www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 19:25:35
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
507
508
509
510
511
[
512
]
513
514
515
516
517
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3361646 alkalommal)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1844 Dátum:
2008 Augusztus 28, 13:27:56 »
sehogy, eljárkálnak vele szivató nélkül.
Az idf karbikon nincs szivató, illetve gyárilag van de nem használják.
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 28, 13:24:13
És azt köszönöm is, hogy megosztotta velem. Akkor ilyennel nem érdemes foglalkozni.
Azokon a weber regiszter karburátorokon, amiket szettbe árulnak, úgy oldják meg a szivatót mint a gyári solexeken?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1843 Dátum:
2008 Augusztus 28, 13:24:13 »
Idézetet írta: Woodoo - 2008 Augusztus 28, 13:11:23
Akkor hallhatad egy ilyen forumtag véleményét. Szerintem
És azt köszönöm is, hogy megosztotta velem. Akkor ilyennel nem érdemes foglalkozni.
Azokon a weber regiszter karburátorokon, amiket szettbe árulnak, úgy oldják meg a szivatót mint a gyári solexeken?
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1842 Dátum:
2008 Augusztus 28, 13:11:23 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 28, 13:06:02
Csak kíváncsi vagyok, mert érdekel, és azt még szabad szerintem, ha a nagyobb tudással rendelkező forumtagoktól, akiknek akár ez a szakmája, megkérdezem. Végülis úgy lehet tanulni, ha kérdezünk, érdeklődünk. Szerintem.
Akkor hallhatad egy ilyen forumtag véleményét. Szerintem
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 28, 13:13:52 írta Woodoo
»
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1841 Dátum:
2008 Augusztus 28, 13:06:02 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Augusztus 28, 12:34:56
Vízforraló, mosógép slag, valamilyen vízpumpa.
Nagy szart, nem kell ilyen bogárba. Minek akarjátok folyton feltalálni a spanyolnáthát, amikor vannak kész és jó megoldások.
Csak kíváncsi vagyok, mert érdekel, és azt még szabad szerintem, ha a nagyobb tudással rendelkező forumtagoktól, akiknek akár ez a szakmája, megkérdezem. Végülis úgy lehet tanulni, ha kérdezünk, érdeklődünk. Szerintem.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1840 Dátum:
2008 Augusztus 28, 12:34:56 »
Vízforraló, mosógép slag, valamilyen vízpumpa.
Nagy szart, nem kell ilyen bogárba. Minek akarjátok folyton feltalálni a spanyolnáthát, amikor vannak kész és jó megoldások.
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 28, 10:46:03
És a vizes szivatót, hogy lehet megoldani bogárnál?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1839 Dátum:
2008 Augusztus 28, 11:22:13 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 28, 10:46:03
És a vizes szivatót, hogy lehet megoldani bogárnál?
Passz
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1838 Dátum:
2008 Augusztus 28, 10:46:03 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Augusztus 28, 10:42:16
Igen.
És a vizes szivatót, hogy lehet megoldani bogárnál?
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1837 Dátum:
2008 Augusztus 28, 10:42:16 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 28, 10:35:13
És ezek Weberek?
Igen.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1836 Dátum:
2008 Augusztus 28, 10:35:13 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Augusztus 28, 08:56:45
A DGAV-k automata szivatósok, a legkisebb moci amire rakták (Fordéknál) az 2.0 4henger, tehát biztosan át kell fúvókázni, 32/36 torka van. Az én gépemen ennek kisebb (32/32), és nem automata szivatós (DGV) változata van. De ugyanilyen talppal volt 38/38-as, csak annak DGAS a jelzése (meg mondjuk 3.0 V6-on volt).
Amúgy van egy megkotlott (sokat állt, és beállt a pillangótengelye), és kicsit sérült (az egyik sarkából le van törve egy kis db, de használatot nem befolyásol) 32/36 DGAV-m 4e-ért vettem, ennyiért vihető !
<beszúrt kép törölve>
És ezek Weberek?
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1835 Dátum:
2008 Augusztus 28, 08:56:45 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:45:23
És ezek autómata szivatósok? Át is kell őket fúvókázni?
A DGAV-k automata szivatósok, a legkisebb moci amire rakták (Fordéknál) az 2.0 4henger, tehát biztosan át kell fúvókázni, 32/36 torka van. Az én gépemen ennek kisebb (32/32), és nem automata szivatós (DGV) változata van. De ugyanilyen talppal volt 38/38-as, csak annak DGAS a jelzése (meg mondjuk 3.0 V6-on volt).
