www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:38:47
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
205
206
207
208
209
[
210
]
211
212
213
214
215
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3379306 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13924 Dátum:
2011 Május 18, 21:35:42 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Május 18, 21:32:44
nem mindenki olyan mint te
jah
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13923 Dátum:
2011 Május 18, 21:32:44 »
Idézetet írta: tati - 2011 Május 18, 21:31:29
akkor hozzá igazítod a torkot, nincs gond
nem mindenki olyan mint te
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13922 Dátum:
2011 Május 18, 21:31:29 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Május 18, 21:26:53
ha kisebb a luk a tömítésen akkor az nem gond, 3 perc alatt kiigazítod, ha nagyobb akkor az szarabb ügy
akkor hozzá igazítod a torkot, nincs gond
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13921 Dátum:
2011 Május 18, 21:26:53 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Május 18, 21:25:27
Ma elkezdtem összerakni a DFEV karbimat egy meat and doria készlettel... A a készletben karburátor fedél alá való tömítés viszont nem jó ehhez a karbihoz. Olyat tettek s csomagba, amelyiken min a két torok egyforma átmérőjű, és méretben sem stimmel. Lehet kapni külön ilyen tömítést?
ha kisebb a luk a tömítésen akkor az nem gond, 3 perc alatt kiigazítod, ha nagyobb akkor az szarabb ügy
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13920 Dátum:
2011 Május 18, 21:25:27 »
Ma elkezdtem összerakni a DFEV karbimat egy meat and doria készlettel... A a készletben karburátor fedél alá való tömítés viszont nem jó ehhez a karbihoz. Olyat tettek s csomagba, amelyiken min a két torok egyforma átmérőjű, és méretben sem stimmel. Lehet kapni külön ilyen tömítést?
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13919 Dátum:
2011 Május 17, 21:58:59 »
Idézetet írta: SiD - 2011 Május 17, 15:03:09
itt nem partvis nyéllel van kitámasztva a géptető.
Mert nincs hova kitámasztani a partvisnyelet
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13918 Dátum:
2011 Május 17, 15:03:09 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Május 17, 14:56:37
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
itt nem partvis nyéllel van kitámasztva a géptető.
1963 VW1200 DeLuxe
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13917 Dátum:
2011 Május 17, 14:56:37 »
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13916 Dátum:
2011 Május 17, 14:54:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Május 16, 19:43:59
Bogara_zo ajánlotta, és tényleg korrekt cég, na de főleg olcsók, én is ajánlom őket!
Hajóval jött konténerben, jó nagy és nehéz csomag, 45$ posta + itthon 2000 ft átadási költség, és semmi egyéb...
klassz, az tényleg baráti ár volt
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Május 17, 14:57:19 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13915 Dátum:
2011 Május 16, 22:13:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 16, 22:02:54
Igen, csak a 4. fokozat autópálya tempóhoz kicsit pörgős lesz, de azért bírja, nem lesz baj.
vagy legalább is nem attól
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13914 Dátum:
2011 Május 16, 22:02:54 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Május 16, 22:00:11
1.6-os tuningmotort szoktak AM-es váltóval párosítani? Jelenti ez azt, hogy jobb lesz a gyorsulása a kocsinak?
Igen, csak a 4. fokozat autópálya tempóhoz kicsit pörgős lesz, de azért bírja, nem lesz baj.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13913 Dátum:
2011 Május 16, 22:00:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 16, 20:20:41
A difi és a 4. fokozat más, nyilván a difi miatt az első 3 is hosszabb.
1.6-os tuningmotort szoktak AM-es váltóval párosítani? Jelenti ez azt, hogy jobb lesz a gyorsulása a kocsinak?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13912 Dátum:
2011 Május 16, 20:20:41 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Május 16, 19:48:08
Az AM-es rövid és az AN-es hosszúváltó csak végáttételben különbözik? Az első három fokozat megegyező?
A difi és a 4. fokozat más, nyilván a difi miatt az első 3 is hosszabb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13911 Dátum:
2011 Május 16, 20:19:28 »
Nem pont erre gondoltam. :-))))
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Május 16, 20:17:54
Júni 25. K.madaras
Júli 2. K.lacháza
ezekre érdemes gyúrni
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13910 Dátum:
2011 Május 16, 20:17:54 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Május 16, 20:11:19
Lacháza?
Júni 25. K.madaras
Júli 2. K.lacháza
ezekre érdemes gyúrni
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13909 Dátum:
2011 Május 16, 20:11:19 »
Lacháza?
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Május 16, 20:04:00
http://dragracing.hu/usr_site.php?site=naptar.htm
és
http://www.futam.hu/index.php?page=info
asszem ennyi lesz
?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13908 Dátum:
2011 Május 16, 20:04:00 »
http://dragracing.hu/usr_site.php?site=naptar.htm
és
http://www.futam.hu/index.php?page=info
asszem ennyi lesz
?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13907 Dátum:
2011 Május 16, 19:57:54 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Május 16, 19:52:22
Na, akkor már tudsz jönni Fertőszentmiklósra gyorsulni vasárnap
<beszúrt kép törölve>
lyallly kizárt... baromi messze van
Na meg még ezer dolog van a gépen, egyre több minden előjön-jött...
