www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:00:05
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
229
230
231
232
233
[
234
]
235
236
237
238
239
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3389886 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12964 Dátum:
2011 Február 01, 21:56:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:53:14
minek kézifék?
itt a kép
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12963 Dátum:
2011 Február 01, 21:55:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 21:54:01
Befordítani a seggét.
az megy gázadásra is nem?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12962 Dátum:
2011 Február 01, 21:54:01 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:53:14
minek kézifék?
Befordítani a seggét.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12961 Dátum:
2011 Február 01, 21:53:14 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 01, 21:51:01
értem én, hogy te servenyótót építesz
de én inkább maradnék a faktorilukhoz közelebb, amúgy érdekel minden megoldásod hátha én is okosabb leszek tőle!
minek kézifék?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12960 Dátum:
2011 Február 01, 21:53:14 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 01, 21:42:16
csak az E30 orr motoros, így hátra nem kevesebb erő kell?
De. Meg fékerő elosztója is van. Meg fékrásegítő.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12959 Dátum:
2011 Február 01, 21:51:01 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:45:42
konzol bent van már
értem én, hogy te servenyótót építesz
de én inkább maradnék a faktorilukhoz közelebb, amúgy érdekel minden megoldásod hátha én is okosabb leszek tőle!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12958 Dátum:
2011 Február 01, 21:45:42 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 01, 21:41:02
hídról lefele mi?
konzol bent van már
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12957 Dátum:
2011 Február 01, 21:43:29 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 01, 21:37:58
szerintem nem oldja meg a Stunt problémáját
egy kérdés a Porsche 550 mivel fékeződött? (ne a James Dean-ére gondoljatok, mert az semmivel)
elöl hátul dob
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12956 Dátum:
2011 Február 01, 21:42:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 21:40:32
Vagy egy E30 318-as BMW. Nagyon jó féke van és elöl akkora tárcsája minta bogárnak, hátul meg kisebb dobféke. És a tömege is nagyobb.
Ennek ellenére egy hátsó tárcsa segíthet. De egy jó dob is.
csak az E30 orr motoros, így hátra nem kevesebb erő kell?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12955 Dátum:
2011 Február 01, 21:41:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:39:52
hidro
hídról lefele mi?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12954 Dátum:
2011 Február 01, 21:40:32 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 01, 21:37:58
szerintem nem oldja meg a Stunt problémáját
egy kérdés a Porsche 550 mivel fékeződött? (ne a James Dean-ére gondoljatok, mert az semmivel)
Vagy egy E30 318-as BMW. Nagyon jó féke van és elöl akkora tárcsája minta bogárnak, hátul meg kisebb dobféke. És a tömege is nagyobb.
Ennek ellenére egy hátsó tárcsa segíthet. De egy jó dob is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12953 Dátum:
2011 Február 01, 21:40:13 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Február 01, 21:35:42
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12952 Dátum:
2011 Február 01, 21:39:52 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 01, 21:39:20
még egy dolog (egy kérdés)
a rögzítőféket hogyan oldod meg? vagy ez a golf gti hátsó nyerge?
hidro
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12951 Dátum:
2011 Február 01, 21:39:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 21:35:48
Kíváncsi leszek rá, mert most is azt gondolom, hogy nem a dobfék méretével, vagy melegedésével van a baj, hanem nem jut elég fékerő a hátsó tengelyre.
majd tesztelem aztán beszámolok,összes nyereg fel van ujitva,uj betétek csövek, tárcsák,föfék,hidros kézi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12950 Dátum:
2011 Február 01, 21:39:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:33:17
én igy oldom meg
<beszúrt kép törölve>
még egy dolog (egy kérdés)
a rögzítőféket hogyan oldod meg? vagy ez a golf gti hátsó nyerge?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12949 Dátum:
2011 Február 01, 21:37:58 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:33:17
én igy oldom meg
<beszúrt kép törölve>
szerintem nem oldja meg a Stunt problémáját
egy kérdés a Porsche 550 mivel fékeződött? (ne a James Dean-ére gondoljatok, mert az semmivel)
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12948 Dátum:
2011 Február 01, 21:37:17 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:33:17
én igy oldom meg
<beszúrt kép törölve>
Ez is hirtelen jó kis költség... persze, aki meg szeretne állni az ruházzon be.
