www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 04:39:40
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
233
234
235
236
237
[
238
]
239
240
241
242
243
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3394783 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12804 Dátum:
2011 Január 28, 11:41:38 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 28, 11:05:36
gyere ide a XI-be, itthon döglök influenzában, kíváncsi vagyok a hangjára
Most engedtem le az olajat, a rövidebb olajszűrő kell, mert a kipufogó érinti, de amúgy az összes cső rendesen rajta van és minden rendben lévőnek látszik.
Ez az első 200-300 km terhelése nagyon kell a frissen összerakott motornak, hogy szépen összeálljon minden, a gyűrűk, a csapágyak, ilyenkor még a hangja is szelidül, de sajnos a CroMo nyomórudak miatt van egy jellegzetes szelephangja, pláne akkor, amikor a motor már meleg, de az olaj és a nyomórudak még nem annyira. Amikor minden felmelegszik, akkor megint csendesül egy kicsit.
Ez persze az utastérben nem hallható, ott csak a weberek szuszognak és fordulaton olyan torokhang van, hogy mindjárt benyel valamit.
Amikor szépen krúzolok 100-110-zel, akkor csendes, igazi utazóautó...de milyet lép onnan....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12803 Dátum:
2011 Január 28, 11:19:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 10:47:14
Nagyon tetszik!!
Alig várom a videót
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12802 Dátum:
2011 Január 28, 11:05:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 10:59:18
meg menni kell vele egy keveset,
gyere ide a XI-be, itthon döglök influenzában, kíváncsi vagyok a hangjára
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12801 Dátum:
2011 Január 28, 10:59:18 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 28, 10:55:46
Videót követelünk
Csinálj róla mert kíváncsi vagyok nagyon!
Lesz video, de kell egy olajcsere, meg menni kell vele egy keveset, hogy jól összeálljon és legyen bizalmam hozzá.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12800 Dátum:
2011 Január 28, 10:55:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 10:47:14
Emberek, voltam kint egy tesztkörre.
Nem találok szavakat, annyira megy a gép. A 3.78-as hosszúváltó átkozott rövidnek tűnik, pillanatok alatt 160-nal megy és kettesben gázadásra elforgatja a kereket ezek a száraz, de sóporos úton.
Az is meglepetés, hogy mennyire forog, milyen hangja van, de a legnagyobb meglepetés, hogy alul sem gyengébb semmivel, 1500-tól terhelhető és egyenletesen húz 5000-ig, ahol még menne, mint az állat, de nem mertem forgatni, nehogy ledobjon egy csövet, vagy valami. Még többször kell ellenőrizni, bilincseket utánhúzni, stb.
Olyat tol, mint a tehervonat, nem hittem volna, hogy van ilyen, eddig csak álmodoztam ilyen motorról.
A motor teljesen más, mint a 85 lovas Oettinger volt, nem azért mert erősebb MINDENHOL, hanem mert a karaktere és a hangja, olyan az utastérben, hogy beszarsz, mintha egy sportkocsiban mennél.
Nagyon tetszik!!
Videót követelünk
Csinálj róla mert kíváncsi vagyok nagyon!
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12799 Dátum:
2011 Január 28, 10:47:14 »
Emberek, voltam kint egy tesztkörre.
Nem találok szavakat, annyira megy a gép. A 3.78-as hosszúváltó átkozott rövidnek tűnik, pillanatok alatt 160-nal megy és kettesben gázadásra elforgatja a kereket ezek a száraz, de sóporos úton.
Az is meglepetés, hogy mennyire forog, milyen hangja van, de a legnagyobb meglepetés, hogy alul sem gyengébb semmivel, 1500-tól terhelhető és egyenletesen húz 5000-ig, ahol még menne, mint az állat, de nem mertem forgatni, nehogy ledobjon egy csövet, vagy valami. Még többször kell ellenőrizni, bilincseket utánhúzni, stb.
Olyat tol, mint a tehervonat, nem hittem volna, hogy van ilyen, eddig csak álmodoztam ilyen motorról.
