www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:52:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3370030 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #3204 Dátum: 2008 December 13, 19:01:57 »

én használtam a szólót is ha emlékszel rá, szerintem ha a rudazatot meg tudod oldani, akkor költség nem számottevő a központi és kétoldali között.
A duplával jobban megy és a fogyasztása kevesebb.
SZVSZ csak duplába gondolkodj. (rudazathoz meg vannak a rajzok)

Rudazatot te készítesz is? Nekem majd szükségem lenne a dupla weberekhez. Vagy valami tipp, hogy hol lehet ilyet készítttetni?Smiley Ami jó is.Smiley Köszi.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #3203 Dátum: 2008 December 13, 14:13:00 »

Nekem is ilyenem van, T3ból. De még gondolkodom rajt hogy berakjam-e. 20000 km alatt cseréltem egy megszakítót meg ennyiszer állítottam utána.
Nem volt semmi gyújtás gondom.
és a tavalyi rajzásról haza felé az mi volt?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #3202 Dátum: 2008 December 13, 12:33:56 »

Nekem is ilyenem van, T3ból. De még gondolkodom rajt hogy berakjam-e. 20000 km alatt cseréltem egy megszakítót meg ennyiszer állítottam utána.
Nem volt semmi gyújtás gondom.
én 10e-enként szoktam ránézni a mexakítóra meg a gyujtásra, de olyan 30e km óta nem is kellett még utánaállítanom se... Bár az enyém nem tunying. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #3201 Dátum: 2008 December 13, 11:27:04 »

A zárásszögszabályzás, az imulzusfigyeléssel tehermentesített trf, az 1mm-es szikraközzel pöccre induló, és hidegen is stabil alapjáraton járó motor (~6,5l átlagfogyasztás mellett) azért ...  Grin
Lehet ez nem a tuning, de ...
Az üzembiztosságtalaság, antielektronika, dobjukkiaszámítógépet és a mobilt is mert a mexa... Grin...

szubjektív  Wink
Na ez a dolog érdekel.... mit is kell még tudni róla? Miből és hogyan?

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3200 Dátum: 2008 December 12, 23:40:21 »

A zárásszögszabályzás, az imulzusfigyeléssel tehermentesített trf, az 1mm-es szikraközzel pöccre induló, és hidegen is stabil alapjáraton járó motor (~6,5l átlagfogyasztás mellett) azért ...  Grin
Lehet ez nem a tuning, de ...
Az üzembiztosságtalaság, antielektronika, dobjukkiaszámítógépet és a mobilt is mert a mexa... Grin...

szubjektív  Wink
Nekem is ilyenem van, T3ból. De még gondolkodom rajt hogy berakjam-e. 20000 km alatt cseréltem egy megszakítót meg ennyiszer állítottam utána.
Nem volt semmi gyújtás gondom.


                             GNX-967
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #3199 Dátum: 2008 December 12, 23:33:45 »


A zárásszögszabályzás, az imulzusfigyeléssel tehermentesített trf, az 1mm-es szikraközzel pöccre induló, és hidegen is stabil alapjáraton járó motor (~6,5l átlagfogyasztás mellett) azért ...  Grin
Lehet ez nem a tuning, de ...
Az üzembiztosságtalaság, antielektronika, dobjukkiaszámítógépet és a mobilt is mert a mexa... Grin...

szubjektív  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3198 Dátum: 2008 December 12, 23:30:40 »

Üdvw mindenkinek!
most már a dupla karbikról sok szó esett, de mi a helyzet a központi karbikkal?
az ikerkerbikat lehet szólóban központiként használni
mit érdemes fel szerelni, mit lehet tőle várni teljesítményben, használhatóságban, fogyasztásban...?
én használtam a szólót is ha emlékszel rá, szerintem ha a rudazatot meg tudod oldani, akkor költség nem számottevő a központi és kétoldali között.
A duplával jobban megy és a fogyasztása kevesebb.
SZVSZ csak duplába gondolkodj. (rudazathoz meg vannak a rajzok)