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12947 Dátum:
2011 Február 01, 21:35:48 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:33:17
én igy oldom meg
<beszúrt kép törölve>
Kíváncsi leszek rá, mert most is azt gondolom, hogy nem a dobfék méretével, vagy melegedésével van a baj, hanem nem jut elég fékerő a hátsó tengelyre.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12946 Dátum:
2011 Február 01, 21:35:42 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:33:17
én igy oldom meg
<beszúrt kép törölve>
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12945 Dátum:
2011 Február 01, 21:35:22 »
Idézetet írta: brez - 2011 Február 01, 21:31:44
Fékkel kapcsolatban, emlegetett múltkor valaki typ3 féket hátra. Ez miben különbözik a bogárétól?
szélesebb, könnyebb szerelni
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12944 Dátum:
2011 Február 01, 21:34:26 »
Idézetet írta: brez - 2011 Február 01, 21:31:44
Fékkel kapcsolatban, emlegetett múltkor valaki typ3 féket hátra. Ez miben különbözik a bogárétól?
Ezen már túl vagyunk, nekem az van fent. SEMMIVEL sem lett jobb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12943 Dátum:
2011 Február 01, 21:33:17 »
én igy oldom meg
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12942 Dátum:
2011 Február 01, 21:32:46 »
Idézetet írta: brez - 2011 Február 01, 21:31:44
Fékkel kapcsolatban, emlegetett múltkor valaki typ3 féket hátra. Ez miben különbözik a bogárétól?
betétbe ás dobba munka h.be nem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12941 Dátum:
2011 Február 01, 21:31:44 »
Idézetet írta: tati - 2011 Február 01, 19:39:25
egy terhelés függő hátsó fékerőszabályzó kéne,
én a 17mm munkahenger helyett az elsőfék 22mm -esét tettem be de kanyarba eccer kéccer megviccelt
igaz az életemet is megmentette a 4es főúton akkorát fékeztem hogy egy pillanatra megláttam a jövőt
most 19mm-es van hátul és a fékpedálnál az-az izé
Fékkel kapcsolatban, emlegetett múltkor valaki typ3 féket hátra. Ez miben különbözik a bogárétól?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12940 Dátum:
2011 Február 01, 19:39:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 19:30:38
Nem azzal van a baj, hogy a dob nem fog, mert ha kézifékkel rásegítek, akkor sokkal jobban megáll.
Az a baj, hogy relatíve nagy fékerő van elöl, az már blokkol, de hátul még elférne egy kis fékerő blokkolás nélkül.
Az aránnyal van a baj.
egy terhelés függő hátsó fékerőszabályzó kéne,
én a 17mm munkahenger helyett az elsőfék 22mm -esét tettem be de kanyarba eccer kéccer megviccelt
igaz az életemet is megmentette a 4es főúton akkorát fékeztem hogy egy pillanatra megláttam a jövőt
most 19mm-es van hátul és a fékpedálnál az-az izé
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12939 Dátum:
2011 Február 01, 19:30:38 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Február 01, 19:29:00
Hátra tárcsa?
Nem azzal van a baj, hogy a dob nem fog, mert ha kézifékkel rásegítek, akkor sokkal jobban megáll.
Az a baj, hogy relatíve nagy fékerő van elöl, az már blokkol, de hátul még elférne egy kis fékerő blokkolás nélkül.
Az aránnyal van a baj.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12938 Dátum:
2011 Február 01, 19:29:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 19:25:34
Inkább egy állítható nyomáskorlátozós fékerőelosztó.
Hátra tárcsa?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12937 Dátum:
2011 Február 01, 19:27:15 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 31, 21:13:19
Brothers VW hengerfejeivel valakinek volt már tapasztalata? Vagy esetleg valakinek van?
Konkrétan erre gondolok én :
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=652346
Korrekt cégnek tartják őket, nem nagyon van rossz feedback-jük a seller/vendor topikban.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12936 Dátum:
2011 Február 01, 19:25:34 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 01, 19:21:59
nem lehet megoldás egy nagyobb fékmunkahengerek beépítése hátra?
