www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 10:55:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3464476 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #22004 Dátum: 2016 December 03, 22:04:53 »

Nekem nem volt és nem szaggatta.


Köszönöm a gyors választ, elég is. Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #22003 Dátum: 2016 December 03, 21:36:16 »

Nekem nem volt és nem szaggatta.

A leghülyébb bizonyára ezerszer feltett kérdést én is bedobnám, mivel a keresővel nem jártam sikerrel...

1,6, 70-80 lovas motorhoz kellhet már uretán bak? Szaggathatja a gyáriakat?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #22002 Dátum: 2016 December 03, 21:14:41 »

A leghülyébb bizonyára ezerszer feltett kérdést én is bedobnám, mivel a keresővel nem jártam sikerrel...

1,6, 70-80 lovas motorhoz kellhet már uretán bak? Szaggathatja a gyáriakat?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #22001 Dátum: 2016 November 23, 10:28:24 »

Nekem ilyen körülmények között 8 körül evett az oxyboxer ami nagyon hasonló összeállítású motor volt. 9-10 litereket hosszabb úton csak akkor evett amikor valami nem volt százas (Amikor kipróbáltam a nagy venturit és nem sikerült hozzáigazítanom a fúvókákat.)
Persze városban vadulva 12 litereket le bírtam tuszkolni a torkán.


Erre emlékeztem én is, ehhez képet +1-2 literrel is boldog lennék.
A 4000 rpm utazó hosszabb távon is normális egy ilyen motornál, nem?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22000 Dátum: 2016 November 22, 22:01:41 »

Nagyvonalakban egyetértek Tatival. Nekem még a másik nyűgöm ezzel, hogy azt a kis gyík csavart és a felhegesztett kis kockát terheljük. Ez még annyira nem is lenne baj, ha ezeknek a cuccoknak a nagy része nem Taiwanról származna és ha mondjuk a Tati hegesztené őket... De sajnos ez nem így van, és külföldi fórumokon láttam már olyan képeket ahol letört az a kis kocka, a képen meg látszott, hogy a hegesztés szart se fogott.
Ennél jobbnak tartom a Porsche megoldását ahol a 2 pengét összefogatják csavarokkal, de az összefogató csavarokon kívül még van egy excenteres csavar is, amivel tudsz 1-2 centit állítani a magasságon. De ugye az is szárazféltengelyes...



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21999 Dátum: 2016 November 22, 21:54:25 »

Nekem ilyen körülmények között 8 körül evett az oxyboxer ami nagyon hasonló összeállítású motor volt. 9-10 litereket hosszabb úton csak akkor evett amikor valami nem volt százas (Amikor kipróbáltam a nagy venturit és nem sikerült hozzáigazítanom a fúvókákat.)
Persze városban vadulva 12 litereket le bírtam tuszkolni a torkán.

200 km tartosan (gps szerint 120-125, ami 4000 rpm a gyakorlatban) + egy-ket elozes, szel nelkul. Mennyit illik ilyenkor fogyasztania egy bogarnak? Varazslo, callook mik a tapasztalatok?

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #21998 Dátum: 2016 November 22, 08:38:32 »

Köszi, nálam nincs semmi csingi-lingi, de a szélvédő egyenes. Szembeszél se volt meg egyéb nehezítőá körülmény.

Békéscsabára menet országúton evett 10-et, Fürstenfeldbe anno 12-13, tegnapi pályázásnál 14-15, ami ezsrintem egy 2.4+-os motortól is derék lenne. De nem is a számok zavarnak igazán, hanem hogy mi lehet az oka, mert soknak érzem. Amikor elhoztam Sopronból Zolitól, akkor érzésre jobban ment (lehet azóta megszoktam?) és nem evett ennyit, pedig volt örömködés hazafelé a pályán..
Egon bő 2,4-es. Mindent jegyzetelek vele kapcsolatban, így a fogyasztást is. Erdélyi 2.000 km-es túrára 12-es átlag jött ki, volt alig több mint 10 literes szakasz is, de volt hogy több mert gyorsan hajtottam. Lakókocsizáskor szokott 16-ot enni, de ugye a lakónk se kicsi, ráadásul doboz forma és a tötymörgésnek se vagyok a híve.  Evil Nagy átlagban a 20.000 km alatt ott van azért 15 liter körül, mert nem nagyon tudom megállni, hogy ne toljam neki, ha már megyek vele. És Egon egy busz, szóval a bogárnak szerintem kicsit sok az a 14-15.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21997 Dátum: 2016 November 21, 22:33:40 »

ezzel csak a két oldal össze hangolása a könnyebbség sokat nem lehet állítani rajta mintha Louy.nak ilyen lenne
nekem nem tetszik mert ez a penge nagyon sokat csavarodik és szerintem ott ahol osszeérnek  folyamatosan basszák egymást  a szárazféltengelyesben ugyan ez a megoldás tökéletes mert ott nem csavarodik a penge ....

