www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 09:12:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 508 509 510 511 512 [513] 514 515 516 517 518 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3350864 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #1804 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:11:43 »

A ford T-modellnél is ha jól tudom elég nagy hengerűrtartalomból nyertek ki viszonyag kevés lóerőt Grin Grin Ahhoz képest... Grin Grin
Ja. Csak a kettő közt volt 70 év.... Roll Eyes Amikor ezt a mocit csinálták, akkor az RS1600i Escort 115LE volt 1.6 szívóban, de a sima karbis XR-ek is 96, az egytorkú karbis polgári verziók pedig 72LE. De ha kicsit visszább megyünk, az 1.6GT Escort mk2 lökőrudas mocija is 86LE.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1803 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:07:47 »

typ4 = fos
typ1 = király    Evil

A typ4-et nehezebb szerelni, drágább, kevesebb a tuningalkatrész hozzá, kevesebb a tapasztalat vele, faragni kell a bogárba, nehéz....szóval minden tekintetben rosszabb. Az egyetlen előnye, hogy maga a motortömb erős, mert nagy terhelésekre készítették (alapvetően buszmotor), de pl. a hengerfej nem fordulatszám barát.
Egy 1.7-es szériamotor, pláne egy GB kódú 914-es motor árából építek egy dupla annyi lóerős typ1-et.

Csak nézz meg egy henger/dugó készlet árát! vagy egy normális kipufogóét! vagy egy jó tömítéskészletét!


szóval, ha hever egy 2.0-es typ4 és egy 1.6-os typ1 buszmotor a garázsban, és tuningmotort szeretnénk, akkor érdemesseb az 1.6-nak nekiálni?
2.0-t csinálni belőle?
Robpanzer
« Hozzászólás #1802 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:06:27 »

Én csak ettől vagyok ki :
Bus 1.9 DF kód : 60 LE !

Könyörgöm ! 1913 cm3-ből 60 ló ?????

A ford T-modellnél is ha jól tudom elég nagy hengerűrtartalomból nyertek ki viszonyag kevés lóerőt Grin Grin Ahhoz képest... Grin Grin
Robpanzer
« Hozzászólás #1801 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:04:56 »

Ami igazán jó, az a weber 40 ICT két oldalon, ez egytorkú vagy a két IDF 40-es, ami duplatorkú. Ez utóbbit be lehet "hangolni" fordulatra és nyomatékra is, ami leginkább a venturi méretén (és a keverőcsövön) múlik. A 40-es ICT egy duplaszívós 1.6-oson + 5-8 lóerő.

Most újíttattam fel egy pár IDF40-est, a felújítás új tömítéskészletel és új tengelycsapágyakkal volt 33e Ft, ehhez jött két új K&N szűrő (magas változat 25e Ft) valamint négy tüte, ami a szűrőbe belefér ( rozsdamentes acél, polír, 12e Ft) aztán ehhez jön még egy jó rudazat ( 80 Euro) és persze talp is kell, szóval nem olcsó mulatság, de az IDF nagyon tuti karbi. Semmit nem csinálsz, csak ráteszed a motorra (duplaszívós 1.6-os) és az + 10-11 lóerő, ha jól van beállítva. Ez nagyon érezhető, ráadásul a motor gázreakciója nagyon megváltozik.
És ha minden jól van beállítva nem is eszi meg a fejedet.


És ha leszűkítjük a kört a központi regiszterre, és a pdsit-re?
Süni
« Hozzászólás #1800 Dátum: 2008 Augusztus 27, 20:26:27 »

Én csak ettől vagyok ki :
Bus 1.9 DF kód : 60 LE !

Könyörgöm ! 1913 cm3-ből 60 ló ?????
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1799 Dátum: 2008 Augusztus 27, 20:05:25 »

Jó, de egy 1,7-es szériamotor nem sokkal drágább, mint egy 1,6 bogár moci, rá a két IDF, és kész (persze biztos lenne sok szopás, meg a duplakarbi se olcsó), 90 pacit biztos elérné.
typ4 = fos
typ1 = király    Evil

A typ4-et nehezebb szerelni, drágább, kevesebb a tuningalkatrész hozzá, kevesebb a tapasztalat vele, faragni kell a bogárba, nehéz....szóval minden tekintetben rosszabb. Az egyetlen előnye, hogy maga a motortömb erős, mert nagy terhelésekre készítették (alapvetően buszmotor), de pl. a hengerfej nem fordulatszám barát.
Egy 1.7-es szériamotor, pláne egy GB kódú 914-es motor árából építek egy dupla annyi lóerős typ1-et.

