www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 21:26:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 516 517 518 519 520 [521] 522 523 524 525 526 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3352894 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1484 Dátum: 2008 Június 27, 21:19:31 »

A typ4 és a typ1 hatókar között van különbség?

Van, más a csapágymérete. És a hossza is. Szóval tök más.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1483 Dátum: 2008 Június 27, 14:37:59 »

A typ4 és a typ1 hatókar között van különbség?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1482 Dátum: 2008 Június 25, 15:48:27 »

A gyári tőcsavarok elég hosszúak, kérdés, hogy elég erős-e? Én nem szeretem az 1.4-es himbasort, de sokan, nagy megelégedéssel használják. Szelepek végére sapka nem kell, ha a szelepek jó minőségűek.

Ki lehet szedni az olajszivattyút, de az alatta és felette lévő csavarokat érdemes kicsit meglazítani. Ha szilikonbázisú pasztával van a blokkfél összerakva akkor nem lesz gond, ha valami más anaerob pasztával (Loctite 518) akkor lehet itt egy kis szivárgás a műtét után.

Weber talpa alá a hőhíd (tulképpen hőgát) MINDENKÉPPEN szükséges, leginkább ebay-en tudsz venni Carbs_and_parts nicken árul egy német (?) faszi.

Én nem szeretem a szűrős olajpumpát sem, nem olyan bika (nincs akkora szállítása) még a 30-as pumpa sem, hogy a főáramköri szűrő ne korlátozza nagyon a nyomást. A szűrős pumpa meg nem is 30-as, azt hiszem, hanem 26-os (?)
Ez a magánvéleményem.
amit Mákoséba raktam az 30as szürös
nekem a jószelpen is van sipka sezrintem hasznos Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1481 Dátum: 2008 Június 25, 08:35:04 »

1: 1,4-es himbasorról várom a véleményeket/tapasztalatokat/hasznos infókat gyári tengely mellé. Mákossal épp üzletelni készülök rá. Gyári tőcsavarok elég hosszúak a himbasor befogadására, vagy (remélem nem) cserélni kell őket hosszabbra, szelpek végére védősapka? Lélekben fel szeretném készíteni magamat egy újabb harcra. Illetve az olajszivattyúmat szeretném majd szűrősre cserélni. Blokkfelek szétlazítása nélkül is ki tudom cserélni? Hézagolás, tőcsavarok? stb...
Esetleg még olyan dolog érdekelne hogy Weber talpa alá bakelitek amik csökkentik a karbik hőátvételét, ugyanis meleg időben, úgy felmelegszenek hogy a gyorsítón becsöpög.

A gyári tőcsavarok elég hosszúak, kérdés, hogy elég erős-e? Én nem szeretem az 1.4-es himbasort, de sokan, nagy megelégedéssel használják. Szelepek végére sapka nem kell, ha a szelepek jó minőségűek.

Ki lehet szedni az olajszivattyút, de az alatta és felette lévő csavarokat érdemes kicsit meglazítani. Ha szilikonbázisú pasztával van a blokkfél összerakva akkor nem lesz gond, ha valami más anaerob pasztával (Loctite 518) akkor lehet itt egy kis szivárgás a műtét után.

Weber talpa alá a hőhíd (tulképpen hőgát) MINDENKÉPPEN szükséges, leginkább ebay-en tudsz venni Carbs_and_parts nicken árul egy német (?) faszi.

Én nem szeretem a szűrős olajpumpát sem, nem olyan bika (nincs akkora szállítása) még a 30-as pumpa sem, hogy a főáramköri szűrő ne korlátozza nagyon a nyomást. A szűrős pumpa meg nem is 30-as, azt hiszem, hanem 26-os (?)
Ez a magánvéleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1480 Dátum: 2008 Június 24, 23:05:02 »

1: 1,4-es himbasorról várom a véleményeket/tapasztalatokat/hasznos infókat gyári tengely mellé. Mákossal épp üzletelni készülök rá. Gyári tőcsavarok elég hosszúak a himbasor befogadására, vagy (remélem nem) cserélni kell őket hosszabbra, szelpek végére védősapka? Lélekben fel szeretném készíteni magamat egy újabb harcra. Illetve az olajszivattyúmat szeretném majd szűrősre cserélni. Blokkfelek szétlazítása nélkül is ki tudom cserélni? Hézagolás, tőcsavarok? stb...
Esetleg még olyan dolog érdekelne hogy Weber talpa alá bakelitek amik csökkentik a karbik hőátvételét, ugyanis meleg időben, úgy felmelegszenek hogy a gyorsítón becsöpög.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 24, 23:35:30 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1479 Dátum: 2008 Június 24, 18:59:45 »

Üdvw!
Ha nem gyári hanem sport vez.tengely kerül a motorba a gyújtás beállítás is változik?