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #21996 Dátum: 2016 November 21, 22:05:14 »

ha már futómű, az ilyen megoldásról mi a vélemény?

http://www.ebay.com/itm/Vw-Rear-Adjustable-Swing-Axle-Spring-Plates-For-21-3-4-Torsion-Bar-/121787081994?hash=item1c5b13650a:g:LM0AAOSwbYZXdVSc&vxp=mtr

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21995 Dátum: 2016 November 21, 21:56:35 »

szerintem is be kéne érje egy bő tizessel
En is ugy gondolnam.


On: Irtam regebben hogy hulyegyerekesen pattog az egesz, nem jo vezezni. Eloszor a kemeny torziokra gondoltam, de mivel tobben jarnak ilyennel, gyanus volt. Valojaban annyira le volt ultetve hogy alapbol is a majdnem a bakokon ult (nem vagtam kette, azota megtortent) es arrol pattogott vissza. Amiota fel lett emelve, szepen osszeallt az egesz futomu es olyan lett mint egy mai sportosabb kocsi. Bogar mercevel merve egyenesen parades, pengen fordul de nem ut, raz szepen vesz mindent de a bode oldaldolese nulla. Egyedul az uretan nyikorog mocskosul miota nincs 40 fok Undecided picit lejjebb kell rakni a hatat, hozzaigazitani az elejet es vizualisan is vallalhato.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21994 Dátum: 2016 November 21, 21:23:54 »

Köszi, nálam nincs semmi csingi-lingi, de a szélvédő egyenes. Szembeszél se volt meg egyéb nehezítőá körülmény.

Békéscsabára menet országúton evett 10-et, Fürstenfeldbe anno 12-13, tegnapi pályázásnál 14-15, ami ezsrintem egy 2.4+-os motortól is derék lenne. De nem is a számok zavarnak igazán, hanem hogy mi lehet az oka, mert soknak érzem. Amikor elhoztam Sopronból Zolitól, akkor érzésre jobban ment (lehet azóta megszoktam?) és nem evett ennyit, pedig volt örömködés hazafelé a pályán..
szerintem is be kéne érje egy bő tizessel

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21993 Dátum: 2016 November 21, 09:39:35 »

Ugyan nem kérdeztél, de tapasztalatom szerint minimum 8-9 liter/100 km. Azért ennél a sebességnél már függ a kocsin levő "díszektől" meg a szélvédő formájától is.


Köszi, nálam nincs semmi csingi-lingi, de a szélvédő egyenes. Szembeszél se volt meg egyéb nehezítőá körülmény.

Békéscsabára menet országúton evett 10-et, Fürstenfeldbe anno 12-13, tegnapi pályázásnál 14-15, ami ezsrintem egy 2.4+-os motortól is derék lenne. De nem is a számok zavarnak igazán, hanem hogy mi lehet az oka, mert soknak érzem. Amikor elhoztam Sopronból Zolitól, akkor érzésre jobban ment (lehet azóta megszoktam?) és nem evett ennyit, pedig volt örömködés hazafelé a pályán..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21992 Dátum: 2016 November 21, 08:09:01 »

Ugyan nem kérdeztél, de tapasztalatom szerint minimum 8-9 liter/100 km. Azért ennél a sebességnél már függ a kocsin levő "díszektől" meg a szélvédő formájától is.

200 km tartosan (gps szerint 120-125, ami 4000 rpm a gyakorlatban) + egy-ket elozes, szel nelkul. Mennyit illik ilyenkor fogyasztania egy bogarnak? Varazslo, callook mik a tapasztalatok?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21991 Dátum: 2016 November 20, 20:46:05 »

200 km tartosan (gps szerint 120-125, ami 4000 rpm a gyakorlatban) + egy-ket elozes, szel nelkul. Mennyit illik ilyenkor fogyasztania egy bogarnak? Varazslo, callook mik a tapasztalatok?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21990 Dátum: 2016 Október 20, 22:29:45 »

Megint ovál motort faragok.
Nyami

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21989 Dátum: 2016 Október 20, 20:16:41 »

Megint ovál motort faragok.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21988 Dátum: 2016 Október 20, 20:16:00 »

Anno a blogomra csináltam rajzot a széria, a laza utcai tuning 1,6 Vintage Speed és a Formel V szelepvezetőiről. De nem találom.

