www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 10:02:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
241
242
243
244
245
[
246
]
247
248
249
250
251
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3397442 alkalommal)
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12484 Dátum:
2011 Január 09, 10:38:34 »
Az épülő blokkomhoz mekkora szelepek illenének vagy kellenének??? 1915cc, dupla karbi, w110 35/40 környékiek?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12483 Dátum:
2011 Január 08, 19:52:20 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 08, 19:20:56
szerintem jó vétel volt, a javítás költsége 1 marás ára = 5eft lesz
a többi titok, ha elárulnám meg kellene hogy öljelek!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12482 Dátum:
2011 Január 08, 19:20:56 »
Idézetet írta: somci - 2011 Január 08, 14:05:53
Jó vételt csináltál, vagy sem?
Nem értek hozzá, de ezt tudjátok
További terv?
szerintem jó vétel volt, a javítás költsége 1 marás ára = 5eft lesz
a többi titok, ha elárulnám meg kellene hogy öljelek!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12481 Dátum:
2011 Január 08, 18:24:33 »
Idézetet írta: callook - 2011 Január 08, 18:18:22
Igen, csak a himbatengelyek levétele 5 perc, a rugókat kiszereléséhez meg ki kell venni a motort és leszedni a hengerfejeket...
ok, megértettem elsőre is
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12480 Dátum:
2011 Január 08, 18:18:22 »
Igen, csak a himbatengelyek levétele 5 perc, a rugókat kiszereléséhez meg ki kell venni a motort és leszedni a hengerfejeket...
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 07, 17:42:04
ok, így van, a lényeg ugyanaz
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12479 Dátum:
2011 Január 08, 17:47:42 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 08, 16:52:53
043-as hengefejben mekkora szelepek vannak??
vagy 30/33 vagy 32/35... Ez a kettő a széria. A 043-as hengerfejből is van több féle, ez a 043 ahogy kezdődik a cikkszáma, aztán még van skétszer 3 szám utána és egy betű a legvégén.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12478 Dátum:
2011 Január 08, 17:29:27 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 08, 16:52:53
043-as hengefejben mekkora szelepek vannak??
Nem akarlak félrevezetni, de sztem alapból
40/35-ös, nagyobb szeleppel 42/37,5-ös lehet.
Nem, 33/30-tól felfelé lehet ha jól látom a cip1 katalógusban
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 08, 17:33:10 írta somci
»
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12477 Dátum:
2011 Január 08, 16:52:53 »
043-as hengefejben mekkora szelepek vannak??
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12476 Dátum:
2011 Január 08, 14:05:53 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 08, 13:22:33
90,5 hez van marva ,szerintem kifújt és megégett a henger tetejénél a töm. felület ,mikor hegesztették kiégett a tőcsavarnál és beijedtek a kis buzik
Jó vételt csináltál, vagy sem?
Nem értek hozzá, de ezt tudjátok
További terv?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12475 Dátum:
2011 Január 08, 13:22:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 08, 13:13:42
Amikor fel akarták tenni, akkor a csavarok alatt pasztázták? Nagyon szép motort akartak...
MIért kezdték ott hegeszteni, megrepedt? Ott? Vagy megijedtek, hogy a 94-es furathoz kimart nyílásnál a csavarfuratnál átszakadt?
90,5 hez van marva ,szerintem kifújt és megégett a henger tetejénél a töm. felület ,mikor hegesztették kiégett a tőcsavarnál és beijedtek a kis buzik
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12474 Dátum:
2011 Január 08, 13:13:42 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 08, 13:08:30
megjött a cucc ,hanzi meg jürgen megbeszélték hogy majd jól mekkhegesztik de .....
Amikor fel akarták tenni, akkor a csavarok alatt pasztázták? Nagyon szép motort akartak...
MIért kezdték ott hegeszteni, megrepedt? Ott? Vagy megijedtek, hogy a 94-es furathoz kimart nyílásnál a csavarfuratnál átszakadt?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12473 Dátum:
2011 Január 08, 13:08:30 »
megjött a cucc ,hanzi meg jürgen megbeszélték hogy majd jól mekkhegesztik de .....