A motor teljesen más, mint a 85 lovas Oettinger volt, nem azért mert erősebb MINDENHOL, hanem mert a karaktere és a hangja, olyan az utastérben, hogy beszarsz, mintha egy sportkocsiban mennél.
Nagyon tetszik!!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12798 Dátum:
2011 Január 28, 10:41:21 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 28, 10:27:08
egy ilyen motor eljönne pestről gyomára? vagy félúton szétrepülne?
A tartósság is lényeg.
Nem kell rúgni, és akkor nem repülne szét. ha kiveszed a 195 lóerőt, akkor az élettartama 10-20 percekben mérhető, szerintem.
100-zal viszont elgurulgat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12797 Dátum:
2011 Január 28, 10:27:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 10:23:52
http://www.youtube.com/watch?v=9868ihgGVk8
1603 ccm 195 LE@7700
egy ilyen motor eljönne pestről gyomára? vagy félúton szétrepülne?
A tartósság is lényeg.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12796 Dátum:
2011 Január 28, 10:25:14 »
http://www.youtube.com/watch?v=v15y0b480GY&feature=related
11.58 sec
1603 ccm
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12795 Dátum:
2011 Január 28, 10:23:52 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 28, 10:05:34
http://www.youtube.com/watch?v=K8lAJFjMuAU&feature=related
98 ló
http://www.youtube.com/watch?v=9868ihgGVk8
1603 ccm 195 LE@7700
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12794 Dátum:
2011 Január 28, 10:05:34 »
http://www.youtube.com/watch?v=K8lAJFjMuAU&feature=related
98 ló
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12793 Dátum:
2011 Január 28, 09:51:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 09:19:38
Én azt mondom, hogy meg lehet csinálni az 1200-est 60-70 lovasra, hiszen az 1641-est is megcsinálják 200 lovasra (keress rá: screaming mouse engine).
Viszont tudni kell, hogy mihez kell nyúlni. A tengely maxinak okés, nem kell nagyobb, azonban a hengerfejen nagyot kell okosítani és dupla karbi kell.
Ez az ALAP. Ha ezek megvannak, akkor lehet gondolkozni minden egyében.
Ekkor talán lesz értelme az elektromos AC-nek és a megsz. nélküli gyújtásnak. DE még ekkor is elvan ezek nélkül, simán.
Kicsit úgy érzem, hogy maxi visszafelé indul el. Nagy karter, de nincs nagy lökettérfogat, se nagy fordulat, szellőző, de még nem kell, a tengely magyarázható, mert nem kell megint szétnyitni a blokkot...
Most a update2 az lesz alkatrész gyűjtögetés szempontjából, hogy:
-1pár 1,3-as dupla szívós hengerfej.
-Duplakarbi, Empi 34
-blokk szellőztető
-elektronikus gyújtás
-nagyobb olajteknő
-könnyített lendkerék.
És így már lesz értelme és haszna minden alkatrésznek.
És az 1200ccm, nekem ideális, mert
-rövid váltóm van, és nem is akarok másikat.
-mindenki a nagyobb 1600+ccm fogalakozik, én megpróbálom kihozni a legtöbbet ebből.
Az meg hogy úgy megy mint egy "kopott AB-s" az maga a röhej, márcsak azért is mert 1,6-ról lett volt a váltás és van viszonyítási alapom, és ha jól tudom régen volt "gyári" tuning szett 1,2-es re a 30lovasra meg a 34 lovasra is. És azok voltak olyan 50Le körül, és abba nem volt másik terngely+himba, és sallangok.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12792 Dátum:
2011 Január 28, 09:41:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 09:19:38
Én azt mondom, hogy meg lehet csinálni az 1200-est 60-70 lovasra, hiszen az 1641-est is megcsinálják 200 lovasra (keress rá: screaming mouse engine).
Viszont tudni kell, hogy mihez kell nyúlni. A tengely maxinak okés, nem kell nagyobb, azonban a hengerfejen nagyot kell okosítani és dupla karbi kell.
Ez az ALAP. Ha ezek megvannak, akkor lehet gondolkozni minden egyében.
Ekkor talán lesz értelme az elektromos AC-nek és a megsz. nélküli gyújtásnak. DE még ekkor is elvan ezek nélkül, simán.
