www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 19:25:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 507 508 509 510 511 [512] 513 514 515 516 517 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3361646 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1844 Dátum: 2008 Augusztus 28, 13:27:56 »

sehogy, eljárkálnak vele szivató nélkül.
Az idf karbikon nincs szivató, illetve gyárilag van de nem használják.
 
És azt köszönöm is, hogy megosztotta velem. Akkor ilyennel nem érdemes foglalkozni. Smiley
Azokon a weber regiszter karburátorokon, amiket szettbe árulnak, úgy oldják meg a szivatót mint a gyári solexeken?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
« Hozzászólás #1843 Dátum: 2008 Augusztus 28, 13:24:13 »

Akkor hallhatad egy ilyen forumtag véleményét. Szerintem

És azt köszönöm is, hogy megosztotta velem. Akkor ilyennel nem érdemes foglalkozni. Smiley
Azokon a weber regiszter karburátorokon, amiket szettbe árulnak, úgy oldják meg a szivatót mint a gyári solexeken?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #1842 Dátum: 2008 Augusztus 28, 13:11:23 »

Csak kíváncsi vagyok, mert érdekel, és azt még szabad szerintem, ha a nagyobb tudással rendelkező forumtagoktól, akiknek akár ez a szakmája, megkérdezem. Végülis úgy lehet tanulni, ha kérdezünk, érdeklődünk. Szerintem.
Akkor hallhatad egy ilyen forumtag véleményét. Szerintem
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 28, 13:13:52 írta Woodoo »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Robpanzer
« Hozzászólás #1841 Dátum: 2008 Augusztus 28, 13:06:02 »

Vízforraló, mosógép slag, valamilyen vízpumpa.










Nagy szart, nem kell ilyen bogárba. Minek akarjátok folyton feltalálni a spanyolnáthát, amikor vannak kész és jó megoldások. 



Csak kíváncsi vagyok, mert érdekel, és azt még szabad szerintem, ha a nagyobb tudással rendelkező forumtagoktól, akiknek akár ez a szakmája, megkérdezem. Végülis úgy lehet tanulni, ha kérdezünk, érdeklődünk. Szerintem.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1840 Dátum: 2008 Augusztus 28, 12:34:56 »

Vízforraló, mosógép slag, valamilyen vízpumpa.










Nagy szart, nem kell ilyen bogárba. Minek akarjátok folyton feltalálni a spanyolnáthát, amikor vannak kész és jó megoldások. 



És a vizes szivatót, hogy lehet megoldani bogárnál? 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Süni
« Hozzászólás #1839 Dátum: 2008 Augusztus 28, 11:22:13 »


És a vizes szivatót, hogy lehet megoldani bogárnál? 
Passz
Robpanzer
« Hozzászólás #1838 Dátum: 2008 Augusztus 28, 10:46:03 »

Igen.


És a vizes szivatót, hogy lehet megoldani bogárnál? 
Süni
« Hozzászólás #1837 Dátum: 2008 Augusztus 28, 10:42:16 »


És ezek Weberek?
Igen.
Robpanzer
« Hozzászólás #1836 Dátum: 2008 Augusztus 28, 10:35:13 »

A DGAV-k automata szivatósok, a legkisebb moci amire rakták (Fordéknál) az 2.0 4henger, tehát biztosan át kell fúvókázni, 32/36 torka van. Az én gépemen ennek kisebb (32/32), és nem automata szivatós (DGV) változata van. De ugyanilyen talppal volt 38/38-as, csak annak DGAS a jelzése (meg mondjuk 3.0 V6-on volt).

Amúgy van egy megkotlott (sokat állt, és beállt a pillangótengelye), és kicsit sérült (az egyik sarkából le van törve egy kis db, de használatot nem befolyásol) 32/36 DGAV-m 4e-ért vettem, ennyiért vihető !

<beszúrt kép törölve>


És ezek Weberek?
Süni
« Hozzászólás #1835 Dátum: 2008 Augusztus 28, 08:56:45 »

És ezek autómata szivatósok? Át is kell őket fúvókázni?
A DGAV-k automata szivatósok, a legkisebb moci amire rakták (Fordéknál) az 2.0 4henger, tehát biztosan át kell fúvókázni, 32/36 torka van. Az én gépemen ennek kisebb (32/32), és nem automata szivatós (DGV) változata van. De ugyanilyen talppal volt 38/38-as, csak annak DGAS a jelzése (meg mondjuk 3.0 V6-on volt).

