www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 01:53:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
231
232
233
234
235
[
236
]
237
238
239
240
241
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3391021 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12884 Dátum:
2011 Január 30, 18:21:46 »
Idézetet írta: brez - 2011 Január 30, 18:16:19
Az az arc, aki részegen belga csajokat szekál, mert akkor már hallottam róla....
Francia csajokat!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12883 Dátum:
2011 Január 30, 18:18:02 »
Maxinak!
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12882 Dátum:
2011 Január 30, 18:16:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 18:10:11
A váltót féltem. Meg van ez a soproni csávó, nem akarja küldeni a váltó kereszt tartót. Amikor nem kellett, mert gyenge volt a motorom, akkor adta volna, most meg nem küldi.
A V&R-on dobogóra hajtok tuning kategóriában! Talán a harmadik hely meglesz, a soproni frankenstein oxyboxert leütöm.
Az az arc, aki részegen belga csajokat szekál, mert akkor már hallottam róla....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12881 Dátum:
2011 Január 30, 18:10:11 »
Idézetet írta: brez - 2011 Január 30, 17:55:13
Én felajánlok egy pár ilyen célra félrerakott gumit, ha lefüstölöd őket V and R-on....
A váltót féltem. Meg van ez a soproni csávó, nem akarja küldeni a váltó kereszt tartót. Amikor nem kellett, mert gyenge volt a motorom, akkor adta volna, most meg nem küldi.
A V&R-on dobogóra hajtok tuning kategóriában! Talán a harmadik hely meglesz, a soproni frankenstein oxyboxert leütöm.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12880 Dátum:
2011 Január 30, 17:55:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 17:35:43
Ami még tervben van, hogy elmegyek beállítani a karbikat, egy AFR mérésre, majd teljesítménymérőpad.
Aztán be akarok próbálni a 32-es venturik helyett 34-eseket, mert ehhez a motorhoz 36-osakat javasolt a hengerfej gyártója, tehát még itt nyerhetek pár lovat, felsőbb tartományban. Ha alul nem bukok észrevehetően, akkor valóban az a jó.
Egyébként ez a motor most olyan erős, hogy meggurítom egyesben, kiengedem a kuplungot teljesen, majd padlóra rúgom a pedált és egyesben tiszta aszfalton folyamatosan elforgatja a hátsó 195-ös gumikat. Nem nyikkantja, nem megkapar, hanem túlpörög.
Én felajánlok egy pár ilyen célra félrerakott gumit, ha lefüstölöd őket V and R-on....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12879 Dátum:
2011 Január 30, 17:45:43 »
Idézetet írta: callook - 2011 Január 30, 17:03:45
Ebben egyetértünk. De őszintén, szerinted mire jön a gyorsulós szezon, ez a motor még menni fog?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12878 Dátum:
2011 Január 30, 17:35:43 »
Ami még tervben van, hogy elmegyek beállítani a karbikat, egy AFR mérésre, majd teljesítménymérőpad.
Aztán be akarok próbálni a 32-es venturik helyett 34-eseket, mert ehhez a motorhoz 36-osakat javasolt a hengerfej gyártója, tehát még itt nyerhetek pár lovat, felsőbb tartományban. Ha alul nem bukok észrevehetően, akkor valóban az a jó.
Egyébként ez a motor most olyan erős, hogy meggurítom egyesben, kiengedem a kuplungot teljesen, majd padlóra rúgom a pedált és egyesben tiszta aszfalton folyamatosan elforgatja a hátsó 195-ös gumikat. Nem nyikkantja, nem megkapar, hanem túlpörög.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12877 Dátum:
2011 Január 30, 17:03:45 »
Ebben egyetértünk. De őszintén, szerinted mire jön a gyorsulós szezon, ez a motor még menni fog?