Inkább egy állítható nyomáskorlátozós fékerőelosztó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12935 Dátum:
2011 Február 01, 19:21:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 19:19:14
Valójában nem a stabilitással van a gond, számomra is meglepő módon sokkal stabilabb, mint a typ3-as volt 140-150 környékén. Pedig azonos gátlók vannak/voltak bennük, valószínűleg a typ3-as nagyobb tömegű kasztniját nem fogta meg ilyen jól a koni és hiába volt annak is leültetve az eleje azért puhább és komfortosabb volt.
Ez keményebb, feszesebben van az úton, nem könnyül el az eleje és kanyarodni is jól kanyarodik, a baj a fékkel van.
Azzal sem az, hogy nem eléggé fog, hanem az a baj, hogy az eleje nagyon könnyű, hamar blokkol, a hátuljára meg úgy érzem nem visz ki elég fékerőt.
nem lehet megoldás egy nagyobb fékmunkahengerek beépítése hátra?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12934 Dátum:
2011 Február 01, 19:19:14 »
Idézetet írta: batorit - 2011 Január 31, 07:23:19
150 körül stabil a gép?
Valójában nem a stabilitással van a gond, számomra is meglepő módon sokkal stabilabb, mint a typ3-as volt 140-150 környékén. Pedig azonos gátlók vannak/voltak bennük, valószínűleg a typ3-as nagyobb tömegű kasztniját nem fogta meg ilyen jól a koni és hiába volt annak is leültetve az eleje azért puhább és komfortosabb volt.
Ez keményebb, feszesebben van az úton, nem könnyül el az eleje és kanyarodni is jól kanyarodik, a baj a fékkel van.
Azzal sem az, hogy nem eléggé fog, hanem az a baj, hogy az eleje nagyon könnyű, hamar blokkol, a hátuljára meg úgy érzem nem visz ki elég fékerőt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12933 Dátum:
2011 Január 31, 21:13:19 »
Brothers VW hengerfejeivel valakinek volt már tapasztalata? Vagy esetleg valakinek van?
Konkrétan erre gondolok én :
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=652346
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12932 Dátum:
2011 Január 31, 20:12:23 »
stunt, az oettinger matricát mikor téped le?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12931 Dátum:
2011 Január 31, 16:25:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 31, 12:24:47
Most ezen ne kezdjünk moralizalni, mert ez az autó ezerszer forgalomképesebb, mint a keskenyített, ültetett trailer queenek.
De ez is igaz am !
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12930 Dátum:
2011 Január 31, 16:24:06 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Január 31, 12:03:53
Most a motortól elvonatkoztatva,ezek a felvételek eléggé olyan kamikaze akcióknak tűnnek!
Országút,150-160km/h,szembejövő forgalom,előzések,kanyarok,közben kamerával felvétel készül,maga az autó egy elavult konstrukció,nem ehhez a teljesítményhez méretezett,ekkora sebességhez komolytalan fékrendszer,eleje könnyű mint az állat....
Én mióta gyerek van,teljesen lehiggadtam a vezetésben,és mielőtt valami meggondolatlanságot csinálok,mindig eszembe jut,hogy este aput hazavárják!
YEES
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12929 Dátum:
2011 Január 31, 15:01:19 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Január 31, 14:35:38
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12928 Dátum:
2011 Január 31, 14:35:38 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 31, 12:12:38
télen, nyárigumival, minusz fokokban...
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12927 Dátum:
2011 Január 31, 13:02:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 31, 12:24:47
Most ezen ne kezdjünk moralizalni, mert ez az autó ezerszer forgalomképesebb, mint a keskenyített, ültetett trailer queenek.
nem is láttál vele télen, 140-nel menni.. Bug-Inra is csak trailer queen lesz, itthonra meg krúzolni tökéletes
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12926 Dátum:
2011 Január 31, 12:46:10 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Január 31, 12:20:38
Kobozzuk el a kocsit.
életveszélyes fospisztoly nekem nem kell! bármelyik pillanatban megszorulhat a hátsókerék csapágya amit nem hegesztett meg villannyal és akkor átsodródik egy iskolásokat szállító busz elé mely mögött egy folyékony gázt szállító tartálykocsi megy és kész a tömegkatasztrófa Ezek után lehet hogy Stunt igazából egy tálib terrorista ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12925 Dátum:
2011 Január 31, 12:41:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 22:56:05
Még egy utolsó.
http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I
Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
Oldalak:
1
...
229
230
231
232
233
[
234
]
235
236
237
238
239
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...