www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:38:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3379306 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13924 Dátum: 2011 Május 18, 21:35:42 »

nem mindenki olyan mint te  Wink Grin
jah Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13923 Dátum: 2011 Május 18, 21:32:44 »

akkor hozzá igazítod a torkot, nincs gond Roll Eyes
nem mindenki olyan mint te  Wink Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13922 Dátum: 2011 Május 18, 21:31:29 »

ha kisebb a luk a tömítésen akkor az nem gond, 3 perc alatt kiigazítod, ha nagyobb akkor az szarabb ügy
akkor hozzá igazítod a torkot, nincs gond Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13921 Dátum: 2011 Május 18, 21:26:53 »

Ma elkezdtem összerakni a DFEV karbimat egy meat and doria készlettel...  A a készletben karburátor fedél alá való tömítés viszont nem jó ehhez a karbihoz. Olyat tettek s csomagba, amelyiken min a két torok egyforma átmérőjű, és méretben sem stimmel.  Lehet kapni külön ilyen tömítést?
ha kisebb a luk a tömítésen akkor az nem gond, 3 perc alatt kiigazítod, ha nagyobb akkor az szarabb ügy

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Robpanzer
« Hozzászólás #13920 Dátum: 2011 Május 18, 21:25:27 »

Ma elkezdtem összerakni a DFEV karbimat egy meat and doria készlettel...  A a készletben karburátor fedél alá való tömítés viszont nem jó ehhez a karbihoz. Olyat tettek s csomagba, amelyiken min a két torok egyforma átmérőjű, és méretben sem stimmel.  Lehet kapni külön ilyen tömítést?
Robpanzer
« Hozzászólás #13919 Dátum: 2011 Május 17, 21:58:59 »

itt nem partvis nyéllel van kitámasztva a géptető. Smiley

Mert nincs hova kitámasztani a partvisnyelet  Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #13918 Dátum: 2011 Május 17, 15:03:09 »

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>


itt nem partvis nyéllel van kitámasztva a géptető. Smiley

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #13917 Dátum: 2011 Május 17, 14:56:37 »






http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #13916 Dátum: 2011 Május 17, 14:54:16 »

Bogara_zo ajánlotta, és tényleg korrekt cég, na de főleg olcsók, én is ajánlom őket!
Hajóval jött konténerben, jó nagy és nehéz csomag, 45$ posta + itthon 2000 ft átadási költség, és semmi egyéb...

klassz, az tényleg baráti ár volt Cool
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 17, 14:57:19 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13915 Dátum: 2011 Május 16, 22:13:32 »

Igen, csak a 4. fokozat autópálya tempóhoz kicsit pörgős lesz, de azért bírja, nem lesz baj.
vagy legalább is nem attól Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13914 Dátum: 2011 Május 16, 22:02:54 »

1.6-os tuningmotort szoktak AM-es váltóval párosítani? Jelenti ez azt, hogy jobb lesz a gyorsulása a kocsinak?

Igen, csak a 4. fokozat autópálya tempóhoz kicsit pörgős lesz, de azért bírja, nem lesz baj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #13913 Dátum: 2011 Május 16, 22:00:11 »


A difi és a 4. fokozat más, nyilván a difi miatt az első 3 is hosszabb.

1.6-os tuningmotort szoktak AM-es váltóval párosítani? Jelenti ez azt, hogy jobb lesz a gyorsulása a kocsinak?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13912 Dátum: 2011 Május 16, 20:20:41 »

Az AM-es rövid és az AN-es hosszúváltó csak végáttételben különbözik? Az első három fokozat megegyező?


A difi és a 4. fokozat más, nyilván a difi miatt az első 3 is hosszabb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13911 Dátum: 2011 Május 16, 20:19:28 »

Nem pont erre gondoltam. :-))))

Júni 25. K.madaras
Júli 2. K.lacháza
ezekre érdemes gyúrni Cool
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13910 Dátum: 2011 Május 16, 20:17:54 »

Lacháza?

Júni 25. K.madaras
Júli 2. K.lacháza
ezekre érdemes gyúrni Cool
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13909 Dátum: 2011 Május 16, 20:11:19 »

Lacháza?

