www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:04:11
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
230
231
232
233
234
[
235
]
236
237
238
239
240
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3389917 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12924 Dátum:
2011 Január 31, 12:24:47 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 31, 12:12:38
télen, nyárigumival, minusz fokokban...
Most ezen ne kezdjünk moralizalni, mert ez az autó ezerszer forgalomképesebb, mint a keskenyített, ültetett trailer queenek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12923 Dátum:
2011 Január 31, 12:20:38 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 31, 12:12:38
télen, nyárigumival, minusz fokokban...
Kobozzuk el a kocsit.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12922 Dátum:
2011 Január 31, 12:12:38 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Január 31, 12:03:53
Most a motortól elvonatkoztatva,ezek a felvételek eléggé olyan kamikaze akcióknak tűnnek!
Országút,150-160km/h,szembejövő forgalom,előzések,kanyarok,közben kamerával felvétel készül,maga az autó egy elavult konstrukció,nem ehhez a teljesítményhez méretezett,ekkora sebességhez komolytalan fékrendszer,eleje könnyű mint az állat....
Én mióta gyerek van,teljesen lehiggadtam a vezetésben,és mielőtt valami meggondolatlanságot csinálok,mindig eszembe jut,hogy este aput hazavárják!
télen, nyárigumival, minusz fokokban...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12921 Dátum:
2011 Január 31, 12:03:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 22:56:05
Még egy utolsó.
http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I
Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
Most a motortól elvonatkoztatva,ezek a felvételek eléggé olyan kamikaze akcióknak tűnnek!
Országút,150-160km/h,szembejövő forgalom,előzések,kanyarok,közben kamerával felvétel készül,maga az autó egy elavult konstrukció,nem ehhez a teljesítményhez méretezett,ekkora sebességhez komolytalan fékrendszer,eleje könnyű mint az állat....
Én mióta gyerek van,teljesen lehiggadtam a vezetésben,és mielőtt valami meggondolatlanságot csinálok,mindig eszembe jut,hogy este aput hazavárják!
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12920 Dátum:
2011 Január 31, 11:24:45 »
Idézetet írta: Protheus - 2011 Január 31, 11:07:01
Alakfelismerő progi van egyébként, úgy hívják, hogy "goggles". Lefényképezed vele pl. a Halászbástyát és kis gondolkodás után kiírja, hogy "Fisherman's Bastion".
Tök jó játék, egészen jól felismeri a dolgokat.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12919 Dátum:
2011 Január 31, 11:08:09 »
Idézetet írta: Protheus - 2011 Január 31, 11:07:01
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12918 Dátum:
2011 Január 31, 11:07:01 »
Buzi, aki fékez! :-)))
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12917 Dátum:
2011 Január 31, 10:19:15 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 31, 10:04:44
íbéj
meglett közben
http://www.pacificcustoms.com
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12916 Dátum:
2011 Január 31, 10:04:44 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 31, 09:44:23
Amerikai alkatrészes honlapot keresek!
rendeltem már onnan, de elfelejtettem a címet.
nem a thesamba.com.
Köszi.
íbéj
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12915 Dátum:
2011 Január 31, 09:44:23 »
Amerikai alkatrészes honlapot keresek!
rendeltem már onnan, de elfelejtettem a címet.
nem a thesamba.com.
Köszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
TBK001
Hozzászólások: 29087
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12914 Dátum:
2011 Január 31, 09:33:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 22:56:05
Még egy utolsó.
http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I
Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
Ez nem semmi!! Gratulálok!! (irigyvagyokszmájli...)
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12913 Dátum:
2011 Január 31, 08:27:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 22:56:05
Még egy utolsó.
http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I
Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12912 Dátum:
2011 Január 31, 07:23:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 22:56:05
Még egy utolsó.
http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I
Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
150 körül stabil a gép?
Aki nem lép egyszerre......
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12911 Dátum:
2011 Január 31, 00:13:36 »
Tátva maradt a szám.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12910 Dátum:
2011 Január 30, 23:22:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 22:56:05
Még egy utolsó.
http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I
Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
a többiek szerintem elsírták magukat, amikor 140-nel elhúztál mellettük :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12909 Dátum:
2011 Január 30, 23:02:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 22:56:05
Még egy utolsó.
http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I
Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
Nagyon fasza! Nagyon kivancsi vagyok mar ra, milyen eloben!!
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12908 Dátum:
2011 Január 30, 22:56:05 »
Még egy utolsó.
http://www.youtube.com/watch?v=oENLlLB9V9I
Azt hiszem ezen lehet látni, hogy a kettes mennyire gyilkos. 40-től majdnem 100-ig kb 4 másodperc.
A harmadik meg lazán tart 130-ig, ott sem sokat gondolkodik a gép.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12907 Dátum:
2011 Január 30, 21:36:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 18:32:44
A karbi hangos a fej és a tengely miatt. Kipu csendes.
Szia!
Én nem szoktam ide irni de megnéztem a videot és élmény a hangja amikor parkettezel egyet. Gyönyörüen gyorsul nem dadog,nagyon nagy élmény hallgatni.Gyönyörü a karbi hang!!
