www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 10:02:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3397442 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #12484 Dátum: 2011 Január 09, 10:38:34 »

Az épülő blokkomhoz mekkora szelepek illenének vagy kellenének??? 1915cc, dupla karbi, w110 35/40 környékiek?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12483 Dátum: 2011 Január 08, 19:52:20 »

szerintem jó vétel volt, a javítás költsége 1 marás ára = 5eft lesz
a többi titok, ha elárulnám meg kellene hogy öljelek! Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12482 Dátum: 2011 Január 08, 19:20:56 »

Jó vételt csináltál, vagy sem? Roll Eyes Nem értek hozzá, de ezt tudjátok Tongue
További terv?
szerintem jó vétel volt, a javítás költsége 1 marás ára = 5eft lesz
a többi titok, ha elárulnám meg kellene hogy öljelek! Roll Eyes

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12481 Dátum: 2011 Január 08, 18:24:33 »

Igen, csak a himbatengelyek levétele 5 perc, a rugókat kiszereléséhez meg ki kell venni a motort és leszedni a hengerfejeket...  Wink

ok, megértettem elsőre is Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12480 Dátum: 2011 Január 08, 18:18:22 »

Igen, csak a himbatengelyek levétele 5 perc, a rugókat kiszereléséhez meg ki kell venni a motort és leszedni a hengerfejeket...  Wink

ok, így van, a lényeg ugyanaz Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12479 Dátum: 2011 Január 08, 17:47:42 »

043-as hengefejben mekkora szelepek vannak??

vagy 30/33 vagy 32/35... Ez a kettő a széria. A 043-as hengerfejből is van több féle, ez a 043 ahogy kezdődik a cikkszáma, aztán még van skétszer 3 szám utána és egy betű a legvégén.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12478 Dátum: 2011 Január 08, 17:29:27 »

043-as hengefejben mekkora szelepek vannak??
Nem akarlak félrevezetni, de sztem alapból 40/35-ös, nagyobb szeleppel 42/37,5-ös lehet.
Nem, 33/30-tól felfelé lehet ha jól látom a cip1 katalógusban
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 08, 17:33:10 írta somci »
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #12477 Dátum: 2011 Január 08, 16:52:53 »

043-as hengefejben mekkora szelepek vannak??

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12476 Dátum: 2011 Január 08, 14:05:53 »

90,5 hez van marva ,szerintem kifújt és megégett a henger tetejénél a töm. felület ,mikor hegesztették kiégett a tőcsavarnál és beijedtek a kis buzik Roll Eyes
Jó vételt csináltál, vagy sem? Roll Eyes Nem értek hozzá, de ezt tudjátok Tongue
További terv?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12475 Dátum: 2011 Január 08, 13:22:33 »

Amikor fel akarták tenni, akkor a csavarok alatt pasztázták? Nagyon szép motort akartak...  Wink

MIért kezdték ott hegeszteni, megrepedt? Ott? Vagy megijedtek, hogy a 94-es furathoz kimart nyílásnál a csavarfuratnál átszakadt?
90,5 hez van marva ,szerintem kifújt és megégett a henger tetejénél a töm. felület ,mikor hegesztették kiégett a tőcsavarnál és beijedtek a kis buzik Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12474 Dátum: 2011 Január 08, 13:13:42 »

megjött a cucc ,hanzi meg jürgen megbeszélték hogy majd jól mekkhegesztik de .....

Amikor fel akarták tenni, akkor a csavarok alatt pasztázták? Nagyon szép motort akartak...  Wink

MIért kezdték ott hegeszteni, megrepedt? Ott? Vagy megijedtek, hogy a 94-es furathoz kimart nyílásnál a csavarfuratnál átszakadt?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12473 Dátum: 2011 Január 08, 13:08:30 »

megjött a cucc ,hanzi meg jürgen megbeszélték hogy majd jól mekkhegesztik de .....

