www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 13:10:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
464
465
466
467
468
[
469
]
470
471
472
473
474
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3373711 alkalommal)
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3564 Dátum:
2009 Január 07, 22:01:01 »
Ööööö
illetve remélem most nem mert nem vagyok ott és ráadásul felbakoltam.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3563 Dátum:
2009 Január 07, 21:59:54 »
Azért a gagyi 1,6mal eccer kétszer hazajöttem 160km/h ausztriából úgy hogy csak pesten lassitottam.
Alig néhány száz km nem 50-70km.
És még most is megy.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3562 Dátum:
2009 Január 07, 21:58:59 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 Január 07, 21:56:48
Fantasztikus akár 50-70 km át.
és a többit tréleren?
lábon te!évi 2x ment hza az akkori tulaj vele lábon!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3561 Dátum:
2009 Január 07, 21:57:36 »
Idézetet írta: brez - 2009 Január 07, 21:54:23
Ma is okosodtam!
4000 alatt (tehát gyári tengellyel, turbó nélkül
) nem tudom , menniyt számít, majd a tapasztaltabbak megmondják.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3560 Dátum:
2009 Január 07, 21:56:48 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 07, 20:59:38
szerintem azért 1679es fala legalább anynira vákony mint 1915ö
amit szétszedtem motort 1679 98ba készült kb amint bejárodot mindeki csak nyél gázon használta,járt gyorsulni vee városba kocsikázot ütöte,román tenger oda visza sok szor 170 km/h 50-70km át!
és soha nem volt baja pedig akkor még silány mahle volt csak....ithon!
persze jol össze volt rakva!
Fantasztikus akár 50-70 km át.
és a többit tréleren?
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3559 Dátum:
2009 Január 07, 21:54:23 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Január 07, 21:53:24
mivel a gyári tűrés 20 gramm, nem hiszem, hoyg tizedesre
Ma is okosodtam!
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3558 Dátum:
2009 Január 07, 21:53:45 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 07, 21:48:23
lehet, hogy lemaradtam de mi lett a Te 1.9-es motoroddal?
gsa ? 1,8 az.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3557 Dátum:
2009 Január 07, 21:53:24 »
Idézetet írta: brez - 2009 Január 07, 21:44:03
Grammra, vagy esetleg tizedesekre is...?
mivel a gyári tűrés 20 gramm, nem hiszem, hoyg tizedesre
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3556 Dátum:
2009 Január 07, 21:48:23 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Január 07, 21:46:05
És a hajtókarok végeit külön mérd meg, ne csak az együttes tömegüket
lehet, hogy lemaradtam de mi lett a Te 1.9-es motoroddal?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3555 Dátum:
2009 Január 07, 21:46:05 »
És a hajtókarok végeit külön mérd meg, ne csak az együttes tömegüket
Idézetet írta: brez - 2009 Január 07, 21:38:09
Ezt a grammolás dolgot mekkora pontossággal végzik?
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3554 Dátum:
2009 Január 07, 21:44:03 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Január 07, 21:39:55
nem tudom. talán gramm pontossággal.
az a jó, ha az alkatrészek közti különbség közelít a 0-hoz.
Grammra, vagy esetleg tizedesekre is...?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3553 Dátum:
2009 Január 07, 21:39:55 »
nem tudom. talán gramm pontossággal.
az a jó, ha az alkatrészek közti különbség közelít a 0-hoz.
Idézetet írta: brez - 2009 Január 07, 21:38:09
Ezt a grammolás dolgot mekkora pontossággal végzik?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3552 Dátum:
2009 Január 07, 21:38:09 »
Ezt a grammolás dolgot mekkora pontossággal végzik?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3551 Dátum:
2009 Január 07, 21:13:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Január 07, 21:12:02
Az nem lehet, nem is jönne ki a normál blokk furatból az 1679 olyan vastag hengerfallal!
ma vite el emberrem blokkot csinálni ha vissza kapom ujra mérem...
de most hogy mondod meg végig gondolatm tényleg nem jöhet ki
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3550 Dátum:
2009 Január 07, 21:12:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 07, 21:09:17
it volt bugris 90,5szetje és hengerfal ugyan olyan vastag volt mint 1679
Az nem lehet, nem is jönne ki a normál blokk furatból az 1679 olyan vastag hengerfallal!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3549 Dátum:
2009 Január 07, 21:09:17 »
it volt bugris 90,5szetje és hengerfal ugyan olyan vastag volt mint 1679
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3548 Dátum:
2009 Január 07, 21:07:29 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 07, 20:59:38
szerintem azért 1679es fala legalább anynira vákony mint 1915ö
amit szétszedtem motort 1679 98ba készült kb amint bejárodot mindeki csak nyél gázon használta,járt gyorsulni vee városba kocsikázot ütöte,román tenger oda visza sok szor 170 km/h 50-70km át!
