www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 05:36:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
517
518
519
520
521
[
522
]
523
524
525
526
527
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3350219 alkalommal)
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1444 Dátum:
2008 Június 19, 16:50:19 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 Június 18, 20:08:44
Ez nem faszságm nekem majdnem két éve van benne a mexakítóm, 31600km- tettem meg vekem olyan 20e körül ránéztem a hézagra, nagyon kicsit nagy volt picit állytottam rajta. Ennyi. És 6.5-7 lityit eszik a gép, F-es 1.3.
Nekem a gyújtásom elég xar állapotban van... A megszakító beégve, és elég kráteres... Vettem egy újat, de még mielőtt szétszedtük volna, és az amit vettem nem volt jó. Tengely nélküli megszakító kellett bele.(végülis sikerült szerezni) Az a szivacs pedig nekem már elkopott, nincs is... Szerintem az elosztófejet is cserélnem kéne... egy olyan mibe fáj? A kondenzátorhoz nem nyúltunk... Lehet, hogy érdemesebb lenne kicserélnem az egészet vákumos-röpsúlyosra? Most sima vákumos van.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Június 19, 16:52:20 írta Robpanzer
»
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1443 Dátum:
2008 Június 19, 10:10:07 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Június 18, 20:06:10
Tudom hülye vagyok, de most addig megyek majd vele amíg meg nem áll, aztán majd még tovább.
Nem kell beszólni, ez az én keresztem ezzel játszok most.
Így van, ha minden ok, akkor a megzsakító simán elmegy 15e -t, főleg, hogy a Bogár alacsony fordulatú motorja nem érzékeny erre. Bár egy idő után az érintkezők anyagának vándorlása miatt a beállítás nem lesz pontos, de nem számít ez annyit széria motornál.
VW Beetle - the original since 1938
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1442 Dátum:
2008 Június 18, 20:26:18 »
dupla weberhez szivócsö uj polirozva+2 idf 40es weber
ami kell érte az regiszter weber karbi kompleten!!!szivóval cak pak
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1441 Dátum:
2008 Június 18, 20:08:44 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Június 18, 20:06:10
Hagyd a gyárit, legyen jó a kondi legyen olajozva a szivacs, ne lógjon a tengelye, működjön a vákuum/röpsúly része és hajrá.
Sokan küszködnek az ilyenolyan gyújtásokkal, de egy jó állapotú motor nem fog jobban menni és nem fog kevesebbet enni mint a gyárival. Mondjuk ez a tuning topic és én a gyári motorról beszélek, így kicist OFF.
Csak mint példa: az enyémben most ment a megszakító 13000km-et (asszem marelli de biztos nem vagyok benne)használt volt akkor is mikor összeraktam(ennyi az össz menet mióta nálam a gép) kétszer ránéztem, csöppentettem olajat a szivacsra állítani egyszer kellett 0,5ről 0,4re
(biztos elbasztam valamit előzőleg) nincs beégve pöccre indul keveset eszik.
Tudom hülye vagyok, de most addig megyek majd vele amíg meg nem áll, aztán majd még tovább.
Nem kell beszólni, ez az én keresztem ezzel játszok most.
Ez nem faszságm nekem majdnem két éve van benne a mexakítóm, 31600km- tettem meg vekem olyan 20e körül ránéztem a hézagra, nagyon kicsit nagy volt picit állytottam rajta. Ennyi. És 6.5-7 lityit eszik a gép, F-es 1.3.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1440 Dátum:
2008 Június 18, 20:06:10 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Június 18, 18:40:28
Gyújtás téren mit érdemes módosítani egy bogárnál? Röpsúlyosra áttérni a vákumosról?
Hagyd a gyárit, legyen jó a kondi legyen olajozva a szivacs, ne lógjon a tengelye, működjön a vákuum/röpsúly része és hajrá.
Sokan küszködnek az ilyenolyan gyújtásokkal, de egy jó állapotú motor nem fog jobban menni és nem fog kevesebbet enni mint a gyárival. Mondjuk ez a tuning topic és én a gyári motorról beszélek, így kicist OFF.
