www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:39:33
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
474
475
476
477
478
[
479
]
480
481
482
483
484
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3369379 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3164 Dátum:
2008 December 11, 21:16:02 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 11, 21:14:34
Nincs esetleg valakinek 1 1.25-ös himbaszettje? Érdemes vele makizni?
eladtam 1-2 hete
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3163 Dátum:
2008 December 11, 21:14:34 »
Nincs esetleg valakinek 1 1.25-ös himbaszettje? Érdemes vele makizni?
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3162 Dátum:
2008 December 11, 20:24:41 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 11, 20:21:34
Mivel? A sárgával! Csak a kukásautó és a tömött 7-es (abból is a fekete) volt az ellenfél!
A szürkének szétszedtem a motorját kicsit el volt törve az egyik dugattyú! Gondoltam beteszem a sárgába ha már így hozta a sors...hát nem....teljesen így lett!
Mindjárt kész vagyok vele de nem leszek ellenfél neked. Ezzel csak közlekedni fogok! És képzeld KARBURÁTOROS lesz! Középen lesz egy álló 40-es dellorto. Kipróbálom magam.Ha nem jön be akkor viszont letépem és elhajítom a Napba! Azért kíváncsi is vagyok.Vajon igazad lesz és nem eszi le a fejem vagy csinálok egy "woodoobábut " a mintádra és benzinbe áztatom
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3161 Dátum:
2008 December 11, 20:21:34 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 11, 20:05:43
idén mehettünk volna
Mivel? A sárgával! Csak a kukásautó és a tömött 7-es (abból is a fekete) volt az ellenfél!
A szürkének szétszedtem a motorját kicsit el volt törve az egyik dugattyú! Gondoltam beteszem a sárgába ha már így hozta a sors...hát nem....teljesen így lett!
Mindjárt kész vagyok vele de nem leszek ellenfél neked. Ezzel csak közlekedni fogok! És képzeld KARBURÁTOROS lesz! Középen lesz egy álló 40-es dellorto. Kipróbálom magam.Ha nem jön be akkor viszont letépem és elhajítom a Napba! Azért kíváncsi is vagyok.Vajon igazad lesz és nem eszi le a fejem vagy csinálok egy "woodoobábut " a mintádra és benzinbe áztatom
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3160 Dátum:
2008 December 11, 20:05:43 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 11, 20:04:20
Aha!
idén mehettünk volna
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3159 Dátum:
2008 December 11, 20:04:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 11, 19:59:12
de akkor még nem is ment jol kocsim
Aha!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3158 Dátum:
2008 December 11, 19:59:12 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 11, 19:57:03
Akkó' jó van akkor akkor
5l átlag 140 km/h 3.sebességi fokozatban.... Kitt spm fokozat!
de akkor még nem is ment jol kocsim
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3157 Dátum:
2008 December 11, 19:57:03 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 11, 19:50:29
persze persze:)
Akkó' jó van akkor akkor
5l átlag 140 km/h 3.sebességi fokozatban.... Kitt spm fokozat!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3156 Dátum:
2008 December 11, 19:55:30 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 07, 22:10:26
áhhh
javíthatatlan a gyerek
A K-jetronikkal az a baj,hogy kötött a lehetőséged!Nem gyártottak bogárhoz k-fejet ezért nehéz megtalálni a megfelelőt.Kellene kb 10 különböző profilú+egy mérőpad+két levél xanax+kb egy hét alvás nélkül és lehetne jó dolgokat kihozni belőle! De ne aggódj a typ4 nem k-jetronikos lesz!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3155 Dátum:
2008 December 11, 19:50:29 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 11, 19:46:37
Táttám-táráráráá-rá-rám-rámm-tám (magyar népmese into)
90km/h és a tojáshéj a gázpedál alatt!
persze persze:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3154 Dátum:
2008 December 11, 19:46:37 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 08, 17:22:29
nincs mentség! enyim is 8L
Táttám-táráráráá-rá-rám-rámm-tám (magyar népmese into)
90km/h és a tojáshéj a gázpedál alatt!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3153 Dátum:
2008 December 09, 21:40:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 09, 19:22:21
A zöld már jól működik? Lacinak sem lesz több gondja?