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12472 Dátum:
2011 Január 08, 13:03:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 08, 12:45:55
Tavaly Spa-ba úgy indultam, hogy előtte keveset ment a gép, azonban ha idén EBI (Chimay) bejátszik, akkor előtte egy párezret belenyomok. És akkor nyugodtan utazok majd 130-cal végig.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12471 Dátum:
2011 Január 08, 12:45:55 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 07, 21:46:58
majd spa felé az autópályán fog behalni
szurkolok neked, hogy most már tényleg fasza legyen :-))
Tavaly Spa-ba úgy indultam, hogy előtte keveset ment a gép, azonban ha idén EBI (Chimay) bejátszik, akkor előtte egy párezret belenyomok. És akkor nyugodtan utazok majd 130-cal végig.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12470 Dátum:
2011 Január 07, 21:46:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 07, 19:55:08
Megy a motorom, ma már járattam 2 órát. Először megijedtem, hogy megint gáz lesz, mert az első 40 percben kétszer kellett szelephézagot állítani, mindig nagyobb lett, de aztán megállt, az utolsó 30 perces járatás már hibátlanul sikerült és az olajcserénél is hibátlan, tiszta olaj jött le.
majd spa felé az autópályán fog behalni
szurkolok neked, hogy most már tényleg fasza legyen :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12469 Dátum:
2011 Január 07, 19:55:08 »
Megy a motorom, ma már járattam 2 órát. Először megijedtem, hogy megint gáz lesz, mert az első 40 percben kétszer kellett szelephézagot állítani, mindig nagyobb lett, de aztán megállt, az utolsó 30 perces járatás már hibátlanul sikerült és az olajcserénél is hibátlan, tiszta olaj jött le.
Még járatom, aztán bekerül az autóba, talán jövő héten. Aztán még ott lesz egy kis móka vele, mire összeáll a kipu, olajhűtő, kartercsövek...
Az utolsó járatásnál adtam neki izmos gázfröccsöket, először megcsavarodott az ékszíj (nem volt laza!, csak kicsit olajos), majd a szelepfedélnél mindkét oldalon kifosta az olajat.
Tanulság: 5000 fordulat és 2000 ccm felett kell több karterszellőző, mert nagyon megnő a nyomás. Persze nekem meglesz, csak még nem volt rendesen összekötve, meg le volt dugózva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12468 Dátum:
2011 Január 07, 17:42:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 07, 17:32:45
A himbatengelyt kell levenni, hogy egyik rugó se legyen összenyomva, ezt mondta Shaun.
Ez kétszer két csavar, a rugót levenni kicsit
macerásabb.
ok, így van, a lényeg ugyanaz
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12467 Dátum:
2011 Január 07, 17:32:45 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 07, 13:19:45
Shaun is azt mondta evente jo cserelni vagy legalabbis telen le kell venni a hengerfejrol...
A himbatengelyt kell levenni, hogy egyik rugó se legyen összenyomva, ezt mondta Shaun.
Ez kétszer két csavar, a rugót levenni kicsit
macerásabb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12466 Dátum:
2011 Január 07, 16:12:29 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Január 07, 13:30:51
oszt meg minek? álló helyben használódik?
mondjuk egyikünk sem úgy használja az autóját, mint ez a fickó vagy shaun fogja...de szar tudni, hogy 3-4 év alatt akkor is megdöglik, ha hibátlan a motorod
mert egyfolytában feszült állapotban van a rugó, nem tesz jót neki
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12465 Dátum:
2011 Január 07, 13:30:51 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 07, 13:19:45
legalabbis telen le kell venni a hengerfejrol...
oszt meg minek? álló helyben használódik?
mondjuk egyikünk sem úgy használja az autóját, mint ez a fickó vagy shaun fogja...de szar tudni, hogy 3-4 év alatt akkor is megdöglik, ha hibátlan a motorod
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12464 Dátum:
2011 Január 07, 13:19:45 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Január 07, 13:10:15
http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=9953&page=42
aki olvasta a topicot, az már ismeri az autót. Állat a technika és abnormális a tulaj (úgy is vezet), de akkor is fura info, hogy 3 év alatt 35%-ot gyengültek a Berg dupla rugók..2 évente javasolja a cserét.
Shaun is azt mondta evente jo cserelni vagy legalabbis telen le kell venni a hengerfejrol...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12463 Dátum:
2011 Január 07, 13:10:15 »
http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=9953&page=42
aki olvasta a topicot, az már ismeri az autót. Állat a technika és abnormális a tulaj (úgy is vezet), de akkor is fura info, hogy 3 év alatt 35%-ot gyengültek a Berg dupla rugók..2 évente javasolja a cserét.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12462 Dátum:
2011 Január 06, 22:01:09 »
Tegnapelőtt volt Gene Berg halálának évfordulója. Egy kis mementó:
http://frenchysrides.com/geneberg.html
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12461 Dátum:
2011 Január 06, 21:28:53 »
Idézetet írta: péter - 2011 Január 06, 21:19:07
Itt van pár videó kipuff hangról.
http://www.youtube.com/user/vintagespeedtaiwan#p/u/22/IcMkAFL_9zs
Hú, de profi képanyag. Főleg amikor a kis vágottszemű kikapcsolja. Reméljük a kipufogójuk igényesebb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12460 Dátum:
2011 Január 06, 21:19:07 »
Itt van pár videó kipuff hangról.
http://www.youtube.com/user/vintagespeedtaiwan#p/u/22/IcMkAFL_9zs
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12459 Dátum:
2011 Január 06, 21:14:03 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 06, 19:54:17
A képen láthetó dob ez lenne
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=22678084948&rub1=Exhaust%20%2F%20Heating&rub2=Exhaust%20System%2DModified%2CMufflers%2CStandard&artnr=13938a&pn=0&sort=0&all=
??????????????????
