www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 19:07:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 529 530 531 532 533 [534] 535 536 537 538 539 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3337972 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #964 Dátum: 2008 április 29, 21:08:13 »

hat az 1,2-est nem tudta lenyomni varosban egy masik 1,6-os bogar.
es most az 1,6 sokkal jobban megy.
de inkabb azt mond milyen karbival probalkozzak?
holnap meg majd nezek egy gyorsulast 0rol 100ra
2weber ez nem kérdés

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #963 Dátum: 2008 április 29, 20:56:56 »

azért azt megnézném! Grin
hat az 1,2-est nem tudta lenyomni varosban egy masik 1,6-os bogar.
es most az 1,6 sokkal jobban megy.
de inkabb azt mond milyen karbival probalkozzak?
holnap meg majd nezek egy gyorsulast 0rol 100ra

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #962 Dátum: 2008 április 29, 20:49:05 »

addig megy mint a barom
azért azt megnézném! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #961 Dátum: 2008 április 29, 20:48:24 »

120 Grin



1,3as mocim kopott log ab váltó 145végre
ha 120a vége akkor jo ha forog 3000
azt nem ertem hogy megy 120-at fel gaz allasnal. es lepadlozom es semmi.
nem tudom hogy mi van vele. mert addig megy mint a barom

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #960 Dátum: 2008 április 29, 20:45:44 »

milyen karbit rakjak az 1,6-ra a 30-as helyett? meg ezt az idenyt ki kell huznom ezzel a motoral. Roll Eyes
Megy mint a barom csak azt nem ertem hogy 120nal vege van mint a botnak. vagy  ez a rovid valto miatt?
120 Grin



1,3as mocim kopott log ab váltó 145végre
ha 120a vége akkor jo ha forog 3000

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #959 Dátum: 2008 április 29, 20:42:53 »

na az 1,3 meg 1,6 is ennyit forog ne görcsölj ezen! az gyári karbi nem jó semmire(TUNINGNÁL)
még ha 1db 40solex  lenne talán!
milyen karbit rakjak az 1,6-ra a 30-as helyett? meg ezt az idenyt ki kell huznom ezzel a motoral. Roll Eyes
Megy mint a barom csak azt nem ertem hogy 120nal vege van mint a botnak. vagy  ez a rovid valto miatt?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #958 Dátum: 2008 április 29, 20:27:35 »

http://kep.tar.hu/makai11/50136198/15827196#2
ez meg az 1,2-es volt ugy hogy minden gyari volt rajta
na az 1,3 meg 1,6 is ennyit forog ne görcsölj ezen! az gyári karbi nem jó semmire(TUNINGNÁL)
még ha 1db 40solex  lenne talán!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #957 Dátum: 2008 április 29, 20:25:58 »

soha de soha nem fog neked eg y gyári motor terhelésen ennyit forogni!
üresbe én tengelyel 6500ig elforgatrom(amineks emmi értelme)lábon 5700-6000ig talán


ja és nem szivószál karbival meg 20km es szivócsvel!!
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/15827196#2
ez meg az 1,2-es volt ugy hogy minden gyari volt rajta

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #956 Dátum: 2008 április 29, 20:23:59 »

nem pont szem elott van a ora de siman elhadja a mutato az  5ezret.
szerintem jol megy. csak az a baj hogy maset nem probaltam, de nezek egy 0-rol 100ra gyorsulast. Kiss
soha de soha nem fog neked eg y gyári motor terhelésen ennyit forogni!
üresbe én tengelyel 6500ig elforgatrom(amineks emmi értelme)lábon 5700-6000ig talán


ja és nem szivószál karbival meg 20km es szivócsvel!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #955 Dátum: 2008 április 29, 20:20:49 »

5-6ezerig csak szeretnéd elforgatni!
nem pont szem elott van a ora de siman elhadja a mutato az  5ezret.
szerintem jol megy. csak az a baj hogy maset nem probaltam, de nezek egy 0-rol 100ra gyorsulast. Kiss

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #954 Dátum: 2008 április 29, 20:13:56 »

Pityubá is addig szokta  Grin Evil
ja terhelés nélkül üresbe meg mz forimérövel ami tuti nem hiteles és nekin én raktam össze motorját Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #953 Dátum: 2008 április 29, 20:09:36 »

5-6ezerig csak szeretnéd elforgatni!
Pityubá is addig szokta  Grin Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #952 Dátum: 2008 április 29, 20:08:46 »

