www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 április 18, 13:03:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Rendeljetek pólót!
Bogaras topikban találtok mintát, stb.
Határidő: 2021.04.15
915933 Hozzaszólás 215 Témában írta 1593 Felhasználó
Legújabb tag: Csiri
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 550 551 552 553 554 [555] 556
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 1624334 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #61 Dátum: 2008 Január 31, 23:20:00 »

na ja, ez ALAP gondolom mindenkinél, csak ezután jön, hogy azért jó lenne ha jól menne (meg itt is: gyorsuljon vagy az utazója legyen jó), de legyen természetesen tartós, és hát ne fogyasszon ám sokat.... Roll Eyes
na nem mintha én nem ezen szenvednék éppen  Grin
gyorsulós autóm van és 17-et eszik,úgyhogy ez a része nem érdekel
úgy akarom "tuningoltatni" a dokát hogy egy 100-ass tempót lehessen vele tartani folyamatosan anélkül hogy megdöglene
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #60 Dátum: 2008 Január 31, 23:18:23 »

akkor ahhoz jó a gyári teljesítmény is,már bocs..
ez a topic meg tuningról akar szólni...

Igaza van bogara_zo nak, tuningban is van light/soft/hard és van Bugmaster meg Stunt Grin Wink
modosítanám hozzászólásomat... egy tunig motor is lehet kiegyensúlyozott és megbízható-tartós hosszútávon, de az már nagyonsokpénz kategória!
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #59 Dátum: 2008 Január 31, 23:13:06 »

simán megbízható autókázásra
akkor ahhoz jó a gyári teljesítmény is,már bocs..
ez a topic meg tuningról akar szólni...

Igaza van bogara_zo nak, tuningban is van light/soft/hard és van Bugmaster meg Stunt Grin Wink
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3504


« Hozzászólás #58 Dátum: 2008 Január 31, 23:10:49 »

simán megbízható autókázásra

na ja, ez ALAP gondolom mindenkinél, csak ezután jön, hogy azért jó lenne ha jól menne (meg itt is: gyorsuljon vagy az utazója legyen jó), de legyen természetesen tartós, és hát ne fogyasszon ám sokat.... Roll Eyes
na nem mintha én nem ezen szenvednék éppen  Grin

RNIE
« Hozzászólás #57 Dátum: 2008 Január 31, 23:08:40 »


másik: mieltt itt bedobáljuk az ötleteket, tapasztalatokat, a tuning ott kezdődjön minenkinél, hogy MIRE akarja a motrot/kocsit..lendkerék könnyítése, és
simán megbízható autókázásra
RNIE
« Hozzászólás #56 Dátum: 2008 Január 31, 23:07:53 »

és porke 5-ös váltóval?van egy a látóteremben csak piszok drága ésnem középenvan a kihajtás
csak automata
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3504


« Hozzászólás #55 Dátum: 2008 Január 31, 23:06:38 »

nekem a buszomban typ4 volt (van)elektromossal  a sima1.6 ugyanezzel a gyujtással jobban húzott benne mint mosta 2000 hosszúváltó maradt mindkét esetben ezértnem tudom mi a legjobb kombináció bogárban

typ4-be tengely kell különben olyan mint egy rossz szívódiesel

másik: mieltt itt bedobáljuk az ötleteket, tapasztalatokat, sztem érdmees előre leszögezni vmit: hogy ki MIRE akarja a motort/kocsit használni...minden motorhoz ennek fényében kell, érdemes hozzányúlni. ezzel sok vita megelőzhető..pl. lehet hasznos a lendkerék könnyítése, és van aki esküszik rá, van aki utálja....az egyik rajtolgatni akar a másik 4-ben autózni....vagy volt szó vhol az ikerek rövid löketű motorjáról. az is lehet jó is meg rossz is. aki olyat akar, annak vélhetően tetszene, aki hülyét kap a forgatástól az utálná de nagyon...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 31, 23:09:38 írta bogara_zo »

Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1649


« Hozzászólás #54 Dátum: 2008 Január 31, 23:04:40 »

buszba megy és automatával
és porke 5-ös váltóval?van egy a látóteremben csak piszok drága ésnem középenvan a kihajtás

06208005898
RNIE
« Hozzászólás #53 Dátum: 2008 Január 31, 22:58:36 »

nekem a buszomban typ4 volt (van)elektromossal  a sima1.6 ugyanezzel a gyujtással jobban húzott benne mint mosta 2000 hosszúváltó maradt mindkét esetben ezértnem tudom mi a legjobb kombináció bogárban
buszba megy és automatával
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1649


