www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 22:14:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 534 535 536 537 538 [539] 540 541 542 543 544 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3335212 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #764 Dátum: 2008 április 03, 19:50:34 »

van mechanikus meghajtásu is    http://www.capa.com.au/powerdyne.htm
Jobb helyeken ezt úgy hívják, hogy KOMPRESSZOR !
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #763 Dátum: 2008 április 03, 19:31:52 »

van mechanikus meghajtásu is    http://www.capa.com.au/powerdyne.htm

Süni
« Hozzászólás #762 Dátum: 2008 április 03, 14:49:21 »

mondjuk az elektromos turbo nem akkora újdonság, évtizedek óta használják nagy teherautóknál, munkagépeknél
azt viszont nehezen tudom elhinni, hogy a fogyasztása a kocsinak ezzel kevesebb lenne mint egy hagyományos turboval

Rosszul értelmezted. Egy 1.2-es mocira rakták, és a teljesítménye egy 2.0 szívóval egyezett meg. Ehhez képest (2.0 szívó) kisebb a fogyasztása.  Wink
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #761 Dátum: 2008 április 03, 14:44:51 »

na csak mert volt szó a turbóról, hátha érdekel valakit, elektronyos turbo

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.04.03.&348288

mondjuk az elektromos turbo nem akkora újdonság, évtizedek óta használják nagy teherautóknál, munkagépeknél
azt viszont nehezen tudom elhinni, hogy a fogyasztása a kocsinak ezzel kevesebb lenne mint egy hagyományos turboval
a hagyományos megoldás ugyanis a kipufogógázok áramlását használja ki ami eleve veszendőbe menne (jó persze fojt a motoron egy picit közben, de alapvetően ilyen "veszteség" energiát használ)
ezzel szemben az elektromos turbo csakis és kizárólag a megtermelt energiából fogyaszt és nem is keveset (ezeknek az áramfelvétele 100 Amperekben fejezhető ki)
szóval, ha kimutatható fogyasztásnövekedést okoz a két 50 wattos első lámpa folyamatos égetése, akkor egy 2000W-os villanymotor állandó pörgetése hova tűnik?

az viszont biztos, hogy egyszerűbb a motorhoz illeszteni és a pillanatnyi igényeknek megfelelően vezérelni

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #760 Dátum: 2008 április 03, 14:05:45 »

na csak mert volt szó a turbóról, hátha érdekel valakit, elektronyos turbo

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.04.03.&348288

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #759 Dátum: 2008 Március 28, 17:51:33 »

Ahhoz, hogy az ember valóban előnyét szedje egy 300 feletti tengelynek ahhoz általában legalább 1900-as motor kell és nagyon okos* hengerfej. A 300 feletti tengelyek fordulatra vannak kihegyezve, de ezt a fordulatot nehéz bogár motorral elérni, mert sok dolog bekorlátoz, amiből csak az egyik az áramlástani fojtások.

Egyszer építettünk egy 312-es blokkot valami nagy karbival (nem tudom már milyen volt), nagyon jól ment, ennél csak akkor ment jobban, amikor 296-os tengelyt kapott...  Shocked

* legalább 40/45 szelepek, kimart szívócsatornák és nagy belépőnyílás. Ha nem sufnituning akkor darabja kb. 100e Ft. Különben semmit nem ér a nagy tengely.

alapvetően egyet értek, csak tisztáznám hogy nem hol mi hirtelen ötlettől vezérelt vásárlásból lett ez a tengelyem, hanem (úgy gondolom) egy eléggé átgondolt koncepciót követek. a 296-t csak azért adtam el mert ez így most szettben volt és nem lehetett kihagyni belőle. viszont vagy 10mailt váltottunk az emberrel mialatt tizstáztuk hogy mik az egyéb alkatrészek, hfej hogy lesz megcsinálva, és mire kell a motor, hogy fogom használni. direkt nem egy ideges darabot kértem. szóval ezek fényében küldte ezt a profilú tengelyt..ha egyáltalán meg lehet fogalmazni fokban akkor az nem sokára kiderül. remélem igaza lesz és így nekem is. azt osztom, hogy önmagában egy agyonhegyezett tengely értelmetlen.

a 296-ról meg annyit hogy typ4-hez a neten eddig olvassott (nem kevés) írásmű alapján az a legoptimálisabb utcai használatú motorhoz..nem véletlen indultam arra én sem.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #758 Dátum: 2008 Március 28, 11:14:33 »

Azt hiszem a múltkor nem tisztáztuk a dolgot, hogy egy veztengely megnevezésénél mi mit jelent....
Mit nevez meg az hogy W110, W100 és a fokszám?

Ez a W110, 120 ez a tipusszáma az ismert és elismert engle tengelyeknek. Ezek a typ1-es motorépítők körében alapvetőek, általában tudják melyik hány fokos.