Nekem van egy AD-s 1,6-os motorom sziplaszivos. 30as solexel, meg sport legszuro, 009-es gyujtas, 4polusu gyertyak, es teljesen nyitott kipufogo.
Nekem meg nem sikkerult 10l-es fogyasztas ala vinni, mondjuk 5-6ezerig elforog. 1-esben 45. 2-esben 70. 3dikban 100ig lehet huzatni Evil
Ugyhogy nem sok az a 13liter Lips Sealed
5-6ezerig csak szeretnéd elforgatni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #951 Dátum: 2008 április 29, 19:22:03 »

de ha azt vesszük hogy ez egy teszt fogyasztás, ahol a belét is kitaposták, sztem ahoz képest nem vészes
Nekem van egy AD-s 1,6-os motorom sziplaszivos. 30as solexel, meg sport legszuro, 009-es gyujtas, 4polusu gyertyak, es teljesen nyitott kipufogo.
Nekem meg nem sikkerult 10l-es fogyasztas ala vinni, mondjuk 5-6ezerig elforog. 1-esben 45. 2-esben 70. 3dikban 100ig lehet huzatni Evil
Ugyhogy nem sok az a 13liter Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #950 Dátum: 2008 április 29, 18:55:24 »

Az a 13 liter elég betyáros! Evil
de ha azt vesszük hogy ez egy teszt fogyasztás, ahol a belét is kitaposták, sztem ahoz képest nem vészes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #949 Dátum: 2008 április 29, 18:48:24 »

Az a 13 liter elég betyáros! Evil
Szerintem ez egy 40-es dupla Weberrel felmenne úgy 85-90 lóra.
szerintem fogyasztás csökenne Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #948 Dátum: 2008 április 29, 18:41:17 »

hát nekem az Oettinger féle GSR bogár adatai vannak meg, ezek az alábbiak:zárójelben a sima 1.6
löket*furat:                         88*74mm (85,5*69mm)
lökettérfogat:                      1799ccm (1584ccm)
teljesítmény:                       75LE 4400 ford/perc (50LE 4000)
max nyomaték:                    142Nm 2800fordulaton (108/2800)
literteljesítmény:                  41,7LE/liter (31,7LE/liter)
karburátor:                          2db Solex 32 PICB (1db Solex 34 PICT)
Motorolaj mennyiség:            5liter(2,5 liter)
gyorsulás 0-100ra                 13,1sec (18,3 sec)
a tesztfogyasztása 13,1 liter

Az a 13 liter elég betyáros! Evil
Szerintem ez egy 40-es dupla Weberrel felmenne úgy 85-90 lóra.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #947 Dátum: 2008 április 29, 18:32:02 »

senki nem látott még iylet belülről ??? tényleg kéne...  Roll Eyes
nincs benne csak szivacs!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #946 Dátum: 2008 április 29, 18:19:07 »

de ezek levannak írva valahol pontosan, hogy milyenek???
tesztek alapján egy sima 1800 ccm-es Oettinger, egy központi 34-es karbival 70 lovat teljesített.
duplával nem találtam adatot.
Ez akkor egy megbízható (tartós) tuning kialakítás igaz?
hát nekem az Oettinger féle GSR bogár adatai vannak meg, ezek az alábbiak:zárójelben a sima 1.6
löket*furat:                         88*74mm (85,5*69mm)
lökettérfogat:                      1799ccm (1584ccm)
teljesítmény:                       75LE 4400 ford/perc (50LE 4000)
max nyomaték:                    142Nm 2800fordulaton (108/2800)
literteljesítmény:                  41,7LE/liter (31,7LE/liter)
karburátor:                          2db Solex 32 PICB (1db Solex 34 PICT)
Motorolaj mennyiség:            5liter(2,5 liter)
gyorsulás 0-100ra                 13,1sec (18,3 sec)
a tesztfogyasztása 13,1 liter
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #945 Dátum: 2008 április 29, 18:06:43 »



ilyet

senki nem látott még iylet belülről ??? tényleg kéne...  Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #944 Dátum: 2008 április 29, 10:43:55 »

wob974 zöld rettenetének (Empi dual) meg Ikarus hangja van.  Grin


Na nem is.
és küllönben is lukas valahun.