Általában nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1478 Dátum: 2008 Június 24, 18:06:39 »

Üdvw!
Ha nem gyári hanem sport vez.tengely kerül a motorba a gyújtás beállítás is változik?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1477 Dátum: 2008 Június 23, 13:57:11 »

No ma kivettem 2 gyertyámat. Úgy néz ki  jó lett a fúvókázásom. Ámen.

Úgy legyen!!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #1476 Dátum: 2008 Június 23, 09:19:46 »

mi az új projekt?

gyári 1,6 , írta régebben az adokkapokban asszem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1475 Dátum: 2008 Június 23, 00:05:13 »

Csak egy gondolat az utángyártott "tuning" alkatrészekhez, most szedtem szét az 1.6-os motoromat, amivel 8000 km-t mentem és új szelephézag-állító csavariokat vettem a Customspeedtől.
Azért cseréltem le, mert a gyárin valamiféle pittinges kopás volt látható, gondoltam majd ez...

Nos, ezek 8000 km alatt úgy elkoptak, mint a gyári soha, nem tudom miből voltak, gyanítom, hogy hullámbádogból vagy trombitarézből. EMPI.

mi az új projekt?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1474 Dátum: 2008 Június 22, 22:57:40 »

No ma kivettem 2 gyertyámat. Úgy néz ki  jó lett a fúvókázásom. Ámen.


                             GNX-967
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1473 Dátum: 2008 Június 20, 20:33:29 »

Csak egy gondolat az utángyártott "tuning" alkatrészekhez, most szedtem szét az 1.6-os motoromat, amivel 8000 km-t mentem és új szelephézag-állító csavariokat vettem a Customspeedtől.
Azért cseréltem le, mert a gyárin valamiféle pittinges kopás volt látható, gondoltam majd ez...

Nos, ezek 8000 km alatt úgy elkoptak, mint a gyári soha, nem tudom miből voltak, gyanítom, hogy hullámbádogból vagy trombitarézből. EMPI.
Tájváni empi?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1472 Dátum: 2008 Június 20, 20:32:25 »

Csak egy gondolat az utángyártott "tuning" alkatrészekhez, most szedtem szét az 1.6-os motoromat, amivel 8000 km-t mentem és új szelephézag-állító csavariokat vettem a Customspeedtől.
Azért cseréltem le, mert a gyárin valamiféle pittinges kopás volt látható, gondoltam majd ez...

Nos, ezek 8000 km alatt úgy elkoptak, mint a gyári soha, nem tudom miből voltak, gyanítom, hogy hullámbádogból vagy trombitarézből. EMPI.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #1471 Dátum: 2008 Június 20, 13:04:23 »

ja, így oké. A PICT3-ason már tényleg van ilyen.

 Kezfogas

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1470 Dátum: 2008 Június 20, 13:03:21 »

ja, kimaradt a kép!
ja, így oké. A PICT3-ason már tényleg van ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1469 Dátum: 2008 Június 20, 09:19:02 »

Nekem is hátsó oda volt kötve a gyárilag.

ja, kimaradt a kép!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #1468 Dátum: 2008 Június 20, 09:01:19 »

a vákuum "útja" így is a szívoncsonkhoz vezet (30PICT3), ezért nincs is a szívócsonkomon külön kivezetés neki.
Álló motornál induláshoz nagy előgyuszi, üresjárásban 0°, fordulaton ua. mint a normál vákuumdobozosnál.

ja, kimaradt a kép!

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #1467 Dátum: 2008 Június 20, 08:59:58 »

Igen, de nem csak vákum, hanem vákum ÉS röpsúly. Csak vákumos osztófej az bizony ritka.

1200 -eseken előfordul (pl. enyémen). Óccsóbb megoldás.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1466 Dátum: 2008 Június 20, 00:16:24 »

:Stunt! Szerinted ilyen beállítás mellett is tartsam meg a fő/levegő közti 50 körüli váltást azaz mondjuk 145/200at?
         Vagy ne bolygassam tovább, mert esetlegesen bedúsulna 4000 fölött?



Próbáld ki, de nem mindig jön be. Ez amolyan ökölszabály, de nagyon befolyásolja a keverőcső, a venturi mérete. stb.
Ha jól leforog és nincs lyuk, torpanás, akkor nincs okod sokat variálni.

Menj egy százast és nézd meg a gyertyaszínt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1465 Dátum: 2008 Június 20, 00:13:07 »

így is a pillangó szelep "alól" kap  Wink
és nagyon szépen (takarékosan) műxik Smiley

Ez így nem jó, lehet, hogy működik, de nem optimális.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #1464 Dátum: 2008 Június 19, 23:56:18 »

Igazad lehet, én úgy emlékeztem, hogy az AR, AS-es motoron volt először.

