www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:34:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 517 518 519 520 521 [522] 523 524 525 526 527 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3353349 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #1444 Dátum: 2008 Június 19, 16:50:19 »

Ez nem faszságm nekem majdnem két éve van benne a mexakítóm, 31600km- tettem meg vekem olyan 20e körül ránéztem a hézagra, nagyon kicsit nagy volt picit állytottam rajta. Ennyi. És 6.5-7 lityit eszik a gép, F-es 1.3.

Nekem a gyújtásom elég xar állapotban van... A megszakító beégve, és elég kráteres...  Vettem egy újat, de még mielőtt szétszedtük volna, és az amit vettem nem volt jó. Tengely nélküli megszakító kellett bele.(végülis sikerült szerezni) Az a szivacs pedig nekem már elkopott, nincs is...  Szerintem az elosztófejet is cserélnem kéne...  egy olyan mibe fáj? A kondenzátorhoz nem nyúltunk... Lehet, hogy érdemesebb lenne kicserélnem az egészet vákumos-röpsúlyosra?  Most sima vákumos van.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 19, 16:52:20 írta Robpanzer »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #1443 Dátum: 2008 Június 19, 10:10:07 »

Tudom hülye vagyok, de most addig megyek majd vele amíg meg nem áll, aztán majd még tovább.  Grin
Nem kell beszólni, ez az én keresztem ezzel játszok most. 

Így van, ha minden ok, akkor a megzsakító simán elmegy 15e -t, főleg, hogy a Bogár alacsony fordulatú motorja nem érzékeny erre. Bár egy idő után az érintkezők anyagának vándorlása miatt a beállítás nem lesz pontos, de nem számít ez annyit széria motornál.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1442 Dátum: 2008 Június 18, 20:26:18 »

dupla weberhez szivócsö uj polirozva+2 idf 40es weber
  ami kell érte az regiszter weber karbi kompleten!!!szivóval cak pak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1441 Dátum: 2008 Június 18, 20:08:44 »

Hagyd a gyárit, legyen jó a kondi legyen olajozva a szivacs, ne lógjon a tengelye, működjön a vákuum/röpsúly része és hajrá.
Sokan küszködnek az ilyenolyan gyújtásokkal, de egy jó állapotú motor nem fog jobban menni és nem fog kevesebbet enni mint a gyárival. Mondjuk ez a tuning topic és én a gyári motorról beszélek, így kicist OFF.  Grin
Csak mint példa: az enyémben most ment a megszakító 13000km-et (asszem marelli de biztos nem vagyok benne)használt volt akkor is mikor összeraktam(ennyi az össz menet mióta nálam a gép) kétszer ránéztem, csöppentettem olajat a szivacsra állítani egyszer kellett 0,5ről 0,4re  Shocked (biztos elbasztam valamit előzőleg) nincs beégve pöccre indul keveset eszik.
Tudom hülye vagyok, de most addig megyek majd vele amíg meg nem áll, aztán majd még tovább.  Grin
Nem kell beszólni, ez az én keresztem ezzel játszok most. 

Ez nem faszságm nekem majdnem két éve van benne a mexakítóm, 31600km- tettem meg vekem olyan 20e körül ránéztem a hézagra, nagyon kicsit nagy volt picit állytottam rajta. Ennyi. És 6.5-7 lityit eszik a gép, F-es 1.3.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #1440 Dátum: 2008 Június 18, 20:06:10 »

Gyújtás téren mit érdemes módosítani egy bogárnál? Röpsúlyosra áttérni a vákumosról?
Hagyd a gyárit, legyen jó a kondi legyen olajozva a szivacs, ne lógjon a tengelye, működjön a vákuum/röpsúly része és hajrá.
Sokan küszködnek az ilyenolyan gyújtásokkal, de egy jó állapotú motor nem fog jobban menni és nem fog kevesebbet enni mint a gyárival. Mondjuk ez a tuning topic és én a gyári motorról beszélek, így kicist OFF.  Grin
Csak mint példa: az enyémben most ment a megszakító 13000km-et (asszem marelli de biztos nem vagyok benne)használt volt akkor is mikor összeraktam(ennyi az össz menet mióta nálam a gép) kétszer ránéztem, csöppentettem olajat a szivacsra állítani egyszer kellett 0,5ről 0,4re  Shocked (biztos elbasztam valamit előzőleg) nincs beégve pöccre indul keveset eszik.
Tudom hülye vagyok, de most addig megyek majd vele amíg meg nem áll, aztán majd még tovább.  Grin
Nem kell beszólni, ez az én keresztem ezzel játszok most. 
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1439 Dátum: 2008 Június 18, 18:52:38 »

korábban vettem egy utólagosan felszerelhető elektronikus gyújtást, amit a hagyományos gyújtáshoz kell beszerelni.  azt olvastam róla, hogy nem ég be a megszakítókalapács, stb stb... bizti ismered az ilyeneket. Ezekről mi a tapasztalatod?
Hát mivel az elektromos gyujtásban pont az a lényeg, hogy nem mexakítós... De a mexakítós is jó, úgysem forog annyit normális esetben, hogy gond legyen. Viszont nem nehéz beállítani, időnként ránézel, és teljesen tutkó, nem is kéne más.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
« Hozzászólás #1438 Dátum: 2008 Június 18, 18:47:35 »


