 R15
Stuntnak 195/60 vagy /65 volt. Ez is egy pici plusz, bár már elég széles.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3600 Dátum:
2009 Január 08, 21:26:44 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Január 08, 21:22:26
Stunt is azt mondta, hogy leforogta a váltót, a hosszú váltó a typ3 váltójánál alig hosszabb (hacsak nem csináltattál valami szörnyeteg váltót, de akkor meg nem gyorsul) azzal, hogy könnyebb, nem lesz gyorsabb (de igen, de nem olyan sokkal), szerintem nem lesz meg a 200.
Úgy gondolom, hogy 4.-ben talán a könnyebb súly és a kisebb folytás miatt többet tud majd pörögni. És az a kis váltókülönbség is ha hozzájárul, összeadódhat egy kis plusz. Az a pár km/h már nem látszik túl soknak, de valószínűleg nem tudja átlépni. Azért jó kacérkodni a gondolattal.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3599 Dátum:
2009 Január 08, 21:25:33 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 08, 21:16:29
ez talán elég lenne
Ekkora sebességnél nem kéne vmilyen szervorásgítés is?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3598 Dátum:
2009 Január 08, 21:25:12 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Január 08, 21:22:26
Stunt is azt mondta, hogy leforogta a váltót, a hosszú váltó a typ3 váltójánál alig hosszabb (hacsak nem csináltattál valami szörnyeteg váltót, de akkor meg nem gyorsul) azzal, hogy könnyebb, nem lesz gyorsabb (de igen, de nem olyan sokkal), szerintem nem lesz meg a 200.
akkor nincs mese, magasabb oldalú hátsó kerék lell
persze amivel szabad (németországban
) ennyivel száguldozni
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3597 Dátum:
2009 Január 08, 21:24:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 08, 21:21:33
nem is hallottam
75-ös küblibe van amit most hoztunk
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3596 Dátum:
2009 Január 08, 21:23:08 »
1.6-os is ment 170et rövidváltoval
hosszuval simán 200körül menne
DE............
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3595 Dátum:
2009 Január 08, 21:22:26 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 08, 21:06:28
Matematikai esély van rá, hogy megközelítsem a 200-at. Gyakorlatilag majd kiderül.
180 körül végsebességet tudott eddig is. Most kap egy 200 kg-al könnyebb kasztnit (és könnyebb pilótát
) , egy hosszabb váltót, más típusú webert, egy nyitottabb kipufogót, és más gyújtást. Megfelelő helyen és időben, akár meg is közelíthetem eléggé ezt az álom határt!
Ha nem most, és ezzel a motorral, akkor majd... csak jó játszani a gondolattal. "Ha nem tartasz ki az álmaid mellett, akár zöldség is lehetsz."
Stunt is azt mondta, hogy leforogta a váltót, a hosszú váltó a typ3 váltójánál alig hosszabb (hacsak nem csináltattál valami szörnyeteg váltót, de akkor meg nem gyorsul) azzal, hogy könnyebb, nem lesz gyorsabb (de igen, de nem olyan sokkal), szerintem nem lesz meg a 200.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3594 Dátum:
2009 Január 08, 21:22:20 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 08, 21:20:05
plusz motorfék
az már talán
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3593 Dátum:
2009 Január 08, 21:21:33 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 08, 21:18:48
KÉRDÉS!!
GA váltokodrol tug valaki valamit?
száraz és küblibe van
nem is hallottam
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3592 Dátum:
2009 Január 08, 21:20:05 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 08, 21:17:32
szüken!
plusz motorfék
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3591 Dátum:
2009 Január 08, 21:18:48 »
KÉRDÉS!!
GA váltokodrol tug valaki valamit?
száraz és küblibe van
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3590 Dátum:
2009 Január 08, 21:17:32 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 08, 21:16:29
ez talán elég lenne
szüken!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3589 Dátum:
2009 Január 08, 21:16:29 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 08, 21:09:35
agyajl valami féken is lassan
ez talán elég lenne
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3588 Dátum:
2009 Január 08, 21:12:19 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Január 08, 21:11:40
200.kg al könnyebb kasztni?? azt hogy csinálod??
a typ3-as kasztnija 200 kilóval nehezebb mint a 1303-asé!