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13908 Dátum: 2011 Május 16, 20:04:00 »

http://dragracing.hu/usr_site.php?site=naptar.htm
és
http://www.futam.hu/index.php?page=info

asszem ennyi lesz
?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13907 Dátum: 2011 Május 16, 19:57:54 »

Na, akkor már tudsz jönni Fertőszentmiklósra gyorsulni vasárnap Evil
<beszúrt kép törölve>
lyallly kizárt... baromi messze van  Undecided Na meg még ezer dolog van a gépen, egyre több minden előjön-jött...
Gyertek ti Kunmadarasra  Wink
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13906 Dátum: 2011 Május 16, 19:52:22 »

Megjött végre amcsiból a Mondo dob és az 1 5/8"-os verseny csőkígyó.
Bugpack, kerámia bevonatos. Végre egy értelmes kipuff... Még alakítgatok-csiszolgatok a torkoknál-talpaknál, mert nem tetszenek a hegesztések,
belülről vannak körbevarrva a talpak. Kívül csak pontozva van. Sztem húzunk rá egy egy ívet kívülről, belül meg lecsiszolom, hogy ne legyen ott a varrat... Szerencsére van a dobon egy tartófül, amivel fel lehet majd függeszteni egy gumigyűrűvel.

Velük hozattam: http://www.ggexport.com/hu/
Bogara_zo ajánlotta, és tényleg korrekt cég, na de főleg olcsók, én is ajánlom őket!
Hajóval jött konténerben, jó nagy és nehéz csomag, 45$ posta + itthon 2000 ft átadási költség, és semmi egyéb...

Na, akkor már tudsz jönni Fertőszentmiklósra gyorsulni vasárnap Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Robpanzer
« Hozzászólás #13905 Dátum: 2011 Május 16, 19:48:08 »


Az AM kód az egy vezetett kinyomócsapágyas RÖVID váltó, 1971-1974 között tették a 1302/1303-asokba, amelyekben 1.3-as motor volt.

Volt több féle kinyomóvilla, de a vastagsága a 20 mm-es, ahhoz lehet kapni perselyeket is.

Az AM-es rövid és az AN-es hosszúváltó csak végáttételben különbözik? Az első három fokozat megegyező?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13904 Dátum: 2011 Május 16, 19:43:59 »

Megjött végre amcsiból a Mondo dob és az 1 5/8"-os verseny csőkígyó.
Bugpack, kerámia bevonatos. Végre egy értelmes kipuff... Még alakítgatok-csiszolgatok a torkoknál-talpaknál, mert nem tetszenek a hegesztések,
belülről vannak körbevarrva a talpak. Kívül csak pontozva van. Sztem húzunk rá egy egy ívet kívülről, belül meg lecsiszolom, hogy ne legyen ott a varrat... Szerencsére van a dobon egy tartófül, amivel fel lehet majd függeszteni egy gumigyűrűvel.

Velük hozattam: http://www.ggexport.com/hu/
Bogara_zo ajánlotta, és tényleg korrekt cég, na de főleg olcsók, én is ajánlom őket!
Hajóval jött konténerben, jó nagy és nehéz csomag, 45$ posta + itthon 2000 ft átadási költség, és semmi egyéb...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13903 Dátum: 2011 Május 16, 15:09:51 »

Vagy ez pont a rövid és  a 3,875 a hosszú???
igen



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13902 Dátum: 2011 Május 16, 14:50:35 »


Az AM kód az egy vezetett kinyomócsapágyas RÖVID váltó, 1971-1974 között tették a 1302/1303-asokba, amelyekben 1.3-as motor volt.

Volt több féle kinyomóvilla, de a vastagsága a 20 mm-es, ahhoz lehet kapni perselyeket is.

AM kódos az nem hosszú váltó??? 4,375 az áttétele nem? Vagy ez pont a rövid és  a 3,875 a hosszú???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13901 Dátum: 2011 Május 16, 13:02:06 »

Hosszúváltóból több változat készült???? Csak mert mind a két váltó AM kódos de pl az egyiknek a kinyomóvilla átmérő 16mm a másiknak meg 20mm. Vagy a vastagabb már valami cserélt darab??? Smiley 


Az AM kód az egy vezetett kinyomócsapágyas RÖVID váltó, 1971-1974 között tették a 1302/1303-asokba, amelyekben 1.3-as motor volt.

Volt több féle kinyomóvilla, de a vastagsága a 20 mm-es, ahhoz lehet kapni perselyeket is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13900 Dátum: 2011 Május 16, 12:43:59 »

Hosszúváltóból több változat készült???? Csak mert mind a két váltó AM kódos de pl az egyiknek a kinyomóvilla átmérő 16mm a másiknak meg 20mm. Vagy a vastagabb már valami cserélt darab??? Smiley 

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13899 Dátum: 2011 Május 15, 14:16:01 »

Igen, turboval...
De az ő 1,6 mocijuk sem rossz: http://www.rockyjennings.com/
Ez sima szívó motor és tudja a 12.39-et 1/4 mérföldön...


