www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 02:23:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 465 466 467 468 469 [470] 471 472 473 474 475 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3375687 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #3524 Dátum: 2009 Január 07, 17:33:39 »

A tüte-légszűrő kérdésről mi a véleményetek?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3523 Dátum: 2009 Január 07, 15:02:04 »

Szerintem maga az a precizitás és hozzáértés amivel ki lettek válogatva az alkatrészek, és össze lett építve a motor, már az mondhatni megfizethetetlen ebben a motorban. 
én nem nagyon értek hozzá, de tényleg jó árnak tűnik Smiley
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3522 Dátum: 2009 Január 07, 14:56:06 »

számolgass Wink amúgy meg csodák nincsenek, egy jó motor rengeteg $$$. egyedül a hozzáértéssel lehet spórolni
a jószeműek tudják  Wink
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3521 Dátum: 2009 Január 07, 12:49:47 »

szabad tudni, hogy a motort mennyiért vetted?

nem szoktam híresztelni400

Eddig a motor 530-ba van.

számolgass Wink amúgy meg csodák nincsenek, egy jó motor rengeteg $$$. egyedül a hozzáértéssel lehet spórolni

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
« Hozzászólás #3520 Dátum: 2009 Január 07, 00:08:58 »

Aláférni aláfér, csak nehogy az legyen a baj, hogy kicsi felette a légtér.
Durván 4cm magas tütékben gondolkozok, és ez a légszűrő kb 6-7 cm magas (lehet magasabb, még nem mértem).
Majd az okosok megmondják mit lehet, mit nem, mert az egy dolog, hogy én mit gondolok  Smiley

jaja, 7 cm.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3519 Dátum: 2009 Január 07, 00:00:41 »

Tüték nem alkalmazhatóak ilyen alacsony profilú légszűrőnél?
Aláférni aláfér, csak nehogy az legyen a baj, hogy kicsi felette a légtér.
Durván 4cm magas tütékben gondolkozok, és ez a légszűrő kb 6-7 cm magas (lehet magasabb, még nem mértem).
Majd az okosok megmondják mit lehet, mit nem, mert az egy dolog, hogy én mit gondolok  Smiley
Robpanzer
« Hozzászólás #3518 Dátum: 2009 Január 06, 23:16:50 »

A pierburg az biztos bírja (cirka 16 e ft) - más megbízható elektromos ac sem olcsóbb.
Karbik Weber 40 IDF szett, a Monyótól, nagyon baba állapotúak, nem kell felújítani, és jó áron  Smiley Idővel váltok rajta szűrőt nagyobbra, mert ez alatt nemigen férnek el kényelmesen a tüték.


Tüték nem alkalmazhatóak ilyen alacsony profilú légszűrőnél?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3517 Dátum: 2009 Január 06, 22:57:29 »

Nagy mágus volt, fülre állított gyújtást, szelephézagot (meleg motornál)...


Pár videó az autóról (-ból)

http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbo1.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbo2.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbogyors1.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbogyors2.mpg

Itt egy másik "reklám" videójuk.
Egy light'-os 1.6 tuning.  

http://members.upc.hu/putz.tamas/16easytuning.mpegto

szelephézagot ?  Shocked

utolsó videóban elég kemény az a szívócső Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3516 Dátum: 2009 Január 06, 22:56:29 »

ez eléggé hasolnít az enyémhez: (a másik az egy IHI turbo subaruról Cool)




az IHI-k meg ráadásul golyóscsapágyasak, így kevésbé érzékenyek az olajnoymásra, nem ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3515 Dátum: 2009 Január 06, 22:51:14 »

Szerintem maga az a precizitás és hozzáértés amivel ki lettek válogatva az alkatrészek, és össze lett építve a motor, már az mondhatni megfizethetetlen ebben a motorban. 
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3514 Dátum: 2009 Január 06, 20:22:02 »

nem szoktam híresztelni, de jó áron  Smiley 400

520  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3513 Dátum: 2009 Január 06, 18:45:12 »

szabad tudni, hogy a motort mennyiért vetted?
nem szoktam híresztelni, de jó áron  Smiley 400
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3512 Dátum: 2009 Január 06, 18:43:27 »

mert csö és nem sokszög!és ha parkettázod elfordul...lásd  én 2007 tatabánya
ja ott!! oké  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3511 Dátum: 2009 Január 06, 18:39:42 »

???
mert csö és nem sokszög!és ha parkettázod elfordul...lásd  én 2007 tatabánya

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3510 Dátum: 2009 Január 06, 18:38:53 »

már nincs sok hátra  Smiley  kicsit összesűrítettem a vizsgáimat, hogy maradjon a motor befejezésére még 1-2 hetem az új félév előtt.
Ami még hiányzik: 200-as kuplung szett, pierburg elektromos ac, új kadron kipuff, burkolatok, mallory trafó, mallory gyújtáskábelek. (ez még egy százas cirka), de lesz még egyéb járulékos költség, mire 100%-os lesz az rendszer.
Eddig a motor 530-ba van.
szabad tudni, hogy a motort mennyiért vetted?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3509 Dátum: 2009 Január 06, 18:37:40 »

rudazatot heggeszd le ha be van állitva! Grin
???
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3508 Dátum: 2009 Január 06, 18:29:00 »