Csak nézz meg egy henger/dugó készlet árát! vagy egy normális kipufogóét! vagy egy jó tömítéskészletét!


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #1798 Dátum: 2008 Augusztus 27, 19:24:54 »

Mindent szorozz meg kettővel, vagy hárommal. A használati értéket meg csak másféllel.


Jó, de egy 1,7-es szériamotor nem sokkal drágább, mint egy 1,6 bogár moci, rá a két IDF, és kész (persze biztos lenne sok szopás, meg a duplakarbi se olcsó), 90 pacit biztos elérné.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1797 Dátum: 2008 Augusztus 27, 17:55:47 »

Üdvw!
Eszembe jutott pár dolog, és kíváncsi vagyok, hogy ezekről kinek mi a véleménye. Egy széria 1.6-os duplaszívós motor esetén egy központi regiszterkarburátor, vagy egy iker pdsit karburátor dobna jobban? Illetve melyiknél hogyan változna meg a motor karakterisztikája? Stunt korábban azt mondta, hogy a pdsit-től nyomatékosabb lesz, ha jól emlékszem. Továbbá központi regiszterben létezik automata szivatós? Ha jól tudom, azok a weberek, amiket a Ladálakra tettek csak kézi szivatósok voltak, vagy létezett olyan is, ami automata?

Ami igazán jó, az a weber 40 ICT két oldalon, ez egytorkú vagy a két IDF 40-es, ami duplatorkú. Ez utóbbit be lehet "hangolni" fordulatra és nyomatékra is, ami leginkább a venturi méretén (és a keverőcsövön) múlik. A 40-es ICT egy duplaszívós 1.6-oson + 5-8 lóerő.

Most újíttattam fel egy pár IDF40-est, a felújítás új tömítéskészletel és új tengelycsapágyakkal volt 33e Ft, ehhez jött két új K&N szűrő (magas változat 25e Ft) valamint négy tüte, ami a szűrőbe belefér ( rozsdamentes acél, polír, 12e Ft) aztán ehhez jön még egy jó rudazat ( 80 Euro) és persze talp is kell, szóval nem olcsó mulatság, de az IDF nagyon tuti karbi. Semmit nem csinálsz, csak ráteszed a motorra (duplaszívós 1.6-os) és az + 10-11 lóerő, ha jól van beállítva. Ez nagyon érezhető, ráadásul a motor gázreakciója nagyon megváltozik.
És ha minden jól van beállítva nem is eszi meg a fejedet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #1796 Dátum: 2008 Augusztus 27, 16:59:04 »

Ti tartotok ilyen karbikat?
Nem.
1303LS
« Hozzászólás #1795 Dátum: 2008 Augusztus 27, 16:50:23 »

Mindent szorozz meg kettővel, vagy hárommal. A használati értéket meg csak másféllel.

Tiedről mi a hír?  Undecided
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1794 Dátum: 2008 Augusztus 27, 16:41:17 »

Mindent szorozz meg kettővel, vagy hárommal. A használati értéket meg csak másféllel.

Tuning Typ4 építéséhez mindegy, melyik motort célszerű alapul venni?
Itt is van AS41 mint a bogárban, meg duplaszívós?
Egy 1,7-es busz, vagy 411-es motor is jó alapnak?
Nem egy atomerőműre gondolok, hanem egy 1,8-1-9-es 90-100 lovas gépre. Az alkatrészek jelentősen drágábbak hozzá?
Azon gondolkodtam, hogy a 411-es 1,7-es motorja már 80-85 lóerő, arra dupla 40-es IDF, egy jó kis kipufogó, és lehet máshoz nem is kell nyúlni, hogy meglegyen a 90-100 paci.
Persze a nagy dobás egy 2,0 914-es motor lenne Grin
A kasztnin sokat kell faragni a typ4-hez, bogár hosszúváltóval összepasszintható?
Kinek van tapasztalata typ4 bogárba aplikálásában?

Robpanzer
« Hozzászólás #1793 Dátum: 2008 Augusztus 27, 16:14:29 »

Tuning Typ4 építéséhez mindegy, melyik motort célszerű alapul venni?
Itt is van AS41 mint a bogárban, meg duplaszívós?
Egy 1,7-es busz, vagy 411-es motor is jó alapnak?
Nem egy atomerőműre gondolok, hanem egy 1,8-1-9-es 90-100 lovas gépre. Az alkatrészek jelentősen drágábbak hozzá?
Azon gondolkodtam, hogy a 411-es 1,7-es motorja már 80-85 lóerő, arra dupla 40-es IDF, egy jó kis kipufogó, és lehet máshoz nem is kell nyúlni, hogy meglegyen a 90-100 paci.
Persze a nagy dobás egy 2,0 914-es motor lenne Grin
A kasztnin sokat kell faragni a typ4-hez, bogár hosszúváltóval összepasszintható?
Kinek van tapasztalata typ4 bogárba aplikálásában?