Amúgy van egy megkotlott (sokat állt, és beállt a pillangótengelye), és kicsit sérült (az egyik sarkából le van törve egy kis db, de használatot nem befolyásol) 32/36 DGAV-m 4e-ért vettem, ennyiért vihető !

Süni
« Hozzászólás #1834 Dátum: 2008 Augusztus 28, 08:52:28 »

weber dgaf   enyim uj enmtom
Ford Fiesta XR2, Escort XR3
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1833 Dátum: 2008 Augusztus 28, 08:47:28 »

De mi a baj a te type 3-asod motorjával? az nagyon bitangos volt, ahogy a depóban láttam. Grin

A gyári karbival van baj, nem a motorral.
A tengely ki van kopva, lóg és kicsit mellészív, ezért az alapjárat néha 800, néha 1000.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #1832 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:52:46 »

Az is más, mint a typ3, sajna.

De mi a baj a te type 3-asod motorjával? az nagyon bitangos volt, ahogy a depóban láttam. Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1831 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:51:14 »

Pár hete árultak a vaterán T3-as pdsit karbikat, de már nincsenek fennt.
Az is más, mint a typ3, sajna.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #1830 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:47:34 »

http://www.vatera.hu/ford_taunus_17m_porlaszto_86430908.html


Ahá! Hasonló, de nem olyan. Meg vizes a szivatója is... stb.

Pár hete árultak a vaterán T3-as pdsit karbikat, de már nincsenek fennt.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1829 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:46:49 »

http://www.vatera.hu/ford_taunus_17m_porlaszto_86430908.html

Igaz csak egy darab, de majd körbenézek még.
Már megvan. Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1828 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:46:26 »

És ezek autómata szivatósok? Át is kell őket fúvókázni?

Automata, de vizes és igen, át kell fúvókázni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #1827 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:46:14 »

Látnom kellene... Ilyen volt Taunuson???

http://www.vatera.hu/ford_taunus_17m_porlaszto_86430908.html

Igaz csak egy darab, de majd körbenézek még.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1826 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:45:55 »

Látnom kellene... Ilyen volt Taunuson???

http://www.vatera.hu/ford_taunus_17m_porlaszto_86430908.html


Ahá! Hasonló, de nem olyan. Meg vizes a szivatója is... stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #1825 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:45:23 »

Ford Capri, Ford Cortina, talán valamelyik Escorton is, kérdezd Sünit.  Ezek DGAV-k voltak, de nagyjából azonos.

És ezek autómata szivatósok? Át is kell őket fúvókázni?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1824 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:44:06 »

Ford Taunus-é jó? (SOLEX 28/32 PDSIT-4)

Látnom kellene... Ilyen volt Taunuson???

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #1823 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:43:19 »

A pdsit nem iker, az szimpla karbi, amiből kető van. (typ3 gyárija)

Nem tudom, talán inkább a központi, ha bogárról beszélünk. pdsit-nek zűrös a rudazata bogárra.

Egyébként én keresek pdsit-ket, de a typ3-ra. Nem tudsz eladót?

Ford Taunus-é jó? (SOLEX 28/32 PDSIT-4)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1822 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:42:44 »

Árul a Hudák is, és a Csillag Gabi is ilyen szívócsövet.  Asszem 40 ezer pénz. Szögletes a karbicsatlakozásnál mint egy Ladánál. De sztem lehet csináltatni is egy gyáriból.  (Gondolom én.Smiley)   Valaki csinált már ilyet?

A gyárinak kis átmérőjű a csöve is. Abból nehéz ilyet faragni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1821 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:41:52 »

Akkor az megint dob egy kicsit a költségeken, főleg, hogy gondolom csak a hudáknál lehet beszerezni....


Azt hiszem 29e ft.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #1820 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:41:24 »

És egy ilyen karbit milyen szívócsővel tudsz feltenni bogárra?? milyen a talpa?

Árul a Hudák is, és a Csillag Gabi is ilyen szívócsövet.  Asszem 40 ezer pénz. Szögletes a karbicsatlakozásnál mint egy Ladánál. De sztem lehet csináltatni is egy gyáriból.  (Gondolom én.Smiley)   Valaki csinált már ilyet?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1819 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:41:19 »

Ha választanod kéne egy ilyen központi, és egy pdsit iker között, melyiket tennéd fel egy teljesen széria 1.6-os motorra?
A pdsit nem iker, az szimpla karbi, amiből kető van. (typ3 gyárija)

Nem tudom, talán inkább a központi, ha bogárról beszélünk. pdsit-nek zűrös a rudazata bogárra.

