www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 09:29:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 553 554 555 556 557 [558]
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3317963 alkalommal)
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4 Dátum: 2008 Január 31, 19:47:06 »

Kicsit ollózgattam a régi hozzászólásokból:

"valaki azt írta, hogy a AS41 ben 4% az AS21-ben 2% magnézium van."

"igen, az AS21-ben több aluminium van mint az AS41-ben
ezért (elméletileg) az AS21 kevésbé melegszik
hű de rohadt okos vagyok"

"Azt most meg nem mondom, hogy magnézium van-e benne de a szilicium az amire a "S" betű utal. 
Ettől mechanikai tulajdonságai javulnak az ötvözetnek, talán keményebb lesz (menetek nem jönnek ki, csapágyfészkek nem verődnek be) de asszem ridegebb is lesz a sziliciumtól.
Ja és ha jól tudom a szilicium korrodál is ezért idővel csúnya sötétszürkés lesz a felülete az öntvénynek.
Generátortalpnál jól látható ez a kontraszt mert az "ócska" öntvényből van."

">>Akkor most melyik blokk a jobb (tuningra alkalmasabb) a 41-es vagy a 21-es?
Az AS41-es keményebb, tehát a csapágyak kevésbé fognak beverődni és a tőcsavarok kiszakadni, de az AS21-es rugalmasabb, tehát repedésre kevésbé hajlamos.
Az AS21-es újabb, a gyár ezt választotta, ezt itélte jobbnak, de case-saverrel szerelte, 8-as tőcsavarokkal.

Egyesek (USA) tuningra az AS41-est részesítik előnyben a keménysége miatt.
Az én 1915-ös blokkom AS21-es."


">>>És akkor az u.n. alumínium blokkok mit tudnak? Azon kívül, hogy jól hegeszthetök?

Azt tudják, hogy sokkal erősebbek, 40%-kal nehezebbek, cserébe ÁLLÍTÓLAG 10-ből 4 biztosan enged a porozitása miatt, mert nem valami minőségi öntvények.
Nincs vele közvetlen tapasztalatom."


« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 31, 20:02:45 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3 Dátum: 2008 Január 31, 19:26:45 »

Azt már tudom hogy a tuningolás terén egy F-s motorblokkal nem érdemes foglalkozni....
Melyik az a fajta blokk amelyet ajánlatos beszerezni, ha a fejünket mégis teljesítménynövelésre adnánk!
Emlégette valaki múltkor az AS 21 ill. AS 41 motorokat! Ezek miben külömböznek a sima AS-s egységtől?
az AS21-41 asszem a motorblokk öntvényét határozza meg , F-st hagyjuk  ,AB AR-s motorkóduval jobb nekiindulni a tunyingnak

Elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #2 Dátum: 2008 Január 31, 18:50:41 »

Azt már tudom hogy a tuningolás terén egy F-s motorblokkal nem érdemes foglalkozni....
Pontosítsunk az F-es motorokkal kapcsolatban: F1-essel nem érdemes de F2-es már teljesen jó hiszen nagy olajfuratos.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #1 Dátum: 2008 Január 31, 18:48:10 »

Azt már tudom hogy a tuningolás terén egy F-s motorblokkal nem érdemes foglalkozni....
Melyik az a fajta blokk amelyet ajánlatos beszerezni, ha a fejünket mégis teljesítménynövelésre adnánk!
Emlégette valaki múltkor az AS 21 ill. AS 41 motorokat! Ezek miben külömböznek a sima AS-s egységtől?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Dátum: 2008 Január 31, 18:45:14 »

Üdvözlet a topic minden látogatójának!
Amint az a címből következik itt kimondottan a bogár motorok tuningolásáról lenne szó! ...
(Az eredeti uzenet szerzoje Brez, a topicnyito)
« Utoljára szerkesztve: 2011 December 30, 20:01:10 írta Protheus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 553 554 555 556 557 [558]
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.