www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:20:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
227
228
229
230
231
[
232
]
233
234
235
236
237
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3390024 alkalommal)
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13044 Dátum:
2011 Február 02, 22:08:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 22:00:31
NEM LETT SEMMI BAJA!!
500 Nm-rel meghúzott és beragasztott lendkerékcsavart.
Nagy öröm.
A 8 stiftes lendkerék meghúzásához nem sok az az 500Nm?
Nem lehet, hogy ott valami kis egyenetlenség feszültséget vitt be a stiftek közé?
Csavar új volt?
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13043 Dátum:
2011 Február 02, 22:08:42 »
Esküszöm, veled izgulok!
Vezérlés komponensei? A szeleplökőrudak bírják a 8000-t?
Kapható tuti lendkerék?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13042 Dátum:
2011 Február 02, 22:07:32 »
Idézetet írta: Protheus - 2011 Február 02, 22:06:04
Szuper, ez jo hir! :-)
(Video azer' ugye keszult a balesetrol ?
)
katasztrófa turista
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13041 Dátum:
2011 Február 02, 22:06:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 22:00:31
A gagyi lendkerékből kiszakadt a középrész, a motor felpörgött az égbe, de NEM LETT SEMMI BAJA!!
Azért nem indult és kopogott, mert a stiftek még vitték, de nem nagyon gyorsan ahhoz, hogy beinduljon és kopogott, lötyögött rajtuk.
Viszont a Bugpack ékszíjtárcsa ékpályája szétnyomódott, tárcsa elrepedt, a levegő ventillátorkerék meg beszórta vagy 6-8 lapátkáját a hengerekre.
Kompresszió van, motor szépen körbeforog, olaj tiszta, levettem a hengerfejeket, semmi nyom, sem a dugókon, sem a szelepeken sehol.
Felöntöttem benzinnel, a szelepek tökéletesen zárnak. Hengerek is szépek, semmi nyom, semmi probléma.
A füst az lehetett, amikor a motor felpörgött 8000 fölé és a mérőember elvette a gázt, akkor motorféken füstölt...mást nem tudok elképzelni.
A motort egyébként szétszedem jobban, megvizsgálom és ismét összerakom. Amúgy sem tudnám kivenni az 500 Nm-rel meghúzott és beragasztott lendkerékcsavart.
Kicsit megkönnyebbültem, hogy a hajtórúd, henger, hengerfej, főtengely dolgokból semminek nincs baja.
hú marha nagy mák.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13040 Dátum:
2011 Február 02, 22:06:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 22:00:31
NEM LETT SEMMI BAJA!!
Szuper, ez jo hir! :-)
(Video azer' ugye keszult a balesetrol ?
)
Buzi, aki fékez! :-)))
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13039 Dátum:
2011 Február 02, 22:05:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 22:00:31
A gagyi lendkerékből kiszakadt a középrész, a motor felpörgött az égbe, de NEM LETT SEMMI BAJA!!
Azért nem indult és kopogott, mert a stiftek még vitték, de nem nagyon gyorsan ahhoz, hogy beinduljon és kopogott, lötyögött rajtuk.
Viszont a Bugpack ékszíjtárcsa ékpályája szétnyomódott, tárcsa elrepedt, a levegő ventillátorkerék meg beszórta vagy 6-8 lapátkáját a hengerekre.
Kompresszió van, motor szépen körbeforog, olaj tiszta, levettem a hengerfejeket, semmi nyom, sem a dugókon, sem a szelepeken sehol.
Felöntöttem benzinnel, a szelepek tökéletesen zárnak. Hengerek is szépek, semmi nyom, semmi probléma.
A füst az lehetett, amikor a motor felpörgött 8000 fölé és a mérőember elvette a gázt, akkor motorféken füstölt...mást nem tudok elképzelni.
A motort egyébként szétszedem jobban, megvizsgálom és ismét összerakom. Amúgy sem tudnám kivenni az 500 Nm-rel meghúzott és beragasztott lendkerékcsavart.
Kicsit megkönnyebbültem, hogy a hajtórúd, henger, hengerfej, főtengely dolgokból semminek nincs baja.
EZ azért nagy szerencse a szerencsétlenségbe!!
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13038 Dátum:
2011 Február 02, 22:03:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 22:00:31
NEM LETT SEMMI BAJA!!
Nagy kő eshetett le a szívedről.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13037 Dátum:
2011 Február 02, 22:00:31 »
A gagyi lendkerékből kiszakadt a középrész, a motor felpörgött az égbe, de NEM LETT SEMMI BAJA!!
Azért nem indult és kopogott, mert a stiftek még vitték, de nem nagyon gyorsan ahhoz, hogy beinduljon és kopogott, lötyögött rajtuk.
