www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:57:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 463 464 465 466 467 [468] 469 470 471 472 473 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3370763 alkalommal)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3604 Dátum: 2009 Január 08, 21:32:26 »

Úgy gondolom, hogy 4.-ben talán a könnyebb súly és a kisebb folytás miatt többet tud majd pörögni. És az a kis váltókülönbség is ha hozzájárul, összeadódhat egy kis plusz. Az a pár km/h már nem látszik túl soknak, de valószínűleg nem tudja átlépni. Azért jó kacérkodni a gondolattal.  
Figy ÉRDI EMELKEDŐN FORGALOMMAL SZEMBEN  Evil vagy TULOLDALON  Wink az ÉRDI LEJTŐN LEFELE HÁTSZÉLLEL MEGLEHET AKÁR A 210.es sebességrekord is Guiness Rord in Hungary  Wink  
Robpanzer
« Hozzászólás #3603 Dátum: 2009 Január 08, 21:30:05 »

Úgy gondolom, hogy 4.-ben talán a könnyebb súly és a kisebb folytás miatt többet tud majd pörögni. És az a kis váltókülönbség is ha hozzájárul, összeadódhat egy kis plusz. Az a pár km/h már nem látszik túl soknak, de valószínűleg nem tudja átlépni. Azért jó kacérkodni a gondolattal.  

Kár lenne ezt a motort azért széthajtani szerintem. Nagyon profin meg van (lesz) csinálva ahogy látom.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #3602 Dátum: 2009 Január 08, 21:29:57 »

Meg egy Mig fékernyő.Most selejtezik őket. Grin
Ekkora sebességnél nem kéne vmilyen szervorásgítés is? Undecided

VW 1200.1963.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3601 Dátum: 2009 Január 08, 21:28:21 »

akkor nincs mese, magasabb oldalú hátsó kerék lell Tongue persze amivel szabad (németországban Evil) ennyivel száguldozni
ja igen azt nem is mondtam!!
Hátul nekem ballon gumik vannak=> 205/65 R15
Stuntnak 195/60 vagy /65 volt. Ez is egy pici plusz, bár már elég széles.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3600 Dátum: 2009 Január 08, 21:26:44 »

Stunt is azt mondta, hogy leforogta a váltót, a hosszú váltó a typ3 váltójánál alig hosszabb (hacsak nem csináltattál valami szörnyeteg váltót, de akkor meg nem gyorsul) azzal, hogy könnyebb, nem lesz gyorsabb (de igen, de nem olyan sokkal), szerintem nem lesz meg a 200.
Úgy gondolom, hogy 4.-ben talán a könnyebb súly és a kisebb folytás miatt többet tud majd pörögni. És az a kis váltókülönbség is ha hozzájárul, összeadódhat egy kis plusz. Az a pár km/h már nem látszik túl soknak, de valószínűleg nem tudja átlépni. Azért jó kacérkodni a gondolattal.  
Robpanzer
« Hozzászólás #3599 Dátum: 2009 Január 08, 21:25:33 »

ez talán elég lenne Grin

Ekkora sebességnél nem kéne vmilyen szervorásgítés is? Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #3598 Dátum: 2009 Január 08, 21:25:12 »

Stunt is azt mondta, hogy leforogta a váltót, a hosszú váltó a typ3 váltójánál alig hosszabb (hacsak nem csináltattál valami szörnyeteg váltót, de akkor meg nem gyorsul) azzal, hogy könnyebb, nem lesz gyorsabb (de igen, de nem olyan sokkal), szerintem nem lesz meg a 200.
akkor nincs mese, magasabb oldalú hátsó kerék lell Tongue persze amivel szabad (németországban Evil) ennyivel száguldozni
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3597 Dátum: 2009 Január 08, 21:24:56 »

nem is hallottam
75-ös küblibe van amit most hoztunk

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3596 Dátum: 2009 Január 08, 21:23:08 »

1.6-os is ment 170et rövidváltoval
hosszuval simán 200körül menne
DE............ Huh Huh Huh

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3595 Dátum: 2009 Január 08, 21:22:26 »

