www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:04:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3389917 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12924 Dátum: 2011 Január 31, 12:24:47 »

télen, nyárigumival, minusz fokokban...

Most ezen ne kezdjünk moralizalni, mert ez az autó ezerszer forgalomképesebb, mint a keskenyített, ültetett trailer queenek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12923 Dátum: 2011 Január 31, 12:20:38 »

télen, nyárigumival, minusz fokokban...
Kobozzuk el a kocsit. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12922 Dátum: 2011 Január 31, 12:12:38 »

Most a motortól elvonatkoztatva,ezek a felvételek eléggé olyan kamikaze akcióknak tűnnek! Wink
Országút,150-160km/h,szembejövő forgalom,előzések,kanyarok,közben kamerával felvétel készül,maga az autó egy elavult konstrukció,nem ehhez a teljesítményhez méretezett,ekkora sebességhez komolytalan fékrendszer,eleje könnyű mint az állat.... Undecided
Én mióta gyerek van,teljesen lehiggadtam a vezetésben,és mielőtt valami meggondolatlanságot csinálok,mindig eszembe jut,hogy este aput hazavárják! Roll Eyes Wink

télen, nyárigumival, minusz fokokban...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #12921 Dátum: 2011 Január 31, 12:03:53 »

Még egy utolsó.

http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I


Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
Most a motortól elvonatkoztatva,ezek a felvételek eléggé olyan kamikaze akcióknak tűnnek! Wink
Országút,150-160km/h,szembejövő forgalom,előzések,kanyarok,közben kamerával felvétel készül,maga az autó egy elavult konstrukció,nem ehhez a teljesítményhez méretezett,ekkora sebességhez komolytalan fékrendszer,eleje könnyű mint az állat.... Undecided
Én mióta gyerek van,teljesen lehiggadtam a vezetésben,és mielőtt valami meggondolatlanságot csinálok,mindig eszembe jut,hogy este aput hazavárják! Roll Eyes Wink
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12920 Dátum: 2011 Január 31, 11:24:45 »


Alakfelismerő progi van egyébként, úgy hívják, hogy "goggles". Lefényképezed vele pl. a Halászbástyát és kis gondolkodás után kiírja, hogy "Fisherman's Bastion".
Tök jó játék, egészen jól felismeri a dolgokat.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12919 Dátum: 2011 Január 31, 11:08:09 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12918 Dátum: 2011 Január 31, 11:07:01 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12917 Dátum: 2011 Január 31, 10:19:15 »

íbéj Roll Eyes
meglett közben
http://www.pacificcustoms.com

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12916 Dátum: 2011 Január 31, 10:04:44 »

Amerikai alkatrészes honlapot keresek!
rendeltem már onnan, de elfelejtettem a címet.
nem a thesamba.com.
Köszi.

íbéj Roll Eyes

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12915 Dátum: 2011 Január 31, 09:44:23 »

Amerikai alkatrészes honlapot keresek!
rendeltem már onnan, de elfelejtettem a címet.
nem a thesamba.com.
Köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #12914 Dátum: 2011 Január 31, 09:33:47 »

Még egy utolsó.

http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I


Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.

Ez nem semmi!! Gratulálok!! (irigyvagyokszmájli...) Grin Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #12913 Dátum: 2011 Január 31, 08:27:07 »

Még egy utolsó.

http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I


Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
Kezfogas

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12912 Dátum: 2011 Január 31, 07:23:19 »

Még egy utolsó.

http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I


Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
150 körül stabil a gép?

Aki nem lép egyszerre......
Süni
« Hozzászólás #12911 Dátum: 2011 Január 31, 00:13:36 »

Tátva maradt a szám.  Shocked
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12910 Dátum: 2011 Január 30, 23:22:43 »

Még egy utolsó.

http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I


Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.

a többiek szerintem elsírták magukat, amikor 140-nel elhúztál mellettük :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12909 Dátum: 2011 Január 30, 23:02:33 »

Még egy utolsó.

http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I


Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.

Nagyon fasza! Nagyon kivancsi vagyok mar ra, milyen eloben!!

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12908 Dátum: 2011 Január 30, 22:56:05 »

Még egy utolsó.

http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I


Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #12907 Dátum: 2011 Január 30, 21:36:15 »


A karbi hangos a fej és a tengely miatt. Kipu csendes.
Szia!
Én nem szoktam ide irni de megnéztem a videot és élmény a hangja amikor parkettezel egyet. Gyönyörüen gyorsul nem dadog,nagyon nagy élmény hallgatni.Gyönyörü a karbi hang!!
Tudom nehéz megállni de ne rugd szét,végig kisértem a munkádat, gratulálok.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12906 Dátum: 2011 Január 30, 21:29:37 »

akkor csak engem basztak át a Lacikáék vele... pedig elnyomkodtam volna már akkor neki... Evil


Az új hengereknek, pláne az általam is kedvelt Kolbeschmidt 85.5-ösnek mostanában annyira durva a hónolása, mintha egy lépcsőt kihagytak volna. Na, azt kell járatni, mert rosszul adja le a hőt a dugattyú a hengerfalra, meg melegszik is a durva felület miatt, stb.