Csak mint példa: az enyémben most ment a megszakító 13000km-et (asszem marelli de biztos nem vagyok benne)használt volt akkor is mikor összeraktam(ennyi az össz menet mióta nálam a gép) kétszer ránéztem, csöppentettem olajat a szivacsra állítani egyszer kellett 0,5ről 0,4re
(biztos elbasztam valamit előzőleg) nincs beégve pöccre indul keveset eszik.
Tudom hülye vagyok, de most addig megyek majd vele amíg meg nem áll, aztán majd még tovább.
Nem kell beszólni, ez az én keresztem ezzel játszok most.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1439 Dátum:
2008 Június 18, 18:52:38 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Június 18, 18:47:35
korábban vettem egy utólagosan felszerelhető elektronikus gyújtást, amit a hagyományos gyújtáshoz kell beszerelni. azt olvastam róla, hogy nem ég be a megszakítókalapács, stb stb... bizti ismered az ilyeneket. Ezekről mi a tapasztalatod?
Hát mivel az elektromos gyujtásban pont az a lényeg, hogy nem mexakítós... De a mexakítós is jó, úgysem forog annyit normális esetben, hogy gond legyen. Viszont nem nehéz beállítani, időnként ránézel, és teljesen tutkó, nem is kéne más.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1438 Dátum:
2008 Június 18, 18:47:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Június 18, 18:43:25
Szetszedni a vákumost és megtisztítani, bezsírozni, ellenőrizni a rugókat, figyelmesen összerakni, új megszakító, új kondi, új fedél. Ez a legjobb, legbeváltabb tuning.
A 009-es szükségmegoldás, ha nincs a karbinak vákumkivezetése, ha atengely megváltoztatja a vákumot, stb.
korábban vettem egy utólagosan felszerelhető elektronikus gyújtást, amit a hagyományos gyújtáshoz kell beszerelni. azt olvastam róla, hogy nem ég be a megszakítókalapács, stb stb... bizti ismered az ilyeneket. Ezekről mi a tapasztalatod?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1437 Dátum:
2008 Június 18, 18:43:25 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Június 18, 18:40:28
Gyújtás téren mit érdemes módosítani egy bogárnál? Röpsúlyosra áttérni a vákumosról?
Szetszedni a vákumost és megtisztítani, bezsírozni, ellenőrizni a rugókat, figyelmesen összerakni, új megszakító, új kondi, új fedél. Ez a legjobb, legbeváltabb tuning.
A 009-es szükségmegoldás, ha nincs a karbinak vákumkivezetése, ha atengely megváltoztatja a vákumot, stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1436 Dátum:
2008 Június 18, 18:41:56 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Június 18, 18:40:28
Gyújtás téren mit érdemes módosítani egy bogárnál? Röpsúlyosra áttérni a vákumosról?
A vákumos teljesen jó. Milyen mocid van? jó a bogi gyujtása eléggé, csak legyen jó állapotú és jól beállítva.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1435 Dátum:
2008 Június 18, 18:40:28 »
Gyújtás téren mit érdemes módosítani egy bogárnál? Röpsúlyosra áttérni a vákumosról?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1434 Dátum:
2008 Június 15, 20:17:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Június 15, 20:14:28
Ez két 40-es dupla DCNF weber gyertyái, amelyeket úgy vettem, hogy egy Ferrari Dinohoz voltak karburálva. Szinte nulláról indultam velük, keverőcsövek, fúvókák, ezekkel keltem, feküdtem.
Aki már csinált ilyet, az tudja, hogy ez mit jelent.
de hengerenkénti co nagy királyság!(meg hogy van hol mérni állitani)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1433 Dátum:
2008 Június 15, 20:14:28 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Június 15, 20:04:56
egy nem injektoros motortol ezek szep gyertyak.