Matematikai esély van rá, hogy megközelítsem a 200-at. Gyakorlatilag majd kiderül.
180 körül végsebességet tudott eddig is. Most kap egy 200 kg-al könnyebb kasztnit (és könnyebb pilótát  Grin ) , egy hosszabb váltót, más típusú webert, egy nyitottabb kipufogót, és más gyújtást. Megfelelő helyen és időben, akár meg is közelíthetem eléggé ezt az álom határt!
Ha nem most, és ezzel a motorral, akkor majd... csak jó játszani a gondolattal. "Ha nem tartasz ki az álmaid mellett, akár zöldség is lehetsz."
Stunt is azt mondta, hogy leforogta a váltót, a hosszú váltó a typ3 váltójánál alig hosszabb (hacsak nem csináltattál valami szörnyeteg váltót, de akkor meg nem gyorsul) azzal, hogy könnyebb, nem lesz gyorsabb (de igen, de nem olyan sokkal), szerintem nem lesz meg a 200.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3594 Dátum: 2009 Január 08, 21:22:20 »

plusz motorfék Grin
az már talán Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3593 Dátum: 2009 Január 08, 21:21:33 »

KÉRDÉS!!
GA váltokodrol tug valaki valamit?
száraz és küblibe van
nem is hallottam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3592 Dátum: 2009 Január 08, 21:20:05 »

szüken! Grin
plusz motorfék Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3591 Dátum: 2009 Január 08, 21:18:48 »

KÉRDÉS!!
GA váltokodrol tug valaki valamit?
száraz és küblibe van

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3590 Dátum: 2009 Január 08, 21:17:32 »

ez talán elég lenne Grin
szüken! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3589 Dátum: 2009 Január 08, 21:16:29 »

agyajl valami féken is lassan Grin
ez talán elég lenne Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3588 Dátum: 2009 Január 08, 21:12:19 »

200.kg al könnyebb kasztni?? azt hogy csinálod??
a typ3-as kasztnija 200 kilóval nehezebb mint a 1303-asé!
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3587 Dátum: 2009 Január 08, 21:11:40 »

Matematikai esély van rá, hogy megközelítsem a 200-at. Gyakorlatilag majd kiderül.
180 körül végsebességet tudott eddig is. Most kap egy 200 kg-al könnyebb kasztnit (és könnyebb pilótát  Grin ) , egy hosszabb váltót, más típusú webert, egy nyitottabb kipufogót, és más gyújtást. Megfelelő helyen és időben, akár meg is közelíthetem eléggé ezt az álom határt!
Ha nem most, és ezzel a motorral, akkor majd... csak jó játszani a gondolattal. "Ha nem tartasz ki az álmaid mellett, akár zöldség is lehetsz."
200.kg al könnyebb kasztni?? azt hogy csinálod??
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3586 Dátum: 2009 Január 08, 21:10:57 »

agyajl valami féken is lassan Grin
ááá valami jó hosszú egyenest nézek ki itt az új pályán  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3585 Dátum: 2009 Január 08, 21:09:35 »

Matematikai esély van rá, hogy megközelítsem a 200-at. Gyakorlatilag majd kiderül.
180 körül végsebességet tudott eddig is. Most kap egy 200 kg-al könnyebb kasztnit (és könnyebb pilótát  Grin ) , egy hosszabb váltót, más típusú webert, egy nyitottabb kipufogót, és más gyújtást. Megfelelő helyen és időben, akár meg is közelíthetem eléggé ezt az álom határt!
Ha nem most, és ezzel a motorral, akkor majd... csak jó játszani a gondolattal. "Ha nem tartasz ki az álmaid mellett, akár zöldség is lehetsz."
agyajl valami féken is lassan Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3584 Dátum: 2009 Január 08, 21:06:28 »

Matematikai esély van rá, hogy megközelítsem a 200-at. Gyakorlatilag majd kiderül.
180 körül végsebességet tudott eddig is. Most kap egy 200 kg-al könnyebb kasztnit (és könnyebb pilótát  Grin ) , egy hosszabb váltót, más típusú webert, egy nyitottabb kipufogót, és más gyújtást. Megfelelő helyen és időben, akár meg is közelíthetem eléggé ezt az álom határt!
Ha nem most, és ezzel a motorral, akkor majd... csak jó játszani a gondolattal. "Ha nem tartasz ki az álmaid mellett, akár zöldség is lehetsz."
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3583 Dátum: 2009 Január 08, 21:00:58 »

200 felé viheted, de fölé már nem kéne Cool
sajna az enyém csak 170et megy Undecided
de azt eléri kevesebb mint félperc alatt Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3582 Dátum: 2009 Január 08, 19:18:05 »