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12472 Dátum: 2011 Január 08, 13:03:44 »


Tavaly Spa-ba úgy indultam, hogy előtte keveset ment a gép, azonban ha idén EBI (Chimay) bejátszik, akkor előtte egy párezret belenyomok. És akkor nyugodtan utazok majd 130-cal végig.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12471 Dátum: 2011 Január 08, 12:45:55 »

majd spa felé az autópályán fog behalni  Evil

szurkolok neked, hogy most már tényleg fasza legyen :-))


Tavaly Spa-ba úgy indultam, hogy előtte keveset ment a gép, azonban ha idén EBI (Chimay) bejátszik, akkor előtte egy párezret belenyomok. És akkor nyugodtan utazok majd 130-cal végig.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12470 Dátum: 2011 Január 07, 21:46:58 »

Megy a motorom, ma már járattam 2 órát. Először megijedtem, hogy megint gáz lesz, mert az első 40 percben kétszer kellett szelephézagot állítani, mindig nagyobb lett, de aztán megállt, az utolsó 30 perces járatás már hibátlanul sikerült és az olajcserénél is hibátlan, tiszta olaj jött le.

majd spa felé az autópályán fog behalni  Evil

szurkolok neked, hogy most már tényleg fasza legyen :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12469 Dátum: 2011 Január 07, 19:55:08 »

Megy a motorom, ma már járattam 2 órát. Először megijedtem, hogy megint gáz lesz, mert az első 40 percben kétszer kellett szelephézagot állítani, mindig nagyobb lett, de aztán megállt, az utolsó 30 perces járatás már hibátlanul sikerült és az olajcserénél is hibátlan, tiszta olaj jött le.

Még járatom, aztán bekerül az autóba, talán jövő héten. Aztán még ott lesz egy kis móka vele, mire összeáll a kipu, olajhűtő, kartercsövek...


Az utolsó járatásnál adtam neki izmos gázfröccsöket, először megcsavarodott az ékszíj (nem volt laza!, csak kicsit olajos), majd a szelepfedélnél mindkét oldalon kifosta az olajat.
Tanulság: 5000 fordulat és 2000 ccm felett kell több karterszellőző, mert nagyon megnő a nyomás. Persze nekem meglesz, csak még nem volt rendesen összekötve, meg le volt dugózva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12468 Dátum: 2011 Január 07, 17:42:04 »


A himbatengelyt kell levenni, hogy egyik rugó se legyen összenyomva, ezt mondta Shaun.

Ez kétszer két csavar, a rugót levenni kicsit  Wink macerásabb.

ok, így van, a lényeg ugyanaz Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12467 Dátum: 2011 Január 07, 17:32:45 »

Shaun is azt mondta evente jo cserelni vagy legalabbis telen le kell venni a hengerfejrol...


A himbatengelyt kell levenni, hogy egyik rugó se legyen összenyomva, ezt mondta Shaun.

Ez kétszer két csavar, a rugót levenni kicsit  Wink macerásabb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12466 Dátum: 2011 Január 07, 16:12:29 »

oszt meg minek? álló helyben használódik? Shocked

mondjuk egyikünk sem úgy használja az autóját, mint ez a fickó vagy shaun fogja...de szar tudni, hogy 3-4 év alatt akkor is megdöglik, ha hibátlan a motorod

mert egyfolytában feszült állapotban van a rugó, nem tesz jót neki

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #12465 Dátum: 2011 Január 07, 13:30:51 »

legalabbis telen le kell venni a hengerfejrol...

oszt meg minek? álló helyben használódik? Shocked

mondjuk egyikünk sem úgy használja az autóját, mint ez a fickó vagy shaun fogja...de szar tudni, hogy 3-4 év alatt akkor is megdöglik, ha hibátlan a motorod

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12464 Dátum: 2011 Január 07, 13:19:45 »

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=9953&page=42

aki olvasta a topicot, az már ismeri az autót. Állat a technika és abnormális a tulaj (úgy is vezet), de akkor is fura info, hogy 3 év alatt 35%-ot gyengültek a Berg dupla rugók..2 évente javasolja a cserét.
Shaun is azt mondta evente jo cserelni vagy legalabbis telen le kell venni a hengerfejrol...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #12463 Dátum: 2011 Január 07, 13:10:15 »

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=9953&page=42

aki olvasta a topicot, az már ismeri az autót. Állat a technika és abnormális a tulaj (úgy is vezet), de akkor is fura info, hogy 3 év alatt 35%-ot gyengültek a Berg dupla rugók..2 évente javasolja a cserét.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #12462 Dátum: 2011 Január 06, 22:01:09 »

Tegnapelőtt volt Gene Berg halálának évfordulója. Egy kis mementó: http://frenchysrides.com/geneberg.html