Ez két 40-es dupla DCNF weber gyertyái, amelyeket úgy vettem, hogy egy Ferrari Dinohoz voltak karburálva. Szinte nulláról indultam velük, keverőcsövek, fúvókák, ezekkel keltem, feküdtem.
Aki már csinált ilyet, az tudja, hogy ez mit jelent.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1432 Dátum:
2008 Június 15, 20:10:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Június 15, 19:53:24
megvettem indiános alap filmet
én most töltöm le
, holnap ha a megosztó is úgy akarja, végzek is
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1431 Dátum:
2008 Június 15, 20:04:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Június 15, 20:01:16
Kivettem a gyertyákat az 1915-ösbő, látszik rajtuk, hogy a karburálásom jól sikerült a weberekkel. Eddig nem vettem ki a gyertyákat, mert a dupla szívótorok miatt meg a weberek miatt horror kivenni.
Nekem tulajdonképen fél év alatt sikerült így belőni, de én be tudom a kipufogókba külön-külön is dugni a co mérőt. Az nagy segítség....
egy nem injektoros motortol ezek szep gyertyak.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1430 Dátum:
2008 Június 15, 20:01:16 »
Kivettem a gyertyákat az 1915-ösbő, látszik rajtuk, hogy a karburálásom jól sikerült a weberekkel. Eddig nem vettem ki a gyertyákat, mert a dupla szívótorok miatt meg a weberek miatt horror kivenni.
Nekem tulajdonképen fél év alatt sikerült így belőni, de én be tudom a kipufogókba külön-külön is dugni a co mérőt. Az nagy segítség....
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1429 Dátum:
2008 Június 15, 19:53:24 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Május 15, 17:43:47
<beszúrt kép törölve>
megvettem indiános alap filmet
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
TBK001
Hozzászólások: 29083
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1428 Dátum:
2008 Június 13, 15:33:12 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Június 13, 13:01:35
és a bogárba is olyat tettél?
Nem, arra szerelte rá a Kamillát....
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1427 Dátum:
2008 Június 13, 13:01:35 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2008 Június 13, 07:07:52
Menj biztosra! Nekem ZIL gyújtásom volt a Ladában! 4-5 cm-es szikra!
és a bogárba is olyat tettél?
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1426 Dátum:
2008 Június 13, 07:07:52 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Június 08, 21:16:01
Üdv!
Hallottam olyat, hogy a lada trafója jobb mint a Bosch féle kék trafó. Ez igaz?
Menj biztosra! Nekem ZIL gyújtásom volt a Ladában! 4-5 cm-es szikra!
Bácsi Győző
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1425 Dátum:
2008 Június 12, 21:05:09 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Június 12, 16:48:09
na és hogy áll most a motorod?
most már majdnem penge, holnap veszem át a 180as levegő fúvókákat és tuti jó lesz
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1424 Dátum:
2008 Június 12, 21:04:08 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Június 12, 15:51:24
nekem már 1éve megvan
Már nekem is
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1423 Dátum:
2008 Június 12, 16:48:09 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Június 12, 08:41:49
Nézzétek mit szerváltam:
na és hogy áll most a motorod?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1422 Dátum:
2008 Június 12, 15:51:24 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Június 12, 08:41:49
Nézzétek mit szerváltam:
nekem már 1éve megvan
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1421 Dátum:
2008 Június 12, 08:41:49 »
Nézzétek mit szerváltam:
[a csatolmányt egy admin törölte]
GNX-967
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1420 Dátum:
2008 Június 09, 00:55:18 »
Idézetet írta: abes - 2008 Június 08, 21:27:19
Gyári ladára vagy a Magyar találmányra a CPI1280-ra gondolsz?
A gyárira
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1419 Dátum:
2008 Június 08, 21:37:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Június 08, 21:29:47
A CPI okos dolog, amíg megy, addig jó.
Akkor be kell szereznem, egy tartalékot. Mondjuk az előző az 10-en évet kibírt.