Viszont a Bugpack ékszíjtárcsa ékpályája szétnyomódott, tárcsa elrepedt, a levegő ventillátorkerék meg beszórta vagy 6-8 lapátkáját a hengerekre.
Kompresszió van, motor szépen körbeforog, olaj tiszta, levettem a hengerfejeket, semmi nyom, sem a dugókon, sem a szelepeken sehol.
Felöntöttem benzinnel, a szelepek tökéletesen zárnak. Hengerek is szépek, semmi nyom, semmi probléma.
A füst az lehetett, amikor a motor felpörgött 8000 fölé és a mérőember elvette a gázt, akkor motorféken füstölt...mást nem tudok elképzelni.
A motort egyébként szétszedem jobban, megvizsgálom és ismét összerakom. Amúgy sem tudnám kivenni az 500 Nm-rel meghúzott és beragasztott lendkerékcsavart.
Kicsit megkönnyebbültem, hogy a hajtórúd, henger, hengerfej, főtengely dolgokból semminek nincs baja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13036 Dátum:
2011 Február 02, 21:54:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 21:53:02
A főtengely vége....
felrobbant nem kiszakadt
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13035 Dátum:
2011 Február 02, 21:53:02 »
A főtengely vége....
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13034 Dátum:
2011 Február 02, 21:52:15 »
Idézetet írta: tati - 2011 Február 02, 21:51:05
egy gagyi tök eccerű cucc gyárilag rakják valamelyik vw-be a rotort letesteli maresznak biztos van képe róla:
16v golf pl.......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13033 Dátum:
2011 Február 02, 21:50:01 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 02, 21:46:04
az mi az a fordulatszám szabályzós rotor?
lehet olyat kapni?
mi pénz?
és milyen fordulatnál szabályoz? meg hogyan?
mennyit kérdezel
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Február 02, 21:51:51 írta Maresz
»
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13032 Dátum:
2011 Február 02, 21:48:42 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 02, 21:45:16
ez most hogy?
kiszakadt a közepe, az nagy anya meg rajta maradt a főtengely végén?
a nyolc stifttel
valószínű a stiftek bírták a lendkerék viszont elgyengült
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13031 Dátum:
2011 Február 02, 21:46:04 »
Idézetet írta: tati - 2011 Február 02, 21:23:44
óóóó baszki ha be tetted volna a fordulatszám szabályzós rotort lehet ennyivel megúszta volna, pedig írtad is hogy lehet kéne
de ezt még a halottlátó asszony sem látta volna
de lehet hogy csak álmodtam mert most meg nem találom hol olvastam ezt a fordulat szabályzás dolgot
az mi az a fordulatszám szabályzós rotor?
lehet olyat kapni?
mi pénz?
és milyen fordulatnál szabályoz? meg hogyan?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13030 Dátum:
2011 Február 02, 21:45:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 20:57:50
Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.
Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.
ez most hogy?
kiszakadt a közepe, az nagy anya meg rajta maradt a főtengely végén?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13029 Dátum:
2011 Február 02, 21:39:02 »
mind 4 féknyereg felujítva, lefestve
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13028 Dátum:
2011 Február 02, 21:23:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 20:57:50
Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.
Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.
óóóó baszki ha be tetted volna a fordulatszám szabályzós rotort lehet ennyivel megúszta volna, pedig írtad is hogy lehet kéne
de ezt még a halottlátó asszony sem látta volna
de lehet hogy csak álmodtam mert most meg nem találom hol olvastam ezt a fordulat szabályzás dolgot
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Február 02, 21:37:42 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13027 Dátum:
2011 Február 02, 21:18:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 20:57:50
Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.
Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.
Huhh!
http://sparkafer.blogspot.hu/
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13026 Dátum:
2011 Február 02, 21:17:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 20:57:50
Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.
Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.
....nemsemmi!
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13025 Dátum:
2011 Február 02, 21:16:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 20:57:50
Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.
Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.
Na, ilyet még nem láttam!
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13024 Dátum:
2011 Február 02, 21:15:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 20:57:50
Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.
Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.
Húúdecsúnya. Főtengely vége hogy néz ki?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13023 Dátum:
2011 Február 02, 21:09:15 »
A k..va életbe...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 20:57:50
Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.
Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13022 Dátum:
2011 Február 02, 21:08:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 20:57:50
Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.
Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13021 Dátum:
2011 Február 02, 21:07:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 20:57:50
Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.
Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.
uhhh
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13020 Dátum:
2011 Február 02, 20:57:50 »
Az egyik hiba. Ez okozta a felpörgést.
Az egyetlen noname olcsó alkatrész a motoromban.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13019 Dátum:
2011 Február 02, 19:33:28 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 02, 19:28:16
ülőkének azért túlzás!