 Evil

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #943 Dátum: 2008 április 29, 10:37:54 »

hegesztő. tudod , mit írunk 2 g vel ?  Evil Grin 

(bocs:)


jogos  Wink de éjfél körüli hsz-nél ilyenért szívni az ember vérét nem ér  

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #942 Dátum: 2008 április 29, 09:53:00 »

Urak! óriási szükségem lenne karterszellőztető doboz (breather box) belső metszeti rajzára. azt a nagyfajtát szeretném megcsináltatni, ami a typ4 motorokon van, gondolom egy sima aluheggesztő elbír vele, csak tudni kéne hogy néz ki belülről. eddig az az infom van, hogy csak simán ketté van osztva és valami szivacs van benne...de jó lenne róla bármilyen képanyag. kösziköszi

ilyet

hegesztő. tudod , mit írunk 2 g vel ?  Evil Grin 

(bocs:)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #941 Dátum: 2008 április 28, 23:56:59 »

Urak! óriási szükségem lenne karterszellőztető doboz (breather box) belső metszeti rajzára. azt a nagyfajtát szeretném megcsináltatni, ami a typ4 motorokon van, gondolom egy sima aluheggesztő elbír vele, csak tudni kéne hogy néz ki belülről. eddig az az infom van, hogy csak simán ketté van osztva és valami szivacs van benne...de jó lenne róla bármilyen képanyag. kösziköszi

ilyet

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
« Hozzászólás #940 Dátum: 2008 április 27, 12:40:24 »

32/35-ös a "normál" 1.6-os motornak a szelepmérete.
Ennél nagyobb szériában nem volt.
Köszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #939 Dátum: 2008 április 27, 12:36:03 »

Vagyis mekkora a nagyszelep, és mekkora a kicsi?

32/35-ös a "normál" 1.6-os motornak a szelepmérete.
Ennél nagyobb szériában nem volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #938 Dátum: 2008 április 27, 12:31:09 »

Üdv!
Most szedtük le a hengerfejet a motorról, és mint kiderült, egy  1985-ös 1.6-os mexikói van fennt. Ez nagyszelepes?

Vagyis mekkora a nagyszelep, és mekkora a kicsi?
Robpanzer
« Hozzászólás #937 Dátum: 2008 április 27, 12:30:35 »

Üdv!
Most szedtük le a hengerfejet a motorról, és mint kiderült, egy  1985-ös 1.6-os mexikói van fennt. Ez nagyszelepes?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #936 Dátum: 2008 április 27, 09:58:42 »

1850 ha minden új,csak a teste 500.És akkor kipuff,karbi még széria.Mondjuk így nem eszik 20-at.De megy mint a disznó.

Nekem is minden új. Még a CroMo hengerfej csavarok is. Nyomórúd házak, elosztót hajtó réz kerék. MINDEN, kivétel főtengely és motorblokk-ház.

A főtengely eredeti német, és első túlméreten van most. Ha jobbat akarok ennél, akkor az nem olcsó, mert sajnos a kínában gyártott ellensúlyos CroMo ötvözött tengelyek (Empi, CB Performance) nem jók, kevesebbet bírnak, mint az eredeti német.
Vannak jó főtengelyek, de azok meg drágák, mint az űrkutatás és nincs is értelme egy ilyen szintű motornál.

A motorblokkal hasonló a helyzet az alumínium házak nehezek és sokszor zárványosak vagy porózusak, a brazil utángyártott VW blokk a legjobb, de ha van egy jó AS21-es kiscsavaros blokkod, ami alapméreten van, akkor nincs értelme kicserélni.
(Talán többen olvasták anno, hogy a BMW az 1500-ast F1-es turbomotorjaihoz használt, sokat futott 1502-es BMW blokkokat gyűjtött be, mert azok már bizonyítottak, biztos nincs bennük maradó feszültség és az öntvényük hibátlan.)

Az új brazil blokk csak egy plusz hibaforrás lett volna....túl a nagyobb költségen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #935 Dátum: 2008 április 26, 20:55:39 »

1850 ha minden új,csak a teste 500.És akkor kipuff,karbi még széria.Mondjuk így nem eszik 20-at.De megy mint a disznó.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #934 Dátum: 2008 április 26, 18:16:17 »

én is ha lesz nergiám és ugy érzem h igen most jol megy gép leméretem!
ugy érzem enyim 1,6bol egész jó és használható!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #933 Dátum: 2008 április 26, 16:22:53 »

Motorépítésnél a karbi és hengerfejek a nagy tétel, ez utóbbiban a nagyobb áttételű himbasorral...
Ezekhez képest a henger/dugó, vezérműtengely már semmiség...
Nekem még a hajtórudak is drágák voltak, de mai eszemmel azt kihagynám, felesleges kiadás 140 ló alatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #932 Dátum: 2008 április 26, 16:16:17 »

nekem ne mondd, van egy excel táblám, de már nem merek belerni semmit.....ez az egy vigaszom van ha majd el tudom mondani, hogy megérte...ha nem akkor felgyújtom de tényleg  Roll Eyes

(mondjuk ezidáig én se kötöttem kompromisszumot alkatrész terén, és szintén a karbi volt a legnagyobb tétel)


meg a linkeken olyan 8-12000 euro egy motor ami nem 600e Ft közel sem....