Sőt sztem még most is fut a Marutiban.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1418 Dátum:
2008 Június 08, 21:29:47 »
Idézetet írta: abes - 2008 Június 08, 21:27:19
Gyári ladára vagy a Magyar találmányra a CPI1280-ra gondolsz?
A CPI okos dolog, amíg megy, addig jó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1417 Dátum:
2008 Június 08, 21:28:25 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Június 08, 21:22:38
erre szokott az a válasz érkezni, hogy persze tedd be nyugodtan, sokan esküsznek rá, de azért vidd magaddal a bogiét is
Hogy Tökölön oda tudd adni egy másik bogarasnak.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1416 Dátum:
2008 Június 08, 21:27:19 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Június 08, 21:16:01
Üdv!
Hallottam olyat, hogy a lada trafója jobb mint a Bosch féle kék trafó. Ez igaz?
Gyári ladára vagy a Magyar találmányra a CPI1280-ra gondolsz?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1415 Dátum:
2008 Június 08, 21:22:38 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Június 08, 21:16:01
Üdv!
Hallottam olyat, hogy a lada trafója jobb mint a Bosch féle kék trafó. Ez igaz?
erre szokott az a válasz érkezni, hogy persze tedd be nyugodtan, sokan esküsznek rá, de azért vidd magaddal a bogiét is
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1414 Dátum:
2008 Június 08, 21:17:03 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Június 08, 21:16:01
Üdv!
Hallottam olyat, hogy a lada trafója jobb mint a Bosch féle kék trafó. Ez igaz?
Ha kóbor kutyát kell hátbab*szni, arra igen...!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1413 Dátum:
2008 Június 08, 21:16:01 »
Üdv!
Hallottam olyat, hogy a lada trafója jobb mint a Bosch féle kék trafó. Ez igaz?
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1412 Dátum:
2008 Június 08, 20:32:11 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Június 08, 18:25:50
nem, én úgy tudom, hogy ami szétrobbant, az gyári zapi volt, az utángyártott házi öntésű az a mostani, porsche sablonról... DE az
emberi hülyeséget
ne fogjuk a turbinára!! Ha ott voltatok láttátok milyen áttételezéssel volt meghajtva, legalább a kétszeresét forogta a főtengelynek..a motort terhelés nélkül üresben rugdosta az ember az égig, ha forgott 6000-t, akkor legalább 12000-t pörgött vele a turbina!! az meg messze nem arra van tervezve...nem nagyon van min csodálkozni. egy zapit ha sportosan hajtasz forog vagy 5000-t, és kb. 1:1-es áttételezésű..szóval az teljesen más történet. és igen, nagy szerencse, hogy nem lett belőle sérülés, meg hogy nem nyitott gépháznál történt mindez. Normálisan megépítve tök jól működik az is. nézzétek meg a hoffernek is az van a műanyag bogarában, csak gyoruslásra használja (már amikor megy) tehát forog rendesen és semmi baj nincs vele, mert nem elmebetegül lett összerakva.
abból a műhelyből jött már ki pár elég furcsa dolog ahol a farkasos kabrió épült...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1411 Dátum:
2008 Június 08, 18:25:50 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 Június 08, 16:59:12
Az nem valami házilag öntött utánzat volt?
nem, én úgy tudom, hogy ami szétrobbant, az gyári zapi volt, az utángyártott házi öntésű az a mostani, porsche sablonról... DE az
emberi hülyeséget
ne fogjuk a turbinára!! Ha ott voltatok láttátok milyen áttételezéssel volt meghajtva, legalább a kétszeresét forogta a főtengelynek..a motort terhelés nélkül üresben rugdosta az ember az égig, ha forgott 6000-t, akkor legalább 12000-t pörgött vele a turbina!! az meg messze nem arra van tervezve...nem nagyon van min csodálkozni. egy zapit ha sportosan hajtasz forog vagy 5000-t, és kb. 1:1-es áttételezésű..szóval az teljesen más történet. és igen, nagy szerencse, hogy nem lett belőle sérülés, meg hogy nem nyitott gépháznál történt mindez. Normálisan megépítve tök jól működik az is. nézzétek meg a hoffernek is az van a műanyag bogarában, csak gyoruslásra használja (már amikor megy) tehát forog rendesen és semmi baj nincs vele, mert nem elmebetegül lett összerakva.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Június 08, 18:28:13 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1410 Dátum:
2008 Június 08, 16:59:12 »
Az nem valami házilag öntött utánzat volt?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Június 08, 13:02:44
Ja, láttuk milyen jó Zaporozsec hűtés 2 éve a rajzáson a Buy-way-ben.