Youtube-n nem találok róla vidit esetleg valakinek nincs a hangjáról?
Ha jó lenne a hang
http://www.youtube.com/watch?v=Kb6eTx2VwMY&feature=related
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12458 Dátum:
2011 Január 06, 19:54:17 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 05, 20:15:56
én nagyon szertem hyde out dobot nem látszik és hallkabb mint egy single out kipuff
szelepállitásnál le kell venni
<beszúrt kép törölve>
A képen láthetó dob ez lenne
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=22678084948&rub1=Exhaust%20%2F%20Heating&rub2=Exhaust%20System%2DModified%2CMufflers%2CStandard&artnr=13938a&pn=0&sort=0&all=
??????????????????
Youtube-n nem találok róla vidit esetleg valakinek nincs a hangjáról?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12457 Dátum:
2011 Január 06, 17:44:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 06, 15:40:42
Az egydobos az vagy fojt, vagy hangos.
És ez szerinted inkább fojt ? Vagy netán minkettő?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12456 Dátum:
2011 Január 06, 15:40:42 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 06, 12:49:43
az a két dob oldalirányban hogy fér el?
vagy lecsiszatolja a kerék és akkor jó lesz? :-))
Elfér, az enyém is ilyen.
Ami pedig a hangot illeti, a két dobos rendszerek tudnak halkak lenni úgy is, hogy kicsi a fojtása, mert van térfogat.
Az egydobos az vagy fojt, vagy hangos.
A Balage féle dob is csendes lesz, de ha nem, akkor azon könnyű változtatni, mert a dobot könnyű cserélni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12455 Dátum:
2011 Január 06, 13:50:05 »
Idézetet írta: PORSCHE - 2011 Január 06, 12:20:05
Az enyém most készül!Ez 40-es csőből van!
Hol csinálják vagy ki?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12454 Dátum:
2011 Január 06, 12:49:43 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Január 06, 11:39:16
Kidolgozásban azért jobb a CSP terméke
az a két dob oldalirányban hogy fér el?
vagy lecsiszatolja a kerék és akkor jó lesz? :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12453 Dátum:
2011 Január 06, 12:20:05 »
Az enyém most készül!Ez 40-es csőből van!
[a csatolmányt egy admin törölte]
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12452 Dátum:
2011 Január 06, 11:49:42 »
Nem tudom menyit nőt a cső ára, de ha annyi most is mint nyáron akkor 120e körül.
Ez a prototípus.
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 06, 11:43:25
mennyi lenne ennek a költsége ha kellene ilyen másnak is?
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 06, 11:51:27 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12451 Dátum:
2011 Január 06, 11:43:25 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Január 06, 11:39:16
Kidolgozásban azért jobb a CSP terméke
<beszúrt kép törölve>
mennyi lenne ennek a költsége ha kellene ilyen másnak is?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12450 Dátum:
2011 Január 06, 11:39:16 »
Kidolgozásban azért jobb a CSP terméke
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Január 06, 11:27:35
Link nincs véletlenül?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12449 Dátum:
2011 Január 06, 11:33:36 »
Most ép semmi.
Várom a jó időt.
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Január 06, 11:23:40
Neki mi van fenn?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12448 Dátum:
2011 Január 06, 11:27:35 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 06, 11:26:24
még nincs autón ha jól tudom, Ahnendorp másolat
Link nincs véletlenül?
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 06, 11:31:45 írta sparkafer
»
http://sparkafer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12447 Dátum:
2011 Január 06, 11:26:24 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Január 06, 11:23:40
Neki mi van fenn?
még nincs autón ha jól tudom, Ahnendorp másolat
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12446 Dátum:
2011 Január 06, 11:23:40 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 06, 11:22:21
hát ha vintage dob is hangos akkor nekem nem jó, a Balage-féle rendszert is jó lenne meghallgatni
Neki mi van fenn?
http://sparkafer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12445 Dátum:
2011 Január 06, 11:22:21 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Január 06, 06:01:56
Mivel a preferenciarendszerem megegyezik a Szűr Gabi céljaival, lehet, hogy megvárom, mit választ. Persze azért a Stuntét meghallgatom.
hát ha vintage dob is hangos akkor nekem nem jó, a Balage-féle rendszert is jó lenne meghallgatni
Oldalak:
1
...
241
242
243
244
245
[
246
]
247
248
249
250
251
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...