                             GNX-967
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3197 Dátum: 2008 December 12, 22:43:56 »

nem körözgetés volt izgi izgi ültem benne Grin és még nem volt tenegyl bent
hát igen 402méter csak kivülröl rövid Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #3196 Dátum: 2008 December 12, 22:36:45 »

de amugy nagy tiszetelem hogy te beraktad és müködik....jol is! Grin Kezfogas
Járt utat járatlanért! Köszi! De nem volt teljesen tökéletes!Most a teljesen elektromos injector a soros! Roll Eyes

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3195 Dátum: 2008 December 12, 22:29:41 »

Kezdünk szélsőségek felé menni! Fogadjunk ez is 400-en volt!
 
nem körözgetés volt izgi izgi ültem benne Grin és még nem volt tenegyl bent

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3194 Dátum: 2008 December 12, 22:29:08 »

Majd meglátjuk!....Remélem!
de amugy nagy tiszetelem hogy te beraktad és müködik....jol is! Grin Kezfogas

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #3193 Dátum: 2008 December 12, 22:28:37 »

és sokkal szebb motortér és hang.....
<beszúrt kép törölve>
seát leon cuprákat csunyán alázta euringen............ Grin
Kezdünk szélsőségek felé menni! Fogadjunk ez is 400-en volt!Vagy a cuprás nem tudott vezetni!
 

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #3192 Dátum: 2008 December 12, 22:26:32 »

de maradjuknk helyben csak ,ki mennyit szopot de injektorral vagy bárki karbival és melyik hogy megy? Grin Grin Grin
Majd meglátjuk!....Remélem!

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3191 Dátum: 2008 December 12, 22:25:50 »

és sokkal szebb motortér és hang.....

seát leon cuprákat csunyán alázta euringen............ Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3190 Dátum: 2008 December 12, 22:21:44 »

Én nem szoktam részegen patakban vezetni...még nem próbáltam. Wink Aki meg leveszi az injectort az 1.8 16v és 2,0 16v mociról az tudod mit! Használjon megszakítót! Megérdemli! Konkrétan szarrápicsáztunk egy 2l 16v karbis scirocco-t egy 2l AAA kódú GT2-es scirocco-val! És ha jól emlékszem mi hárman (ugye Süni) ültünk az autóban és a csóka meg egyedül! Igaz utána vett egy 1.8T mocit Mert egy kicsit berágott! Grin Grin Grin   
De az sem megszakítós ha jól tudom! Tongue
de maradjuknk helyben csak ,ki mennyit szopot de injektorral vagy bárki karbival és melyik hogy megy? Grin Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #3189 Dátum: 2008 December 12, 22:17:26 »

amióta összeraktam motorom cirka5000km sem megszakitó hézagot sem gyujást nem állitótam soha!pedig nem kiméltem!

még amikor indiánál erdöbe csövázzuassal álatkodtunk és elment hézag mert totál részegen  behajtotam patakba akkor is sluszkulcsak matatam és ment is!elektromost feldughatom Grin!

amugy néz csak meg egy 1,8 16v vagy 2,0 16 v morort majdnem mind aki webert rak rá megszakitót hadja bent! Grin
Én nem szoktam részegen patakban vezetni...még nem próbáltam. Wink Aki meg leveszi az injectort az 1.8 16v és 2,0 16v mociról az tudod mit! Használjon megszakítót! Megérdemli! Konkrétan szarrápicsáztunk egy 2l 16v karbis scirocco-t egy 2l AAA kódú GT2-es scirocco-val! És ha jól emlékszem mi hárman (ugye Süni) ültünk az autóban és a csóka meg egyedül! Igaz utána vett egy 1.8T mocit Mert egy kicsit berágott! Grin Grin Grin   
De az sem megszakítós ha jól tudom! Tongue