Bogara'zo-nak. Elnézést, ha roszul írtam. Grin

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #1792 Dátum: 2008 Augusztus 27, 16:12:29 »

Tuning Typ4 építéséhez mindegy, melyik motort célszerű alapul venni?
Itt is van AS41 mint a bogárban, meg duplaszívós?
Egy 1,7-es busz, vagy 411-es motor is jó alapnak?
Nem egy atomerőműre gondolok, hanem egy 1,8-1-9-es 90-100 lovas gépre. Az alkatrészek jelentősen drágábbak hozzá?
Azon gondolkodtam, hogy a 411-es 1,7-es motorja már 80-85 lóerő, arra dupla 40-es IDF, egy jó kis kipufogó, és lehet máshoz nem is kell nyúlni, hogy meglegyen a 90-100 paci.
Persze a nagy dobás egy 2,0 914-es motor lenne Grin
A kasztnin sokat kell faragni a typ4-hez, bogár hosszúváltóval összepasszintható?
Kinek van tapasztalata typ4 bogárba aplikálásában?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Robpanzer
« Hozzászólás #1791 Dátum: 2008 Augusztus 27, 16:01:01 »

Kocka ladán, meg Szamarán volt aut. szivatós.

Ti tartotok ilyen karbikat?
Süni
« Hozzászólás #1790 Dátum: 2008 Augusztus 27, 15:45:18 »

Üdvw!
Eszembe jutott pár dolog, és kíváncsi vagyok, hogy ezekről kinek mi a véleménye. Egy széria 1.6-os duplaszívós motor esetén egy központi regiszterkarburátor, vagy egy iker pdsit karburátor dobna jobban? Illetve melyiknél hogyan változna meg a motor karakterisztikája? Stunt korábban azt mondta, hogy a pdsit-től nyomatékosabb lesz, ha jól emlékszem. Továbbá központi regiszterben létezik automata szivatós? Ha jól tudom, azok a weberek, amiket a Ladálakra tettek csak kézi szivatósok voltak, vagy létezett olyan is, ami automata?
Kocka ladán, meg Szamarán volt aut. szivatós.
Robpanzer
« Hozzászólás #1789 Dátum: 2008 Augusztus 27, 15:29:59 »

Üdvw!
Eszembe jutott pár dolog, és kíváncsi vagyok, hogy ezekről kinek mi a véleménye. Egy széria 1.6-os duplaszívós motor esetén egy központi regiszterkarburátor, vagy egy iker pdsit karburátor dobna jobban? Illetve melyiknél hogyan változna meg a motor karakterisztikája? Stunt korábban azt mondta, hogy a pdsit-től nyomatékosabb lesz, ha jól emlékszem. Továbbá központi regiszterben létezik automata szivatós? Ha jól tudom, azok a weberek, amiket a Ladálakra tettek csak kézi szivatósok voltak, vagy létezett olyan is, ami automata?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1788 Dátum: 2008 Augusztus 27, 09:30:40 »

Miert, a rendorok beneznek a motorhazteto ala? A rendorok ismerik az automotorokat? Ez nem a muszakit ado allomasok feladata es hataskore ?
és kpm be botlasz gyári motornál nem tudjék h 2,1 vagy 1,2es!
de pl vizsgázttam elég mokás kocsikat
wartburg 1,1   vw  2,0 16V vel
trabi 1,1    2,0   8v
 trabi  1,1   1,4 16v


ezekröl nem hiszi el senki hogy oda való!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1787 Dátum: 2008 Augusztus 27, 08:18:52 »

Azért azok sem teljesen hülyék. Általában addig nincs gond, míg bele nem keveredsz valamibe.

Miert, a rendorok beneznek a motorhazteto ala? A rendorok ismerik az automotorokat? Ez nem a muszakit ado allomasok feladata es hataskore ?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #1786 Dátum: 2008 Augusztus 27, 08:14:49 »

Mit szólnak majd hozzá a rendőrök?
Miert, a rendorok beneznek a motorhazteto ala? A rendorok ismerik az automotorokat? Ez nem a muszakit ado allomasok feladata es hataskore ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1785 Dátum: 2008 Augusztus 27, 08:11:55 »

Nem rossz projekt Smiley  Mit szólnak majd hozzá a rendőrök?

most tudok egy 2.2-est jó áron meg egy adapter abu-tól... el vagyok gondolkozva. Roll Eyes
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1784 Dátum: 2008 Augusztus 26, 20:10:30 »

Láttam asszem 95ben Kenesén
egy fekete bogi volt
asszem 1,6 volt.
A hátulján semmit mert táncolni lehetett a motortérben.


