www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 21:46:55
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
471
472
473
474
475
[
476
]
477
478
479
480
481
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3370494 alkalommal)
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3284 Dátum:
2008 December 16, 21:50:26 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 December 16, 21:38:21
Na azért ennél valami pontosabbra lenne szükségem.. méretek, stb. minden ilyesminek kellene szerepeljen, mert a héten még megszeretném csinálni.
Ha nem készülök el a héten a 2db szívóval a dellortokhoz akkor ideiglenesen felteszem a Solex 32-34 PIDS-t.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3283 Dátum:
2008 December 16, 21:47:46 »
és weber-el is használható pedig vákumos.
nekem is ez van (nálam gyári karbival), már nem raknám vissza a megszakítóst.
Idézetet írta: WildDaemon - 2008 December 16, 21:41:29
Nekem is elektromos gyújtás van a bogiban igaz nem a T3 fajta hanem saját átalakítás egy 009-ből,
Előnyeinek a mit tudok mondani hirtelen: könnyebb motor indulás, sokkal nagyobb, pontosabb szikraképződés, nincs megszakító kopás.
Amit én hátrányának vélek túl gyenge akkumulátornál (kb 8 voltos indítási feszültség alatt) előfordul, hogy nem ad szikrát.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3282 Dátum:
2008 December 16, 21:43:36 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 December 16, 21:09:29
be-becsúszik egyszer-egyszer.... ki kell fogni. T3as gyújtásról nincs tapasztalatom... Egyszerűen végig kell nézni-lapozni depo bogarainak tuning-motorjait... leggyakoribb a 050, 009, és MSD drag jellegű amcsi motorokban... MSD kompletten 300.e től kezdődik úgy gondolkozzál rajta
??!
ezenkívül számos írható-programozható gyújt. van, amiben detto senkinek nincs országunkban sok tapasztalata..
Msd az jo
de csak versenyszerü használatnál
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3281 Dátum:
2008 December 16, 21:41:29 »
Idézetet írta: brez - 2008 December 16, 21:28:34
Én is várok T3 fajta gyujtás előnyeire hátrányaira.... Imrüs, Süsü??
Nekem is elektromos gyújtás van a bogiban igaz nem a T3 fajta hanem saját átalakítás egy 009-ből,
Előnyeinek a mit tudok mondani hirtelen: könnyebb motor indulás, sokkal nagyobb, pontosabb szikraképződés, nincs megszakító kopás.
Amit én hátrányának vélek túl gyenge akkumulátornál (kb 8 voltos indítási feszültség alatt) előfordul, hogy nem ad szikrát.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3280 Dátum:
2008 December 16, 21:38:21 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2008 December 16, 21:36:15
Valaki lenne szíves feltenni nekem valami használható szerkezeti "szak"rajzot a keresztfordítós rudazatról?
Előre is köszönöm szépen!
[a csatolmányt egy admin törölte]
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3279 Dátum:
2008 December 16, 21:36:15 »
Valaki lenne szíves feltenni nekem valami használható szerkezeti "szak"rajzot a keresztfordítós rudazatról?
Előre is köszönöm szépen!
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3278 Dátum:
2008 December 16, 21:35:16 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 December 16, 21:09:29
.........................................
ezenkívül számos írható-programozható gyújt. van, amiben detto senkinek nincs országunkban sok tapasztalata..
én szeretném ha lenne nekem ilyen tapasztalatom majd
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3277 Dátum:
2008 December 16, 21:31:10 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 December 16, 21:09:29
be-becsúszik egyszer-egyszer.... ki kell fogni. T3as gyújtásról nincs tapasztalatom... Egyszerűen végig kell nézni-lapozni depo bogarainak tuning-motorjait... leggyakoribb a 050, 009, és MSD drag jellegű amcsi motorokban... MSD kompletten 300.e től kezdődik úgy gondolkozzál rajta
??!
ezenkívül számos írható-programozható gyújt. van, amiben detto senkinek nincs országunkban sok tapasztalata..
050-es gyújtást hun lehet kapni? TBK-nak is az van, és aszonta, hogy jó.
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3276 Dátum:
2008 December 16, 21:28:34 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 16, 21:02:32
Lentebb írtak valamit A T3?-as elektronikus gyújtásáról? Az milyen? 009-est érdemes használtan venni? Szokott lenni?
Én is várok T3 fajta gyujtás előnyeire hátrányaira.... Imrüs, Süsü??
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3275 Dátum:
2008 December 16, 21:23:45 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 16, 21:12:29
Máris félsz?