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3188 Dátum: 2008 December 12, 22:05:17 »

400m a táv nálad!
Az elektromos gyújtásnál nincs kopó alkatrész(hall jeladó) és nagyobb biztosabb szikrát ad le magas fordulaton mint egy megszakítós!
A mai autók miért nem megszakítós gyújtásosak?

amióta összeraktam motorom cirka5000km sem megszakitó hézagot sem gyujást nem állitótam soha!pedig nem kiméltem!

még amikor indiánál erdöbe csövázzuassal álatkodtunk és elment hézag mert totál részegen  behajtotam patakba akkor is sluszkulcsak matatam és ment is!elektromost feldughatom Grin!

amugy néz csak meg egy 1,8 16v vagy 2,0 16 v morort majdnem mind aki webert rak rá megszakitót hadja bent! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3187 Dátum: 2008 December 12, 22:04:57 »

400m a táv nálad!
Az elektromos gyújtásnál nincs kopó alkatrész(hall jeladó) és nagyobb biztosabb szikrát ad le magas fordulaton mint egy megszakítós!
A mai autók miért nem megszakítós gyújtásosak?

gondozásmentes Grin
de 5000fordulatik szinte egyformák Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3186 Dátum: 2008 December 12, 22:00:20 »

van kivétel de igazi amcsi dragok is megszakitoznak...
Én is eljártam évekig megszakitossal semi gondom nem volt vele Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #3185 Dátum: 2008 December 12, 22:00:04 »

engem nem gyözzz meg elektropmos gyuszi(melori meg msd is megszakitos) Grin
400m a táv nálad!
Az elektromos gyújtásnál nincs kopó alkatrész(hall jeladó) és nagyobb biztosabb szikrát ad le magas fordulaton mint egy megszakítós!
A mai autók miért nem megszakítós gyújtásosak?

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3184 Dátum: 2008 December 12, 21:57:25 »

az enyém nem Tongue
van kivétel de igazi amcsi dragok is megszakitoznak...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3183 Dátum: 2008 December 12, 21:56:16 »

engem nem gyözzz meg elektropmos gyuszi(melori meg msd is megszakitos) Grin
az enyém nem Tongue

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #3182 Dátum: 2008 December 12, 21:53:26 »

engem nem gyözzz meg elektropmos gyuszi(melori meg msd is megszakitos) Grin

valami szar megszakítót tudtam venni valószinüleg mert belőttem a gyújtásomat  és kb 2 hét mulva elfogyott a hézag kezdhettem előlről a játékot... ezt untam meg és inkább nagyobb szikra stabilan mint  hol van hol nincs hol beég hol nem hol elkopik hol nem...
Aztán lehet visszateszem egyszercsak a kalapácsost.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3181 Dátum: 2008 December 12, 21:51:03 »

engem nem gyözzz meg elektropmos gyuszi(melori meg msd is megszakitos) Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #3180 Dátum: 2008 December 12, 21:47:06 »

Kitartásban nálam nincs hiány ha 3 hónap alatt készül el akkor 3 hónap ha 2 hét alatt akkor 2 hét nemprobléma...
Mivel én csinálom így minimálisra csökken a költségem.
De majd kialakul...
Az elektromos gyújtásom is egy kis esztergálás, marás dörzsárazás egy kis átalakítás és már készen is volt Smiley
És nem vettem meg tizen-huszon akármennyiért azt amit csak beleteszek és jólvan... megcsináltam és jóval olcsóbban kijöttem...
mindössze a 4T Walter bontott cuccaiért adtam ki x Ft-ot...

Én sem vettem drágán a gyújtást de nekem nem kellett dörzsárazni!Csak kettőből csináltam egyet. Wink
Azért kitartást!Lehet hogy jó lesz!

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #3179 Dátum: 2008 December 12, 21:42:16 »

Sajnos igaza van Maresznak! Vagy annyi szopás,hogy a végén veszed meg a készet.

