www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:53:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3384309 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #21604 Dátum: 2015 Október 01, 12:00:26 »

*gabi vagy külföld, igény szerint.

Tudna valaki valami jó beszerzési forrást adni 1776 vagy 2110 ccm motor építéshez? Nem baj, ha akciós, sőt, elsősorban ilyet keresnék, mert nem sürgős a projekt, de el akarom kezdeni összegyűjteni a cuccokat.
Karbijaim rudazattal és blokkom van, minden más jöhet. Köszi!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #21603 Dátum: 2015 Október 01, 11:55:33 »

Tudna valaki valami jó beszerzési forrást adni 1776 vagy 2110 ccm motor építéshez? Nem baj, ha akciós, sőt, elsősorban ilyet keresnék, mert nem sürgős a projekt, de el akarom kezdeni összegyűjteni a cuccokat.
Karbijaim rudazattal és blokkom van, minden más jöhet. Köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21602 Dátum: 2015 Október 01, 00:19:57 »


DE ha őszinte akarok lenni, akkor a zöld autóm 1776-os motorja, ami abban különbözik a tiédtől, hogy normál szelepes hengerfeje van és nincs sportkipufogó és csak 36-os weberek vannak rajta sokkal használhatóbb és jobban szeretek vele menni. ma is mentem vel 200 km-t és használhatóbb és bőven elég az a kb. 70-80 lóerő. Csendes, 8 litert eszik és olyan, mint egy bogár, ...
Akkor ebben minden gyári, csak nagyobb HD-szett került rá? Vezértengely is gyári?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21601 Dátum: 2015 Szeptember 30, 22:18:27 »




Mindent ki kell próbálni, nem bánom, hogy volt egy ilyenem is, de az 1776 nagyon jó kompromisszum, mindenkinek ezt javasolom.

Én úgy érzem, hogy a 100 lóerő a határ, az alatt még lehet megbízható és normál bogarat építeni, 100 lóerő felett már minden érzékennyé válik, minden bonyolódik, kell külső olajhűtő, stb.


ebben minden benne van amit tudni kell a tuningról  Roll Eyes

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21600 Dátum: 2015 Szeptember 30, 19:28:19 »


Én egy gyári VW kipufogót nyitottam ki egy kicsit...és utána a furulya betolásával tudom fojtani. Most totál be van tolva, ha pedig kiveszem, érezhetően erősebb...persze akkor hangos.
gyanítom ez sem tud sokkal többet, ha tud. gondolom hangos is. majd meglátom. a vintage speed lenne a cél, de most van más, amire kell az a lé

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21599 Dátum: 2015 Szeptember 30, 19:25:56 »

én ugyan nem próbáltam a tiédet, de az én motorom most úgy érzem nekem bárhova elég. lehet vele kirándulni, lehet állatkodni kicsit. még egy gyárias kinézetű kipuffra vágyok, hogyha ránéznek, ne is lássanak semmi extrát. lehet, hogy rápróbálok egy bugpartsos 30 ezres cuccot


Én egy gyári VW kipufogót nyitottam ki egy kicsit...és utána a furulya betolásával tudom fojtani. Most totál be van tolva, ha pedig kiveszem, érezhetően erősebb...persze akkor hangos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21598 Dátum: 2015 Szeptember 30, 19:05:55 »


DE ha őszinte akarok lenni, akkor a zöld autóm 1776-os motorja, ami abban különbözik a tiédtől, hogy normál szelepes hengerfeje van és nincs sportkipufogó és csak 36-os weberek vannak rajta sokkal használhatóbb és jobban szeretek vele menni. ma is mentem vel 200 km-t és használhatóbb és bőven elég az a kb. 70-80 lóerő. Csendes, 8 litert eszik és olyan, mint egy bogár, mert a kék motorjának, motor karakterének már semmi köze nem volt a bogárhoz, 4000-nél indult meg, ahol a bogár már elfogy és belerohant a 6500-ba lazán. Ez már nem egy bogár karakter...és közben pedig hangos is volt. Az, hogy evett, az nem annyira vészes, mert lehetett vele 9-cel is menni, de akkor meg minek?

Ezt a zöld bogarat imádom, ez olyan, mintha széria lenne, de mindenhol erősebb, alul, felül és pont úgy elfogy 4500-nál, ahogy a bogár 4000-nél...de addig egyenletes és erős. 160-at ez is megy, 130-at utazik, relatve csendben és negyedikben városban halkan krúzol 50-nel.