Emberek! Valaki regebben rakott be par adatot, hogy erdemesebb koszorulni a szelepvezetoket, mint a gyari kialakitas. Megvan meg valakinek?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21987 Dátum: 2016 Október 20, 19:33:20 »

Emberek! Valaki regebben rakott be par adatot, hogy erdemesebb koszorulni a szelepvezetoket, mint a gyari kialakitas. Megvan meg valakinek?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #21986 Dátum: 2016 Szeptember 23, 17:43:21 »

Porsche fék megy fel az autómra, 1303-as.
Vettem hozzá másik főfékhengert, ami ki tudja szolgálni mind a 4 tárcsát, de a felfogatása pont ugyanakkora, mint a Bogáré, csak éppen kb. 45'-al el van forgatva.
Ezt be szabad szerelni így elforgatva, vagy fúrjunk rá egy új lyukat?

A másik kérdés, hogy ennél a főfékhengernél 2 külön fékcső megy előre és 2 külön hátra. A Bogárnál is 4 külön körrel kell beszerelni, vagy pedig 1 - 1 kör megy előre és hátra és az egy előre menő - hátra menő csövet elosztóval vigyük a kerekekhez, és a másik 2-t pedig le kell dugózni?



A bogárnál ugyanennyi a csatlakozási pont. Egybe az olajgomba megy. Kettő az első fékekhez, egy hátra az elosztóhoz.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21985 Dátum: 2016 Szeptember 22, 19:54:31 »

Keresek buszhoz t2 hosszu vegáttételt.Vagy linket aki gyart elad stb......vilag barmely pontjàrol

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21984 Dátum: 2016 Szeptember 19, 22:07:34 »

Nem vagyok főokos, de szerintem jó lesz 45 fokban. Fúrni nem elég, van egy-egy kitámasztó cső is a két lemez között - különben beroppanna, ha meghúzod a csavarokat..


Köszi, a kitámasztón nem múlik, mert megvettem hozzá a készletet, ha esetleg fúrni kell mégis.
De ha nem muszáj, akkor nem furkáljuk szét feleslegesen.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21983 Dátum: 2016 Szeptember 19, 21:55:09 »

Nem vagyok főokos, de szerintem jó lesz 45 fokban. Fúrni nem elég, van egy-egy kitámasztó cső is a két lemez között - különben beroppanna, ha meghúzod a csavarokat..

Porsche fék megy fel az autómra, 1303-as.
Vettem hozzá másik főfékhengert, ami ki tudja szolgálni mind a 4 tárcsát, de a felfogatása pont ugyanakkora, mint a Bogáré, csak éppen kb. 45'-al el van forgatva.
Ezt be szabad szerelni így elforgatva, vagy fúrjunk rá egy új lyukat?

A másik kérdés, hogy ennél a főfékhengernél 2 külön fékcső megy előre és 2 külön hátra. A Bogárnál is 4 külön körrel kell beszerelni, vagy pedig 1 - 1 kör megy előre és hátra és az egy előre menő - hátra menő csövet elosztóval vigyük a kerekekhez, és a másik 2-t pedig le kell dugózni?



Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21982 Dátum: 2016 Szeptember 19, 21:39:39 »

Porsche fék megy fel az autómra, 1303-as.
Vettem hozzá másik főfékhengert, ami ki tudja szolgálni mind a 4 tárcsát, de a felfogatása pont ugyanakkora, mint a Bogáré, csak éppen kb. 45'-al el van forgatva.
Ezt be szabad szerelni így elforgatva, vagy fúrjunk rá egy új lyukat?

A másik kérdés, hogy ennél a főfékhengernél 2 külön fékcső megy előre és 2 külön hátra. A Bogárnál is 4 külön körrel kell beszerelni, vagy pedig 1 - 1 kör megy előre és hátra és az egy előre menő - hátra menő csövet elosztóval vigyük a kerekekhez, és a másik 2-t pedig le kell dugózni?