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3587 Dátum:
2009 Január 08, 21:11:40 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 08, 21:06:28
Matematikai esély van rá, hogy megközelítsem a 200-at. Gyakorlatilag majd kiderül.
180 körül végsebességet tudott eddig is. Most kap egy 200 kg-al könnyebb kasztnit (és könnyebb pilótát
) , egy hosszabb váltót, más típusú webert, egy nyitottabb kipufogót, és más gyújtást. Megfelelő helyen és időben, akár meg is közelíthetem eléggé ezt az álom határt!
Ha nem most, és ezzel a motorral, akkor majd... csak jó játszani a gondolattal. "Ha nem tartasz ki az álmaid mellett, akár zöldség is lehetsz."
200.kg al könnyebb kasztni?? azt hogy csinálod??
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3586 Dátum:
2009 Január 08, 21:10:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 08, 21:09:35
agyajl valami féken is lassan
ááá valami jó hosszú egyenest nézek ki itt az új pályán
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3585 Dátum:
2009 Január 08, 21:09:35 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 08, 21:06:28
Matematikai esély van rá, hogy megközelítsem a 200-at. Gyakorlatilag majd kiderül.
180 körül végsebességet tudott eddig is. Most kap egy 200 kg-al könnyebb kasztnit (és könnyebb pilótát
) , egy hosszabb váltót, más típusú webert, egy nyitottabb kipufogót, és más gyújtást. Megfelelő helyen és időben, akár meg is közelíthetem eléggé ezt az álom határt!
Ha nem most, és ezzel a motorral, akkor majd... csak jó játszani a gondolattal. "Ha nem tartasz ki az álmaid mellett, akár zöldség is lehetsz."
agyajl valami féken is lassan
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3584 Dátum:
2009 Január 08, 21:06:28 »
Matematikai esély van rá, hogy megközelítsem a 200-at. Gyakorlatilag majd kiderül.
180 körül végsebességet tudott eddig is. Most kap egy 200 kg-al könnyebb kasztnit (és könnyebb pilótát
) , egy hosszabb váltót, más típusú webert, egy nyitottabb kipufogót, és más gyújtást. Megfelelő helyen és időben, akár meg is közelíthetem eléggé ezt az álom határt!
Ha nem most, és ezzel a motorral, akkor majd... csak jó játszani a gondolattal. "Ha nem tartasz ki az álmaid mellett, akár zöldség is lehetsz."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3583 Dátum:
2009 Január 08, 21:00:58 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 08, 19:18:05
200 felé viheted, de fölé már nem kéne
sajna az enyém csak 170et megy
de azt eléri kevesebb mint félperc alatt
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3582 Dátum:
2009 Január 08, 19:18:05 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 08, 16:55:58
200 felé
200 felé viheted, de fölé már nem kéne
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3581 Dátum:
2009 Január 08, 17:35:37 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 08, 16:55:58
MESTER
"Egyszer... csak egyszer had nyomhassam 200 felé!" by Burt
(nem ragaszkodom a mérföldhöz, elég lesz km-ben is
)
te tényleg 200 fölé akarod vinni? (amúgy sem sikerülne!)
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3580 Dátum:
2009 Január 08, 17:18:39 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Január 08, 11:18:55
Miközben kerestem hogy milyen kompresszor van a lejebb linkelt képen, ráleltem erre:
http://www.oldspeed.ch/pages/press-atogas-1.htm
Ez valami fogyasztás csökkentő "csoda" lehet?
A kompresszor típusa nem lett meg. Öt gyártó készitett feltöltőt akkoriban vw-hez (MAG,JUDSON, SHORROCK, PEPCO, Arnott) de egyikkel sem egyezik.
ez nem valami autógáz beépítő készlet? (Keverőfej.)