Amúgy van egy megkotlott (sokat állt, és beállt a pillangótengelye), és kicsit sérült (az egyik sarkából le van törve egy kis db, de használatot nem befolyásol) 32/36 DGAV-m 4e-ért vettem, ennyiért vihető !
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1834 Dátum:
2008 Augusztus 28, 08:52:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 27, 22:06:51
weber dgaf enyim uj enmtom
Ford Fiesta XR2, Escort XR3
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1833 Dátum:
2008 Augusztus 28, 08:47:28 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:52:46
De mi a baj a te type 3-asod motorjával? az nagyon bitangos volt, ahogy a depóban láttam.
A gyári karbival van baj, nem a motorral.
A tengely ki van kopva, lóg és kicsit mellészív, ezért az alapjárat néha 800, néha 1000.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1832 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:52:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 22:51:14
Az is más, mint a typ3, sajna.
De mi a baj a te type 3-asod motorjával? az nagyon bitangos volt, ahogy a depóban láttam.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1831 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:51:14 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:47:34
Pár hete árultak a vaterán T3-as pdsit karbikat, de már nincsenek fennt.
Az is más, mint a typ3, sajna.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1830 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:47:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 22:45:55
http://www.vatera.hu/ford_taunus_17m_porlaszto_86430908.html
Ahá! Hasonló, de nem olyan. Meg vizes a szivatója is... stb.
Pár hete árultak a vaterán T3-as pdsit karbikat, de már nincsenek fennt.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1829 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:46:49 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:46:14
http://www.vatera.hu/ford_taunus_17m_porlaszto_86430908.html
Igaz csak egy darab, de majd körbenézek még.
Már megvan.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1828 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:46:26 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:45:23
És ezek autómata szivatósok? Át is kell őket fúvókázni?
Automata, de vizes és igen, át kell fúvókázni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1827 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:46:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 22:44:06
Látnom kellene... Ilyen volt Taunuson???
http://www.vatera.hu/ford_taunus_17m_porlaszto_86430908.html
Igaz csak egy darab, de majd körbenézek még.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1826 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:45:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 22:44:06
Látnom kellene... Ilyen volt Taunuson???
http://www.vatera.hu/ford_taunus_17m_porlaszto_86430908.html
Ahá! Hasonló, de nem olyan. Meg vizes a szivatója is... stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1825 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:45:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 22:22:31
Ford Capri, Ford Cortina, talán valamelyik Escorton is, kérdezd Sünit. Ezek DGAV-k voltak, de nagyjából azonos.
És ezek autómata szivatósok? Át is kell őket fúvókázni?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1824 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:44:06 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:43:19
Ford Taunus-é jó? (SOLEX 28/32 PDSIT-4)
Látnom kellene... Ilyen volt Taunuson???
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1823 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:43:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 22:41:19
A pdsit nem iker, az szimpla karbi, amiből kető van. (typ3 gyárija)
Nem tudom, talán inkább a központi, ha bogárról beszélünk. pdsit-nek zűrös a rudazata bogárra.
Egyébként én keresek pdsit-ket, de a typ3-ra. Nem tudsz eladót?
Ford Taunus-é jó? (SOLEX 28/32 PDSIT-4)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1822 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:42:44 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:41:24
Árul a Hudák is, és a Csillag Gabi is ilyen szívócsövet. Asszem 40 ezer pénz. Szögletes a karbicsatlakozásnál mint egy Ladánál. De sztem lehet csináltatni is egy gyáriból. (Gondolom én.
) Valaki csinált már ilyet?
A gyárinak kis átmérőjű a csöve is. Abból nehéz ilyet faragni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1821 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:41:52 »
Idézetet írta: brez - 2008 Augusztus 27, 22:40:46
Akkor az megint dob egy kicsit a költségeken, főleg, hogy gondolom csak a hudáknál lehet beszerezni....
Azt hiszem 29e ft.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1820 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:41:24 »
Idézetet írta: brez - 2008 Augusztus 27, 22:35:00
És egy ilyen karbit milyen szívócsővel tudsz feltenni bogárra?? milyen a talpa?
Árul a Hudák is, és a Csillag Gabi is ilyen szívócsövet. Asszem 40 ezer pénz. Szögletes a karbicsatlakozásnál mint egy Ladánál. De sztem lehet csináltatni is egy gyáriból. (Gondolom én.
) Valaki csinált már ilyet?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1819 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:41:19 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:32:54
Ha választanod kéne egy ilyen központi, és egy pdsit iker között, melyiket tennéd fel egy teljesen széria 1.6-os motorra?
A pdsit nem iker, az szimpla karbi, amiből kető van. (typ3 gyárija)
Nem tudom, talán inkább a központi, ha bogárról beszélünk. pdsit-nek zűrös a rudazata bogárra.