és soha nem volt baja pedig akkor még silány mahle volt csak....ithon!
persze jol össze volt rakva!
A falvastagságok így vannak:
legvastagabb:
1200/1300
aztán:
1500
1600
1915/1776
1835
1641
1679
Aki nem hiszi, mérje meg!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3547 Dátum:
2009 Január 07, 20:59:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Január 07, 20:48:37
Nem melegedésre hajlamos, illetve nem az a baj, hanem az, hogy egyrészt a hengerfejnél a tömítő felület vékonyka, és a rossz hőelvezetésű henger meg deformálódik...egyenetlenül kopik, sok a dugattyú mellett a lefújás...és összeségében nagyon rövid élettartamú...és nem bírja, ha tiporják.
szerintem azért 1679es fala legalább anynira vákony mint 1915ö
amit szétszedtem motort 1679 98ba készült kb amint bejárodot mindeki csak nyél gázon használta,járt gyorsulni vee városba kocsikázot ütöte,román tenger oda visza sok szor 170 km/h 50-70km át!
és soha nem volt baja pedig akkor még silány mahle volt csak....ithon!
persze jol össze volt rakva!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3546 Dátum:
2009 Január 07, 20:58:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Január 07, 20:48:37
Nem melegedésre hajlamos, illetve nem az a baj, hanem az, hogy egyrészt a hengerfejnél a tömítő felület vékonyka, és a rossz hőelvezetésű henger meg deformálódik...egyenetlenül kopik, sok a dugattyú mellett a lefújás...és összeségében nagyon rövid élettartamú...és nem bírja, ha tiporják.
Az 1200-es motort nem lehet kinyírni, az 1300-ast nehéz, az 1600-os elég jól bírja...innen felfelé már okosan kell használni, pláne a slip-in hd garnitúrákat.
igazából én vagyok az aki 100e-ből csinál aranyozott tuning motort
, az 1641-es készletet más alkatrészekkel eggyütt vettem kevest ment motorról, már 2 éve gyüjtögetem az alkatrészeket minden használt, egyszer néztem egy motor építő filmet ott a mókusember 3-4 használt motorból(nyilván nem a szarrákopott alkatrészeket felhasználva) rakott össze egy hosszabb löketű 1.6-ost 40-es weberekkel, ill. nem emlékszem, hogy a főtengely volt hosszabb löketű vagy a hajtórudak voltak wbx alkatrészek, berakták egy 1300-as kszniba rövid váltó és mentek vele egy próba kört aztán másnap egy ~300km-es túrát
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3545 Dátum:
2009 Január 07, 20:48:37 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 07, 20:36:38
mert ez van
erről is hallotam, hogy túl vékony a palást és hajlamos lehet melegedésre, az 1679-nél még vékonyabb a henger fal
az 1776 lenne a szívem vágya de ott már blokk bővítés, kellene tengely stb. .....
Nem melegedésre hajlamos, illetve nem az a baj, hanem az, hogy egyrészt a hengerfejnél a tömítő felület vékonyka, és a rossz hőelvezetésű henger meg deformálódik...egyenetlenül kopik, sok a dugattyú mellett a lefújás...és összeségében nagyon rövid élettartamú...és nem bírja, ha tiporják.
Az 1200-es motort nem lehet kinyírni, az 1300-ast nehéz, az 1600-os elég jól bírja...innen felfelé már okosan kell használni, pláne a slip-in hd garnitúrákat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3544 Dátum:
2009 Január 07, 20:36:38 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 07, 19:57:46
miért nem 1679?
mert ez van
erről is hallotam, hogy túl vékony a palást és hajlamos lehet melegedésre, az 1679-nél még vékonyabb a henger fal
az 1776 lenne a szívem vágya de ott már blokk bővítés, kellene tengely stb. .....