« Hozzászólás #52 Dátum: 2008 Január 31, 22:56:17 »

van a typ4 motorom ami gyári,de a sima 1.6-os melett döntöttem elektromos gyújtással,36weberrel,más vezérműtengellyel meg ilyen apróságok.fogja azt produkálni mint a typ!,vagy esélytelen?
nekem a buszomban typ4 volt (van)elektromossal  a sima1.6 ugyanezzel a gyujtással jobban húzott benne mint mosta 2000 hosszúváltó maradt mindkét esetben ezértnem tudom mi a legjobb kombináció bogárban

06208005898
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1649


« Hozzászólás #51 Dátum: 2008 Január 31, 22:50:11 »

te akkor egy baja-t akarsz!

itt árultak ilyet egy pár hónappal korábban
olyasmit de építeni !nem venni.bár a használtautónisvolt nemrég 1 átépített műanyagos 1.3-as azónmég gondolkodom a papírjaimiatt.

06208005898
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8554


« Hozzászólás #50 Dátum: 2008 Január 31, 22:45:33 »

asszem  rajtahagynám a gyári hűtést  inkábba kasznin farigcsálnék pl ha megemelném mint a bamakós bogit akkor elfér?
te akkor egy baja-t akarsz!

itt árultak ilyet egy pár hónappal korábban
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1649


« Hozzászólás #49 Dátum: 2008 Január 31, 22:36:39 »

A váltón nem (illetve ha kopott a váltó akkor az erősebb motor szét fogja nyomni).
A kasztnin sem kell túlzottan idomítani. A typ4 motor ugyan picit szélesebb, de ha nem a gyári hűtést hagyod rajta akkor különösebb átalakítást nem igényel a dolog.
asszem  rajtahagynám a gyári hűtést  inkábba kasznin farigcsálnék pl ha megemelném mint a bamakós bogit akkor elfér?

06208005898
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1649


« Hozzászólás #48 Dátum: 2008 Január 31, 22:33:26 »

Szerinted hányan csinálták már meg ?  Cool (bogara-zo pl.... Bugmaster meg most építi...)
én még nem tartok ott moci kaszni alváz van váltó milyen legyen?buszé avagy bogáré?autót már legóztam szét és össze de tipusokat még nem kevergettem tánácsokat szeretnék a legjobb legkiforrotabb megoldásra köszi (a t4 tükröt nem feledtem el csak még van előtte pár csekkem)

06208005898
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7943


« Hozzászólás #47 Dátum: 2008 Január 31, 22:28:25 »

ahoz mit szóltok ha 2000-es busz mocit erőszakolnék be bogár kaszniba?motorhoz nem nyúlnék de váltón és kasznin gondolom jelentős módostásokat kéne elkövetnem .erre tippek?

A váltón nem (illetve ha kopott a váltó akkor az erősebb motor szét fogja nyomni).
A kasztnin sem kell túlzottan idomítani. A typ4 motor ugyan picit szélesebb, de ha nem a gyári hűtést hagyod rajta akkor különösebb átalakítást nem igényel a dolog.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süni
« Hozzászólás #46 Dátum: 2008 Január 31, 22:26:48 »

ahoz mit szóltok ha 2000-es busz mocit erőszakolnék be bogár kaszniba?motorhoz nem nyúlnék de váltón és kasznin gondolom jelentős módostásokat kéne elkövetnem .erre tippek?

Szerinted hányan csinálták már meg ?  Cool (bogara-zo pl.... Bugmaster meg most építi...)
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1649


« Hozzászólás #45 Dátum: 2008 Január 31, 22:25:36 »

ahoz mit szóltok ha 2000-es busz mocit erőszakolnék be bogár kaszniba?motorhoz nem nyúlnék de váltón és kasznin gondolom jelentős módostásokat kéne elkövetnem .erre tippek?

06208005898
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7943


« Hozzászólás #44 Dátum: 2008 Január 31, 22:20:09 »

Ránézésre a WBX-nél nagyobb a távolság a főtengely és a veztengely közt....

persze és még a blokk is szélesebb
nagyobb a lökete is Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süni
« Hozzászólás #43 Dátum: 2008 Január 31, 22:19:13 »

typ1 motor és wbx, hasonlítanak:

Ránézésre a WBX-nél nagyobb a távolság a főtengely és a veztengely közt....
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #42 Dátum: 2008 Január 31, 21:58:26 »

Mondjuk a fejnél van a nagy hő.....
az meg uygebár nem marad Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7943