Egyébként én keresek pdsit-ket, de a typ3-ra. Nem tudsz eladót?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1818 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:40:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 22:39:09
Van ezekhez szívócső, mert majdnem minden ilyen jellegű regiszter webernek egyforma a talpa.
Akkor az megint dob egy kicsit a költségeken, főleg, hogy gondolom csak a hudáknál lehet beszerezni....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1817 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:39:09 »
Idézetet írta: brez - 2008 Augusztus 27, 22:35:00
És egy ilyen karbit milyen szívócsővel tudsz feltenni bogárra?? milyen a talpa?
Van ezekhez szívócső, mert majdnem minden ilyen jellegű regiszter webernek egyforma a talpa.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1816 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:35:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 22:22:31
Ford Capri, Ford Cortina, talán valamelyik Escorton is, kérdezd Sünit. Ezek DGAV-k voltak, de nagyjából azonos.
És egy ilyen karbit milyen szívócsővel tudsz feltenni bogárra?? milyen a talpa?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1815 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:32:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 22:29:27
Van. (csak nem sok!
)
Én nem vagyok nagy központi karbi rajongó, jobb (erősebb a motor tőle), mint a gyári, de legalább annyit fogyaszt, mint a két dupla...és közel nem megy úgy.
Ha választanod kéne egy ilyen központi, és egy pdsit iker között, melyiket tennéd fel egy teljesen széria 1.6-os motorra?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1814 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:29:27 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:24:30
És van értelme egy ilyen karburátort központiként feltenni?
Van. (csak nem sok!
)
Én nem vagyok nagy központi karbi rajongó, jobb (erősebb a motor tőle), mint a gyári, de legalább annyit fogyaszt, mint a két dupla...és közel nem megy úgy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1813 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:24:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 22:22:31
Ford Capri, Ford Cortina, talán valamelyik Escorton is, kérdezd Sünit. Ezek DGAV-k voltak, de nagyjából azonos.
És van értelme egy ilyen karburátort központiként feltenni?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1812 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:22:31 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:05:01
és az milyen gépekben volt?
Ford Capri, Ford Cortina, talán valamelyik Escorton is, kérdezd Sünit. Ezek DGAV-k voltak, de nagyjából azonos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1811 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:06:51 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Augusztus 27, 22:05:01
és az milyen gépekben volt?
weber dgaf enyim uj enmtom
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1810 Dátum:
2008 Augusztus 27, 22:05:01 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 27, 21:15:39
weber regiszter is automta szivatos!
és az milyen gépekben volt?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1809 Dátum:
2008 Augusztus 27, 21:30:52 »
Holnap este okosabb leszek.
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Augusztus 27, 16:50:23
Tiedről mi a hír?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1808 Dátum:
2008 Augusztus 27, 21:30:22 »
Mert az Németország, az ottani tapasztalatokkal, tudással, és fizetésekkel. Mi pedig "amerikai" tuning alkatrészekből építkezünk.
Idézetet írta: Normogo - 2008 Augusztus 27, 21:23:20
Na ez tiszta beszéd volt!
Akkor mégis miért tesznek a legtöbb GS bogárba typ4-et?
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1807 Dátum:
2008 Augusztus 27, 21:23:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 27, 20:05:25
typ4 = fos
typ1 = király
A typ4-et nehezebb szerelni, drágább, kevesebb a tuningalkatrész hozzá, kevesebb a tapasztalat vele, faragni kell a bogárba, nehéz....szóval minden tekintetben rosszabb. Az egyetlen előnye, hogy maga a motortömb erős, mert nagy terhelésekre készítették (alapvetően buszmotor), de pl. a hengerfej nem fordulatszám barát.
Egy 1.7-es szériamotor, pláne egy GB kódú 914-es motor árából építek egy dupla annyi lóerős typ1-et.
Csak nézz meg egy henger/dugó készlet árát! vagy egy normális kipufogóét! vagy egy jó tömítéskészletét!
Na ez tiszta beszéd volt!
Akkor mégis miért tesznek a legtöbb GS bogárba typ4-et?
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1806 Dátum:
2008 Augusztus 27, 21:18:47 »
szeretnek valamilyen ezkozt es egy pc-s programot. amivel tudnam nezni a elogyujtas merteket.
Regen volt elektron taska, es ilyen modernebb pc-s valtozatat keresem.
koszi ha valki tud valamit ne tartsa magaba
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1805 Dátum:
2008 Augusztus 27, 21:15:39 »
weber regiszter is automta szivatos!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
507
508
509
510
511
[
512
]
513
514
515
516
517
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...