A tengelyeknél a fok-szám a szelelepk nyitvatartási idejét adja, két "szabvány" van a virtuális vezérlési fok, amikor olyan, mintha nulla szelephézagot állítanánk és amikor a szelep megmozdul onnan mérünk, általában ezt adják meg, illetve az adott hézaggal mért értékek ami általában 0.0050" azaz kb. 0.1 mm. Ez a fokszám az úgynevezett valós fok, természetesen sokkal kisebb.

Röviden ennyi, hosszan egy könyvnyit lehetne róla írni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #757 Dátum: 2008 Március 28, 11:05:56 »

És akkor mi van? Visszaveszi?  Wink

Mindenki bepróbálkozik a nagy tengellyel, mindenkinek meg kell tanulni, hogy felesleges.

Nekem most is csak W110-es van bent (286-os) és szerintem még mindig sok. A W100-assal jobb lenne az autózhatóság.
Azt hiszem a múltkor nem tisztáztuk a dolgot, hogy egy veztengely megnevezésénél mi mit jelent....
Mit nevez meg az hogy W110, W100 és a fokszám?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #756 Dátum: 2008 Március 28, 11:01:32 »

ezt nem kellett volna leírni, mert most vettem meg éppen bogara_zotól a 296 tengelyt  Wink

És akkor mi van? Visszaveszi?  Wink

Mindenki bepróbálkozik a nagy tengellyel, mindenkinek meg kell tanulni, hogy felesleges.

Nekem most is csak W110-es van bent (286-os) és szerintem még mindig sok. A W100-assal jobb lenne az autózhatóság.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #755 Dátum: 2008 Március 28, 10:50:20 »



Egyszer építettünk egy 312-es blokkot valami nagy karbival (nem tudom már milyen volt), nagyon jól ment, ennél csak akkor ment jobban, amikor 296-os tengelyt kapott...  Shocked

*
ezt nem kellett volna leírni, mert most vettem meg éppen bogara_zotól a 296 tengelyt  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #754 Dátum: 2008 Március 28, 10:47:43 »

háámács Cool??
ezek szerint akkor 3__ al kezdődik??
Ahhoz, hogy az ember valóban előnyét szedje egy 300 feletti tengelynek ahhoz általában legalább 1900-as motor kell és nagyon okos* hengerfej. A 300 feletti tengelyek fordulatra vannak kihegyezve, de ezt a fordulatot nehéz bogár motorral elérni, mert sok dolog bekorlátoz, amiből csak az egyik az áramlástani fojtások.

Egyszer építettünk egy 312-es blokkot valami nagy karbival (nem tudom már milyen volt), nagyon jól ment, ennél csak akkor ment jobban, amikor 296-os tengelyt kapott...  Shocked

* legalább 40/45 szelepek, kimart szívócsatornák és nagy belépőnyílás. Ha nem sufnituning akkor darabja kb. 100e Ft. Különben semmit nem ér a nagy tengely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #753 Dátum: 2008 Március 28, 01:02:50 »

majd lehet találgatni az alapjáratbol ha leszneki  Tongue,

azért az még lesz Grin pár nap és kapok választ a csókától

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #752 Dátum: 2008 Március 27, 19:49:58 »

háámács Cool??
ezek szerint akkor 3__ al kezdődik??

majd lehet találgatni az alapjáratbol ha leszneki  Tongue,

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #751 Dátum: 2008 Március 27, 19:36:32 »

bizony jöt ki a szemünk mint a csigának
háámács Cool??
ezek szerint akkor 3__ al kezdődik??
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #750 Dátum: 2008 Március 27, 19:02:38 »

már úgyis mindegy, az lesz benne mindenképp... csak szeretném tudni hogy ez kb. hány fokos tengelynek felelhet meg európai szemmel..amúgy csalóka ez a fokozás is mert jóval összetettebb a dolog, ámerikában nem is nagoyn írnak fokot egy tengelyre..ezért vagyok most is bajban. az több mint valószínű hogy hegyesebb a 296-nál, de este lesz időm, összenézem őket. eddig csak a gyári mellé raktam..hát az ilyen infarktus közeli élmény  Cool

bizony jöt ki a szemünk mint a csigának

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #749 Dátum: 2008 Március 27, 15:14:00 »

össze ne cseréld!  Evil

igyexem Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #748 Dátum: 2008 Március 27, 13:26:35 »