Kitartásban nálam nincs hiány ha 3 hónap alatt készül el akkor 3 hónap ha 2 hét alatt akkor 2 hét nemprobléma...
Mivel én csinálom így minimálisra csökken a költségem.
De majd kialakul...
Az elektromos gyújtásom is egy kis esztergálás, marás dörzsárazás egy kis átalakítás és már készen is volt Smiley
És nem vettem meg tizen-huszon akármennyiért azt amit csak beleteszek és jólvan... megcsináltam és jóval olcsóbban kijöttem...
mindössze a 4T Walter bontott cuccaiért adtam ki x Ft-ot...
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #3178 Dátum: 2008 December 12, 21:38:35 »

Örülök mesterem hogy megint hallom azt a nem túl hetero hangodat.
Nem katonáéknál szoktak együtt fürödni?

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #3177 Dátum: 2008 December 12, 21:35:56 »

Örülök mesterem hogy megint hallom azt a nem túl hetero hangodat.
Sajnos igaza van Maresznak! Vagy annyi szopás,hogy a végén veszed meg a készet.

VW 1200.1963.
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #3176 Dátum: 2008 December 12, 21:33:01 »

végösszeg aannyi lesz mintha vennél 1 normélis szetett!de kiváncsi vagyok.....
Sajnos igaza van Maresznak! Vagy annyi szopás,hogy a végén veszed meg a készet.

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3175 Dátum: 2008 December 12, 21:30:49 »

elektromosról holnap csinálok képet a szívóról egyenlőre nincs kép.. ki van vágva plazmával 6-os anyagból a karbi és szintén 6-os anyagból a hengerfejhez a talprészek, a csövet kell finomítani.. 1.es lemezből csinálok csövet  végigvarrom egybe, hogy teljesen folyamatos legyen a varrat és ne csak szemre hanem nyomáspróbálva is. szögeket kell még kitalálnom mert el van tolva a két karbi egymástól, hogy egyforma szinten legyenek csak ezzel egyenlőre gondban vagyok mert nincs mintám/sablonom semmim...

végösszeg aannyi lesz mintha vennél 1 normélis szetett!de kiváncsi vagyok.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #3174 Dátum: 2008 December 12, 21:28:53 »

maj dképet kérünk róla Grin

elektromosról holnap csinálok képet a szívóról egyenlőre nincs kép.. ki van vágva plazmával 6-os anyagból a karbi és szintén 6-os anyagból a hengerfejhez a talprészek, a csövet kell finomítani.. 1.es lemezből csinálok csövet  végigvarrom egybe, hogy teljesen folyamatos legyen a varrat és ne csak szemre hanem nyomáspróbálva is. szögeket kell még kitalálnom mert el van tolva a két karbi egymástól, hogy egyforma szinten legyenek csak ezzel egyenlőre gondban vagyok mert nincs mintám/sablonom semmim...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3173 Dátum: 2008 December 12, 21:20:20 »

az a gondom, hogy egyenlőre egy 1.7-es motor lenne adott... lehet mégiscsak szétfaragom a blokkom és teszek bele WBX főtengelyt... hmm.. privi..
egyébként azóta elkészült ez elektromos gyújtásom most szívócsövet gyártok a dupla karbikhoz..

maj dképet kérünk róla Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3172 Dátum: 2008 December 12, 21:19:22 »

a kis tengely az mekkora
és mit jelent a jó szívócső
callok írta  az alkatrészek  között hogy van wbx tengelye az 10 fokkal tovább tartja nyitva a szívó szelepet, érdemes wbx tengellyel foglalkozni?
olcsóbb lenne mint egy új tyuning tengely
érdemes azt mondom max 280fokig jo lehet központi vagy gyári tengely 1,25 himba
regiszeter akrbit favorizálom késöbb nyilo 2. torok véget mert talán gazadságosab...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #3171 Dátum: 2008 December 12, 21:17:32 »