Azért el tudok képzelni az én motoromtól jobbat.... De ez egyrészt biztos, hogy jó (nincs csalás, benne van minden alkatrész, okosan van összerakva, stb.), másrészt ezt, ilyen konfiggal máshol sem adják olcsóbban.

Nyilván vannak jobbak, sokkal drágábban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #931 Dátum: 2008 április 26, 16:12:03 »


Az én 1915-ös motorom 600 körül állt meg, mindennel. Nagyon összejön a végén az összeg, nem is gondolnád, a karbik magukban több, mint egy százas.
Mondjuk olcsóbban is ki lehet hozni, nem is biztos, hogy rosszabb lesz, de én biztosra akartam menni. Általában mindenből a jobb van benne, amiről olvastam (TheSamba), hogy nem a legtutibb, voltak benne rossz darabok (pl. Scat lifterek) azokat kerültem, stb. Így általában nem spóroltam, a motor nagyon jó lett.
Nem érdemes számolgatni.

nekem ne mondd, van egy excel táblám, de már nem merek beleírni semmit.....ez az egy vigaszom lehet, ha majd el tudom mondani én is, hogy "megérte"...ha nem akkor felgyújtom de tényleg  Roll Eyes

(mondjuk ezidáig én se kötöttem kompromisszumot alkatrész terén, és szintén a karbi volt a legnagyobb tétel)


meg a linkeken olyan 8-12000 euro egy motor ami nem 600e Ft közel sem....
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 26, 16:14:50 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #930 Dátum: 2008 április 26, 16:07:43 »

egyszer már beraktam asszem valahova, de mindegy most újra:

http://www.flat4.de/tuner.htm

nézz fel pár holnapra és biztos sokkot kapsz az áraktól


Az én 1915-ös motorom 600 körül állt meg, mindennel. Nagyon összejön a végén az összeg, nem is gondolnád, a karbik magukban több, mint egy százas.
Mondjuk olcsóbban is ki lehet hozni, nem is biztos, hogy rosszabb lesz, de én biztosra akartam menni. Általában mindenből a jobb van benne, amiről olvastam (TheSamba), hogy nem a legtutibb, voltak benne rossz darabok (pl. Scat lifterek) azokat kerültem, stb. Így általában nem spóroltam, a motor nagyon jó lett.
Nem érdemes számolgatni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #929 Dátum: 2008 április 26, 16:00:15 »

láttad az árakat is?
pont tegnap néztem ezt az oldalt!
szörnyen méreg drága....

egyszer már beraktam asszem valahova, de mindegy most újra:

http://www.flat4.de/tuner.htm

nézz fel pár holnapra és biztos sokkot kapsz az áraktól

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #928 Dátum: 2008 április 26, 15:59:02 »

jah szedtem össze több ilyen cikket,tesztet is, de nem sok derülki belőle.

Szerintem sok kiderül belőle, pl. az, hogy az 1.6 90+ lóerő nagy kamu!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #927 Dátum: 2008 április 26, 15:58:29 »

www.tafel-tuning.de

Ez is érdekes, 293-as tengely, 1.6-os 40-es IDF-fel, 32/35-ös szelepekkel 5300-as fordulaton 90 lóerő...

Nem akarok okostojás lenni, de hogy a f@szba ér el olyan töltöttségi fokot a kis szelepeken keresztül, hogy 5300-on van neki 90 lóerő, ráadásul minek a 293-as tengely, ha 5300-at forog???

Kicsit kamunak érzem. 

Hoffer jut eszembe az 1.6-os 130 lóerőssel.... Cool
láttad az árakat is?
pont tegnap néztem ezt az oldalt!
szörnyen méreg drága....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #926 Dátum: 2008 április 26, 15:57:51 »

Innen olvashatsz ki dolgokat, de az okosságok szerintem csak kevés helyen vannak publikálva. http://www.vw-1303.de/pictures/AMS_Oettinger4g.jpg


Korrekt! 2000-es motor két 40 PDSIT-vel 85 lóerős. Nincsenek elszállt adatok sem a gyorsulásnál, sem a végsebességnél. Sem a fordulatnál.

Ezt a motor öröm vezetni, az biztos!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #925 Dátum: 2008 április 26, 15:55:55 »

typ4? Az milyen betegség?  Evil Evil  Grin

ragadós  Grin Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 529 530 531 532 533 [534] 535 536 537 538 539 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.