Ha a hengerek rendben vannak, akkor nem kell nagyon túlspilázni.
 Grin
 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12905 Dátum: 2011 Január 30, 21:27:57 »

A szíjat ti is így cserélitek? Grin
http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA
namenjapicsába! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12904 Dátum: 2011 Január 30, 21:23:47 »

Egyébként a járatást én sem viszem túlzásba... Az Oxyboxernek minden alkatrésze szép volt az őszi megbontás után. Semmi rendellenes kopás...

akkor csak engem basztak át a Lacikáék vele... pedig elnyomkodtam volna már akkor neki... Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #12903 Dátum: 2011 Január 30, 21:23:33 »

A szíjat ti is így cserélitek? Grin
http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12902 Dátum: 2011 Január 30, 21:22:40 »

Egyébként a járatást én sem viszem túlzásba... Az Oxyboxernek minden alkatrésze szép volt az őszi megbontás után. Semmi rendellenes kopás...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12901 Dátum: 2011 Január 30, 21:07:29 »

Hát azt kell mondjam, hogy az autóm job negyedmérföldön, mint egy 2008-as Renault Megane turbo RS 225 lóerővel.

nekem ez annak tűnt... Wink





A Megane-t is ezzel a módszerrel mértem. A módszer meg elég pontos és megismételhető.
Ráadásul a Megane értékei eléggé egybevágnak a mások által mért valós negyedmérföldes idővel.

Persze belekötni bele lehet mindenbe.
Én azonban örülök neki, ráadásul tudom, hogy még a finomítás miket szokott jelenteni a használhatóság és a teljesítmény terén.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12900 Dátum: 2011 Január 30, 21:02:12 »

De valamilyen szinten abban a motorban már van km. Henger dugó meg ezek már futottak pár ezret. Igaz hogy a vezérlése ami a lelke azt kéne bejáratni ami új, de biztos tudja mit csinál. Smiley

Örülök, hogy mindenki jobban tudja, én láttam a motort, én raktam össze, én járattam, mellesleg járműgépész vagyok és kenéstechnikai szakmérnök és jarműfenntartásból írtam a diplomámat, de azért magyarázzátok el nyugodtan.

A bogárhátú gyári könyve is írja, hogy nem kell a motort járatni, ennek a háttere az, hogy pontos volt a megmunkálás és illesztés, valamint nagyon túl volt méretezve a maximális fordulatszámhoz képest.

A motor, amennyiben pontosan vannak illesztve a siklócsapágyak, tehát pontos a gépmuka akkor nem a csapágy (ami nekem új volt) miatt igényel bejáratást, hanem a henger / dugó párosítása és a hónolás felületi minősége miatt. Ebben nekem 7000 km volt, tehát nem volt új.

A vezérlés megint csak nem érzékeny itt, legfeljebb a tőke - tengely kapcsolata, ennek összejáratását a hengerfej gyártója (Steve Tims), valamint Jake Raby és a Scat technical helpdesk-je útmutatásai alapján csináltam. Kicsit még túl is játszottam, mert mindenki 30 perc "work hardening" process-t javasolt, én csináltam majdnem egy órát. Ez is csak a dupla rugók miatt érdekes esetemben, ezért is kértem  Steve Tims segítségét.
Ő azt mondta, hogy a fej nem igényel semmi bejáratást, a szelepvezetőket úgy illesztette, van aki új fejjel azonnal versenyez.

Ezután több olajcserével járattam a motort emelt és változtatott fordulaton, majd amikor bekerült akkor 10 km-t nagyon óvatosan mentem, de nem a járatás, hanem az olajrendszer miatt, majd 20-30-at normál tempóban.

Ma pedig párszor megnyomtam, de soha nem tovább, mint 30-40 másodperc úgy, hogy az olajhőfok 80 fokos volt.


Mindazonáltal lehet, hogy szétesik a motor a francba, hiszen nem látom hol van zárvány az alkatrészekben, ami most adja meg majd magát, vagy egy harmadik felharmonikustól mikor reped meg egy dugattyú és dönt szét mindent, de leszarom, én csináltam, én is fogom kijavítani.