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3579 Dátum:
2009 Január 08, 16:55:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Január 07, 19:22:56
Azt a motort magamnak építettem, nem siettem, élveztem minden órát, amit az összeszereléssel töltöttem. Aprólékosan, minden kis részletre figyelve. A cél egy megbízható, nyomatékos, jól használható motor volt. Az összeépítésbe belefért sok aprólékos munka, pl. az olajszivattyú szívóoldalának bővítése a nagyobb szállított mennyiség érdekében...ezek olyan dolgok, amit nehéz pénzben kifejezni, amikor az ember utána olvas, nem csak Gene Berg füzetekben, netes írásokban, hanem általános, a folyadékok áramlástanával foglalkozó írásoknak, előszedi régi jegyzeteit, stb. utána nekiáll 3 féle kis köszörűkővel, 2 féle tűreszelővel reszelgetni, csiszolgatni a pumpaházat, utána 0-ra csiszolni az axiális játékot....és hoppsz, elment vele 3 nap. Ki fizetné ezt meg, ha az ember nem magának csinálná?
Aztán tudjuk, hogy a nagy fordulatú rezgésmentes járás a pontosan számolt egyenlő kompresszióviszonyokból és a grammra azonos tömegű alternáló alkatrészektől (hajtórúd, dugó) van, ezeket is szépen kigrammolni, levenni belőle 2 grammot úgy, hogy ne gyengüljön, nehogy több legyen...stb.
Az ilyen jellegű munkát senki nem fizeti meg....ezt csak magadnak lehet megcsinálni.
Aki pedig épített motort magának, az tudja, hogy a sok kis francból is összejön a nagy összeg a végére. Új hengerfejcsavarok, új hajtórudak, könnyű, jó minőségű szeleptőkék, új lendkerék, tisztességes hengerfej, tisztességes nagy áttételű himbasor stb. stb. aztán egyből nevetségessé válik, amikor valaki azt mondja, hogy tuningmotor 200e Ft-ból...
Ha Leon egy kicsit odafigyel arra az 1.9-es motorra, rákerülnek az IDF-ek, normálisan be lesz fúvókázva, akkor az a világ végéig tudja a 120 lóerőt a főtengelyen...és azzal már megy egy bogár rendesen.
A 960 kg önsúlyú typ3 sem volt lusta... végsebessége nem volt sok (175 km/h), mert leforgatta a váltót, de 140-ről tudott olyat elgyorsítani, hogy az autópályán kerekre nyíltak a szemek nem egyszer. 140-et az érdi emelkedőn is lazán tolta felfelé, még gyorsult is.
Az autó keréken volt 107 lóerős, rosszul karburált motorral, utána amikor kicsit még javítottam rajta...(akkor mentünk Eggenburgba) érezhetően erősebb lett, szűken számolva is erős 120 ló az a motor.
Negyed mérföldön tudott a typ3 kasztnival 17.01 s-t, benne a pótkerék, alkatrészek a csomagtartóban, stb....ha ezt beírod az öntömeg (+ én 92 kg) egy netes horsepower kalkulátorba az 135-140 ló körül kalkulálja. A negyedmérföld és 17.01 végén 135.7 km/h átlépősebességem volt, 100-on ott volt a nehéz kasztnival 9 s alatt.
Ezek tények.
MESTER
"Egyszer... csak egyszer had nyomhassam 200 felé!" by Burt
(nem ragaszkodom a mérföldhöz, elég lesz km-ben is
)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3578 Dátum:
2009 Január 08, 16:52:18 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Január 07, 23:23:38
<beszúrt kép törölve>
kemény
Tyűű de király gyújtás van rajta
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3577 Dátum:
2009 Január 08, 11:18:55 »
Miközben kerestem hogy milyen kompresszor van a lejebb linkelt képen, ráleltem erre:
http://www.oldspeed.ch/pages/press-atogas-1.htm
Ez valami fogyasztás csökkentő "csoda" lehet?