Egyébként én keresek pdsit-ket, de a typ3-ra. Nem tudsz eladót?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #1818 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:40:46 »

Van ezekhez szívócső, mert majdnem minden ilyen jellegű regiszter webernek egyforma a talpa.
Akkor az megint dob egy kicsit a költségeken, főleg, hogy gondolom csak a hudáknál lehet beszerezni....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1817 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:39:09 »

És egy ilyen karbit milyen szívócsővel tudsz feltenni bogárra?? milyen a talpa?

Van ezekhez szívócső, mert majdnem minden ilyen jellegű regiszter webernek egyforma a talpa.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #1816 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:35:00 »

Ford Capri, Ford Cortina, talán valamelyik Escorton is, kérdezd Sünit.  Ezek DGAV-k voltak, de nagyjából azonos.
És egy ilyen karbit milyen szívócsővel tudsz feltenni bogárra?? milyen a talpa?

Robpanzer
« Hozzászólás #1815 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:32:54 »

Van. (csak nem sok!  Evil )

Én nem vagyok nagy központi karbi rajongó, jobb (erősebb a motor tőle), mint a gyári, de legalább annyit fogyaszt, mint a két dupla...és közel nem megy úgy.

Ha választanod kéne egy ilyen központi, és egy pdsit iker között, melyiket tennéd fel egy teljesen széria 1.6-os motorra?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1814 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:29:27 »

És van értelme egy ilyen karburátort központiként feltenni?

Van. (csak nem sok!  Evil )

Én nem vagyok nagy központi karbi rajongó, jobb (erősebb a motor tőle), mint a gyári, de legalább annyit fogyaszt, mint a két dupla...és közel nem megy úgy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #1813 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:24:30 »

Ford Capri, Ford Cortina, talán valamelyik Escorton is, kérdezd Sünit.  Ezek DGAV-k voltak, de nagyjából azonos.

És van értelme egy ilyen karburátort központiként feltenni?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1812 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:22:31 »

és az milyen gépekben volt?

Ford Capri, Ford Cortina, talán valamelyik Escorton is, kérdezd Sünit.  Ezek DGAV-k voltak, de nagyjából azonos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1811 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:06:51 »

és az milyen gépekben volt?
weber dgaf   enyim uj enmtom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #1810 Dátum: 2008 Augusztus 27, 22:05:01 »

weber regiszter is automta szivatos! Smiley
és az milyen gépekben volt?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1809 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:30:52 »

Holnap este okosabb leszek.

Tiedről mi a hír?  Undecided
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1808 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:30:22 »

Mert az Németország, az ottani tapasztalatokkal, tudással, és fizetésekkel. Mi pedig "amerikai" tuning alkatrészekből építkezünk.

Na ez tiszta beszéd volt! Wink
Akkor mégis miért tesznek a legtöbb GS bogárba typ4-et?
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #1807 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:23:20 »

typ4 = fos
typ1 = király    Evil

A typ4-et nehezebb szerelni, drágább, kevesebb a tuningalkatrész hozzá, kevesebb a tapasztalat vele, faragni kell a bogárba, nehéz....szóval minden tekintetben rosszabb. Az egyetlen előnye, hogy maga a motortömb erős, mert nagy terhelésekre készítették (alapvetően buszmotor), de pl. a hengerfej nem fordulatszám barát.
Egy 1.7-es szériamotor, pláne egy GB kódú 914-es motor árából építek egy dupla annyi lóerős typ1-et.

Csak nézz meg egy henger/dugó készlet árát! vagy egy normális kipufogóét! vagy egy jó tömítéskészletét!



Na ez tiszta beszéd volt! Wink
Akkor mégis miért tesznek a legtöbb GS bogárba typ4-et?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1806 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:18:47 »

szeretnek valamilyen ezkozt es egy pc-s programot. amivel tudnam nezni a elogyujtas merteket.
Regen volt elektron taska, es ilyen modernebb pc-s valtozatat keresem.
koszi ha valki tud valamit ne tartsa magaba Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1805 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:15:39 »

weber regiszter is automta szivatos! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 507 508 509 510 511 [512] 513 514 515 516 517 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.