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12461 Dátum: 2011 Január 06, 21:28:53 »



Hú, de profi képanyag.  Főleg amikor a kis vágottszemű kikapcsolja. Reméljük a kipufogójuk igényesebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #12460 Dátum: 2011 Január 06, 21:19:07 »

Itt van pár videó kipuff hangról.

http://www.youtube.com/user/vintagespeedtaiwan#p/u/22/IcMkAFL_9zs

Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #12459 Dátum: 2011 Január 06, 21:14:03 »


Ha jó lenne a hang  Huh
http://www.youtube.com/watch?v=Kb6eTx2VwMY&feature=related
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #12458 Dátum: 2011 Január 06, 19:54:17 »

én nagyon szertem hyde out dobot nem látszik és hallkabb mint egy single out kipuff
szelepállitásnál le kell venni

<beszúrt kép törölve>


A képen láthetó dob ez lenne http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=22678084948&rub1=Exhaust%20%2F%20Heating&rub2=Exhaust%20System%2DModified%2CMufflers%2CStandard&artnr=13938a&pn=0&sort=0&all=    ??????????????????

Youtube-n nem találok róla vidit esetleg valakinek nincs a hangjáról?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #12457 Dátum: 2011 Január 06, 17:44:46 »



Az egydobos az vagy fojt, vagy hangos.



 És ez szerinted inkább fojt ? Vagy netán minkettő?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12456 Dátum: 2011 Január 06, 15:40:42 »

az a két dob oldalirányban hogy fér el?
vagy lecsiszatolja a kerék és akkor jó lesz? :-))


Elfér, az enyém is ilyen.

Ami pedig a hangot illeti, a két dobos rendszerek tudnak halkak lenni úgy is, hogy kicsi a fojtása, mert van térfogat.
Az egydobos az vagy fojt, vagy hangos.

A Balage féle dob is csendes lesz, de ha nem, akkor azon könnyű változtatni, mert a dobot könnyű cserélni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #12455 Dátum: 2011 Január 06, 13:50:05 »

Az enyém most készül!Ez 40-es csőből van!

Hol csinálják vagy ki?  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12454 Dátum: 2011 Január 06, 12:49:43 »

Kidolgozásban azért jobb a CSP terméke


az a két dob oldalirányban hogy fér el?
vagy lecsiszatolja a kerék és akkor jó lesz? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #12453 Dátum: 2011 Január 06, 12:20:05 »

Az enyém most készül!Ez 40-es csőből van!

[a csatolmányt egy admin törölte]

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12452 Dátum: 2011 Január 06, 11:49:42 »

Nem tudom menyit nőt a cső ára, de ha annyi most is mint nyáron akkor 120e körül.
Ez a prototípus. 
mennyi lenne ennek a költsége ha kellene ilyen másnak is?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 06, 11:51:27 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12451 Dátum: 2011 Január 06, 11:43:25 »

Kidolgozásban azért jobb a CSP terméke


<beszúrt kép törölve>
mennyi lenne ennek a költsége ha kellene ilyen másnak is?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12450 Dátum: 2011 Január 06, 11:39:16 »

Kidolgozásban azért jobb a CSP terméke



Link nincs véletlenül?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12449 Dátum: 2011 Január 06, 11:33:36 »

Most ép semmi. Smiley

Várom a jó időt.
Neki mi van fenn?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12448 Dátum: 2011 Január 06, 11:27:35 »

még nincs autón ha jól tudom, Ahnendorp másolat
Link nincs véletlenül?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 06, 11:31:45 írta sparkafer »

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12447 Dátum: 2011 Január 06, 11:26:24 »

Neki mi van fenn?
még nincs autón ha jól tudom, Ahnendorp másolat
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12446 Dátum: 2011 Január 06, 11:23:40 »

hát ha vintage dob is hangos akkor nekem nem jó, a Balage-féle rendszert is jó lenne meghallgatni
Neki mi van fenn?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12445 Dátum: 2011 Január 06, 11:22:21 »

Mivel a preferenciarendszerem megegyezik a Szűr Gabi céljaival, lehet, hogy megvárom, mit választ. Persze azért a Stuntét meghallgatom.
hát ha vintage dob is hangos akkor nekem nem jó, a Balage-féle rendszert is jó lenne meghallgatni
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.