A kompresszor típusa nem lett meg. Öt gyártó készitett feltöltőt akkoriban vw-hez (MAG,JUDSON, SHORROCK, PEPCO, Arnott) de egyikkel sem egyezik.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Január 08, 11:23:24 írta aptom
»
'81 Hecho en México
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3576 Dátum:
2009 Január 08, 11:15:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Január 08, 11:02:46
A gyári tűrés 4 gramm, és a hajtórudak színnel vannak jelölve...de ez más 30 év után nem nagyon látszik. Van fehér, barna és kék, azt hiszem.
közben, lén is megnéztem, hülyeséget mondtam, a szervízkönyv szerint , ami nekem van,( szervíz volkswagen kafer, 1968 tól ez a címe ) 10 gramm súlykölönbség lehet a hajtókarok közt, és az, hogy max 8 grammot lehet könnyíteni egy darabon.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3575 Dátum:
2009 Január 08, 11:02:46 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Január 07, 21:53:24
mivel a gyári tűrés 20 gramm, nem hiszem, hoyg tizedesre
A gyári tűrés 4 gramm, és a hajtórudak színnel vannak jelölve...de ez más 30 év után nem nagyon látszik. Van fehér, barna és kék, azt hiszem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3574 Dátum:
2009 Január 08, 09:41:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 08, 09:38:38
képen igen kompresszor
nekem ennyi is elég
, többit a kémeim dokumentálják-holnap reggel 8.ra már az asztalomon lesz
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3573 Dátum:
2009 Január 08, 09:41:16 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 08, 09:38:38
egyenlöre semmi infot nem irok!lesz csak lassan készül!
képen igen kompresszor
és mi van még a képen? ez mekkora motor lehet? meg milyen hengerfej az? és a szelepfedél a kompresszor miatt csavarozott?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3572 Dátum:
2009 Január 08, 09:38:38 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Január 08, 09:34:20
bővebben kicsit?? mit láthatunk az ábrán?? kompresszor vagy mi a fene az 2oldalt karbi fölött
?
egyenlöre semmi infot nem irok!lesz csak lassan készül!
képen igen kompresszor
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3571 Dátum:
2009 Január 08, 09:34:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 08, 09:02:07
épül egy itthon is!és nem csak fe hányva meg is van tervezve!
bővebben kicsit?? mit láthatunk az ábrán?? kompresszor vagy mi a fene az 2oldalt karbi fölött
?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3570 Dátum:
2009 Január 08, 09:02:07 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Január 07, 23:23:38
<beszúrt kép törölve>
kemény
épül egy itthon is!és nem csak fe hányva meg is van tervezve!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3569 Dátum:
2009 Január 07, 23:23:38 »
kemény
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3568 Dátum:
2009 Január 07, 22:49:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Január 07, 21:12:02
Az nem lehet, nem is jönne ki a normál blokk furatból az 1679 olyan vastag hengerfallal!
Nekem 1625, de azt is vékonynak találtam (szemre).
GNX-967
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3567 Dátum:
2009 Január 07, 22:19:11 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 07, 22:01:45
ez az uj hengerfejjel ami nem volt jo vagy a másikkal volt?
Ez már a gyári 040 volt.
Ezek már 100enél járnak.
A 041 csak ötezer km birt.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3566 Dátum:
2009 Január 07, 22:04:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 07, 22:01:45
ez az uj hengerfejjel ami nem volt jo vagy a másikkal volt?
vagy az csak legenda volt?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3565 Dátum:
2009 Január 07, 22:01:45 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 Január 07, 21:59:54
Azért a gagyi 1,6mal eccer kétszer hazajöttem 160km/h ausztriából úgy hogy csak pesten lassitottam.
Alig néhány száz km nem 50-70km.
És még most is megy.
ez az uj hengerfejjel ami nem volt jo vagy a másikkal volt?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
463
464
465
466
467
[
468
]
469
470
471
472
473
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...