Mindent ki kell próbálni, nem bánom, hogy volt egy ilyenem is, de az 1776 nagyon jó kompromisszum, mindenkinek ezt javasolom.

Én úgy érzem, hogy a 100 lóerő a határ, az alatt még lehet megbízható és normál bogarat építeni, 100 lóerő felett már minden érzékennyé válik, minden bonyolódik, kell külső olajhűtő, stb.

Nekem most úgy néz ki az autóm, mint egy TELJESEN széria bogár két weberrel és a hangja is olyan.
én ugyan nem próbáltam a tiédet, de az én motorom most úgy érzem nekem bárhova elég. lehet vele kirándulni, lehet állatkodni kicsit. még egy gyárias kinézetű kipuffra vágyok, hogyha ránéznek, ne is lássanak semmi extrát. lehet, hogy rápróbálok egy bugpartsos 30 ezres cuccot

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21597 Dátum: 2015 Szeptember 30, 18:52:04 »

A legjobb mérés 143 volt, de aztán kapott 44-es karbikat, gyorsabb is lett, de már nem mértem meg.
Viszont azóta már német rendszáma van, minden hivatalos, minden be van jegyezve, még a 16 collos Porsche kerekek és fékek is.

Én azt mondom volt 145-150 lóerős.


DE ha őszinte akarok lenni, akkor a zöld autóm 1776-os motorja, ami abban különbözik a tiédtől, hogy normál szelepes hengerfeje van és nincs sportkipufogó és csak 36-os weberek vannak rajta sokkal használhatóbb és jobban szeretek vele menni. ma is mentem vel 200 km-t és használhatóbb és bőven elég az a kb. 70-80 lóerő. Csendes, 8 litert eszik és olyan, mint egy bogár, mert a kék motorjának, motor karakterének már semmi köze nem volt a bogárhoz, 4000-nél indult meg, ahol a bogár már elfogy és belerohant a 6500-ba lazán. Ez már nem egy bogár karakter...és közben pedig hangos is volt. Az, hogy evett, az nem annyira vészes, mert lehetett vele 9-cel is menni, de akkor meg minek?

Ezt a zöld bogarat imádom, ez olyan, mintha széria lenne, de mindenhol erősebb, alul, felül és pont úgy elfogy 4500-nál, ahogy a bogár 4000-nél...de addig egyenletes és erős. 160-at ez is megy, 130-at utazik, relatve csendben és negyedikben városban halkan krúzol 50-nel.

Mindent ki kell próbálni, nem bánom, hogy volt egy ilyenem is, de az 1776 nagyon jó kompromisszum, mindenkinek ezt javasolom.

Én úgy érzem, hogy a 100 lóerő a határ, az alatt még lehet megbízható és normál bogarat építeni, 100 lóerő felett már minden érzékennyé válik, minden bonyolódik, kell külső olajhűtő, stb.

Nekem most úgy néz ki az autóm, mint egy TELJESEN széria bogár két weberrel és a hangja is olyan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21596 Dátum: 2015 Szeptember 30, 18:49:30 »

A legjobb mérés 143 volt, de aztán kapott 44-es karbikat, gyorsabb is lett, de már nem mértem meg.
Viszont azóta már német rendszáma van, minden hivatalos, minden be van jegyezve, még a 16 collos Porsche kerekek és fékek is.

Én azt mondom volt 145-150 lóerős.
köszönöm az infókat! 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21595 Dátum: 2015 Szeptember 30, 18:37:15 »

köszi, akkor majd mesélek. a tiéd végül mit tudott? 150 ló körül?

A legjobb mérés 143 volt, de aztán kapott 44-es karbikat, gyorsabb is lett, de már nem mértem meg.
Viszont azóta már német rendszáma van, minden hivatalos, minden be van jegyezve, még a 16 collos Porsche kerekek és fékek is.

Én azt mondom volt 145-150 lóerős.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21594 Dátum: 2015 Szeptember 30, 18:18:09 »

A bogár nagyon jól betapad, nincs nagy túlpörgő kerék, a rendszámosok nem sokan használnak igazi slicket.
Akik igen, azok 11-12 másodperceket mennek.
köszi, akkor majd mesélek. a tiéd végül mit tudott? 150 ló körül?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21593 Dátum: 2015 Szeptember 30, 18:09:49 »

és ez még nem slick gumis, ugye?

