www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:00:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3389886 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12964 Dátum: 2011 Február 01, 21:56:49 »

minek kézifék? Grin
itt a kép

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12963 Dátum: 2011 Február 01, 21:55:07 »


Befordítani a seggét.  Grin
az megy gázadásra is nem?
 Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12962 Dátum: 2011 Február 01, 21:54:01 »

minek kézifék? Grin


Befordítani a seggét.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12961 Dátum: 2011 Február 01, 21:53:14 »

értem én, hogy te servenyótót építesz Grin de én inkább maradnék a faktorilukhoz közelebb, amúgy érdekel minden megoldásod hátha én is okosabb leszek tőle!
minek kézifék? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12960 Dátum: 2011 Február 01, 21:53:14 »

csak az E30 orr motoros, így hátra nem kevesebb erő kell? Roll Eyes

De. Meg fékerő elosztója is van. Meg fékrásegítő.  Roll Eyes

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12959 Dátum: 2011 Február 01, 21:51:01 »

konzol bent van már
értem én, hogy te servenyótót építesz Grin de én inkább maradnék a faktorilukhoz közelebb, amúgy érdekel minden megoldásod hátha én is okosabb leszek tőle!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12958 Dátum: 2011 Február 01, 21:45:42 »

hídról lefele mi? Huh Roll Eyes

konzol bent van már

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12957 Dátum: 2011 Február 01, 21:43:29 »

szerintem nem oldja meg a Stunt problémáját


egy kérdés a Porsche 550 mivel fékeződött? (ne a James Dean-ére gondoljatok, mert az semmivel)
elöl hátul dob Roll Eyes

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12956 Dátum: 2011 Február 01, 21:42:16 »


Vagy egy E30 318-as BMW. Nagyon jó féke van és elöl akkora tárcsája minta  bogárnak, hátul meg kisebb dobféke. És a tömege is nagyobb.

Ennek ellenére egy hátsó tárcsa segíthet. De egy jó dob is.  Wink
csak az E30 orr motoros, így hátra nem kevesebb erő kell? Roll Eyes
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12955 Dátum: 2011 Február 01, 21:41:02 »

hidro
hídról lefele mi? Huh Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12954 Dátum: 2011 Február 01, 21:40:32 »

szerintem nem oldja meg a Stunt problémáját


egy kérdés a Porsche 550 mivel fékeződött? (ne a James Dean-ére gondoljatok, mert az semmivel)


Vagy egy E30 318-as BMW. Nagyon jó féke van és elöl akkora tárcsája minta  bogárnak, hátul meg kisebb dobféke. És a tömege is nagyobb.

Ennek ellenére egy hátsó tárcsa segíthet. De egy jó dob is.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12953 Dátum: 2011 Február 01, 21:40:13 »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12952 Dátum: 2011 Február 01, 21:39:52 »

még egy dolog (egy kérdés)
a rögzítőféket hogyan oldod meg? vagy ez a golf gti hátsó nyerge?
hidro

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12951 Dátum: 2011 Február 01, 21:39:38 »

Kíváncsi leszek rá, mert most is azt gondolom, hogy nem a dobfék méretével, vagy melegedésével van a baj, hanem nem jut elég fékerő a hátsó tengelyre.
majd tesztelem aztán beszámolok,összes nyereg fel van ujitva,uj betétek csövek, tárcsák,föfék,hidros kézi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12950 Dátum: 2011 Február 01, 21:39:20 »

én igy oldom meg

<beszúrt kép törölve>
még egy dolog (egy kérdés)
a rögzítőféket hogyan oldod meg? vagy ez a golf gti hátsó nyerge?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12949 Dátum: 2011 Február 01, 21:37:58 »

én igy oldom meg

<beszúrt kép törölve>
szerintem nem oldja meg a Stunt problémáját


egy kérdés a Porsche 550 mivel fékeződött? (ne a James Dean-ére gondoljatok, mert az semmivel)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #12948 Dátum: 2011 Február 01, 21:37:17 »