Gyertek ti Kunmadarasra
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13906 Dátum:
2011 Május 16, 19:52:22 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Május 16, 19:43:59
Megjött végre amcsiból a Mondo dob és az 1 5/8"-os verseny csőkígyó.
Bugpack, kerámia bevonatos. Végre egy értelmes kipuff... Még alakítgatok-csiszolgatok a torkoknál-talpaknál, mert nem tetszenek a hegesztések,
belülről vannak körbevarrva a talpak. Kívül csak pontozva van. Sztem húzunk rá egy egy ívet kívülről, belül meg lecsiszolom, hogy ne legyen ott a varrat... Szerencsére van a dobon egy tartófül, amivel fel lehet majd függeszteni egy gumigyűrűvel.
Velük hozattam:
http://www.ggexport.com/hu/
Bogara_zo ajánlotta, és tényleg korrekt cég, na de főleg olcsók, én is ajánlom őket!
Hajóval jött konténerben, jó nagy és nehéz csomag, 45$ posta + itthon 2000 ft átadási költség, és semmi egyéb...
Na, akkor már tudsz jönni Fertőszentmiklósra gyorsulni vasárnap
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13905 Dátum:
2011 Május 16, 19:48:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 16, 13:02:06
Az AM kód az egy vezetett kinyomócsapágyas RÖVID váltó, 1971-1974 között tették a 1302/1303-asokba, amelyekben 1.3-as motor volt.
Volt több féle kinyomóvilla, de a vastagsága a 20 mm-es, ahhoz lehet kapni perselyeket is.
Az AM-es rövid és az AN-es hosszúváltó csak végáttételben különbözik? Az első három fokozat megegyező?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13904 Dátum:
2011 Május 16, 19:43:59 »
Megjött végre amcsiból a Mondo dob és az 1 5/8"-os verseny csőkígyó.
Bugpack, kerámia bevonatos. Végre egy értelmes kipuff... Még alakítgatok-csiszolgatok a torkoknál-talpaknál, mert nem tetszenek a hegesztések,
belülről vannak körbevarrva a talpak. Kívül csak pontozva van. Sztem húzunk rá egy egy ívet kívülről, belül meg lecsiszolom, hogy ne legyen ott a varrat... Szerencsére van a dobon egy tartófül, amivel fel lehet majd függeszteni egy gumigyűrűvel.
Velük hozattam:
http://www.ggexport.com/hu/
Bogara_zo ajánlotta, és tényleg korrekt cég, na de főleg olcsók, én is ajánlom őket!
Hajóval jött konténerben, jó nagy és nehéz csomag, 45$ posta + itthon 2000 ft átadási költség, és semmi egyéb...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13903 Dátum:
2011 Május 16, 15:09:51 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Május 16, 14:50:35
Vagy ez pont a rövid és a 3,875 a hosszú???
igen
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13902 Dátum:
2011 Május 16, 14:50:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 16, 13:02:06
Az AM kód az egy vezetett kinyomócsapágyas RÖVID váltó, 1971-1974 között tették a 1302/1303-asokba, amelyekben 1.3-as motor volt.
Volt több féle kinyomóvilla, de a vastagsága a 20 mm-es, ahhoz lehet kapni perselyeket is.
AM kódos az nem hosszú váltó??? 4,375 az áttétele nem? Vagy ez pont a rövid és a 3,875 a hosszú???
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13901 Dátum:
2011 Május 16, 13:02:06 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Május 16, 12:43:59
Hosszúváltóból több változat készült???? Csak mert mind a két váltó AM kódos de pl az egyiknek a kinyomóvilla átmérő 16mm a másiknak meg 20mm. Vagy a vastagabb már valami cserélt darab???
Az AM kód az egy vezetett kinyomócsapágyas RÖVID váltó, 1971-1974 között tették a 1302/1303-asokba, amelyekben 1.3-as motor volt.
Volt több féle kinyomóvilla, de a vastagsága a 20 mm-es, ahhoz lehet kapni perselyeket is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13900 Dátum:
2011 Május 16, 12:43:59 »
Hosszúváltóból több változat készült???? Csak mert mind a két váltó AM kódos de pl az egyiknek a kinyomóvilla átmérő 16mm a másiknak meg 20mm. Vagy a vastagabb már valami cserélt darab???
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13899 Dátum:
2011 Május 15, 14:16:01 »
Igen, turboval...
De az ő 1,6 mocijuk sem rossz:
http://www.rockyjennings.com/
Ez sima szívó motor és tudja a 12.39-et 1/4 mérföldön...
Idézetet írta: gas - 2011 Május 15, 10:39:45
nem gondoltam volna, hogy 1.6-ból 10 másodperces kocsit lehet csinálni
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13898 Dátum:
2011 Május 15, 14:01:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Május 15, 12:35:26
2008 as videok is vannak fent
Ez az új motorja, oda is van a videó alá írva. 2008-ban még 2165cm3 turbo+efi volt a kombó
http://www.youtube.com/watch?v=cB3sSKseAms&feature=related
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13897 Dátum:
2011 Május 15, 12:35:26 »
Idézetet írta: SiD - 2011 Május 15, 10:45:37
ez elég hamar szét fog dőlni, nem?