Szetszedni a vákumost és megtisztítani, bezsírozni, ellenőrizni a rugókat, figyelmesen összerakni, új megszakító, új kondi, új fedél. Ez a legjobb, legbeváltabb tuning.
A 009-es szükségmegoldás, ha nincs a karbinak vákumkivezetése, ha atengely megváltoztatja a vákumot, stb.

korábban vettem egy utólagosan felszerelhető elektronikus gyújtást, amit a hagyományos gyújtáshoz kell beszerelni.  azt olvastam róla, hogy nem ég be a megszakítókalapács, stb stb... bizti ismered az ilyeneket. Ezekről mi a tapasztalatod?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1437 Dátum: 2008 Június 18, 18:43:25 »

Gyújtás téren mit érdemes módosítani egy bogárnál? Röpsúlyosra áttérni a vákumosról?


Szetszedni a vákumost és megtisztítani, bezsírozni, ellenőrizni a rugókat, figyelmesen összerakni, új megszakító, új kondi, új fedél. Ez a legjobb, legbeváltabb tuning.
A 009-es szükségmegoldás, ha nincs a karbinak vákumkivezetése, ha atengely megváltoztatja a vákumot, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1436 Dátum: 2008 Június 18, 18:41:56 »

Gyújtás téren mit érdemes módosítani egy bogárnál? Röpsúlyosra áttérni a vákumosról?
A vákumos teljesen jó. Milyen mocid van? jó a bogi gyujtása eléggé, csak legyen jó állapotú és jól beállítva.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
« Hozzászólás #1435 Dátum: 2008 Június 18, 18:40:28 »

Gyújtás téren mit érdemes módosítani egy bogárnál? Röpsúlyosra áttérni a vákumosról?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1434 Dátum: 2008 Június 15, 20:17:18 »

Ez két 40-es dupla DCNF weber gyertyái, amelyeket úgy vettem, hogy egy Ferrari Dinohoz voltak karburálva. Szinte nulláról indultam velük, keverőcsövek, fúvókák, ezekkel keltem, feküdtem.
Aki már csinált ilyet, az tudja, hogy ez mit jelent.
Smiley
de hengerenkénti co nagy királyság!(meg hogy van hol mérni állitani)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1433 Dátum: 2008 Június 15, 20:14:28 »

egy nem injektoros motortol ezek szep gyertyak.

Ez két 40-es dupla DCNF weber gyertyái, amelyeket úgy vettem, hogy egy Ferrari Dinohoz voltak karburálva. Szinte nulláról indultam velük, keverőcsövek, fúvókák, ezekkel keltem, feküdtem.
Aki már csinált ilyet, az tudja, hogy ez mit jelent.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #1432 Dátum: 2008 Június 15, 20:10:06 »

megvettem indiános alap filmet Grin
én most töltöm le  Grin, holnap ha a megosztó is úgy akarja, végzek is  Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1431 Dátum: 2008 Június 15, 20:04:56 »

Kivettem a gyertyákat az 1915-ösbő, látszik rajtuk, hogy a karburálásom jól sikerült a weberekkel. Eddig nem vettem ki a gyertyákat, mert a dupla szívótorok miatt meg a weberek miatt horror kivenni.

Nekem tulajdonképen fél év alatt sikerült így belőni, de én be tudom a kipufogókba külön-külön is dugni a co mérőt. Az nagy segítség....
egy nem injektoros motortol ezek szep gyertyak.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1430 Dátum: 2008 Június 15, 20:01:16 »

Kivettem a gyertyákat az 1915-ösbő, látszik rajtuk, hogy a karburálásom jól sikerült a weberekkel. Eddig nem vettem ki a gyertyákat, mert a dupla szívótorok miatt meg a weberek miatt horror kivenni.

Nekem tulajdonképen fél év alatt sikerült így belőni, de én be tudom a kipufogókba külön-külön is dugni a co mérőt. Az nagy segítség....