én sem tudtam pontosan, engem az győzött meg,hogy a szintén váci klubtag visy gábor teljesen eredeti 71 esén is olyat van Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #1463 Dátum: 2008 Június 19, 23:42:35 »

Nem a karbin, hanem a szívócsövön van az a kivezetés.

így is a pillangó szelep "alól" kap  Wink
és nagyon szépen (takarékosan) műxik Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1462 Dátum: 2008 Június 19, 23:38:52 »

 Cheesy Ha minden igaz a végére jutottam a weberek fúvókázásának Huh. Elég meggyőző lett. Benn voltak a 130as fő és 180as levegő fúvókák, nem volt rossz, de nem tetszett még mindig. Volt benn egy-két kisebb lyuk stb... Kaptam egy fejlövést és beletettem 145ös fő és 220as levegő fúvókát (1835-2000cm3-ra írják ezt a fúvókázást). Kielégítő lett a végeredmény. Nagyon jól gyorsul, nem torpan, nincs lyuk és dinamikus, 4.-ben alapjáratról is gondolkodás nélkül gyorsul. Végfordulat 4.-ben 5200. Itt megy óra szerint 155öt (valóságban 148nak felel meg) most jönne jól egy hosszú váltó. Végre van érezhető különbség. De számomra érthetetlen miért kell egy túlméretes 1.6ost ennyire felülfúvókázni (központinál is az 1.8 fölötti fúvókázás volt a legjobb). Gyorsító anyái a menet végétől 2 mm-re vannak állítva.

Stunt! Szerinted ilyen beállítás mellett is tartsam meg a fő/levegő közti 50 körüli váltást azaz mondjuk 145/200at?
         Vagy ne bolygassam tovább, mert esetlegesen bedúsulna 4000 fölött?

« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 19, 23:40:36 írta Süsü »


                             GNX-967
Robpanzer
« Hozzászólás #1461 Dátum: 2008 Június 19, 23:35:44 »

Az AB-sen gyárilag kombinált van.  SVDA = single vacuum dual advance  ahol a dual a röpsúly + vákum -ot jelenti.
Egy ilyen gyújtás mennyibe szokott kerülni használtan?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1460 Dátum: 2008 Június 19, 23:32:27 »

Nem a karbin, hanem a szívócsövön van az a kivezetés.
jaaa
a dupla szívós szívócsövemen meg van egy vak kivezetés (bár az ennél nagyobb átmérő) ott ahol a karbitól jövet szétágazik a két oldal felé. de gondolom az nem az lehetett
de mindegy, gondolom jó lesz nélküle is.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1459 Dátum: 2008 Június 19, 23:30:30 »

71 es ab s motoromon ilyen volt gyárilag, a dupla vákumdobos.

Igazad lehet, én úgy emlékeztem, hogy az AR, AS-es motoron volt először.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #1458 Dátum: 2008 Június 19, 23:29:46 »

Nem a karbin, hanem a szívócsövön van az a kivezetés.

A szívócsövön nekem is van vmilyen kivevetés ami le van dugózva... De ez át lett alakítva 1.6-osra, vagy a szívócső az ugyanaz? (duplaszívós)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1457 Dátum: 2008 Június 19, 23:26:19 »

kössz
a pillangószelep alá szemből? (mármint az autó háta felől)
mert azt hiszem van oylan karbim, amin ott egy csonk le van dugózva
Nem a karbin, hanem a szívócsövön van az a kivezetés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #1456 Dátum: 2008 Június 19, 23:14:37 »

A hátsó utógyújtásra húzza (nulla fokra alapjáraton) és azt a pillangószelep alá kell bekötni. 1974 (?) után volt ilyen.
Ha nincs bekötési pont, akkor nem tudod sehova kötni, akkor a hátsót szabadon kell hagyni, az első (hagyományos) úgyis ráhúzza azt a 23-24 fokot.
A typ3-asomon is dupla van, ott van is bekötési pont. De ez nem gyári.

71 es ab s motoromon ilyen volt gyárilag, a dupla vákumdobos.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1455 Dátum: 2008 Június 19, 22:59:15 »

A hátsó utógyújtásra húzza (nulla fokra alapjáraton) és azt a pillangószelep alá kell bekötni. 1974 (?) után volt ilyen.
Ha nincs bekötési pont, akkor nem tudod sehova kötni, akkor a hátsót szabadon kell hagyni, az első (hagyományos) úgyis ráhúzza azt a 23-24 fokot.
A typ3-asomon is dupla van, ott van is bekötési pont. De ez nem gyári.
kössz
a pillangószelep alá szemből? (mármint az autó háta felől)
mert azt hiszem van oylan karbim, amin ott egy csonk le van dugózva
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1454 Dátum: 2008 Június 19, 22:41:25 »

ha már gyújtás..
az én elosztómon dupla vákumdob van.. ez mikori lehet?

illetve a nagyobb kérdés hogy hová kellene a második vákumcsövet csatlakoztatni?
most csak az egyik cső van rajta, úgy működik (remélem) mint a sima vákumos, ha a másik kivezetés ezzel ellentétes irányba mozdítja az alaplapot. ennek honnan kéne vákumot kapnia?