« Hozzászólás #41 Dátum: 2008 Január 31, 21:57:19 »

typ1 motor és wbx, hasonlítanak:


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7943


« Hozzászólás #40 Dátum: 2008 Január 31, 21:55:44 »

Ezen azóta gondolkodom, amióta először olvastam róla. Ez a blokk a vízhűtésre van méretezve. Hogyan fogja bírni, ha megszüntetik ??  Shocked

tudományosakat nem tudok mondani (ez a Stunt tiszte), de a vizesboxer az eredendően typ1 motor volt és kényszerből csináltak rá vízhűtést
ha megnézed egy kockabuszban, akkor láthatod, hogy vízcső a blokkba be-blokkból ki-hengerfejbe be-hengerfejből ki-másik hengerfejbe be-blokkba tovább be-ki...
nagy katyvasz az egész

szóval szerintem nem árt neki a léghűtés nomeg az olajhűtés persze, hiszen a blokkot szerintem eredendően az olaj hűti ennél a motornál is
ráadásul ebbe több olaj megy

a blokk anyaga tudtommal megegyezik a typ4-es blokk anyagával

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süni
« Hozzászólás #39 Dátum: 2008 Január 31, 21:54:48 »

szerintem blokk öntvéynen nem igen változtattak ami másabb azok a viztér hüvelyek!még kinézetre is bogár
Mondjuk a fejnél van a nagy hő.....
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #38 Dátum: 2008 Január 31, 21:51:09 »

Ezen azóta gondolkodom, amióta először olvastam róla. Ez a blokk a vízhűtésre van méretezve. Hogyan fogja bírni, ha megszüntetik ??  Shocked
szerintem blokk öntvéynen nem igen változtattak ami másabb azok a viztér hüvelyek!még kinézetre is bogár

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #37 Dátum: 2008 Január 31, 21:46:39 »

Bogár motort úgy kell tuningolni, hogy szépen berakod a sufniba és elfelejted.
Aztán veszel egy 2.1-es vizesboxert egy bontásra szánt kockabuszból, levágod a vízköpenyt, raksz rá 94 mm-es henger-dugót egy szép nagy hengerfejet picit még bütykörészel rajta és kész.
Bepakolod a bogárba és alázod az összes 1.3-ast a gyorsulásin.


Ezen azóta gondolkodom, amióta először olvastam róla. Ez a blokk a vízhűtésre van méretezve. Hogyan fogja bírni, ha megszüntetik ??  Shocked
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36 Dátum: 2008 Január 31, 21:45:32 »

úgy sejtem, hogy "csupasz" motor (tehát karbi meg ilyen lelógók nélküli)

egyébként a minőségi tuning typ1 alkatrészek is pont ennyibe kerülnek, nem érzek jelentős árbeli különbséget
blokknak munkáján van sok pénz:(

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35 Dátum: 2008 Január 31, 21:42:11 »

bocsi, de mi az a rumpf motor?
az amit a kizs képén lácc
kompletten összeszerelt blokk, henger-dugó, hengerfejig.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7943


« Hozzászólás #34 Dátum: 2008 Január 31, 21:40:45 »

bocsi, de mi az a rumpf motor?

úgy sejtem, hogy "csupasz" motor (tehát karbi meg ilyen lelógók nélküli)

egyébként a minőségi tuning typ1 alkatrészek is pont ennyibe kerülnek, nem érzek jelentős árbeli különbséget

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8554


« Hozzászólás #33 Dátum: 2008 Január 31, 21:39:00 »

ezt adom meg tartósabb!de
de henger dugó ami birja is  150e
-2jó hengerfej 200e
-tengely 50e
-és ez még csak egy rumpf motor Grin
bocsi, de mi az a rumpf motor?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32 Dátum: 2008 Január 31, 21:18:28 »

szerinte meg legfeljebb a wbx motor árával drágább egy minőségi typ1 tuningnál
nomeg picit többet kell dolgozni vele a vízköppeny levágása miatt

viszont nagyságrendekkel jobb lesz a végeredmény
ezt adom meg tartósabb!de
de henger dugó ami birja is  150e
-2jó hengerfej 200e
-tengely 50e
-és ez még csak egy rumpf motor Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7943


« Hozzászólás #31 Dátum: 2008 Január 31, 21:14:45 »

meg 1 milla

szerinte meg legfeljebb a wbx motor árával drágább egy minőségi typ1 tuningnál
nomeg picit többet kell dolgozni vele a vízköppeny levágása miatt

viszont nagyságrendekkel jobb lesz a végeredmény

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30 Dátum: 2008 Január 31, 21:11:03 »