A bogár nagyon jól betapad, nincs nagy túlpörgő kerék, a rendszámosok nem sokan használnak igazi slicket.
Akik igen, azok 11-12 másodperceket mennek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21592 Dátum: 2015 Szeptember 30, 18:08:29 »

Az én ex-kékem legjobb hivatalosan mért ideje 15.2s 145-ös átlépővel.
Callook 14-es időket is tudott az övével.

Bitburgban pedig rendszámos bogarak mentek 13-as időket is, ez nagyjából egy széria Subary WRX STi ideje.
és ez még nem slick gumis, ugye?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21591 Dátum: 2015 Szeptember 30, 17:59:40 »

valakinek komolyabb motorral van esetleg mért 1/4-es ideje? kollégám kíváncsi rá kb mit tud egy bogár

Az én ex-kékem legjobb hivatalosan mért ideje 15.2s 145-ös átlépővel.
Callook 14-es időket is tudott az övével.

Bitburgban pedig rendszámos bogarak mentek 13-as időket is, ez nagyjából egy széria Subary WRX STi ideje.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21590 Dátum: 2015 Szeptember 30, 17:47:44 »

valakinek komolyabb motorral van esetleg mért 1/4-es ideje? kollégám kíváncsi rá kb mit tud egy bogár

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
BobeBaba
« Hozzászólás #21589 Dátum: 2015 Szeptember 25, 17:37:24 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Új projekt a pedálos után??  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21588 Dátum: 2015 Szeptember 25, 11:25:19 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21587 Dátum: 2015 Szeptember 19, 22:37:49 »

Ilyen kipufban gondolkozom, akkor felejtsem el a fűtést?
a fűtést nem kell elfelejteni ,csak a rádió hallgatást Wink

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21586 Dátum: 2015 Szeptember 19, 22:00:52 »

Ez ilyen kiállító jármű lehet amit csak tologatnak. Hol a motor? Hátul csak extra laposra építve?

Ez egy Boxster, amiről levakarták a Porsche bódét és ráépítettek egy bogarat. A műszaki alapok maradtak érintetlenek (középmotor, futómá, váltó, fék stb.) így gyaníthatóan klímás, ABS-es, szervós, 6 hengeres és ezért maradt a műszerfala.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Szeptember 19, 22:12:31 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #21585 Dátum: 2015 Szeptember 19, 21:45:14 »

Ilyen kipufban gondolkozom, akkor felejtsem el a fűtést?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #21584 Dátum: 2015 Szeptember 18, 14:03:44 »




[/quote]Kívül nekem is teccetős de belül Nem!Persze ettől még másnak lehet szép.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21583 Dátum: 2015 Szeptember 18, 10:47:22 »

Ez ilyen kiállító jármű lehet amit csak tologatnak. Hol a motor? Hátul csak extra laposra építve?
boxsterből kiindulva, szerintem a hátsó ülés helyén

tetszik, hogy úgy szélesítették ki, hogy egész szép maradt  Cheesy
mondjuk a műszerfal nekem nem annyira nem jön be, de nyilván jól megy és az a lényeg
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #21582 Dátum: 2015 Szeptember 18, 10:39:20 »

egy ilyen boxstert elfogadnék 
Ez ilyen kiállító jármű lehet amit csak tologatnak. Hol a motor? Hátul csak extra laposra építve?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21581 Dátum: 2015 Szeptember 18, 10:29:25 »

egy ilyen boxstert elfogadnék 














http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21580 Dátum: 2015 Augusztus 13, 16:01:38 »

Ahhha, de ez meg mi a tököm?
<beszúrt kép törölve>

a 411/2 hátulja. ez volt alatta

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #21579 Dátum: 2015 Augusztus 13, 15:16:25 »

Ahhha, de ez meg mi a tököm?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21578 Dátum: 2015 Augusztus 13, 14:38:47 »

 4x4 Shocked

https://www.youtube.com/watch?v=D_sZTbd1MJE

https://www.youtube.com/watch?v=e8sdYqKqYVQ

edit: még kis info, de sok nem derül ki.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=5050982

http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=4&t=131506

itt látszik a hajtás

http://www.tuttomaggiolino.it/viewtopic.php?p=461077&sid=dc545e94dc5e78361e776572d6f900c2
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 13, 14:49:19 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21577 Dátum: 2015 Augusztus 07, 22:35:56 »

Gyönyörűek!
Ha jól látom a szekeresek pilincka elsőhídtest befogatását is valahogy megoldották csak kevés látszik belőle.