Na jó,hogy ne repkedjenek az off-ok!
Szerintem azt a melót és természetesen temérdek pénzt amit a hűtésre,kuplung átalakítására,a kipufogó megvételére fordítanál nem érné meg annyira,mint amikor beültem az almazöld 2.5-ösbe és lefostam a rüsztömet! Ültem már durva és brutális autóba,de ugyanilyen jellemzőkkel bíró bogárba még nem!(Köszi Laci!) Azt hiszem 75-90LE között mozog az 1.7-es. Ha már typ4 akkor minimum 2l...vagy nagyobb.Talán masszívabb a blokk,mint egy typ1.Igazából el kell döntened mit akarsz.Bár ahogy a múltkor tiportad a bogarad szerintem inkább 2l-est választanék alapul.Nyomatékosabb a hosszabb löket miatt és több is van belőle itthon.

az a gondom, hogy egyenlőre egy 1.7-es motor lenne adott... lehet mégiscsak szétfaragom a blokkom és teszek bele WBX főtengelyt... hmm.. privi..
egyébként azóta elkészült ez elektromos gyújtásom most szívócsövet gyártok a dupla karbikhoz..
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3170 Dátum: 2008 December 12, 21:13:44 »

érdemes lehet egy jó szivócsövel ksi tengellyel
a kis tengely az mekkora
és mit jelent a jó szívócső
callok írta  az alkatrészek  között hogy van wbx tengelye az 10 fokkal tovább tartja nyitva a szívó szelepet, érdemes wbx tengellyel foglalkozni?
olcsóbb lenne mint egy új tyuning tengely

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #3169 Dátum: 2008 December 12, 21:11:25 »

Gyári type-4 1.7 hogy muzsikál bogárba érdemes foglalkozni vele?

Na jó,hogy ne repkedjenek az off-ok!
Szerintem azt a melót és természetesen temérdek pénzt amit a hűtésre,kuplung átalakítására,a kipufogó megvételére fordítanál nem érné meg annyira,mint amikor beültem az almazöld 2.5-ösbe és lefostam a rüsztömet! Ültem már durva és brutális autóba,de ugyanilyen jellemzőkkel bíró bogárba még nem!(Köszi Laci!) Azt hiszem 75-90LE között mozog az 1.7-es. Ha már typ4 akkor minimum 2l...vagy nagyobb.Talán masszívabb a blokk,mint egy typ1.Igazából el kell döntened mit akarsz.Bár ahogy a múltkor tiportad a bogarad szerintem inkább 2l-est választanék alapul.Nyomatékosabb a hosszabb löket miatt és több is van belőle itthon.

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3168 Dátum: 2008 December 12, 21:09:09 »

Üdvw mindenkinek!
most már a dupla karbikról sok szó esett, de mi a helyzet a központi karbikkal?
az ikerkerbikat lehet szólóban központiként használni
mit érdemes fel szerelni, mit lehet tőle várni teljesítményben, használhatóságban, fogyasztásban...?
érdemes lehet egy jó szivócsövel ksi tengellyel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3167 Dátum: 2008 December 12, 21:05:09 »

Üdvw mindenkinek!
most már a dupla karbikról sok szó esett, de mi a helyzet a központi karbikkal?
az ikerkerbikat lehet szólóban központiként használni
mit érdemes fel szerelni, mit lehet tőle várni teljesítményben, használhatóságban, fogyasztásban...?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3166 Dátum: 2008 December 11, 21:27:27 »

Hát ez az információ megnyugtatott "és úgy megmozdult bennem valami...amikor Cingár szaxizik..."

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #3165 Dátum: 2008 December 11, 21:18:02 »

eladtam 1-2 hete
Hát ez az információ megnyugtatott "és úgy megmozdult bennem valami...amikor Cingár szaxizik..."

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Oldalak: 1 ... 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.