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1429 Dátum: 2008 Június 15, 19:53:24 »


<beszúrt kép törölve>
megvettem indiános alap filmet Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #1428 Dátum: 2008 Június 13, 15:33:12 »

és a bogárba is olyat tettél? Grin

Nem, arra szerelte rá a Kamillát.... Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Robpanzer
« Hozzászólás #1427 Dátum: 2008 Június 13, 13:01:35 »

Menj biztosra! Nekem ZIL gyújtásom volt a Ladában! 4-5 cm-es szikra!

és a bogárba is olyat tettél? Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1426 Dátum: 2008 Június 13, 07:07:52 »

Üdv!
Hallottam olyat, hogy a lada trafója jobb mint a Bosch féle kék trafó. Ez igaz?

Menj biztosra! Nekem ZIL gyújtásom volt a Ladában! 4-5 cm-es szikra!

Bácsi Győző
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1425 Dátum: 2008 Június 12, 21:05:09 »

na és hogy áll most a motorod?
most már majdnem penge, holnap veszem át a 180as levegő fúvókákat és tuti jó lesz  Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1424 Dátum: 2008 Június 12, 21:04:08 »

nekem már 1éve megvan Grin
Tongue Már nekem is  Grin Grin Grin


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1423 Dátum: 2008 Június 12, 16:48:09 »

Nézzétek mit szerváltam:

na és hogy áll most a motorod?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1422 Dátum: 2008 Június 12, 15:51:24 »

Nézzétek mit szerváltam:
nekem már 1éve megvan Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1421 Dátum: 2008 Június 12, 08:41:49 »

Nézzétek mit szerváltam:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Robpanzer
« Hozzászólás #1420 Dátum: 2008 Június 09, 00:55:18 »

Gyári ladára vagy a Magyar találmányra a CPI1280-ra gondolsz?
A gyárira
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #1419 Dátum: 2008 Június 08, 21:37:07 »

A CPI okos dolog, amíg megy, addig jó.  Wink
Akkor be kell szereznem, egy tartalékot. Mondjuk az előző az 10-en évet kibírt.
Sőt sztem még most is fut a Marutiban.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1418 Dátum: 2008 Június 08, 21:29:47 »

Gyári ladára vagy a Magyar találmányra a CPI1280-ra gondolsz?

A CPI okos dolog, amíg megy, addig jó.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #1417 Dátum: 2008 Június 08, 21:28:25 »

erre szokott az a válasz érkezni, hogy persze tedd be nyugodtan, sokan esküsznek rá, de azért vidd magaddal a bogiét is  Grin
Hogy Tökölön oda tudd adni egy másik bogarasnak.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #1416 Dátum: 2008 Június 08, 21:27:19 »

Üdv!
Hallottam olyat, hogy a lada trafója jobb mint a Bosch féle kék trafó. Ez igaz?
Gyári ladára vagy a Magyar találmányra a CPI1280-ra gondolsz?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1415 Dátum: 2008 Június 08, 21:22:38 »

Üdv!
Hallottam olyat, hogy a lada trafója jobb mint a Bosch féle kék trafó. Ez igaz?

erre szokott az a válasz érkezni, hogy persze tedd be nyugodtan, sokan esküsznek rá, de azért vidd magaddal a bogiét is  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1414 Dátum: 2008 Június 08, 21:17:03 »

Üdv!
Hallottam olyat, hogy a lada trafója jobb mint a Bosch féle kék trafó. Ez igaz?

Ha kóbor kutyát kell hátbab*szni, arra igen...!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #1413 Dátum: 2008 Június 08, 21:16:01 »

Üdv!
Hallottam olyat, hogy a lada trafója jobb mint a Bosch féle kék trafó. Ez igaz?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1412 Dátum: 2008 Június 08, 20:32:11 »

nem, én úgy tudom, hogy ami szétrobbant, az gyári zapi volt, az utángyártott házi öntésű az a mostani, porsche sablonról... DE az emberi hülyeséget ne fogjuk a turbinára!! Ha ott voltatok láttátok milyen áttételezéssel volt meghajtva, legalább a kétszeresét forogta a főtengelynek..a motort terhelés nélkül üresben rugdosta az ember az égig, ha forgott 6000-t, akkor legalább 12000-t pörgött vele a turbina!! az meg messze nem arra van tervezve...nem nagyon van min csodálkozni. egy zapit ha sportosan hajtasz forog vagy 5000-t, és kb. 1:1-es áttételezésű..szóval az teljesen más történet. és igen, nagy szerencse, hogy nem lett belőle sérülés, meg hogy nem nyitott gépháznál történt mindez. Normálisan megépítve tök jól működik az is. nézzétek meg a hoffernek is az van a műanyag bogarában, csak gyoruslásra használja (már amikor megy) tehát forog rendesen és semmi baj nincs vele, mert nem elmebetegül lett összerakva.