200 felé


200 felé viheted, de fölé már nem kéne Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3581 Dátum: 2009 Január 08, 17:35:37 »


  MESTER  Wink
"Egyszer... csak egyszer had nyomhassam 200 felé!"   by Burt
(nem ragaszkodom a mérföldhöz, elég lesz km-ben is  Cool )
te tényleg 200 fölé akarod vinni? (amúgy sem sikerülne!)  Grin
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #3580 Dátum: 2009 Január 08, 17:18:39 »

Miközben kerestem hogy milyen kompresszor van a lejebb linkelt képen, ráleltem erre:

http://www.oldspeed.ch/pages/press-atogas-1.htm

Ez valami fogyasztás csökkentő "csoda" lehet?

A kompresszor típusa nem lett meg. Öt gyártó készitett feltöltőt akkoriban vw-hez (MAG,JUDSON, SHORROCK, PEPCO, Arnott) de egyikkel sem egyezik.

ez nem valami autógáz beépítő készlet? (Keverőfej.)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3579 Dátum: 2009 Január 08, 16:55:58 »

Azt a motort magamnak építettem, nem siettem, élveztem minden órát, amit az összeszereléssel töltöttem. Aprólékosan, minden kis részletre figyelve. A cél egy megbízható, nyomatékos, jól használható motor volt.  Az összeépítésbe belefért sok aprólékos munka, pl. az olajszivattyú szívóoldalának bővítése a nagyobb szállított mennyiség érdekében...ezek olyan dolgok, amit nehéz pénzben kifejezni, amikor az ember utána olvas, nem csak Gene Berg füzetekben, netes írásokban, hanem általános, a folyadékok áramlástanával foglalkozó írásoknak, előszedi régi jegyzeteit, stb. utána nekiáll 3 féle kis köszörűkővel, 2 féle tűreszelővel reszelgetni, csiszolgatni a pumpaházat, utána 0-ra csiszolni az axiális játékot....és hoppsz, elment vele 3 nap. Ki fizetné ezt meg, ha az ember nem magának csinálná?
Aztán tudjuk, hogy a nagy fordulatú rezgésmentes járás a pontosan számolt egyenlő kompresszióviszonyokból és a grammra azonos tömegű alternáló alkatrészektől (hajtórúd, dugó) van, ezeket is szépen kigrammolni, levenni belőle 2 grammot úgy, hogy ne gyengüljön, nehogy több legyen...stb.

Az ilyen jellegű munkát senki nem fizeti meg....ezt csak magadnak lehet megcsinálni.

Aki pedig épített motort magának, az tudja, hogy a sok kis francból is összejön a nagy összeg a végére.  Új hengerfejcsavarok, új hajtórudak, könnyű, jó minőségű szeleptőkék, új lendkerék, tisztességes hengerfej, tisztességes nagy áttételű himbasor stb. stb. aztán egyből nevetségessé válik, amikor valaki azt mondja, hogy tuningmotor 200e Ft-ból...

Ha Leon egy kicsit odafigyel arra az 1.9-es motorra, rákerülnek az IDF-ek, normálisan be lesz fúvókázva, akkor az a világ végéig tudja a 120 lóerőt a főtengelyen...és azzal már megy egy bogár rendesen.
A 960 kg önsúlyú typ3 sem volt lusta... végsebessége nem volt sok (175 km/h), mert leforgatta a váltót, de 140-ről tudott olyat elgyorsítani, hogy az autópályán kerekre nyíltak a szemek nem egyszer. 140-et az érdi emelkedőn is lazán tolta felfelé, még gyorsult is.

Az autó keréken volt 107 lóerős, rosszul karburált motorral, utána amikor kicsit még javítottam rajta...(akkor mentünk Eggenburgba) érezhetően erősebb lett, szűken számolva is erős 120 ló az a motor.

Negyed mérföldön tudott a typ3 kasztnival 17.01 s-t, benne a pótkerék, alkatrészek a csomagtartóban, stb....ha ezt beírod az öntömeg (+ én 92 kg) egy netes horsepower kalkulátorba az 135-140 ló körül kalkulálja. A negyedmérföld és 17.01 végén 135.7 km/h átlépősebességem volt, 100-on ott volt a nehéz kasztnival 9 s alatt.

Ezek tények.