Kicsit úgy érzem, hogy maxi visszafelé indul el. Nagy karter, de nincs nagy lökettérfogat, se nagy fordulat, szellőző, de még nem kell, a tengely magyarázható, mert nem kell megint szétnyitni a blokkot...
7700 et forog.....kánaán
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12791 Dátum:
2011 Január 28, 09:37:19 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 28, 06:33:35
csak a hegesztéssel óvatosan, mert a dekli könnyen vetemedik ám
Avi, a legkisebb fokozaton.
Meg nem én csinálom. hanem akinek ez a szakmája.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12790 Dátum:
2011 Január 28, 09:19:38 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 27, 22:18:32
igen de 500e költesz akkos sem fog jobban menni mine egy kopott 1300as ab
mig 1600 bol kicsikarsz 76 lovat
Én azt mondom, hogy meg lehet csinálni az 1200-est 60-70 lovasra, hiszen az 1641-est is megcsinálják 200 lovasra (keress rá: screaming mouse engine).
Viszont tudni kell, hogy mihez kell nyúlni. A tengely maxinak okés, nem kell nagyobb, azonban a hengerfejen nagyot kell okosítani és dupla karbi kell.
Ez az ALAP. Ha ezek megvannak, akkor lehet gondolkozni minden egyében.
Ekkor talán lesz értelme az elektromos AC-nek és a megsz. nélküli gyújtásnak. DE még ekkor is elvan ezek nélkül, simán.
Kicsit úgy érzem, hogy maxi visszafelé indul el. Nagy karter, de nincs nagy lökettérfogat, se nagy fordulat, szellőző, de még nem kell, a tengely magyarázható, mert nem kell megint szétnyitni a blokkot...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12789 Dátum:
2011 Január 28, 09:12:53 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Január 27, 21:01:13
Stunt!
Azon gondolkodom (mióta beírtad), hogy vajon a régi/első verziójú 2110-es motoroddal mit tudott volna művelni csak a HF változtatás? Mennyit dobott volna rá a ~80 LE-re?
Először is 85.4 LE
, és engem is foglakoztat, mert szerintem nagyon jó lett volna azzal is. Én azt mondom, hogy plusz 20 lóerő és plusz 1000 fordulat.
Ha a hengerfej áramlástanilag jó, akkor a 276-os tengely nem kicsi, ahogy azt már említettem, a Porsche 911 2.7 SC-nek is 276-os tengelye volt és nem (sokkal) nagyobb szelepei.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12788 Dátum:
2011 Január 28, 09:10:32 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 27, 21:19:49
Ezt a fejet mennyire lenne érdemes megvenni az 1914-es motorra??? Repedést írja az eladó ez mennyire befolyásolhat??? Vagy inkább nem érdemes bele fogni mert drága lesz mire megcsinálják?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1066580
Ez egy 40x35.5-ös 041-es fej, ráadásul repedt. Én azt mondom nem érdemes, az egyetlen dolog, hogy Jeff Denham csinálta (talán) és ő benne van a top5 hengerfejesben a Világon.
De mire ideér, meg a repedés necces azért, mert ha kiesik a szelepülék, akkor nagy a baj.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12787 Dátum:
2011 Január 28, 06:33:35 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 17:35:01
Értem.
Ki fúrtad és a linkelt kis közdarabot becsavaroztad.
Mondjuk ezt meg lehet oldani úgy is szerintem, hogy ki fúrom és oda hegesztek (igényesen
) egy csonkot.
csak a hegesztéssel óvatosan, mert a dekli könnyen vetemedik ám
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12786 Dátum:
2011 Január 27, 22:29:17 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 22:21:30
erre nagyobb összeget ne tegyél.
pedig teszek
csináltam már pár motort és ismerek képeségeket
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12785 Dátum:
2011 Január 27, 22:21:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 27, 22:18:32
igen de 500e költesz akkos sem fog jobban menni mine egy kopott 1300as ab
erre nagyobb összeget ne tegyél.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12784 Dátum:
2011 Január 27, 22:18:32 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 22:07:53
nem hiszem.