 Evil


most tudok egy 2.2-est jó áron meg egy adapter abu-tól... el vagyok gondolkozva. Roll Eyes


                             GNX-967
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #1783 Dátum: 2008 Augusztus 26, 14:33:38 »

Subaru motoros bogarat látott már valaki élőben? Főleg az érdekel hogy a hátulján mit kell faragni?

Láttam asszem 95ben Kenesén
egy fekete bogi volt
asszem 1,6 volt.
A hátulján semmit mert táncolni lehetett a motortérben.


 Evil


Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1782 Dátum: 2008 Augusztus 25, 21:09:37 »

Az passzol rá, az biztos, de hajtórudat cserélni ablokk széthúzása nélkül....állítólag meg lehet csinálni...
mi is levetunt 1hajtokart hogy megnezzuk milyen a csapagy.
hat nem mondom hogy nem volt anyazas mire visszaraktuk. de sikkerult Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #1781 Dátum: 2008 Augusztus 25, 21:04:30 »

Az passzol rá, az biztos, de hajtórudat cserélni ablokk széthúzása nélkül....állítólag meg lehet csinálni...
Ikrek csináltak már ilyet... Kisvakond autójában is széthúzás nélkül cserélték... el lehet vele játszani az biztos!!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1780 Dátum: 2008 Augusztus 25, 21:03:21 »

Az passzol rá, az biztos, de hajtórudat cserélni ablokk széthúzása nélkül....állítólag meg lehet csinálni...
vettem már ki hajtókar csapágyat blokk széthuzás nélkül!(izgi)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1779 Dátum: 2008 Augusztus 25, 20:59:15 »

lehet!
és ha 1,2fötengely 1,3-1,6 hajtórud?
Az passzol rá, az biztos, de hajtórudat cserélni ablokk széthúzása nélkül....állítólag meg lehet csinálni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1778 Dátum: 2008 Augusztus 25, 20:51:22 »


Akkor az szopás. Lehet, hogy a mexikói is csak 20-as???
lehet!
és ha 1,2fötengely 1,3-1,6 hajtórud?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1777 Dátum: 2008 Augusztus 25, 20:46:42 »

német 20as az tuti  mexikoit nem néztem


Akkor az szopás. Lehet, hogy a mexikói is csak 20-as???

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1776 Dátum: 2008 Augusztus 25, 20:42:40 »

A régi az 20-as volt, de a mexikóiak már 22-esek.

Én így tudom. Maresz szerintem jobban tudja.
német 20as az tuti  mexikoit nem néztem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1775 Dátum: 2008 Augusztus 25, 20:36:09 »

akkor rossz infókat kaptam a csapszegről....

A régi az 20-as volt, de a mexikóiak már 22-esek.

Én így tudom. Maresz szerintem jobban tudja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #1774 Dátum: 2008 Augusztus 25, 20:35:06 »

Hajtórúd hossz azonos, csapszegátmérő is azonos. Duplaszívós hengerfej kell rá és szerintem 34-es (1.6-os) karbi, hogy tudjon forogni.
akkor rossz infókat kaptam a csapszegről....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1773 Dátum: 2008 Augusztus 25, 20:32:50 »

Ez a "mix" (én csak igy hívom Cheesy) 1200-s motor nekem nagyon mozgatja a fantáziámat...
Ehhez kell hajtókarokat cserélni? -> 1.2, 1.6 dugónak csapja azonos átmérővel rendelkezik?
Duplaszívós gyári hengerfej jó rá gondolom, hiszen a múltkor addig jutottunk, hogy 1.6-ig nincs nagyon értelme nagyszelepnek.
És milyen karbit tennétek rá?

Hajtórúd hossz azonos, csapszegátmérő is azonos. Duplaszívós hengerfej kell rá és szerintem 34-es (1.6-os) karbi, hogy tudjon forogni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #1772 Dátum: 2008 Augusztus 25, 20:11:11 »

Éektképes, van is előnye a rövid löketűnek, de nem a nagy "fajlagos" teljesítmény.