Én nyugtával dicsérem a napot.
DDD 6 on a leggyorsabb bogár is szelep gond miatt adtafel
sajna nekem is van egy motor szét
azért a 14,85 ért sokat kell szenvedni,de aki már érezte csak tudja,hogy megért?!
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3152 Dátum:
2008 December 09, 19:56:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 09, 19:22:21
A zöld már jól működik? Lacinak sem lesz több gondja?
Én nyugtával dicsérem a napot.
zöldnek 4500felet néha nincs olajnyomása......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3151 Dátum:
2008 December 09, 19:50:00 »
Idézetet írta: Woodoo - 2008 December 09, 19:31:37
Nem felcserélendő vw vs w
miről beszélsz?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3150 Dátum:
2008 December 09, 19:35:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 09, 19:19:51
Biztos, hogy állítgatni kell, mert minden motor más.
Van venturim, 30-as és 28-as. Talán 32-es is.
zsír
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3149 Dátum:
2008 December 09, 19:31:37 »
Nem felcserélendő vw vs w
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3148 Dátum:
2008 December 09, 19:22:21 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 December 09, 19:19:12
Európa szerte már bizonyítottak
reméljük itthon se okoznak csalódást.
vwoodoo: én nem az enyémet misztifikálom, hanem a már működők alapján írtam le a véleményem. jelenleg itthon is a két leggyorsabb léghűtéses typ4. a zöld tudtommal jól működik, reméljük lacinak se lesz több szelepgondja. ratro sem keveset ment anno az övével. ha szarul van összerakva, typ1 és typ4 is elhullik
A zöld már jól működik? Lacinak sem lesz több gondja?
Én nyugtával dicsérem a napot.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3147 Dátum:
2008 December 09, 19:19:51 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 09, 19:17:17
Jó ezt hallani újra
Tényleg! A karbik jól belőtt motorról jöttek, de lehet kell majd játszani velük. Venturi váltás is lehet kell.
Neked nincs véletlen otthon pár szett venturid?
Biztos, hogy állítgatni kell, mert minden motor más.
Van venturim, 30-as és 28-as. Talán 32-es is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3146 Dátum:
2008 December 09, 19:19:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 09, 19:09:03
A typ4-eseknek egyelőre még bizonyítaniuk kell.
Európa szerte már bizonyítottak
reméljük itthon se okoznak csalódást.
W
oodoo: én nem az enyémet misztifikálom, hanem a már működők alapján írtam le a véleményem. jelenleg itthon is a két leggyorsabb léghűtéses typ4. a zöld tudtommal jól működik, reméljük lacinak se lesz több szelepgondja. ratro sem keveset ment anno az övével. ha szarul van összerakva, typ1 és typ4 is elhullik
«
Utoljára szerkesztve: 2008 December 09, 19:49:44 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3145 Dátum:
2008 December 09, 19:19:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 09, 19:09:03
Leon motorjában túl sok meglepetés nem lehet, két jó karbival, ügyesen fúvókázva 110 ló felett lesz egy hajszállal, tisztességesen fog menni és tartós lesz, ha megkapja, ami jár neki.
Az a motor ment 5400 km-t, volt külföldön, itthon is sok túrán, egy gyújtáskimaradása sem volt, semmi probléma nem volt vele.
A typ4-eseknek egyelőre még bizonyítaniuk kell.
Mivel saját magamról tudom, hogy antitalentum vagyok mindennemü motorba turkászásban . De sajnos Murphy dolgozik.Ezért nem innék a medvebörre.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3144 Dátum:
2008 December 09, 19:17:23 »
Én már megkaptam a leszólásokat/figyelmeztetéseket (nem rossz szándékból). Most a garázsomba tartogatok egy CT-s motort. Ebből kéne faragnom valami izmosabbat.
Amire gondoltam: 1776, tengely, himbasor, 2 weber.
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3143 Dátum:
2008 December 09, 19:17:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 09, 19:09:03
Leon motorjában túl sok meglepetés nem lehet, két jó karbival, ügyesen fúvókázva 110 ló felett lesz egy hajszállal, tisztességesen fog menni és tartós lesz, ha megkapja, ami jár neki.