Tulajdonképpen szerencse, hogy nem halt meg senki.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1409 Dátum:
2008 Június 08, 15:07:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Június 08, 13:02:44
Ja, láttuk milyen jó Zaporozsec hűtés 2 éve a rajzáson a Buy-way-ben.
Tulajdonképpen szerencse, hogy nem halt meg senki.
naja ha az fekvő turbina lett volna...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1408 Dátum:
2008 Június 08, 13:02:44 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Június 08, 12:28:07
Meg ha csak játszós autónak akarod nekem még megvan a jófajta ZAPI
Ja, láttuk milyen jó Zaporozsec hűtés 2 éve a rajzáson a Buy-way-ben.
Tulajdonképpen szerencse, hogy nem halt meg senki.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1407 Dátum:
2008 Június 08, 12:28:07 »
Idézetet írta: ratro - 2008 Június 07, 21:44:28
rövid kipufogó van, azt sejtem, hogy a motoromon 15-ös Porsche lendkerék van, ac nincs,mert elektromos. a hátfalat majd szétvágom és csavarosra alakitom. A hűtés inkább.
a CSP style-os elvileg tök jó, megbízható. "porsche" user arany karmannjában is az volt, azt mondta semmi baj vele. Vagy ott van csillag autója, azon sincs túlizgulva a hűtés kérdés és még megy...Meg ha csak játszós autónak akarod nekem még megvan a jófajta ZAPI
ami úgy néz ki, hogy a CSP hengertakarók+kutyaház, és ahhoz volt hozzárakva, amúgy tölteni töltött, egy nyáron át jól működött..és nem kell hozzá marni a blokkot meg semmi (én is most pont ezzel a marogatással szopok mint bugmaster)
hűtés nélkül ne rakd össze sztem, az hirtelen halál
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1406 Dátum:
2008 Június 07, 22:12:51 »
Idézetet írta: ratro - 2008 Június 07, 17:41:22
Bármilyen információt szivesen vennék Typ4 bogárba történő beépitésével kapcsolatban.
A szopás, nem lehet és a minek dolgot hagyjuk.
A CSP féle 30 lovas hűtés feszerelésén gondolkozom és igy tenném bele egy 67 utáni lomba.
Vgay hűtés nélkül, csak gyorsulni...
Vélemény?!
Bugmaster elléggé a finisben jár, csak ő Porsche hűtést akar.
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1405 Dátum:
2008 Június 07, 21:44:28 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Június 07, 21:37:33
ha a hűtést és lendkereket megoldod, onnan nem para...ja és kell egy jó kipuff ami szopás (bár te tudod milyen árban megy) + 1 egy levehető hátfal a bekínlódáshoz jól jön
vagy ha nem ezekre, akkor konkrétan mire vagy kíváncsi??
ha meg csak gyorsulni akarod akkor kell bele szörnyű tengely, amihez a komplett belét meg kell erősítened különben valami hullik..ha ez jól sikerül akkor meg pár váltót is spájzolhatsz...bár sztem ezt te jobban tudod..
rövid kipufogó van, azt sejtem, hogy a motoromon 15-ös Porsche lendkerék van, ac nincs,mert elektromos. a hátfalat majd szétvágom és csavarosra alakitom. A hűtés inkább.
Oldalak:
1
...
517
518
519
520
521
[
522
]
523
524
525
526
527
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...