Bogár motort úgy kell tuningolni, hogy szépen berakod a sufniba és elfelejted.Aztán veszel egy 2.1-es vizesboxert egy bontásra szánt kockabuszból, levágod a vízköpenyt, raksz rá 94 mm-es henger-dugót egy szép nagy hengerfejet picit még bütykörészel rajta és kész. Bepakolod a bogárba és alázod az összes 1.3-ast a gyorsulásin.Kb. így fog kinézni
meg 1 milla
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 31, 21:25:16 írta stonemen »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7943


« Hozzászólás #29 Dátum: 2008 Január 31, 21:07:34 »

Bogár motort úgy kell tuningolni, hogy szépen berakod a sufniba és elfelejted.
Aztán veszel egy 2.1-es vizesboxert egy bontásra szánt kockabuszból, levágod a vízköpenyt, raksz rá 94 mm-es henger-dugót egy szép nagy hengerfejet picit még bütykörészel rajta és kész.
Bepakolod a bogárba és alázod az összes 1.3-ast a gyorsulásin.

Kb. így fog kinézni:



A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7988


« Hozzászólás #28 Dátum: 2008 Január 31, 20:58:42 »

A képen látható 'ház eredetileg D-s 1.2-es mexikóiként látta meg a napvilágot. (De jó kis motor volt!!  Cry ).
 Ha jól tudom 94 mm-ig fel lehet bővíteni (mármint ez a henger belső átmérője) 69-es löketnél ez 1915 ccm lesz.
Útánna már csak a löketet lehet növelni.

még az enyém is átalakulhet egyszer Cheesy
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #27 Dátum: 2008 Január 31, 20:54:55 »

Akkor kell egy alapméretes bontott főtengely ami majd felújítás (köszörülés) után bekerül a blokkba.... Akkor főtengelynél polírozás csak szemfényvesztés???

Azért ha nagyon nem is, de kissé talán tulzás a polírozása. Igen amikor az olajba csapódik a főtengely akkor kisebb lesz a felületi ellenállása, örvényeket meg iyleneket csökkenti ugyebár.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26 Dátum: 2008 Január 31, 20:51:29 »

Akkor kell egy alapméretes bontott főtengely ami majd felújítás (köszörülés) után bekerül a blokkba.... Akkor főtengelynél polírozás csak szemfényvesztés???
polirozni :kevesebb a surlodás ergó nem melgszik annyira  meg szép de ki fazs nézi ott bent max az olaj!   én nem foglalkoztam ezzel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25 Dátum: 2008 Január 31, 20:49:37 »

Én valamikor még 10-en éve vettem kint németben németnyelvű bogár tuning könyvecskét. Aztán amikor nem régiben elővettem, feltünt benne 1 pecsét, Maroti könyvesbolt Smiley . Van benne elég sok tuning dolog, csak hát zsé kérdése a dolog 1edül.
http://www.maroti.net/products/category_89.html?&page=1
Nem is gondoltam, hogy ezeknek a javítási könyveknek ilyen borsos az áruk! Lassan itt az ideje beszereznem egyet!

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #24 Dátum: 2008 Január 31, 20:47:59 »

általába bontot fötengely van és azt köszörülik,de ha van della uj fötengely is mehet Grin
Akkor kell egy alapméretes bontott főtengely ami majd felújítás (köszörülés) után bekerül a blokkba.... Akkor főtengelynél polírozás csak szemfényvesztés???

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #23 Dátum: 2008 Január 31, 20:46:42 »

A főtengelyt nem szokták felszabályozni vagy nem tudom hogyan nevezik ezt az eljárást??? És én azt gondoltam, hogy ha bontott a főtengely -> akkor szükségszerű ez a folyamat is vagy az ilyen alkatrész nem is játszik???

Azt is lehet könnyíteni, csak nem igazán kellene, kovácsolt tengellyel lehet rajta segíteni igazán. Persze járáskultúrára sokat ad és az élettartamot is növeli ezzel a főtengely kicentírozása. Szoktak ilyeneket csinálni, és kell is időnként.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22 Dátum: 2008 Január 31, 20:44:47 »

A főtengelyt nem szokták felszabályozni vagy nem tudom hogyan nevezik ezt az eljárást??? És én azt gondoltam, hogy ha bontott a főtengely -> akkor szükségszerű ez a folyamat is vagy az ilyen alkatrész nem is játszik???
általába bontot fötengely van és azt köszörülik,de ha van della uj fötengely is mehet Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 550 551 552 553 554 [555] 556
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.