A pierburg az biztos bírja (cirka 16 e ft) - más megbízható elektromos ac sem olcsóbb.
Karbik Weber 40 IDF szett, a Monyótól, nagyon baba állapotúak, nem kell felújítani, és jó áron  Smiley Idővel váltok rajta szűrőt nagyobbra, mert ez alatt nemigen férnek el kényelmesen a tüték.

rudazatot heggeszd le ha be van állitva! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3507 Dátum: 2009 Január 06, 17:45:45 »

pierburghoz miért ragaszkodsz? bármilyen mai autóról való AC elég lenne sztem.. karbid ezek szerint már megvan? honnan, hámáccs?
A pierburg az biztos bírja (cirka 16 e ft) - más megbízható elektromos ac sem olcsóbb.
Karbik Weber 40 IDF szett, a Monyótól, nagyon baba állapotúak, nem kell felújítani, és jó áron  Smiley Idővel váltok rajta szűrőt nagyobbra, mert ez alatt nemigen férnek el kényelmesen a tüték.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3506 Dátum: 2009 Január 06, 17:16:49 »

már nincs sok hátra  Smiley  kicsit összesűrítettem a vizsgáimat, hogy maradjon a motor befejezésére még 1-2 hetem az új félév előtt.
Ami még hiányzik: 200-as kuplung szett, pierburg elektromos ac, új kadron kipuff, burkolatok, mallory trafó, mallory gyújtáskábelek. (ez még egy százas cirka), de lesz még egyéb járulékos költség, mire 100%-os lesz az rendszer.
Eddig a motor 530-ba van.

pierburghoz miért ragaszkodsz? bármilyen mai autóról való AC elég lenne sztem.. karbid ezek szerint már megvan? honnan, hámáccs?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3505 Dátum: 2009 Január 06, 17:08:13 »

ha összeáll (nemsokára) az új mocid- szerintem kicsit bővebben fogsz trallalázni-balladázni róla (illetve a megalázott OPC.-k ről GrinCool
már nincs sok hátra  Smiley  kicsit összesűrítettem a vizsgáimat, hogy maradjon a motor befejezésére még 1-2 hetem az új félév előtt.
Ami még hiányzik: 200-as kuplung szett, pierburg elektromos ac, új kadron kipuff, burkolatok, mallory trafó, mallory gyújtáskábelek. (ez még egy százas cirka), de lesz még egyéb járulékos költség, mire 100%-os lesz az rendszer.
Eddig a motor 530-ba van.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3504 Dátum: 2009 Január 06, 16:28:11 »

Én valami ilyesmiben gondolkodom:

ez eléggé hasolnít az enyémhez: (a másik az egy IHI turbo subaruról Cool)




[a csatolmányt egy admin törölte]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3503 Dátum: 2009 Január 06, 16:01:41 »

tomtom
ha összeáll (nemsokára) az új mocid- szerintem kicsit bővebben fogsz trallalázni-balladázni róla (illetve a megalázott OPC.-k ről GrinCool
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3502 Dátum: 2009 Január 06, 15:42:00 »

gumi - gumi  Wink


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3501 Dátum: 2009 Január 06, 14:56:56 »

a különbség csak annyi a gumi-gumi között, mint a Te régi és új motor-motor od között  Grin
tomtom
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3500 Dátum: 2009 Január 06, 13:02:36 »

gumi - gumi  Wink
a különbség csak annyi a gumi-gumi között, mint a Te régi és új motor-motor od között  Grin
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3499 Dátum: 2009 Január 06, 13:00:14 »

hubazmeg, az a ricsi nevű csávó kicsit el volt szállva magától.

volt még egy - két érdekes dolog abban a cikkben, valami olyasmi,hogy 140 nél keresztbeállt az úton a durva kupplungkezelés miatt Cheesy:D:D:D

Nagy mágus volt, fülre állított gyújtást, szelephézagot (meleg motornál)...