Úgyhogy nyugsi, buksi.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 30, 21:03:50 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #12899 Dátum: 2011 Január 30, 20:34:28 »

szerintem nem, főleg annak a tudatában, hogy ma így nyomta neki, 10 km meg pár órás járatgatás után Roll Eyes
Nekem mikor elkészült az 1776, 1000km-ig nem pörgettem 2500-3000 fölé... Roll Eyes

De valamilyen szinten abban a motorban már van km. Henger dugó meg ezek már futottak pár ezret. Igaz hogy a vezérlése ami a lelke azt kéne bejáratni ami új, de biztos tudja mit csinál. Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12898 Dátum: 2011 Január 30, 20:23:47 »

Ebben egyetértünk. De őszintén, szerinted mire jön a gyorsulós szezon, ez a motor még menni fog?  Evil


szerintem nem, főleg annak a tudatában, hogy ma így nyomta neki, 10 km meg pár órás járatgatás után Roll Eyes
Nekem mikor elkészült az 1776, 1000km-ig nem pörgettem 2500-3000 fölé... Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12897 Dátum: 2011 Január 30, 20:17:03 »


Nem vont le senki messzemenő következtetéseket.
Hát azt kell mondjam, hogy az autóm job negyedmérföldön, mint egy 2008-as Renault Megane turbo RS 225 lóerővel.

nekem ez annak tűnt... Wink



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12896 Dátum: 2011 Január 30, 19:19:03 »

ja hát ez csak egy Bécs melletti kis falusi buli szokott lenni Wink
akkor ott egy kis snapsz meg bier után észre se vennék hogy nincs ott  Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12895 Dátum: 2011 Január 30, 19:17:57 »

kösszi! ebbe szerelmes meg vagyok: http://kep.tar.hu/vw1966/50634777/37694612#2
ja hát ez csak egy Bécs melletti kis falusi buli szokott lenni Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12894 Dátum: 2011 Január 30, 19:14:05 »

kösszi! ebbe szerelmes meg vagyok: http://kep.tar.hu/vw1966/50634777/37694612#2

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12893 Dátum: 2011 Január 30, 19:07:54 »

lécci küld el nekem nagy felbontásban lécci!!
http://kep.tar.hu/vw1966/50634777?o=96#2
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12892 Dátum: 2011 Január 30, 18:39:17 »


Az enyémbe a kadronnal 160-nál még simán lehetett beszélgetni.
a kadronnal már 60nál sem lehet beszélgetni tee!! Jezusom ...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12891 Dátum: 2011 Január 30, 18:32:44 »

Venni kéne hátra két értelmes gumit  Evil
Najó... tudod csak irigykedek  Wink
Nem semmi... azt hittem halkabb lesz ez a kipuf.
Az enyémbe a kadronnal 160-nál még simán lehetett beszélgetni.
vagy csak a hang csalóka
Na de a lényeg, hogy gratulálok hozzá, ez a gép nagy alázós lesz a szezonba, ha addig nem rúgod szét az agyát  Cheesy


A karbi hangos a fej és a tengely miatt. Kipu csendes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12890 Dátum: 2011 Január 30, 18:30:36 »


http://felix03.jimdo.com/zweivergaseranlagen-im-%C3%BCberblick-1/tde-tuning/

Ez a Theo Decker féle szett. Talán Solex karbival?!


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12889 Dátum: 2011 Január 30, 18:28:38 »

Maxinak!
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>


lécci küld el nekem nagy felbontásban lécci!!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12888 Dátum: 2011 Január 30, 18:28:32 »

Ez a Theo Decker féle szett. Talán Solex karbival?!

Ez szép. Az Oettinger gyári rudazata is ilyen alul fekvő volt. De ez milyen karbi, bébi dell?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12887 Dátum: 2011 Január 30, 18:27:52 »

 Wink


Francia csajokat!  Grin

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #12886 Dátum: 2011 Január 30, 18:24:07 »

egyesben tiszta aszfalton folyamatosan elforgatja a hátsó 195-ös gumikat. Nem nyikkantja, nem megkapar, hanem túlpörög.
Venni kéne hátra két értelmes gumit  Evil
Najó... tudod csak irigykedek  Wink
Nem semmi... azt hittem halkabb lesz ez a kipuf.
Az enyémbe a kadronnal 160-nál még simán lehetett beszélgetni.
vagy csak a hang csalóka
Na de a lényeg, hogy gratulálok hozzá, ez a gép nagy alázós lesz a szezonba, ha addig nem rúgod szét az agyát  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12885 Dátum: 2011 Január 30, 18:23:10 »

Maxinak!
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>



Ez szép. Az Oettinger gyári rudazata is ilyen alul fekvő volt. De ez milyen karbi, bébi dell?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.419 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.