A 85.5-ös hengerekkel épített 1470-es "1200-es" pedig nem lesz olyan nyomatékos, mint egy H-s, 69-es löketű 1500-ös, de jobban veszi a fordulatot, rezgésmentesebben jár...és érdekes motor. De messze van az optimálistól teljesítményleadás szempontjából, pont a rossz furat/löket arány miatt.
Ez a "mix" (én csak igy hívom Cheesy) 1200-s motor nekem nagyon mozgatja a fantáziámat...
Ehhez kell hajtókarokat cserélni? -> 1.2, 1.6 dugónak csapja azonos átmérővel rendelkezik?
Duplaszívós gyári hengerfej jó rá gondolom, hiszen a múltkor addig jutottunk, hogy 1.6-ig nincs nagyon értelme nagyszelepnek.
És milyen karbit tennétek rá?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1771 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:18:30 »

A fogak leesztergalasanal kiverheti frankon a kest. Nem halas melo. Foleg ha edzett a lendkerek (es valszeg miert nem volna az).
a fogakat cserélni akarta, nem?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #1770 Dátum: 2008 Augusztus 24, 21:15:44 »

Problémám va:
A beépítésre kerülő Typ4 motoromon a 914-es Porsche lendkereke van. Ez 40 mm mély, míg a normál Typ4 lendkerék 34 mm. Mindkettőbe 215-ös kuplung való, csak a 914-es lendkerék nem fér be a váltóharangba.
A 91es lendkeréken a fogaskoszorú 8 mm széles, míg a bogára 5 mm környékén van.
Azt mondja most egy okos, hogy esztergályossal szúrassal le a fogaskoszurút, annyival mélyítsem vissza, hogy 34 mm alaá kerüljön a lendkerék és rakassak rá egy bogár fogaskoszorút. A 914-es lendkeréken egyébként mintegy 3 mm-rel nyúlik ki a fogaskoszorú.
Ez kivitelezhető, megvaósíthatő?
Jó lesz?
Vagy keressek Typ4 lendkereket, másikat?

A fogak leesztergalasanal kiverheti frankon az esztergakest. Nem halas melo. Foleg ha edzett a lendkerek (es valszeg miert nem volna az).
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 24, 21:19:31 írta GeRGelu: »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1769 Dátum: 2008 Augusztus 24, 19:29:52 »

Abu, ha jól tudom a saját volt autójáról árulja az átalakítót az adokveszekben
láttam élőben is, de az egy csővázasban volt.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1768 Dátum: 2008 Augusztus 24, 19:29:25 »

ennyi lovéd van,hogy ilyet csinálj?
jó áron tudok subaru motorokat.  Wink



                             GNX-967
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #1767 Dátum: 2008 Augusztus 24, 19:03:39 »

Subaru motoros bogarat látott már valaki élőben? Főleg az érdekel hogy a hátulján mit kell faragni?
ennyi lovéd van,hogy ilyet csinálj?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1766 Dátum: 2008 Augusztus 24, 10:21:49 »

Problémám va:
A beépítésre kerülő Typ4 motoromon a 914-es Porsche lendkereke van. Ez 40 mm mély, míg a normál Typ4 lendkerék 34 mm. Mindkettőbe 215-ös kuplung való, csak a 914-es lendkerék nem fér be a váltóharangba.
A 91es lendkeréken a fogaskoszorú 8 mm széles, míg a bogára 5 mm környékén van.
Azt mondja most egy okos, hogy esztergályossal szúrassal le a fogaskoszurút, annyival mélyítsem vissza, hogy 34 mm alaá kerüljön a lendkerék és rakassak rá egy bogár fogaskoszorút. A 914-es lendkeréken egyébként mintegy 3 mm-rel nyúlik ki a fogaskoszorú.
Ez kivitelezhető, megvaósíthatő?
Jó lesz?
Vagy keressek Typ4 lendkereket, másikat?

én keresnék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #1765 Dátum: 2008 Augusztus 24, 10:05:58 »

Problémám va:
A beépítésre kerülő Typ4 motoromon a 914-es Porsche lendkereke van. Ez 40 mm mély, míg a normál Typ4 lendkerék 34 mm. Mindkettőbe 215-ös kuplung való, csak a 914-es lendkerék nem fér be a váltóharangba.
A 91es lendkeréken a fogaskoszorú 8 mm széles, míg a bogára 5 mm környékén van.
Azt mondja most egy okos, hogy esztergályossal szúrassal le a fogaskoszurút, annyival mélyítsem vissza, hogy 34 mm alaá kerüljön a lendkerék és rakassak rá egy bogár fogaskoszorút. A 914-es lendkeréken egyébként mintegy 3 mm-rel nyúlik ki a fogaskoszorú.
Ez kivitelezhető, megvaósíthatő?
Jó lesz?
Vagy keressek Typ4 lendkereket, másikat?
Oldalak: 1 ... 508 509 510 511 512 [513] 514 515 516 517 518 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.