Az a motor ment 5400 km-t, volt külföldön, itthon is sok túrán, egy gyújtáskimaradása sem volt, semmi probléma nem volt vele.
A typ4-eseknek egyelőre még bizonyítaniuk kell.
Jó ezt hallani újra
Tényleg! A karbik jól belőtt motorról jöttek, de lehet kell majd játszani velük. Venturi váltás is lehet kell.
Neked nincs véletlen otthon pár szett venturid?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3142 Dátum:
2008 December 09, 19:09:03 »
Idézetet írta: Woodoo - 2008 December 09, 18:39:00
szvsz egy épülő motort Elöre misztifikálni nem jó omen.Váljon be mindkét álommotor majd hazafelé egy tocsinak se legyen szüksége trelerre. Kivéve ami avval jött.
Leon motorjában túl sok meglepetés nem lehet, két jó karbival, ügyesen fúvókázva 110 ló felett lesz egy hajszállal, tisztességesen fog menni és tartós lesz, ha megkapja, ami jár neki.
Az a motor ment 5400 km-t, volt külföldön, itthon is sok túrán, egy gyújtáskimaradása sem volt, semmi probléma nem volt vele.
A typ4-eseknek egyelőre még bizonyítaniuk kell.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3141 Dátum:
2008 December 09, 18:39:00 »
szvsz egy épülő motort Elöre misztifikálni nem jó omen.Váljon be mindkét álommotor majd hazafelé egy tocsinak se legyen szüksége trelerre. Kivéve ami avval jött.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3140 Dátum:
2008 December 09, 18:33:47 »
Jah építgetünk most páran
majd tavasszal röffenjen be, az a lényeg!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3139 Dátum:
2008 December 09, 18:25:22 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 December 09, 18:08:44
ez az én olvasatomban így néz ki:
odautazol, gyorsulsz egyet, nyersz akármennyivel, utána megvígasztalod őket hogy azért az is jól megy, ne szívják mellre. Csinálsz egy-két fotót, válaszolsz pár érdeklődő kérdésre. Aki esetleg pórul járt, annak a helyszínen igyekszel segíteni trélert és alkatrészt szerezni, majd elindulsz haza..egy percen belül elváltod a 4-ket, majd egész hazaúton pihenteted a jobb kezed hisz arra már nem lesz szükség (maximum mikor levillogod az előtted szüttyögőt) és 10L-es fogyasztással hazasuhansz. a garázs előtt kiveszed 4-ből, betolatsz.
Otthon egy pohár pezsgővel azon merengsz, hogy Rovinj, a francia riveira vagy esetleg Olaszország legyen a 3000-4000 km-es nyári túra célpontja, amit gond nélkül megjársz. Utána esetleg megeresztesz egy mosolyt mikor eszedbe jut azoknak az arca akiket jövő ilyenkorig éltetni fog a gondolat, hogy majdnem elkaptak egy typ4-et...na bumm.
Hajrá
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3138 Dátum:
2008 December 09, 18:15:22 »
Merész olvasat egy olyan motorról ami be sem röfent.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3137 Dátum:
2008 December 09, 11:42:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 09, 09:41:16
Odautazol, gyorsulsz egyet, kikapsz 35 cm-rel, utána segítesz nekik összerakni az ócsakavas typ4-es motort, összeszeditek a szétgurult hengerfejcsavarokat, elgörbült nyomórudakat, aztán beülsz és 10 liter alatti fogyasztással 120-140-nel visszamész Karcagra.
Otthon meg egy pohár vörösborral a kezedben letörlöd a szétkenődött bogarakat a szélvédődről, miközben ők azon gondolkodnak ki tudná legolcsóbban hazatrélerezni a gépet...
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3136 Dátum:
2008 December 09, 10:31:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 09, 09:41:16
Odautazol, gyorsulsz egyet, kikapsz 35 cm-rel, utána segítesz nekik összerakni az ócsakavas typ4-es motort, összeszeditek a szétgurult hengerfejcsavarokat, elgörbült nyomórudakat, aztán beülsz és 10 liter alatti fogyasztással 120-140-nel visszamész Karcagra.