Pár videó az autóról (-ból)

http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbo1.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbo2.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbogyors1.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbogyors2.mpg

Itt egy másik "reklám" videójuk.
Egy light'-os 1.6 tuning.  

http://members.upc.hu/putz.tamas/16easytuning.mpegto

'81 Hecho en México
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3498 Dátum: 2009 Január 06, 12:56:43 »

az nem épp gumi kék uretános szilikon csö nagy nyomáshoz!
gumi - gumi  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3497 Dátum: 2009 Január 06, 09:33:30 »

Sok esetben gumicső (na azé nem egy hétköznapi) van turbónál a nyomó ágon, és az töltéskor tágul bizony szemmel láthatóan!
az nem épp gumi kék uretános szilikon csö nagy nyomáshoz!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3496 Dátum: 2009 Január 06, 00:04:02 »

báz, az tényleg gumi Cheesy:D
Sok esetben gumicső (na azé nem egy hétköznapi) van turbónál a nyomó ágon, és az töltéskor tágul bizony szemmel láthatóan!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3495 Dátum: 2009 Január 05, 23:03:09 »

Én valami ilyesmiben gondolkodom:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3494 Dátum: 2009 Január 05, 22:19:29 »

erre még azt is mondanám hgy szép

<beszúrt kép törölve>
polírozott propellered már van Wink

ezért a narancssárga motortérért woodoo  ha kell
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 22:22:12 írta vwoodoo »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3493 Dátum: 2009 Január 05, 22:18:24 »

bogara_zo neked fekvő v álló volt??
prototípus képed róla?

álló. ebben a topicban kell legyen kép róla valahol de majd hnap megkeresem és rakok fel ha érdekel vagy elküldöm amilben

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3492 Dátum: 2009 Január 05, 22:15:22 »

fekvőben egyszerűbbnek tűnik...

erre még azt is mondanám hgy szép


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3491 Dátum: 2009 Január 05, 22:14:36 »

bogara_zo neked fekvő v álló volt??
prototípus képed róla?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3490 Dátum: 2009 Január 05, 22:13:59 »

Ha mondjuk beverném a fejem, vagy megsütne a nap és turbos bogarat szeretnék építeni, akkor felvenném a kapcsolatot a turboboxer.de-vel, mert azok már bizonyítottak. Majdnem nulláról nekiállni faragni, az nagyon meredek.

Amikor Bitburgból jöttünk haza majdnem egy órát ment előttünk az egyik autójuk folyamatos 160-nal. Sőt, néha többel is és úgy elgyorsult, hogy leesett az állunk.

Biztos nem olcsó...de olcsón nem is lehet megbízhatót építeni, az tuti.

honalpjukon most nézem, 1.8as turbos typ4 (220 PS) 15.800 euro!? Shocked annyiért menjen is jól..
viszont 1.6-os komplett porke motor 90PS 1600 juró az nem vészes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3489 Dátum: 2009 Január 05, 22:12:29 »

fekvőben egyszerűbbnek tűnik...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3488 Dátum: 2009 Január 05, 22:07:13 »

Ez egy házi építésű turbos motor. Talán 1.2 és ráadásul még gázos is.
Amilyen szarul néz ki, olyan szarul is ment.  Grin
Amikor gázt adtak neki, akkor a nyomócső felfújódott mint egy lufi, stb.
3 fiatal srác reszelte egész nap, gondolom jól szórakoztak.

<beszúrt kép törölve>


és még a nagymama fürdőkádkapaszkodóját se sajnálták Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3487 Dátum: 2009 Január 05, 22:02:16 »

Ez egy házi építésű turbos motor. Talán 1.2 és ráadásul még gázos is.
Amilyen szarul néz ki olyan szarul is ment.  Grin
Amikor gázt adtak neki, akkor a nyomócső felfújódott mint egy lufi, stb.
3 fiatal srác reszelte egész nap, gondolom jól szórakoztak.

<beszúrt kép törölve>


báz, az tényleg gumi Cheesy:D

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3486 Dátum: 2009 Január 05, 22:01:03 »

Ez egy házi építésű turbos motor. Talán 1.2 és ráadásul még gázos is.
Amilyen szarul néz ki, olyan szarul is ment.  Grin
Amikor gázt adtak neki, akkor a nyomócső felfújódott mint egy lufi, stb.
3 fiatal srác reszelte egész nap, gondolom jól szórakoztak.



KS dugó talán bírja, turbóm ami van az tökéletes állapotú. A szerelő az én vagyok. Lényegébe a tuning-nak nevezhető tevékenység az mindig is szopásokkal jár. Kijárom a szamárlétrát ha belevágok. Meg annyi hogy én a 2 webert nyomatnám meg a turbóval, nem pedig egy karbit szivatnék vele.

« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 22:04:29 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3485 Dátum: 2009 Január 05, 21:56:22 »

KS dugó talán bírja, turbóm ami van az tökéletes állapotú. A szerelő az én vagyok. Lényegébe a tuning-nak nevezhető tevékenység az mindig is szopásokkal jár. Kijárom a szamárlétrát ha belevágok. Meg annyi hogy én a 2 webert nyomatnám meg a turbóval, nem pedig egy karbit szivatnék vele.


kettőt ? miért nem csak 1 nagyobbat ? ahhoz át is kell alakítani valamelyest a karbit, nem ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 465 466 467 468 469 [470] 471 472 473 474 475 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.