A termekeknel megtalalod 3300usd aron, vagy gugliban mendeola a arm-ra, ha rakeresel. Jo cucc. Van szuperbitlihez is, meg mielott.. Cool
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 07, 22:37:43 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #21576 Dátum: 2015 Augusztus 07, 17:30:15 »

Gyönyörűek!
Ha jól látom a szekeresek pilincka elsőhídtest befogatását is valahogy megoldották csak kevés látszik belőle.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21575 Dátum: 2015 Augusztus 07, 15:40:50 »

itt van baj

http://www.coolrydescustoms.com/past-builds.html

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21574 Dátum: 2015 Július 27, 22:07:42 »

Csibesz auto, olvasmanyos topik - csak a kepek miatt megeri vegignezni

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=313100&postdays=0&postorder=asc&start=0

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21573 Dátum: 2015 Július 18, 06:55:22 »

Arra ránéznék, hogy jó-e a szíjtárcsa jelölése. (Összehasonlítanám a gyári és az alu szíjtárcsa ékeléséhez mérve a felső holtpontot). Az általad írt 30 fok beteg, nem vagyok benne biztos, hogy be tudnád indítani vele a motort, illetve, hogy nem lenne már hajtókarcsapágyas vele a motor.

sikerült egy kis időre életet verni a stroboszkópba, szóval gondoltam ma megnézem mizu a gyújtással nagyvonalakban. a "tuning" ékszíj tárcsán lévő jelre egy kis fényvisszaverő, motor indít, lámpa megnyom, hoppá, kb 30 fokon áll alapjáraton. wtf? gáz, picit arrébb mászik, de nem sokat. alapjárat jó, elosztó mozgatásra reagál. mi lehet ez? ja, tati féle gyújtás.

mod: az megint más kérdés, hogy egy nagy gáznál megint megdöglött a storobszkóp, nem néztem, lehet, hogy a fesszab sem az igazi, vagy csak simán szar ez a cucc...

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21572 Dátum: 2015 Július 17, 23:38:54 »

 Cheesy

https://www.youtube.com/watch?v=1xiEXTgGVtw

https://www.youtube.com/watch?v=7VLdbzVmbvE

ez is jól szól:

https://www.youtube.com/watch?v=t0c7fiGXEZY

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #21571 Dátum: 2015 Július 12, 20:14:25 »

sikerült egy kis időre életet verni a stroboszkópba, szóval gondoltam ma megnézem mizu a gyújtással nagyvonalakban. a "tuning" ékszíj tárcsán lévő jelre egy kis fényvisszaverő, motor indít, lámpa megnyom, hoppá, kb 30 fokon áll alapjáraton. wtf? gáz, picit arrébb mászik, de nem sokat. alapjárat jó, elosztó mozgatásra reagál. mi lehet ez? ja, tati féle gyújtás.

mod: az megint más kérdés, hogy egy nagy gáznál megint megdöglött a storobszkóp, nem néztem, lehet, hogy a fesszab sem az igazi, vagy csak simán szar ez a cucc...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21570 Dátum: 2015 Július 08, 22:06:27 »

Mai csomag:szép és könnyű. A régim továbbra is eladó (az is alu)





http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21569 Dátum: 2015 Június 22, 15:45:23 »

kösz
remélem, hogy ezt egyáltalán megkaptam hozzá Undecided


remélhetőleg meg, külön elég szívás ilyet szerezni (próbáltam anno)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21568 Dátum: 2015 Június 22, 15:34:33 »


kösz
remélem, hogy ezt egyáltalán megkaptam hozzá Undecided
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21567 Dátum: 2015 Június 22, 10:05:56 »


Az , amelyikben a kézifékbovden is csatlakozik?


http://lmgtfy.com/?q=porsche+944+backing+plate


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21566 Dátum: 2015 Június 21, 19:27:52 »

A 944 alaplapja, amit a dobfekes helyere csavarozol

A képen nincs rajta, ugye?

Az , amelyikben a kézifékbovden is csatlakozik?



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21565 Dátum: 2015 Június 21, 01:14:19 »

1303 Bogár Porsche fékes átépítésénél, ha megmaradnak a gyári vaslengőkarok hátul, akkor mi fogja a féknyergeket? Huh

A 944 alaplapja, amit a dobfekes helyere csavarozol

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.