abból a műhelyből jött már ki pár elég furcsa dolog ahol a farkasos kabrió épült...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1411 Dátum: 2008 Június 08, 18:25:50 »

Az nem valami házilag öntött utánzat volt?


nem, én úgy tudom, hogy ami szétrobbant, az gyári zapi volt, az utángyártott házi öntésű az a mostani, porsche sablonról... DE az emberi hülyeséget ne fogjuk a turbinára!! Ha ott voltatok láttátok milyen áttételezéssel volt meghajtva, legalább a kétszeresét forogta a főtengelynek..a motort terhelés nélkül üresben rugdosta az ember az égig, ha forgott 6000-t, akkor legalább 12000-t pörgött vele a turbina!! az meg messze nem arra van tervezve...nem nagyon van min csodálkozni. egy zapit ha sportosan hajtasz forog vagy 5000-t, és kb. 1:1-es áttételezésű..szóval az teljesen más történet. és igen, nagy szerencse, hogy nem lett belőle sérülés, meg hogy nem nyitott gépháznál történt mindez. Normálisan megépítve tök jól működik az is. nézzétek meg a hoffernek is az van a műanyag bogarában, csak gyoruslásra használja (már amikor megy) tehát forog rendesen és semmi baj nincs vele, mert nem elmebetegül lett összerakva.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 08, 18:28:13 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1410 Dátum: 2008 Június 08, 16:59:12 »

Az nem valami házilag öntött utánzat volt?


Ja, láttuk milyen jó  Zaporozsec hűtés 2 éve a rajzáson a Buy-way-ben.
Tulajdonképpen szerencse, hogy nem halt meg senki.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #1409 Dátum: 2008 Június 08, 15:07:17 »


Ja, láttuk milyen jó  Zaporozsec hűtés 2 éve a rajzáson a Buy-way-ben.
Tulajdonképpen szerencse, hogy nem halt meg senki.
naja ha az fekvő turbina lett volna...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1408 Dátum: 2008 Június 08, 13:02:44 »

Meg ha csak játszós autónak akarod nekem még megvan a jófajta ZAPI  Grin


Ja, láttuk milyen jó  Zaporozsec hűtés 2 éve a rajzáson a Buy-way-ben.
Tulajdonképpen szerencse, hogy nem halt meg senki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1407 Dátum: 2008 Június 08, 12:28:07 »

rövid kipufogó van, azt sejtem, hogy a motoromon 15-ös Porsche lendkerék van, ac nincs,mert elektromos. a hátfalat majd szétvágom és csavarosra alakitom. A hűtés inkább.

a CSP style-os elvileg tök jó, megbízható. "porsche" user arany karmannjában is az volt, azt mondta semmi baj vele. Vagy ott van csillag autója, azon sincs túlizgulva a hűtés kérdés és még megy...Meg ha csak játszós autónak akarod nekem még megvan a jófajta ZAPI  Grin ami úgy néz ki, hogy a CSP hengertakarók+kutyaház, és ahhoz volt hozzárakva, amúgy tölteni töltött, egy nyáron át jól működött..és nem kell hozzá marni a blokkot meg semmi (én is most pont ezzel a marogatással szopok mint bugmaster)

hűtés nélkül ne rakd össze sztem, az hirtelen halál

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #1406 Dátum: 2008 Június 07, 22:12:51 »

Bármilyen információt szivesen vennék Typ4 bogárba történő beépitésével kapcsolatban.
A szopás, nem lehet és a minek dolgot hagyjuk.
A CSP féle 30 lovas hűtés feszerelésén gondolkozom és igy tenném bele egy 67 utáni lomba.
Vgay hűtés nélkül, csak gyorsulni...
Vélemény?!
Bugmaster elléggé a finisben jár, csak ő Porsche hűtést akar.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #1405 Dátum: 2008 Június 07, 21:44:28 »

ha a hűtést és lendkereket megoldod, onnan nem para...ja és kell egy jó kipuff ami szopás (bár te tudod milyen árban megy) + 1 egy levehető hátfal a bekínlódáshoz jól jön Roll Eyes
vagy ha nem ezekre, akkor konkrétan mire vagy kíváncsi??

ha meg csak gyorsulni akarod akkor kell bele szörnyű tengely, amihez a komplett belét meg kell erősítened különben valami hullik..ha ez jól sikerül akkor meg pár váltót is spájzolhatsz...bár sztem ezt te jobban tudod..
rövid kipufogó van, azt sejtem, hogy a motoromon 15-ös Porsche lendkerék van, ac nincs,mert elektromos. a hátfalat majd szétvágom és csavarosra alakitom. A hűtés inkább.
Oldalak: 1 ... 517 518 519 520 521 [522] 523 524 525 526 527 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.