www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:20:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3390024 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #13044 Dátum: 2011 Február 02, 22:08:49 »

NEM LETT SEMMI BAJA!!

 500 Nm-rel meghúzott és beragasztott lendkerékcsavart.

Nagy öröm.  Cheesy
A 8 stiftes lendkerék meghúzásához nem sok az az 500Nm?
Nem lehet, hogy ott valami kis egyenetlenség feszültséget vitt be a stiftek közé?
Csavar új volt?
Süni
« Hozzászólás #13043 Dátum: 2011 Február 02, 22:08:42 »

Esküszöm, veled izgulok!

Vezérlés komponensei? A szeleplökőrudak bírják a 8000-t?

Kapható tuti lendkerék?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13042 Dátum: 2011 Február 02, 22:07:32 »

Szuper, ez jo hir! :-)

(Video azer' ugye keszult a balesetrol ? Roll Eyes)
katasztrófa turista Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13041 Dátum: 2011 Február 02, 22:06:54 »

A gagyi lendkerékből kiszakadt a középrész, a motor felpörgött az égbe, de NEM LETT SEMMI BAJA!!

Azért nem indult és kopogott, mert a stiftek még vitték, de nem nagyon gyorsan ahhoz, hogy beinduljon és kopogott, lötyögött rajtuk.

Viszont a Bugpack ékszíjtárcsa ékpályája szétnyomódott, tárcsa elrepedt, a levegő ventillátorkerék meg beszórta vagy 6-8 lapátkáját a hengerekre.

Kompresszió van, motor szépen körbeforog, olaj tiszta, levettem a hengerfejeket, semmi nyom, sem a dugókon, sem a szelepeken sehol.
Felöntöttem benzinnel, a szelepek tökéletesen zárnak. Hengerek is szépek, semmi nyom, semmi probléma.


A füst az lehetett, amikor a motor felpörgött 8000 fölé és a mérőember elvette a gázt, akkor motorféken füstölt...mást nem tudok elképzelni.

A motort egyébként szétszedem jobban, megvizsgálom és ismét összerakom. Amúgy sem tudnám kivenni az 500 Nm-rel meghúzott és beragasztott lendkerékcsavart.


Kicsit megkönnyebbültem, hogy a hajtórúd, henger, hengerfej, főtengely dolgokból semminek nincs baja.



hú marha nagy mák.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #13040 Dátum: 2011 Február 02, 22:06:04 »

NEM LETT SEMMI BAJA!!
Szuper, ez jo hir! :-)

(Video azer' ugye keszult a balesetrol ? Roll Eyes)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #13039 Dátum: 2011 Február 02, 22:05:02 »

A gagyi lendkerékből kiszakadt a középrész, a motor felpörgött az égbe, de NEM LETT SEMMI BAJA!!

Azért nem indult és kopogott, mert a stiftek még vitték, de nem nagyon gyorsan ahhoz, hogy beinduljon és kopogott, lötyögött rajtuk.

Viszont a Bugpack ékszíjtárcsa ékpályája szétnyomódott, tárcsa elrepedt, a levegő ventillátorkerék meg beszórta vagy 6-8 lapátkáját a hengerekre.

Kompresszió van, motor szépen körbeforog, olaj tiszta, levettem a hengerfejeket, semmi nyom, sem a dugókon, sem a szelepeken sehol.
Felöntöttem benzinnel, a szelepek tökéletesen zárnak. Hengerek is szépek, semmi nyom, semmi probléma.


A füst az lehetett, amikor a motor felpörgött 8000 fölé és a mérőember elvette a gázt, akkor motorféken füstölt...mást nem tudok elképzelni.

A motort egyébként szétszedem jobban, megvizsgálom és ismét összerakom. Amúgy sem tudnám kivenni az 500 Nm-rel meghúzott és beragasztott lendkerékcsavart.


Kicsit megkönnyebbültem, hogy a hajtórúd, henger, hengerfej, főtengely dolgokból semminek nincs baja.


EZ azért nagy szerencse a szerencsétlenségbe!!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető szricsi
Hozzászólások: 324


« Hozzászólás #13038 Dátum: 2011 Február 02, 22:03:22 »

NEM LETT SEMMI BAJA!!

Nagy kő eshetett le a szívedről.  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13037 Dátum: 2011 Február 02, 22:00:31 »

A gagyi lendkerékből kiszakadt a középrész, a motor felpörgött az égbe, de NEM LETT SEMMI BAJA!!

Azért nem indult és kopogott, mert a stiftek még vitték, de nem nagyon gyorsan ahhoz, hogy beinduljon és kopogott, lötyögött rajtuk.