Vagy buborun.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13018 Dátum:
2011 Február 02, 19:28:16 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Február 02, 19:27:17
Gondolkodnék teherautó motoron.
ülőkének azért túlzás!
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13017 Dátum:
2011 Február 02, 19:27:17 »
Gondolkodnék teherautó motoron.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13016 Dátum:
2011 Február 02, 19:24:33 »
Idézetet írta: callook - 2011 Február 02, 19:11:11
Beszéltünk ma telefonon 1-2szer Zsoltival. Arra jutottunk, hogy valami miatt elment a terhelés a motorról, ami miatt felpörgött 6500-ról 8500-ra a motor és ezt a fordulatot valami nem bírta. Biztos nem a lendkerék szakadt le, mert tudtak indítózni az eset után. Viszont a kuplung szétszakadhatott...
De ez csak a kisebb baj... A nagyobb baj az, ami a motorban történt a felpörgés után... Jó esetben csak egy dugó... Rossz esetben hengerfej, hajtórúd-főtengely...
igen-igen, csak emlékezetből írtam két dolgom között, valóban nem lehetett az amit írtam
Kíváncsian várom a fejleményeket.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13015 Dátum:
2011 Február 02, 19:17:43 »
Idézetet írta: callook - 2011 Február 02, 19:11:11
Beszéltünk ma telefonon 1-2szer Zsoltival. Arra jutottunk, hogy valami miatt elment a terhelés a motorról, ami miatt felpörgött 6500-ról 8500-ra a motor és ezt a fordulatot valami nem bírta. Biztos nem a lendkerék szakadt le, mert tudtak indítózni az eset után. Viszont a kuplung szétszakadhatott...
De ez csak a kisebb baj... A nagyobb baj az, ami a motorban történt a felpörgés után... Jó esetben csak egy dugó... Rossz esetben hengerfej, hajtórúd-főtengely...
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13014 Dátum:
2011 Február 02, 19:11:11 »
Beszéltünk ma telefonon 1-2szer Zsoltival. Arra jutottunk, hogy valami miatt elment a terhelés a motorról, ami miatt felpörgött 6500-ról 8500-ra a motor és ezt a fordulatot valami nem bírta. Biztos nem a lendkerék szakadt le, mert tudtak indítózni az eset után. Viszont a kuplung szétszakadhatott...
De ez csak a kisebb baj... A nagyobb baj az, ami a motorban történt a felpörgés után... Jó esetben csak egy dugó... Rossz esetben hengerfej, hajtórúd-főtengely...
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 02, 18:30:56
Reméljük a stiftek engedték el a lendkereket, és nagyobb a füstje mint a lángja
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13013 Dátum:
2011 Február 02, 18:43:39 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 02, 18:30:56
Reméljük a stiftek engedték el a lendkereket, és nagyobb a füstje mint a lángja
A "..nagy füst..." sajnos aggasztó, de szurkoljunk.
Végre valaki aki ért is hozzá és öl is bele ennyi energiát és így veri a sors.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13012 Dátum:
2011 Február 02, 18:36:06 »
Mondjuk szólhattál volna, hogy mész mérni, de akkor majd a következő körben. :-))))
Remélem, nem lesz nagy a baj.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13011 Dátum:
2011 Február 02, 18:30:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 16:02:18
Csak címszavakban, mert nem érek rá:
De a 144 lóerő és a 198 Nm azért magáért beszél.
Reméljük a stiftek engedték el a lendkereket, és nagyobb a füstje mint a lángja
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13010 Dátum:
2011 Február 02, 18:15:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 16:02:18
De a 144 lóerő és a 198 Nm azért magáért beszél.
Óóóóó, de nagyon sajnálom. Valami meg van átkozva ebben a kocsiban.
Szorítok, hogy csak valami könnyen hegeszthető legyen.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13009 Dátum:
2011 Február 02, 18:13:26 »
Mindenki veled van!
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13008 Dátum:
2011 Február 02, 17:25:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 16:02:18
Csak címszavakban, mert nem érek rá:
De a 144 lóerő és a 198 Nm azért magáért beszél.
Reméljük nem nagy a baj.
http://sparkafer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13007 Dátum:
2011 Február 02, 17:23:50 »
hát ez nem jó
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13006 Dátum:
2011 Február 02, 16:41:56 »
jajjaj
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13005 Dátum:
2011 Február 02, 16:39:16 »
Kívánom, járj úgy mint én: szétszeded, nem látsz semmit, összerakod, szarul megy, aztán egyszer csak megjavul
(igaz az enyém csak leállt, füstölt, de azt marhára)
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 16:02:18
Csak címszavakban, mert nem érek rá:
De a 144 lóerő és a 198 Nm azért magáért beszél.
Oldalak:
1
...
227
228
229
230
231
[
232
]
233
234
235
236
237
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...