én igy oldom meg

<beszúrt kép törölve>
Ez is hirtelen jó kis költség... persze, aki meg szeretne állni az ruházzon be.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12947 Dátum: 2011 Február 01, 21:35:48 »

én igy oldom meg

<beszúrt kép törölve>

Kíváncsi leszek rá, mert most is azt gondolom, hogy nem a dobfék méretével, vagy melegedésével van a baj, hanem nem jut elég fékerő a hátsó tengelyre.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12946 Dátum: 2011 Február 01, 21:35:42 »

én igy oldom meg

<beszúrt kép törölve>

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12945 Dátum: 2011 Február 01, 21:35:22 »

Fékkel kapcsolatban, emlegetett múltkor valaki typ3 féket hátra. Ez miben különbözik a bogárétól?
szélesebb, könnyebb szerelni
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12944 Dátum: 2011 Február 01, 21:34:26 »

Fékkel kapcsolatban, emlegetett múltkor valaki typ3 féket hátra. Ez miben különbözik a bogárétól?


Ezen már túl vagyunk, nekem az van fent. SEMMIVEL sem lett jobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12943 Dátum: 2011 Február 01, 21:33:17 »

én igy oldom meg


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12942 Dátum: 2011 Február 01, 21:32:46 »

Fékkel kapcsolatban, emlegetett múltkor valaki typ3 féket hátra. Ez miben különbözik a bogárétól?
betétbe ás dobba munka h.be    nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #12941 Dátum: 2011 Február 01, 21:31:44 »

  egy terhelés függő hátsó fékerőszabályzó kéne,
 én a 17mm munkahenger helyett az elsőfék 22mm -esét tettem be de kanyarba eccer kéccer megviccelt Roll Eyes
igaz az életemet is megmentette a 4es főúton  akkorát fékeztem hogy egy pillanatra megláttam a jövőt Grin
 most 19mm-es van hátul és a fékpedálnál az-az izé Roll Eyes
Fékkel kapcsolatban, emlegetett múltkor valaki typ3 féket hátra. Ez miben különbözik a bogárétól?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12940 Dátum: 2011 Február 01, 19:39:25 »


Nem azzal van a baj, hogy a dob nem fog, mert ha kézifékkel rásegítek, akkor sokkal jobban megáll.
Az a baj, hogy relatíve nagy fékerő van elöl, az már blokkol, de hátul még elférne egy kis fékerő blokkolás nélkül.
Az aránnyal van a baj.
  egy terhelés függő hátsó fékerőszabályzó kéne,
 én a 17mm munkahenger helyett az elsőfék 22mm -esét tettem be de kanyarba eccer kéccer megviccelt Roll Eyes
igaz az életemet is megmentette a 4es főúton  akkorát fékeztem hogy egy pillanatra megláttam a jövőt Grin
 most 19mm-es van hátul és a fékpedálnál az-az izé Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12939 Dátum: 2011 Február 01, 19:30:38 »

Hátra tárcsa?


Nem azzal van a baj, hogy a dob nem fog, mert ha kézifékkel rásegítek, akkor sokkal jobban megáll.
Az a baj, hogy relatíve nagy fékerő van elöl, az már blokkol, de hátul még elférne egy kis fékerő blokkolás nélkül.
Az aránnyal van a baj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12938 Dátum: 2011 Február 01, 19:29:00 »


Inkább egy állítható nyomáskorlátozós fékerőelosztó.
Hátra tárcsa?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12937 Dátum: 2011 Február 01, 19:27:15 »

Brothers VW hengerfejeivel valakinek volt már tapasztalata? Vagy esetleg valakinek van?

Konkrétan erre gondolok én : http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=652346


Korrekt cégnek tartják őket, nem nagyon van rossz feedback-jük a seller/vendor topikban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12936 Dátum: 2011 Február 01, 19:25:34 »

nem lehet megoldás egy nagyobb fékmunkahengerek beépítése hátra?