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3543 Dátum:
2009 Január 07, 19:57:46 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 07, 19:50:21
sikerült elhatározásra jutnom, nem veszek újabb alkatrészeket
1641-es hd garn
gyári nagyszelepes kompresszió növelt f.fej
marad a gyári vez.tengely és nem könnyítek lend-kereket
és már gyúrok 36-os weber szetre
ez nem is tuning inkább csak 1.6-ra alakítás
130-as rapidon volt a dopla jikov
miért nem 1679?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3542 Dátum:
2009 Január 07, 19:50:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Január 07, 19:28:57
Én 40-est rakok 28-as venturival.
Nagyon nem mindegy, hogy milyen a motor, milyen a tengely, milyen a hengerfej.
A Skoda jikovja nem rossz karbi...Skodára!
sikerült elhatározásra jutnom, nem veszek újabb alkatrészeket
1641-es hd garn
gyári nagyszelepes kompresszió növelt f.fej
marad a gyári vez.tengely és nem könnyítek lend-kereket
és már gyúrok 36-os weber szetre
ez nem is tuning inkább csak 1.6-ra alakítás
130-as rapidon volt a dopla jikov
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3541 Dátum:
2009 Január 07, 19:33:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Január 07, 19:28:57
Én 40-est rakok 28-as venturival.
Nagyon nem mindegy, hogy milyen a motor, milyen a tengely, milyen a hengerfej.
A Skoda jikovja nem rossz karbi...Skodára!
én 36ös 28as al
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3540 Dátum:
2009 Január 07, 19:28:57 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 07, 19:12:23
1.6-os motorra 36-os vagy 40-es webert érdemes inkább rakni
Én 40-est rakok 28-as venturival.
Nagyon nem mindegy, hogy milyen a motor, milyen a tengely, milyen a hengerfej.
A Skoda jikovja nem rossz karbi...Skodára!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3539 Dátum:
2009 Január 07, 19:22:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 22:51:14
Szerintem maga az a precizitás és hozzáértés amivel ki lettek válogatva az alkatrészek, és össze lett építve a motor, már az mondhatni megfizethetetlen ebben a motorban.
Azt a motort magamnak építettem, nem siettem, élveztem minden órát, amit az összeszereléssel töltöttem. Aprólékosan, minden kis részletre figyelve. A cél egy megbízható, nyomatékos, jól használható motor volt. Az összeépítésbe belefért sok aprólékos munka, pl. az olajszivattyú szívóoldalának bővítése a nagyobb szállított mennyiség érdekében...ezek olyan dolgok, amit nehéz pénzben kifejezni, amikor az ember utána olvas, nem csak Gene Berg füzetekben, netes írásokban, hanem általános, a folyadékok áramlástanával foglalkozó írásoknak, előszedi régi jegyzeteit, stb. utána nekiáll 3 féle kis köszörűkővel, 2 féle tűreszelővel reszelgetni, csiszolgatni a pumpaházat, utána 0-ra csiszolni az axiális játékot....és hoppsz, elment vele 3 nap. Ki fizetné ezt meg, ha az ember nem magának csinálná?
Aztán tudjuk, hogy a nagy fordulatú rezgésmentes járás a pontosan számolt egyenlő kompresszióviszonyokból és a grammra azonos tömegű alternáló alkatrészektől (hajtórúd, dugó) van, ezeket is szépen kigrammolni, levenni belőle 2 grammot úgy, hogy ne gyengüljön, nehogy több legyen...stb.
Az ilyen jellegű munkát senki nem fizeti meg....ezt csak magadnak lehet megcsinálni.
Aki pedig épített motort magának, az tudja, hogy a sok kis francból is összejön a nagy összeg a végére. Új hengerfejcsavarok, új hajtórudak, könnyű, jó minőségű szeleptőkék, új lendkerék, tisztességes hengerfej, tisztességes nagy áttételű himbasor stb. stb. aztán egyből nevetségessé válik, amikor valaki azt mondja, hogy tuningmotor 200e Ft-ból...
Ha Leon egy kicsit odafigyel arra az 1.9-es motorra, rákerülnek az IDF-ek, normálisan be lesz fúvókázva, akkor az a világ végéig tudja a 120 lóerőt a főtengelyen...és azzal már megy egy bogár rendesen.
A 960 kg önsúlyú typ3 sem volt lusta... végsebessége nem volt sok (175 km/h), mert leforgatta a váltót, de 140-ről tudott olyat elgyorsítani, hogy az autópályán kerekre nyíltak a szemek nem egyszer. 140-et az érdi emelkedőn is lazán tolta felfelé, még gyorsult is.
Az autó keréken volt 107 lóerős, rosszul karburált motorral, utána amikor kicsit még javítottam rajta...(akkor mentünk Eggenburgba) érezhetően erősebb lett, szűken számolva is erős 120 ló az a motor.