Tudom nehéz megállni de ne rugd szét,végig kisértem a munkádat, gratulálok.
Aki nem lép egyszerre......
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12906 Dátum:
2011 Január 30, 21:29:37 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 30, 21:23:47
akkor csak engem basztak át a Lacikáék vele... pedig elnyomkodtam volna már akkor neki...
Az új hengereknek, pláne az általam is kedvelt Kolbeschmidt 85.5-ösnek mostanában annyira durva a hónolása, mintha egy lépcsőt kihagytak volna. Na, azt kell járatni, mert rosszul adja le a hőt a dugattyú a hengerfalra, meg melegszik is a durva felület miatt, stb.
Ha a hengerek rendben vannak, akkor nem kell nagyon
túlspilázni
.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12905 Dátum:
2011 Január 30, 21:27:57 »
Idézetet írta: martonmany - 2011 Január 30, 21:23:33
A szíjat ti is így cserélitek?
http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA
namenjapicsába! :-PP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12904 Dátum:
2011 Január 30, 21:23:47 »
Idézetet írta: callook - 2011 Január 30, 21:22:40
Egyébként a járatást én sem viszem túlzásba... Az Oxyboxernek minden alkatrésze szép volt az őszi megbontás után. Semmi rendellenes kopás...
akkor csak engem basztak át a Lacikáék vele... pedig elnyomkodtam volna már akkor neki...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12903 Dátum:
2011 Január 30, 21:23:33 »
A szíjat ti is így cserélitek?
http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12902 Dátum:
2011 Január 30, 21:22:40 »
Egyébként a járatást én sem viszem túlzásba... Az Oxyboxernek minden alkatrésze szép volt az őszi megbontás után. Semmi rendellenes kopás...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12901 Dátum:
2011 Január 30, 21:07:29 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 30, 20:17:03
Hát azt kell mondjam, hogy az autóm job negyedmérföldön, mint egy 2008-as Renault Megane turbo RS 225 lóerővel.
nekem ez annak tűnt...
A Megane-t is ezzel a módszerrel mértem. A módszer meg elég pontos és megismételhető.
Ráadásul a Megane értékei eléggé egybevágnak a mások által mért valós negyedmérföldes idővel.
Persze belekötni bele lehet mindenbe.
Én azonban örülök neki, ráadásul tudom, hogy még a finomítás miket szokott jelenteni a használhatóság és a teljesítmény terén.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12900 Dátum:
2011 Január 30, 21:02:12 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 30, 20:34:28
De valamilyen szinten abban a motorban már van km. Henger dugó meg ezek már futottak pár ezret. Igaz hogy a vezérlése ami a lelke azt kéne bejáratni ami új, de biztos tudja mit csinál.
Örülök, hogy mindenki jobban tudja, én láttam a motort, én raktam össze, én járattam, mellesleg járműgépész vagyok és kenéstechnikai szakmérnök és jarműfenntartásból írtam a diplomámat, de azért magyarázzátok el nyugodtan.
A bogárhátú gyári könyve is írja, hogy nem kell a motort járatni, ennek a háttere az, hogy pontos volt a megmunkálás és illesztés, valamint nagyon túl volt méretezve a maximális fordulatszámhoz képest.
A motor, amennyiben pontosan vannak illesztve a siklócsapágyak, tehát pontos a gépmuka akkor nem a csapágy (ami nekem új volt) miatt igényel bejáratást, hanem a henger / dugó párosítása és a hónolás felületi minősége miatt. Ebben nekem 7000 km volt, tehát nem volt új.
A vezérlés megint csak nem érzékeny itt, legfeljebb a tőke - tengely kapcsolata, ennek összejáratását a hengerfej gyártója (Steve Tims), valamint Jake Raby és a Scat technical helpdesk-je útmutatásai alapján csináltam. Kicsit még túl is játszottam, mert mindenki 30 perc "work hardening" process-t javasolt, én csináltam majdnem egy órát. Ez is csak a dupla rugók miatt érdekes esetemben, ezért is kértem Steve Tims segítségét.
Ő azt mondta, hogy a fej nem igényel semmi bejáratást, a szelepvezetőket úgy illesztette, van aki új fejjel azonnal versenyez.
Ezután több olajcserével járattam a motort emelt és változtatott fordulaton, majd amikor bekerült akkor 10 km-t nagyon óvatosan mentem, de nem a járatás, hanem az olajrendszer miatt, majd 20-30-at normál tempóban.
Ma pedig párszor megnyomtam, de soha nem tovább, mint 30-40 másodperc úgy, hogy az olajhőfok 80 fokos volt.
Mindazonáltal lehet, hogy szétesik a motor a francba, hiszen nem látom hol van zárvány az alkatrészekben, ami most adja meg majd magát, vagy egy harmadik felharmonikustól mikor reped meg egy dugattyú és dönt szét mindent, de leszarom, én csináltam, én is fogom kijavítani.