úgy értem, nem lehet valami tartós motor...
2008 as videok is vannak fent
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13896 Dátum:
2011 Május 15, 12:11:28 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Május 15, 12:03:07
es most?
http://s234.photobucket.com/albums/ee167/elitevwclub/?action=view¤t=91d86fc9.mp4
most jó!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13895 Dátum:
2011 Május 15, 12:03:07 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Május 10, 22:23:24
Nekem sem.
es most?
http://s234.photobucket.com/albums/ee167/elitevwclub/?action=view¤t=91d86fc9.mp4
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13894 Dátum:
2011 Május 15, 11:30:19 »
http://lmgtfy.com/?q=aluminium+s%C3%B3sav
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Május 15, 11:20:18
Sziasztok!
Szerintetek a a sósav okozhat kárt a gyári hengerfej anyagában?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13893 Dátum:
2011 Május 15, 11:24:10 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Május 15, 11:20:18
Sziasztok!
Szerintetek a a sósav okozhat kárt a gyári hengerfej anyagában?
Hát az alumíniummal képes reakcióba lépni, én nem játszanék vele.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13892 Dátum:
2011 Május 15, 11:20:18 »
Sziasztok!
Szerintetek a a sósav okozhat kárt a gyári hengerfej anyagában?
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13891 Dátum:
2011 Május 15, 10:45:37 »
ez elég hamar szét fog dőlni, nem?
úgy értem, nem lehet valami tartós motor...
1963 VW1200 DeLuxe
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13890 Dátum:
2011 Május 15, 10:39:45 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Május 14, 22:07:18
Nem rossz, nem rossz.
http://www.youtube.com/watch?v=X7nXYryGuIA&feature=player_embedded
nem gondoltam volna, hogy 1.6-ból 10 másodperces kocsit lehet csinálni
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13889 Dátum:
2011 Május 14, 22:07:18 »
Nem rossz, nem rossz.
Orginal crank, no counterweights
CB h-profile 5,5"
Mahle 87mm pistons and barrels
Single relief case
Fk-89
lube a lobe lifters
Cromolly pushrods
scat 1,4:1 rockers
Deep sump
Orginal heads, ported but with original valves 35/32,5mm
1 5/8 header
Small air/air intercooler
HX35 turbo 56mm and 3" exhaust.
1600cc injectors and E85
Autronic SM4 ECU with MSD 8245 coils
He dyno'd 392hp at the last JPM dyno day with one ported head and one original head.
http://www.youtube.com/watch?v=X7nXYryGuIA&feature=player_embedded
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13888 Dátum:
2011 Május 14, 21:44:47 »
Idézetet írta: callook - 2011 Május 14, 20:23:07
Valahol lehet kapni perselyeket typ1 tőkéhez, de azokat is még után kell munkálni bepréselés után.
Alap helyzetben typ1 tőke méretre perselyezik át, extra motornál jön a 356 tőke, ami olyan mint a képen.
A typ4 nem hidrós tőkéje 134 gramm, a typ1 széria talán 90-100 körül van. typ4-ből a nagyon komoly tuning tőkék 100 gramm körüliek, typ1-ből még 60 gramm alatti is létezik... Fordulaton ez nagyon nem mindegy... Nekem a WBX blokkban 98 grammos typ4 tőkék vannak
Nekem 78 g-os Scat. A széria typ1 92 g.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13887 Dátum:
2011 Május 14, 21:20:20 »
motoromba benne a 200km nem kapkodom el
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13886 Dátum:
2011 Május 14, 20:23:07 »
Valahol lehet kapni perselyeket typ1 tőkéhez, de azokat is még után kell munkálni bepréselés után.
Alap helyzetben typ1 tőke méretre perselyezik át, extra motornál jön a 356 tőke, ami olyan mint a képen.
A typ4 nem hidrós tőkéje 134 gramm, a typ1 széria talán 90-100 körül van. typ4-ből a nagyon komoly tuning tőkék 100 gramm körüliek, typ1-ből még 60 gramm alatti is létezik... Fordulaton ez nagyon nem mindegy... Nekem a WBX blokkban 98 grammos typ4 tőkék vannak
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Május 14, 20:00:17
Köszi.
SZóval ez nem szettben kapható cucc.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13885 Dátum:
2011 Május 14, 20:00:17 »
Idézetet írta: callook - 2011 Május 14, 19:58:33
Ezt fóleg typ4 motornál csinálják, ahol nagy a tőke átmérője (és nem talpas), ezért nehéz is... Átperselyezik kis talpas tőkére, hogy tudjanak forgós motort csinálni... Szeretik pl. a 356-os tőkéit.
Köszi.
SZóval ez nem szettben kapható cucc.
Oldalak:
1
...
205
206
207
208
209
[
210
]
211
212
213
214
215
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...