Otthon meg egy pohár vörösborral a kezedben letörlöd a szétkenődött bogarakat a szélvédődről, miközben ők azon gondolkodnak ki tudná legolcsóbban hazatrélerezni a gépet...
na, na!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3135 Dátum:
2008 December 09, 09:41:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 08, 22:38:00
Olyan gépektől nem szégyen kikapni
Odautazol, gyorsulsz egyet, kikapsz 35 cm-rel, utána segítesz nekik összerakni az ócsakavas typ4-es motort, összeszeditek a szétgurult hengerfejcsavarokat, elgörbült nyomórudakat, aztán beülsz és 10 liter alatti fogyasztással 120-140-nel visszamész Karcagra.
Otthon meg egy pohár vörösborral a kezedben letörlöd a szétkenődött bogarakat a szélvédődről, miközben ők azon gondolkodnak ki tudná legolcsóbban hazatrélerezni a gépet...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3134 Dátum:
2008 December 09, 09:36:41 »
Idézetet írta: abes - 2008 December 07, 19:00:03
Főnökömnek volt K-s typ -3asa. Mesélte, hogy az Árpád-hídon a nagyfesz kábeltől állandóan leállt a befecskendezése.
A typ3 nem K-jetes, gyárilag legalábbis, hanem valamiféle D jet-szerű, nyomásmérésen alapuló.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3133 Dátum:
2008 December 09, 08:01:57 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 December 09, 02:43:22
nem hát. milyen váltót raksz alá?
Ááá most örülök, hogy kész lesz a motor.
Váltó gyári AT (vagy AU?) hosszúváltó!
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3132 Dátum:
2008 December 09, 02:43:22 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 08, 22:38:00
Olyan gépektől nem szégyen kikapni
nem hát. milyen váltót raksz alá?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3131 Dátum:
2008 December 09, 02:42:50 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 08, 20:44:35
már te magad is legenda vagy
ja mindenki csak beszél róla hogy egyszer talán lesz egy ilyen, de senki nem látta még, és nem is hiszi igazán
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3130 Dátum:
2008 December 08, 22:38:00 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 December 08, 18:21:04
hát velem biztos nem. max tatabányán ha már bejárattam, de akkor se fogom sokat kínozni. ha meg úgyis ki akarsz kapni, arra ott van a két 2.4-es
Olyan gépektől nem szégyen kikapni
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3129 Dátum:
2008 December 08, 22:36:23 »
Idézetet írta: Funk - 2008 December 08, 18:13:38
Pajtát
.Megvette Stunt motorját,csak azt nem értem hogy miért "csupaszon".
mert a többi dolog rajta typ3-as volt. (borítás, hűtés,generátor, alacsony karbik stb)
már csak 1-2 apróság hiányzik
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3128 Dátum:
2008 December 08, 21:29:41 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 December 08, 20:37:40
jogos mert lacié (itt vwboxer) valóban talán 2.5-ös ha jól hazudok. másik az érdi sötétzöld bogár, szürkés cup2-kön. az biztosan 2.4. tatabányán mentek egymás ellen csak nem voltam ott
pontosan 2465ccm
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3127 Dátum:
2008 December 08, 20:44:35 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 December 08, 20:37:40
jogos mert lacié (itt vwboxer) valóban talán 2.5-ös ha jól hazudok. másik az érdi sötétzöld bogár, szürkés cup2-kön. az biztosan 2.4. tatabányán mentek egymás ellen csak nem voltam ott
már te magad is legenda vagy
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3126 Dátum:
2008 December 08, 20:37:40 »
Idézetet írta: Bill - 2008 December 08, 20:26:14
melyik az a kettő? mert én is valami hasonlót építenék
jogos mert lacié (itt vwboxer) valóban talán 2.5-ös ha jól hazudok. másik az érdi sötétzöld bogár, szürkés cup2-kön. az biztosan 2.4. tatabányán mentek egymás ellen csak nem voltam ott
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3125 Dátum:
2008 December 08, 20:26:14 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 December 08, 18:21:04
hát velem biztos nem. max tatabányán ha már bejárattam, de akkor se fogom sokat kínozni. ha meg úgyis ki akarsz kapni, arra ott van a két 2.4-es
melyik az a kettő? mert én is valami hasonlót építenék
Oldalak:
1
...
474
475
476
477
478
[
479
]
480
481
482
483
484
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...