Tudom milyen mikor ülsz a verdában a rajtnál, túráztatod a gépet, pulzus az egekbe, adrenalin bumba felrobban, már a lábad is remeg --- és rajt!
Az új motort meg kuplungot azért meg kell majd szokni (rajzásig)
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3274 Dátum:
2008 December 16, 21:17:39 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 16, 21:12:29
Máris félsz?
Tudom milyen mikor ülsz a verdában a rajtnál, túráztatod a gépet, pulzus az egekbe, adrenalin bumba felrobban, már a lábad is remeg --- és rajt!
Az új motort meg kuplungot azért meg kell majd szokni (rajzásig)
jokis érzés
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3273 Dátum:
2008 December 16, 21:12:29 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 December 16, 20:59:31
Máris félsz?
Tudom milyen mikor ülsz a verdában a rajtnál, túráztatod a gépet, pulzus az egekbe, adrenalin bumba felrobban, már a lábad is remeg --- és rajt!
Az új motort meg kuplungot azért meg kell majd szokni (rajzásig)
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3272 Dátum:
2008 December 16, 21:09:29 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 16, 21:02:32
Lentebb írtak valamit A T3?-as elektronikus gyújtásáról? Az milyen? 009-est érdemes használtan venni? Szokott lenni?
be-becsúszik egyszer-egyszer.... ki kell fogni. T3as gyújtásról nincs tapasztalatom... Egyszerűen végig kell nézni-lapozni depo bogarainak tuning-motorjait... leggyakoribb a 050, 009, és MSD drag jellegű amcsi motorokban... MSD kompletten 300.e től kezdődik úgy gondolkozzál rajta
??!
ezenkívül számos írható-programozható gyújt. van, amiben detto senkinek nincs országunkban sok tapasztalata..
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2008 December 16, 21:41:08 írta vwoodoo
»
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3271 Dátum:
2008 December 16, 21:06:25 »
Ami nem vákuumos.
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 16, 20:36:29
A 009-en kívűl milyen gyújtást lehet még használni duplawéberhez?
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3270 Dátum:
2008 December 16, 21:02:32 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 December 16, 20:45:29
a gyújtás nem igazán karbifüggő.. 009fölött már a profi illetve pénztárcafüggő kategória van ...
009 tökéletes- lásd pl:Maresz gépét is..
Lentebb írtak valamit A T3?-as elektronikus gyújtásáról? Az milyen? 009-est érdemes használtan venni? Szokott lenni?
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3269 Dátum:
2008 December 16, 20:59:31 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 16, 20:53:41
ohh igen
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3268 Dátum:
2008 December 16, 20:53:41 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 December 16, 20:36:01
Egy elég drága gyújtó rendszer,
spéci gépekhez
.
ohh igen
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3267 Dátum:
2008 December 16, 20:45:29 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 16, 20:36:29
A 009-en kívűl milyen gyújtást lehet még használni duplawéberhez?
a gyújtás nem igazán karbifüggő.. 009fölött már a profi illetve pénztárcafüggő kategória van ...
009 tökéletes- lásd pl:Maresz gépét is..
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3266 Dátum:
2008 December 16, 20:36:29 »
A 009-en kívűl milyen gyújtást lehet még használni duplawéberhez?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3265 Dátum:
2008 December 16, 20:36:01 »
Egy elég drága gyújtó rendszer, spéci gépekhez.
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 December 16, 20:26:25
Az mi?? Megszakító
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3264 Dátum:
2008 December 16, 20:26:25 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 16, 19:27:36
Na de ennek vége
Megvettem Szekitől a
Mallory-t
Az mi?? Megszakító
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3263 Dátum:
2008 December 16, 19:47:18 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 14, 22:17:41
De minőségben is más, vagy csak a felirat?
A másolat 009-es úgy aránylik a Bosch 009-eshez, mintha a Mona Lisa-t egy pauszra másolnám golyóstollal. Talán rá lehetne ismeri.
Írtam már erről, mert volt szerencsém egymás mellett szétszedni kettőt. A Bosch alaplapja, pl. teflon pogácsákon csúszik, a koppintás csak féma a fémen. A koppintás röpsúlyai lógnak, mint b*zi s*ggében a l*fasz, a Bosch pontosan illesztett. stb.
És majdnem mindegy, hogy a Bosch made in Germany vagy India, az sokkal jobb, mint a koppintás.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3262 Dátum:
2008 December 16, 19:41:27 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 December 16, 14:38:13
Mert Leonka olyan gyerek ,aki nem vigyáz a játékaira.