én konkrétan 1 kutat tudok ahol lehet kapni, mégpedig itt az Erzsébeti Tesco-nál az M5 mellett (ahol 1x vagy 2x már volt rajzás), illetve tervezik még itt az Üllői út legvégén (Vecsés felé) a Castrol kútnál is, nem tudom van-e már
valahol lehet még kapni pesten, de nem tudom hol

országosan olyan 5-6 kútnál van egyébként összesen

A Gvadányi Castrol kúton is van E85. Amúgy az egyik legolcsóbb kút is itt a környéken, viszont sajnos csak a kutas tankolhat...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #747 Dátum: 2008 Március 27, 13:24:17 »

Minerva.

jogos
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #746 Dátum: 2008 Március 27, 13:20:59 »

szelep helyett tolólapka. tán a duesenbergekben volt olyan

Minerva.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #745 Dátum: 2008 Március 27, 11:23:18 »

már úgyis mindegy, az lesz benne mindenképp... csak szeretném tudni hogy ez kb. hány fokos tengelynek felelhet meg európai szemmel..amúgy csalóka ez a fokozás is mert jóval összetettebb a dolog, ámerikában nem is nagoyn írnak fokot egy tengelyre..ezért vagyok most is bajban. az több mint valószínű hogy hegyesebb a 296-nál, de este lesz időm, összenézem őket. eddig csak a gyári mellé raktam..hát az ilyen infarktus közeli élmény  Cool
össze ne cseréld!  Evil
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #744 Dátum: 2008 Március 27, 09:20:56 »

izgulsz mi??? hogy jó legyen Wink

már úgyis mindegy, az lesz benne mindenképp... csak szeretném tudni hogy ez kb. hány fokos tengelynek felelhet meg európai szemmel..amúgy csalóka ez a fokozás is mert jóval összetettebb a dolog, ámerikában nem is nagoyn írnak fokot egy tengelyre..ezért vagyok most is bajban. az több mint valószínű hogy hegyesebb a 296-nál, de este lesz időm, összenézem őket. eddig csak a gyári mellé raktam..hát az ilyen infarktus közeli élmény  Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #743 Dátum: 2008 Március 26, 21:27:49 »

shogunok!!

egy 1.065" - ös tengely (ámerikából való) hány fokosnak felel meg??  Huh
izgulsz mi??? hogy jó legyen Wink
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #742 Dátum: 2008 Március 26, 20:36:22 »

shogunok!!

egy 1.065" - ös tengely (ámerikából való) hány fokosnak felel meg??  Huh

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #741 Dátum: 2008 Március 25, 11:07:07 »

Ezen miért csodálkozol?  Huh
Próbáld meg eladni annak az illetőnek, aki megvette a kipufogódat!  Evil

Min csodalkozom nem is tudom?
Pl
-egy vez. tegely+a fogaskerek+a 3db csavar Kb40-50ezer barmelyik bogar alkatreszesnel.
-1par hengerfej (nagyszelepes+komreszio novelt) ez megint ugy 40rongy
-nagyolajfuratos 1,6-os blokk lendkerekel olajpumpaval megint 20-30ezer.
-1par felujitott dellorto dlra 40-es karbi 35ezer minimum(ennyiert kapsz bontoban szart)
Ha ezt ossze adod 155ezer.
En ezt adom 120-ba de legyen alku utan 105ezer Evil
De tudom hogy itt a fizeto eszkoz a sor meg a barati kezfogas! igy nem is erolkodom eladni.
Csak ha sokaljuk az alkatresz arakat akkor viszon a bogarak allapotanak fikazasabol is lehet visszabb venni Evil

Uff Ennyi Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #740 Dátum: 2008 Március 25, 09:42:11 »

Ezen miért csodálkozol?  Huh
Próbáld meg eladni annak az illetőnek, aki megvette a kipufogódat!  Evil

vazze senki??? Lips Sealed

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #739 Dátum: 2008 Március 24, 21:56:38 »

A kipúfogóid érdekelnek. ;DOkos áron.
vazze senki??? Lips Sealed

VW 1200.1963.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #738 Dátum: 2008 Március 24, 21:40:00 »

külün-külön soha-sehogy?
kulon kulon azert nem akkarom mert akkor nem megy el minden.
Meg ha valaki elvinne egyben az lenne a legjobb mert akkor hozza dobok meg egy picit es megveszem haverom gsx400 Banditjat Cool

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #737 Dátum: 2008 Március 24, 21:37:26 »

vazze senki??? Lips Sealed
külün-külön soha-sehogy?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #736 Dátum: 2008 Március 24, 21:36:19 »

vazze senki??? Lips Sealed

itt már mindenkinek olyan tuning motorja van, hogy legfeljebb a duplaturbós-kompresszoros nitrótól jönnek lázba egy picit
de csak egy picit

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #735 Dátum: 2008 Március 24, 21:28:55 »