Negyed mérföldön tudott a typ3 kasztnival 17.01 s-t, benne a pótkerék, alkatrészek a csomagtartóban, stb....ha ezt beírod az öntömeg (+ én 92 kg) egy netes horsepower kalkulátorba az 135-140 ló körül kalkulálja. A negyedmérföld és 17.01 végén 135.7 km/h átlépősebességem volt, 100-on ott volt a nehéz kasztnival 9 s alatt.
Ezek tények.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3538 Dátum:
2009 Január 07, 19:15:50 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 07, 19:12:23
1.6-os motorra 36-os vagy 40-es webert érdemes inkább rakni
36
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3537 Dátum:
2009 Január 07, 19:12:23 »
1.6-os motorra 36-os vagy 40-es webert érdemes inkább rakni
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3536 Dátum:
2009 Január 07, 18:47:41 »
Idézetet írta: TBK001 - 2009 Január 07, 18:29:41
Aztán megint mész a saját fejed után, mint eddig????
Persze.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3535 Dátum:
2009 Január 07, 18:41:14 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 07, 18:34:54
Hello!
a lendkerék könnyítéssel kapcsolatban volna még egy-két kérdésem, mondtad, hogy az 1,1 kg a jó mennyiség de mivan ha kevesebb van leszedve, pl.: 0.5 vagy 0.8 kg vagy annyit nem is veszel észre vagy nem ér annyit a változtatás ilyen kis súlynál és mivan ha több van leszedve....
ez nekem bevált (nem saját kutföböl volt)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3534 Dátum:
2009 Január 07, 18:34:54 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 07, 18:23:51
aszem36-44ig egyforma
aztán van váltózás,van több mgasség stb....
Hello!
a lendkerék könnyítéssel kapcsolatban volna még egy-két kérdésem, mondtad, hogy az 1,1 kg a jó mennyiség de mivan ha kevesebb van leszedve, pl.: 0.5 vagy 0.8 kg vagy annyit nem is veszel észre vagy nem ér annyit a változtatás ilyen kis súlynál és mivan ha több van leszedve....
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3533 Dátum:
2009 Január 07, 18:33:07 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 07, 18:23:51
aszem36-44ig egyforma
aztán van váltózás,van több mgasség stb....
Azt nemtod, hogy milyen magas kb egy ilyen ami 36-44-ig jó?
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3532 Dátum:
2009 Január 07, 18:29:41 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 07, 00:00:41
Majd az okosok megmondják mit lehet, mit nem, mert az egy dolog, hogy én mit gondolok
Aztán megint mész a saját fejed után, mint eddig????
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3531 Dátum:
2009 Január 07, 18:23:51 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Január 07, 18:18:47
ilyen tütéket egyébként hol lehet kapni? Különböző idf-ekre külnbözőt gyártanak? ?Mintha 40-esre láttam volna valahol, de nem tudom, hogy 36-osra jó-e.
aszem36-44ig egyforma
aztán van váltózás,van több mgasség stb....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3530 Dátum:
2009 Január 07, 18:18:47 »
ilyen tütéket egyébként hol lehet kapni? Különböző idf-ekre külnbözőt gyártanak? ?Mintha 40-esre láttam volna valahol, de nem tudom, hogy 36-osra jó-e.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3529 Dátum:
2009 Január 07, 17:58:14 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Január 07, 17:56:10
Több mint 2 cm-es résnek kell lennie a tüte magasságától a légszűrő tetejéig?
igen neten van is vmi kép róla
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3528 Dátum:
2009 Január 07, 17:56:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 07, 17:51:31
ha mar több min 2cm fel
Több mint 2 cm-es résnek kell lennie a tüte magasságától a légszűrő tetejéig?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3527 Dátum:
2009 Január 07, 17:51:31 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Január 07, 17:41:27
Az alacsony profilú idf-re való légszűrő alá fel lehet tenni tütét?
ha mar több min 2cm fel
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3526 Dátum:
2009 Január 07, 17:41:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 07, 17:36:38
melyikröl?
Az alacsony profilú idf-re való légszűrő alá fel lehet tenni tütét?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3525 Dátum:
2009 Január 07, 17:36:38 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Január 07, 17:33:39
A tüte-légszűrő kérdésről mi a véleményetek?
melyikröl?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
464
465
466
467
468
[
469
]
470
471
472
473
474
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...