Inkább egy állítható nyomáskorlátozós fékerőelosztó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12935 Dátum: 2011 Február 01, 19:21:59 »


Valójában nem a stabilitással van a gond, számomra is meglepő módon sokkal stabilabb, mint a typ3-as volt 140-150 környékén. Pedig azonos gátlók vannak/voltak bennük, valószínűleg a typ3-as nagyobb tömegű kasztniját nem fogta meg ilyen jól a koni és hiába volt annak is leültetve az eleje azért puhább és komfortosabb volt.
Ez keményebb, feszesebben van az úton, nem könnyül el az eleje és kanyarodni is jól kanyarodik, a baj a fékkel van.
Azzal sem az, hogy nem eléggé fog, hanem az a baj, hogy az eleje nagyon könnyű, hamar blokkol, a hátuljára meg úgy érzem nem visz ki elég fékerőt.

nem lehet megoldás egy nagyobb fékmunkahengerek beépítése hátra?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12934 Dátum: 2011 Február 01, 19:19:14 »

150 körül stabil a gép?


Valójában nem a stabilitással van a gond, számomra is meglepő módon sokkal stabilabb, mint a typ3-as volt 140-150 környékén. Pedig azonos gátlók vannak/voltak bennük, valószínűleg a typ3-as nagyobb tömegű kasztniját nem fogta meg ilyen jól a koni és hiába volt annak is leültetve az eleje azért puhább és komfortosabb volt.
Ez keményebb, feszesebben van az úton, nem könnyül el az eleje és kanyarodni is jól kanyarodik, a baj a fékkel van.
Azzal sem az, hogy nem eléggé fog, hanem az a baj, hogy az eleje nagyon könnyű, hamar blokkol, a hátuljára meg úgy érzem nem visz ki elég fékerőt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #12933 Dátum: 2011 Január 31, 21:13:19 »

Brothers VW hengerfejeivel valakinek volt már tapasztalata? Vagy esetleg valakinek van?

Konkrétan erre gondolok én : http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=652346

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #12932 Dátum: 2011 Január 31, 20:12:23 »

stunt, az oettinger matricát mikor téped le?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12931 Dátum: 2011 Január 31, 16:25:16 »

Most ezen ne kezdjünk moralizalni, mert ez az autó ezerszer forgalomképesebb, mint a keskenyített, ültetett trailer queenek.
De ez is igaz am !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12930 Dátum: 2011 Január 31, 16:24:06 »

Most a motortól elvonatkoztatva,ezek a felvételek eléggé olyan kamikaze akcióknak tűnnek! Wink
Országút,150-160km/h,szembejövő forgalom,előzések,kanyarok,közben kamerával felvétel készül,maga az autó egy elavult konstrukció,nem ehhez a teljesítményhez méretezett,ekkora sebességhez komolytalan fékrendszer,eleje könnyű mint az állat.... Undecided
Én mióta gyerek van,teljesen lehiggadtam a vezetésben,és mielőtt valami meggondolatlanságot csinálok,mindig eszembe jut,hogy este aput hazavárják! Roll Eyes Wink
YEES

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #12929 Dátum: 2011 Január 31, 15:01:19 »

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12928 Dátum: 2011 Január 31, 14:35:38 »

télen, nyárigumival, minusz fokokban...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12927 Dátum: 2011 Január 31, 13:02:00 »

Most ezen ne kezdjünk moralizalni, mert ez az autó ezerszer forgalomképesebb, mint a keskenyített, ültetett trailer queenek.

nem is láttál vele télen, 140-nel menni.. Bug-Inra is csak trailer queen lesz, itthonra meg krúzolni tökéletes Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12926 Dátum: 2011 Január 31, 12:46:10 »

Kobozzuk el a kocsit. Grin
életveszélyes fospisztoly nekem nem kell! bármelyik pillanatban megszorulhat a hátsókerék csapágya amit nem hegesztett meg villannyal és akkor átsodródik egy iskolásokat szállító busz elé mely mögött egy folyékony gázt szállító tartálykocsi megy és kész a tömegkatasztrófa  Ezek után lehet hogy Stunt igazából egy tálib terrorista ?
 Roll Eyes

Sompi
« Hozzászólás #12925 Dátum: 2011 Január 31, 12:41:06 »

Még egy utolsó.

http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I


Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.