2 kezemen nem tudom megszámolni, hogy csak itt a fórumon mennyi db 1600ccm+ tuning motor van.
Viszont hogy mennyi 1200-es amibe azért van okosítás azt könnyen.
Ennyi.
igen de 500e költesz akkos sem fog jobban menni mine egy kopott 1300as ab
mig 1600 bol kicsikarsz 76 lovat
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12783 Dátum:
2011 Január 27, 22:07:53 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 27, 22:00:08
tulspilázod ez akkor 1200es marad
nem hiszem.
2 kezemen nem tudom megszámolni, hogy csak itt a fórumon mennyi db 1600ccm+ tuning motor van.
Viszont hogy mennyi 1200-es amibe azért van okosítás azt könnyen.
Ennyi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12782 Dátum:
2011 Január 27, 22:06:24 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 22:02:46
-1,7L olaj "tartály" (nem tudom hogy is nevezik ezt pontosan)
- elektromos AC.
- elektronikus gyújtás.
Közelítsük meg úgy a dolgot, hogy ha szembejönnek ezek az alkatrészek jó árasítva, akkor lecsapjak rá, és feltegyem a mocira vagy ártok vele?
nem ártasz
de nincs semmi értelme
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12781 Dátum:
2011 Január 27, 22:02:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 20:46:22
A kis 1200-esnek nem kell több olaj, mint a gyári töltet. A nagy 1600-osnak sem kell.
A 100+ lóerős
2110-esnek kell.
-1,7L olaj "tartály" (nem tudom hogy is nevezik ezt pontosan)
- elektromos AC.
- elektronikus gyújtás.
Közelítsük meg úgy a dolgot, hogy ha szembejönnek ezek az alkatrészek jó árasítva, akkor lecsapjak rá, és feltegyem a mocira vagy ártok vele?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12780 Dátum:
2011 Január 27, 22:00:08 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 21:55:54
olyannal még nem mentem így nincs viszonyítási alapom.
Csak az 1,6-os szimplához tudom hasonlítani.
tulspilázod ez akkor 1200es marad
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12779 Dátum:
2011 Január 27, 21:55:54 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 27, 21:47:42
kb annyit tudhat mint egy ab 1300as arra sem kell
olyannal még nem mentem így nincs viszonyítási alapom.
Csak az 1,6-os szimplához tudom hasonlítani.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12778 Dátum:
2011 Január 27, 21:47:42 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 18:08:40
gondolom ártani nem árt?
A másik kérdés ami felmerült bennem a +1,7L olaj?
Azt tudom, ha jól tudom hogy "túl" hűteni sem szabad az olajat, mert az ugyanolyan káros.
Vagy "jobb" lenne a kis 1200-esnek a +1,7L olaj, valami jobb 5w40-esel?
kb annyit tudhat mint egy ab 1300as arra sem kell
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12777 Dátum:
2011 Január 27, 21:46:59 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 27, 21:19:49
Ezt a fejet mennyire lenne érdemes megvenni az 1914-es motorra??? Repedést írja az eladó ez mennyire befolyásolhat??? Vagy inkább nem érdemes bele fogni mert drága lesz mire megcsinálják?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1066580
nem érdmes
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12776 Dátum:
2011 Január 27, 21:19:49 »
Ezt a fejet mennyire lenne érdemes megvenni az 1914-es motorra??? Repedést írja az eladó ez mennyire befolyásolhat??? Vagy inkább nem érdemes bele fogni mert drága lesz mire megcsinálják?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1066580
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12775 Dátum:
2011 Január 27, 21:09:39 »
+ 20-30 LE
Idézetet írta: Bill - 2011 Január 27, 21:01:13
Stunt!
Azon gondolkodom (mióta beírtad), hogy vajon a régi/első verziójú 2110-es motoroddal mit tudott volna művelni csak a HF változtatás? Mennyit dobott volna rá a ~80 LE-re?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12774 Dátum:
2011 Január 27, 21:01:13 »
Stunt!
Azon gondolkodom (mióta beírtad), hogy vajon a régi/első verziójú 2110-es motoroddal mit tudott volna művelni csak a HF változtatás? Mennyit dobott volna rá a ~80 LE-re?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12773 Dátum:
2011 Január 27, 20:46:22 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 18:08:40
gondolom ártani nem árt?