  MESTER  Wink
"Egyszer... csak egyszer had nyomhassam 200 felé!"   by Burt
(nem ragaszkodom a mérföldhöz, elég lesz km-ben is  Cool )
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3578 Dátum: 2009 Január 08, 16:52:18 »

<beszúrt kép törölve>

kemény  Grin

Tyűű de király gyújtás van rajta  Grin Grin Grin
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3577 Dátum: 2009 Január 08, 11:18:55 »

Miközben kerestem hogy milyen kompresszor van a lejebb linkelt képen, ráleltem erre:

http://www.oldspeed.ch/pages/press-atogas-1.htm

Ez valami fogyasztás csökkentő "csoda" lehet?

A kompresszor típusa nem lett meg. Öt gyártó készitett feltöltőt akkoriban vw-hez (MAG,JUDSON, SHORROCK, PEPCO, Arnott) de egyikkel sem egyezik.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 08, 11:23:24 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3576 Dátum: 2009 Január 08, 11:15:57 »

A gyári tűrés 4 gramm, és a hajtórudak színnel vannak jelölve...de ez más 30 év után nem nagyon látszik. Van fehér, barna és kék, azt hiszem.

közben, lén is megnéztem, hülyeséget mondtam, a szervízkönyv szerint , ami nekem van,( szervíz volkswagen kafer, 1968 tól ez a címe  ) 10 gramm súlykölönbség lehet a hajtókarok közt, és az, hogy max 8 grammot lehet könnyíteni egy darabon.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3575 Dátum: 2009 Január 08, 11:02:46 »

mivel a gyári tűrés 20 gramm, nem hiszem, hoyg tizedesre Smiley
A gyári tűrés 4 gramm, és a hajtórudak színnel vannak jelölve...de ez más 30 év után nem nagyon látszik. Van fehér, barna és kék, azt hiszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3574 Dátum: 2009 Január 08, 09:41:49 »


képen igen kompresszor
nekem ennyi is elég Wink , többit a kémeim dokumentálják-holnap reggel 8.ra már az asztalomon lesz  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #3573 Dátum: 2009 Január 08, 09:41:16 »

egyenlöre semmi infot nem irok!lesz csak lassan készül!

képen igen kompresszor
és mi van még a képen? ez mekkora motor lehet? meg milyen hengerfej az? és a szelepfedél a kompresszor miatt csavarozott?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3572 Dátum: 2009 Január 08, 09:38:38 »

bővebben kicsit?? mit láthatunk az ábrán?? kompresszor vagy mi a fene az 2oldalt karbi fölött  Undecided ?
egyenlöre semmi infot nem irok!lesz csak lassan készül!

képen igen kompresszor

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3571 Dátum: 2009 Január 08, 09:34:20 »

épül egy itthon is!és nem csak fe hányva meg is van tervezve!
bővebben kicsit?? mit láthatunk az ábrán?? kompresszor vagy mi a fene az 2oldalt karbi fölött  Undecided ?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3570 Dátum: 2009 Január 08, 09:02:07 »

<beszúrt kép törölve>

kemény  Grin
épül egy itthon is!és nem csak fe hányva meg is van tervezve!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3569 Dátum: 2009 Január 07, 23:23:38 »



kemény  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3568 Dátum: 2009 Január 07, 22:49:44 »


Az nem lehet, nem is jönne ki a normál blokk furatból az 1679 olyan vastag hengerfallal!
Nekem 1625, de azt is vékonynak találtam (szemre).


                             GNX-967
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3567 Dátum: 2009 Január 07, 22:19:11 »

ez az uj hengerfejjel ami nem volt jo vagy a másikkal volt? Evil

Ez már a gyári 040 volt.
Ezek már 100enél járnak.
A 041 csak ötezer km birt.


 Evil

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3566 Dátum: 2009 Január 07, 22:04:10 »

ez az uj hengerfejjel ami nem volt jo vagy a másikkal volt? Evil
vagy az csak legenda volt? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3565 Dátum: 2009 Január 07, 22:01:45 »

Azért a gagyi 1,6mal eccer kétszer hazajöttem 160km/h ausztriából úgy hogy csak pesten lassitottam.
Alig néhány száz km nem 50-70km.
És még most is megy.


 Evil
ez az uj hengerfejjel ami nem volt jo vagy a másikkal volt? Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 463 464 465 466 467 [468] 469 470 471 472 473 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.