nem gondoltam volna, hogy 1.6-ból 10 másodperces kocsit lehet csinálni

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #13898 Dátum: 2011 Május 15, 14:01:28 »

2008 as videok is vannak fent
Ez az új motorja, oda is van a videó alá írva. 2008-ban még 2165cm3 turbo+efi volt a kombó
http://www.youtube.com/watch?v=cB3sSKseAms&feature=related
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13897 Dátum: 2011 Május 15, 12:35:26 »

ez elég hamar szét fog dőlni, nem?  Shocked
úgy értem, nem lehet valami tartós motor...
2008 as videok is vannak fent

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #13896 Dátum: 2011 Május 15, 12:11:28 »

most jó!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13895 Dátum: 2011 Május 15, 12:03:07 »

Nekem sem.

es most?

http://s234.photobucket.com/albums/ee167/elitevwclub/?action=view&current=91d86fc9.mp4

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13894 Dátum: 2011 Május 15, 11:30:19 »

http://lmgtfy.com/?q=aluminium+s%C3%B3sav

Sziasztok!
Szerintetek a a sósav okozhat kárt a gyári hengerfej anyagában?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13893 Dátum: 2011 Május 15, 11:24:10 »

Sziasztok!
Szerintetek a a sósav okozhat kárt a gyári hengerfej anyagában?
Hát az alumíniummal képes reakcióba lépni, én nem játszanék vele.
Robpanzer
« Hozzászólás #13892 Dátum: 2011 Május 15, 11:20:18 »

Sziasztok!
Szerintetek a a sósav okozhat kárt a gyári hengerfej anyagában?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #13891 Dátum: 2011 Május 15, 10:45:37 »

ez elég hamar szét fog dőlni, nem?  Shocked
úgy értem, nem lehet valami tartós motor...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13890 Dátum: 2011 Május 15, 10:39:45 »

nem gondoltam volna, hogy 1.6-ból 10 másodperces kocsit lehet csinálni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13889 Dátum: 2011 Május 14, 22:07:18 »

Nem rossz, nem rossz.

Orginal crank, no counterweights
CB h-profile 5,5"
Mahle 87mm pistons and barrels
Single relief case
Fk-89
lube a lobe lifters
Cromolly pushrods
scat 1,4:1 rockers
Deep sump
Orginal heads, ported but with original valves 35/32,5mm

1 5/8 header
Small air/air intercooler
HX35 turbo 56mm and 3" exhaust.
1600cc injectors and E85
Autronic SM4 ECU with MSD 8245 coils

He dyno'd 392hp at the last JPM dyno day with one ported head and one original head.


http://www.youtube.com/watch?v=X7nXYryGuIA&feature=player_embedded

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13888 Dátum: 2011 Május 14, 21:44:47 »

Valahol lehet kapni perselyeket typ1 tőkéhez, de azokat is még után kell munkálni bepréselés után.
Alap helyzetben typ1 tőke méretre perselyezik át, extra motornál jön a 356 tőke, ami olyan mint a képen.
A typ4 nem hidrós tőkéje 134 gramm, a typ1 széria talán 90-100 körül van. typ4-ből a nagyon komoly tuning tőkék 100 gramm körüliek, typ1-ből még 60 gramm alatti is létezik... Fordulaton ez nagyon nem mindegy... Nekem a WBX blokkban 98 grammos typ4 tőkék vannak


Nekem 78 g-os Scat. A széria typ1 92 g.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13887 Dátum: 2011 Május 14, 21:20:20 »

motoromba benne a 200km nem kapkodom el Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13886 Dátum: 2011 Május 14, 20:23:07 »

Valahol lehet kapni perselyeket typ1 tőkéhez, de azokat is még után kell munkálni bepréselés után.
Alap helyzetben typ1 tőke méretre perselyezik át, extra motornál jön a 356 tőke, ami olyan mint a képen.
A typ4 nem hidrós tőkéje 134 gramm, a typ1 széria talán 90-100 körül van. typ4-ből a nagyon komoly tuning tőkék 100 gramm körüliek, typ1-ből még 60 gramm alatti is létezik... Fordulaton ez nagyon nem mindegy... Nekem a WBX blokkban 98 grammos typ4 tőkék vannak

Köszi.
SZóval ez nem szettben kapható cucc.

1303LS
« Hozzászólás #13885 Dátum: 2011 Május 14, 20:00:17 »

Ezt fóleg typ4 motornál csinálják, ahol nagy a tőke átmérője (és nem talpas), ezért nehéz is... Átperselyezik kis talpas tőkére, hogy tudjanak forgós motort csinálni... Szeretik pl. a 356-os tőkéit.

Köszi.
SZóval ez nem szettben kapható cucc.
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.