Úgyhogy nyugsi, buksi.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 30, 21:03:50 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12899 Dátum:
2011 Január 30, 20:34:28 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 30, 20:23:47
szerintem nem, főleg annak a tudatában, hogy ma így nyomta neki, 10 km meg pár órás járatgatás után
Nekem mikor elkészült az 1776, 1000km-ig nem pörgettem 2500-3000 fölé...
De valamilyen szinten abban a motorban már van km. Henger dugó meg ezek már futottak pár ezret. Igaz hogy a vezérlése ami a lelke azt kéne bejáratni ami új, de biztos tudja mit csinál.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12898 Dátum:
2011 Január 30, 20:23:47 »
Idézetet írta: callook - 2011 Január 30, 17:03:45
Ebben egyetértünk. De őszintén, szerinted mire jön a gyorsulós szezon, ez a motor még menni fog?
szerintem nem, főleg annak a tudatában, hogy ma így nyomta neki, 10 km meg pár órás járatgatás után
Nekem mikor elkészült az 1776, 1000km-ig nem pörgettem 2500-3000 fölé...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12897 Dátum:
2011 Január 30, 20:17:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 16:58:25
Nem vont le senki messzemenő következtetéseket.
Hát azt kell mondjam, hogy az autóm job negyedmérföldön, mint egy 2008-as Renault Megane turbo RS 225 lóerővel.
nekem ez annak tűnt...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12896 Dátum:
2011 Január 30, 19:19:03 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 30, 19:17:57
ja hát ez csak egy Bécs melletti kis falusi buli szokott lenni
akkor ott egy kis snapsz meg bier után észre se vennék hogy nincs ott
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12895 Dátum:
2011 Január 30, 19:17:57 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 30, 19:14:05
kösszi! ebbe szerelmes meg vagyok:
http://kep.tar.hu/vw1966/50634777/37694612#2
ja hát ez csak egy Bécs melletti kis falusi buli szokott lenni
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12894 Dátum:
2011 Január 30, 19:14:05 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 30, 19:07:54
http://kep.tar.hu/vw1966/50634777?o=96#2
kösszi! ebbe szerelmes meg vagyok:
http://kep.tar.hu/vw1966/50634777/37694612#2
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12893 Dátum:
2011 Január 30, 19:07:54 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 30, 18:28:38
lécci küld el nekem nagy felbontásban lécci!!
http://kep.tar.hu/vw1966/50634777?o=96#2
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12892 Dátum:
2011 Január 30, 18:39:17 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Január 30, 18:24:07
Az enyémbe a kadronnal 160-nál még simán lehetett beszélgetni.
a kadronnal már 60nál sem lehet beszélgetni tee!!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12891 Dátum:
2011 Január 30, 18:32:44 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Január 30, 18:24:07
Venni kéne hátra két értelmes gumit
Najó... tudod csak irigykedek
Nem semmi... azt hittem halkabb lesz ez a kipuf.
Az enyémbe a kadronnal 160-nál még simán lehetett beszélgetni.
vagy csak a hang csalóka
Na de a lényeg, hogy gratulálok hozzá, ez a gép nagy alázós lesz a szezonba, ha addig nem rúgod szét az agyát
A karbi hangos a fej és a tengely miatt. Kipu csendes.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12890 Dátum:
2011 Január 30, 18:30:36 »
http://felix03.jimdo.com/zweivergaseranlagen-im-%C3%BCberblick-1/tde-tuning/
Idézetet írta: callook - 2011 Január 30, 18:28:32
Ez a Theo Decker féle szett. Talán Solex karbival?!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12889 Dátum:
2011 Január 30, 18:28:38 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 30, 18:18:02
Maxinak!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
lécci küld el nekem nagy felbontásban lécci!!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12888 Dátum:
2011 Január 30, 18:28:32 »
Ez a Theo Decker féle szett. Talán Solex karbival?!
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 18:23:10
Ez szép. Az Oettinger gyári rudazata is ilyen alul fekvő volt. De ez milyen karbi, bébi dell?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12887 Dátum:
2011 Január 30, 18:27:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 18:21:46
Francia csajokat!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12886 Dátum:
2011 Január 30, 18:24:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 17:35:43
egyesben tiszta aszfalton folyamatosan elforgatja a hátsó 195-ös gumikat. Nem nyikkantja, nem megkapar, hanem túlpörög.
Venni kéne hátra két értelmes gumit
Najó... tudod csak irigykedek
Nem semmi... azt hittem halkabb lesz ez a kipuf.
Az enyémbe a kadronnal 160-nál még simán lehetett beszélgetni.
vagy csak a hang csalóka
Na de a lényeg, hogy gratulálok hozzá, ez a gép nagy alázós lesz a szezonba, ha addig nem rúgod szét az agyát
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12885 Dátum:
2011 Január 30, 18:23:10 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 30, 18:18:02
Maxinak!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ez szép. Az Oettinger gyári rudazata is ilyen alul fekvő volt. De ez milyen karbi, bébi dell?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
230
231
232
233
234
[
235
]
236
237
238
239
240
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...