Ne monny ilyet, mer Stunt szívrohamot kap
Majd az újra vigyázni fogok
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3261 Dátum:
2008 December 16, 19:27:36 »
Megszakító megadta magát... persze nem volt tartalék...
kivettem reszeltem egy darabig, majd visszatettem, beindult, járattam vagy 5 percig, na mondom most már elindulok, hát kb 3 km-t tudtam menni vele. Aztán hívtam havert, vontasson be... Másnap ótósbót, vettem 2 megszakítót. Egy kis buhera, mert a vezeték rossz felé állt. Azóta megy.
Mostanában gyújtás bajom, meg benzin dugulásom volt csak
Na de ennek vége
Megvettem Szekitől a Mallory-t
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3260 Dátum:
2008 December 16, 18:27:58 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 16, 11:42:46
az is beszart már... szoboszlói elkerülő kellős közepén sötét éjszakába...
Beleszorult egy pinty.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3259 Dátum:
2008 December 16, 18:22:48 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 16, 11:42:46
az is beszart már... szoboszlói elkerülő kellős közepén sötét éjszakába...
mert szethajtod vazze.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3258 Dátum:
2008 December 16, 14:38:13 »
Mert Leonka olyan gyerek ,aki nem vigyáz a játékaira.
Idézetet írta: Mákos - 2008 December 16, 13:32:58
VW 1200.1963.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3257 Dátum:
2008 December 16, 13:32:58 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 16, 11:42:46
az is beszart már... szoboszlói elkerülő kellős közepén sötét éjszakába...
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3256 Dátum:
2008 December 16, 11:47:25 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 16, 11:04:47
dupla weber idf
ami nekem is van..... csattos, már olyan 8.e -től kapható párban bármelyik nagyobb vwbogaras dielernél.. persze van sokkal drágábbért is.. 15-20ért.. én most már csak olyat vennék ami felül csavaros.. (mert ha elhagysz csattot-ami összeszorítja légszűrőt akkor azt magában nehéz pótolni..)
[a csatolmányt egy admin törölte]
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3255 Dátum:
2008 December 16, 11:42:46 »
Idézetet írta: maxi - 2008 December 16, 09:43:50
kuss annak aki meg mindig a 30eves gyujtasomal jar
az is beszart már... szoboszlói elkerülő kellős közepén sötét éjszakába...
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3254 Dátum:
2008 December 16, 11:04:47 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 December 16, 10:18:50
pontosítsd egy kicsit a kérdést..... mire (milyen karbira
) szeretnél??
dupla weber idf
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3253 Dátum:
2008 December 16, 10:18:50 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 16, 10:15:48
Légszűrő tekintetében mit, és hol érdemes venni?
pontosítsd egy kicsit a kérdést..... mire (milyen karbira
) szeretnél??
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3252 Dátum:
2008 December 16, 10:15:48 »
Légszűrő tekintetében mit, és hol érdemes venni?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3251 Dátum:
2008 December 16, 09:43:50 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 16, 08:52:52
vegyetek ilyet, jóó aaaz
kuss annak aki meg mindig a 30eves gyujtasomal jar
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3250 Dátum:
2008 December 16, 08:52:52 »
Idézetet írta: maxi - 2008 December 15, 21:13:03
a megszakito szetegett. a kondi meg siman elhanyta magat
vegyetek ilyet, jóó aaaz
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3249 Dátum:
2008 December 15, 21:13:03 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 15, 20:03:51
Eredetileg mi gond volt vele?
a megszakito szetegett. a kondi meg siman elhanyta magat
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3248 Dátum:
2008 December 15, 20:03:51 »
Idézetet írta: maxi - 2008 December 15, 14:42:54
Nekem a "másolat" Bosch 009-esem van. Tettem bele egy bosch megszakítot megy egy kondit. ez azota semmi gond vele.
Eredetileg mi gond volt vele?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3247 Dátum:
2008 December 15, 14:42:54 »
Nekem a "másolat" Bosch 009-esem van. Tettem bele egy bosch megszakítot megy egy kondit. ez azota semmi gond vele.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3246 Dátum:
2008 December 15, 13:48:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 15, 11:17:41
jah az meglehet
sárga-sárga
hat azert egy japan elektronikai cucc merfoldekre van a kinaitol,annyira nem mindegy...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3245 Dátum:
2008 December 15, 13:24:07 »
tudtommal pl. bugmaster kolléga is utángyártottat használ és semmi gondja nincs vele...enyémet ebayen vettem 1 jurótól induló aukción és ilyen 20e HUF körül állt meg postával ha jól emléxem..bosch, új.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 December 15, 16:52:58 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
471
472
473
474
475
[
476
]
477
478
479
480
481
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...