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 30, 16:48:25
szerintem is annak tunik, de nem vonnek le belole messzemeno kovetkezteteseket... Majd a hivatalosbol
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12876 Dátum:
2011 Január 30, 16:58:25 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 30, 16:48:25
de nem vonnek le belole messzemeno kovetkezteteseket... Majd a hivatalosbol
Nem vont le senki messzemenő következtetéseket.
Még be sincs állítva a motor, csak beraktam 150-es főfúvókákat, de majd a lambda érték a fékpadon megmondja mi van.
Vagy elmegyek valakihez aki tud AFR-t mérni.
Az előgyújtást meg beállítottam 7 fokra és állítottam egy szinkront gyorsba, ennyi volt.
Így elsőre azonban én elégedett vagyok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12875 Dátum:
2011 Január 30, 16:50:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 16:37:04
Persze, a rendes mérés az igazi, azonban a Renault mért ideje (neten több helyen fent van) 14.7 (nekem 14.86) és ha azonos helyen méred, akkor nagyjából azonos eredmény jön ki, ha nem rontasz el valamit. Nézegettem én is, pontosan indul (telefon mozgás érzékelője, gyorsulásmérője indítja) GPS-ről veszi a sebesség és távolság jelet. Ha megnézed, hogy hol pittyenti be a 402 métert, akkor tízből tízszer pontosan ott pittyenti be.
Én azt mondom, hogy elég pontos.
Aha, en is letoltottem ilyen programot az iphone-ra de eddig nem volt bizodalmam benne, ki se probaltam... Na majd most
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12874 Dátum:
2011 Január 30, 16:48:25 »
Idézetet írta: callook - 2011 Január 30, 16:28:30
Többféle kalkulátorral kisérleteztem. Elég nagy szórással 60-90 LE közé saccolta a motoromat ezzel a negyedmérföldes idővel...
Egyébként Stunt ideje nekem reálisnak tűnik... Ha az elfuserált 100 lóerömmel 15:2-t tudok, akkor 120-130-nak illene 14:5 alá menni...
szerintem is annak tunik, de nem vonnek le belole messzemeno kovetkezteteseket... Majd a hivatalosbol
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12873 Dátum:
2011 Január 30, 16:48:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 16:17:53
Egy kép.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12872 Dátum:
2011 Január 30, 16:47:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 16:04:54
http://www.youtube.com/watch?v=lC6P-xjWxqQ
http://www.youtube.com/watch?v=BbUwVbzJ4mg&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=eOh5wiASz1I&feature=mfu_in_order&list=UL
Grat nagyon szépen megy.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12871 Dátum:
2011 Január 30, 16:45:47 »
Igényesség
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 16:38:57
Puccoskodás.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12870 Dátum:
2011 Január 30, 16:38:57 »
Idézetet írta: callook - 2011 Január 30, 16:21:42
Fordítsd már meg a jobb oldali légszűrő betétjét! Az a rohadt illesztés ne kifelé álljon!
Puccoskodás.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12869 Dátum:
2011 Január 30, 16:37:49 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 30, 16:24:27
Van loeromero is. Azt nem probaltad ki?
)
Nem tudok pontos tömeget.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12868 Dátum:
2011 Január 30, 16:37:04 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 30, 16:20:22
Azert a telefonos negyedmerfoldbe nem nagyon hinnek...
Persze, a rendes mérés az igazi, azonban a Renault mért ideje (neten több helyen fent van) 14.7 (nekem 14.86) és ha azonos helyen méred, akkor nagyjából azonos eredmény jön ki, ha nem rontasz el valamit. Nézegettem én is, pontosan indul (telefon mozgás érzékelője, gyorsulásmérője indítja) GPS-ről veszi a sebesség és távolság jelet. Ha megnézed, hogy hol pittyenti be a 402 métert, akkor tízből tízszer pontosan ott pittyenti be.