A hátsó utógyújtásra húzza (nulla fokra alapjáraton) és azt a pillangószelep alá kell bekötni. 1974 (?) után volt ilyen.
Ha nincs bekötési pont, akkor nem tudod sehova kötni, akkor a hátsót szabadon kell hagyni, az első (hagyományos) úgyis ráhúzza azt a 23-24 fokot.
A typ3-asomon is dupla van, ott van is bekötési pont. De ez nem gyári.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1453 Dátum: 2008 Június 19, 22:21:52 »

ha már gyújtás..
az én elosztómon dupla vákumdob van.. ez mikori lehet?

illetve a nagyobb kérdés hogy hová kellene a második vákumcsövet csatlakoztatni?
most csak az egyik cső van rajta, úgy működik (remélem) mint a sima vákumos, ha a másik kivezetés ezzel ellentétes irányba mozdítja az alaplapot. ennek honnan kéne vákumot kapnia?
Robpanzer
« Hozzászólás #1452 Dátum: 2008 Június 19, 21:49:32 »

Igen, de nem csak vákum, hanem vákum ÉS röpsúly. Csak vákumos osztófej az bizony ritka.

Az enyém az biza csak vákumos, Akkor ezt jó eséllyel cserélhetném el egy vákum+röpsúlyos cuccra? Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1451 Dátum: 2008 Június 19, 21:46:17 »

Ez a "sima vákumos" vmi ritka dolog akkor? Eredetileg ez egy AB-s 44lovas duplaszívós motor. Gyárilag nem ilyennek kéne fennt lennie?

Az AB-sen gyárilag kombinált van.  SVDA = single vacuum dual advance  ahol a dual a röpsúly + vákum -ot jelenti.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1450 Dátum: 2008 Június 19, 21:44:27 »

kb az ováloktól van vákuum minden bogár elosztón.

Igen, de nem csak vákum, hanem vákum ÉS röpsúly. Csak vákumos osztófej az bizony ritka.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1449 Dátum: 2008 Június 19, 21:40:30 »

Ez a "sima vákumos" vmi ritka dolog akkor? Eredetileg ez egy AB-s 44lovas duplaszívós motor. Gyárilag nem ilyennek kéne fennt lennie?
Szerintem nem ritka. Sőt nagyonis.
Robpanzer
« Hozzászólás #1448 Dátum: 2008 Június 19, 21:35:53 »

kb az ováloktól van vákuum minden bogár elosztón.

Ez a "sima vákumos" vmi ritka dolog akkor? Eredetileg ez egy AB-s 44lovas duplaszívós motor. Gyárilag nem ilyennek kéne fennt lennie?
1303LS
« Hozzászólás #1447 Dátum: 2008 Június 19, 21:31:57 »

Sima vákumos? Az ritka, mint a fehér holló. Biztos vagy benne?
kb az ováloktól van vákuum minden bogár elosztón.
Robpanzer
« Hozzászólás #1446 Dátum: 2008 Június 19, 21:18:12 »

Sima vákumos? Az ritka, mint a fehér holló. Biztos vagy benne?

Hát nincsen benne röpsúly Grin egy (állítólag) 68-as bogárhoz való megszakítót sikerült nagy nehezen fellelni, ami jó volt hozzá... De eléggé nehézkesen ment, mert olyan megszakító kellett amiben nincsen tengely.... Most akkor egyről beszélünk?Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1445 Dátum: 2008 Június 19, 21:02:04 »

Nekem a gyújtásom elég xar állapotban van... A megszakító beégve, és elég kráteres...  Vettem egy újat, de még mielőtt szétszedtük volna, és az amit vettem nem volt jó. Tengely nélküli megszakító kellett bele.(végülis sikerült szerezni) Az a szivacs pedig nekem már elkopott, nincs is...  Szerintem az elosztófejet is cserélnem kéne...  egy olyan mibe fáj? A kondenzátorhoz nem nyúltunk... Lehet, hogy érdemesebb lenne kicserélnem az egészet vákumos-röpsúlyosra?  Most sima vákumos van.

Sima vákumos? Az ritka, mint a fehér holló. Biztos vagy benne?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 516 517 518 519 520 [521] 522 523 524 525 526 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.