A másik kérdés ami felmerült bennem a +1,7L olaj?
Azt tudom, ha jól tudom hogy "túl" hűteni sem szabad az olajat, mert az ugyanolyan káros.
Vagy "jobb" lenne a kis 1200-esnek a +1,7L olaj, valami jobb 5w40-esel?
A kis 1200-esnek nem kell több olaj, mint a gyári töltet. A nagy 1600-osnak sem kell.
A 100+ lóerős
2110-esnek kell.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12772 Dátum:
2011 Január 27, 18:08:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 17:56:54
Egyelőre nem tudok véleményt mondani róla. Menet közben kell jónak lenni, nem állványon járatva.
Nem kell túljátszani a karter szellőzésedet, az én motorom 2110-es és várhatóan erősen 5000 felett is tud majd forogni.
A kis 1200-es ha 5000-5500-at forog akkor sem kell neki nagy szellőző rendszer...
gondolom ártani nem árt?
A másik kérdés ami felmerült bennem a +1,7L olaj?
Azt tudom, ha jól tudom hogy "túl" hűteni sem szabad az olajat, mert az ugyanolyan káros.
Vagy "jobb" lenne a kis 1200-esnek a +1,7L olaj, valami jobb 5w40-esel?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12771 Dátum:
2011 Január 27, 17:56:54 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 17:51:10
értek mindent.
akkor így csinálom meg én is. Csak nekem gyári ac-van igy ott nem.
Gyújtás elosztó milyen?
Vélemény ennyi tesztelés után?
Egyelőre nem tudok véleményt mondani róla. Menet közben kell jónak lenni, nem állványon járatva.
Nem kell túljátszani a karter szellőzésedet, az én motorom 2110-es és várhatóan erősen 5000 felett is tud majd forogni.
A kis 1200-es ha 5000-5500-at forog akkor sem kell neki nagy szellőző rendszer...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12770 Dátum:
2011 Január 27, 17:51:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 17:48:51
Igen, plusz kivezetés az AC fedélnél és a gyári betöltőnél.
értek mindent.
akkor így csinálom meg én is. Csak nekem gyári ac-van igy ott nem.
Gyújtás elosztó milyen?
Vélemény ennyi tesztelés után?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12769 Dátum:
2011 Január 27, 17:48:51 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 17:47:20
és mind a 2 oldalon van ilyened?
Igen, plusz kivezetés az AC fedélnél és a gyári betöltőnél.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12768 Dátum:
2011 Január 27, 17:47:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 17:36:11
Talán jobb is úgy.
és mind a 2 oldalon van ilyened?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12767 Dátum:
2011 Január 27, 17:36:11 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 17:35:01
Értem.
Ki fúrtad és a linkelt kis közdarabot becsavaroztad.
Mondjuk ezt meg lehet oldani úgy is szerintem, hogy ki fúrom és oda hegesztek (igényesen
) egy csonkot.
Talán jobb is úgy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12766 Dátum:
2011 Január 27, 17:35:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 17:28:55
<beszúrt kép törölve>
Ott a kis csöcs, ki van fúrva, rá van csavarozva.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 17:31:05
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=37006346218&rub1=Engine&rub2=Oil%20System,Breather%20Boxes&artnr=13189c&pn=0&sort=0&all=
Értem.
Ki fúrtad és a linkelt kis közdarabot becsavaroztad.
Mondjuk ezt meg lehet oldani úgy is szerintem, hogy ki fúrom és oda hegesztek (igényesen
) egy csonkot.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12765 Dátum:
2011 Január 27, 17:32:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 17:31:05
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=37006346218&rub1=Engine&rub2=Oil%20System,Breather%20Boxes&artnr=13189c&pn=0&sort=0&all=
Én ebbe vagyok szerelmes. Az ára elég antipatikus.
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=37006346218&rub1=Engine&rub2=Oil%20System,Breather%20Boxes&artnr=22197e&pn=0&sort=0&all=
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
233
234
235
236
237
[
238
]
239
240
241
242
243
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...