Ha esetleg valaki:
-Engle 294-as vezermutengely + fogaskerek + csavarok
-Dellorto drla 40es 1par (1db mar felujitva)
-1par nagyszelepes kopreszio novelt duplaszivos 1,6-os hengerfej.
-nagyolajfurados blokk fotengelyel hajtokarokal lendkerekel
Csak Egyben elado 125ezer. Undecided


1,2-es moci sallangok nelkul de koplett blokk inditja nem volt de atforog iranyar 30rugo. (vagy drabokban)
-ezek kivul meg sok aprosag motor alkatreszek vezermutengely, himbak, lokorudak es sok kacat.
vazze senki??? Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #734 Dátum: 2008 Március 24, 13:59:08 »

Ha esetleg valaki:
-Engle 294-as vezermutengely + fogaskerek + csavarok
-Dellorto drla 40es 1par (1db mar felujitva)
-1par nagyszelepes kopreszio novelt duplaszivos 1,6-os hengerfej.
-nagyolajfurados blokk fotengelyel hajtokarokal lendkerekel
Csak Egyben elado 125ezer. Undecided


1,2-es moci sallangok nelkul de koplett blokk inditja nem volt de atforog iranyar 30rugo. (vagy drabokban)
-ezek kivul meg sok aprosag motor alkatreszek vezermutengely, himbak, lokorudak es sok kacat.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #733 Dátum: 2008 Március 24, 11:04:35 »

szelep helyett tolólapka. tán a duesenbergekben volt olyan
A nagyobb teljesítményű hűtőköri kompresszorok hengerfeje kb. 1-1.5 cm vastag és a szelepek kis acél lemezek amik az áramlás irányának megfelelően nyitnak-zárnak vagy fordítva, itt ha szeleptörés van nincs teljesítmény, de más szerkezeti kár nagyon nem történik

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #732 Dátum: 2008 Március 24, 07:44:19 »

szelep helyett tolólapka. tán a duesenbergekben volt olyan
Igenigen, és ettől sokkal csendesebb volt a moci járása.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #731 Dátum: 2008 Március 23, 22:28:44 »

mi az a síber?

szelep helyett tolólapka. tán a duesenbergekben volt olyan
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #730 Dátum: 2008 Március 23, 22:27:55 »

akkor már felejtős a szelep is, a síber sokkal jobb

mi az a síber?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #729 Dátum: 2008 Március 23, 22:21:54 »

gondolkodj el valami közvetlen szelep vezérlésen, tehát nem vezérműtengely meg lökőrudak meg himba meg szelep, hanem mondjuk kis elektromágnesek mozgatják a szelepeket vagy hidraulika
ha?

persze már ezt is megépítették, de ezért ütős lenne házilag megcsinálni Wink

akkor már felejtős a szelep is, a síber sokkal jobb
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #728 Dátum: 2008 Március 23, 22:19:56 »

MI most komoly. Bazz. Azt' ezért gondolkodok? Huh Lips Sealed Undecided Cool

gondolkodj el valami közvetlen szelep vezérlésen, tehát nem vezérműtengely meg lökőrudak meg himba meg szelep, hanem mondjuk kis elektromágnesek mozgatják a szelepeket vagy hidraulika
ha?

persze már ezt is megépítették, de ezért ütős lenne házilag megcsinálni Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #727 Dátum: 2008 Március 23, 18:10:48 »

ilyet is csináltak már, motorkerékpárokon egészen biztosan
széria gyártásban ráadásul

autóknál meg a Saab mutatott be ilyet pár éve
MI most komoly. Bazz. Azt' ezért gondolkodok? Huh Lips Sealed Undecided Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #726 Dátum: 2008 Március 23, 17:40:45 »

Egyébként csináltak már olyat hogy változtatható/válotozó égésterű/lökettértfogatú autó?Szerintem simán meg lehetne csinálni, a hengerfej és a henger között lenne egy/több olyan gyűrű, mint ami a dugón is van, és egy machanikus szerkezettel lehetne mozgatni az egészt. Szerintem. És a hajtókar hossza is tudna változni. Meg ilyenek. Roll Eyes Huh 

ilyet is csináltak már, motorkerékpárokon egészen biztosan
széria gyártásban ráadásul

autóknál meg a Saab mutatott be ilyet pár éve
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 23, 17:42:48 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #725 Dátum: 2008 Március 23, 15:44:07 »

Egyébként csináltak már olyat hogy változtatható/válotozó égésterű/lökettértfogatú autó?Szerintem simán meg lehetne csinálni, a hengerfej és a henger között lenne egy/több olyan gyűrű, mint ami a dugón is van, és egy machanikus szerkezettel lehetne mozgatni az egészt. Szerintem. És a hajtókar hossza is tudna változni. Meg ilyenek. Roll Eyes Huh 

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 23, 15:49:09 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 534 535 536 537 538 [539] 540 541 542 543 544 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.