Viszont a Bugpack ékszíjtárcsa ékpályája szétnyomódott, tárcsa elrepedt, a levegő ventillátorkerék meg beszórta vagy 6-8 lapátkáját a hengerekre.

Kompresszió van, motor szépen körbeforog, olaj tiszta, levettem a hengerfejeket, semmi nyom, sem a dugókon, sem a szelepeken sehol.
Felöntöttem benzinnel, a szelepek tökéletesen zárnak. Hengerek is szépek, semmi nyom, semmi probléma.


A füst az lehetett, amikor a motor felpörgött 8000 fölé és a mérőember elvette a gázt, akkor motorféken füstölt...mást nem tudok elképzelni.

A motort egyébként szétszedem jobban, megvizsgálom és ismét összerakom. Amúgy sem tudnám kivenni az 500 Nm-rel meghúzott és beragasztott lendkerékcsavart.


Kicsit megkönnyebbültem, hogy a hajtórúd, henger, hengerfej, főtengely dolgokból semminek nincs baja.



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13036 Dátum: 2011 Február 02, 21:54:25 »

A főtengely vége....
felrobbant nem kiszakadt Shocked

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13035 Dátum: 2011 Február 02, 21:53:02 »

A főtengely vége....

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13034 Dátum: 2011 Február 02, 21:52:15 »

egy gagyi tök eccerű cucc gyárilag rakják valamelyik vw-be a rotort letesteli maresznak biztos van képe  róla:Smiley
16v golf pl.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13033 Dátum: 2011 Február 02, 21:50:01 »

az mi az a fordulatszám szabályzós rotor?
lehet olyat kapni?
mi pénz?
és milyen fordulatnál szabályoz? meg hogyan?

mennyit kérdezel Grin

« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 02, 21:51:51 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13032 Dátum: 2011 Február 02, 21:48:42 »

ez most hogy? Undecided
kiszakadt a közepe, az nagy anya meg rajta maradt a főtengely végén?
 Undecided
a nyolc stifttel   Roll Eyes valószínű a stiftek bírták  a lendkerék viszont elgyengült  

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13031 Dátum: 2011 Február 02, 21:46:04 »

óóóó baszki ha be tetted volna a fordulatszám szabályzós rotort lehet ennyivel megúszta volna, pedig írtad is hogy lehet kéne  Roll Eyes de ezt még a halottlátó asszony sem látta volna  Undecided de lehet hogy csak álmodtam mert most meg nem találom hol olvastam ezt a fordulat szabályzás dolgot Roll Eyes
az mi az a fordulatszám szabályzós rotor?
lehet olyat kapni?
mi pénz?
és milyen fordulatnál szabályoz? meg hogyan?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13030 Dátum: 2011 Február 02, 21:45:16 »

Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.

Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.  Embarrassed
ez most hogy? Undecided
kiszakadt a közepe, az nagy anya meg rajta maradt a főtengely végén?
 Undecided

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13029 Dátum: 2011 Február 02, 21:39:02 »

mind 4 féknyereg felujítva, lefestve

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13028 Dátum: 2011 Február 02, 21:23:44 »

Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.

Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.  Embarrassed
óóóó baszki ha be tetted volna a fordulatszám szabályzós rotort lehet ennyivel megúszta volna, pedig írtad is hogy lehet kéne  Roll Eyes de ezt még a halottlátó asszony sem látta volna  Undecided de lehet hogy csak álmodtam mert most meg nem találom hol olvastam ezt a fordulat szabályzás dolgot Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 02, 21:37:42 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #13027 Dátum: 2011 Február 02, 21:18:39 »

Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.

Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.  Embarrassed
Huhh!

Sompi
« Hozzászólás #13026 Dátum: 2011 Február 02, 21:17:53 »

Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.

Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.  Embarrassed

....nemsemmi!  Shocked
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13025 Dátum: 2011 Február 02, 21:16:47 »

Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.

Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.  Embarrassed
Na, ilyet még nem láttam! Shocked
1303LS
« Hozzászólás #13024 Dátum: 2011 Február 02, 21:15:16 »

Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.

Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.  Embarrassed
Húúdecsúnya. Főtengely vége hogy néz ki?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13023 Dátum: 2011 Február 02, 21:09:15 »

A k..va életbe...

Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.

Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.  Embarrassed

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13022 Dátum: 2011 Február 02, 21:08:23 »

Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.

Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.  Embarrassed
Undecided


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13021 Dátum: 2011 Február 02, 21:07:22 »

Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.

Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.  Embarrassed
uhhh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13020 Dátum: 2011 Február 02, 20:57:50 »

Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.

Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.  Embarrassed

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13019 Dátum: 2011 Február 02, 19:33:28 »

ülőkének azért túlzás! Grin
Vagy buborun. Lips Sealed Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13018 Dátum: 2011 Február 02, 19:28:16 »

Gondolkodnék teherautó motoron. Cool
ülőkének azért túlzás! Grin
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13017 Dátum: 2011 Február 02, 19:27:17 »

Gondolkodnék teherautó motoron. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13016 Dátum: 2011 Február 02, 19:24:33 »

Beszéltünk ma telefonon 1-2szer Zsoltival. Arra jutottunk, hogy valami miatt elment a terhelés a motorról, ami miatt felpörgött 6500-ról 8500-ra a motor és ezt a fordulatot valami nem bírta. Biztos nem a lendkerék szakadt le, mert tudtak indítózni az eset után. Viszont a kuplung szétszakadhatott...
De ez csak a kisebb baj... A nagyobb baj az, ami a motorban történt a felpörgés után... Jó esetben csak egy dugó... Rossz esetben hengerfej, hajtórúd-főtengely...

igen-igen, csak emlékezetből írtam két dolgom között, valóban nem lehetett az amit írtam Undecided

Kíváncsian várom a fejleményeket.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13015 Dátum: 2011 Február 02, 19:17:43 »

Beszéltünk ma telefonon 1-2szer Zsoltival. Arra jutottunk, hogy valami miatt elment a terhelés a motorról, ami miatt felpörgött 6500-ról 8500-ra a motor és ezt a fordulatot valami nem bírta. Biztos nem a lendkerék szakadt le, mert tudtak indítózni az eset után. Viszont a kuplung szétszakadhatott...
De ez csak a kisebb baj... A nagyobb baj az, ami a motorban történt a felpörgés után... Jó esetben csak egy dugó... Rossz esetben hengerfej, hajtórúd-főtengely...

Undecided

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13014 Dátum: 2011 Február 02, 19:11:11 »

Beszéltünk ma telefonon 1-2szer Zsoltival. Arra jutottunk, hogy valami miatt elment a terhelés a motorról, ami miatt felpörgött 6500-ról 8500-ra a motor és ezt a fordulatot valami nem bírta. Biztos nem a lendkerék szakadt le, mert tudtak indítózni az eset után. Viszont a kuplung szétszakadhatott...
De ez csak a kisebb baj... A nagyobb baj az, ami a motorban történt a felpörgés után... Jó esetben csak egy dugó... Rossz esetben hengerfej, hajtórúd-főtengely...

Reméljük a stiftek engedték el a lendkereket, és nagyobb a füstje mint a lángja

1303LS
« Hozzászólás #13013 Dátum: 2011 Február 02, 18:43:39 »

Reméljük a stiftek engedték el a lendkereket, és nagyobb a füstje mint a lángja
A "..nagy füst..." sajnos aggasztó, de szurkoljunk.  Undecided
Végre valaki aki ért is hozzá és öl is bele ennyi energiát és így veri a sors.  Undecided
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13012 Dátum: 2011 Február 02, 18:36:06 »

Mondjuk szólhattál volna, hogy mész mérni, de akkor majd a következő körben. :-))))
Remélem, nem lesz nagy a baj.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13011 Dátum: 2011 Február 02, 18:30:56 »

Csak címszavakban, mert nem érek rá:
De a 144 lóerő és a 198 Nm azért magáért beszél.  Shocked Shocked Shocked
Reméljük a stiftek engedték el a lendkereket, és nagyobb a füstje mint a lángja
1303LS
« Hozzászólás #13010 Dátum: 2011 Február 02, 18:15:13 »



De a 144 lóerő és a 198 Nm azért magáért beszél.
Óóóóó, de nagyon sajnálom. Valami meg van átkozva ebben a kocsiban.  Undecided
Szorítok, hogy csak valami könnyen hegeszthető legyen.  Undecided
Süni
« Hozzászólás #13009 Dátum: 2011 Február 02, 18:13:26 »

Mindenki veled van!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #13008 Dátum: 2011 Február 02, 17:25:12 »

Csak címszavakban, mert nem érek rá:


De a 144 lóerő és a 198 Nm azért magáért beszél.
Reméljük nem nagy a baj.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13007 Dátum: 2011 Február 02, 17:23:50 »

 Shocked Shocked hát ez nem jó  Undecided Undecided

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13006 Dátum: 2011 Február 02, 16:41:56 »

 
jajjaj

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #13005 Dátum: 2011 Február 02, 16:39:16 »

Kívánom, járj úgy mint én: szétszeded, nem látsz semmit, összerakod, szarul megy, aztán egyszer csak megjavul Smiley
(igaz az enyém csak leállt, füstölt, de azt marhára)

Csak címszavakban, mert nem érek rá:
De a 144 lóerő és a 198 Nm azért magáért beszél.
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.