Én azt mondom, hogy elég pontos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12867 Dátum:
2011 Január 30, 16:29:29 »
Meggyőző.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12866 Dátum:
2011 Január 30, 16:28:30 »
Többféle kalkulátorral kisérleteztem. Elég nagy szórással 60-90 LE közé saccolta a motoromat ezzel a negyedmérföldes idővel...
Egyébként Stunt ideje nekem reálisnak tűnik... Ha az elfuserált 100 lóerömmel 15:2-t tudok, akkor 120-130-nak illene 14:5 alá menni...
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 30, 16:24:27
Van loeromero is. Azt nem probaltad ki?
)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12865 Dátum:
2011 Január 30, 16:24:27 »
Idézetet írta: callook - 2011 Január 30, 16:22:58
Enyémen próbaltuk haverral Fertőszentmiklós után. Ott 15:2 volt az időm, telefonnal 15:4
Van loeromero is. Azt nem probaltad ki?
)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12864 Dátum:
2011 Január 30, 16:22:58 »
Enyémen próbaltuk haverral Fertőszentmiklós után. Ott 15:2 volt az időm, telefonnal 15:4 (Az átlépő egyezett)
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 30, 16:20:22
Azert a telefonos negyedmerfoldbe nem nagyon hinnek...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12863 Dátum:
2011 Január 30, 16:21:42 »
Fordítsd már meg a jobb oldali légszűrő betétjét! Az a rohadt illesztés ne kifelé álljon!
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 16:19:23
És egy motor.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12862 Dátum:
2011 Január 30, 16:20:22 »
Idézetet írta: callook - 2011 Január 30, 15:36:23
Genyó vagyok és lelövöm a poént... Csak, hogy ne tudjon a tulaj dicsekedni...
Stunt mért 1/4 mérföldes időt a friss motorjával...
Eredmény: 14:49
Elsőre nem szar
Azert a telefonos negyedmerfoldbe nem nagyon hinnek...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12861 Dátum:
2011 Január 30, 16:19:23 »
És egy motor.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12860 Dátum:
2011 Január 30, 16:18:36 »
Mégegy.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12859 Dátum:
2011 Január 30, 16:17:53 »
Egy kép.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12858 Dátum:
2011 Január 30, 16:12:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 16:04:54
http://www.youtube.com/watch?v=lC6P-xjWxqQ
http://www.youtube.com/watch?v=BbUwVbzJ4mg&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=eOh5wiASz1I&feature=mfu_in_order&list=UL
Az autó óra szerint 140-nél 132-vel megy, 100-nál 95-tel.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12857 Dátum:
2011 Január 30, 16:08:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 16:05:46
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12856 Dátum:
2011 Január 30, 16:05:46 »
Idézetet írta: tazoli49 - 2011 Január 30, 16:03:40
Mi az app neve? Letölteném.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12855 Dátum:
2011 Január 30, 16:04:54 »
http://www.youtube.com/watch?v=lC6P-xjWxqQ
http://www.youtube.com/watch?v=BbUwVbzJ4mg&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=eOh5wiASz1I&feature=mfu_in_order&list=UL
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12854 Dátum:
2011 Január 30, 16:03:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 16:01:07
programmal
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 30, 16:08:27 írta tazoli49
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12853 Dátum:
2011 Január 30, 16:01:07 »
Hát azt kell mondjam, hogy az autóm job negyedmérföldön, mint egy 2008-as Renault Megane turbo RS 225 lóerővel.
Itt vannak az adatok, telefonnal mérve, ugyanazzal a programmal:
Renault:
14.86@132.47
km/h 1/8 9.55@107km/h 100 km/h@9.01s 160 km/h@18.9s
Dudu kocsi:
14.496@139.75
km/h 1/8 9.51@119.9 km/h 100 km/h@8.51 160 km/h@20.04 s
A 160-at a Renault sport 1.05 mp-cel hamarabb éri el.
Egy kicsit jó érzés ez, ennyi munka után.