[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21981 Dátum: 2016 Szeptember 19, 19:21:58 »

Megyünk.

Vasárnap Fertőszentmiklós?

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #21980 Dátum: 2016 Szeptember 19, 07:48:08 »

Szerintem közel gyári autó tömege van. Ami ki lett dobva belőle, azt visszahozta a csövezés és a tuning cuccok. Most, hogy stabilan üzemel végre, lehet fejleszteni.


Vasárnap Fertőszentmiklós?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #21979 Dátum: 2016 Szeptember 19, 07:12:52 »


 
Szép!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #21978 Dátum: 2016 Szeptember 19, 06:45:57 »

kiraly, gratula!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21977 Dátum: 2016 Szeptember 18, 23:17:50 »

Szerintem közel gyári autó tömege van. Ami ki lett dobva belőle, azt visszahozta a csövezés és a tuning cuccok. Most, hogy stabilan üzemel végre, lehet fejleszteni.

Komoly nagyon! Volt idotok megmerni hogy hany kg? Vagy tippre?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21976 Dátum: 2016 Szeptember 18, 23:05:33 »


Komoly nagyon! Volt idotok megmerni hogy hany kg? Vagy tippre?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21975 Dátum: 2016 Szeptember 18, 22:44:37 »

https://www.youtube.com/watch?v=OlfuM2SUImA&feature=youtu.be

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21974 Dátum: 2016 Szeptember 18, 22:21:21 »

https://www.youtube.com/watch?v=pgECpx0-16Y

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #21973 Dátum: 2016 Szeptember 18, 17:37:05 »

Guszta!

Köszi  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #21972 Dátum: 2016 Szeptember 18, 17:21:29 »

Végre  Cheesy

Guszta!

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21971 Dátum: 2016 Szeptember 16, 22:07:57 »

Ma elkészült a gép, már úton Bitburgba. Holnap megyek utána.
Karaj! Minden ertelemben

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #21970 Dátum: 2016 Szeptember 16, 15:07:16 »

Szia!
Milyen tárcsa és nyereg, amit beszereltél?
Tengelycsonk?
Amennyiben ültetett tengelycsonk, milyen méretűek az első tengelyen lévő gumiabroncsok?
Köszönöm!
Zsolt

Szia!
A BugParts féle akciós készletet vettem meg. Classic Line tárcsa, Varga nyereg van benne. A tengelycsonk eredeti benne és "normál" méretű.
Így a gumiméret maradt a 155R15 Smiley
Üdv: Imrus

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Hunyazsolt
Hozzászólások: 30


« Hozzászólás #21969 Dátum: 2016 Szeptember 16, 13:57:56 »

Végre  Cheesy


Szia!
Milyen tárcsa és nyereg, amit beszereltél?
Tengelycsonk?
Amennyiben ültetett tengelycsonk, milyen méretűek az első tengelyen lévő gumiabroncsok?
Köszönöm!
Zsolt
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27148


« Hozzászólás #21968 Dátum: 2016 Szeptember 15, 22:04:24 »

Ma elkészült a gép, már úton Bitburgba. Holnap megyek utána.
lattam tecson par kepet meg videot rola, nincs tobb? Nagyon megneznem!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21967 Dátum: 2016 Szeptember 15, 20:40:04 »

Ma elkészült a gép, már úton Bitburgba. Holnap megyek utána.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #21966 Dátum: 2016 Szeptember 12, 19:35:02 »

mondjuk én egyáltalán nem értek hozzá de nekem főleg nem a solex méretével van bajom hanem a kialakítása szar  gyakorlatilag bármilyen nevetséges szar fos rönó vagy amerikai 50éves fos karburátort raktam fel mind jobb volt mint a solex.

Mondtam én, h a a végére meg fogod szeretni...  Grin

Aki meg bármilyen indíttatástól vezérelve abszolút gyári kinézetet akar, annak tuti megoldás lehet.. sok ccm-hez is rakható

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21965 Dátum: 2016 Szeptember 10, 22:28:40 »

Jópofa csak cca 580 juró a játékszer.... Undecided
mondjuk én egyáltalán nem értek hozzá de nekem főleg nem a solex méretével van bajom hanem a kialakítása szar  gyakorlatilag bármilyen nevetséges szar fos rönó vagy amerikai 50éves fos karburátort raktam fel mind jobb volt mint a solex.

Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.