Vannak videók is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12852 Dátum:
2011 Január 30, 15:36:23 »
Genyó vagyok és lelövöm a poént... Csak, hogy ne tudjon a tulaj dicsekedni...
Stunt mért 1/4 mérföldes időt a friss motorjával...
Eredmény: 14:49
Elsőre nem szar
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12851 Dátum:
2011 Január 30, 14:31:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 13:53:06
Tegnap esti utamon az egyik levegőszűrőről (Dragon filter = taiwan) elveszett a szárnyas anya. Rá akarok tenni egy 6-os anyát, hát vazeg, nem 6x1-es a menet (metrikus normál) hanem 6 x 1.25, hogy ne lehessen rátenni normál anyát.
Nem nagyon találok rá semmi magyarázatot, csak azt, hogy könnyebb (kevesebb fordulat kell) rácsavarni, de az önzáró képessége rosszabb, könnyebben lecsavarodik, ami meg is történt. Ha már nem jó a normál menet, akkor tettek volna egy 6 x 0.75-es finommenetet akkor legalább nehezebben csavarodott volna le.
Buzi kínaiak.
nekem meg letört az a fül amin a menetes rész van (azt hiszem K&N amit nekem felraktunk)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12850 Dátum:
2011 Január 30, 13:53:06 »
Tegnap esti utamon az egyik levegőszűrőről (Dragon filter = taiwan) elveszett a szárnyas anya. Rá akarok tenni egy 6-os anyát, hát vazeg, nem 6x1-es a menet (metrikus normál) hanem 6 x 1.25, hogy ne lehessen rátenni normál anyát.
Nem nagyon találok rá semmi magyarázatot, csak azt, hogy könnyebb (kevesebb fordulat kell) rácsavarni, de az önzáró képessége rosszabb, könnyebben lecsavarodik, ami meg is történt. Ha már nem jó a normál menet, akkor tettek volna egy 6 x 0.75-es finommenetet akkor legalább nehezebben csavarodott volna le.
Buzi kínaiak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12849 Dátum:
2011 Január 30, 12:59:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 30, 12:56:10
Támaszd ki a gázkart egy alátéttel az ütköztető csavarnál, akkor emelt fordulaton jár. Az jobb, mint alapjáraton, mert itt egyrészt dús a keverék, másrészt kicsi az olajnyomás és szóróolajzás is kevés van.
ugy járt 2000es fordulaton
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12848 Dátum:
2011 Január 30, 12:56:45 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 30, 12:14:02
van utálom mint a szart...mert egyedül nem könnyü le fel rakni amugy egy nagy falapon van
Ja, én is utálom rárakni, levenni, nekem is a sógorom szokott segíteni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12847 Dátum:
2011 Január 30, 12:56:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 30, 11:32:49
Ma is járt 1 órát mi elött berakom majd olajcsere szelepállitás
http://www.youtube.com/watch?v=TpUNoqhwsm0
Támaszd ki a gázkart egy alátéttel az ütköztető csavarnál, akkor emelt fordulaton jár. Az jobb, mint alapjáraton, mert itt egyrészt dús a keverék, másrészt kicsi az olajnyomás és szóróolajzás is kevés van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12846 Dátum:
2011 Január 30, 12:14:02 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 30, 12:01:20
nincs egy motor szerelő állványod?
kurva bizalom gerjesztő ahogy a földön ugráltatod.
van utálom mint a szart...mert egyedül nem könnyü le fel rakni amugy egy nagy falapon van
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12845 Dátum:
2011 Január 30, 12:01:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 30, 11:32:49
Ma is járt 1 órát mi elött berakom majd olajcsere szelepállitás
http://www.youtube.com/watch?v=TpUNoqhwsm0
nincs egy motor szerelő állványod?
kurva bizalom gerjesztő ahogy a földön ugráltatod.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak:
1
...
231
232
233
234
235
[
236
]
237
238
239
240
241
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...